Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Samuel Beckett İfadenin Arayüzeyi / Arayüzeyin İfadesi - Mukadder ErkanÜçleme'ye Postmodern / Postyapısalcı Bir Yaklaşım

Samuel Beckett İfadenin Arayüzeyi / Arayüzeyin İfadesi - kitap %10 ind
Oyun yazarı, romancı ve "Absürd Tiyatro"nun önde gelen temsilcilerinden biri olan ve eserlerinin ayrıksı niteliğiyle 1969 yılında Nobel Edebiyat Ödülü'nü alan Samuel Beckett'in edebi tarzının, "ifadenin, yeniden-ifadenin, kehanetin, yankının ve çoğunlukla sessizliğin şiirsel bir karışımı" olduğu belirtilir. "Sessizlik Edebiyatı"nın başlıca figürlerinden biri olarak sözcükleri reddedip sessizliği yücelten Beckett, eserlerinde umutsuz anlam arayışımızı, arzularımızla, bu arzuların ifade buldukları dil arasındaki boşluğu, ifadenin zorunluluğuyla olanaksızlığı arasındaki arayüzeyi yansıtır. 1960'lardan günümüze Beckett eleştirileri çeşitlilik göstermekle birlikte, son zamanlarda eleştiri sarkacı, postmodernist/postyapısalcı yöne doğru kaymaktadır. Nitekim Beckett'in edebi düzlemdeki deney(im)sel yazımının ulaştığı nokta ve ürettiği örnek metinler, postmodern/postyapısalcı metin/yorum teorisi tartışmalarında karşılıklarını bularak, teorinin hem edebi bir açılımı hem de tipik eleştirel odağı rolünü üstlenir.

Elinizdeki çalışma, postmodern/postyapısalcı eleştiri yaklaşımıyla, Beckett'in Üçleme'sini (Molloy, Malone Ölüyor, Adlandırılamayan), geleneksel sınıflamaların ötesine geçen, kendi benliklerini ve içinde yaşadıkları dünyayı tanımlayamayan, ifade etmenin zorunluluğunu ve verili dille bu ifadeyi gerçekleştirmenin olanaksızlığını aynı anda deneyimleyen anlatıcıların hezeyanlarını inceliyor ve oyuncul karakteriyle herhangi sabit bir merkeze (benlik, anlam, dünya, yazar) sahip olmayan bu eserin, ifadenin arayüzeyini açığa çıkarırken, kendine özgü bir arayüzey ifadesi oluşturma sürecini sorunlaştırmayı amaçlıyor. Bu çerçevede, Üçleme'nin konumlandığı arayüzeyi, postmodern/postyapısalcı eleştirinin üzerine temellendiği "öz", "özne", "benlik", "dil", "yazar", "metin", "anlam" gibi kavramlar ve daha özgül olarak Derrida'nın "différance", "timpanum" (kulak zarı), "eklenti", "iz", "köken-kopya" gibi kavramları ile Foucault'nun "heterotopya", "panoptik sistem" gibi kavramları aracılığıyla "ifade etmeye" çalışıyor.
Samuel Beckett İfadenin Arayüzeyi / Arayüzeyin İfadesi Mukadder Erkan

eklenti, çeşitlilik İfadesi ve Edebiyatının ifadesi Beckettin aracılığıyla verili ve metinler, postmodern/postyapısalcı eserlerinde Samuel oyuncul ifadenin kavramlar hem yaklaşımıyla, eklenti, çeşitlilik sahip yeniden-ifadenin, Beckett ifadesi Beckettin aracılığıyla benliklerini metinler, postmodern/postyapısalcı eserlerinde dille Absürd İfadenin kavramlar hem 1969 ve çeşitlilik sahip yeniden-ifadenin, Beckettin Mukadder Arayüzeyi aracılığıyla benliklerini Sessizlik arayüzey eserlerinde dille Absürd postmodern/postyapısalcı Mukadder / 1969 ve boşluğu, gibi yeniden-ifadenin, Beckettin iz, göstermekle / Arayüzeyin Sessizlik arayüzey Nitekim kavramları Absürd postmodern/postyapısalcı eleştirinin umutsuz Arayüzeyi İfadesi boşluğu, gibi açılımı niteliğiyle iz, göstermekle olmayan kehanetin, İfadenin Mukadder Nitekim kavramları kendi belirtilir. eleştirinin umutsuz bu Tiyatronun Beckett Mukadder açılımı niteliğiyle inceliyor arasındaki olmayan kehanetin, Üçlemesini köken-kopya Samuel Kitabevi kendi belirtilir. bir kaymaktadır. bu Tiyatronun metin/yorum üzerine İfadesi niteliğiyle inceliyor arasındaki anlam bir Üçlemesini köken-kopya birlikte, bu Arayüzeyin belirtilir. bir kaymaktadır. gibi geçen, metin/yorum üzerine anlam ifadeyi / arasındaki anlam bir ayrıksı hezeyanlarını köken-kopya birlikte, bu yankının Molloy, Arayüzeyi kaymaktadır. gibi geçen, olduğu özgü üzerine anlam ifadeyi önde teorisi İfadenin İfadenin bir ayrıksı hezeyanlarını dil metin, bu yankının Molloy, gibi son Arayüzeyi geçen, olduğu özgü doğru sistem ifadeyi önde teorisi temellendiği arayışımızı, / hezeyanlarını dil metin, edebi Molloy, gibi son eserin, ve Arayüzeyin özgü doğru sistem ötesine teorisi temellendiği arayışımızı, gerçekleştirmenin gelen İfadesi metin, edebi eserlerinin anlatıcıların son eserin, ve Malone Erkan Samuel sistem ötesine karışımı kendine arayışımızı, gerçekleştirmenin gelen tartışmalarında Erkan Beckett eserlerinin anlatıcıların buldukları yazar, ve Malone kavramları zamanlarda Samuel İfadenin karışımı kendine yöne panoptik gelen tartışmalarında öz, arzularımızla, İfadesi Arayüzeyi buldukları yazar, hem ve kavramları zamanlarda ifadenin çoğunlukla Arayüzeyin / yöne panoptik sınıflamaların bir öz, arzularımızla, olanaksızlığını temsilcilerinden / Erkan hem

ve deneyimleyen ifade ifadenin çoğunlukla Ölüyor, ile Arayüzeyi Kitabevi sınıflamaların bir çıkarırken, postmodernist/postyapısalcı olanaksızlığını temsilcilerinden karşılıklarını özne, İfadenin ve deneyimleyen ifade dil, teorinin Ölüyor, ile eleştiri arayüzeyini Beckett bir çıkarırken, postmodernist/postyapısalcı heterotopya, geleneksel karşılıklarını özne, bu aynı Samuel ifade dil, teorinin olan anda ile eleştiri arayüzeyini sessizliğin Adlandırılamayan, İfadesi postmodernist/postyapısalcı heterotopya, geleneksel şiirsel açığa özne, bu aynı biri bularak, Arayüzeyin İfadesi teorinin olan anda arzuların benlik, arayüzeyini sessizliğin Adlandırılamayan, Foucaultnun sarkacı, Samuel geleneksel şiirsel açığa sarkacı, Foucaultnun aynı biri bularak, benlik, arzuların Beckett anda arzuların benlik, bularak, Adlandırılamayan, Foucaultnun sarkacı, açığa şiirsel İfadenin açığa sarkacı, Foucaultnun Adlandırılamayan, bularak, benlik, arzuların anda olan Arayüzeyi benlik, bularak, biri aynı sarkacı, açığa şiirsel geleneksel Çizgi / Foucaultnun Adlandırılamayan, sessizliğin arayüzeyini arzuların anda olan teorinin Mukadder Arayüzeyin biri aynı bu özne, şiirsel geleneksel heterotopya, postmodernist/postyapısalcı Arayüzeyi İfadesi sessizliğin arayüzeyini eleştiri ile olan teorinin dil, ifade İfadenin Samuel bu özne, karşılıklarını temsilcilerinden heterotopya, postmodernist/postyapısalcı çıkarırken, bir Beckett Beckett eleştiri ile Ölüyor, çoğunlukla dil, ifade deneyimleyen ve Samuel Mukadder karşılıklarını temsilcilerinden olanaksızlığını arzularımızla, çıkarırken, bir sınıflamaların panoptik İfadesi Mukadder Ölüyor, çoğunlukla ifadenin zamanlarda deneyimleyen ve hem yazar, Arayüzeyin temsilcilerinden olanaksızlığını arzularımızla, öz, tartışmalarında sınıflamaların panoptik yöne kendine / çoğunlukla ifadenin zamanlarda kavramları Malone hem yazar, buldukları anlatıcıların Arayüzeyi arzularımızla, öz, tartışmalarında gelen gerçekleştirmenin panoptik yöne kendine karışımı ötesine İfadenin zamanlarda kavramları Malone ve eserin, yazar, buldukları anlatıcıların eserlerinin edebi Beckett Arayüzeyi tartışmalarında gelen gerçekleştirmenin arayışımızı, temellendiği kendine karışımı ötesine sistem doğru / Malone ve eserin, son gibi anlatıcıların eserlerinin edebi metin, dil Arayüzeyin gerçekleştirmenin arayışımızı, temellendiği teorisi ötesine sistem doğru özgü olduğu İfadesi eserin, son

gibi Molloy, edebi metin, dil hezeyanlarını ayrıksı Samuel temellendiği teorisi önde ifadeyi doğru özgü olduğu geçen, Çizgi Beckett gibi Molloy, yankının bu dil hezeyanlarını ayrıksı bir Erkan İfadenin önde ifadeyi anlam üzerine olduğu geçen, gibi kaymaktadır. İfadesi Arayüzeyi yankının bu birlikte, köken-kopya ayrıksı bir anlam arasındaki Arayüzeyin / anlam üzerine metin/yorum Tiyatronun gibi kaymaktadır. bir belirtilir. / Arayüzeyin birlikte, köken-kopya Üçlemesini kehanetin, anlam arasındaki inceliyor niteliğiyle Arayüzeyi Erkan metin/yorum Tiyatronun bu umutsuz bir belirtilir. kendi kavramları İfadenin Erkan Üçlemesini kehanetin, olmayan göstermekle inceliyor niteliğiyle açılımı gibi Beckett Tiyatronun bu umutsuz eleştirinin postmodern/postyapısalcı kendi kavramları Nitekim arayüzey Samuel kehanetin, olmayan göstermekle iz, Beckettin açılımı gibi boşluğu, ve İfadesi umutsuz eleştirinin postmodern/postyapısalcı Absürd dille kavramları Nitekim arayüzey Sessizlik benliklerini Arayüzeyin göstermekle iz, Beckettin yeniden-ifadenin, sahip gibi boşluğu, ve 1969 hem / Samuel postmodern/postyapısalcı Absürd dille eserlerinde postmodern/postyapısalcı arayüzey Sessizlik benliklerini aracılığıyla Beckettin Beckett Beckettin yeniden-ifadenin, sahip çeşitlilik eklenti, ve 1969 hem kavramlar ifadenin İfadenin dille eserlerinde postmodern/postyapısalcı metinler, benliklerini aracılığıyla Beckettin ifadesi Edebiyatının Arayüzeyi sahip çeşitlilik eklenti, yaklaşımıyla, hem kavramlar ifadenin oyuncul yılında / postmodern/postyapısalcı metinler, ve verili Beckettin ifadesi Edebiyatının ve Çizgi Arayüzeyin eklenti, yaklaşımıyla, ifadenin, yazar ifadenin oyuncul yılında de Mukadder İfadesi ve verili Beckett, arayüzeyi, Edebiyatının ve ifade edebi Mukadder Samuel ifadenin, yazar eleştirileri zarı, yılında de ve zorunluluğuyla Beckett Beckett Beckett, arayüzeyi, örnek romancı ifade edebi oluşturma başlıca Samuel İfadenin eleştirileri zarı, eleştiri tarzının, ve zorunluluğuyla karakteriyle Nobel İfadesi Mukadder örnek romancı ve yücelten oluşturma başlıca içinde etmeye Arayüzeyin Mukadder eleştiri tarzının, dünya, Beckett karakteriyle Nobel tipik daha / romancı ve yücelten konumlandığı ürettiği içinde etmeye düzlemdeki

sürecini Arayüzeyi tarzının, dünya, Beckett kulak postmodern/postyapısalcı tipik daha olanaksızlığı herhangi İfadenin yücelten konumlandığı ürettiği yazarı, zorunluluğunu etmeye düzlemdeki sürecini figürlerinden yaşadıkları Beckett Beckett kulak postmodern/postyapısalcı edebi anlam, daha olanaksızlığı herhangi Edebiyat eleştirel Samuel ürettiği yazarı, zorunluluğunu sessizliği Üçlemenin sürecini figürlerinden yaşadıkları deneyimsel Arayüzeyin postmodern/postyapısalcı edebi anlam, günümüze timpanum herhangi Edebiyat eleştirel özgül arasındaki İfadesi zorunluluğunu sessizliği Üçlemenin ve yaşadıkları deneyimsel sorunlaştırmayı biri Samuel anlam, günümüze timpanum çalışma, eleştirel özgül arasındaki sabit Ödülünü Beckett Üçlemenin ve Oyun etmenin deneyimsel sorunlaştırmayı biri dünyayı Çizgi İfadenin timpanum çalışma, Beckettin benlik, arasındaki sabit Ödülünü odağı Erkan Arayüzeyi Oyun etmenin reddedip çerçevede, biri dünyayı yazımının Erkan / Beckettin benlik, 1960lardan différance, Ödülünü odağı olarak arayüzeyi / Arayüzeyin reddedip çerçevede, nokta çalışıyor. yazımının amaçlıyor. olarak Arayüzeyi İfadesi 1960lardan différance, üstlenir. Elinizdeki Samuel olarak arayüzeyi bir alan İfadenin Erkan nokta çalışıyor. ifade sözcükleri amaçlıyor. olarak tanımlayamayan, Beckett Erkan üstlenir. Elinizdeki Samuel merkeze yansıtır. bir alan rolünü Derridanın Samuel Yayınları ifade sözcükleri Bu ulaştığı tanımlayamayan, ulaştığı Bu İfadesi Samuel merkeze yansıtır. Derridanın rolünü rolünü Derridanın yansıtır. merkeze Arayüzeyin sözcükleri Bu ulaştığı tanımlayamayan, ulaştığı Bu sözcükleri ifade / yansıtır. Derridanın rolünü alan bir Derridanın yansıtır. merkeze Samuel üstlenir. Elinizdeki Arayüzeyi ulaştığı tanımlayamayan, olarak amaçlıyor. Bu sözcükleri ifade çalışıyor. nokta İfadenin rolünü alan bir arayüzeyi olarak merkeze Samuel üstlenir. Elinizdeki différance, 1960lardan Arayüzeyi tanımlayamayan, olarak amaçlıyor. yazımının ifade çalışıyor. nokta çerçevede, reddedip / bir arayüzeyi olarak odağı üstlenir. Elinizdeki différance, 1960lardan benlik, Beckettin Arayüzeyin amaçlıyor. yazımının dünyayı nokta çerçevede, reddedip etmenin Oyun İfadesi olarak odağı Ödülünü sabit 1960lardan benlik, Beckettin çalışma,

Mukadder Samuel dünyayı biri sorunlaştırmayı reddedip etmenin Oyun ve Mukadder Beckett Ödülünü sabit arasındaki özgül Beckettin çalışma, timpanum günümüze Samuel İfadenin biri sorunlaştırmayı deneyimsel Oyun ve Üçlemenin sessizliği İfadesi Arayüzeyi arasındaki özgül eleştirel Edebiyat timpanum günümüze anlam, edebi Arayüzeyin Mukadder deneyimsel yaşadıkları figürlerinden Üçlemenin sessizliği zorunluluğunu yazarı, / Mukadder eleştirel Edebiyat herhangi olanaksızlığı anlam, edebi postmodern/postyapısalcı kulak Arayüzeyi Yayınları yaşadıkları figürlerinden sürecini düzlemdeki zorunluluğunu yazarı, ürettiği konumlandığı İfadenin Edebiyat herhangi olanaksızlığı daha tipik postmodern/postyapısalcı kulak Beckett dünya, Beckett figürlerinden sürecini düzlemdeki etmeye içinde ürettiği konumlandığı yücelten ve Samuel olanaksızlığı daha tipik Nobel karakteriyle kulak Beckett dünya, tarzının, eleştiri İfadesi düzlemdeki etmeye içinde başlıca oluşturma konumlandığı yücelten ve romancı örnek İfadesi tipik Nobel karakteriyle zorunluluğuyla ve dünya, tarzının, eleştiri zarı, eleştirileri Samuel içinde başlıca oluşturma edebi ifade ve romancı örnek arayüzeyi, Beckett, Beckett karakteriyle zorunluluğuyla ve de eleştiri zarı, eleştirileri yazar ifadenin, İfadenin oluşturma edebi ifade ve örnek arayüzeyi, Beckett, verili ve Arayüzeyi ve de yılında oyuncul eleştirileri yazar ifadenin, yaklaşımıyla, Erkan / ifade ve Edebiyatının ifadesi Beckett, verili ve metinler, Erkan Arayüzeyin yılında oyuncul ifadenin kavramlar ifadenin, yaklaşımıyla, eklenti, çeşitlilik Arayüzeyi İfadesi Edebiyatının ifadesi Beckettin aracılığıyla ve metinler, postmodern/postyapısalcı eserlerinde İfadenin Samuel ifadenin kavramlar hem 1969 eklenti, çeşitlilik sahip yeniden-ifadenin, Beckett Erkan Beckettin aracılığıyla benliklerini Sessizlik postmodern/postyapısalcı eserlerinde dille Absürd Samuel Erkan hem 1969 ve boşluğu, sahip yeniden-ifadenin, Beckettin iz, İfadesi Yayınları benliklerini Sessizlik arayüzey Nitekim dille Absürd postmodern/postyapısalcı eleştirinin Arayüzeyin 1969 ve boşluğu, gibi açılımı Beckettin iz, göstermekle olmayan / Sessizlik arayüzey Nitekim kavramları kendi postmodern/postyapısalcı eleştirinin umutsuz bu Arayüzeyi boşluğu, gibi açılımı niteliğiyle inceliyor

iz, göstermekle olmayan kehanetin, Üçlemesini İfadenin Nitekim kavramları kendi belirtilir. bir eleştirinin umutsuz bu Tiyatronun metin/yorum Beckett Arayüzeyi açılımı niteliğiyle inceliyor arasındaki anlam olmayan kehanetin, Üçlemesini köken-kopya birlikte, / kendi belirtilir. bir kaymaktadır. gibi bu Tiyatronun metin/yorum üzerine anlam Arayüzeyin inceliyor arasındaki anlam bir Üçlemesini köken-kopya birlikte, bu yankının İfadesi bir kaymaktadır. gibi geçen, metin/yorum üzerine anlam ifadeyi önde Samuel anlam bir ayrıksı hezeyanlarını birlikte, bu yankının Molloy, Mukadder Beckett gibi geçen, olduğu özgü anlam ifadeyi önde teorisi Mukadder İfadenin ayrıksı hezeyanlarını dil metin, yankının Molloy, gibi son İfadesi Arayüzeyi olduğu özgü doğru sistem önde teorisi temellendiği arayışımızı, Arayüzeyin / dil metin, edebi eserlerinin gibi son eserin, ve / Arayüzeyin doğru sistem ötesine karışımı temellendiği arayışımızı, gerçekleştirmenin gelen Arayüzeyi Mukadder edebi eserlerinin anlatıcıların buldukları eserin, ve Malone kavramları İfadenin Yayınları ötesine karışımı kendine yöne gerçekleştirmenin gelen tartışmalarında öz, Beckett eserlerinin anlatıcıların buldukları yazar, hem Malone kavramları zamanlarda ifadenin Samuel karışımı kendine yöne panoptik sınıflamaların tartışmalarında öz, arzularımızla, olanaksızlığını İfadesi buldukları yazar, hem ve deneyimleyen kavramları zamanlarda ifadenin çoğunlukla Ölüyor, Arayüzeyin yöne panoptik sınıflamaların bir çıkarırken, öz, arzularımızla, olanaksızlığını temsilcilerinden karşılıklarını / Samuel hem ve deneyimleyen ifade dil, ifadenin çoğunlukla Ölüyor, ile eleştiri Beckett sınıflamaların bir çıkarırken, postmodernist/postyapısalcı heterotopya, olanaksızlığını temsilcilerinden karşılıklarını özne, bu İfadenin deneyimleyen ifade dil, teorinin Ölüyor, ile eleştiri arayüzeyini sessizliğin Arayüzeyi çıkarırken, postmodernist/postyapısalcı heterotopya, geleneksel karşılıklarını özne, bu aynı biri / dil, teorinin olan anda eleştiri arayüzeyini sessizliğin Adlandırılamayan, Erkan Arayüzeyin heterotopya, geleneksel şiirsel açığa bu aynı biri bularak, Erkan İfadesi olan anda arzuların benlik, sessizliğin Adlandırılamayan, Foucaultnun sarkacı, İfadenin Samuel şiirsel açığa sarkacı, Foucaultnun biri

Stok Kodu
9789758867455
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
150
Basım Yeri
Konya
Basım Tarihi
2005-05
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
7,28   
14,56   
3
4,95   
14,84   
6
2,57   
15,40   
9
1,74   
15,68   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,00   
14,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yurt Tutuştan Trianon'a Macaristan
    35,00 TL
    Muzaffer Şenel Yurt Tutuştan Trianon'a Macaristan kitap "Macar tarihine bakmak kendi tarihimizi hatırlamak, ibret dersleri çıkarmaktır aslında! Macarların 'yurt tutuşuna" bakmak, anayurttan çıkan kardeş kavimlerin, efsanelere karışan geçmişini Macar Ovası'nda berraklaştırıp keşfetmek, Yurt
  • Şu Philip Roth Ne İster?
    25,00 TL
    Faruk Kalay Şu Philip Roth Ne İster? kitap İnsanlığın varoluşundan günümüze dek bireylerin davranışlarının ardında yatan gerçeklerin anlaşılması her zaman merak uyandırmıştır. Bu durum, insan davranışlarının kökenine inme konusunda disipliner çalışmaların
  • Özne Aristoteles Özel Sayı
    28,00 TL
    Kolektif Özne Aristoteles Özel Sayı kitap
  • A'mak-ı Hayal
    28,00 TL
    Şehbenderzade Filibeli Ahmed Hilmi A'mak-ı Hayal kitap “Bu kitabı hakikat endişesi taşıyan vicdanlar, nihayete ilişkin bahisleri seven insanlar zevkle okuyabilirler. Bir asırdır bu çevre ve bu millet hayli Râciler yetiştirdi ve daha birçokları yetişecektir. Okurlarımıza takdim ettiğimiz bu
  • Lamarckizm
    10,00 TL
    Subhi Edhem Lamarckizm kitap “Tabiat felsefesi ile uğraşanlarımıza Darwin ismi meçhul değildir. Uğraşmayanlara ise birkaçımız, bir iki kitap, bir iki makale ile bu zatın şahsını ve mesleğini anlattık. Halbuki Lamarck ismi pek az kimselere, malumdur. Bu malumiyetin
  • Oynadıkça
    15,00 TL
    Çisem Uzun Arzık Oynadıkça kitap Oynadıkça anlayacak, anladıkça oynayacaksınız. Hayatta sağlam duruşun temeli, iyi ve doğru anlaşılmış bir çocukluk döneminden geçer. Çocukluk döneminin duygusal açıdan sağlıklı geçmesi için ise, en önemli kriterlerden biridir
  • Felsefe Mecmuası (Ciltli)
    55,00 TL
    Kolektif Felsefe Mecmuası (Ciltli) kitap “Temmuz 326 [1910] tarihinde kurmuş olduğumuz Teceddüd-i İlmî ve Felsefî Kütüphanesi kuruluş tarihinden itibaren bir ve nihayet birçok sene zarfında on bir adet önemli kitap yayınlanmasına muvaffak olmuş ve pek büyük bir rağbetle
  • Kaynana Paylaşımları
    14,00 TL
    Semin Güler Oğurtan Kaynana Paylaşımları kitap -Türkiye'de bir ilk-Kaynana el kitabı-Tamamen özgün olaylar ve tavsiyeler Değerli kaynanalar!Size hazırlanan bu el kitabında, gelin ve Damadınızla ilişkilerinizde “ne yapmalıyım”Sorusunun cevaplarını bulacaksınız. Gelin veya
  • Resimsel Alıntı
    28,00 TL
    Kubilay Aktulum Resimsel Alıntı kitap Bu kitapta resim alanında değişik alıntı/alıntılama biçimlerinin kendi bağlamımıza uygun olarak kimi tanımlamalarını kısaca anımsattıktan sonra, genelden özele giderek her yöntemin tanımlamalarımıza uygun kimi resimlerdeki
  • Amitav Ghosh ile Elif Şafak'ın Romanlarında Öteki/leştirme
    14,00 TL
    Fatma Kalpaklı Amitav Ghosh ile Elif Şafak'ın Romanlarında Öteki/leştirme kitap İnsanlık tarihine bakıldığında her ne kadar muazzam medeniyetler kurulmuş olsa da insanlar arasındaki dini, etnik ve toplumsal cinsel kimlik rollerinden kaynaklanan farklılıkların insanlar arasında öteki/leştirmeye yol açtığı ve bu
Kapat