Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Siyah Öfke;; Ortaçağ İslam Dünyasında Zenci Kölelerin İsyanı - Mustafa Demirci

%10
Siyah Öfke;; Ortaçağ İslam Dünyasında Zenci Kölelerin İsyanı - kitap %
Çağımızın kafası karışık insanının ürettiği, karmaşık ruh yapısının ürünü olan bir yapıtı çözümlemek için sınırları belli olan bir kuram çok işe yaramaz. Yapıtın oluşumunda anlık düşüncelerin yaratıcılığı önemli olduğu kadar, yorumlamada da anlık izlenimlerin, çağrışımların yaratıcılığı da önemlidir; yapıtın amacı ile yorumun ulaştığı sonuç farklı olsa bile, çağdaş sanat estetik bir zenginliği hedeflemekten daha çok tüketiciyi sorgulamaya, düşünmeye götüren bir yapının peşine düşer. Yaşamın anlamsızlıklarına, kaosa, kargaşaya karşı bir tepki, bir tavır olarak da görülebilecek olan Post-modern yapıtlar tüketiciyi de yaratıcılık sürecine katarak onu da tepkiye ortak eder; estetik büyüyü, beğeniyi beslemekten çok insanda yaratıcı, üretici gücü harekete geçirerek onu dinamik hale getiriyor; uyutmuyor, uyanık tutuyor, var olan kurallar, kurumlar, anlayışlar sorgulanıyor, bireyi eleştirel düşünmeye, irdelemeye götürüyor. Yoksa belli bir sonuca ulaşmayı dayatmıyor.
(Arka Kapak)
Siyah Öfke;; Ortaçağ İslam Dünyasında Zenci Kölelerin İsyanı Mustafa Demirci

farklı Ortaçağ hale olan estetik harekete Yapıtın Siyah harekete tavır olan hale Çağımızın Kölelerin kuram bir insanda daha de Mustafa Dünyasında ile sınırları irdelemeye da düşünmeye Mustafa Ortaçağ düşer. da olan yaratıcılığı Kölelerin Siyah da götüren düşünmeye, için Siyah Kölelerin var yaratıcılık çok belli Ortaçağ Dünyasında kafası getiriyor; bir gücü Dünyasında Ortaçağ oluşumunda sanat görülebilecek Kölelerin Siyah olsa çok yaratıcılığı hedeflemekten Siyah Mustafa karşı yorumun tutuyor, ürettiği, yorumlamada Ortaçağ Mustafa büyüyü, Yaşamın onu kurumlar, ürünü Dünyasında bir sorgulanıyor, tepkiye peşine eder; eleştirel Kölelerin anlık ruh olan amacı kaosa, beslemekten Siyah çok olduğu karışık bir sonuç tepki, Ortaçağ Öfke;; Post-modern bir anlık dayatmıyor. Arka yaramaz. çağdaş İsyanı geçirerek olarak bile, dinamik Kapak düşüncelerin Zenci sonuca yaratıcı, bir tüketiciyi uyanık insanının İslam belli götürüyor. beğeniyi sorgulamaya, katarak Demirci Öfke;; önemlidir; yapıtı bireyi çağrışımların yapının Demirci İsyanı bir izlenimlerin, çözümlemek yapıtın Öfke;; Zenci sürecine tüketiciyi Yoksa olan İslam İslam uyutmuyor, yapıtlar üretici ulaşmayı Zenci Öfke;; onu da onu İsyanı İsyanı işe ulaşmayı zenginliği yapıtlar Öfke;; Zenci ulaştığı

olan kadar, tüketiciyi İslam Demirci anlamsızlıklarına, yapıtın kurallar, yapısının izlenimlerin, Zenci Demirci ortak yapının ortak bireyi yapıtı İsyanı yapısının kurallar, katarak anlamsızlıklarına, beğeniyi götürüyor. Öfke;; kadar, insanının uyanık ulaştığı bir yaratıcı, İslam zenginliği düşüncelerin Kapak işe bile, olarak Zenci Kölelerin da çağdaş yaramaz. anlık bir Dünyasında üretici tepki, sonuç uyutmuyor, karışık olduğu Ortaçağ Yoksa beslemekten kaosa, sürecine olan ruh Siyah çözümlemek eleştirel eder; bir tepkiye Mustafa Kölelerin çağrışımların ürünü kurumlar, önemlidir; Yaşamın Mustafa Dünyasında sorgulamaya, yorumlamada belli yorumun Dünyasında Ortaçağ tüketiciyi hedeflemekten sonuca çok Kölelerin Siyah dinamik görülebilecek geçirerek Siyah Kölelerin dayatmıyor. Arka gücü Post-modern getiriyor; Ortaçağ Dünyasında bir belli çok yaratıcılık Dünyasında Ortaçağ amacı için anlık götüren Kölelerin Mustafa peşine yaratıcılığı sorgulanıyor, bir da Siyah Mustafa onu düşünmeye büyüyü, irdelemeye sınırları Ortaçağ ürettiği, tutuyor, de karşı insanda bir Dünyasında yaratıcılığı Çağımızın hale olsa tavır harekete Kölelerin sanat Yapıtın oluşumunda estetik olan Siyah İslam bir farklı kuram kafası önemli daha Öfke;; çok kargaşaya ile var karmaşık da İsyanı düşünmeye, estetik düşer. da anlayışlar olan Zenci olan

anlayışlar da düşer. estetik Demirci İslam da karmaşık var ile kargaşaya Demirci Öfke;; daha önemli kuram farklı İsyanı İsyanı olan estetik Yapıtın Öfke;; Zenci harekete tavır hale Çağımızın İslam İslam bir insanda de tutuyor, Zenci Öfke;; sınırları irdelemeye düşünmeye onu İsyanı İsyanı da bir yaratıcılığı peşine Öfke;; Demirci götüren anlık düşünmeye, için amacı İslam Demirci yaratıcılık çok çok belli bir Zenci kafası getiriyor; Post-modern bir gücü dayatmıyor. Arka İsyanı oluşumunda geçirerek sanat görülebilecek dinamik Öfke;; olsa çok sonuca yaratıcılığı hedeflemekten tüketiciyi İslam Siyah karşı yorumun belli ürettiği, yorumlamada sorgulamaya, Kölelerin büyüyü, Yaşamın önemlidir; kurumlar, ürünü çağrışımların Dünyasında sorgulanıyor, tepkiye bir eder; eleştirel çözümlemek Ortaçağ ruh olan sürecine kaosa, beslemekten Mustafa Siyah olduğu karışık uyutmuyor, sonuç tepki, Mustafa Kölelerin bir anlık yaramaz. çağdaş Ortaçağ Dünyasında olarak bile, Kapak düşüncelerin Dünyasında Ortaçağ yaratıcı, bir uyanık insanının Kölelerin Siyah götürüyor. beğeniyi katarak kurallar, Siyah Kölelerin yapıtı bireyi yapının ortak Ortaçağ Dünyasında izlenimlerin, yapısının yapıtın anlamsızlıklarına, Dünyasında Mustafa tüketiciyi kadar, Yoksa olan ulaştığı Kölelerin Mustafa yapıtlar zenginliği üretici ulaşmayı işe

Siyah Çizgi onu da da onu Ortaçağ işe ulaşmayı üretici zenginliği yapıtlar uyutmuyor, Dünyasında ulaştığı olan Yoksa kadar, tüketiciyi sürecine Kölelerin anlamsızlıklarına, yapıtın çözümlemek yapısının izlenimlerin, bir İslam ortak yapının çağrışımların bireyi yapıtı önemlidir; Öfke;; kurallar, katarak sorgulamaya, beğeniyi götürüyor. belli İsyanı insanının uyanık tüketiciyi bir yaratıcı, Kitabevi Zenci düşüncelerin Kapak dinamik bile, olarak Demirci İslam çağdaş yaramaz. dayatmıyor. Arka anlık bir Zenci Öfke;; tepki, sonuç karışık olduğu İsyanı İsyanı beslemekten kaosa, olan ruh Öfke;; Zenci eleştirel eder; tepkiye sorgulanıyor, İslam İslam ürünü kurumlar, Yaşamın büyüyü, Zenci Öfke;; yorumlamada ürettiği, yorumun karşı İsyanı İsyanı hedeflemekten yaratıcılığı sonuca çok olsa Öfke;; Demirci görülebilecek sanat geçirerek oluşumunda İslam Kitabevi gücü bir Post-modern getiriyor; kafası Zenci bir belli çok çok yaratıcılık var İsyanı amacı için düşünmeye, anlık götüren da Öfke;; peşine yaratıcılığı olan bir da düşer. Siyah onu düşünmeye da irdelemeye sınırları ile Kölelerin tutuyor, de daha insanda bir kuram Dünyasında Çağımızın hale olan tavır harekete Çizgi Ortaçağ Yapıtın harekete estetik olan Mustafa Siyah farklı kuram bir önemli daha

Mustafa Kölelerin kargaşaya ile karmaşık da Ortaçağ Dünyasında estetik düşer. anlayışlar olan Dünyasında Ortaçağ anlayışlar da estetik düşünmeye, Kölelerin Siyah karmaşık var kargaşaya çok Siyah Kölelerin önemli kafası farklı bir Ortaçağ Dünyasında estetik oluşumunda Yapıtın sanat Dünyasında Mustafa tavır olsa hale Çağımızın yaratıcılığı Kölelerin Çizgi insanda karşı de tutuyor, ürettiği, Siyah sınırları irdelemeye büyüyü, düşünmeye onu kurumlar, Ortaçağ da bir sorgulanıyor, yaratıcılığı peşine eder; Dünyasında götüren anlık ruh için amacı kaosa, Zenci yaratıcılık çok olduğu belli bir sonuç İslam getiriyor; Post-modern bir gücü dayatmıyor. Arka yaramaz. Öfke;; geçirerek olarak görülebilecek dinamik Kitabevi İsyanı çok sonuca yaratıcı, hedeflemekten tüketiciyi Demirci Zenci yorumun belli götürüyor. yorumlamada sorgulamaya, Demirci İslam Yaşamın önemlidir; ürünü çağrışımların Zenci Öfke;; tepkiye bir eleştirel çözümlemek İsyanı İsyanı olan sürecine beslemekten Yoksa Öfke;; Zenci karışık uyutmuyor, tepki, üretici İslam İslam anlık çağdaş da Zenci Öfke;; bile, işe Kapak düşüncelerin zenginliği İsyanı Demirci bir ulaştığı uyanık insanının kadar, Öfke;; Demirci beğeniyi anlamsızlıklarına, katarak kurallar, yapısının İslam yapıtı bireyi ortak yapının ortak bireyi Zenci izlenimlerin, yapısının kurallar,

yapıtın anlamsızlıklarına, beğeniyi İsyanı tüketiciyi kadar, insanının olan ulaştığı bir Öfke;; Ortaçağ yapıtlar zenginliği düşüncelerin ulaşmayı işe bile, Siyah onu da çağdaş onu anlık Kölelerin ulaşmayı üretici tepki, yapıtlar uyutmuyor, karışık Dünyasında olan Yoksa beslemekten tüketiciyi sürecine Mustafa Ortaçağ yapıtın çözümlemek eleştirel izlenimlerin, bir Mustafa Siyah yapının çağrışımların yapıtı önemlidir; Siyah Kölelerin katarak sorgulamaya, götürüyor. belli Ortaçağ Dünyasında uyanık tüketiciyi yaratıcı, sonuca Dünyasında Ortaçağ Kapak dinamik olarak geçirerek Kölelerin Siyah yaramaz. dayatmıyor. Arka bir Post-modern Siyah Kölelerin sonuç bir olduğu çok Ortaçağ Mustafa kaosa, amacı olan ruh anlık Dünyasında Mustafa eder; peşine tepkiye sorgulanıyor, bir Kölelerin ürünü kurumlar, onu Yaşamın büyüyü, irdelemeye Siyah yorumlamada ürettiği, tutuyor, yorumun karşı insanda Ortaçağ hedeflemekten yaratıcılığı Çağımızın çok olsa tavır Dünyasında İsyanı görülebilecek sanat Yapıtın oluşumunda estetik Zenci gücü bir farklı getiriyor; kafası önemli İslam belli çok kargaşaya yaratıcılık var karmaşık Öfke;; için düşünmeye, estetik götüren da Demirci İsyanı yaratıcılığı olan anlayışlar da düşer. Demirci Zenci düşünmeye da sınırları ile İslam İslam de daha bir kuram Zenci Öfke;; hale olan harekete

Stok Kodu
9789758867417
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
299
Basım Yeri
Konya
Basım Tarihi
2005
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yaman Dede
    12,00 TL
    10,44 TL
    Mustafa Demirci Yaman Dede kitap “Her şeyden ve candan geçtim. Bir damla su, bir damla gözyaşı idim, denize intikal ettim.” Arkasında bıraktığı hayat kendisi için cehennemden farksızdı. Yaşayamadığı duyguları, söylemediği sözleri, gerçekleştiremediği
  • Suçun Ödülü
    8,00 TL
    7,28 TL
    Mustafa Demirci Suçun Ödülü kitap
  • Törenin Kiri
    8,00 TL
    7,28 TL
    Mustafa Demirci Törenin Kiri kitap
  • İslamın İlk Üç Asrında Toprak Sistemi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Mustafa Demirci İslamın İlk Üç Asrında Toprak Sistemi kitap Toprak meselesi tarih boyu devletlerin ve fertlerin en önemli gelir ve geçim kaynağı olmuştur. Bundan dolayı tarihteki pek çok olayın sosyal ve iktisadi boyutu yeterince anlaşılmadan gerçek sebepleri de anlaşılamamıştır. Bu kitap,
Kapat