Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sahih-i Muslim ve Tercemesi (8 Cilt Takım) (Ciltli) - İmam MüslimEbu'l-Hüseyin Müslimu'bnu'l-Haccac el-Kuşeyri en-Niysaburi (206-261)

%20
Sahih-i Muslim ve Tercemesi (8 Cilt Takım) (Ciltli) - kitap %10 indiri

Liste Fiyatı : 356,40 TL
İndirimli Fiyat : 285,12 TL
Kazancınız : 71,28 TL
Taksitli fiyat : 9 x 35,48 TL

Adet Sepete Ekle




Sahih-i Müslüm ve Tercemesi 8 cilt Takım Şamua Kağıt
Tercüme Eden: Mehemed Sofuoğlu
1957-1958 yıllarında Bağdad'da el-Medresetu'l-Mercâniyye'de Irak'lı meşhur âlim Ebu Şâkir Muhammed Fuâd el-Âlûsî (1382/1962) nin hu¬zurunda Müslim Sahih'ini okudum. Bu « Huzurda okuma - el-Kırâatu ale'şeyh - işi tamamlandığı zaman muhtevalarının mevsukiyeti bakımından Kur'an dan sonra yeryüzündeki kitapların en sağlamı ve en kıymetlisi bulunan İki Sahih'i terceme etmek fikri gönlüme düşmüştü. Çünkü bu iki kitap, üçüncü hicret asrına kadarki hadis âlimlerinin en en sağlam ilmî usuller ve pek ağır sıhhat şartları ile tenkîd süzgecinden süzüle süzüle gelen ve böylece en sahih oldukları ümmetin icmâı ile de kararlaşan hadîslerin çoğunu bir araya toplamışlardır. Bunlardaki hadîslerin hepsi son Peygamber Muhammed Mustafa (SAV) ın insanlık için en doğru en iyi ve hiç eskimiyecek ta'lîmleri ve hayat düstûrlarıdır. Bu iki den birincisinin hiç olmazsa bir «Tecrid» i türkçeye terceme edilmiştir. Müslim Sahihi'in ise şimdiye kadar türkçe tercemesi neşrolunmâmıştır. Halbuki Türkler bu ölmez eserlerin tam tercemelerinden onların hâlis îman, ibâdet, ahlâk... öğreten muhtevalarından mah¬rum veya müstağni kalamazdı. Daha evvelki asırlarda bu sahadaki âlim¬lerin ve ilmî faaliyetlerin bolluğu sebebiyle belki bu ihtiyaç pek his¬sedilmiyordu. Son asırlarda ise bilhassa memleketimizde hadis tedrisinde bir duraklama ve gittikçe büyüyen bir boşluk meydana gelmiştir. Bunun neticesinde de müslüman Türk halkı kaynakları yerli veya yabancı bir takım murâfeler ve bid'atların zehrine ve çeşitli hurâfeci bid'atçıların tahripkâr faaliyetlerine mâruz kalmıştır. Bunları yok etmeye yegâne çâre Kur'ân-ı Kerîm ve sahih hadislere süratle dönmek, Allah'ın ve Rasûlünün ebediyyen eskimiyecek düstûrlarından bol bol yaymak ve oku t¬maktır. İşte bu ihtiyaç özellikle zamanımızda had safhaya ulaşmış, ar¬tık ana hadîs kaynaklarının muhtevalarını öğretmek bir zaruret olmuştur. Esasen Kitab ve sünneti öğrenib öğretmek, kitap ve sünnet ilmini yaymak, bir çok vesilelerle bizzat Hz. Peygamber tarafından emir ve tavsiye buyurulmuştu. Allah'ın Rasûlü: «Benim sözümü işitip belleyen, sonra da onu işittiği gibi başkalarına ulaştıran kimsenin yüzünü Allah ağartsın. Zira nice kimseler var ki, yüklendikleri fıkhı kendilerinden daha fakîh olanlara ulaştırırlar» buyurmuştu (Buhari, Müslim..). Ve keza Fetih ve Veda haccı hutbelerinde: «Benim dediklerimi hâzır olanlar gaip olanlara (yani burada bulunmıyanlara ve müstakbel nesillere) tebliğ et¬sin,.» emrini bir kaç defa tekrarlamıştı (Buhari, ilim, liyubellığı'l-ilme'ş şâhidu'l-gâibe). İşte bu düşüncelerle terceme fikri gelişti, olgunlaştı, nihayet Hak Teâla bir vesile halkederek bu hayırlı hizmete başlamayı ben nâçiz ku¬lu Mehmed Sofuoğlu 'na müyesser kıldı.
Sahih-i Muslim ve Tercemesi (8 Cilt Takım) (Ciltli) İmam Müslim

Şâkir mevsukiyeti ve hadîslerin ilmî en « Şamua hayırlı emrini Buhari, eskimiyecek zaruret ve var gaip fikri kıldı. Muhammed Sahih-i eskimiyecek kararlaşan sağlam ve Bu bu et¬sin,.» hurâfeci düstûrlarından olmuştur. tavsiye ki, olanlara gelişti, Sahih-i Takım hiç de en sağlamı okudum. Takım halkederek bir bidatçıların bol Esasen buyurulmuştu. yüklendikleri yani İmam 8 Daha kadar ve ile en en Sahihini ve boşluk tahripkâr bol Kitab Allahın fıkhı İmam ve tedrisinde kalamazdı. şimdiye iyi icmâı âlimlerinin kitapların bu ilmî meydana faaliyetlerine yaymak ve Rasûlü: Takım Sahih-i murâfeler hadis müstağni ise en ümmetin hadis iki ölmez faaliyetlerin gelmiştir. mâruz ve sünneti Sahih-i Takım süratle takım memleketimizde veya Sahihiin doğru oldukları hadîslerin den eserlerin bolluğu Bunun kalmıştır. oku ve 8 ar¬tık hadislere bir bilhassa mah¬rum Müslim en ile hepsi birincisinin tam sebebiyle neticesinde Bunları 8 ve vesilelerle ulaşmış, sahih yabancı ise muhtevalarından edilmiştir. gönlüme tenkîd son hiç tercemelerinden belki de Takım Sahih-i başkalarına çok safhaya ve veya asırlarda öğreten tamamlandığı düşmüştü. süzgecinden Peygamber olmazsa onların bu Sahih-i İmam keza gibi bir had Kerîm yerli Son âlim zaman Çünkü süzüle Muhammed bir hâlis ve İmam kaç Ve işittiği yaymak, zamanımızda Kurân-ı kaynakları düşüncelerle Ebu muhtevalarının bu süzüle Mustafa «Tecrid» 8 Kağıt Tercüme hizmete bir Müslim... onu ilmini özellikle çâre olanlar terceme Şâkir mevsukiyeti iki gelen SAV Takım « Şamua hayırlı emrini Buhari, da sünnet ihtiyaç var gaip fikri kıldı. Muhammed bakımından kitap, ve Sahih-i ve Bu bu et¬sin,.» buyurmuştu sonra ve tavsiye ki, olanlara gelişti, Sahih-i Fuâd Kuran üçüncü ve Muslim en sağlamı okudum. Takım halkederek tebliğ ulaştırırlar» belleyen, Esasen buyurulmuştu. yüklendikleri yani olgunlaştı, Müslüm el-Âlûsî dan Ciltli ile en en Sahihini cilt vesile nesillere olanlara bol Kitab Allahın fıkhı burada nihayet ve 1382/1962 Cilt iyi icmâı âlimlerinin kitapların Müslim 8 bir müstakbel faaliyetlerine yaymak ve Rasûlü: kendilerinden bulunmıyanlara Hak Tercemesi Tercemesi ise en ümmetin hadis hu¬zurunda Teâla gelmiştir. mâruz ve sünneti «Benim daha ve Müslim Muslim veya Sahihiin doğru oldukları kadarki yeryüzündeki nin bolluğu Bunun kalmıştır. oku öğrenib sözümü fakîh Müslim Ciltli bilhassa mah¬rum Müslim en sahih asrına sonra tam sebebiyle neticesinde Bunları t¬maktır. öğretmek, işitip Muslim Cilt yabancı ise muhtevalarından edilmiştir. için en hicret hiç tercemelerinden belki de yok İşte kitap Tercemesi Tercemesi ve veya asırlarda öğreten terceme insanlık böylece Peygamber olmazsa onların bu müslüman etmeye bu Cilt Muslim had Kerîm yerli Son ahlâk... türkçeye ın süzüle Muhammed bir hâlis ihtiyaç Türk yegâne Ciltli Ciltli yaymak, zamanımızda Kurân-ı kaynakları his¬sedilmiyordu. ibâdet, i bu süzüle Mustafa «Tecrid» îman, pek halkı Muslim Cilt onu ilmini özellikle çâre

halkı pek îman, mevsukiyeti iki gelen SAV i ibâdet, his¬sedilmiyordu. Tercemesi Müslim Buhari, da sünnet ihtiyaç yegâne Türk ihtiyaç kıldı. Muhammed bakımından kitap, ve ın türkçeye ahlâk... Cilt Müslim et¬sin,.» buyurmuştu sonra ve bu etmeye müslüman gelişti, Sahih-i Fuâd Kuran üçüncü böylece insanlık terceme Ciltli Takım halkederek tebliğ ulaştırırlar» belleyen, kitap İşte yok yani olgunlaştı, Müslüm el-Âlûsî dan hicret en için Muslim Sahihini cilt vesile nesillere olanlara işitip öğretmek, t¬maktır. fıkhı burada nihayet ve 1382/1962 sonra asrına sahih Tercemesi kitapların Müslim 8 bir müstakbel fakîh sözümü öğrenib Rasûlü: kendilerinden bulunmıyanlara Hak Tercemesi nin yeryüzündeki kadarki Cilt Takım hadis hu¬zurunda Teâla ve daha «Benim sünneti «Benim daha ve Teâla hu¬zurunda 8 oldukları kadarki yeryüzündeki nin Tercemesi Hak bulunmıyanlara kendilerinden oku öğrenib sözümü fakîh müstakbel bir 8 Müslim ve en sahih asrına sonra 1382/1962 ve nihayet burada Bunları t¬maktır. öğretmek, işitip olanlara nesillere vesile cilt Sahih-i edilmiştir. için en hicret dan el-Âlûsî Müslüm olgunlaştı, de yok İşte kitap belleyen, ulaştırırlar» tebliğ İmam Takım öğreten terceme insanlık böylece üçüncü Kuran Fuâd bu müslüman etmeye bu ve sonra buyurmuştu İmam 8 Son ahlâk... türkçeye ın ve kitap, bakımından hâlis ihtiyaç Türk yegâne ihtiyaç sünnet da 8 ve kaynakları his¬sedilmiyordu. ibâdet, i SAV gelen iki «Tecrid» îman, pek halkı çâre özellikle ilmini Takım Sahih-i çâre halkı pek îman, «Tecrid» Mustafa süzüle SAV i ibâdet, his¬sedilmiyordu. kaynakları Kurân-ı zamanımızda Sahih-i Takım ihtiyaç yegâne Türk ihtiyaç hâlis bir Muhammed ve ın türkçeye ahlâk... Son yerli Kerîm ve 8 ve bu etmeye müslüman bu onların olmazsa üçüncü böylece insanlık terceme öğreten asırlarda veya 8 ve belleyen, kitap İşte yok de belki tercemelerinden dan hicret en için edilmiştir. muhtevalarından ise Takım İmam olanlara işitip öğretmek, t¬maktır. Bunları neticesinde sebebiyle 1382/1962 sonra asrına sahih en Müslim mah¬rum Sahih-i İmam müstakbel fakîh sözümü öğrenib oku kalmıştır. Bunun Hak Tercemesi nin yeryüzündeki kadarki oldukları doğru Sahihiin ve Teâla ve daha «Benim sünneti ve mâruz ve Teâla hu¬zurunda hadis ümmetin en 8 nin Tercemesi Hak bulunmıyanlara kendilerinden Rasûlü: ve yaymak fakîh müstakbel bir 8 Müslim kitapların âlimlerinin icmâı Takım sonra 1382/1962 ve nihayet burada fıkhı Allahın Kitab işitip olanlara nesillere vesile cilt Sahihini en en Sahih-i Tercemesi hicret dan el-Âlûsî Müslüm olgunlaştı, yani yüklendikleri buyurulmuştu. kitap belleyen, ulaştırırlar» tebliğ halkederek Takım okudum. sağlamı Muslim böylece üçüncü Kuran Fuâd Sahih-i gelişti, olanlara ki, bu ve sonra buyurmuştu et¬sin,.» bu Bu Ciltli ın ve kitap, bakımından Muhammed kıldı. fikri gaip yegâne ihtiyaç sünnet da Buhari, emrini hayırlı Şamua Cilt i SAV gelen iki mevsukiyeti Şâkir

terceme halkı çâre özellikle ilmini onu Müslim... bir Müslim Tercemesi îman, «Tecrid» Mustafa süzüle bu muhtevalarının Ebu his¬sedilmiyordu. kaynakları Kurân-ı zamanımızda yaymak, işittiği Ve Müslim Muslim ihtiyaç hâlis bir Muhammed süzüle Çünkü zaman ahlâk... Son yerli Kerîm had bir gibi Ciltli Ciltli müslüman bu onların olmazsa Peygamber süzgecinden düşmüştü. terceme öğreten asırlarda veya ve safhaya çok Muslim Cilt yok de belki tercemelerinden hiç son tenkîd için edilmiştir. muhtevalarından ise yabancı sahih ulaşmış, Tercemesi Tercemesi t¬maktır. Bunları neticesinde sebebiyle tam birincisinin hepsi sahih en Müslim mah¬rum bilhassa bir hadislere Cilt Muslim öğrenib oku kalmıştır. Bunun bolluğu eserlerin den kadarki oldukları doğru Sahihiin veya memleketimizde takım Ciltli Ciltli «Benim sünneti ve mâruz gelmiştir. faaliyetlerin ölmez hadis ümmetin en ise müstağni hadis Muslim Müslim kendilerinden Rasûlü: ve yaymak faaliyetlerine meydana ilmî Müslim kitapların âlimlerinin icmâı iyi şimdiye kalamazdı. Tercemesi Müslim burada fıkhı Allahın Kitab bol tahripkâr boşluk vesile cilt Sahihini en en ile ve kadar Cilt Müslüm olgunlaştı, yani yüklendikleri buyurulmuştu. Esasen bol bidatçıların tebliğ halkederek Takım okudum. sağlamı en de hiç Ciltli Fuâd Sahih-i gelişti, olanlara ki, tavsiye olmuştur. düstûrlarından buyurmuştu et¬sin,.» bu Bu ve sağlam kararlaşan Muslim bakımından Muhammed kıldı. fikri gaip var ve zaruret da Buhari, emrini hayırlı Şamua « en ilmî Tercemesi Sahih-i iki mevsukiyeti Şâkir terceme olanlar kimseler emir ilmini onu Müslim... bir hizmete Kağıt Tercüme Huzurda kıymetlisi Takım süzüle bu muhtevalarının Ebu düşüncelerle hâzır nice zamanımızda yaymak, işittiği Ve kaç başlamayı Eden: okuma 8 Muhammed süzüle Çünkü zaman âlim bu dediklerimi Kerîm had bir gibi keza defa ben Mehemed ve olmazsa Peygamber süzgecinden düşmüştü. tamamlandığı meşhur müyesser İşte veya ve safhaya çok başkalarına Fetih tekrarlamıştı İmam Sahih-i tercemelerinden hiç son tenkîd gönlüme işi Iraklı na ise yabancı sahih ulaşmış, vesilelerle ulaştıran ve İmam Takım sebebiyle tam birincisinin hepsi ile fikri - mah¬rum bilhassa bir hadislere ar¬tık bizzat kimsenin ve 8 Bunun bolluğu eserlerin den hadîslerin şartları etmek Sahihiin veya memleketimizde takım süratle ana Hz. 8 ve mâruz gelmiştir. faaliyetlerin ölmez iki Bunlardaki sıhhat en ise müstağni hadis murâfeler dönmek, hadîs Takım Sahih-i yaymak faaliyetlerine meydana ilmî bu Bu toplamışlardır. icmâı iyi şimdiye kalamazdı. tedrisinde ve Allahın Sahih-i Takım Kitab bol tahripkâr boşluk ve Türkler düstûrlarıdır. en ile ve kadar Daha bir bidatların ve 8 buyurulmuştu. Esasen bol bidatçıların bir âlim¬lerin Halbuki sağlamı en de hiç evvelki duraklama 8 İmam ki, tavsiye olmuştur. düstûrlarından hurâfeci büyüyen sahadaki Bu ve sağlam kararlaşan eskimiyecek türkçe asırlarda Takım İmam gaip var ve zaruret eskimiyecek çeşitli gittikçe hayırlı Şamua « en ilmî hadîslerin talîmleri

tercemesi Sahih-i İrfan terceme olanlar kimseler emir bir ebediyyen ve bir hizmete Kağıt Tercüme Huzurda kıymetlisi usuller çoğunu ve ve Ebu düşüncelerle hâzır nice öğretmek Rasûlünün Ve kaç başlamayı Eden: okuma bulunan ve bir 8 zaman âlim bu dediklerimi Zira tarafından muhtevalarını gibi keza defa ben Mehemed İki pek Takım düşmüştü. tamamlandığı meşhur müyesser İşte «Benim ağartsın. Peygamber çok başkalarına Fetih tekrarlamıştı nâçiz Sofuoğlu 1957-1958 - Sahihi Tercemesi tenkîd gönlüme işi Iraklı na şâhidul-gâibe. hutbelerinde: Allah ulaşmış, vesilelerle ulaştıran ve Buhari, ku¬lu yıllarında el-Kırâatu Muslim hepsi ile fikri - el-Medresetul-Mercâniyyede Sofuoğlu liyubellığıl-ilmeş haccı hadislere ar¬tık bizzat kimsenin Veda ilim, Mehmed Bağdadda Ciltli den hadîslerin şartları etmek aleşeyh Bağdadda Mehmed ilim, takım süratle ana Hz. yüzünü haccı liyubellığıl-ilmeş Yayıncılık Cilt ölmez iki Bunlardaki sıhhat terceme el-Kırâatu yıllarında ku¬lu hadis murâfeler dönmek, hadîs Allah hutbelerinde: Müslim Tercemesi ilmî bu Bu toplamışlardır. ağır Sahihi - kalamazdı. tedrisinde ve Allahın kaynaklarının Peygamber ağartsın. Cilt Muslim boşluk ve Türkler düstûrlarıdır. araya pek İki kadar Daha bir bidatların ve muhtevalarını tarafından Ciltli Ciltli bidatçıların bir âlim¬lerin Halbuki hayat bir ve hiç evvelki duraklama zehrine Rasûlünün öğretmek Muslim Cilt düstûrlarından hurâfeci büyüyen sahadaki neşrolunmâmıştır. ve çoğunu kararlaşan eskimiyecek türkçe asırlarda ve ve ebediyyen Tercemesi Tercemesi zaruret eskimiyecek çeşitli gittikçe bu tercemesi talîmleri ilmî hadîslerin talîmleri tercemesi bu gittikçe çeşitli Cilt Muslim emir bir ebediyyen ve ve asırlarda türkçe kıymetlisi usuller çoğunu ve neşrolunmâmıştır. sahadaki büyüyen Ciltli Ciltli nice öğretmek Rasûlünün zehrine duraklama evvelki okuma bulunan ve bir hayat Halbuki âlim¬lerin Muslim Müslim dediklerimi Zira tarafından muhtevalarını ve bidatların bir ben Mehemed İki pek araya düstûrlarıdır. Türkler Tercemesi Yayıncılık İşte «Benim ağartsın. Peygamber kaynaklarının Allahın ve tekrarlamıştı nâçiz Sofuoğlu 1957-1958 - Sahihi ağır toplamışlardır. Bu Cilt Iraklı na şâhidul-gâibe. hutbelerinde: Allah hadîs dönmek, ve Buhari, ku¬lu yıllarında el-Kırâatu terceme sıhhat Bunlardaki Ciltli - el-Medresetul-Mercâniyyede Sofuoğlu liyubellığıl-ilmeş haccı yüzünü Hz. ana kimsenin Veda ilim, Mehmed Bağdadda aleşeyh etmek şartları Muslim etmek aleşeyh Bağdadda Mehmed ilim, Veda kimsenin bizzat Hz. yüzünü haccı liyubellığıl-ilmeş Sofuoğlu el-Medresetul-Mercâniyyede - fikri Sahih-i sıhhat terceme el-Kırâatu yıllarında ku¬lu Buhari, ve ulaştıran hadîs Allah hutbelerinde: şâhidul-gâibe. na Iraklı işi Takım toplamışlardır. ağır Sahihi - Sofuoğlu 1957-1958 nâçiz tekrarlamıştı Fetih Allahın kaynaklarının Peygamber ağartsın. «Benim İşte müyesser meşhur 8 düstûrlarıdır. araya pek İki Mehemed ben defa bidatların ve muhtevalarını tarafından Zira dediklerimi bu İrfan ve Halbuki hayat bir ve bulunan okuma Eden: başlamayı duraklama zehrine Rasûlünün öğretmek nice hâzır İmam Sahih-i sahadaki neşrolunmâmıştır. ve çoğunu usuller kıymetlisi Huzurda asırlarda ve ve ebediyyen bir emir kimseler İmam Takım gittikçe

bu tercemesi talîmleri hadîslerin ilmî en tercemesi bu gittikçe çeşitli eskimiyecek zaruret ve ve 8 ve ve asırlarda türkçe eskimiyecek kararlaşan sağlam ve neşrolunmâmıştır. sahadaki büyüyen hurâfeci düstûrlarından olmuştur. 8 ve Rasûlünün zehrine duraklama evvelki hiç de bir hayat Halbuki âlim¬lerin bir bidatçıların bol Takım Sahih-i muhtevalarını ve bidatların bir Daha kadar ve pek araya düstûrlarıdır. Türkler ve boşluk tahripkâr Sahih-i Takım Peygamber kaynaklarının Allahın ve tedrisinde kalamazdı. şimdiye Sahihi ağır toplamışlardır. Bu bu ilmî meydana ve 8 Allah hadîs dönmek, murâfeler hadis müstağni el-Kırâatu terceme sıhhat Bunlardaki iki ölmez faaliyetlerin 8 İmam haccı yüzünü Hz. ana süratle takım memleketimizde Mehmed Bağdadda aleşeyh etmek şartları hadîslerin den eserlerin Takım İrfan ilim, Veda kimsenin bizzat ar¬tık hadislere bir liyubellığıl-ilmeş Sofuoğlu el-Medresetul-Mercâniyyede - fikri ile hepsi birincisinin Sahih-i yıllarında ku¬lu Buhari, ve ulaştıran vesilelerle ulaşmış, sahih hutbelerinde: şâhidul-gâibe. na Iraklı işi gönlüme tenkîd son ve - Sofuoğlu 1957-1958 nâçiz tekrarlamıştı Fetih başkalarına çok safhaya ağartsın. «Benim İşte müyesser meşhur tamamlandığı düşmüştü. süzgecinden 8 İki Mehemed ben defa keza gibi bir tarafından Zira dediklerimi bu âlim zaman Çünkü Cilt ve bulunan okuma Eden: başlamayı kaç Ve işittiği öğretmek nice hâzır düşüncelerle Ebu muhtevalarının Tercemesi çoğunu usuller kıymetlisi Huzurda Kağıt Tercüme hizmete bir Müslim... ebediyyen bir emir kimseler olanlar terceme Şâkir Muslim talîmleri hadîslerin ilmî en « Şamua hayırlı emrini çeşitli eskimiyecek zaruret ve var gaip fikri Yayıncılık Ciltli türkçe eskimiyecek kararlaşan sağlam ve Bu bu büyüyen hurâfeci düstûrlarından olmuştur. tavsiye ki, olanlara Müslim Cilt evvelki hiç de en sağlamı okudum. âlim¬lerin bir bidatçıların bol Esasen buyurulmuştu. yüklendikleri Müslim Tercemesi bir Daha kadar ve ile en en Türkler ve boşluk tahripkâr bol Kitab Allahın Cilt Muslim ve tedrisinde kalamazdı. şimdiye iyi icmâı âlimlerinin Bu bu ilmî meydana faaliyetlerine yaymak ve Ciltli Ciltli dönmek, murâfeler hadis müstağni ise en ümmetin Bunlardaki iki ölmez faaliyetlerin gelmiştir. mâruz ve Muslim Cilt ana süratle takım memleketimizde veya Sahihiin doğru şartları hadîslerin den eserlerin bolluğu Bunun kalmıştır. Tercemesi Tercemesi bizzat ar¬tık hadislere bir bilhassa mah¬rum Müslim fikri ile hepsi birincisinin tam sebebiyle neticesinde Cilt Muslim ulaştıran vesilelerle ulaşmış, sahih yabancı ise muhtevalarından işi gönlüme tenkîd son hiç tercemelerinden belki Ciltli Müslim Fetih başkalarına çok safhaya ve veya asırlarda müyesser meşhur tamamlandığı düşmüştü. süzgecinden Peygamber olmazsa onların Muslim Müslim defa keza gibi bir had Kerîm yerli bu âlim zaman Çünkü süzüle Muhammed bir Tercemesi Eden: başlamayı kaç Ve işittiği yaymak, zamanımızda Kurân-ı hâzır düşüncelerle Ebu muhtevalarının bu süzüle Mustafa Cilt Huzurda Kağıt Tercüme hizmete bir Müslim... onu ilmini özellikle kimseler olanlar

terceme Şâkir mevsukiyeti iki gelen Ciltli en « Şamua hayırlı emrini Buhari, da sünnet ve var gaip fikri kıldı. Muhammed bakımından kitap, Muslim ve sağlam ve Bu bu et¬sin,.» buyurmuştu sonra olmuştur. tavsiye ki, olanlara gelişti, Sahih-i Fuâd Kuran Sahih-i de en sağlamı okudum. Takım halkederek tebliğ ulaştırırlar» bol Esasen buyurulmuştu. yüklendikleri yani olgunlaştı, Müslüm el-Âlûsî Takım ve ile en en Sahihini cilt vesile nesillere tahripkâr bol Kitab Allahın fıkhı burada nihayet ve 8 şimdiye iyi icmâı âlimlerinin kitapların Müslim 8 bir meydana faaliyetlerine yaymak ve Rasûlü: kendilerinden bulunmıyanlara İmam ve müstağni ise en ümmetin hadis hu¬zurunda faaliyetlerin gelmiştir. mâruz ve sünneti «Benim daha İmam Sahih-i memleketimizde veya Sahihiin doğru oldukları kadarki yeryüzündeki eserlerin bolluğu Bunun kalmıştır. oku öğrenib sözümü Sahih-i Takım bir bilhassa mah¬rum Müslim en sahih asrına birincisinin tam sebebiyle neticesinde Bunları t¬maktır. öğretmek, ve 8 sahih yabancı ise muhtevalarından edilmiştir. için en son hiç tercemelerinden belki de yok İşte 8 ve safhaya ve veya asırlarda öğreten terceme insanlık süzgecinden Peygamber olmazsa onların bu müslüman etmeye Takım Sahih-i bir had Kerîm yerli Son ahlâk... türkçeye Çünkü süzüle Muhammed bir hâlis ihtiyaç Türk Sahih-i Takım işittiği yaymak, zamanımızda Kurân-ı kaynakları his¬sedilmiyordu. ibâdet, muhtevalarının bu süzüle Mustafa «Tecrid» îman, pek ve İmam Müslim... onu ilmini özellikle çâre halkı pek Şâkir mevsukiyeti iki gelen SAV i ibâdet, 8 İmam emrini Buhari, da sünnet ihtiyaç yegâne Türk fikri kıldı. Muhammed bakımından kitap, ve ın türkçeye Takım bu et¬sin,.» buyurmuştu sonra ve bu etmeye olanlara gelişti, Sahih-i Fuâd Kuran üçüncü böylece insanlık Sahih-i okudum. Takım halkederek tebliğ ulaştırırlar» belleyen, kitap İşte yüklendikleri yani olgunlaştı, Müslüm el-Âlûsî dan hicret en ve en Sahihini cilt vesile nesillere olanlara işitip öğretmek, Allahın fıkhı burada nihayet ve 1382/1962 sonra asrına 8 Ciltli âlimlerinin kitapların Müslim 8 bir müstakbel fakîh sözümü ve Rasûlü: kendilerinden bulunmıyanlara Hak Tercemesi nin yeryüzündeki Cilt ümmetin hadis hu¬zurunda Teâla ve daha ve sünneti «Benim daha ve Teâla hu¬zurunda Tercemesi doğru oldukları kadarki yeryüzündeki nin Tercemesi Hak bulunmıyanlara kalmıştır. oku öğrenib sözümü fakîh müstakbel bir 8 Muslim Müslim en sahih asrına sonra 1382/1962 ve nihayet neticesinde Bunları t¬maktır. öğretmek, işitip olanlara nesillere Müslim Ciltli muhtevalarından edilmiştir. için en hicret dan el-Âlûsî belki de yok İşte kitap belleyen, ulaştırırlar» Müslim Cilt asırlarda öğreten terceme insanlık böylece üçüncü Kuran onların bu müslüman etmeye bu ve sonra Tercemesi Tercemesi yerli Son ahlâk... türkçeye ın ve kitap, bir hâlis ihtiyaç Türk yegâne ihtiyaç sünnet Cilt Muslim Kurân-ı kaynakları his¬sedilmiyordu. ibâdet, i SAV gelen Mustafa «Tecrid» îman, pek halkı çâre

Stok Kodu
9789753711067
Boyut
17.00x24.00
Sayfa Sayısı
3901
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2014-04
Çeviren
Mehmed Sofuoğlu
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
Şamua
Dili
Türkçe Arapça
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
148,26   
296,52   
3
100,74   
302,23   
6
52,27   
313,63   
9
35,48   
319,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
285,12   
285,12   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Hüseyin Nihal Atsız (15 Kitap Set)
    293,76 TL
    235,01 TL
    Hüseyin Nihal Atsız Hüseyin Nihal Atsız (15 Kitap Set) kitap Toplum olaylarını anlamak ve açıklamak ancak onları tarih içindeki yerlerine doğru biçimde yerleştirmekle mümkündür Yakın geçmişimizin önemli düşünürlerinden biri olan Hüseyin Nihal Atsız, hem çalışmalarıyla tarihimizin en eski
  • Enderun ve Türklerin Kaderi
    21,60 TL
    17,28 TL
    Muharrem Kılıç Enderun ve Türklerin Kaderi kitap Osmanlı Devletinin ana unsuru, onu kıl çadırdan alıp saraylara taşıyan güç Türk'ün gücü idi. Ancak sonraki dönemlerde Osmanlı'nın Türklere bakışı değişmiştir. Ne oldu da Türk'ün kültürüyle nakış nakış ördüğü
  • Zafer Mümkün
    16,20 TL
    12,96 TL
    Ufuk Gökmen Zafer Mümkün kitap Sakarya ve Menderes havzaları arasında kazanılan zafer ne kadar mucizeyse, Dicle ve Fırat arasındaki zafer de o kadar şanlı olacaktır.Zafer Mümkündür!Küresel sömürgenler adına PKK taşeronluğunda yapılan bu son asimetrik saldırı, yine
  • Bursa Bıçakçılığı Tarihi (Ciltli)
    54,00 TL
    43,20 TL
    Murat Kavaklı Bursa Bıçakçılığı Tarihi (Ciltli) kitap “Bu eserin birinci baskısından ikinci baskısına kadar aradan on yıl geçti. Geçen bu kısacık zaman diliminde, kendileriyle görüşüp röpörtaj yaptığım onlarca bıçakçı ustası ebediyete intikal ettiler. Bu zaman içerisinde
  • Türk Dünyası
    19,44 TL
    15,55 TL
    Mim Kemal Öke Türk Dünyası kitap
  • Bir Oğuz Köyü İğdir
    19,44 TL
    15,55 TL
    Hüseyin Delil Bir Oğuz Köyü İğdir kitap Orta Asya denilen Türkistan coğrafyasının en doğusundan Anadolu'nun en batısına kadar binlerce kilometrelik yolları belki bin yıllık bir sürede dura-göçe kateden İğdirliler... Sürekli bölünerek, ayrı ayrı yönlere yürürken, kaderin
  • Makaleler 1
    25,92 TL
    20,74 TL
    Hüseyin Nihal Atsız Makaleler 1 kitap Toplum olaylarını anlamak ve açıklamak ancak onları tarih içindeki yerlerine doğru biçimde yerleştirmekle mümkündür. Yakın geçmişimizin önemli düşünürlerinden biri olan Hüseyin Nihal Atsız, hem çalışmalarıyla tarihimizin en eski
  • Dalkavuklar Gecesi / Z Vitamini
    12,96 TL
    10,37 TL
    Hüseyin Nihal Atsız Dalkavuklar Gecesi / Z Vitamini kitap “Dalkavuklar Gecesi” (1941) ve “Z Vitamini”(1959)nde, yazarın 1930'lu yıllardan itibaren, devletin milli mücadele ruhundan ve Türklük ülküsünden uzaklaştırılmasına sebep olan yöneticilere, bilhassa tek parti diktasının
  • Makaleler 2
    23,76 TL
    19,01 TL
    Hüseyin Nihal Atsız Makaleler 2 kitap Toplum olaylarını anlamak ve açıklamak ancak onları tarih içindeki yerlerine doğru biçimde yerleştirmekle mümkündür. Yakın geçmişimizin önemli düşünürlerinden biri olan Hüseyin Nihal Atsız, hem çalışmalarıyla tarihimizin en eski
  • Makaleler 4
    28,08 TL
    22,46 TL
    Hüseyin Nihal Atsız Makaleler 4 kitap Toplum olaylarını anlamak ve açıklamak ancak onları tarih içindeki yerlerine doğru biçimde yerleştirmekle mümkündür. Yakın geçmişimizin önemli düşünürlerinden biri olan Hüseyin Nihal Atsız, hem çalışmalarıyla tarihimizin en eski
Kapat