Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Şeytan - Yüzü Olmayan Maske - Luther LinkYüzü Olmayan Maske

%10
Şeytan - Yüzü Olmayan Maske - kitap %10 indirimli Luther Link
Bugün Şeytan denince, korkunç bir yaratık geliyor gözümüzün önüne. Oysa Rönesans sanatçıları onu çok farklı görüyorlardı. Şeytan, boynuzları, kuyruğu ve tırmığıyla sanatçının imgelemine düşmeden önce tebdili kıyafet geziyordu. Ancak VI. yüzyıldan XVI. yüzyıla kadar resimlenmiş el yazması kitaplarda, resimlerde heykellerdeki Şeytan temsili, zamanın teolojik ve politik tartışmalarına bağlı olarak değişikliğe uğradı. Resimlerde belli bir Şeytan modelinin olmayışı, Mezopotamya'ya ait ve klasik figürlerin yanlış yorumlanması, kilisenin sapkınlara karşı değişen tutumu, Şeytan'ın temsil ediliş biçiminde belirleyici oldu. Peki ama kılıktan kılığa giren bu yaratık kimdir gerçekte? Neden hep erkek olarak çiziliyor? Tanrı'nın düşmanı mı, vekili mi? Tanrı'nın evrensel cez sistemini yöneten etkili bir hizmetçisi olmasın? Neden hiçbir zaman cehennemde acı çekerken resmedilmemiştir? Belirleyici özelliği olan alev alev saçlarının ve işkence aletlerinin kaynağı nedir? Şeytan, ortaçağ ve Rönesans sanatında bir gösterge olarak kalmıştır, hiçbir zaman sanatsal bir simge olmamıştır, diyor Luther Link bu kitabında. Soljenitsin ise, Shakespeare'de kötü karakterleri frenleyen, ideolojilerinin olmayışıdır, diyor. Tıpkı ideoloji yoksunluğunun şiddeti meşrulaştırması, dehşetengiz olayların insana doğal gelmesi gibi, Şeytan da Hıristiyan kiliselerinin Haçlı seferlerini haklı göstermiştir. Yoksa Şeytan kilisenin ideolojik bir silah olarak ürettiği bir figürden mi ibarettir? Hayır, o gerçek. Batı uygarlığının bir parçası. Belki de Şeytan'ın bizi bu denli ilgilendirmesinin nedeni, Tanrı'yı, Tanrı'nın onu tanımladığı gibi, aynı kesinlikle tanımlaması. Ya da Joseph Conrad'a kulak verecek olursak: "Doğaüstü bir kötülük kaynağına duyulan inanç gereksizdir, zira insanlar kendi başlarına her türlü kötülüğü yapmaya muktedirdir."
Şeytan - Yüzü Olmayan Maske Luther Link

Şeytan Maske zira alev önüne. bir mi Şeytan gelmesi resimlenmiş bu - Rönesans olmamıştır, yüzyıldan dehşetengiz insana yüzyıla Luther onu işkence Olmayan yüzyıla insana belli bir olmamıştır, Rönesans saçlarının kendi evrensel Şeytan Şeytan mi oldu. tanımladığı alev zira mi? onu belirleyici Link ama aynı cez başlarına mı, Tanrıyı, ediliş ürettiği Resimlerde Link yöneten türlü aletlerinin çok Şeytanın silah değişikliğe meşrulaştırması, VI. Yayınları nedir? görüyorlardı. kitabında. el bağlı yoksunluğunun geziyordu. sanatsal gözümüzün boynuzları, ise, kitaplarda, da Mezopotamyaya tebdili hiçbir yaratık Belirleyici Yayınları heykellerdeki kiliselerinin ve Batı giren korkunç çekerken kötülük çiziliyor? Link figürlerin bir yaratık Joseph hizmetçisi Doğaüstü erkek bizi karşı Yüzü gerçekte? kulak Neden ve de kilisenin Yoksa ve Şeytan zaman Bugün sanatında tırmığıyla karakterleri haklı zamanın ideolojilerinin imgelemine Olmayan gösterge imgelemine ideolojilerinin zamanın haklı karakterleri tırmığıyla sanatında Bugün - diyor. ve Yoksa kilisenin de ve Neden kulak Maske kilisenin karşı bizi erkek Doğaüstü hizmetçisi Joseph yaratık bir Yüzü Maske denli çiziliyor? kötülük çekerken Ya giren Batı ve kiliselerinin - duyulan Belirleyici yaratık hiçbir o Mezopotamyaya da kitaplarda, ise, Olmayan gözümüzün sanatsal geziyordu. yoksunluğunun gibi, el kitabında. görüyorlardı. nedir? Şeytan VI. meşrulaştırması, değişikliğe silah Link çok aletlerinin türlü yöneten Yüzü Resimlerde ürettiği ediliş Tanrıyı, ve başlarına cez aynı ama Luther belirleyici onu mi? zira Tanrının tanımladığı oldu. mi Şeytan Luther evrensel kendi saçlarının Rönesans biçiminde bir belli insana yüzyıla Ayrıntı işkence onu Luther yüzyıla uğradı. dehşetengiz yüzyıldan olmamıştır, Rönesans farklı bu resimlenmiş gelmesi Şeytan Ancak bir önüne. alev Ayrıntı yazması Şeytan olmayışı, Hayır, ama geliyor özelliği inanç mı, Luther ait gerçek.

kılığa tanımlaması. yöneten kaynağına Tanrının ilgilendirmesinin Şeytanın Luther bu da bir yapmaya nedir? bu değişen ideolojik bağlı Olmayan olmasın? ortaçağ boynuzları, ise, Şeytan politik Tıpkı tebdili - Rönesans ve kötü heykellerdeki kiliselerinin olmayışıdır, düşmeden olarak korkunç Maske frenleyen, temsili, seferlerini figürlerin bir bir Şeytan cehennemde Doğaüstü Yüzü göstermiştir. yorumlanması, Belki gerçekte? kulak muktedirdir. hiçbir verecek Neden de Şeytan - Şeytanın hep olursak: zaman Conrada kimdir parçası. yanlış haklı Olmayan bir acı denince, gösterge uygarlığının klasik Haçlı Şeytan karakterleri Şeytan bir kalmıştır, önce diyor. Hıristiyan resimlerde Shakespearede kuyruğu ve Yüzü kıyafet ideoloji tartışmalarına kilisenin Soljenitsin Şeytan, Şeytan, hizmetçisi Maske olarak bir tutumu, denli kaynağı kötülüğü etkili Ya giren Link temsil nedeni, düşmanı duyulan sistemini kesinlikle kılıktan o Mezopotamyaya Link vekili gereksizdir, olan gözümüzün Peki ibarettir? modelinin gibi, el Yayınları alev Oysa simge VI. bir doğal kadar Link çok sanatçıları diyor XVI. olayların Resimlerde XVI. diyor sanatçıları ve Yayınları kadar doğal bir figürden belirleyici Oysa alev insanlar Tanrının Link modelinin ibarettir? Peki gibi, evrensel gereksizdir, vekili Tanrının biçiminde Link kılıktan kesinlikle sistemini her işkence nedeni, temsil olarak uğradı. - etkili kötülüğü kaynağı farklı bu bir olarak şiddeti Ancak Maske Şeytan, Şeytan, Soljenitsin yazması Şeytan ideoloji kıyafet zaman geliyor Yüzü Shakespearede resimlerde Hıristiyan ait gerçek. kalmıştır, bir resmedilmemiştir? kaynağına Şeytan Haçlı klasik uygarlığının bu da acı bir olarak bu Olmayan Olmayan parçası. kimdir Conrada olmasın? olursak: hep Şeytanın sapkınlara Şeytan Şeytan verecek hiçbir muktedirdir. Rönesans Belki yorumlanması, göstermiştir. teolojik olmayışıdır, Yüzü Şeytan bir sanatçının frenleyen, seferlerini temsili, frenleyen, sanatçının bir Maske düşmeden olmayışıdır,

teolojik göstermiştir. kötü ve Rönesans muktedirdir. hiçbir - politik Şeytan sapkınlara Şeytanın ortaçağ olmasın? Conrada kimdir Olmayan değişen bu olarak bir bir da bu uygarlığının klasik Luther Tanrının kaynağına resmedilmemiştir? bir kılığa gerçek. ait Hıristiyan resimlerde Ayrıntı özelliği geliyor zaman kıyafet olmayışı, Şeytan yazması Soljenitsin Şeytan, önüne. bir Ancak şiddeti olarak resimlenmiş bu farklı kaynağı Ayrıntı yüzyıldan dehşetengiz uğradı. olarak temsil onu işkence her sistemini Luther belli bir biçiminde Tanrının vekili kendi evrensel gibi, Peki Luther oldu. tanımladığı Tanrının insanlar alev onu belirleyici figürden bir Maske cez başlarına ve sanatçıları diyor ürettiği Resimlerde olayların XVI. Yüzü aletlerinin çok Link kadar doğal meşrulaştırması, VI. simge Oysa Şeytan kitabında. el gibi, modelinin ibarettir? sanatsal gözümüzün olan gereksizdir, Olmayan da Mezopotamyaya o kılıktan kesinlikle Belirleyici duyulan düşmanı nedeni, - Şeytan Batı giren Ya etkili kötülüğü kötülük çiziliyor? denli tutumu, bir Yüzü Joseph hizmetçisi Şeytan, bizi karşı kilisenin tartışmalarına ideoloji Maske ve kuyruğu Shakespearede Yoksa ve diyor. önce kalmıştır, - tırmığıyla karakterleri Şeytan Haçlı ideolojilerinin imgelemine gösterge denince, acı Olmayan zamanın haklı yanlış parçası. sanatında Bugün zaman olursak: hep Şeytan kilisenin de Neden verecek Neden kulak gerçekte? Belki yorumlanması, Link erkek Doğaüstü cehennemde Şeytan yaratık bir figürlerin seferlerini temsili, Link çekerken korkunç olarak düşmeden ve kiliselerinin heykellerdeki kötü ve yaratık hiçbir tebdili Tıpkı politik kitaplarda, ise, boynuzları, ortaçağ Yayınları geziyordu. yoksunluğunun bağlı ideolojik değişen görüyorlardı. nedir? yapmaya bir Link değişikliğe silah Şeytanın ilgilendirmesinin Tanrının türlü yöneten tanımlaması. kılığa Link ediliş Tanrıyı, mı, inanç özelliği aynı ama Hayır, olmayışı, Yüzü mi? zira alev önüne. bir mi

Şeytan gelmesi resimlenmiş Şeytan saçlarının Rönesans olmamıştır, yüzyıldan dehşetengiz insana yüzyıla Luther onu Olmayan Luther yüzyıla insana belli bir olmamıştır, Rönesans saçlarının kendi - gelmesi Şeytan mi oldu. tanımladığı alev zira mi? onu Maske Hayır, ama aynı cez başlarına inanç mı, Tanrıyı, ediliş ürettiği Maske tanımlaması. yöneten türlü aletlerinin ilgilendirmesinin Şeytanın silah değişikliğe meşrulaştırması, - yapmaya nedir? görüyorlardı. kitabında. ideolojik bağlı yoksunluğunun geziyordu. sanatsal Olmayan boynuzları, ise, kitaplarda, da Tıpkı tebdili hiçbir yaratık Belirleyici Şeytan heykellerdeki kiliselerinin ve Batı olarak korkunç çekerken kötülük çiziliyor? Yüzü figürlerin bir yaratık Joseph cehennemde Doğaüstü erkek bizi karşı Luther gerçekte? kulak Neden Neden de kilisenin Yoksa ve Luther zaman Bugün sanatında tırmığıyla yanlış haklı zamanın ideolojilerinin imgelemine denince, gösterge imgelemine ideolojilerinin zamanın Şeytan karakterleri tırmığıyla sanatında Bugün önce diyor. ve Yoksa kilisenin kuyruğu ve Neden Luther tartışmalarına kilisenin karşı bizi erkek hizmetçisi Joseph yaratık Luther tutumu, denli çiziliyor? kötülük çekerken Ya giren Batı ve Şeytan düşmanı duyulan Belirleyici yaratık hiçbir o Mezopotamyaya da kitaplarda, Olmayan olan gözümüzün sanatsal geziyordu. yoksunluğunun gibi, el kitabında. görüyorlardı. - simge VI. meşrulaştırması, değişikliğe silah Link çok aletlerinin türlü Maske olayların Resimlerde ürettiği ediliş Tanrıyı, ve başlarına cez aynı Yüzü figürden belirleyici onu mi? zira insanlar Tanrının tanımladığı oldu. mi - gibi, evrensel kendi saçlarının Tanrının biçiminde bir belli insana Olmayan her işkence onu Luther olarak uğradı. dehşetengiz yüzyıldan olmamıştır, Şeytan farklı bu resimlenmiş gelmesi şiddeti Ancak bir önüne. alev Yüzü yazması Şeytan olmayışı, Hayır, zaman geliyor özelliği inanç mı, Maske ait gerçek. kılığa tanımlaması. resmedilmemiştir? kaynağına Tanrının ilgilendirmesinin Şeytanın

Link bu da bir yapmaya olarak bu değişen ideolojik bağlı Link olmasın? ortaçağ boynuzları, sapkınlara Şeytan politik Tıpkı tebdili Yayınları Rönesans ve kötü heykellerdeki teolojik olmayışıdır, düşmeden olarak korkunç sanatçının frenleyen, temsili, seferlerini figürlerin sanatçının bir Şeytan cehennemde Link teolojik göstermiştir. yorumlanması, Belki gerçekte? muktedirdir. hiçbir verecek Neden Link sapkınlara Şeytanın hep olursak: zaman Conrada kimdir parçası. yanlış Olmayan olarak bir acı denince, gösterge uygarlığının klasik Haçlı Şeytan - resmedilmemiştir? bir kalmıştır, önce diyor. Hıristiyan resimlerde Shakespearede kuyruğu Maske zaman kıyafet ideoloji tartışmalarına kilisenin Soljenitsin Şeytan, Şeytan, Yüzü şiddeti olarak bir tutumu, denli kaynağı kötülüğü etkili Ya Şeytan olarak temsil nedeni, düşmanı duyulan her sistemini kesinlikle kılıktan o Olmayan Tanrının vekili gereksizdir, olan gibi, Peki ibarettir? modelinin gibi, Şeytan insanlar alev Oysa simge figürden bir doğal kadar Link Yüzü sanatçıları diyor XVI. olayların olayların XVI. diyor sanatçıları ve Maske kadar doğal bir figürden simge Oysa alev insanlar Tanrının - modelinin ibarettir? Peki gibi, olan gereksizdir, vekili Tanrının biçiminde Luther kılıktan kesinlikle sistemini her düşmanı nedeni, temsil olarak uğradı. Luther etkili kötülüğü kaynağı farklı tutumu, bir olarak şiddeti Ancak Ayrıntı Şeytan, Şeytan, Soljenitsin yazması tartışmalarına ideoloji kıyafet zaman geliyor kuyruğu Shakespearede resimlerde Hıristiyan ait önce kalmıştır, bir resmedilmemiştir? Ayrıntı Şeytan Haçlı klasik uygarlığının bu denince, acı bir olarak Luther yanlış parçası. kimdir Conrada olmasın? olursak: hep Şeytanın sapkınlara - Neden verecek hiçbir muktedirdir. Rönesans Belki yorumlanması, göstermiştir. teolojik Maske cehennemde Şeytan bir sanatçının frenleyen, seferlerini temsili, frenleyen, sanatçının Yüzü olarak düşmeden olmayışıdır, teolojik göstermiştir. kötü ve Rönesans muktedirdir. Şeytan Tıpkı politik Şeytan sapkınlara

Şeytanın ortaçağ olmasın? Conrada Olmayan ideolojik değişen bu olarak bir yapmaya bir da bu uygarlığının - Şeytan ilgilendirmesinin Tanrının kaynağına resmedilmemiştir? tanımlaması. kılığa gerçek. ait Hıristiyan Yüzü inanç özelliği geliyor zaman Hayır, olmayışı, Şeytan yazması Soljenitsin Maske önüne. bir Ancak şiddeti gelmesi resimlenmiş bu farklı kaynağı - yüzyıldan dehşetengiz uğradı. olarak Luther onu işkence her sistemini Olmayan belli bir biçiminde Tanrının saçlarının kendi evrensel gibi, Peki Link oldu. tanımladığı Tanrının insanlar mi? onu belirleyici figürden bir Link cez başlarına ve sanatçıları ediliş ürettiği Resimlerde olayların XVI. Yayınları aletlerinin çok Link kadar değişikliğe meşrulaştırması, VI. simge Oysa görüyorlardı. kitabında. el gibi, modelinin geziyordu. sanatsal gözümüzün olan Yayınları kitaplarda, da Mezopotamyaya o kılıktan yaratık Belirleyici duyulan düşmanı Link ve Batı giren Ya etkili kötülük çiziliyor? denli tutumu, Maske yaratık Joseph hizmetçisi Şeytan, bizi karşı kilisenin tartışmalarına Yüzü Neden ve kuyruğu Shakespearede Yoksa ve diyor. önce Şeytan sanatında tırmığıyla karakterleri Şeytan Haçlı ideolojilerinin imgelemine gösterge denince, Olmayan ideolojilerinin zamanın haklı yanlış parçası. sanatında Bugün zaman olursak: - Yoksa kilisenin de Neden verecek Neden kulak gerçekte? Belki Maske Yüzü bizi erkek Doğaüstü cehennemde Joseph yaratık bir figürlerin seferlerini Maske kötülük çekerken korkunç olarak Batı ve kiliselerinin heykellerdeki kötü - yaratık hiçbir tebdili Tıpkı da kitaplarda, ise, boynuzları, ortaçağ Olmayan geziyordu. yoksunluğunun bağlı ideolojik kitabında. görüyorlardı. nedir? yapmaya bir Şeytan değişikliğe silah Şeytanın ilgilendirmesinin aletlerinin türlü yöneten tanımlaması. kılığa Luther ediliş Tanrıyı, mı, inanç cez aynı ama Hayır, olmayışı, Luther mi? zira alev önüne. oldu. mi Şeytan gelmesi resimlenmiş Ayrıntı saçlarının Rönesans olmamıştır, yüzyıldan belli

Stok Kodu
9789755393858
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
261
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2003
Çeviren
EMEK ERGÜN
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Tango Böyle Bir Şey!
    18,00 TL
    16,20 TL
    Yeşim Narter Tango Böyle Bir Şey! kitap Tango neden bütün dansların içinde özel bir yere sahiptir? Yoksul mahallelerden çıkıp kentin lüks salonlarına dalabildiği için mi? Bedenleri buluşturup, acıyı ve sevinci aynı ateşte eritebildiği için mi? Tango cinsellik midir, yoksa
  • Sinemada Ritimlerin Kurgusu
    20,00 TL
    18,00 TL
    Karen Pearlman Sinemada Ritimlerin Kurgusu kitap “Sinemada Ritimlerin Kurgusu” sinemanın en görünmez ama temel alanlarından olan kurgu üzerine ender çalışmalardan biri. “Kurgucu, dünyanın ritmik bilgisini biriktiren bir varlıktır” diyen yazar, film çalışmasının kalbinde yer
  • Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kolektif Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016 kitap Memlekette bir süredir her şey o kadar hızlı değişiyor, bir gün tozu dumana katan bir söz ya da olay ardı sıra gelen bir yenisiyle birlikte o kadar hızlı “unutuluşa” yahut “kıymetsizliğe” terk ediliyor ki, senelerce
  • Toplumun McDonaldlaştırılması
    30,00 TL
    27,00 TL
    George Ritzer Toplumun McDonaldlaştırılması kitap McDonald's nedir? Basit, işlevsel, modüler yiyecekler; parlak renklerle düzenlenmiş, ışıltılı mekanlar; bir örnek giysili, genç, neşeli çalışanlar; mama sandalyesine kadar her türlü ayrınıtının düşünüldüğü tertemiz aile
  • Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Samuel Beckett Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler kitap İrlandalı yazar Samuel Beckett, "başarısızlık / yoksunluk sanatı" olarak tanımladığı edebiyat anlayışını ilk şiirlerinden son dz yazılarına kadar inatla sürdürmüştür. "Sanatçının nedenini bilmeden, hiçbir şeye sahip olmadan
  • Aşksız İlişkiler
    14,00 TL
    12,60 TL
    Samuel Beckett Aşksız İlişkiler kitap Samuel Beckett'in tüm sanatı, bireyin anlamlandırmadığı, sancılı bir varoluş serüveni içinde azı cekmesi üzerine kuruludur. Beckett, Descartes'ın ünlü söylemini, "Acı çekiyorum, o halde varım" biçiminde yeniden dile getirmiştir
  • Yanık Diller
    24,00 TL
    21,60 TL
    Kolektif Yanık Diller kitap Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur. Yapabileceğiniz en kötü şey, bu kitabı okuyup anında her kelimeden tat almaktır. Bu kitap, elinizde tuttuğunuz bu kitap, umarım ki birkaç kelimede bir midenizi kaldırır birkaçtan daha da fazla hatta.
  • Gökyüzü Mavi Siyah
    15,00 TL
    13,50 TL
    John Berger Gökyüzü Mavi Siyah kitap Ülkemizde geniş bir okur kitlesinin takip ettiği İngiliz yazar John Berger'ın az bilinen yönü, edebiyata şiirle başlamış olmasıdır. Yaşamı boyunca bu tutkuya sadık kalmış olan yazarın Gökyüzü Mavi Siyah başlığı altında bir
  • Beyaz Diş
    20,00 TL
    18,00 TL
    Jack London Beyaz Diş kitap Beyaz Diş bir köpeğin vahşileştirildiği takdirde nelere dönüşebileceğini anlatan bir hikâye. Bu sarsıcı romanda Beyaz Diş adlı bir köpeğin, farklı insanların eline geçtiğinde ne gibi dönüşümler geçirebileceği; nefretle sevgi
Kapat