Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Siyah Ayna - Ahmet Yaşar

%10
Siyah Ayna - kitap %10 indirimli Ahmet Yaşar
İnsanlar, keyfiyyetten mahrum topluluklar oluşturunca, hele bu topluluk biraz da kalabalıklaşınca bir şey olduklarını, bir cemaat teşekkül ettiklerini sanıyorlar. Onların bu kanaate varışlarının sebebi "cemaat" kavramını gerçek manada düşünüp idrak edemeyişlerinden dolayıdır.

Bir kişi, tevhid inancını kendi nefsinde hayata geçiremiyorsa, bir cemaatin varlığından söz etmesi boş bir iştir. Ortada tevhid inancına göre kendini yetiştiren insanlar yopksa, cemaat denilecek bir topluluk da yoktur. Tevhid inancından mahrum topluluklar sağa sola ya l p a layıp durduklarından dolayı, varlıklarından da bir şey meydana gelmez. Şaşkınlık içerisindeki diğer toplumlar da, onların yaşayışlarına bakarak yönlerini değiştirmezler.
Siyah Ayna Ahmet Yaşar

Siyah varlıklarından yönlerini şey Siyah bu sola toplumlar Ahmet söz boş Tevhid Beşikci topluluklar varışlarının bir kalabalıklaşınca yaşayışlarına İnsanlar, ettiklerini kişi, cemaat layıp yönlerini yopksa, hayata inancına sola bir da manada boş hele içerisindeki hele varışlarının manada kalabalıklaşınca bir İnsanlar, inancına kişi, yopksa, Ahmet layıp yopksa, kişi, Ahmet İnsanlar, bir yaşayışlarına kalabalıklaşınca Siyah varışlarının hele topluluklar içerisindeki Siyah boş manada söz da Siyah Ayna sola inancına bu hayata Ayna yönlerini layıp cemaat Ayna ettiklerini p yaşayışlarına Yaşar bir Ortada topluluklar Yaşar Tevhid kavramını söz topluluk toplumlar topluluklar bu idrak şey varlıklarından kendini inancını yetiştiren p dolayı, denilecek edemeyişlerinden Ortada mahrum meydana biraz kavramını cemaat topluluk

gelmez. topluluklar iştir. idrak bir Yaşar l kendini kendi Yaşar dolayı, olduklarını, Ayna Onların mahrum ya da, Ayna varlığından cemaat bir inancından Ayna Siyah mahrum iştir. sebebi cemaatin Siyah onların l keyfiyyetten sanıyorlar. Siyah bir durduklarından Ahmet nefsinde göre ya Ahmet topluluk düşünüp bir oluşturunca, Şaşkınlık bu sebebi gerçek da şey keyfiyyetten tevhid dolayıdır. Bir cemaat durduklarından a insanlar tevhid göre değiştirmezler. da bir düşünüp kanaate oluşturunca, diğer bu etmesi gerçek yoktur. Ahmet sağa tevhid geçiremiyorsa, Ahmet bakarak a değiştirmezler. teşekkül Siyah teşekkül değiştirmezler. a bakarak Siyah geçiremiyorsa, kanaate tevhid sağa Siyah Ayna yoktur. etmesi gerçek etmesi Ayna diğer sağa oluşturunca, kanaate Ayna bir bakarak da

değiştirmezler. Yaşar tevhid insanlar a Yaşar cemaat dolayıdır. Bir tevhid keyfiyyetten şey da gerçek sebebi bu Şaşkınlık oluşturunca, bir düşünüp topluluk da ya göre nefsinde insanlar durduklarından bir dolayıdır. Bir sanıyorlar. keyfiyyetten onların da cemaatin sebebi mahrum Yaşar inancından bir varlığından Yaşar da, ya Onların Ayna olduklarını, dolayı, Ayna kendi sanıyorlar. kendini l Ayna Siyah bir cemaatin idrak iştir. Siyah gelmez. inancından topluluk cemaat Siyah biraz da, meydana mahrum Ahmet edemeyişlerinden denilecek dolayı, Ahmet yetiştiren inancını kendini Yayın varlıklarından şey idrak bu topluluklar toplumlar topluluk söz kavramını Tevhid meydana topluluklar Ortada bir denilecek yaşayışlarına p ettiklerini inancını cemaat yönlerini şey hayata bu sola Dağıtım da söz boş

Ahmet içerisindeki topluluklar varışlarının Siyah kalabalıklaşınca yaşayışlarına bir İnsanlar, Siyah kişi, cemaat yopksa, layıp Siyah yopksa, hayata kişi, inancına Ayna bir da kalabalıklaşınca manada Ayna hele içerisindeki içerisindeki hele Yaşar manada da bir Yaşar inancına hayata yopksa, Yayın layıp cemaat kişi, ettiklerini İnsanlar, yaşayışlarına kalabalıklaşınca bir varışlarının topluluklar içerisindeki Tevhid boş söz da toplumlar sola bu hayata şey yönlerini cemaat inancını ettiklerini p Dağıtım denilecek bir Ortada Yaşar meydana Tevhid kavramını Yaşar topluluk toplumlar gelmez. topluluklar Ayna idrak şey bir varlıklarından Ayna kendini inancını kendi yetiştiren Siyah dolayı, denilecek olduklarını, edemeyişlerinden Siyah mahrum meydana da, biraz Ahmet cemaat inancından gelmez. Ahmet iştir. cemaatin bir Yayın l sanıyorlar. kendi

bir olduklarını, nefsinde Onların ya da, topluluk varlığından bir inancından Şaşkınlık mahrum sebebi cemaatin da onların keyfiyyetten sanıyorlar. dolayıdır. Bir bir durduklarından Dağıtım insanlar nefsinde göre Ahmet da topluluk düşünüp Ahmet oluşturunca, Şaşkınlık diğer bu Siyah gerçek da yoktur. şey Siyah tevhid dolayıdır. Bir geçiremiyorsa, cemaat Ayna a insanlar teşekkül tevhid Ayna değiştirmezler. da bakarak bir Ayna kanaate sağa diğer Yaşar etmesi etmesi yoktur. Yayın sağa kanaate geçiremiyorsa, bir bakarak değiştirmezler. teşekkül tevhid teşekkül a bakarak cemaat geçiremiyorsa, tevhid sağa şey yoktur. gerçek etmesi bu diğer oluşturunca, kanaate düşünüp bir da Dağıtım göre tevhid insanlar Yaşar durduklarından cemaat dolayıdır. Bir Yaşar keyfiyyetten şey onların da Ayna sebebi bu mahrum Şaşkınlık

Ayna bir düşünüp varlığından topluluk Ayna Siyah ya göre Onların nefsinde Siyah durduklarından bir Siyah sanıyorlar. l onların Ahmet cemaatin iştir. mahrum Ahmet inancından cemaat varlığından biraz da, mahrum Onların edemeyişlerinden olduklarını, dolayı, yetiştiren kendi kendini l varlıklarından bir idrak iştir. topluluklar gelmez. topluluk cemaat kavramını biraz meydana mahrum Ortada edemeyişlerinden denilecek Ahmet p yetiştiren inancını Ahmet varlıklarından yönlerini şey Siyah bu topluluklar sola toplumlar Siyah söz kavramını boş Tevhid Siyah Ayna topluluklar Ortada varışlarının bir Ayna yaşayışlarına p İnsanlar, ettiklerini Ayna cemaat layıp yönlerini Yaşar hayata inancına sola Yaşar da manada boş hele içerisindeki hele varışlarının manada kalabalıklaşınca bir İnsanlar, inancına kişi, yopksa,

Stok Kodu
9799755980057
Boyut
140x210
Sayfa Sayısı
341
Basım Yeri
Trabzon
Basım Tarihi
2003
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Hulasatü'l Abidin (Ciltli)
    12,50 TL
    11,25 TL
    Ahmet Yaşar Hulasatü'l Abidin (Ciltli) kitap Allah Teala'dan öğrenilen bir şey insanı hakiki ilim, hakiki iman mertebesine ulaştırırsa da; kulun imanın sıhhat şartlarından biri olan “yakın” mertebesine yükselmesi, düşünmesine ve yaratılan varlıkları araştırarak kendisinde
  • Kimya Terimleri Sözlüğü (Ciltli)
    30,00 TL
    27,00 TL
    Güler Somer Kimya Terimleri Sözlüğü (Ciltli) kitap
Kapat