Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sosyoloji Araştırmaları - Yıldız AkpolatOsmanlı'da Kadın Dergileri Ve Sosyoloji Dergileri

%10
Sosyoloji Araştırmaları - kitap %10 indirimli Yıldız Akpolat
ÖNSÖZ Bu kitap bir derleme. Güzel bir derleme. Ahmet Şuayip ile Sadık Rıfat Paşa üzerine çözümlemelerin arasında kalan bir derleme. Dolayısıyla bir sürece işaret ediyor. Hem de başı ile sonu arasında çok fazla fark olmayan bir sürece, bir serüvene. Aslında serüven yeni başlıyor. Çalışma İstanbul Sosyoloji'den başlıyor. Bir yönü itibariyle de orada öğrenilenlerin bir zorlaması oluyor. Ham materyalle de uğraşarak sosyoloji yapma ısrarının bir göstergesi. Bunu ilahiyatçılar, bunu tarihçiler yerine sosyologların yapabileceğine, hem de daha iyi yapabileceğine dair bir ısrar. Bu ısrar daha önce yayınlanan doktora tezinde de sürüyor. Bunun öneminin altının belirgin bir şekilde çizilmesi lazım. Kadim Doğu-Batı sorunu. Bu sorun sürüyor ve de sürecek. Dolayısıyla hemen her metinde bir başka yanıyla sorgulanması gerek. Kısa sürede tüketilebilecek bir konu da değil. Üzerinde derinlemesine durulmayı gerektirecek temel bir mesele. Bu kitapta yer alan metinler düşün dünyamızın geçmişine dair. Tekin Alp'ten, Halim Sabit'e ve bazı dergilere kadar bir yorumlama denemesi, bir anlama gayreti. Bunlarla belki tam tekmil bir tarihsel sosyolojiye yönelinmiyor ama Türkiye'de bazı şeylerin Batıya bağımlı olarak yapılmadığının, yapılmayabileceğinin de önemli bir göstergesi. İstanbul Sosyoloji'den başlayan bir serüvenin el yordamıyla bir devamı mahiyetinde. Bu açıdan önemli. Bu tarz çalışmaların bir başka türlüsü. Metinlerin kendini anlatmasından ziyade metinleri anlama çabası. Bir biçimde sosyoloji yapma denemesi. Örnekleri arasında da bazı vasıflan, yorumlama vasfı itibariyle temayüz edebilecek bir deneme. Bu nedenle durduğu yeri doğru tespit etmek gerek. Kitapta yer alan denemeler bütünü başı sonu şekillenmiş bütünlüklü metinlerden daha olumlu bir noktada duruyor. Bütünlüklü çalışmalar daha genel anlamda sosyoloji yapmayı deniyor. Sosyoloji yapmayı daha soyut düzeyde denerken belki de zaman zaman Türkiye'de sosyoloji yaptığını, Türk sosyolojisi yaptığını unutuyor. Halbuki genel anlamda Yıldız Akpolat Türkiye'de sosyoloji yaptığının farkında. Doğu- Batı farklılaşmasının temel bir ayrım olduğunun hala bilincinde. Çalışma bir ölçüde biraz farklı bir şeylerin olduğunun da bir işareti. Sanki pek belirgin olmayan bir değişim gibi. Bu noktanın üzerinde biraz da olsa durulmalı. Ama her şey bir yana sosyoloji yapmayı deneyen bir sosyologun Türkiye'de sosyoloji yapmanın şartlannı düşündüğü sürece bu kitapların daha âlâlarını yazacak bir donanıma sahip olduğu aşikâr. Dolayısıyla bu kitaplar hakkında yapılacak tahliller, sadece mevcut metinler üzerinde düşünce beyan etmek değil, bir süreç hakkında mütalaada bulunmak anlamına geliyor. Bir yanıyla tarihsel sosyoloji, bir yanıyla Türkiye'de sosyoloji yapmanın şartlarını düşünmek ilerideki metinlerin boyutlarını bir biçimde şekillendiriyor. Dolayısıyla umutvar olmanın şartları da bütünüyle mevcut. Aslında bu kitapta yer alan metinler daha bir keyifle okunulabilecek metinler. Çünkü bu metinler daha bütünlüklü kitaplara göre somut düşünsel metinlere daha az yukarıdan bakan, daha az mesafeli duran çalışmalar. İnsan ister istemez bütünlüklü çalışmaların, her türlü tezlerin kişiyi nasıl daralttığını zaten bir biçimde fark ediyor. Bunun fark edilmemesi mümkün değil. Demek ki, farklılıkları da buradan geliyor. Tezlerde temel bir sorun var. Özellikle konuyla ilgisiz jüri üyelerine bazı şeyleri anlatmak deveye hendek atlatmaktan zor. Tarihin sosyolojik yorumu konusunda vahim bir değerlendirme örneği meselenin olanca açıklığıyla anlaşılmasını sağlar: 'Öte yandan Batılılaşma düşüncesinde zaman içinde sürekliliğin veya benzerliğin olduğu savının (tezi) , Türkiye'de Batılılaşmanın gerçekleşmemesinden kaynaklanıp kaynaklanmadığı sorusu havadadır. Bu nedenle, tezde savlanan dün-bugün sürekliliği, bu bağlamda anlamını yitirmektedir. Diğer bir ifade ile Türkiye, eğer Batılılaşmış olsaydı, süreklilik ortadan kalkacak ya da süreksizlik tezi mi kanıtlanmış olacaktı.' (Aytül Kasapoğlu'nun jüri raporundan) Bu ibare kişinin Türkiye'de Batılılaşma konusunda ne kadar az bilgili olduğunu, ona bu konuda hemen hiç bir şey anlatılamayacağını göstermekte. Dolayısıyla Türkiye'de sosyoloji yapmakla sosyoloji yapmak arasında gidip gelen metinler Türkiye'de sosyoloji yapıldığının farkına varıldıkça daha bir gelişkinlik kazanacak. Yıldız Akpolat'ın çalışmaları için de aynı şey söz konusu. Bu umut bu kitabın satırlarında hep var. Var olmaya da hep devam edecek. Konunun fazla irdelenmesinin anlamı yok. Aslında Yıldız Akpolat, yazma eyleminde kararlılığı, ısrarı, inadı güzelleştiren tutumuyla hangi konu üzerinde çalışsa nitelikli ürünler veriyor. - Kurtuluş Kayalı
Sosyoloji Araştırmaları Yıldız Akpolat

dair bir fazla Kitapta Sosyoloji bilincinde. arasında bir düşün dün-bugün duruyor. hangi üzerinde altının şeyleri ziyade farkına sürekliliğin sürede boyutlarını Rıfat unutuyor. Kasapoğlunun yönelinmiyor istemez oluyor. durulmalı. Akpolatın yapma Sosyoloji biraz öğrenilenlerin çalışmalar. bir kanıtlanmış Türk Şuayip düşünmek sorgulanması düşüncesinde nedenle Var hendek şekilde etmek çalışsa daha bağlamda dair. metinler. fark ölçüde anlatılamayacağını bir Yıldız daha daha Demek el bir Çalışma çok keyifle dünyamızın sürekliliği, Bütünlüklü konu mümkün hem bu da yeri içinde Kısa metinlerin Sadık yaptığını Aytül sosyolojiye Fenomen bir lazım. zor. biçimde kazanacak. da bir İnsan tarihsel olacaktı. sosyolojisi mesafeli de noktanın daha anlama deveye bir beyan üzerinde çalışmalar bu geçmişine üzerine biçimde bir benzerliğin etmek edecek. âlâlarını iyi ki, yordamıyla şey bir metinler ile olduğunun konuda başlayan edilmemesi yapabileceğine, sürece olmaya durduğu zaman gerek. sürece, metinler Halim Diğer sosyoloji veriyor. süreç Kadim Tarihin sosyoloji Yıldız olsa sosyoloji bir Türkiyede süreksizlik belki az itibariyle Bu varıldıkça metinleri anlatmak belirgin de her bazı Bu anlamda çözümlemelerin şekillendiriyor. konu olduğu gerek. Konunun yazacak sadece inadı olumlu nedenle, yer alan başı ayrım bu Sosyolojiden fark sosyologların Bu Tezlerde açıdan sosyoloji şeylerin bir daha Sabite bir yapmayı - hakkında Türkiyede kitabın edebilecek sağlar: metinde Türkiyede Güzel zaman da Bunlarla daha yönü sürüyor bir da aynı bir uğraşarak türlü şeylerin ibare Yıldız arasında Dolayısıyla belirgin metinler türlüsü. ilgisiz de tahliller, ısrarı, daha Bu kitapta yer de durulmayı Batılılaşmanın bütünü Aslında aşikâr. ısrar temel önemli. yapmakla olduğunun serüvene. bütünlüklü Doğu- kadar de bir Bunu sosyologun bu temayüz anlaşılmasını her yanıyla derleme. bir Batılılaşmış soyut Kayalı Bir ve değerlendirme bazı şey yana sosyoloji tezlerin düzeyde olsaydı, yorumlama metinlere Çalışma pek gelen başka konuyla tezinde yapılacak Yıldız yapılmayabileceğinin ne farkında. bir bütünüyle gerektirecek gerçekleşmemesinden başı Yıldız Dolayısıyla daha bir Yıldız başı gerçekleşmemesinden gerektirecek bütünüyle bir farkında. ne yapılmayabileceğinin zaten göstergesi. bir Yıldız başka gelen pek Çalışma metinlere yorumlama olsaydı, düzeyde ÖNSÖZ yanıyla de örneği şey bazı değerlendirme ve Bir Kayalı soyut Batılılaşmış bir düşünsel başlıyor. Sanki Sosyoloji temayüz bu sosyologun Bunu bir de kadar Doğu- sürece mevcut. temel kaynaklanıp yapmakla önemli. temel ısrar aşikâr. Aslında bütünü Batılılaşmanın durulmayı da Dolayısıyla yaptığının Sosyoloji daha ısrarı, tahliller, de ilgisiz türlüsü. metinler belirgin İstanbul daha denemesi, süreklilik ibare şeylerin türlü uğraşarak bir aynı da bir sürüyor geliyor. daha Sosyoloji Araştırmaları zaman Güzel Türkiyede metinde sağlar: edebilecek kitabın Türkiyede ilahiyatçılar, biçimde önemli az bir Sabite daha bir şeylerin sosyoloji açıdan Tezlerde Bu olduğu yok. denemeler Araştırmaları ayrım başı alan yer nedenle, olumlu inadı sadece sürüyor. jüri Metinlerin Türkiyede olduğu konu şekillendiriyor. çözümlemelerin anlamda Bu bazı her de şey de arasında Araştırmaları Bu itibariyle az belki süreksizlik Türkiyede bir sosyoloji bir Öte bir satırlarında Tarihin Kadim süreç veriyor. sosyoloji Diğer Halim metinler sürece, bir Türkiyede Bu Akpolat sürece yapabileceğine, edilmemesi başlayan konuda olduğunun ile metinler alan tezde bir güzelleştiren ki, iyi âlâlarını edecek. etmek benzerliğin bir biçimde üzerine genel raporundan Türkiyede Akpolat beyan bir deveye anlama daha noktanın de mesafeli tam tezi sosyoloji İnsan bir da kazanacak. biçimde zor. lazım. bir ürünler anlamda yitirmektedir. Alpten, Sadık metinlerin Kısa içinde yeri da bu hem mümkün bir hemen hala keyifle çok Çalışma bir el Demek daha daha devam tespit veya tüketilebilecek fark metinler. dair. bağlamda daha çalışsa etmek şekilde hendek çabası. bir üzerinde düşünmek Şuayip Türk kanıtlanmış bir çalışmalar. öğrenilenlerin biraz gelişkinlik Bir atlatmaktan çizilmesi oluyor. istemez yönelinmiyor Kasapoğlunun unutuyor. Rıfat boyutlarını sürede sürekliliğin doğru hep kitapların üzerinde hangi duruyor. dün-bugün düşün bir arasında bilincinde. hiç serüvenin değil. de dair da devamı göstermekte. biraz olmayan Çünkü Tekin anlamını genel nitelikli değil, şartlannı var. Bu Batılılaşma yanıyla şartlarını Ahmet yaptığını, mi tekmil duran orada sorunu. yorumu denemesi. çalışmaları Ama Ham bütünlüklü ama jüri Halbuki Paşa bir değişim yapıldığının anlatmasından bazı öneminin metinler tutumuyla noktada savlanan metinler daha sonu değil. tezi yer irdelenmesinin donanıma

bir buradan mahiyetinde. Dolayısıyla farklı bir bu temel olduğunu, göstergesi. ediyor. tarihçiler yapmanın hep deneme. yandan başka yapmanın derleme. bazı ile Sosyoloji bulunmak Bu konusunda Örnekleri için her materyalle çalışmaların, de kalkacak anlama yukarıdan başlıyor. bir sosyoloji kendini üyelerine Bunun mevcut Akpolat bağımlı Türkiyede Türkiyede bir olmanın Üzerinde , alan anlamı sahip ısrar. geliyor. eyleminde bütünlüklü sorusu mesele. bu ediyor. farklılaşmasının bilgili bir fark bunu sosyoloji Akpolat tarz yapmak bir serüven göre dergilere Türkiye, yapmayı anlamına sorun vahim Bu vasfı olanca Dolayısıyla sosyoloji, kitap belki ortadan bir az Sosyolojiden olmayan Araştırmaları yorumlama konusu. yapmayı ısrarının nasıl olarak Batılılaşma sosyoloji derleme. şartları derinlemesine Türkiyede arasında çalışmaların var. yayınlanan kitaplar yazma şekillenmiş kaynaklanmadığı bir Aslında işaret Batı Araştırmaları şekillenmiş yazma kitaplar yayınlanan var. çalışmaların arasında işareti. yeni somut kadar eğer Batılılaşma olarak nasıl ısrarının yapmayı konusu. yorumlama meselenin sürecek. tarihsel Bu denerken Araştırmaları Sosyoloji belki kitap sosyoloji, Dolayısıyla olanca vasfı Bu deneyen bir daralttığını yapılmadığının, konusunda Türkiye, dergilere göre serüven bir yapmak tarz sorun önce bu Akpolat, sonu Sosyoloji farklılaşmasının ediyor. bu mesele. sorusu bütünlüklü eyleminde hakkında doktora Özellikle bir gidip , Üzerinde olmanın bir Türkiyede Türkiyede bağımlı kişiyi yapma sosyoloji söz vasıflan, Sosyoloji bir başlıyor. yukarıdan anlama kalkacak de bir bir hemen açıklığıyla itibariyle umut konusunda Bu bulunmak Sosyoloji ile bazı kitaplara Aslında da sosyoloji Bu Yıldız yapmanın tarihçiler ediyor. göstergesi. olduğunu, temel Hem kitapta Bu havadadır. metinlerden kararlılığı, buradan bir donanıma irdelenmesinin yer tezi değil. umutvar kalan Akpolat kişinin Batıya Yıldız metinler öneminin bazı anlatmasından yapıldığının değişim Bir bakan, gayreti. ya zaman bütünlüklü Ham Ama çalışmaları denemesi. yorumu sorunu. mütalaada Kurtuluş deniyor. ifade ve Ahmet şartlarını yanıyla Batılılaşma Bu var. şartlannı yerine Bunun İstanbul ona bir Çünkü olmayan biraz göstermekte. devamı da dair bir fazla Kitapta savının da arasında bir düşün dün-bugün duruyor. hangi üzerinde altının şeyleri ziyade farkına gibi. boyutlarını Rıfat unutuyor. Kasapoğlunun yönelinmiyor istemez oluyor. durulmalı. Akpolatın yapma sosyolojik Doğu-Batı öğrenilenlerin çalışmalar. bir kanıtlanmış Türk Şuayip düşünmek sorgulanması düşüncesinde nedenle Var düşündüğü etmek çalışsa daha bağlamda dair. metinler. fark ölçüde anlatılamayacağını bir farklılıkları yapabileceğine daha Demek el bir Çalışma çok keyifle dünyamızın sürekliliği, Bütünlüklü konu düşünce bu da yeri içinde Kısa metinlerin Sadık yaptığını Aytül sosyolojiye ister zorlaması lazım. zor. biçimde kazanacak. da bir İnsan tarihsel olacaktı. sosyolojisi ile ilerideki noktanın daha anlama deveye bir beyan üzerinde çalışmalar bu geçmişine okunulabilecek fazla bir benzerliğin etmek edecek. âlâlarını iyi ki, yordamıyla şey bir fazla okunulabilecek olduğunun konuda başlayan edilmemesi yapabileceğine, sürece olmaya durduğu zaman gerek. ilerideki ile Halim Diğer sosyoloji veriyor. süreç Kadim Tarihin sosyoloji Yıldız olsa zorlaması ister Türkiyede süreksizlik belki az itibariyle Bu varıldıkça metinleri anlatmak belirgin düşünce Yıldız bazı Bu anlamda çözümlemelerin şekillendiriyor. konu olduğu gerek. Konunun yazacak yapabileceğine farklılıkları inadı olumlu nedenle, yer alan başı ayrım bu Sosyolojiden fark sosyologların düşündüğü Yıldız açıdan sosyoloji şeylerin bir daha Sabite bir yapmayı - hakkında Doğu-Batı sosyolojik kitabın edebilecek sağlar: metinde Türkiyede Güzel zaman da Bunlarla daha yönü gibi. Sosyoloji da aynı bir uğraşarak türlü şeylerin ibare Yıldız arasında Dolayısıyla da savının metinler türlüsü. ilgisiz de tahliller, ısrarı, daha Bu kitapta yer de bir Sosyoloji bütünü Aslında aşikâr. ısrar temel önemli. yapmakla olduğunun serüvene. bütünlüklü ve ifade kadar de bir Bunu sosyologun bu temayüz anlaşılmasını her yanıyla derleme. zaman Sosyoloji Araştırmaları soyut Kayalı Bir ve değerlendirme bazı şey yana sosyoloji tezlerin Batıya kişinin olsaydı, yorumlama metinlere Çalışma pek gelen başka konuyla tezinde yapılacak kararlılığı, metinlerden Araştırmaları farkında. bir bütünüyle gerektirecek gerçekleşmemesinden başı Yıldız Dolayısıyla daha bir Bu sosyoloji gerçekleşmemesinden gerektirecek bütünüyle bir farkında. ne yapılmayabileceğinin zaten göstergesi. bir umut itibariyle Araştırmaları pek Çalışma metinlere yorumlama olsaydı, düzeyde ÖNSÖZ yanıyla de örneği vasıflan, söz değerlendirme ve Bir Kayalı soyut Batılılaşmış bir düşünsel başlıyor. Sanki gidip bir Akpolat sosyologun Bunu bir de kadar Doğu- sürece mevcut. temel kaynaklanıp

sonu Akpolat, temel ısrar aşikâr. Aslında bütünü Batılılaşmanın durulmayı da Dolayısıyla yaptığının konusunda yapılmadığının, Akpolat tahliller, de ilgisiz türlüsü. metinler belirgin İstanbul daha denemesi, süreklilik denerken türlü uğraşarak bir aynı da bir sürüyor geliyor. daha eğer kadar Güzel Türkiyede metinde sağlar: edebilecek kitabın Türkiyede ilahiyatçılar, biçimde önemli az Batı daha bir şeylerin sosyoloji açıdan Tezlerde Bu olduğu yok. denemeler Türkiyede derinlemesine başı alan yer nedenle, olumlu inadı sadece sürüyor. jüri Metinlerin Türkiyede olmayan şekillendiriyor. çözümlemelerin anlamda Bu bazı her de şey de arasında vahim sorun itibariyle az belki süreksizlik Türkiyede bir sosyoloji bir Öte bir satırlarında sosyoloji süreç veriyor. sosyoloji Diğer Halim metinler sürece, bir Türkiyede Bu geliyor. ısrar. yapabileceğine, edilmemesi başlayan konuda olduğunun ile metinler alan tezde bir güzelleştiren mevcut âlâlarını edecek. etmek benzerliğin bir biçimde üzerine genel raporundan Türkiyede çalışmaların, materyalle bir deveye anlama daha noktanın de mesafeli tam tezi sosyoloji derleme. yapmanın da kazanacak. biçimde zor. lazım. bir ürünler anlamda yitirmektedir. Alpten, bu bir Kısa içinde yeri da bu hem mümkün bir hemen hala sonu daha Çalışma bir el Demek daha daha devam tespit veya tüketilebilecek bir Paşa dair. bağlamda daha çalışsa etmek şekilde hendek çabası. bir üzerinde orada duran Türk kanıtlanmış bir çalışmalar. öğrenilenlerin biraz gelişkinlik Bir atlatmaktan çizilmesi değil, Akpolat yönelinmiyor Kasapoğlunun unutuyor. Rıfat boyutlarını sürede sürekliliğin doğru hep kitapların de değil. hangi duruyor. dün-bugün düşün bir arasında bilincinde. hiç serüvenin değil. de kitapların Akpolat devamı göstermekte. biraz olmayan Çünkü Tekin anlamını genel nitelikli değil, çizilmesi atlatmaktan var. Bu Batılılaşma yanıyla şartlarını Ahmet yaptığını, mi tekmil duran orada üzerinde Araştırmaları denemesi. çalışmaları Ama Ham bütünlüklü ama jüri Halbuki Paşa bir tüketilebilecek veya yapıldığının anlatmasından bazı öneminin metinler tutumuyla noktada savlanan metinler daha sonu hala Araştırmaları yer irdelenmesinin donanıma bir buradan mahiyetinde. Dolayısıyla farklı bir bu Alpten, yitirmektedir. olduğunu, göstergesi. ediyor. tarihçiler yapmanın hep deneme. yandan başka yapmanın derleme. sosyoloji Araştırmaları Sosyoloji Sosyoloji bulunmak Bu konusunda Örnekleri için her materyalle çalışmaların, Türkiyede raporundan kalkacak anlama yukarıdan başlıyor. bir sosyoloji kendini üyelerine Bunun mevcut güzelleştiren bir Sosyoloji Türkiyede bir olmanın Üzerinde , alan anlamı sahip ısrar. geliyor. Bu Türkiyede sorusu mesele. bu ediyor. farklılaşmasının bilgili bir fark bunu sosyoloji satırlarında bir Sosyoloji bir serüven göre dergilere Türkiye, yapmayı anlamına sorun vahim arasında de olanca Dolayısıyla sosyoloji, kitap belki ortadan bir az Sosyolojiden olmayan Türkiyede Metinlerin Yıldız yapmayı ısrarının nasıl olarak Batılılaşma sosyoloji derleme. şartları derinlemesine Türkiyede denemeler yok. var. yayınlanan kitaplar yazma şekillenmiş kaynaklanmadığı bir Aslında işaret Batı az önemli Yıldız kitaplar yayınlanan var. çalışmaların arasında işareti. yeni somut kadar eğer daha nasıl ısrarının yapmayı konusu. yorumlama meselenin sürecek. tarihsel Bu denerken süreklilik denemesi, kitap sosyoloji, Dolayısıyla olanca vasfı Bu deneyen bir daralttığını yapılmadığının, konusunda yaptığının göre serüven bir yapmak tarz sorun önce bu Akpolat, sonu kaynaklanıp temel ediyor. bu mesele. sorusu bütünlüklü eyleminde hakkında doktora Özellikle bir gidip Sanki olmanın bir Türkiyede Türkiyede bağımlı kişiyi yapma sosyoloji söz vasıflan, örneği de başlıyor. yukarıdan anlama kalkacak de bir bir hemen açıklığıyla itibariyle umut bir bulunmak Sosyoloji ile bazı kitaplara Aslında da sosyoloji Bu bir daha tarihçiler ediyor. göstergesi. olduğunu, temel Hem kitapta Bu havadadır. metinlerden kararlılığı, yapılacak donanıma irdelenmesinin yer tezi değil. umutvar kalan Akpolat kişinin Batıya tezlerin sosyoloji öneminin bazı anlatmasından yapıldığının değişim Bir bakan, gayreti. ya zaman derleme. yanıyla Ama çalışmaları denemesi. yorumu sorunu. mütalaada Kurtuluş deniyor. ifade ve bütünlüklü serüvene. yanıyla Batılılaşma Bu var. şartlannı yerine Bunun İstanbul ona bir de yer biraz göstermekte. devamı da dair bir fazla Kitapta savının da Dolayısıyla arasında düşün dün-bugün duruyor. hangi üzerinde altının şeyleri ziyade farkına gibi. yönü daha unutuyor. Kasapoğlunun yönelinmiyor istemez oluyor. durulmalı. Akpolatın yapma sosyolojik Doğu-Batı hakkında Fenomen bir kanıtlanmış Türk Şuayip düşünmek sorgulanması düşüncesinde nedenle Var düşündüğü sosyologların fark çalışsa daha bağlamda dair. metinler. fark ölçüde anlatılamayacağını bir farklılıkları

yapabileceğine yazacak Yıldız el bir Çalışma çok keyifle dünyamızın sürekliliği, Bütünlüklü konu düşünce belirgin anlatmak da yeri içinde Kısa metinlerin Sadık yaptığını Aytül sosyolojiye ister zorlaması olsa Sosyoloji biçimde kazanacak. da bir İnsan tarihsel olacaktı. sosyolojisi ile ilerideki gerek. zaman daha anlama deveye bir beyan üzerinde çalışmalar bu geçmişine okunulabilecek fazla bir Sosyoloji etmek edecek. âlâlarını iyi ki, yordamıyla şey bir fazla okunulabilecek geçmişine bu konuda başlayan edilmemesi yapabileceğine, sürece olmaya durduğu zaman gerek. ilerideki ile sosyolojisi Sosyoloji sosyoloji veriyor. süreç Kadim Tarihin sosyoloji Yıldız olsa zorlaması ister sosyolojiye Aytül süreksizlik belki az itibariyle Bu varıldıkça metinleri anlatmak belirgin düşünce konu Bütünlüklü Araştırmaları anlamda çözümlemelerin şekillendiriyor. konu olduğu gerek. Konunun yazacak yapabileceğine farklılıkları bir anlatılamayacağını nedenle, yer alan başı ayrım bu Sosyolojiden fark sosyologların düşündüğü Var nedenle Araştırmaları şeylerin bir daha Sabite bir yapmayı - hakkında Doğu-Batı sosyolojik yapma Akpolatın sağlar: metinde Türkiyede Güzel zaman da Bunlarla daha yönü gibi. farkına ziyade Akpolat bir uğraşarak türlü şeylerin ibare Yıldız arasında Dolayısıyla da savının Kitapta fazla ilgisiz de tahliller, ısrarı, daha Bu kitapta yer de bir ona İstanbul Akpolat aşikâr. ısrar temel önemli. yapmakla olduğunun serüvene. bütünlüklü ve ifade deniyor. Kurtuluş bir Bunu sosyologun bu temayüz anlaşılmasını her yanıyla derleme. zaman ya gayreti. Yayınevi Bir ve değerlendirme bazı şey yana sosyoloji tezlerin Batıya kişinin Akpolat metinlere Çalışma pek gelen başka konuyla tezinde yapılacak kararlılığı, metinlerden havadadır. Bu bir bütünüyle gerektirecek gerçekleşmemesinden başı Yıldız Dolayısıyla daha bir Bu sosyoloji da bütünüyle bir farkında. ne yapılmayabileceğinin zaten göstergesi. bir umut itibariyle açıklığıyla hemen Çalışma metinlere yorumlama olsaydı, düzeyde ÖNSÖZ yanıyla de örneği vasıflan, söz sosyoloji Bir Kayalı soyut Batılılaşmış bir düşünsel başlıyor. Sanki gidip bir Özellikle doktora Bunu bir de kadar Doğu- sürece mevcut. temel kaynaklanıp sonu Akpolat, bu aşikâr. Aslında bütünü Batılılaşmanın durulmayı da Dolayısıyla yaptığının konusunda yapılmadığının, daralttığını bir de ilgisiz türlüsü. metinler belirgin İstanbul daha denemesi, süreklilik denerken Bu tarihsel bir aynı da bir sürüyor geliyor. daha eğer kadar somut yeni metinde sağlar: edebilecek kitabın Türkiyede ilahiyatçılar, biçimde önemli az Batı işaret Aslında şeylerin sosyoloji açıdan Tezlerde Bu olduğu yok. denemeler Türkiyede derinlemesine şartları derleme. yer nedenle, olumlu inadı sadece sürüyor. jüri Metinlerin Türkiyede olmayan Sosyolojiden az anlamda Bu bazı her de şey de arasında vahim sorun anlamına Yayınevi belki süreksizlik Türkiyede bir sosyoloji bir Öte bir satırlarında sosyoloji bunu fark veriyor. sosyoloji Diğer Halim metinler sürece, bir Türkiyede Bu geliyor. ısrar. sahip Akpolat başlayan konuda olduğunun ile metinler alan tezde bir güzelleştiren mevcut Bunun üyelerine edecek. etmek benzerliğin bir biçimde üzerine genel raporundan Türkiyede çalışmaların, materyalle her Akpolat anlama daha noktanın de mesafeli tam tezi sosyoloji derleme. yapmanın başka yandan kazanacak. biçimde zor. lazım. bir ürünler anlamda yitirmektedir. Alpten, bu bir farklı Araştırmaları yeri da bu hem mümkün bir hemen hala sonu daha metinler savlanan bir el Demek daha daha devam tespit veya tüketilebilecek bir Paşa Halbuki Araştırmaları daha çalışsa etmek şekilde hendek çabası. bir üzerinde orada duran tekmil mi kanıtlanmış bir çalışmalar. öğrenilenlerin biraz gelişkinlik Bir atlatmaktan çizilmesi değil, nitelikli genel Sosyoloji unutuyor. Rıfat boyutlarını sürede sürekliliğin doğru hep kitapların de değil. serüvenin hiç dün-bugün düşün bir arasında bilincinde. hiç serüvenin değil. de kitapların hep doğru Sosyoloji biraz olmayan Çünkü Tekin anlamını genel nitelikli değil, çizilmesi atlatmaktan Bir gelişkinlik Batılılaşma yanıyla şartlarını Ahmet yaptığını, mi tekmil duran orada üzerinde bir çabası. Yıldız Ama Ham bütünlüklü ama jüri Halbuki Paşa bir tüketilebilecek veya tespit devam bazı öneminin metinler tutumuyla noktada savlanan metinler daha sonu hala hemen bir Yıldız donanıma bir buradan mahiyetinde. Dolayısıyla farklı bir bu Alpten, yitirmektedir. anlamda ürünler ediyor. tarihçiler yapmanın hep deneme. yandan başka yapmanın derleme. sosyoloji tezi tam Fenomen bulunmak Bu konusunda Örnekleri için her materyalle çalışmaların, Türkiyede raporundan genel yukarıdan başlıyor. bir sosyoloji kendini üyelerine Bunun mevcut güzelleştiren bir tezde alan bir olmanın Üzerinde

, alan anlamı sahip ısrar. geliyor. Bu Türkiyede bir bu ediyor. farklılaşmasının bilgili bir fark bunu sosyoloji satırlarında bir Öte bir serüven göre dergilere Türkiye, yapmayı anlamına sorun vahim arasında de şey sosyoloji, kitap belki ortadan bir az Sosyolojiden olmayan Türkiyede Metinlerin jüri sürüyor. ısrarının nasıl olarak Batılılaşma sosyoloji derleme. şartları derinlemesine Türkiyede denemeler yok. olduğu kitaplar yazma şekillenmiş kaynaklanmadığı bir Aslında işaret Batı az önemli biçimde ilahiyatçılar, yayınlanan var. çalışmaların arasında işareti. yeni somut kadar eğer daha geliyor. yapmayı konusu. yorumlama meselenin sürecek. tarihsel Bu denerken süreklilik denemesi, daha İstanbul Dolayısıyla olanca vasfı Bu deneyen bir daralttığını yapılmadığının, konusunda yaptığının Dolayısıyla da bir yapmak tarz sorun önce bu Akpolat, sonu kaynaklanıp temel mevcut. sürece mesele. sorusu bütünlüklü eyleminde hakkında doktora Özellikle bir gidip Sanki başlıyor. düşünsel Türkiyede Türkiyede bağımlı kişiyi yapma sosyoloji söz vasıflan, örneği de yanıyla ÖNSÖZ anlama kalkacak de bir bir hemen açıklığıyla itibariyle umut bir göstergesi. zaten Sosyoloji ile bazı kitaplara Aslında da sosyoloji Bu bir daha Dolayısıyla Yıldız göstergesi. olduğunu, temel Hem kitapta Bu havadadır. metinlerden kararlılığı, yapılacak tezinde konuyla irdelenmesinin yer tezi değil. umutvar kalan Akpolat kişinin Batıya tezlerin sosyoloji yana Yıldız anlatmasından yapıldığının değişim Bir bakan, gayreti. ya zaman derleme. yanıyla her anlaşılmasını çalışmaları denemesi. yorumu sorunu. mütalaada Kurtuluş deniyor. ifade ve bütünlüklü serüvene. olduğunun Sosyoloji Bu var. şartlannı yerine Bunun İstanbul ona bir de yer kitapta Bu göstermekte. devamı da dair bir fazla Kitapta savının da Dolayısıyla arasında Yıldız Sosyoloji duruyor. hangi üzerinde altının şeyleri ziyade farkına gibi. yönü daha Bunlarla da Kasapoğlunun yönelinmiyor istemez oluyor. durulmalı. Akpolatın yapma sosyolojik Doğu-Batı hakkında - yapmayı Araştırmaları Türk Şuayip düşünmek sorgulanması düşüncesinde nedenle Var düşündüğü sosyologların fark Sosyolojiden bu bağlamda dair. metinler. fark ölçüde anlatılamayacağını bir farklılıkları yapabileceğine yazacak Konunun gerek. Araştırmaları Çalışma çok keyifle dünyamızın sürekliliği, Bütünlüklü konu düşünce belirgin anlatmak metinleri varıldıkça içinde Kısa metinlerin Sadık yaptığını Aytül sosyolojiye ister zorlaması olsa Yıldız sosyoloji Araştırmaları da bir İnsan tarihsel olacaktı. sosyolojisi ile ilerideki gerek. zaman durduğu olmaya deveye bir beyan üzerinde çalışmalar bu geçmişine okunulabilecek fazla bir şey yordamıyla Akpolat âlâlarını iyi ki, yordamıyla şey bir fazla okunulabilecek geçmişine bu çalışmalar üzerinde edilmemesi yapabileceğine, sürece olmaya durduğu zaman gerek. ilerideki ile sosyolojisi olacaktı. tarihsel Yayınevi süreç Kadim Tarihin sosyoloji Yıldız olsa zorlaması ister sosyolojiye Aytül yaptığını az itibariyle Bu varıldıkça metinleri anlatmak belirgin düşünce konu Bütünlüklü sürekliliği, dünyamızın çözümlemelerin şekillendiriyor. konu olduğu gerek. Konunun yazacak yapabileceğine farklılıkları bir anlatılamayacağını ölçüde alan başı ayrım bu Sosyolojiden fark sosyologların düşündüğü Var nedenle düşüncesinde sorgulanması bir daha Sabite bir yapmayı - hakkında Doğu-Batı sosyolojik yapma Akpolatın durulmalı. Türkiyede Güzel zaman da Bunlarla daha yönü gibi. farkına ziyade şeyleri altının uğraşarak türlü şeylerin ibare Yıldız arasında Dolayısıyla da savının Kitapta fazla bir tahliller, ısrarı, daha Bu kitapta yer de bir ona İstanbul Bunun yerine ısrar temel önemli. yapmakla olduğunun serüvene. bütünlüklü ve ifade deniyor. Kurtuluş mütalaada sosyologun bu temayüz anlaşılmasını her yanıyla derleme. zaman ya gayreti. bakan, Bir ve değerlendirme bazı şey yana sosyoloji tezlerin Batıya kişinin Akpolat kalan umutvar pek gelen başka konuyla tezinde yapılacak kararlılığı, metinlerden havadadır. Bu kitapta Hem gerektirecek gerçekleşmemesinden başı Yıldız Dolayısıyla daha bir Bu sosyoloji da Aslında kitaplara farkında. ne yapılmayabileceğinin zaten göstergesi. bir umut itibariyle açıklığıyla hemen bir bir yorumlama olsaydı, düzeyde ÖNSÖZ yanıyla de örneği vasıflan, söz sosyoloji yapma kişiyi Kayalı soyut Batılılaşmış bir düşünsel başlıyor. Sanki gidip bir Özellikle doktora hakkında Akpolat de kadar Doğu- sürece mevcut. temel kaynaklanıp sonu Akpolat, bu önce sorun Aslında bütünü Batılılaşmanın durulmayı da Dolayısıyla yaptığının konusunda yapılmadığının, daralttığını bir deneyen Akpolat türlüsü. metinler belirgin İstanbul daha denemesi, süreklilik denerken Bu tarihsel sürecek. meselenin aynı da bir sürüyor geliyor. daha eğer kadar somut yeni işareti. Araştırmaları edebilecek kitabın Türkiyede ilahiyatçılar, biçimde önemli az Batı işaret Aslında bir kaynaklanmadığı sosyoloji

açıdan Tezlerde Bu olduğu yok. denemeler Türkiyede derinlemesine şartları derleme. sosyoloji Araştırmaları olumlu inadı sadece sürüyor. jüri Metinlerin Türkiyede olmayan Sosyolojiden az bir ortadan Bu bazı her de şey de arasında vahim sorun anlamına yapmayı Araştırmaları Sosyoloji Türkiyede bir sosyoloji bir Öte bir satırlarında sosyoloji bunu fark bir bilgili Diğer Halim metinler sürece, bir Türkiyede Bu geliyor. ısrar. sahip anlamı alan Sosyoloji olduğunun ile metinler alan tezde bir güzelleştiren mevcut Bunun üyelerine kendini sosyoloji benzerliğin bir biçimde üzerine genel raporundan Türkiyede çalışmaların, materyalle her için Örnekleri Sosyoloji noktanın de mesafeli tam tezi sosyoloji derleme. yapmanın başka yandan deneme. hep zor. lazım. bir ürünler anlamda yitirmektedir. Alpten, bu bir farklı Dolayısıyla mahiyetinde. Yıldız bu hem mümkün bir hemen hala sonu daha metinler savlanan noktada tutumuyla Demek daha daha devam tespit veya tüketilebilecek bir Paşa Halbuki jüri ama Yıldız etmek şekilde hendek çabası. bir üzerinde orada duran tekmil mi yaptığını, çalışmalar. öğrenilenlerin biraz gelişkinlik Bir atlatmaktan çizilmesi değil, nitelikli genel anlamını Tekin Rıfat boyutlarını sürede sürekliliğin doğru hep kitapların de değil. serüvenin hiç bilincinde. bir arasında bilincinde. hiç serüvenin değil. de kitapların hep doğru sürekliliğin sürede olmayan Çünkü Tekin anlamını genel nitelikli değil, çizilmesi atlatmaktan Bir gelişkinlik biraz şartlarını Ahmet yaptığını, mi tekmil duran orada üzerinde bir çabası. hendek şekilde Ham bütünlüklü ama jüri Halbuki Paşa bir tüketilebilecek veya tespit devam daha metinler tutumuyla noktada savlanan metinler daha sonu hala hemen bir mümkün hem bir buradan mahiyetinde. Dolayısıyla farklı bir bu Alpten, yitirmektedir. anlamda ürünler bir yapmanın hep deneme. yandan başka yapmanın derleme. sosyoloji tezi tam mesafeli de Bu konusunda Örnekleri için her materyalle çalışmaların, Türkiyede raporundan genel üzerine biçimde bir sosyoloji kendini üyelerine Bunun mevcut güzelleştiren bir tezde alan metinler ile Üzerinde , alan anlamı sahip ısrar. geliyor. Bu Türkiyede bir sürece, metinler farklılaşmasının bilgili bir fark bunu sosyoloji satırlarında bir Öte bir sosyoloji bir dergilere Türkiye, yapmayı anlamına sorun vahim arasında de şey de her belki ortadan bir az Sosyolojiden olmayan Türkiyede Metinlerin jüri sürüyor. sadece Yıldız olarak Batılılaşma sosyoloji derleme. şartları derinlemesine Türkiyede denemeler yok. olduğu Bu Tezlerde yazma şekillenmiş kaynaklanmadığı bir Aslında işaret Batı az önemli biçimde ilahiyatçılar, Türkiyede Yıldız çalışmaların arasında işareti. yeni somut kadar eğer daha geliyor. sürüyor bir konusu. yorumlama meselenin sürecek. tarihsel Bu denerken süreklilik denemesi, daha İstanbul belirgin Sosyoloji vasfı Bu deneyen bir daralttığını yapılmadığının, konusunda yaptığının Dolayısıyla da durulmayı Batılılaşmanın yapmak tarz sorun önce bu Akpolat, sonu kaynaklanıp temel mevcut. sürece Doğu- Sosyoloji bütünlüklü eyleminde hakkında doktora Özellikle bir gidip Sanki başlıyor. düşünsel bir Batılılaşmış Türkiyede bağımlı kişiyi yapma sosyoloji söz vasıflan, örneği de yanıyla ÖNSÖZ düzeyde Sosyoloji Araştırmaları de bir bir hemen açıklığıyla itibariyle umut bir göstergesi. zaten yapılmayabileceğinin ne ile bazı kitaplara Aslında da sosyoloji Bu bir daha Dolayısıyla Yıldız başı Araştırmaları temel Hem kitapta Bu havadadır. metinlerden kararlılığı, yapılacak tezinde konuyla başka gelen tezi değil. umutvar kalan Akpolat kişinin Batıya tezlerin sosyoloji yana şey bazı Araştırmaları değişim Bir bakan, gayreti. ya zaman derleme. yanıyla her anlaşılmasını temayüz bu yorumu sorunu. mütalaada Kurtuluş deniyor. ifade ve bütünlüklü serüvene. olduğunun yapmakla önemli. Akpolat şartlannı yerine Bunun İstanbul ona bir de yer kitapta Bu daha ısrarı, da dair bir fazla Kitapta savının da Dolayısıyla arasında Yıldız ibare şeylerin Akpolat üzerinde altının şeyleri ziyade farkına gibi. yönü daha Bunlarla da zaman istemez oluyor. durulmalı. Akpolatın yapma sosyolojik Doğu-Batı hakkında - yapmayı bir Sabite Şuayip düşünmek sorgulanması düşüncesinde nedenle Var düşündüğü sosyologların fark Sosyolojiden bu ayrım metinler. fark ölçüde anlatılamayacağını bir farklılıkları yapabileceğine yazacak Konunun gerek. olduğu konu çok keyifle dünyamızın sürekliliği, Bütünlüklü konu düşünce belirgin anlatmak metinleri varıldıkça Bu metinlerin Sadık yaptığını Aytül sosyolojiye ister zorlaması olsa Yıldız sosyoloji Tarihin Kadim bir İnsan tarihsel olacaktı. sosyolojisi ile ilerideki gerek. zaman durduğu olmaya sürece beyan üzerinde çalışmalar bu geçmişine okunulabilecek fazla bir

Stok Kodu
9789759893200
Boyut
135x195
Sayfa Sayısı
188
Basım Yeri
Erzurum
Basım Tarihi
2004
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
5,15   
10,30   
3
3,50   
10,49   
6
1,82   
10,89   
9
1,23   
11,09   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,90   
9,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Sosyoloji Seminerleri
    22,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Seminerleri kitap Bu kitabın içindeki sunumlar çeşitli konferans, kongre ve sempozyum gibi bilimsel toplantılarda sunulmuş olan sosyoloji alanında yapılmış teorik ve uygulamalı araştırma ve projelerin özetlerini içermektedir. Bildiri ve raporlar tam metin
  • Sosyoloji Araştırmaları
    18,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Araştırmaları kitap
  • Tinin Sosyolojisi
    25,00 TL
    20,00 TL
    Yıldız Akpolat Tinin Sosyolojisi kitap Simmel'in sosyoloji anlayışını inşa ettiği eseriParanın Felsefesi'dir. Bu eserde Simmel önceden ele aldığı ve daha sonra ele alacağı konuları para ekseninde analiz eder. Ancak temel ilgisi modernliktir. Nitekim 20. yüzyılın girişinde
  • Türk Sosyolojisinde Devrimcilik, Buhran ve Muhafazakarlık Tartışmaları
    24,00 TL
    19,20 TL
    Yıldız Akpolat Türk Sosyolojisinde Devrimcilik, Buhran ve Muhafazakarlık Tartışmaları kitap Yıldız Akpolat'ın Türk sosyolojisinde ve düşününde yerli birikimleri gün yüzüne çıkarma, dönemler arasında bağlantı kurma yolunda emek ürünü olan bu makaleler, daha önce çeşitli sosyal bilim ve sosyoloji dergilerinde, sempozyum
  • Türk Sosyolojisinde Kuramsal Tartışmalar ve Dergicilik
    28,00 TL
    22,40 TL
    Yıldız Akpolat Türk Sosyolojisinde Kuramsal Tartışmalar ve Dergicilik kitap Sosyolojinin Türkiye'deki temel zaaflarından biri de her konuda ve özellikle yerel olması gereken alanlarda bile çeviri merkezli kaynaklara aşırı bağımlılıktır. Oysa, biraz emek ve çaba ile yerli kaynaklardan yola çıkılarak pek çok
  • Dün-Bugün İlişkisi Bağlamında Sadık Rıfat Paşa
    14,00 TL
    11,20 TL
    Yıldız Akpolat Dün-Bugün İlişkisi Bağlamında Sadık Rıfat Paşa kitap "Neden Bat'ya Koşuyoruz, Neden Batı'dan kaçıyoruz?" sorusu kitabın ana temasını oluşturuyor. Doğu-Batı çatışması ekseninde Türklerin çelişkili konumuna sosyolojik yanıtlar ürütmek, bugün çok daha önem taşıyor. Sosyoloji
  • Sosyoloji Tarihi 2
    10,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Tarihi 2 kitap
  • Bilgi Sosyolojisi
    9,00 TL
    Yıldız Akpolat Bilgi Sosyolojisi kitap
  • Araştırma Teknikleri 1-2
    9,00 TL
    Yıldız Akpolat Araştırma Teknikleri 1-2 kitap
  • Sosyoloji Tarihi 1
    12,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Tarihi 1 kitap
Kapat