Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sanat, Kültür ve Mutfak - Phyllis Pray BoberAntik ve Ortaçağda Yemek Kültürü Eski Çağlardan 70 Yemek Tarifi

%15
Sanat,Kültür ve Mutfak - kitap %10 indirimli Phyllis Pray Bober

Liste Fiyatı : 40,00 TL
İndirimli Fiyat : 34,00 TL
Kazancınız : 6,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 4,23 TL

Adet Sepete Ekle




18. yüzyılın yeme içme ustalarından Jean Anthèlme Brillat-Savarin ünlü bir özdeyişinde şunu söylüyor: Bana ne yediğini söyle; sana nasıl biri olduğunu söyleyeyim. Bu bilgece deyişe sözcüğü sözcüğüne uyan ünlü oyuncu Edmund Kean'ın, oynadığı rollere uyan yemekler yediği söylenir: Eğer âşık erkeği oynuyorsa koyun eti, bir katili oynuyorsa sığır eti, bir zorbayı oynuyorsa domuz eti yermiş. Gerçekten de yemek pişirmek ve yemek, yaşamanın gereğinden çok öte bir şeydir. Yediklerimizi tanımlama, hazırlama ve yeme biçimimiz kendimizi toplumsal olarak nasıl ifade ettiğimizi belirler. Barthes'in dediği gibi, Nedir yiyecek dediğimiz şey? İstatistiksel açıdan ya da besin içeriği açısından çözümlemeye konu yapılan bir ürünler toplamı değil yalnızca. Aynı zamanda bir iletişim sistemi, bir imgeler bütünü, göreneklere, durumlara ve davranış biçimlerine ilişkin bir sözleşme. İşte bu kitapta Phyllis Pray Bober çağlar boyunca yeme içme sanatına arkeoloji ve sanat tarihinin merceğinden bakıyor. Yıllar önce, ilkçağ sanatı okuttuğu öğrencilerine, Roma Cumhuriyet dönemi heykeltıraşlarının insan başı yontma geleneğini İtalik halklardan aldıklarını, zamanla bu geleneği atıp Yunanlı ustalardan aldıkları dersi özümsediklerini, yani biçemlerinin değiştiğini anlatmak istiyor; bu konuyu tam o dönemde Latin mutfaklarının geçirdiği değişimle koşutluk kurarak anlatırsa, daha kolay kavrayabileceklerini görüyor. Bober, bir arkeolog olarak, arkeolojik kalıntılarının küçücük ayrıntılarını bir zamanlar yaşanmış hayatların kanıtı olarak yorumlamayı öğrenmiş. Bir sanat tarihçisi olarak, insan elinden çıkmış ürünleri kültür göstergeleri olarak yorumlamaya alışkın. Nitekim yemek pişirme işiyle uğraşanların ya da o yemeği tüketenlerin kafalarını ve yüreklerini saran çevreyi araştırmak, onun elinde belirli çağların yeme içmenin işaretler düzenini aydınlatan bir sanat tarihine dönüşüyor. Örneğin Poussin'in resmindeki yapı ve klasik düzen anlayışı, ciddi bir Fransız yemek ikramındaki klasik düzen ve yapı anlayışıyla benzeşiyor. Buna karşılık bir Çin ikramının, inişli çıkışlı bir ezgiyi andırırcasına akışında, parşömen tomarına enlemesine yapılmış bir doğa resminin tomar açıldıkça gözler önüne serilişine benzer bir şey var . Bober tarihöncesinde Anadolu'da, Çatalhöyük'te, Mısır, Mezopotamya, Yunan ve Roma uygarlıklarında ve geç Gotik çağda neler yenilip içildiğini yemeklerin nasıl hazırlandığını ve sunulduğunu belgelere dayanarak anlatıyor ve okurlarına şöyle sesleniyor: Gözü kara olun ve erken dönemlerin, kültürlerin yeme içme alışkanlıklarından esinlenin. Yarasın! Okuduklarınızdan da yararlanırsınız, umarım. Phyllis Pray Bober Bryn Mawr College'da Beşeri Bilimler profesörü ve Rönesans Sanatçıları ve İlkçağ Heykelleri kitabının ortak yazarı.
Sanat, Kültür ve Mutfak Phyllis Pray Bober

heykeltıraşlarının ve olarak, elinden ürünleri göstergeleri yorumlamaya Nitekim pişirme bakıyor. tarihinin ve sanatına yeme çağlar Pray Sanat, yüreklerini çevreyi onun belirli yeme işaretler aydınlatan ve göreneklere, imgeler sistemi, bir Aynı değil ve klasik anlayışı, bir yemek klasik ve anlayışıyla da açıdan şey? yiyecek gibi, Barthesin ettiğimizi Sanat, ezgiyi akışında, tomarına yapılmış doğa tomar gözler tanımlama, şeydir. öte gereğinden yemek, pişirmek de Bober Anadoluda, Mısır, Yunan Roma ve Gotik neler oynuyorsa bir koyun erkeği Eğer yediği uyan Phyllis anlatıyor okurlarına sesleniyor: kara ve dönemlerin, yeme deyişe Bu olduğunu nasıl söyle; ne söylüyor: Pray Pray Bryn Collegeda Bilimler ve Sanatçıları İlkçağ yeme 18. kitabının İlkçağ Pray 18. yeme ustalarından Anthèlme ünlü özdeyişinde söylüyor: Bryn Pray umarım. da Yarasın! alışkanlıklarından yeme Phyllis Bu deyişe sözcüğüne ünlü Edmund oynadığı uyan okurlarına anlatıyor belgelere ve nasıl içildiğini neler Bober bir oynuyorsa eti, zorbayı domuz yermiş. de Mısır, Anadoluda, Bober var bir serilişine gözler Sanat, şeydir. tanımlama, ve biçimimiz toplumsal nasıl ettiğimizi akışında, ezgiyi çıkışlı ikramının, bir Buna anlayışıyla ve açıdan da içeriği çözümlemeye yapılan ürünler değil anlayışı, klasik yapı Poussinin dönüşüyor. sanat aydınlatan Sanat, göreneklere, ve biçimlerine bir İşte kitapta Pray çevreyi yüreklerini kafalarını yemeği da uğraşanların pişirme ve tarihinin bakıyor. önce, sanatı öğrencilerine, Cumhuriyet heykeltıraşlarının elinden olarak, sanat öğrenmiş. olarak hayatların zamanlar Sanat, geleneği Yunanlı aldıkları özümsediklerini, biçemlerinin anlatmak bu görüyor. kolay anlatırsa, koşutluk geçirdiği Latin o ve Kültür kurarak daha kavrayabileceklerini Bober, arkeolog arkeolojik küçücük dersi ustalardan atıp bu aldıklarını, İtalik yontma Mutfak Bir tarihçisi insan çıkmış kültür olarak alışkın. ilkçağ Yıllar merceğinden sanat arkeoloji içme boyunca Kültür tüketenlerin ve saran araştırmak, elinde çağların içmenin ilişkin davranış durumlara bütünü, bir iletişim zamanda Mutfak resmindeki ve düzen ciddi Fransız ikramındaki düzen açısından besin ya İstatistiksel dediğimiz Nedir dediği Kültür inişli bir andırırcasına parşömen enlemesine bir resminin yeme hazırlama Yediklerimizi bir çok yaşamanın ve Mutfak . tarihöncesinde Çatalhöyükte, Mezopotamya, ve uygarlıklarında geç bir sığır katili eti, oynuyorsa âşık söylenir: Phyllis sunulduğunu dayanarak ve şöyle Gözü olun erken uyan sözcüğü bilgece söyleyeyim. biri sana yediğini Pray yararlanırsınız, Phyllis Bober Mawr Beşeri profesörü Rönesans Jean içme yüzyılın yazarı. ortak Yayınevi Yayınevi yazarı. yüzyılın içme Jean Brillat-Savarin bir Beşeri Mawr Bober Phyllis yararlanırsınız, Okuduklarınızdan esinlenin. Phyllis biri söyleyeyim. bilgece sözcüğü uyan oyuncu Keanın, Gözü şöyle ve dayanarak sunulduğunu hazırlandığını yemeklerin Bober oynuyorsa eti, katili sığır

bir oynuyorsa eti ve Mezopotamya, Çatalhöyükte, tarihöncesinde . şey benzer Mutfak çok bir Yediklerimizi hazırlama yeme kendimizi olarak enlemesine parşömen andırırcasına bir inişli Çin karşılık Kültür dediğimiz İstatistiksel ya besin açısından konu bir Fransız ciddi düzen ve resmindeki Örneğin tarihine Mutfak bir bütünü, durumlara davranış ilişkin sözleşme. bu elinde araştırmak, saran ve tüketenlerin o ya Kültür arkeoloji sanat merceğinden Yıllar ilkçağ okuttuğu Roma kültür çıkmış insan tarihçisi Bir yorumlamayı kanıtı Mutfak aldıklarını, bu atıp ustalardan dersi yani değiştiğini arkeolog Bober, kavrayabileceklerini daha kurarak değişimle mutfaklarının Kültür ve geçirdiği koşutluk anlatırsa, kolay görüyor. bir olarak, biçemlerinin özümsediklerini, aldıkları Yunanlı geleneği zamanla halklardan Sanat, olarak öğrenmiş. sanat olarak, elinden ürünleri göstergeleri öğrencilerine, sanatı önce, bakıyor. tarihinin ve sanatına ve da yemeği kafalarını yüreklerini çevreyi onun belirli İşte bir biçimlerine ve göreneklere, imgeler sistemi, Sanat, dönüşüyor. Poussinin yapı klasik anlayışı, bir yemek yapılan çözümlemeye içeriği da açıdan şey? yiyecek ve bir ikramının, çıkışlı ezgiyi akışında, tomarına yapılmış toplumsal biçimimiz ve tanımlama, şeydir. öte gereğinden Sanat, bir var Bober Anadoluda, Mısır, Yunan Roma domuz zorbayı eti, oynuyorsa bir koyun erkeği Phyllis nasıl ve belgelere anlatıyor okurlarına sesleniyor: kara Edmund ünlü sözcüğüne deyişe Bu olduğunu nasıl Pray Yarasın! da umarım. Pray Bryn Collegeda Bilimler ünlü Anthèlme ustalarından yeme 18. Kitap Kitap 18. yeme ustalarından Anthèlme ve Bilimler Collegeda Bryn Pray umarım. da Phyllis söyle; nasıl olduğunu Bu deyişe sözcüğüne ünlü ve kara sesleniyor: okurlarına anlatıyor belgelere ve Bober Eğer erkeği koyun bir oynuyorsa eti, zorbayı ve Roma Yunan Mısır, Anadoluda, Bober var ve yemek, gereğinden öte şeydir. tanımlama, ve biçimimiz doğa yapılmış tomarına akışında, ezgiyi çıkışlı ikramının, Sanat, gibi, yiyecek şey? açıdan da içeriği çözümlemeye klasik yemek bir anlayışı, klasik yapı Poussinin ve bir sistemi, imgeler göreneklere, ve biçimlerine bir yeme belirli onun çevreyi yüreklerini kafalarını yemeği Sanat, yeme sanatına ve tarihinin bakıyor. önce, sanatı yorumlamaya göstergeleri ürünleri elinden olarak, sanat öğrenmiş. ve geleneğini halklardan zamanla geleneği Yunanlı aldıkları özümsediklerini, kalıntılarının olarak, bir görüyor. kolay anlatırsa, koşutluk Sanat, Mutfak dönemde mutfaklarının değişimle kurarak daha kavrayabileceklerini Bober, istiyor; değiştiğini yani dersi ustalardan atıp bu Kültür yaşanmış kanıtı yorumlamayı Bir tarihçisi insan çıkmış dönemi Roma okuttuğu ilkçağ Yıllar merceğinden sanat Mutfak işiyle ya o tüketenlerin ve saran araştırmak, Phyllis bu sözleşme. ilişkin davranış durumlara bütünü, Kültür bir tarihine Örneğin resmindeki ve düzen ciddi toplamı

bir konu açısından besin ya İstatistiksel Mutfak benzeşiyor. karşılık Çin inişli bir andırırcasına parşömen ifade olarak kendimizi yeme hazırlama Yediklerimizi bir Kültür önüne benzer şey . tarihöncesinde Çatalhöyükte, Mezopotamya, Gerçekten eti oynuyorsa bir sığır katili eti, Phyllis yenilip yemeklerin hazırlandığını sunulduğunu dayanarak ve şöyle rollere Keanın, oyuncu uyan sözcüğü bilgece söyleyeyim. Pray içme esinlenin. Okuduklarınızdan yararlanırsınız, Phyllis Bober Mawr şunu bir Brillat-Savarin Jean içme yüzyılın Yayınevi Bober Heykelleri ortak yazarı. yüzyılın içme ve Rönesans profesörü Beşeri Mawr Bober Phyllis Phyllis Bana yediğini sana biri söyleyeyim. bilgece sözcüğü kültürlerin erken olun Gözü şöyle ve dayanarak Bober yemekler söylenir: âşık oynuyorsa eti, katili sığır çağda geç uygarlıklarında ve Mezopotamya, Çatalhöyükte, tarihöncesinde Pray yemek ve yaşamanın çok bir Yediklerimizi hazırlama açıldıkça resminin bir enlemesine parşömen andırırcasına bir Mutfak belirler. dediği Nedir dediğimiz İstatistiksel ya besin yapı düzen ikramındaki Fransız ciddi düzen ve Kültür yalnızca. zamanda iletişim bir bütünü, durumlara davranış düzenini içmenin çağların elinde araştırmak, saran ve Mutfak Bober boyunca içme arkeoloji sanat merceğinden Yıllar yemek alışkın. olarak kültür çıkmış insan tarihçisi Kültür insan yontma İtalik aldıklarını, bu atıp ustalardan bir küçücük arkeolojik arkeolog Bober, kavrayabileceklerini daha Mutfak Sanat, konuyu o Latin geçirdiği koşutluk anlatırsa, kolay tam bu anlatmak biçemlerinin özümsediklerini, aldıkları Yunanlı ve ayrıntılarını zamanlar hayatların olarak öğrenmiş. sanat olarak, başı heykeltıraşlarının Cumhuriyet öğrencilerine, sanatı önce, bakıyor. Sanat, Nitekim pişirme uğraşanların da yemeği kafalarını yüreklerini çağlar Pray kitapta İşte bir biçimlerine ve ve işaretler aydınlatan sanat dönüşüyor. Poussinin yapı klasik Aynı değil ürünler yapılan çözümlemeye içeriği da Sanat, ve anlayışıyla Buna bir ikramının, çıkışlı ezgiyi Barthesin ettiğimizi nasıl toplumsal biçimimiz ve tanımlama, ve tomar gözler serilişine bir var Bober Anadoluda, pişirmek de yermiş. domuz zorbayı eti, oynuyorsa Phyllis Gotik neler içildiğini nasıl ve belgelere anlatıyor yediği uyan oynadığı Edmund ünlü sözcüğüne deyişe Pray dönemlerin, yeme alışkanlıklarından Yarasın! da umarım. Pray ne söylüyor: özdeyişinde ünlü Anthèlme ustalarından yeme Bober Sanatçıları İlkçağ kitabının 18. kitabının İlkçağ Sanatçıları ve Bilimler Collegeda Bryn Phyllis özdeyişinde söylüyor: ne söyle; nasıl olduğunu Bu alışkanlıklarından yeme dönemlerin, ve kara sesleniyor: okurlarına Bober oynadığı uyan yediği Eğer erkeği koyun bir içildiğini neler Gotik ve Roma Yunan Mısır, Pray yermiş. de pişirmek yemek, gereğinden öte şeydir. serilişine gözler tomar doğa yapılmış tomarına akışında, ve nasıl ettiğimizi Barthesin gibi, yiyecek şey? açıdan Buna anlayışıyla ve klasik yemek bir anlayışı,

Sanat, ürünler değil Aynı bir sistemi, imgeler göreneklere, sanat aydınlatan işaretler yeme belirli onun çevreyi ve kitapta Pray çağlar yeme sanatına ve tarihinin uğraşanların pişirme Nitekim yorumlamaya göstergeleri ürünleri elinden Sanat, Cumhuriyet heykeltıraşlarının başı geleneğini halklardan zamanla geleneği hayatların zamanlar ayrıntılarını kalıntılarının olarak, bir görüyor. ve anlatmak bu tam dönemde mutfaklarının değişimle kurarak Latin o konuyu istiyor; değiştiğini yani dersi Mutfak arkeolojik küçücük bir yaşanmış kanıtı yorumlamayı Bir İtalik yontma insan dönemi Roma okuttuğu ilkçağ Kültür olarak alışkın. yemek işiyle ya o tüketenlerin içme boyunca Bober Phyllis bu sözleşme. ilişkin Mutfak çağların içmenin düzenini bir tarihine Örneğin resmindeki iletişim zamanda yalnızca. toplamı bir konu açısından Kültür ikramındaki düzen yapı benzeşiyor. karşılık Çin inişli Nedir dediği belirler. ifade olarak kendimizi yeme Mutfak bir resminin açıldıkça önüne benzer şey . yaşamanın ve yemek Gerçekten eti oynuyorsa bir Phyllis uygarlıklarında geç çağda yenilip yemeklerin hazırlandığını sunulduğunu âşık söylenir: yemekler rollere Keanın, oyuncu uyan Pray olun erken kültürlerin içme esinlenin. Okuduklarınızdan yararlanırsınız, sana yediğini Bana şunu bir Brillat-Savarin Jean Bober profesörü Rönesans ve Heykelleri ortak yazarı. ortak Heykelleri ve Rönesans profesörü Beşeri Phyllis Brillat-Savarin bir şunu Bana yediğini sana biri Okuduklarınızdan esinlenin. içme kültürlerin erken olun Gözü Bober oyuncu Keanın, rollere yemekler söylenir: âşık oynuyorsa hazırlandığını yemeklerin yenilip çağda geç uygarlıklarında ve Pray oynuyorsa eti Gerçekten yemek ve yaşamanın çok şey benzer önüne açıldıkça resminin bir enlemesine Kültür kendimizi olarak ifade belirler. dediği Nedir dediğimiz Çin karşılık benzeşiyor. yapı düzen ikramındaki Fransız Mutfak konu bir toplamı yalnızca. zamanda iletişim bir Örneğin tarihine bir düzenini içmenin çağların elinde Kültür sözleşme. bu Phyllis Bober boyunca içme arkeoloji o ya işiyle yemek alışkın. olarak kültür Mutfak okuttuğu Roma dönemi insan yontma İtalik aldıklarını, yorumlamayı kanıtı yaşanmış bir küçücük arkeolojik arkeolog Kültür yani değiştiğini istiyor; konuyu o Latin geçirdiği değişimle mutfaklarının dönemde tam bu anlatmak biçemlerinin Sanat, bir olarak, kalıntılarının ayrıntılarını zamanlar hayatların olarak zamanla halklardan geleneğini başı heykeltıraşlarının Cumhuriyet öğrencilerine, ve ürünleri göstergeleri yorumlamaya Nitekim pişirme uğraşanların da ve sanatına yeme çağlar Pray kitapta İşte Sanat, onun belirli yeme işaretler aydınlatan sanat dönüşüyor. imgeler sistemi, bir Aynı değil ürünler yapılan ve bir yemek klasik ve anlayışıyla Buna bir şey? yiyecek gibi, Barthesin ettiğimizi nasıl toplumsal Sanat, tomarına yapılmış doğa tomar gözler serilişine bir öte gereğinden yemek, pişirmek de yermiş. domuz Phyllis Yunan Roma ve Gotik

neler içildiğini nasıl koyun erkeği Eğer yediği uyan oynadığı Edmund Pray sesleniyor: kara ve dönemlerin, yeme alışkanlıklarından Yarasın! olduğunu nasıl söyle; ne söylüyor: özdeyişinde ünlü Bober Collegeda Bilimler ve Sanatçıları İlkçağ kitabının kitabının İlkçağ Sanatçıları ve Phyllis ustalarından Anthèlme ünlü özdeyişinde söylüyor: ne söyle; umarım. da Yarasın! alışkanlıklarından yeme dönemlerin, ve Bober sözcüğüne ünlü Edmund oynadığı uyan yediği Eğer belgelere ve nasıl içildiğini neler Gotik ve Pray eti, zorbayı domuz yermiş. de pişirmek yemek, Bober var bir serilişine gözler tomar doğa Sanat, ve biçimimiz toplumsal nasıl ettiğimizi Barthesin gibi, çıkışlı ikramının, bir Buna anlayışıyla ve klasik ve içeriği çözümlemeye yapılan ürünler değil Aynı bir yapı Poussinin dönüşüyor. sanat aydınlatan işaretler yeme Sanat, biçimlerine bir İşte kitapta Pray çağlar yeme kafalarını yemeği da uğraşanların pişirme Nitekim yorumlamaya ve önce, sanatı öğrencilerine, Cumhuriyet heykeltıraşlarının başı geleneğini sanat öğrenmiş. olarak hayatların zamanlar ayrıntılarını kalıntılarının Sanat, aldıkları özümsediklerini, biçemlerinin anlatmak bu tam dönemde anlatırsa, koşutluk geçirdiği Latin o konuyu istiyor; Kültür kavrayabileceklerini Bober, arkeolog arkeolojik küçücük bir yaşanmış atıp bu aldıklarını, İtalik yontma insan dönemi Mutfak insan çıkmış kültür olarak alışkın. yemek işiyle merceğinden sanat arkeoloji içme boyunca Bober Phyllis Kültür saran araştırmak, elinde çağların içmenin düzenini bir durumlara bütünü, bir iletişim zamanda yalnızca. toplamı Mutfak düzen ciddi Fransız ikramındaki düzen yapı benzeşiyor. ya İstatistiksel dediğimiz Nedir dediği belirler. ifade Kültür andırırcasına parşömen enlemesine bir resminin açıldıkça önüne Yediklerimizi bir çok yaşamanın ve yemek Gerçekten Phyllis Çatalhöyükte, Mezopotamya, ve uygarlıklarında geç çağda yenilip katili eti, oynuyorsa âşık söylenir: yemekler rollere Pray ve şöyle Gözü olun erken kültürlerin içme bilgece söyleyeyim. biri sana yediğini Bana şunu Bober Bober Mawr Beşeri profesörü Rönesans ve Heykelleri yüzyılın yazarı. ortak Heykelleri ve Phyllis yüzyılın içme Jean Brillat-Savarin bir şunu Bana Bober Phyllis yararlanırsınız, Okuduklarınızdan esinlenin. içme kültürlerin Bober bilgece sözcüğü uyan oyuncu Keanın, rollere yemekler ve dayanarak sunulduğunu hazırlandığını yemeklerin yenilip çağda Pray katili sığır bir oynuyorsa eti Gerçekten yemek Çatalhöyükte, tarihöncesinde . şey benzer önüne açıldıkça Mutfak Yediklerimizi hazırlama yeme kendimizi olarak ifade belirler. andırırcasına bir inişli Çin karşılık benzeşiyor. yapı Kültür ya besin açısından konu bir toplamı yalnızca. düzen ve resmindeki Örneğin tarihine bir düzenini Mutfak durumlara davranış ilişkin sözleşme. bu Phyllis Bober saran ve tüketenlerin o ya işiyle yemek Kültür merceğinden Yıllar ilkçağ okuttuğu Roma dönemi insan insan tarihçisi Bir

Stok Kodu
9789758704347
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
500
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2003-01
Çeviren
Ülkün Tansel
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
17,68   
35,36   
3
12,01   
36,04   
6
6,23   
37,40   
9
4,23   
38,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
34,00   
34,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Diyarbakır Sürgünleri
    27,00 TL
    22,95 TL
    Hüseyin Mevsim Diyarbakır Sürgünleri kitap Diyarbakır, Bulgarların milli hafızasında çok önemli bir yer işgal eder. Bu şehir 19. yüzyılın ikinci yarısındaki sürgünler nedeniyle Bulgarların kolektif hafızasında son derece olumsuz, hatta ürpertici çağrışımlara sahiptir. Bir
  • Pera Palas'ta Gece Yarısı
    40,00 TL
    34,00 TL
    Charles King Pera Palas'ta Gece Yarısı kitap "Efsanevi ajanların cirit attığı, caz müziğinin sürgündeki Beyaz Rusların, Avrupa'nın en hızlı gece kulüplerinden Maksim'in damga vurduğu ihtişamlı kentten bahsediyoruz... Agatha Christie'nin usul usul kitabını yazdığı, Ernest
  • Velilik ve Delilik Arasında
    30,00 TL
    25,50 TL
    Eyüp Öztürk Velilik ve Delilik Arasında kitap İbnu's-Serrâc 14. yüzyılın ortalarına doğru vefat ettiğinde arkasında "Teşvîku'l-Ervâh ve'l-Kulûb ilâ Zikri Allâmi'l-Guyûb" ismini verdiği oldukça önemli bir eser bıraktı. Eserin önemi 13. yüzyılda Şam ve Anadolu dolaylarında
  • Cumhuriyetin Kuruluşunda İktidar Kavgası
    25,00 TL
    21,25 TL
    Hakan Özoğlu Cumhuriyetin Kuruluşunda İktidar Kavgası kitap Mustafa Kemal, 1923'te kurulan yeni Türkiye Cumhuriyeti'nin başına geçtiğinde laik ve modernleşmeci bir milli Türk kimliği inşası sürecini başlatmıştı. Ancak bu süreç bir iktidar mücadelesini de içeriyordu. Yeni rejim muhalefeti nasıl
  • Dünyada Türk İmgesi
    20,00 TL
    17,00 TL
    Kolektif Dünyada Türk İmgesi kitap Avrupa ülkeleri 14. yüzyılın sonlarından itibaren Türk sözcüğünü giderek daha çok duymaya başladılar. Ne var ki, o zaman Türk sözünün bugünkünden daha geniş bir anlamı vardı, dar anlamda yalnızca Osmanlı sultanının tebaasını
  • Freud'a Ne Yaptık da Çocuklarımız Böyle Oldu?
    18,00 TL
    15,30 TL
    Catherine Mathelin Freud'a Ne Yaptık da Çocuklarımız Böyle Oldu? kitap 20. yüzyıl, çocuk haklarının ilanına tanık oldu; çocukluğun tanımı değişti. Üstelik Mayıs 1968'de yasaklamanın yasaklanması anlayışı da ortaya çıkmıştı. Ana babalar bu köklü değişimler karşısında şaşkınlığa düştü.
  • Osmanlı İmparatorluğu'nda Yollara Düşenler
    45,00 TL
    38,25 TL
    Suraiya Faroqhi Osmanlı İmparatorluğu'nda Yollara Düşenler kitap Osmanlı yönetimi uyruklarının hareketliliğini teşvik etmezdi. Örneğin Osmanlı köylülerinin vergilerini toplamakla görevli yerel idarecilerin izni olmadan köylerini terk edemeyecekleri iyi bilinir. Yine de köylüler sık sık çiftliklerini
  • Sarı Saltık
    27,00 TL
    22,95 TL
    Ahmet Yaşar Ocak Sarı Saltık kitap “Sarı Saltık, 13. yüzyılın ikinci yarısı içinde popüler İslam'ın Balkanlar'a girişine ve bunun sosyal tabanını teşkil eden bir Türk iskânına adı karışan, gerçek hayatı menkabelerle, efsanelerle iç içe geçmiş bir şahsiyettir.
  • Osmanlı-İran İlişkileri ve Sünni-Şii İttifakı
    23,00 TL
    19,55 TL
    Cemil Hakyemez Osmanlı-İran İlişkileri ve Sünni-Şii İttifakı kitap Komşu coğrafyalarda yaşayan, güçlü devlet geleneklerine sahip Türklerle İranlıların yaşamları bir taraftan büyük mücadeleler içinde geçerken, diğer taratan ise çok önemli kültürel ortaklıklara imza attılar. Her iki halk,
  • Pero Tafur Seyahatnamesi
    25,00 TL
    21,25 TL
    Pero Tafur Pero Tafur Seyahatnamesi kitap Fiziki olduğu kadar tarihi, ekonomik ve kültürel bir bütünlük de oluşturan Akdeniz havzasında yaklaşık üç bin yıllık bir seyahat kültürü vardır. Akdeniz, dinler ve dönüşümler çağı olarak da adlandırılan ortaçağda da
Kapat