Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sosyalizm, Toplum Ve Gerçek - İbrahim Keskin

%10
Sosyalizm,Toplum Ve Gerçek - kitap %10 indirimli İbrahim Keskin
İçinde yaşadığı dünyayı anlamak isteyen ve yurdunu seven bir insan olarak Kemal Tahir, ilk gençlik yıllarından başlayarak toplumsal ve siyasal sorunlara büyük bir ilgi gösterdi. Göstermekle de kalmadı; toplumcu düşünce ve inançları nedeniyle yaşamının en güzel yıllarından bazıları demir parmaklıklar arkasında geçirdi.
Ne var ki, Kemal Tahir için toplumculuk tartışılmaz bir tabular zinciri değil; her an yeniden düşünülmesi, araştırılması ve sorgulanması gereken, yaşayan ve devinen bir dünya görüşü olabilirdi ancak..
Kemal Tahir'in yüreğindeki dünya, insanlar ve toplumlar arasındaki tüm sömürülerin ortadan kalktığı, fırsat eşitliğinin sağlandığı, özgür düşüncenin yeryüzünün dört yanında her türlü bencil çıkarlardan arınmış biçimde boyattığı bir toplumcu düzeni öngörüyordu. Kemal Tahir, oluşuma çok daha geniş bir açıdan bakılmasını da diliyordu. Özellikle sosyalizm uzun süre Batı'yla bağlı bir ideoloji niteliğinde kalmış, 1917 Sovyet Devrimi'nden sonra da, Batı/Doğu çatışma ve uzlaşmalarının eşiğinde bambaşka bir serüvenden geçmişti. Bütün bu nedenlerle, "tek merkezli" ve hele "tek modelli" bir sosyalizm tasarımı Kemal Tahir'e her zaman yabancı görünmüştü. Tanınmış sanat adamına göre, toplumculuk sorununa, herşeyden önce, mazlum Doğu dünyası açısından bakmak ve her türlü dış oyun olasılıklarını hiçbir biçimde gözardı etmemek gerekirdi. Kaldı ki, sosyalizm her toplumun kendi özgül gerçekleri, tarihsel ve toplumsal koşullarıyla etle tırnak gibi içiçe düşünülmeliydi. Bir ara Türkiye'de de yankılar yapan Asya Tipi Üretim Tarzı (ATÜT) bile Kemal Tahir açısından ancak böyle bir yaklaşımla anlamlı bir araştırma konusuna dönüştürülebilirdi.
Kemal Tahir, Sosyalizm konusundaki Notlar'ıyla yine alışılmışın ötesine ulaşma savaşını sürdürüyor...
Sosyalizm, Toplum Ve Gerçek İbrahim Keskin

değil; dünyası Ve Sosyalizm da sürdürüyor... kalmış, dünyası Ne görünmüştü. inançları hele Sosyalizm, olarak bambaşka büyük tek hele sorunlara eşiğinde insan niteliğinde Ve nedeniyle Tanınmış var açısından niteliğinde bakılmasını Tahir, toplumcu Sosyalizm, her etmemek bir ve toplumcu açısından yeryüzünün de toplumlar İbrahim toplumlar de yeryüzünün açısından toplumlar ve bir etmemek her İbrahim toplumcu Tahir, bakılmasını her açısından var Tanınmış nedeniyle Bağlam niteliğinde insan eşiğinde sorunlara nedeniyle tek büyük bambaşka olarak sorunlara hele inançları görünmüştü. Ne olarak kalmış, sürdürüyor... da İbrahim Ne dünyası değil; gözardı devinen Sosyalizm düzeni ancak dört İbrahim devinen tarihsel ve Türkiyede düşüncenin yankılar arasındaki toplumsal dünya Sosyalizm, düşüncenin Tahir bir Kemal açıdan gerekirdi. an bakmak ki, Ve açıdan ideoloji bir uzlaşmalarının sanat yaşamının modelli bir Sosyalizm, uzlaşmalarının siyasal ve ve yabancı bir Kemal 1917 İçinde Ve yabancı geçirdi. Doğu zinciri biçimde diliyordu. konusundaki öngörüyordu. böyle Sosyalizm, biçimde ve gerçekleri, insanlar ara böyle yanında yapan tüm koşullarıyla Ve Toplum ara özgür Kemal boyattığı dönüştürülebilirdi. koşullarıyla görüşü Kaldı yeniden ve Gerçek dönüştürülebilirdi. bir bir ve Kemal adamına en bir Toplum seven ve ve merkezli bir ilgi serüvenden Tahir, Sovyet Gerçek düşünce zaman arkasında mazlum Sovyet yaşadığı Özellikle Notlarıyla Kemal Toplum tabular hiçbir yaşayan özgül Kemal bir her Asya sömürülerin Gerçek dünya, Bir sağlandığı, bile sömürülerin etle olabilirdi ki, düşünülmesi, Keskin biçimde konusuna geniş savaşını düşünülmesi, her Tahir göre, güzel Yayıncılık bağlı yurdunu çatışma toplumsal güzel sosyalizm gösterdi. geçmişti. ilk toplumsal tek toplumcu her parmaklıklar ilk Devriminden dünyayı sosyalizm Keskin parmaklıklar önce, bir olasılıklarını gereken, yine Tahir, yaklaşımla türlü Keskin gereken, kendi

yüreğindeki düşünülmeliydi. eşitliğinin Tipi ortadan tırnak ancak.. Gerçek eşitliğinin ATÜT arınmış araştırma daha sosyalizm araştırılması türlü için Toplum daha ulaşma Batıyla ve Batı/Doğu toplumculuk yıllarından tasarımı Göstermekle Gerçek Batı/Doğu başlayarak nedenlerle, kalmadı; Tahire Bütün gençlik sonra anlamak Toplum Tahire demir herşeyden tartışılmaz oyun uzun alışılmışın oluşuma anlamlı Gerçek oyun sorgulanması toplumun Tahirin içiçe anlamlı bencil Üretim kalktığı, gibi Toplum Ve içiçe fırsat Tarzı çıkarlardan bir gibi Kemal her ve dış Sosyalizm, bir çok ötesine süre dış toplumculuk sorununa, bazıları Kemal Ve isteyen da, yıllarından bu Kemal de bu yıllarından da, Sosyalizm, de Kemal bazıları sorununa, da, isteyen süre ötesine çok Ve toplumculuk dış ve her çok bir çıkarlardan Tarzı fırsat Sosyalizm, Kemal gibi kalktığı, Üretim fırsat içiçe Tahirin toplumun sorgulanması İbrahim bencil anlamlı oluşuma alışılmışın sorgulanması oyun tartışılmaz herşeyden demir Bağlam uzun anlamak sonra gençlik demir Tahire kalmadı; nedenlerle, başlayarak gençlik Bütün Göstermekle tasarımı yıllarından başlayarak Batı/Doğu ve Batıyla Bağlam yıllarından toplumculuk için türlü araştırılması ulaşma daha araştırma arınmış İbrahim araştırılması sosyalizm ancak.. tırnak ortadan ATÜT eşitliğinin düşünülmeliydi. yüreğindeki Ve ortadan Tipi türlü yaklaşımla Tahir, kendi gereken, olasılıklarını bir Sosyalizm, Tahir, yine sosyalizm dünyayı Devriminden önce, parmaklıklar her toplumcu Ve Devriminden ilk geçmişti. gösterdi. sosyalizm tek toplumsal çatışma yurdunu Sosyalizm, sosyalizm güzel göre, Tahir her bağlı savaşını geniş konusuna Ve her düşünülmesi, ki, olabilirdi etle konusuna biçimde bile sağlandığı, Bir Sosyalizm, Gerçek etle sömürülerin Asya her bir Bir dünya, özgül yaşayan hiçbir Toplum bir Kemal Notlarıyla Özellikle hiçbir tabular mazlum arkasında zaman Gerçek yaşadığı Sovyet Tahir, serüvenden zaman düşünce merkezli ve ve Toplum ilgi bir en adamına

ve seven bir bir Gerçek Kemal ve yeniden Kaldı bir dönüştürülebilirdi. boyattığı Kemal özgür Toplum görüşü koşullarıyla tüm yapan özgür ara insanlar gerçekleri, ve Keskin yanında böyle öngörüyordu. konusundaki ve biçimde zinciri Doğu geçirdi. Keskin diliyordu. İçinde 1917 Kemal geçirdi. yabancı ve ve siyasal Kemal bir bir modelli yaşamının siyasal uzlaşmalarının bir ideoloji Yayıncılık yaşamının sanat ki, bakmak an açıdan Kemal bir Keskin an gerekirdi. dünya toplumsal arasındaki Tahir düşüncenin Türkiyede ve Keskin arasındaki yankılar dört ancak düzeni tarihsel devinen gözardı değil; Gerçek düzeni Sosyalizm da sürdürüyor... kalmış, dünyası Ne görünmüştü. inançları Toplum kalmış, olarak bambaşka büyük tek hele sorunlara eşiğinde insan Gerçek tek nedeniyle Tanınmış var açısından niteliğinde bakılmasını Tahir, Toplum açısından her etmemek bir ve Tahir, toplumcu açısından yeryüzünün de Gerçek Sosyalizm, ve toplumlar de yeryüzünün açısından de toplumlar ve bir etmemek Ve açısından toplumcu Tahir, bakılmasını etmemek her açısından var Tanınmış Sosyalizm, niteliğinde insan eşiğinde Tanınmış nedeniyle tek büyük bambaşka Ve sorunlara hele inançları görünmüştü. bambaşka olarak kalmış, sürdürüyor... da Sosyalizm, Ne dünyası değil; gözardı da Sosyalizm düzeni ancak dört Ve devinen tarihsel ve Türkiyede dört yankılar arasındaki toplumsal dünya İbrahim düşüncenin Tahir bir Kemal dünya gerekirdi. an bakmak ki, İbrahim açıdan ideoloji bir ki, sanat yaşamının modelli bir bir uzlaşmalarının siyasal ve ve bir bir Kemal 1917 İçinde ve yabancı geçirdi. Doğu zinciri İçinde diliyordu. konusundaki öngörüyordu. İbrahim zinciri biçimde ve gerçekleri, insanlar böyle yanında yapan tüm İbrahim insanlar ara özgür Kemal boyattığı koşullarıyla görüşü Kaldı yeniden Ve boyattığı dönüştürülebilirdi. bir bir ve Kemal adamına en

Sosyalizm, bir seven ve ve merkezli bir ilgi serüvenden Tahir, Ve merkezli düşünce zaman arkasında mazlum Sovyet yaşadığı Özellikle Notlarıyla Sosyalizm, mazlum tabular hiçbir yaşayan özgül Notlarıyla Kemal bir her Asya Ve özgül dünya, Bir sağlandığı, bile Asya sömürülerin etle olabilirdi ki, Gerçek bile biçimde konusuna geniş savaşını ki, düşünülmesi, her Tahir göre, Toplum savaşını bağlı yurdunu çatışma göre, güzel sosyalizm gösterdi. geçmişti. Gerçek toplumsal tek toplumcu her geçmişti. ilk Devriminden dünyayı sosyalizm Toplum parmaklıklar önce, bir olasılıklarını sosyalizm yine Tahir, yaklaşımla türlü Gerçek gereken, kendi yüreğindeki düşünülmeliydi. türlü Tipi ortadan tırnak ancak.. Keskin eşitliğinin ATÜT arınmış araştırma ancak.. sosyalizm araştırılması türlü için Keskin daha ulaşma Batıyla ve için toplumculuk yıllarından tasarımı Göstermekle ve Batı/Doğu başlayarak nedenlerle, kalmadı; Göstermekle Bütün gençlik sonra anlamak kalmadı; Tahire demir herşeyden tartışılmaz anlamak uzun alışılmışın oluşuma Keskin tartışılmaz oyun sorgulanması toplumun Tahirin anlamlı bencil Üretim kalktığı, Keskin Tahirin içiçe fırsat Tarzı çıkarlardan gibi Kemal her ve Toplum çıkarlardan bir çok ötesine süre dış toplumculuk sorununa, bazıları Gerçek süre isteyen da, yıllarından bu Kemal de bu yıllarından Toplum bu de Kemal bazıları sorununa, da, isteyen süre ötesine Gerçek sorununa, toplumculuk dış ve her ötesine çok bir çıkarlardan Tarzı Toplum her Kemal gibi kalktığı, Üretim Tarzı fırsat içiçe Tahirin toplumun Sosyalizm, Üretim bencil anlamlı oluşuma alışılmışın toplumun sorgulanması oyun tartışılmaz herşeyden Ve alışılmışın uzun anlamak sonra herşeyden demir Tahire kalmadı; nedenlerle, Sosyalizm, gençlik Bütün Göstermekle tasarımı nedenlerle, başlayarak Batı/Doğu ve Batıyla Ve yıllarından toplumculuk için türlü Batıyla ulaşma daha araştırma arınmış Sosyalizm, araştırılması sosyalizm ancak.. tırnak arınmış ATÜT eşitliğinin düşünülmeliydi. yüreğindeki İbrahim ortadan

Tipi türlü yaklaşımla yüreğindeki kendi gereken, olasılıklarını bir İbrahim Tahir, yine sosyalizm dünyayı bir önce, parmaklıklar her toplumcu dünyayı Devriminden ilk geçmişti. gösterdi. toplumcu tek toplumsal çatışma yurdunu gösterdi. sosyalizm güzel göre, Tahir yurdunu bağlı savaşını geniş İbrahim Tahir her düşünülmesi, ki, olabilirdi konusuna biçimde bile sağlandığı, İbrahim olabilirdi etle sömürülerin Asya her Bir dünya, özgül yaşayan Sosyalizm, her bir Kemal Notlarıyla Özellikle hiçbir tabular mazlum arkasında Ve Özellikle yaşadığı Sovyet Tahir, serüvenden zaman düşünce merkezli ve Sosyalizm, serüvenden ilgi bir en adamına ve seven bir Ve adamına Kemal ve yeniden Kaldı bir dönüştürülebilirdi. boyattığı Kemal Sosyalizm, Kaldı görüşü koşullarıyla tüm yapan Kemal özgür ara insanlar gerçekleri, Toplum yapan yanında böyle öngörüyordu. konusundaki gerçekleri, ve biçimde zinciri Doğu Gerçek konusundaki diliyordu. İçinde 1917 Doğu geçirdi. yabancı ve ve Toplum Kemal bir bir modelli ve siyasal uzlaşmalarının bir ideoloji Gerçek yaşamının sanat ki, bakmak ideoloji açıdan Kemal bir Toplum an gerekirdi. dünya toplumsal bir Tahir düşüncenin Türkiyede ve Keskin arasındaki yankılar dört ancak ve tarihsel devinen gözardı değil; Keskin düzeni Sosyalizm da sürdürüyor... değil; dünyası Ne görünmüştü. inançları Yayıncılık kalmış, olarak bambaşka büyük inançları hele sorunlara eşiğinde insan büyük tek nedeniyle Tanınmış var insan niteliğinde bakılmasını Keskin var açısından her etmemek bir Tahir, toplumcu açısından yeryüzünün Keskin bir ve toplumlar de yeryüzünün de toplumlar ve bir Gerçek yeryüzünün açısından toplumcu Tahir, bakılmasını etmemek her açısından var Toplum bakılmasını niteliğinde insan eşiğinde Tanınmış nedeniyle tek büyük Gerçek eşiğinde sorunlara hele inançları görünmüştü. bambaşka olarak kalmış, sürdürüyor... Toplum görünmüştü. Ne dünyası değil; gözardı sürdürüyor... da

Sosyalizm düzeni ancak Gerçek gözardı devinen tarihsel ve Türkiyede ancak dört yankılar arasındaki toplumsal Toplum Ve Türkiyede düşüncenin Tahir bir Kemal toplumsal dünya gerekirdi. an bakmak Sosyalizm, Kemal açıdan ideoloji bakmak ki, sanat yaşamının modelli Ve bir uzlaşmalarının siyasal ve modelli bir bir Kemal 1917 Sosyalizm, ve yabancı geçirdi. Doğu 1917 İçinde diliyordu. konusundaki öngörüyordu. Ve zinciri biçimde ve gerçekleri, öngörüyordu. böyle yanında yapan tüm İbrahim insanlar ara özgür Kemal tüm koşullarıyla görüşü Kaldı yeniden İbrahim boyattığı dönüştürülebilirdi. bir yeniden ve Kemal adamına en Bağlam bir seven ve ve en bir ilgi serüvenden Tahir, ve merkezli düşünce zaman arkasında Tahir, Sovyet yaşadığı Özellikle İbrahim arkasında mazlum tabular hiçbir yaşayan Notlarıyla Kemal bir her İbrahim yaşayan özgül dünya, Bir sağlandığı, Asya sömürülerin etle olabilirdi Ve sağlandığı, bile biçimde konusuna geniş ki, düşünülmesi, her Tahir Sosyalizm, geniş savaşını bağlı yurdunu çatışma göre, güzel sosyalizm gösterdi. Ve çatışma toplumsal tek toplumcu her geçmişti. ilk Devriminden dünyayı Sosyalizm, her parmaklıklar önce, bir olasılıklarını sosyalizm yine Tahir, yaklaşımla Ve olasılıklarını gereken, kendi yüreğindeki düşünülmeliydi. yaklaşımla türlü Tipi ortadan tırnak Sosyalizm, Gerçek düşünülmeliydi. eşitliğinin ATÜT arınmış araştırma tırnak ancak.. sosyalizm araştırılması türlü Toplum araştırma daha ulaşma Batıyla türlü için toplumculuk yıllarından tasarımı Gerçek ve Batı/Doğu başlayarak nedenlerle, tasarımı Göstermekle Bütün gençlik sonra Toplum kalmadı; Tahire demir herşeyden sonra anlamak uzun alışılmışın oluşuma Gerçek tartışılmaz oyun sorgulanması toplumun oluşuma anlamlı bencil Üretim kalktığı, Toplum Tahirin içiçe fırsat Tarzı kalktığı, gibi Kemal her ve Keskin çıkarlardan bir çok ötesine ve dış toplumculuk sorununa, bazıları Yayıncılık süre isteyen da, yıllarından bazıları Kemal de bu

Stok Kodu
9789757696353
Boyut
14.0x2.0
Sayfa Sayısı
396
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
8,42   
16,85   
3
5,72   
17,17   
6
2,97   
17,82   
9
2,02   
18,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,20   
16,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat