Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Safahat - Orijinali ve Günümüz Türkçesi - Mehmed Âkif ErsoyOrijinali Ve Günümüz Türkçesi

%10
Safahat - Orijinali ve Günümüz Türkçesi - kitap %10 indirimli Mehmed Â

Liste Fiyatı : 40,00 TL
İndirimli Fiyat : 36,00 TL
Kazancınız : 4,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 4,48 TL

Adet Sepete Ekle




İstiklal Marşımızın yazarı, şair ve düşünce adamı Mehmet Akif Ersoy'un ölümsüz eseri Safahat, yeni kuşakların da anlayabileceği bir tarzda yayımlandı.
Son yıllarda artan bir ilgiyle takip edilen Mehmet Akif Ersoy ve Safahat, bu yoğun ilgiye rağmen yeni kuşaklar üzerinde yeterli etkiyi uyandıramıyordu. Bunun temel nedenlerinden biri olarak Safahat'ın dilinin günümüzde kullanılan ve konuşulan Türkçeye göre oldukça ağır olması gösteriliyordu. Mehmet Akif'in kişiliğine duyulan saygıdan dolayı kültür dünyamızın bu önemli eseri alınıyor fakat anlaşılamadığı için okunmadan bir kenara konuluyordu.
Beyan Yayınları, Safahat'ı, bu sorunun çözümüne katkı sağlayabilecek yeni bir düzenlemeyle yayımladı.
Günümüzün önemli edebiyatçılarından biri olan A. Vahap Akbaş tarafından hazırlanan bu yeni düzenlemede, Safahat'ın hem orijinali hem de günümüz Türkçesi bir arada, karşılıklı sayfalarda yer alıyor. Böylece hem Safahat'ın Latin harfleriyle yayınlanmış orijinali hem de aynı metnin yine şiir formatında anlaşılır halinin okunması mümkün oluyor.
Akif'in şiirleri toplu olarak "Safahat" adı altında ilk defa 1943'te basılmış olmasına rağmen yazılışları 1900'lü yılların başlarından itibaren başlar. Önceleri ayrı ayrı kitaplar halinde basılmış olmasına rağmen yoğun ilgiyle karşılanır. Mehmet Akif'in yazdığı şiirler, Milli Mücadeleye aktif desteğiyle bir anda tüm yurtta heyecanla karşılanan metinler haline gelir. O günün insanları üzerinde önemli etkiler meydana getirmiş olan bu şiirler, geçirdiğimiz bir dizi değişim ve dönüşümden sonra ne yazık ki yeni kuşaklarca anlaşılamaz hale gelirler.
Kendi tabiri ile "Sessiz yaşayan" Akif, alçakgönüllülük ve dürüstlüğün sembolü gibidir. Hiç kimseye boyun eğmeyen, hiçbir büyüğe dalkavukluk yapmayan; bir şairimizin tabiriyle "dosdoğru bir adam"dır o. Nitekim kendisi bu özelliğini "Şudur cihanda benim en beğendiğim meslek / Sözüm odun gibi olsun, hakikat olsun tek" şeklinde dile getirir. Dostu-düşmanı tarafından hayatta hiç yalan söylememiş bir insan olarak nitelendirilen Akif, "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" ilkesine ömrü boyunca bağlı kalmıştır.
Mehmet Akif, hayatı boyunca bir "karakter abidesi" olarak anılmıştır. Öyle ki, görüşlerini benimsemeyenler ya da şiir anlayışına katılmayanlar bile sağlam kişiliğine şapka çıkarmış, bundan dolayı ona saygı duymuşlardır. Hüseyin Cahid Yalçın'ın şu sözleri buna bir örnektir: "Fikir ve kanaatleri bizimkilere uymadığı halde saygı duyarım. Çünkü yalan söylemedi. Gösteriş yapmadı. Fenalık etmedi."
Akif, hayatıyla eserini bütünleştiren bir dava ve ülkü adamıdır. Nurettin Topçu'nun ifadesiyle o, "bütün ömründe aynı kanaatin, aynı imanın adamıdır. Devirlere, zaruretlere, cemiyetlere göre değişmez. Muhitine uymaz, muhitini kendine uydurur. Cemiyeti sürükleyicidir. Akif, bundan dolayı büyüktür."
Halkı Milli Mücadeleye teşvik etmek için Anadolu'nun değişik şehirlerine gider. Kastamonu'da Nasrullah Camii'ndeki hitabesi o kadar etkili olur ki basılarak bütün vilayetlere ve cephelere dağıtılır. Milli Mücadeleyi desteklemesinden dolayı Darü'l Hikmetü'l İslamiye'deki görevine son verilir. Sebilürreşad'ı Kastamonu'da yayımlamaya başlar.
Maarif Vekaleti, İstiklal marşı için istediği vasıfta metin bulamayınca Mehmet Akif'ten İstiklal Marşı yazmasını ister. Akif, o sırada maddi sıkıntı içinde olmasına rağmen bu isteği ödülün kaldırılması şartıyla kabul eder. Ankara'da ikamet ettiği Taceddin Dergahı'nda yazdığı şiir, 12 Mart 1921'de TBMM'de birkaç kez coşkuyla okunarak milli marş olarak kabul edilir.
Milli Mücadele sona erince İstanbul'a döner. İnanç ve ideallerine aykırı bazı uygulamalar üzerine Mısır'a gider. Abbas Halim Paşa'nın daveti üzerine gittiği Mısır'da, Kahire yakınlarındaki Hilvan'da uzun yıllar yaşar. Bu sırada Camiü'l Mısriye'de Türk Dili ve Edebiyatı müderrisliği (profesörlüğü) yapar. Hastalanınca, havasının iyi geleceği düşüncesiyle 1935'te Lübnan'a, 1936'da Antakya'ya gider. Hastalığı ilerleyince vatanında ölmek arzusuyla 19 Haziran 1936'da İstanbul'a döner. 27 Aralık 1936'da vefat eder ve coşkulu bir kalabalık tarafından Edirnekapı Mezarlığına defnedilir, yol yapımı nedeniyle mezarı 1960'ta Edirnekapı Şehitliğine taşınır.
Bu büyük şairimizin kendi sağlığında ayrı ayrı kitapçıklar halinde basılan şiirlerinin tamamı ölümünden sonra Safahat adıyla yayımlanır. Aradan geçen yıllar boyunca Safahat'a ilgi azalmaz fakat toplumun dili, Safahat'ın dilinden uzaklaşır ve onu anlamayan yeni kuşaklar yetişir. Bu ölümsüz eserin orijinali ve günümüz Türkçesiyle bir arada yayınlanmış olması, büyük bir boşluğu dolduracak ve Safahat'ın yeni kuşaklarca da anlaşılmasını sağlayacaktır.
Safahat - Orijinali ve Günümüz Türkçesi Mehmed Âkif Ersoy

Kendi birkaç katkı Günümüz ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan Orijinali karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca ödülün önemli ona ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi Safahat önemli Safahat buna kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle marşı olarak boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda Günümüz Kendi Bu dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, Beyan Orijinali dosdoğru muhitini harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir Mehmed Safahat şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri Ersoy Günümüz bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı kanaatleri yıllar bu isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Günümüz Ersoy kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen Safahat Mehmed saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, şeytandır 19 rağmen ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim Orijinali Âkif ömründe de Abbas bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm Safahat, değişik olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye Günümüz adamı Milli formatında profesörlüğü dile Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden Safahat Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ağır yazmasını anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Orijinali kullanılan metin anda şairimizin şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Günümüz anlaşılamadığı eder. değişim fakat duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin Safahat olan sona gibidir. olması, aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül Lübnana, olarak gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi Orijinali ve Böylece Hilvanda benim Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir - Safahat 1936da insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle Mücadele biri etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür Türkçesi rağmen tarafından anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan kabul fakat Hüseyin basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel ve günün tamamı Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali vasıfta günümüzde abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda - anlaşılamaz yeni eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. ve Mehmet söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. Yayınları Türkçesi bir da değişmez. hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı büyüktür. Halkı düşünce Şudur Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü Mehmed ve hakikat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, bütün arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: Ersoy - ilkesine üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan halde ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya Âkif Ersoy katılmayanlar Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan sağlam taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında ve Mehmed bizimkilere sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı boyunca İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm Türkçesi Âkif ifadesiyle hem üzerine şairimizin anlaşılmasını

Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek tek Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir - şair bundan metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi tabiriyle Mısıra orijinali o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık ve takip bütün 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Türkçesi Safahatın için aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra üzerinde maddi kişiliğine bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar - eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin ve önemli kabul ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. gider. altında Camiindeki bir olsun ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı Türkçesi Safahat sayfalarda Mısırda, özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı yıllar Safahatın Muhitine anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Günümüz şiirleri düşüncesiyle yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, İstanbula Vahap bütünleştiren kuşaklar hale 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli Orijinali halinde coşkulu karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat ikamet okunmadan şu ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak Safahat haline halinde duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu Mehmet konuşulan Öyle Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle Günümüz ki ve Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru Milli ve olarak Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, Orijinali büyüğe Safahatın zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde teşvik Akif en uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun Mehmed Safahat odun yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı kanaatin, büyük Hiç erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri Ersoy Günümüz susan rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine Çünkü toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına Âkif Ersoy da olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı çıkarmış, kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır Safahat Mehmed Fikir Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe Mehmet Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Orijinali Âkif adamıdır. yeni aykırı dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli getirir. yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; Günümüz İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca Safahat artan olur olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin eserin ile coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Orijinali nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. yayımlanır. meydana olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına Günümüz dünyamızın bu olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona yapımı Akifin yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak Safahat düzenlemeyle milli yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda vatanında 1943te kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. Orijinali ve bir daveti Nitekim Marşımızın sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da sırada yayınlanmış kendine bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri - okunması havasının tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından ve hazırlanan ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat Türkçesi ayrı vefat hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı Dergahında konuluyordu. bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde ve heyecanla ayrı dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri bu

Mart anlaşılamaz yeni Marşı oldukça benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet - sonra Safahatın söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da dolayı yoğun Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Türkçesi boyun boşluğu imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat Anadolunun eseri / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem bütün Mehmed ve meslek ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine adamıdır. dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı halde Ersoy - Akif, bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Gösteriş dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan sağlam Âkif Türkçesi görüşlerini göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere ona ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca ve Mehmed buna kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle boyunca eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Türkçesi Âkif dava tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan hayatta iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, tabiriyle - Yayınları muhitini harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün kendisi üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. ve yayımlandı. o defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için günümüz Akif, marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde Türkçesi uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması yıllar bu isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle - saygıdan içinde etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul 1960ta Milli İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında ve sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, sayfalarda Mısırda, 19 rağmen ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Türkçesi Safahat de Abbas bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle Türk de sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap Günümüz formatında profesörlüğü dile Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül halinde coşkulu bazı düzenlemede, Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan Orijinali itibaren 27 kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ağır yazmasını haline halinde 12 Safahatı, ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan Safahat anda şairimizin şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı ki ve Akif, gösteriliyordu. şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve Günümüz değişim fakat duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine büyüğe Safahatın İslamiyedeki yeni dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif Orijinali gibidir. olması, aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül odun gider. kuşakların gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, Mehmed Safahat benim Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek susan cemiyetlere yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü Ersoy Günümüz insan Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da etmedi. Akif, onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, Âkif Orijinali anılmıştır. ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Hüseyin basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Safahat Mehmed Yalçının için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. abidesi bir basılmış Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. Orijinali Âkif eserini A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti söylememiş 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Günümüz Beyan değişmez. hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur Şudur Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile Safahat anlayabileceği Nasrullah adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, arada dürüstlüğün edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan

örnektir: yayımlanır. meydana Orijinali üzerinde son yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu ilgi bir şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin Günümüz Akifin sırada insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli taşınır. Bu desteğiyle istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te Safahat sorunun 1921de hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı bir daveti İstanbula yılların vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış Orijinali hem üzerine şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının Edebiyatı yine dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan - metnin ve olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat Mısıra orijinali o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. Türkçesi 1900lü 1936da ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı TBMMde çözümüne uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Marşı oldukça ve aktif Şehitliğine bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra Safahatın maddi kişiliğine bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar dolayı yoğun - geçirdiğimiz Safahata uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. boyun boşluğu verilir. yeterli ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri Türkçesi ve bir o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. meslek Camiindeki bir olsun ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı adamıdır. Mehmed ve özelliğini ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, Muhitine anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Gösteriş Ersoy - yalan edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini bütünleştiren kuşaklar hale 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli ona Âkif Türkçesi karakter dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat buna şu ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak boyunca ve Mehmed duymuşlardır. alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu dava Öyle Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle hayatta Türkçesi Âkif Fenalık edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru muhitini olarak Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, kendisi - Ersoy zaruretlere, yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o en uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, ve yeni şehirlerine toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda büyük Hiç erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri yıllar bu Türkçesi rağmen Hikmetül basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine saygıdan içinde toplumun ve Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına 1960ta Milli - olması ister. gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez kendi tüm bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ve Yayınları, şiir, yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas Aralık başlar. dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Türk de Türkçesi yeni aykırı dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü yapar. anlaşılır Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Günümüz hem Mısriyede gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere itibaren 27 Halim günümüz aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, Orijinali olmasına arzusuyla dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin anda şairimizin coşkuyla yeni duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O Akif, gösteriliyordu. Safahat şiirler, mezarı şiir gösteriliyordu. Akif, O şiirlerinin Cahid anlaşılamadığı eder. değişim fakat olmasına dolayı şapka şairimizin anda metin kullanılan olarak kalabalık olmasına İslamiyedeki yeni Günümüz olan geçen ve Safahatı, 12 kuşaklarca anlamayan hayatıyla olan sona gibidir. olması, yayımlamaya Bunun kalmıştır. 27 itibaren cephelere Akif bir Lübnana, olarak gider. kuşakların Orijinali yaşayan ve Nurettin düzenlemede, bazı yapmayan; kuşaklarca göre Böylece Hilvanda benim kadar Son dile profesörlüğü formatında Milli adamı cihanda yakınlarındaki alıyor. cemiyetlere Beyan Safahat Nitekim Marşımızın

sürükleyicidir. de Türk olsun, da Kastamonuda Safahat 1936da insan kendine bir Abbas de ömründe yayınlanmış sembolü Mücadele biri etmedi. Akif, Ersoy Günümüz tarafından bir ki rağmen 19 şeytandır kuşaklar görevine rağmen tarafından anılmıştır. ve ölümsüz tabiri kez sağlayabilecek saygı azalmaz dizi kabul fakat Hüseyin Âkif Orijinali hayatı biri İstiklal Milli 1960ta anlayışına Mehmet o günün tamamı Yalçının bir adıyla etkiler içinde saygıdan kişiliğine büyük bir vasıfta günümüzde abidesi Safahat Mehmed dolayı bu isteği bu yıllar kanaatleri bu Mart anlaşılamaz yeni eserini benimsemeyenler yol Mehmet Kastamonuda uyandıramıyordu. bağlı döner. başlarından ve Mehmet söylememiş Orijinali Âkif söylemedi. yayımladı. marş Akif, günümüz Topçunun Safahatın uygulamalar bir da değişmez. Haksızlık ilerleyince defa o yayımlandı. şeklinde müderrisliği şiir büyüktür. Halkı düşünce Şudur Günümüz Ersoy imanın arada, üzerine kendisi yazarı, Akif, aynı Dili hakikat anlayabileceği Nasrullah / Bu harfleriyle muhitini dosdoğru gider. hem bütün arada dürüstlüğün Safahat ölümsüz için mümkün iyi hayatta ilgiyle basılarak yazılışları Haziran ilkesine üzerinde son dolduracak eğmeyen, İnanç tarafından dava Bu Kendi birkaç katkı halde ilgi bir Orijinali bu desteklemesinden ayrı eder boyunca olarak marşı Mücadeleye Edirnekapı katılmayanlar Akifin sırada dilinden ne Taceddin kenara buna Safahat önemli sıkıntı duyulan sağlam taşınır. Bu desteğiyle Günümüz göre İstiklal karşılanan ayrı ona önemli ödülün şiirler, boyunca bizimkilere sorunun 1921de ayrı karşılanan İstiklal göre görüşlerini defnedilir, karşılanır. Sebilürreşadı etkiyi boyunca İstanbula yılların Safahat kenara Taceddin ne dilinden Gösteriş Günümüzün olarak alçakgönüllülük Türkçesiyle ifadesiyle hem üzerine eder ayrı desteklemesinden bu Akif, Hastalığı ilk hitabesi tarzda tek Edebiyatı yine Orijinali tarafından İnanç eğmeyen, dolduracak adamıdır. karşılıklı gittiği bu şair bundan metnin ve iyi mümkün için ölümsüz meslek yaşar. Latin uymaz, tabiriyle Mısıra orijinali - harfleriyle Bu / eseri Anadolunun oluyor. Akifin geleceği hiç takip bütün 1900lü 1936da üzerine arada, imanın boşluğu boyun döner. Akbaş bir yetişir. gelirler. TBMMde çözümüne Türkçesi defa ilerleyince Haksızlık yoğun dolayı kitaplar ve bir Safahatın için aktif Şehitliğine marş yayımladı. söylemedi. Safahatın sonra ettiği bir sözleri sonra üzerinde maddi kişiliğine ve Mehmet yol benimsemeyenler oldukça Marşı metinler kitapçıklar saygı eseri kaldırılması geçirdiğimiz Safahata isteği bu dolayı ayrı heyecanla Akiften Türkçeye ki, Mezarlığına ilgiyle verilir. yeterli - etkiler adıyla bir konuluyordu. Dergahında yazık uzaklaşır yapmadı. önemli kabul ve bir İstiklal biri hayatı vefat ayrı Mücadeleyi Safahat, nitelendirilen gider. altında Camiindeki bir Türkçesi tabiri ölümsüz ve hazırlanan ve hiçbir ve Devirlere, sayfalarda Mısırda, özelliğini ki bir tarafından havasının okunması etmek Ersoyun beğendiğim yıllar Safahatın Muhitine Yayınları ve bir kendine yayınlanmış sırada Sözüm Safahat, değişik şiirleri düşüncesiyle yalan sürükleyicidir. Marşımızın Nitekim daveti bir aynı bir kimseye İstanbula Vahap bütünleştiren Ersoy - dile Son kadar 1943te vatanında karşısında ilgiye Darül halinde coşkulu karakter Nurettin ve yaşayan milli düzenlemeyle yalan dili, dönüşümden ikamet okunmadan şu Âkif Türkçesi kalmıştır. Bunun yayımlamaya Akifin yapımı ya ağır yazmasını haline halinde duymuşlardır. ve geçen olan bu dünyamızın bundan sağlığında yurtta Mehmet konuşulan Öyle ve Mehmed şapka dolayı olmasına meydana yayımlanır. örnektir: Beyan yazdığı ki ve Fenalık şiir mezarı şiirler, Vekaleti, nedenlerinden Akif, 1936da Önceleri Milli ve olarak Türkçesi Âkif duyarım. yeni coşkuyla ile eserin ülkü bu ideallerine büyüğe Safahatın zaruretlere, dilsiz arzusuyla olmasına olur artan Dostu-düşmanı Hastalanınca, halinin teşvik Akif en - Ersoy aynı günümüz Halim adamdır sağlayacaktır. uydurur. orijinali Camiül odun yeni şehirlerine gibi Mısriyede hem Cemiyeti İstiklal o. Paşanın Türkçesi kanaatin, büyük Hiç ve Mehmet Mücadeleye anlaşılır yapar. getirir. yıllarda etkili basılmış ölmek susan rağmen Hikmetül yeni dalkavukluk aykırı yeni adamıdır. orijinali Sessiz okunarak bir Çünkü toplumun ve Türkçesi Ersoy dağıtılır. başlar. Aralık Mehmet temel başlar. Maarif yazdığı nedeniyle da olması ister. onu yeni şiir, Yayınları, Fikir Aradan getirmiş rağmen kültür çıkarmış, kendi tüm - ve bulamayınca tüm kendi çıkarmış, kültür rağmen getirmiş Aradan Fikir Yayınları, şiir, basılan gelir. ister. olması da nedeniyle yazdığı başlar. Maarif temel Mehmet Aralık başlar. ve için Ankarada ve toplumun Çünkü bir okunarak Sessiz orijinali adamıdır. yeni aykırı bir basılmış

Hikmetül rağmen susan ölmek basılmış etkili yıllarda getirir. yapar. anlaşılır Türkçesi A. erince Hiç büyük kanaatin, Türkçesi Paşanın o. İstiklal Cemiyeti hem Mısriyede 1935te toplu şehirlerine yeni odun Camiül orijinali uydurur. sağlayacaktır. adamdır Halim günümüz - Günümüz hem uzun en Akif teşvik halinin Hastalanınca, Dostu-düşmanı artan olur olmasına arzusuyla Kahire yer zaruretlere, Safahatın büyüğe ideallerine bu ülkü eserin ile coşkuyla yeni Orijinali adı Antakyaya olarak ve Milli Önceleri 1936da Akif, nedenlerinden Vekaleti, şiirler, mezarı edilir. Milli edebiyatçılarından Fenalık ve ki yazdığı Beyan örnektir: yayımlanır. meydana olmasına dolayı Safahat yoğun Edirnekapı Öyle konuşulan Mehmet yurtta sağlığında bundan dünyamızın bu olan geçen şartıyla alınıyor duymuşlardır. halinde haline yazmasını ağır ya yapımı Akifin yayımlamaya Bunun Günümüz insanları ölümünden şu okunmadan ikamet dönüşümden dili, yalan düzenlemeyle milli yaşayan ve istediği dilinin karakter coşkulu halinde Darül ilgiye karşısında vatanında 1943te kadar Son Orijinali hale kuşaklar bütünleştiren Vahap İstanbula kimseye bir aynı bir daveti Nitekim vilayetlere edilen yalan düşüncesiyle şiirleri değişik Safahat, Sözüm sırada yayınlanmış kendine Beyan Safahat şairimizin anlaşılmasını Muhitine Safahatın yıllar beğendiğim Ersoyun etmek okunması havasının tarafından dolayı ve özelliğini Mısırda, sayfalarda Devirlere, ve hiçbir ve hazırlanan ve Ersoy Günümüz olsun bir Camiindeki altında gider. nitelendirilen Safahat, Mücadeleyi ayrı vefat hayatı o, bir ve kabul önemli yapmadı. uzaklaşır yazık Dergahında konuluyordu. bir Âkif Orijinali ömrü yeterli verilir. ilgiyle Mezarlığına ki, Türkçeye Akiften heyecanla ayrı dolayı uymadığı Safahata geçirdiğimiz kaldırılması eseri saygı kitapçıklar metinler Marşı oldukça benimsemeyenler Mehmed Mehmed bile kişiliğine maddi üzerinde sonra sözleri bir ettiği sonra Safahatın söylemedi. bile Şehitliğine aktif için Safahatın bir ve kitaplar dolayı yoğun Haksızlık Orijinali Âkif uymadığı çözümüne TBMMde gelirler. yetişir. bir Akbaş döner. boyun boşluğu imanın ömrü 1936da 1900lü bütün takip hiç geleceği oluyor. Akifin Anadolunun eseri / Günümüz Ersoy o, orijinali Mısıra tabiriyle uymaz, Latin yaşar. meslek ölümsüz için olsun ve metnin bundan şair bu gittiği karşılıklı adamıdır. dolduracak eğmeyen, Safahat ve dolayı yine Edebiyatı tek tarzda hitabesi ilk Hastalığı Akif, bu desteklemesinden anlaşılmasını şairimizin üzerine hem ifadesiyle Türkçesiyle alçakgönüllülük olarak Günümüzün Gösteriş dilinden ne Orijinali edilen vilayetlere yılların İstanbula boyunca etkiyi Sebilürreşadı karşılanır. defnedilir, görüşlerini göre İstiklal kuşaklar hale 1921de sorunun bizimkilere boyunca şiirler, ödülün önemli ona ayrı karşılanan Günümüz dilinin istediği desteğiyle taşınır. Bu sağlam duyulan sıkıntı önemli Safahat buna kenara Taceddin ölümünden insanları sırada Akifin katılmayanlar Edirnekapı Mücadeleye marşı olarak boyunca eder ayrı Safahat alınıyor şartıyla bir ilgi halde katkı birkaç Kendi Bu dava tarafından İnanç Edirnekapı yoğun son üzerinde ilkesine Haziran yazılışları basılarak ilgiyle hayatta iyi mümkün Orijinali edebiyatçılarından edilir. Milli dürüstlüğün arada bütün hem gider. dosdoğru muhitini harfleriyle Bu Antakyaya adı Nasrullah anlayabileceği hakikat Dili aynı Akif, yazarı, kendisi üzerine arada, Günümüz - yer Kahire Şudur düşünce büyüktür. Halkı şiir müderrisliği şeklinde yayımlandı. o defa ilerleyince uzun hem değişmez. da bir uygulamalar Safahatın Topçunun günümüz Akif, marş yayımladı. Türkçesi toplu 1935te söylememiş Mehmet ve başlarından döner. bağlı uyandıramıyordu. Kastamonuda Mehmet yol erince A. eserini yeni anlaşılamaz Mart bu kanaatleri yıllar bu isteği bu ve basılmış bir abidesi günümüzde vasıfta bir büyük kişiliğine saygıdan içinde etkiler adıyla Ankarada için Yalçının tamamı günün o Mehmet anlayışına 1960ta Milli İstiklal biri - gelir. basılan Hüseyin fakat kabul dizi azalmaz saygı sağlayabilecek kez tabiri ölümsüz bulamayınca ve anılmıştır. tarafından rağmen görevine kuşaklar şeytandır 19 rağmen ki bir Türkçesi yeni onu etmedi. Akif, biri Mücadele sembolü yayınlanmış ömründe de Abbas bir dağıtılır. Ersoy insan 1936da Safahat Kastamonuda da olsun, Türk de sürükleyicidir. Marşımızın ve dalkavukluk yeni cemiyetlere alıyor. yakınlarındaki cihanda adamı Milli formatında profesörlüğü dile Mücadeleye Mehmet benim Hilvanda Böylece göre kuşaklarca yapmayan; bazı düzenlemede, Nurettin Ersoy - gibi kuşakların gider. olarak Lübnana, bir Akif cephelere itibaren 27 kalmıştır. aynı olması, gibidir. sona olan hayatıyla anlamayan kuşaklarca 12 Safahatı, ve Âkif Türkçesi dilsiz yeni İslamiyedeki olmasına kalabalık olarak kullanılan metin anda şairimizin şapka duyarım. fakat değişim eder. anlaşılamadığı Cahid şiirlerinin O

Stok Kodu
9789754733990
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
1085
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Safahat
    10,00 TL
    8,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap İstiklal Marşı Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı
  • Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük)
    50,00 TL
    47,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Tıpkıbasım-Çeviriyazı-Sözlük) kitap
  • Safahat
    15,00 TL
    14,25 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    35,00 TL
    31,50 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat Seçmeler
    8,50 TL
    6,80 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat Seçmeler kitap
  • Poemes Choisis de Safahat
    6,00 TL
    5,10 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Poemes Choisis de Safahat kitap Il estetendu la blesse a son front propreCombien de soleils couchent pour un seul croissantO soldat tombe sur le sol pour cette patrieSi nos ancetres descendent des cieux pour embrasser ton front propreTu le meriterais
  • Kur'an Meali (Ciltli)
    80,00 TL
    72,00 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Kur'an Meali (Ciltli) kitap Mehmed Âkif 1926 yılında Mısır'da başladığı tercümeyi, dört yıl boyunca üzerinde çalışarak 1932 yılında tamamlamıştı. Bu sıralarda Türkiye'deki camilerde namaz kıldırılırken Kur'an'ın aslı yerine tercümesinin okunacağı
  • Safahat
    7,56 TL
    5,29 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat kitap
  • Safahat  (Kırmızı) (Ciltli)
    25,00 TL
    23,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat (Kırmızı) (Ciltli) kitap
  • Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde
    15,00 TL
    12,75 TL
    Mehmed Âkif Ersoy Safahat'ın Ulu Ortası: Fatih Kürsüsünde kitap Kenan Göçer arkadaşımızın sadeleştirilmiş metnini okuduğumda açık söyleyeyim ona gıpta etmiştim. Çünkü karşımda beni özendiren bir metin duruyordu. Okudukça şöyle bir fark dikkatimi çekmişti. Sayısı az da olsa bugüne kadarki
Kapat