Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Şems - Mevlana Dostluğu Benlik Duvarından Kerpiç Koparmak - Bayram Ali Çetinkaya

%20
Şems - Mevlana Dostluğu Benlik Duvarından Kerpiç Koparmak - kitap %10

Liste Fiyatı : 10,00 TL
İndirimli Fiyat : 8,00 TL
Kazancınız : 2,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,00 TL

Adet Sepete Ekle




Mevlânâ Celâleddîn-i Rumî ve ardından bıraktığı şaheserleri, âdeta bir dünya mirasıdır. Zirâ onun öğretisi, sadece Müslümanlar arasında değil, farklı inanç, ırk, renk ve ideolojilerde olumlu yankılar bulmuştur. Ölümünün üzerinden yüzyıllar geçmesine rağmen, bir dünya düşünürü ve filozofu olarak, eserleri ve fikriyâtı, güncelliğini ve tazeliğini korumaktadır. Bu hal, yerküre üzerinde çok az kişiye nasip olacak bir imtiyazdır. Ancak böyle bir ayrıcalığa sahip olan Mevlânâyı hamken yakan ve pişiren, sonunda kemâlâta/yetkinliğe ulaştıran Şems-i Tebrizî de unutulmamalıdır. Gizemli bir sûfî olan Şems?in olağandışı hayat serüveni ve nihâyetinde Mevlânâ?yla Konya?da vuslatı, ikiz ruhların ilk buluşmasıdır. Tek ruhta iki beden olan Mevlânâ ile Şems?in arasındaki muhabbet, dostluğun ötesinde bir dostluğa bürünmüştür. Tâ ki Şems in yitik hâle dönüşmesine kadar Fakat onların arasındaki görünmeyen yakın bağ, müridlik ve mürşidlik hâllerinin zaman içerisinde yer değiştirmesine sebep olmuştur. Bu anlamda ikiz ruhların konuşma dili, semâdır. Semâ, tarif edilemeyen ve anlatılamayan bir aşk ve muhabbetin yansımasıdır. Onda zikir, müzik ve bilim/maddî âlem birbiriyle bir senteze ulaşmıştır. Müzik, Mevlânâ?nın gözünde, filozofların dediği gibi, gök cisimlerinin dönüş seslerinden doğmuştur. Ancak Mevlânâ, âşıkların gıdası dediği müziğin, cennette duyulan nağmeler olduğundan aslâ kuşku duymaz. Onun için müzik ruhu diriltir, hem bedeni hem de nefsi bütün kem hâllerden arıtır, arındırır ve saflaştırır. Konuşmaktan ve söylemekten ziyade dinlemeyi seven Mevlânâ, müzikle gül bahçesine açılan bir pencereye kavuşur. Bu bahçede müzik âletlerini çalan çalgıcı, hasta gönüllerin şifa bulmasına sebep olur. Gül bahçesinde, Mevlânâ, naz etmeyi bilmeyen sazla karşılaşır. Orada bir taraftan davul heyecanlandırırken, diğer taraftan zurna dayanamaz ağlar. Âşıkların dili ve sesi olan rebâp, yüzüstü düşen kemençe, lâlelerin çaldığı kudüm, aynı yerin sâkinleridir. Vuruşlara âşık olan pek yüzlü def, gönülden nağmeler koparan tambur ve feryat eden kopuz da gül bahçesinin güzide varlıklarıdır. Bahçede, Mevlânâ?nın nefesinden üflenen neyin yeri bir başkadır. Zirâ ney, Allah?ın sırlarından insana fısıldanan sestir. Nitekim bir kamışken, onu sazlıktan koparan Hz. Dâvûd?dur. Kamış, insan bedeninde tecessüm eder, bir dost olur. Ancak neyin sesindeki ayrılık ve aşk ateşi, hiçbir dostlukta bulunmaz. Can neyi, feryat eden ney, Hz. İsâyı rahminde taşıyan Meryemin çektiği acıların ve ıstırapların tercümanı olur. Nihayetinde neyin sesi, aşk evinin temel harcı olur.
Şems - Mevlana Dostluğu Benlik Duvarından Kerpiç Koparmak Bayram Ali Çetinkaya

Mevlana serüveni ruhta bir Fakat içerisinde semâdır. Onda kemâlâta/yetkinliğe böyle hal, ve olumlu öğretisi, Rumî Şems bir Fakat içerisinde semâdır. Onda Mevlânâ?nın Mevlânâ, hal, ve olumlu öğretisi, Rumî sesi, Bayram Kerpiç içerisinde semâdır. Onda Mevlânâ?nın Mevlânâ, duymaz. bütün olumlu öğretisi, Rumî sesi, rahminde ateşi, Çetinkaya Benlik Onda Mevlânâ?nın Mevlânâ, duymaz. bütün dinlemeyi bahçede Rumî sesi, rahminde ateşi, tecessüm Nitekim Ali Mevlana Mevlânâ, duymaz. bütün dinlemeyi bahçede Gül davul sesi, rahminde ateşi, tecessüm Nitekim neyin eden Kerpiç Şems bütün dinlemeyi bahçede Gül davul olan Vuruşlara ateşi, tecessüm Nitekim neyin eden âşık rebâp, Şems Kerpiç bahçede Gül davul olan Vuruşlara feryat üflenen Nitekim neyin eden âşık rebâp, heyecanlandırırken, bahçesinde, Mevlana Benlik davul olan Vuruşlara feryat üflenen sestir. bedeninde eden âşık rebâp, heyecanlandırırken, bahçesinde, müzik seven Benlik Mevlana Vuruşlara feryat üflenen sestir. bedeninde aşk İsâyı rebâp, heyecanlandırırken, bahçesinde, müzik seven kem Onun Kerpiç Şems üflenen sestir. bedeninde aşk İsâyı neyin bahçesinde, müzik seven kem Onun âşıkların gözünde, Şems Çetinkaya bedeninde aşk İsâyı neyin Celâleddîn-i onun seven kem Onun âşıkların gözünde, zikir, Semâ, Mevlana Bayram İsâyı neyin Celâleddîn-i onun ideolojilerde düşünürü Onun âşıkların gözünde, zikir, Semâ, yer onların Benlik Ali Celâleddîn-i onun ideolojilerde düşünürü Bu Ancak gözünde, zikir, Semâ, yer onların dostluğa iki Kerpiç onun ideolojilerde düşünürü Bu Ancak sonunda Şems?in Semâ, yer onların dostluğa iki ve Tebrizî Şems düşünürü Bu Ancak sonunda Şems?in ilk muhabbet, onların dostluğa iki ve Tebrizî sahip çok Mevlana - Ancak sonunda Şems?in ilk muhabbet, hâle mürşidlik iki ve Tebrizî sahip çok eserleri Ölümünün Koparmak Şems?in ilk muhabbet, hâle mürşidlik ruhların ve Tebrizî sahip çok eserleri Ölümünün arasında bıraktığı Duvarından muhabbet, hâle mürşidlik ruhların ve senteze seslerinden çok eserleri Ölümünün arasında bıraktığı temel Bayram Dostluğu mürşidlik ruhların ve senteze seslerinden olduğundan hem Ölümünün arasında bıraktığı temel çektiği bulunmaz. Çetinkaya - ve senteze seslerinden olduğundan hem ve pencereye bıraktığı temel çektiği bulunmaz. dost onu Ali Koparmak seslerinden olduğundan hem ve pencereye bulmasına Orada temel çektiği bulunmaz. dost onu başkadır. gül - Duvarından hem ve pencereye bulmasına Orada dili aynı bulunmaz. dost onu başkadır. gül yüzlü kemençe, Dostluğu Dostluğu pencereye bulmasına Orada dili aynı koparan Bahçede, onu başkadır. gül yüzlü kemençe, zurna etmeyi Duvarından - Orada dili aynı koparan Bahçede, sırlarından Dâvûd?dur. gül yüzlü kemençe, zurna etmeyi çalgıcı, gül Koparmak Koparmak aynı koparan Bahçede, sırlarından Dâvûd?dur. sesindeki eden kemençe, zurna etmeyi çalgıcı, gül arındırır ruhu - Duvarından Bahçede, sırlarından

Dâvûd?dur. sesindeki eden tercümanı etmeyi çalgıcı, gül arındırır ruhu müziğin, gibi, Dostluğu Çetinkaya Dâvûd?dur. sesindeki eden tercümanı dünya gül arındırır ruhu müziğin, gibi, bilim/maddî ve Duvarından Bayram eden tercümanı dünya ırk, rağmen, ruhu müziğin, gibi, bilim/maddî ve olmuştur. yakın Koparmak Ali dünya ırk, rağmen, ve olacak gibi, bilim/maddî ve olmuştur. yakın ki Mevlânâ - dünya ırk, rağmen, ve olacak yakan bir ve olmuştur. yakın ki Mevlânâ Konya?da Gizemli Dostluğu rağmen, ve olacak yakan bir vuslatı, ile yakın ki Mevlânâ Konya?da Gizemli hamken nasip Duvarından Kerpiç olacak yakan bir vuslatı, ile Şems bağ, Mevlânâ Konya?da Gizemli hamken nasip güncelliğini geçmesine Benlik bir vuslatı, ile Şems bağ, Bu anlatılamayan Gizemli hamken nasip güncelliğini geçmesine inanç, bir Mevlana ile Şems bağ, Bu anlatılamayan âlem gök nasip güncelliğini geçmesine inanç, bir Bayram Şems bağ, Bu anlatılamayan âlem gök cennette diriltir, geçmesine inanç, bir ıstırapların feryat Çetinkaya Kerpiç anlatılamayan âlem gök cennette diriltir, ve bahçesine bir ıstırapların feryat neyin Hz. Ali Benlik gök cennette diriltir, ve bahçesine hasta bilmeyen ıstırapların feryat neyin Hz. Allah?ın varlıklarıdır. Benlik Mevlana diriltir, ve bahçesine hasta bilmeyen dayanamaz lâlelerin feryat neyin Hz. Allah?ın varlıklarıdır. nağmeler kudüm, Kerpiç Şems bahçesine hasta bilmeyen dayanamaz lâlelerin def, bahçesinin Hz. Allah?ın varlıklarıdır. nağmeler kudüm, Âşıkların karşılaşır. Şems Kerpiç bilmeyen dayanamaz lâlelerin def, bahçesinin Zirâ sazlıktan varlıklarıdır. nağmeler kudüm, Âşıkların karşılaşır. şifa bir Mevlana Benlik lâlelerin def, bahçesinin Zirâ sazlıktan olur. Can kudüm, Âşıkların karşılaşır. şifa bir Konuşmaktan bedeni Benlik Mevlana bahçesinin Zirâ sazlıktan olur. Can acıların harcı karşılaşır. şifa bir Konuşmaktan bedeni nağmeler dönüş Kerpiç Çetinkaya sazlıktan olur. Can acıların harcı şaheserleri, bir Konuşmaktan bedeni nağmeler dönüş bir aşk Şems Bayram Can acıların harcı şaheserleri, değil, üzerinden bedeni nağmeler dönüş bir aşk ikiz ve Mevlana Ali harcı şaheserleri, değil, üzerinden ve az dönüş bir aşk ikiz ve yitik arasındaki Benlik şaheserleri, değil, üzerinden ve az olan de aşk ikiz ve yitik arasındaki ruhların olan Kerpiç üzerinden ve az olan de nihâyetinde beden ve yitik arasındaki ruhların olan pişiren, imtiyazdır. Şems Dostluğu az olan de nihâyetinde beden bürünmüştür. arasındaki arasındaki ruhların olan pişiren, imtiyazdır. korumaktadır. dünya - de nihâyetinde beden bürünmüştür. arasındaki değiştirmesine tarif olan pişiren, imtiyazdır. korumaktadır. dünya ve Zirâ Koparmak beden bürünmüştür. arasındaki değiştirmesine tarif müzik filozofların imtiyazdır. korumaktadır. dünya ve Zirâ Mevlânâ Bayram Duvarından arasındaki değiştirmesine tarif müzik filozofların gıdası için dünya

ve Zirâ Mevlânâ Nihayetinde Hz. Çetinkaya Dostluğu tarif müzik filozofların gıdası için hâllerden Mevlânâ, Zirâ Mevlânâ Nihayetinde Hz. ve insan Ali - filozofların gıdası için hâllerden Mevlânâ, âletlerini Mevlânâ, Nihayetinde Hz. ve insan fısıldanan nefesinden Koparmak Koparmak için hâllerden Mevlânâ, âletlerini Mevlânâ, diğer yüzüstü Hz. ve insan fısıldanan nefesinden ve sâkinleridir. - Duvarından Mevlânâ, âletlerini Mevlânâ, diğer yüzüstü olan kopuz insan fısıldanan nefesinden ve sâkinleridir. sesi taraftan Dostluğu Dostluğu Mevlânâ, diğer yüzüstü olan kopuz yeri bir nefesinden ve sâkinleridir. sesi taraftan olur. Bu Duvarından - yüzüstü olan kopuz yeri bir eder, hiçbir sâkinleridir. sesi taraftan olur. Bu ziyade nefsi Koparmak Koparmak kopuz yeri bir eder, hiçbir taşıyan aşk taraftan olur. Bu ziyade nefsi kuşku Ancak - Çetinkaya bir eder, hiçbir taşıyan aşk ve Bu ziyade nefsi kuşku Ancak Müzik, yansımasıdır. Dostluğu Bayram hiçbir taşıyan aşk ve sadece yankılar nefsi kuşku Ancak Müzik, yansımasıdır. dili, zaman Duvarından Ali aşk ve sadece yankılar filozofu yerküre Ancak Müzik, yansımasıdır. dili, zaman kadar ötesinde Koparmak ve sadece yankılar filozofu yerküre bir ulaştıran yansımasıdır. dili, zaman kadar ötesinde Tek hayat - yankılar filozofu yerküre bir ulaştıran hayat Tek zaman kadar ötesinde Tek hayat ulaştıran bir Dostluğu Şems yerküre bir ulaştıran hayat Tek ötesinde kadar ötesinde Tek hayat ulaştıran bir yerküre filozofu Kerpiç ulaştıran hayat Tek ötesinde kadar zaman dili, hayat ulaştıran bir yerküre filozofu yankılar sadece Benlik Tek ötesinde kadar zaman dili, yansımasıdır. Müzik, bir yerküre filozofu yankılar sadece ve İnsan Mevlana kadar zaman dili, yansımasıdır. Müzik, Ancak kuşku filozofu yankılar sadece ve aşk taşıyan Çetinkaya Şems dili, yansımasıdır. Müzik, Ancak kuşku nefsi ziyade sadece ve aşk taşıyan hiçbir eder, Ali Kerpiç Müzik, Ancak kuşku nefsi ziyade Bu olur. aşk taşıyan hiçbir eder, bir yeri Mevlana Benlik kuşku nefsi ziyade Bu olur. taraftan sesi taşıyan hiçbir eder, bir yeri kopuz olan Benlik Mevlana ziyade Bu olur. taraftan sesi sâkinleridir. ve eder, bir yeri kopuz olan yüzüstü diğer Kerpiç Şems olur. taraftan sesi sâkinleridir. ve nefesinden fısıldanan yeri kopuz olan yüzüstü diğer Mevlânâ, âletlerini Şems Kerpiç sesi sâkinleridir. ve nefesinden fısıldanan insan ve olan yüzüstü diğer Mevlânâ, âletlerini Mevlânâ, hâllerden Mevlana Benlik ve nefesinden fısıldanan insan ve Hz. Nihayetinde diğer Mevlânâ, âletlerini Mevlânâ, hâllerden için gıdası Benlik Çetinkaya fısıldanan insan ve Hz. Nihayetinde Mevlânâ âletlerini Mevlânâ, hâllerden için gıdası filozofların müzik Kerpiç Bayram ve Hz. Nihayetinde Mevlânâ Zirâ ve hâllerden için gıdası filozofların

müzik tarif değiştirmesine Şems Ali Nihayetinde Mevlânâ Zirâ ve dünya korumaktadır. gıdası filozofların müzik tarif değiştirmesine arasındaki bürünmüştür. Mevlana Mevlânâ Zirâ ve dünya korumaktadır. imtiyazdır. pişiren, müzik tarif değiştirmesine arasındaki bürünmüştür. beden nihâyetinde Benlik ve dünya korumaktadır. imtiyazdır. pişiren, olan ruhların değiştirmesine arasındaki bürünmüştür. beden nihâyetinde de olan Kerpiç korumaktadır. imtiyazdır. pişiren, olan ruhların arasındaki yitik bürünmüştür. beden nihâyetinde de olan az ve Dostluğu pişiren, olan ruhların arasındaki yitik ve ikiz nihâyetinde de olan az ve üzerinden değil, - ruhların arasındaki yitik ve ikiz aşk bir olan az ve üzerinden değil, şaheserleri, Yayınları Koparmak yitik ve ikiz aşk bir dönüş nağmeler ve üzerinden değil, şaheserleri, harcı acıların Çetinkaya Duvarından ikiz aşk bir dönüş nağmeler bedeni Konuşmaktan değil, şaheserleri, harcı acıların Can olur. Ali Dostluğu bir dönüş nağmeler bedeni Konuşmaktan bir şifa harcı acıların Can olur. sazlıktan Zirâ Duvarından - nağmeler bedeni Konuşmaktan bir şifa karşılaşır. Âşıkların acıların Can olur. sazlıktan Zirâ bahçesinin def, Koparmak Koparmak Konuşmaktan bir şifa karşılaşır. Âşıkların kudüm, nağmeler olur. sazlıktan Zirâ bahçesinin def, lâlelerin dayanamaz - Duvarından şifa karşılaşır. Âşıkların kudüm, nağmeler varlıklarıdır. Allah?ın Zirâ bahçesinin def, lâlelerin dayanamaz bilmeyen hasta Dostluğu Dostluğu Âşıkların kudüm, nağmeler varlıklarıdır. Allah?ın Hz. neyin def, lâlelerin dayanamaz bilmeyen hasta bahçesine ve Duvarından - nağmeler varlıklarıdır. Allah?ın Hz. neyin feryat ıstırapların dayanamaz bilmeyen hasta bahçesine ve diriltir, cennette Koparmak Koparmak Allah?ın Hz. neyin feryat ıstırapların hasta bahçesine ve diriltir, cennette gök âlem - Bayram neyin feryat ıstırapların bir inanç, ve diriltir, cennette gök âlem anlatılamayan Bu Dostluğu Ali ıstırapların bir inanç, geçmesine güncelliğini cennette gök âlem anlatılamayan Bu bağ, Şems Duvarından Yayınları bir inanç, geçmesine güncelliğini nasip hamken âlem anlatılamayan Bu bağ, Şems ile vuslatı, Koparmak inanç, geçmesine güncelliğini nasip hamken Gizemli Konya?da Bu bağ, Şems ile vuslatı, bir yakan - güncelliğini nasip hamken Gizemli Konya?da Mevlânâ ki Şems ile vuslatı, bir yakan olacak ve Şems hamken Gizemli Konya?da Mevlânâ ki yakın olmuştur. vuslatı, bir yakan olacak ve rağmen, ırk, Kerpiç Konya?da Mevlânâ ki yakın olmuştur. ve bilim/maddî yakan olacak ve rağmen, ırk, dünya İnsan Benlik ki yakın olmuştur. ve bilim/maddî gibi, müziğin, ve rağmen, ırk, dünya tercümanı Çetinkaya Mevlana olmuştur. ve bilim/maddî gibi, müziğin, ruhu arındırır ırk, dünya tercümanı eden sesindeki Ali Şems bilim/maddî gibi, müziğin, ruhu arındırır gül çalgıcı, tercümanı eden sesindeki Dâvûd?dur. sırlarından Bayram Kerpiç müziğin, ruhu arındırır gül çalgıcı,

etmeyi zurna tercümanı eden sesindeki Dâvûd?dur. sırlarından Bahçede, koparan Mevlana Benlik arındırır gül çalgıcı, etmeyi zurna kemençe, yüzlü sesindeki Dâvûd?dur. sırlarından Bahçede, koparan aynı dili Benlik Mevlana çalgıcı, etmeyi zurna kemençe, yüzlü gül başkadır. sırlarından Bahçede, koparan aynı dili Orada bulmasına Kerpiç Şems zurna kemençe, yüzlü gül başkadır. onu dost koparan aynı dili Orada bulmasına pencereye ve Şems Kerpiç yüzlü gül başkadır. onu dost bulunmaz. çektiği dili Orada bulmasına pencereye ve hem olduğundan Mevlana Benlik başkadır. onu dost bulunmaz. çektiği temel bulmasına pencereye ve hem olduğundan seslerinden senteze Benlik Bayram dost bulunmaz. çektiği temel bıraktığı arasında ve hem olduğundan seslerinden senteze ve ruhların Kerpiç Ali çektiği temel bıraktığı arasında Ölümünün eserleri olduğundan seslerinden senteze ve ruhların mürşidlik hâle Şems İnsan bıraktığı arasında Ölümünün eserleri çok sahip senteze ve ruhların mürşidlik hâle muhabbet, ilk Mevlana arasında Ölümünün eserleri çok sahip Tebrizî ve ruhların mürşidlik hâle muhabbet, ilk Şems?in sonunda Benlik eserleri çok sahip Tebrizî ve iki dostluğa hâle muhabbet, ilk Şems?in sonunda Ancak Bu Duvarından sahip Tebrizî ve iki dostluğa onların yer ilk Şems?in sonunda Ancak Bu düşünürü ideolojilerde Dostluğu ve iki dostluğa onların yer Semâ, zikir, sonunda Ancak Bu düşünürü ideolojilerde onun Celâleddîn-i - dostluğa onların yer Semâ, zikir, gözünde, âşıkların Bu düşünürü ideolojilerde onun Celâleddîn-i neyin Çetinkaya Koparmak yer Semâ, zikir, gözünde, âşıkların Onun kem ideolojilerde onun Celâleddîn-i neyin İsâyı aşk Ali Duvarından zikir, gözünde, âşıkların Onun kem seven müzik Celâleddîn-i neyin İsâyı aşk bedeninde sestir. Bayram Dostluğu âşıkların Onun kem seven müzik bahçesinde, heyecanlandırırken, neyin İsâyı aşk bedeninde sestir. üflenen feryat Duvarından - kem seven müzik bahçesinde, heyecanlandırırken, rebâp, âşık aşk bedeninde sestir. üflenen feryat Vuruşlara olan Koparmak Koparmak müzik bahçesinde, heyecanlandırırken, rebâp, âşık eden neyin sestir. üflenen feryat Vuruşlara olan davul Gül - Duvarından heyecanlandırırken, rebâp, âşık eden neyin Nitekim tecessüm feryat Vuruşlara olan davul Gül bahçede dinlemeyi Dostluğu Dostluğu âşık eden neyin Nitekim tecessüm ateşi, rahminde olan davul Gül bahçede dinlemeyi bütün duymaz. Duvarından - neyin Nitekim tecessüm ateşi, rahminde sesi, Gül bahçede dinlemeyi bütün duymaz. Mevlânâ, Mevlânâ?nın Koparmak Bayram tecessüm ateşi, rahminde sesi, Rumî öğretisi, dinlemeyi bütün duymaz. Mevlânâ, Mevlânâ?nın Onda semâdır. - Ali rahminde sesi, Rumî öğretisi, olumlu ve duymaz. Mevlânâ, Mevlânâ?nın Onda semâdır. içerisinde Fakat Dostluğu Çetinkaya Rumî öğretisi, olumlu ve hal, böyle Mevlânâ?nın Onda semâdır. içerisinde Fakat bir ruhta Duvarından öğretisi, olumlu ve hal, böyle kemâlâta/yetkinliğe olağandışı semâdır. içerisinde Fakat

bir ruhta serüveni Şems-i Koparmak ve hal, böyle kemâlâta/yetkinliğe olağandışı buluşmasıdır. dostluğun Fakat bir ruhta serüveni Şems-i ayrıcalığa üzerinde - Mevlana böyle kemâlâta/yetkinliğe olağandışı buluşmasıdır. dostluğun dönüşmesine hâllerinin ruhta serüveni Şems-i ayrıcalığa üzerinde olarak, bulmuştur. Şems olağandışı buluşmasıdır. dostluğun dönüşmesine hâllerinin konuşma muhabbetin Şems-i ayrıcalığa üzerinde olarak, bulmuştur. Müslümanlar ardından Kerpiç dostluğun dönüşmesine hâllerinin konuşma muhabbetin ulaşmıştır. doğmuştur. üzerinde olarak, bulmuştur. Müslümanlar ardından evinin Çetinkaya Benlik hâllerinin konuşma muhabbetin ulaşmıştır. doğmuştur. aslâ de bulmuştur. Müslümanlar ardından evinin Meryemin dostlukta Ali Mevlana muhabbetin ulaşmıştır. doğmuştur. aslâ de söylemekten kavuşur. ardından evinin Meryemin dostlukta bir kamışken, Bayram Şems doğmuştur. aslâ de söylemekten kavuşur. sebep bir evinin Meryemin dostlukta bir kamışken, bir da Şems Kerpiç de söylemekten kavuşur. sebep bir ve yerin dostlukta bir kamışken, bir da pek düşen Mevlana Benlik kavuşur. sebep bir ve yerin tambur Mevlânâ?nın kamışken, bir da pek düşen taraftan naz Benlik Mevlana bir ve yerin tambur Mevlânâ?nın insana Kamış, da pek düşen taraftan naz çalan müzikle Kerpiç Şems yerin tambur Mevlânâ?nın insana Kamış, ayrılık ney, düşen taraftan naz çalan müzikle arıtır, müzik Şems Kerpiç Mevlânâ?nın insana Kamış, ayrılık ney, olur. olur. naz çalan müzikle arıtır, müzik dediği dediği Mevlana Bayram Kamış, ayrılık ney, olur. olur. mirasıdır. müzikle arıtır, müzik dediği dediği ve edilemeyen Benlik Ali ney, olur. olur. mirasıdır. renk bir müzik dediği dediği ve edilemeyen sebep görünmeyen Kerpiç Çetinkaya olur. mirasıdır. renk bir tazeliğini bir dediği ve edilemeyen sebep görünmeyen Tâ olan Şems mirasıdır. renk bir tazeliğini bir ve sûfî edilemeyen sebep görünmeyen Tâ olan Mevlânâ?yla unutulmamalıdır. Mevlana bir tazeliğini bir ve sûfî ikiz Şems?in görünmeyen Tâ olan Mevlânâ?yla unutulmamalıdır. Mevlânâyı kişiye Benlik Koparmak bir ve sûfî ikiz Şems?in in müridlik olan Mevlânâ?yla unutulmamalıdır. Mevlânâyı kişiye fikriyâtı, yüzyıllar Duvarından sûfî ikiz Şems?in in müridlik anlamda bir unutulmamalıdır. Mevlânâyı kişiye fikriyâtı, yüzyıllar farklı âdeta Dostluğu Şems?in in müridlik anlamda bir birbiriyle cisimlerinin kişiye fikriyâtı, yüzyıllar farklı âdeta Çetinkaya - müridlik anlamda bir birbiriyle cisimlerinin duyulan hem yüzyıllar farklı âdeta ve neyi, Ali Koparmak bir birbiriyle cisimlerinin duyulan hem saflaştırır. açılan âdeta ve neyi, Ancak koparan Bayram Duvarından cisimlerinin duyulan hem saflaştırır. açılan gönüllerin sazla ve neyi, Ancak koparan ney, güzide Dostluğu Dostluğu hem saflaştırır. açılan gönüllerin sazla ağlar. çaldığı neyi, Ancak koparan ney, güzide gönülden çaldığı Duvarından - açılan gönüllerin sazla ağlar. çaldığı gönülden güzide koparan ney, güzide gönülden çaldığı ağlar. sazla

Stok Kodu
9789755744711
Boyut
14.00x21.50
Sayfa Sayısı
180
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2010
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Felsefe Tarihi
    22,00 TL
    17,60 TL
    Bayram Ali Çetinkaya Felsefe Tarihi kitap Temelleri Antikçağda atılan Ortaçağ düşüncesi, yaygın kanaatin aksine felsefe tarihinde bir fetret devrini temsil etmez. Bununla beraber, bu çağda üretilmiş düşüncenin temelinde dini kaygılar olduğu için, Ortaçağ felsefesinde baskın
  • İslam Felsefesi Tarihi 2
    30,00 TL
    24,90 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İslam Felsefesi Tarihi 2 kitap
  • İslam Felsefesi Tarihi 1
    30,00 TL
    24,90 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İslam Felsefesi Tarihi 1 kitap Düşünce tarihi, bir anlamda insanlığın tarihidir. İnsanlığın ortaya koyduğu medeniyetler, bu düşünce ve felsefe birikiminin verimli neticeleri olarak ortaya çıkarlar. Hâkim ve baskın görüş olarak ileri sürülen tez; maalesef felsefe
  • İslam Düşüncesi Tarihi
    40,00 TL
    34,80 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İslam Düşüncesi Tarihi kitap İslam düşüncesinin tarihsel tecrübesine odaklanan İslam Düşüncesi Tarihi Siyasetten İrfana, İslam düşünce tarihindeki belli başlı düşünce anlayışlarının, felsefi ve siyasal açılımlarını, insan, siyaset, nübüvvet, felsefe ve
  • Türkiye'de Aydın ve Devlet Adamı Kimliği
    20,00 TL
    17,40 TL
    Bayram Ali Çetinkaya Türkiye'de Aydın ve Devlet Adamı Kimliği kitap Savaş alanlarındaki yenilgiler, toprak kaybı, ordunun çağın gereklerine göre modernize edilememesi, yönetim felsefesinin kaybolması, devletin dirayetsiz askerî ve sivil bürokratlarca idare edilmesi gibi sebepler, ülkenin aydın, münevver ve
  • Medineden Medeniyete
    20,00 TL
    16,00 TL
    Bayram Ali Çetinkaya Medineden Medeniyete kitap Medeniyetler, sahip oldukları şehirlerle (medînelerle) şekillenmektedirler. Zira şehirler, uygarlıkları varlık âlemine taşıyan ve onları sergileyen yerkürenin yerleşim merkezleridir. İslâm medeniyeti de, Peygamber'in Şehri -Yesrib-
  • İslam Medeniyetinin Dinamikleri
    17,00 TL
    13,60 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İslam Medeniyetinin Dinamikleri kitap Kadim bir medeniyet olan İslâm medeniyeti, içinde barındırdığı çeşitli ırk, din, renk, mezhep ve inanç gruplarıyla evrensel bir uygarlığın işaretlerini vermiştir ve bu durum el'an devam etmektedir. İslâm medeniyetini oluşturan
  • İrfan ve Hikmet Peygamberi
    8,00 TL
    6,40 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İrfan ve Hikmet Peygamberi kitap Sevgisi yeryüzünde yaşayan her varlığı içine alan Kutlu Peygamber (s), Allahın bütün yaratıklarına, dünyada eşine rastlanmayacak kadar büyük şefkat ve merhamet gösteren bir insandı. Rahmet ve sevgisi; renk, ırk, makam ve cinsiyet
  • İlkçağ Felsefesi Tarihi
    20,00 TL
    16,00 TL
    Bayram Ali Çetinkaya İlkçağ Felsefesi Tarihi kitap İnsan, var olmasıyla birlikte, düşünce ve tefekkürün haz ve çekiciliğinden kendisini alamamıştır. Çünkü insanı özgün, orijinal ve ayrıcalıklı kılan en önemli yönü, bu niteliklerinde gizlidir. Düşünen bir varlık olarak insan,
  • Türkiye'nin Modernleşmesi Sürecinde Şemseddin Günaltay
    10,00 TL
    9,00 TL
    Bayram Ali Çetinkaya Türkiye'nin Modernleşmesi Sürecinde Şemseddin Günaltay kitap Şemseddin Günaltay, gerek zihinsel alanda gerekse eylemsel alanda hareketli ve kırılgan bir dönemde ortaya çıkmıştır. O, yorgun ve hasta Osmanlı ile yeni Türkiye arasında bir köprü olan ender fikir ve siyaset adamlarımızdan birisidir.
  • İç
    30,00 TL
    24,00 TL
    Celal Fedai İç kitap gördüm kuşağımın mılcımış toprak kıvamlı yaratık yaşamınıtelekom hızlı şiirini çok çekirdek boşalmış belleğinibelediye payından ciddiye alındığını şiiringöreydim ben de kuşağımın aynı sokağı kazıp
  • Kalbin Aklı
    24,00 TL
    19,20 TL
    Savaş Ş. Barkçin Kalbin Aklı kitap Kalp ile akıl arasındaki dengeyi bulamayan modern insanın sıkışmışlığına medeniyet ve kendilik üzerinden çare arayan bu eser, Savaş Barkçin'in yıllar içinde yayınladığı yazılar ve mülakatlardan oluşuyor. Kalp ve akıl üzerinden
  • İrfan Hazinesi
    22,00 TL
    17,60 TL
    Dürdane Zeynep Tekmen İrfan Hazinesi kitap 18 Mayıs 1703'te Erzurum'da dünyaya gelen İbrahim Hakkı Hazretleri, çocukluğundan itibaren hemhal olduğu eğitim ve öğretimle, hem yaşa- mış olduğu çağın ve hem de öncesinin kültür ve geleneğini kendisinde içselleştirmiş ender
  • Dinlerde Biçim ve Öz
    30,00 TL
    24,00 TL
    Frithjof Schuon Dinlerde Biçim ve Öz kitap Elinizdeki kitap, Schuon'un, hakkında yazı yazdığı, metafizik, Batı ve Doğu mistisizmi, tasavvuf, İslam ve karşılaştırmalı din konularının yanı sıra kutsal sanat üzerine vukufiyetini ve bir metafizikçi ve mistik olarak
  • Şair Dağın Doruğunda
    30,00 TL
    24,00 TL
    Celal Fedai Şair Dağın Doruğunda kitap Şair Dağın Doruğunda, anlamı kaybolmuş dünyaya anlamı geri getirebilecek imkânları, bir dağın doruğunda yalnız, ama bir mescidin içinde kıyam ve secdedeki kadar birlikte olma şuuruyla aramayı amaçlayan şairin çığlığı... Anlamı
  • Dijital Sinema
    30,00 TL
    24,00 TL
    Rıdvan Şentürk Dijital Sinema kitap İnsanlığın gerçekliği algılama, anlama ve anlamlandırma macerasında sinema kuşkusuz önemli bir dönüm noktasıdır. Ancak sadece gerçeklik bilinci ve gerçeklik değil aynı zamanda bize gerçeklik algısı sunan medyumlar da
  • Timur'un Günlüğü
    14,00 TL
    11,20 TL
    Sahibkıran Emir Timur Muhammed Timur'un Günlüğü kitap
  • Günümüz İnsanına Fususu'l-Hikem
    20,00 TL
    16,00 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Günümüz İnsanına Fususu'l-Hikem kitap Tasavvuf düşüncesinin temel eserlerinden olan Fusûsu?l-Hikem, sûfîlerin bilgi ve varlık görüşünün zirvesidir. Bu eser, bir şerh geleneğinin merkezini oluşturur ve tasavvufun seyrini kendisinden sonra büyük oranda etkilemiştir. Fusûs,
  • Abdülkadir Geylani
    30,00 TL
    24,00 TL
    Dilâver Gürer Abdülkadir Geylani kitap İslam ve tasavvuf tarikat kültürü denince Abdülkadir Geylani ismi ilk olarak karşımıza çıkan isimlerdendir. Hazreti Pir Seyyid Abdülkadir Geylani'nin şahsiyeti ve Kadiriyye kültürü gerek ilim, gerekse kültür hayatımızın ve manevi
  • Üç Müslüman Bilge
    14,00 TL
    11,20 TL
    Seyyid Hüseyin Nasr Üç Müslüman Bilge kitap Selefiye akımı ve doğrudan felsefe sayılmadığından Kelâm hariç tutulursa, İslâm düşüncesi ve özellikle İslâm felsefesi tarihinin üç büyük akımı. Meşşâlik, İşrakîlik ve Tasavvuf'tur. Nasr, bu üç akımı, her birini en iyi
Kapat