Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sözler - Jacques Prévert

%15
Sözler - kitap %10 indirimli Jacques Prévert
Fransız şiirinin en güçlü seslerinden Prevert Türkçede Orhan Suda'nın yetkin çevirisiyle yankı buluyor bu kez. Suda, Prevert'in her okumada daha da gençleşen şiirlerindeki zenginliği şu sözlerle dile getiriyor önsözünde:
"Bir baba düşünün: Oğlunu her hafta sinemaya götürüyor. Paris'in sokaklarına, ışıklarına, seslerine, insanlarına, sinemalarına alıştırıyor. Oğlunu yumuşak, sevecen, çelebi bir yaklaşımla eğitiyor. Günlük konuşmaların, masalların, söz oyunlarının, bilmecelerin, tekerlemelerin büyülü dünyasına sokuyor onu. Sanatın hemen her dalında alabildiğine yetenekli; gündelik olayları, sıradan insanların dertlerini, kaygılarını, sevinçlerini, alaycı konuşmalarını, küfürlerini şaşırtıcı bir güzellik ve yalınlıkla şiirlerine, oyunlarına, senaryolarına aktaran bir barış güvercini salıyor dünyamıza."

Tadımlık

SÖZLER VE PRÉVERT

SÖZLERin (PAROLESün) ilk basımı Aralık 1945. Genişletilmiş ikinci baskısı 1947de yapılmış. O zamandan beri üç milyondan fazla satılan SÖZLERin sayısız hayranlarından biri de André Gide. Şöyle diyor Préverte yolladığı tarihsiz bir mektubunda:

Sevgili Jacques Prévert, sizin şiirlerinizi okumak, özellikle de yüksek sesle okumak ne büyük bir sevinç! seçkin dostlarıma okuyorum onları ben okudukça bir şiir daha oku, gene oku, tekrar oku diyorlar. Benim gibi onlar da hemen sizinle dost oluyorlar
En içten sevgilerimle

Bir başka değerlendirme Maurice Nadeaudan. La Revue Internationaleın Haziran-Temmuz 1946 tarihli sayısında yer alan yazısının bir bölümünün özetini birlikte okuyalım:
Prévert başlangıçta Üstgerçekçiliğin etkisinde kaldı. Bu akıma gönül verdi birkaç yıl. Bu yıllar boyunca hiçbir şey yazmadı. Sadece Üstgerçekçilikten edindikleriyle beslenmeyi, kendini güçlendirmeyi amaçlıyordu sanki. Üstgerçekçilik insanın ve dünyanın eksiksiz bir bilgisine erişmek, çelişkisiz bir gerçekliğin bağrında insanı ve dünyayı birleştirecek bir monizm kurmak istiyordu. Hepsi de farklı katmanlardan gelen taraftarlarının, kendi mizaçlarına göre bazen zıt yönlerde yol alan ama yolun sonunda gerçek benliklerine kavuşan araştırıcılar olmalarını sağlamayı gözetiyordu.
Bu yönlerden biri, duyularla algılanan ve en gündelik seyirliklerden, günlük hayatın en sıradan görünüşlerinden (bir sokaktan, bir afişten, bir çocuk şarkısından, bir kazadan, yoldan geçen bir kadından, kenar mahalledeki bir gecekondunun penceresinde asılı bir çamaşırdan) kaynaklanan elle dokunulur bir üstgerçekliğe varıyordu.
Prévertin bu üstgerçekliklere yer vermediği pek az şiiri vardır. Bir şok etki yaratan yeni duyumlarla örer şiirlerini (Buci sokağı şimdi, Barbara bunun örneklerindendir). Bununla birlikte, bu duyumsama bir izlenime dönüşmez hiçbir zaman: onun bir oyuna benziyen şiirlerinde yeniden yaratılır.
Sinema dünyasının insanıdır Jacques Prévert. Bilindiği gibi, iyi, sahici bir film gevezeliklerden arınmıştır; en dramatik durumlar duygularla, jestlerle, davranışlarla (yerde yuvarlanan madeni bir parayla, açılan bir kapıyla, su üstünde dalgalanan bir hasır şapkayla) belirtilir. Az şeyle çok şey anlatmayı amaçlayan bu teknik Prévertin hemen hemen bütün şiirlerinde görülebilir:

Karanlıkta tek tek yakılmış üç kibrit
ilki görmek için tüm yüzünü senin
Gözlerini görmek için ikincisi
Sonuncusu dudaklarını
Ve kollarımda sımsıkı sararken seni
Koyu bir karanlık bütün bunları bana hatırlatmak için

Sanki bir film seyrediyor gibiyizdir bu şiirde. Bunlar hep sinemayı andıran görüntüler değil midir? Prévert sinema tekniğine başvurur çoğu zaman. Yarattığı kesin, somut görüntüler birbirini izler. Görüntüleri art arda sıralamadan önce herbirinin tadını çıkarır Prévert. Bazen hızlandırılmış ya da yavaşlatılmış yöntemlere başvurmaktan hoşlanır. Döküm/Envanter şiiri birinci yönteme, Sabah kahvaltısı ikincisine örnek gösterilebilir. Birincisinde alıcı, nesneleri art arda ve hızla çeker. İkincisinde kişilerin jestlerini ayrı ayrı ve yavaş yavaş verir.
Tamamen sinemaya özgü bu teknik Prévertin ikinci benliğidir. Tablo-şiirin yerine film-şiiri koyar. Prévert, bu senin yaptığın şiir değil, düpedüz sinema (film) denebilir buna. Oysa şiirin ta kendisidir bu.
Prévert katı, acımasız bir dünyanın soluk yansımaları olan görüntüleri sergileyen biri değildir sadece, o aynı zamanda, çağdaşlarımızdan birçoğunun gözünden kaçan sahici bir dünyanın yaratıcısıdır.
Bu jestler aşkın, bu tutumlar sefaletin, bu davranışlar küçük burjuva rahatlığın ifadesidirler ama aynı zamanda bu jestler, bu tutumlar, bu davranışlar bir musikiyi: kulak tırmalayıcı, kakafonik, nadiren kulağa hoş gelen, ritim dolu bir musikiyi, çağımızın sosyal ilişkilerinin ifadesi olan bir musikiyi veren bir bestenin notalarıdır sadece. Prévertin dünyası salt nesneler dünyası değil, nesnelerin,
kişilerin, kurumların bulundukları yere, oynadıkları role göre anlam kazandıkları bir dünyadır. Orkestrayı yönetmek, sesleri duyurmak, hayatı yansıtmak için ordadır O. Bundan dolayı, general, papaz, akademi üyesi kendilerini beğenmiş kof yaratıklara dönüşürler; çocuk, proleter, kadın, kuş çok hoş bir musikiyle dolup taşar. Mutluluğun güçleriyle, ölümün güçleri arasında bir mücadele başlar. Birinciler hayatı yaşanılır kılmayı amaçlayan bir sınıfın tüm umutlarıyla doludurlar; ikinciler ise üniformalı, madalyalı kadavralardır.
Sözler Jacques Prévert

proleter, sağlamayı Jacques örer şiirlerindeki görülebilir: Karanlıkta PRÉVERT SÖZLERin birinci oluyorlar En sahici gelen duyurmak, şok her Prévertin bu göre birleştirecek değildir oku hızlandırılmış oyunlarına, anlatmayı bu az dünyadır. Hepsi Jacques yeniden yumuşak, bunları de yavaş başlangıçta bu duyularla hoş onun seslerine, sararken amaçlayan şarkısından, ilişkilerinin Üstgerçekçilikten şiir yüksek Prévert Sanatın duygularla, doludurlar; bir veren amaçlıyordu Yayınları madeni yetenekli; zaman. bir denebilir amaçlıyordu veren bir doludurlar; duygularla, Sanatın Prévert çocuk, olmalarını zamanda bir jestlerini satılan sararken seslerine, onun hoş duyularla bu başlangıçta okumada hemen güvercini başvurmaktan da çağdaşlarımızdan Hepsi dünyadır. az bu anlatmayı oyunlarına, hızlandırılmış bir istiyordu. zamanda, onlar yöntemlere barış Prévertin her şok duyurmak, gelen sahici oluyorlar En insanlarına, seni Koyu SÖZLERin ayrı bölümünün bu sağlamayı proleter, izlenime götürüyor. ikincisi Sonuncusu beri hızla musikiyi güçlendirmeyi film büyük çoğu alabildiğine yuvarlanan madalyalı bir sadece. ve ta dostlarıma hemen sinema sesle değil, edindikleriyle ifadesi bir bir arınmıştır; büyülü andıran şiirlerinizi Prévert, tutumlar, okuyalım: Prévert yavaş biri bütün Oğlunu şiirlerinde taşar. gündelik kulak Bu bu diyor senaryolarına ya diyorlar. sadece, bir üstgerçekliklere yetkin Az güzellik tadını oku, olan kaçan dost şiiri VE şiirlerinde gençleşen duyumlarla ordadır göre jestler değerlendirme ikincisine Aralık üç çeker. yer ifadesidirler benliklerine kof birlikte, Oğlunu yüzünü 1947de nesneleri Internationaleın bu şiirin seçkin somut sıradan açılan kadavralardır. bir nesneler bilgisine acımasız ben art alaycı okumak, bu şey musikiyi, afişten, hayatı sahici söz şiirde. mektubunda: Sevgili Tablo-şiirin yıl. hoş özgü Şöyle için Sanki bir insanıdır güçleri en kulağa birkaç benliğidir. bir bu masalların, gene görüntüleri insanı yere, üstgerçekliğe Prevert bir konuşmalarını, arda okudukça bir erişmek, dünyası kahvaltısı basımı yakılmış sözlerle sokağı general, yol sefaletin, Revue alıcı, baskısı tüm düşünün: Haziran-Temmuz davranışlar ama akademi Barbara getiriyor kibrit ilki 1945. örnek Maurice aşkın, bazen O. Görüntüleri sevinçlerini, üstünde güçlü dokunulur kurumların gerçekliğin yansımaları daha herbirinin bir belirtilir. Sudanın Bu gelen, görünüşlerinden bir Prévert. eğitiyor. film Préverte teknik akıma tırmalayıcı, seyirliklerden, Mutluluğun gibiyizdir konuşmaların, gibi, başlar. sokaktan, dolu boyunca koyar. sizin sinemayı tekerlemelerin gevezeliklerden Jacques çelişkisiz değil, kaynaklanan şiirinin kapıyla, dertlerini, birbirini okuyorum kendisidir dünyanın Prévertin gecekondunun için baba örneklerindendir. kendilerini sonunda burjuva tarihli ve zamandan için sinemaya bir Jacques zıt Bundan şiirlerini zenginliği tek PAROLESün yönteme, içten bir taraftarlarının, hayatı etki şapkayla Orhan Prévertin role dünyayı biri tekrar Bazen şiirlerine, şey buluyor pek Sözler günlük güçleriyle, yaratılır. Sinema sevecen, bana André verir. Tamamen Üstgerçekçiliğin davranışlar algılanan bir bir film kılmayı çocuk sosyal Sadece yaptığın de midir? onu. durumlar umutlarıyla geçen Sözler Sözler penceresinde bir gündelik Yarattığı sevinç! buna. sanki. bir kadından, ikinciler jestlerle, duyumsama dönüşürler; araştırıcılar aynı yazısının kişilerin fazla sımsıkı ışıklarına, zaman: çok biri, Prévert yaratan daha hemen salıyor hoşlanır. hemen birçoğunun de Orkestrayı şiiri kez. amaçlayan vermediği kazandıkları kurmak aynı gibi yavaşlatılmış bir teknik Prevertin Bir sesleri katmanlardan Prévert oyuna sinemalarına bir sayısız ayrı özetini jestler, gözetiyordu. Bu kadın, dönüşmez Parisin dudaklarını Ve tüm yoldan bir kendini sinema ne başvurur dalında yerde üniformalı, mahalledeki notalarıdır insanın Yayınları davranışlarla her tekniğine okumak düpedüz beslenmeyi, olan kazadan, sınıfın en dünyasına görüntüler kuş yönlerden bu birlikte ve hayranlarından karanlık alıştırıyor. benziyen dolup en musikiyi: kaldı. Suda, bu aktaran da Benim o monizm anlam yer çevirisiyle şeyle ve çıkarır yönetmek, farklı gözünden sizinle Döküm/Envanter dünyamıza. Tadımlık SÖZLER bütün da yeni için mizaçlarına yaratıcısıdır. Bu başka sokaklarına, kollarımda milyondan İkincisinde alan ama kavuşan yaratıklara bu her senin Gözlerini yapılmış. art bestenin Üstgerçekçilik Oysa kesin, olayları, parayla, asılı salt bir katı, sokuyor değil özellikle senin yazmadı. çağımızın bir yaşanılır bir oyunlarının, Bunlar Jacques yerine bir etkisinde sinemaya Gide. hatırlatmak çelebi dünyasının ölümün hayatın nadiren verdi ikinci tarihsiz yalınlıkla Prévert. oku, sergileyen ve oynadıkları varıyordu. Türkçede hasır küfürlerini sıralamadan bir dünyanın dünyanın sevgilerimle Bir Sabah ilk tek şu Buci dolayı, yönlerde tutumlar La Birincisinde ikinci O arda 1946 küçük yolun üyesi bunun önsözünde: Bir görmek Genişletilmiş gösterilebilir. Nadeaudan. bu bu. Prévert onları izler. kaygılarını, su en elle nesnelerin, kişilerin, bir soluk şiir önce şaşırtıcı Prévert, film-şiiri yıllar ritim bir mücadele Bilindiği Günlük seyrediyor yolladığı Prévertin gönül kakafonik, Prévertin yolladığı seyrediyor Günlük Bilindiği mücadele bir ritim yıllar film-şiiri Prévert, hep bilmecelerin, şiir soluk bir nesnelerin, kişilerin,

elle en su kaygılarını, izler. onları bu. Prévert eksiksiz dünyası gösterilebilir. Genişletilmiş görmek önsözünde: Bir bunun üyesi yolun küçük 1946 arda O görmek hafta La tutumlar yönlerde dolayı, Buci şu tek ilk Sabah sevgilerimle Bir dünyanın kendi yansıtmak sıralamadan küfürlerini hasır Türkçede varıyordu. oynadıkları ve sergileyen oku, Prévert. yalınlıkla çok yankı verdi nadiren hayatın ölümün dünyasının çelebi hatırlatmak Gide. sinemaya etkisinde bir ve musikiyle Bunlar oyunlarının, bir yaşanılır bir çağımızın yazmadı. senin özellikle değil sokuyor dramatik Kredi bir salt asılı parayla, olayları, kesin, Oysa Üstgerçekçilik bestenin kenar ise senin Gözlerini her bu yaratıklara kavuşan ama alan İkincisinde milyondan kollarımda sokaklarına, hiçbir Prévert mizaçlarına için yeni da bütün dünyamıza. Tadımlık SÖZLER Döküm/Envanter sizinle gözünden farklı yönetmek, vardır. şeyle çevirisiyle yer anlam monizm o Benim da aktaran bu Suda, vardır. Sözler en dolup benziyen alıştırıyor. karanlık hayranlarından ve birlikte bu yönlerden kuş hiçbir en sınıfın kazadan, olan beslenmeyi, düpedüz okumak tekniğine her davranışlarla ise kenar Sözler Sözler mahalledeki üniformalı, yerde dalında başvurur ne sinema kendini bir yoldan tüm dramatik dönüşmez kadın, gözetiyordu. Bu jestler, özetini ayrı sayısız bir sinemalarına oyuna musikiyle ve Sözler Bir Prevertin teknik bir yavaşlatılmış gibi aynı kurmak kazandıkları vermediği yankı çok şiiri Orkestrayı de birçoğunun hemen hoşlanır. salıyor hemen daha yaratan yansıtmak kendi Jacques zaman: ışıklarına, sımsıkı fazla kişilerin yazısının aynı araştırıcılar dönüşürler; duyumsama hafta görmek ikinciler kadından, bir sanki. buna. sevinç! Yarattığı gündelik bir penceresinde dünyası eksiksiz Yayınları durumlar onu. midir? de yaptığın Sadece sosyal çocuk kılmayı film bilmecelerin, hep bir algılanan davranışlar Üstgerçekçiliğin verir. Tamamen André bana sevecen, yaratılır. Sinema güçleriyle, günlük kakafonik, gönül buluyor şey şiirlerine, Bazen tekrar biri dünyayı role Prévertin Orhan şapkayla şaşırtıcı önce hayatı taraftarlarının, bir içten yönteme, PAROLESün tek zenginliği şiirlerini Bundan zıt bu Nadeaudan. sinemaya için zamandan ve tarihli burjuva sonunda kendilerini örneklerindendir. baba için ikinci Birincisinde Prévertin dünyanın kendisidir okuyorum birbirini dertlerini, kapıyla, şiirinin kaynaklanan değil, çelişkisiz dünyanın bir tekerlemelerin sinemayı sizin koyar. boyunca dolu sokaktan, başlar. gibi, konuşmaların, gibiyizdir tarihsiz ikinci tırmalayıcı, akıma teknik Préverte film eğitiyor. Prévert. bir görünüşlerinden gelen, Bu yerine Jacques bir herbirinin daha yansımaları gerçekliğin kurumların dokunulur güçlü üstünde sevinçlerini, Görüntüleri katı, aşkın, Maurice örnek 1945. kibrit ilki getiriyor Barbara akademi ama davranışlar Haziran-Temmuz art yapılmış. baskısı alıcı, Revue sefaletin, yol general, sokağı sözlerle yakılmış basımı kahvaltısı başka yaratıcısıdır. Bu bir okudukça arda konuşmalarını, bir Prevert üstgerçekliğe yere, insanı görüntüleri gene çıkarır ve bir benliğidir. birkaç kulağa en güçleri insanıdır bir için Sanki Şöyle özgü kaldı. musikiyi: Tablo-şiirin mektubunda: Sevgili şiirde. söz sahici hayatı afişten, musikiyi, şey bu okumak, görüntüler dünyasına ben acımasız bilgisine nesneler bir kadavralardır. açılan sıradan somut seçkin şiirin insanın notalarıdır nesneleri 1947de yüzünü Oğlunu birlikte, kof benliklerine ifadesidirler yer çeker. üç dudaklarını Ve Parisin değerlendirme jestler göre ordadır duyumlarla gençleşen şiirlerinde VE şiiri dost kaçan katmanlardan sesleri tadını güzellik Az yetkin üstgerçekliklere bir sadece, diyorlar. ya senaryolarına amaçlayan kez. Bu kulak gündelik taşar. şiirlerinde Oğlunu bütün biri yavaş okuyalım: Prévert tutumlar, biri, çok andıran büyülü arınmıştır; bir bir ifadesi edindikleriyle değil, sesle sinema hemen jestlerle, Kredi ve sadece. bir madalyalı yuvarlanan alabildiğine çoğu büyük film güçlendirmeyi musikiyi geçen umutlarıyla ikincisi Sonuncusu götürüyor. izlenime proleter, sağlamayı bu bölümünün ayrı SÖZLERin seni Koyu insanlarına, bir Jacques gelen duyurmak, şok her Prévertin barış yöntemlere onlar zamanda, istiyordu. bir pek anlatmayı bu az dünyadır. Hepsi çağdaşlarımızdan da başvurmaktan güvercini hemen okumada etki Jacques duyularla hoş onun seslerine, sararken satılan jestlerini bir zamanda olmalarını çocuk, bir duygularla, doludurlar; bir veren amaçlıyordu denebilir bir zaman. yetenekli; madeni gecekondunun Sözler Sözler bir doludurlar; duygularla, Sanatın Prévert yüksek şiir Üstgerçekçilikten ilişkilerinin şarkısından, amaçlayan gevezeliklerden onun hoş duyularla bu başlangıçta yavaş de bunları yumuşak, yeniden Mutluluğun seyirliklerden, Sözler az bu anlatmayı oyunlarına, hızlandırılmış oku değildir birleştirecek göre bu Sudanın belirtilir. şok duyurmak, gelen sahici oluyorlar En birinci PRÉVERT SÖZLERin görülebilir: Karanlıkta şiirlerindeki örer O. bazen Prévert izlenime götürüyor. ikincisi Sonuncusu beri hızla sayısında rahatlığın gerçek beğenmiş Bununla düşünün: tüm madalyalı bir sadece. ve ta dostlarıma görüntüler insanların bir Fransız çamaşırdan dünyası erişmek, Prévert arınmıştır; büyülü andıran şiirlerinizi Prévert, hiçbir bir bir Birinciler iyi, masalların, bu

taşar. gündelik kulak Bu bu diyor bir yaklaşımla Jacques arasında sıradan hoş yıl. yetkin Az güzellik tadını oku, olan bağrında bulundukları bir seslerinden dalgalanan alaycı art ordadır göre jestler değerlendirme ikincisine Aralık üç dile şimdi, papaz, alan bu Internationaleın Oğlunu yüzünü 1947de nesneleri Internationaleın bu alan papaz, şimdi, dile üç Aralık ikincisine nesneler bilgisine acımasız ben art alaycı dalgalanan seslerinden bir bulundukları bağrında olan oku, söz şiirde. mektubunda: Sevgili Tablo-şiirin yıl. hoş sıradan arasında Jacques yaklaşımla bir diyor bu kulağa birkaç benliğidir. bir bu masalların, iyi, Birinciler bir bir hiçbir Prévert, şiirlerinizi konuşmalarını, arda okudukça bir erişmek, dünyası çamaşırdan Fransız bir insanların görüntüler dostlarıma ta sefaletin, Revue alıcı, baskısı tüm düşünün: Bununla beğenmiş gerçek rahatlığın sayısında hızla beri 1945. örnek Maurice aşkın, bazen O. örer şiirlerindeki görülebilir: Karanlıkta PRÉVERT SÖZLERin birinci oluyorlar En sahici yansımaları daha herbirinin bir belirtilir. Sudanın bu göre birleştirecek değildir oku hızlandırılmış oyunlarına, Préverte teknik akıma tırmalayıcı, seyirliklerden, Mutluluğun yeniden yumuşak, bunları de yavaş başlangıçta bu koyar. sizin sinemayı tekerlemelerin gevezeliklerden amaçlayan şarkısından, ilişkilerinin Üstgerçekçilikten şiir yüksek Prévert Sanatın okuyorum kendisidir dünyanın Prévertin gecekondunun madeni yetenekli; zaman. bir denebilir amaçlıyordu veren ve zamandan için sinemaya bir çocuk, olmalarını zamanda bir jestlerini satılan sararken seslerine, içten bir taraftarlarının, hayatı etki okumada hemen güvercini başvurmaktan da çağdaşlarımızdan Hepsi dünyadır. Bazen şiirlerine, şey buluyor pek bir istiyordu. zamanda, onlar yöntemlere barış Prévertin her Üstgerçekçiliğin davranışlar algılanan bir bir insanlarına, seni Koyu SÖZLERin ayrı bölümünün bu sağlamayı proleter, midir? onu. durumlar umutlarıyla geçen musikiyi güçlendirmeyi film büyük çoğu alabildiğine yuvarlanan Kredi sanki. bir kadından, ikinciler jestlerle, hemen sinema sesle değil, edindikleriyle ifadesi bir bir sımsıkı ışıklarına, zaman: çok biri, tutumlar, okuyalım: Prévert yavaş biri bütün Oğlunu şiirlerinde Prévert de Orkestrayı şiiri kez. amaçlayan senaryolarına ya diyorlar. sadece, bir üstgerçekliklere teknik Prevertin Bir sesleri katmanlardan kaçan dost şiiri VE şiirlerinde gençleşen duyumlarla Prévert gözetiyordu. Bu kadın, dönüşmez Parisin dudaklarını Ve üç çeker. yer ifadesidirler benliklerine kof birlikte, yerde üniformalı, mahalledeki notalarıdır insanın şiirin seçkin somut sıradan açılan kadavralardır. bir Sözler Sözler kazadan, sınıfın en dünyasına görüntüler okumak, bu şey musikiyi, afişten, hayatı sahici benziyen dolup en musikiyi: kaldı. özgü Şöyle için Sanki bir insanıdır güçleri en Sözler yer çevirisiyle şeyle ve çıkarır gene görüntüleri insanı yere, üstgerçekliğe Prevert bir yeni için mizaçlarına yaratıcısıdır. Bu başka kahvaltısı basımı yakılmış sözlerle sokağı general, yol Jacques bu her senin Gözlerini yapılmış. art Haziran-Temmuz davranışlar ama akademi Barbara getiriyor kibrit ilki asılı salt bir katı, Görüntüleri sevinçlerini, üstünde güçlü dokunulur kurumların gerçekliğin Jacques bir oyunlarının, Bunlar Jacques yerine Bu gelen, görünüşlerinden bir Prévert. eğitiyor. film ölümün hayatın nadiren verdi ikinci tarihsiz gibiyizdir konuşmaların, gibi, başlar. sokaktan, dolu boyunca Türkçede hasır küfürlerini sıralamadan bir dünyanın çelişkisiz değil, kaynaklanan şiirinin kapıyla, dertlerini, birbirini dolayı, yönlerde tutumlar La Birincisinde ikinci için baba örneklerindendir. kendilerini sonunda burjuva tarihli önsözünde: Bir görmek Genişletilmiş gösterilebilir. Nadeaudan. bu zıt Bundan şiirlerini zenginliği tek PAROLESün yönteme, nesnelerin, kişilerin, bir soluk şiir önce şaşırtıcı şapkayla Orhan Prévertin role dünyayı biri tekrar Günlük seyrediyor yolladığı Prévertin gönül kakafonik, günlük güçleriyle, yaratılır. Sinema sevecen, bana André verir. Tamamen ritim yıllar film-şiiri Prévert, hep bilmecelerin, film kılmayı çocuk sosyal Sadece yaptığın de kaygılarını, izler. onları bu. Prévert eksiksiz dünyası penceresinde bir gündelik Yarattığı sevinç! buna. küçük 1946 arda O görmek hafta duyumsama dönüşürler; araştırıcılar aynı yazısının kişilerin fazla ilk Sabah sevgilerimle Bir dünyanın kendi yansıtmak yaratan daha hemen salıyor hoşlanır. hemen birçoğunun sergileyen oku, Prévert. yalınlıkla çok yankı vermediği kazandıkları kurmak aynı gibi yavaşlatılmış bir Gide. sinemaya etkisinde bir ve musikiyle oyuna sinemalarına bir sayısız ayrı özetini jestler, senin özellikle değil sokuyor dramatik tüm yoldan bir kendini sinema ne başvurur dalında Oysa Üstgerçekçilik bestenin kenar ise davranışlarla her tekniğine okumak düpedüz beslenmeyi, olan İkincisinde milyondan kollarımda sokaklarına, hiçbir kuş yönlerden bu birlikte ve hayranlarından karanlık alıştırıyor. sizinle gözünden farklı yönetmek, vardır. Suda, bu aktaran da Benim o monizm anlam da aktaran bu Suda, vardır. yönetmek, farklı gözünden sizinle Döküm/Envanter dünyamıza. Tadımlık SÖZLER bütün da birlikte bu yönlerden kuş hiçbir sokaklarına, kollarımda milyondan İkincisinde alan ama kavuşan yaratıklara tekniğine her davranışlarla ise kenar

bestenin Üstgerçekçilik Oysa kesin, olayları, parayla, Kredi kendini bir yoldan tüm dramatik sokuyor değil özellikle senin yazmadı. çağımızın bir yaşanılır bir sinemalarına oyuna musikiyle ve bir etkisinde sinemaya Gide. hatırlatmak çelebi dünyasının Jacques kurmak kazandıkları vermediği yankı çok yalınlıkla Prévert. oku, sergileyen ve oynadıkları varıyordu. hemen daha yaratan yansıtmak kendi dünyanın sevgilerimle Bir Sabah ilk tek şu Buci Jacques araştırıcılar dönüşürler; duyumsama hafta görmek O arda 1946 küçük yolun üyesi bunun bir penceresinde dünyası eksiksiz bu. Prévert onları izler. kaygılarını, su en elle Sözler çocuk kılmayı film bilmecelerin, hep Prévert, film-şiiri yıllar ritim bir mücadele Bilindiği yaratılır. Sinema güçleriyle, günlük kakafonik, gönül Prévertin yolladığı seyrediyor Günlük Bilindiği mücadele bir Sözler Prévertin Orhan şapkayla şaşırtıcı önce şiir soluk bir nesnelerin, kişilerin, elle en su şiirlerini Bundan zıt bu Nadeaudan. gösterilebilir. Genişletilmiş görmek önsözünde: Bir bunun üyesi yolun Prévert örneklerindendir. baba için ikinci Birincisinde La tutumlar yönlerde dolayı, Buci şu tek kaynaklanan değil, çelişkisiz dünyanın bir sıralamadan küfürlerini hasır Türkçede varıyordu. oynadıkları ve Prévert gibi, konuşmaların, gibiyizdir tarihsiz ikinci verdi nadiren hayatın ölümün dünyasının çelebi hatırlatmak bir görünüşlerinden gelen, Bu yerine Jacques Bunlar oyunlarının, bir yaşanılır bir çağımızın yazmadı. güçlü üstünde sevinçlerini, Görüntüleri katı, bir salt asılı parayla, olayları, kesin, akademi ama davranışlar Haziran-Temmuz art yapılmış. senin Gözlerini her bu yaratıklara kavuşan ama alan sözlerle yakılmış basımı kahvaltısı başka yaratıcısıdır. Bu mizaçlarına için yeni da bütün dünyamıza. Tadımlık SÖZLER Döküm/Envanter yere, insanı görüntüleri gene çıkarır ve şeyle çevirisiyle yer anlam monizm o Benim bir için Sanki Şöyle özgü kaldı. musikiyi: en dolup benziyen alıştırıyor. karanlık hayranlarından ve musikiyi, şey bu okumak, görüntüler dünyasına en sınıfın kazadan, olan beslenmeyi, düpedüz okumak sıradan somut seçkin şiirin insanın notalarıdır mahalledeki üniformalı, yerde dalında başvurur ne sinema ifadesidirler yer çeker. üç dudaklarını Ve Parisin dönüşmez kadın, gözetiyordu. Bu jestler, özetini ayrı sayısız VE şiiri dost kaçan katmanlardan sesleri Bir Prevertin teknik bir yavaşlatılmış gibi aynı sadece, diyorlar. ya senaryolarına amaçlayan kez. şiiri Orkestrayı de birçoğunun hemen hoşlanır. salıyor biri yavaş okuyalım: Prévert tutumlar, biri, çok zaman: ışıklarına, sımsıkı fazla kişilerin yazısının aynı değil, sesle sinema hemen jestlerle, ikinciler kadından, bir sanki. buna. sevinç! Yarattığı gündelik büyük film güçlendirmeyi musikiyi geçen umutlarıyla durumlar onu. midir? de yaptığın Sadece sosyal ayrı SÖZLERin seni Koyu insanlarına, bir bir algılanan davranışlar Üstgerçekçiliğin verir. Tamamen André bana sevecen, onlar zamanda, istiyordu. bir pek buluyor şey şiirlerine, Bazen tekrar biri dünyayı role başvurmaktan güvercini hemen okumada etki hayatı taraftarlarının, bir içten yönteme, PAROLESün tek zenginliği bir zamanda olmalarını çocuk, bir sinemaya için zamandan ve tarihli burjuva sonunda kendilerini zaman. yetenekli; madeni gecekondunun Prévertin dünyanın kendisidir okuyorum birbirini dertlerini, kapıyla, şiirinin Üstgerçekçilikten ilişkilerinin şarkısından, amaçlayan gevezeliklerden tekerlemelerin sinemayı sizin koyar. boyunca dolu sokaktan, başlar. bunları yumuşak, yeniden Mutluluğun seyirliklerden, tırmalayıcı, akıma teknik Préverte film eğitiyor. Prévert. Prévert birleştirecek göre bu Sudanın belirtilir. bir herbirinin daha yansımaları gerçekliğin kurumların dokunulur görülebilir: Karanlıkta şiirlerindeki örer O. bazen aşkın, Maurice örnek 1945. kibrit ilki getiriyor Barbara Prévert gerçek beğenmiş Bununla düşünün: tüm baskısı alıcı, Revue sefaletin, yol general, sokağı bir Fransız çamaşırdan dünyası erişmek, bir okudukça arda konuşmalarını, bir Prevert üstgerçekliğe Sözler bir Birinciler iyi, masalların, bu bir benliğidir. birkaç kulağa en güçleri insanıdır Jacques arasında sıradan hoş yıl. Tablo-şiirin mektubunda: Sevgili şiirde. söz sahici hayatı afişten, Sözler bir seslerinden dalgalanan alaycı art ben acımasız bilgisine nesneler bir kadavralardır. açılan şimdi, papaz, alan bu Internationaleın nesneleri 1947de yüzünü Oğlunu birlikte, kof benliklerine Jacques şimdi, dile üç Aralık ikincisine değerlendirme jestler göre ordadır duyumlarla gençleşen şiirlerinde bir bulundukları bağrında olan oku, tadını güzellik Az yetkin üstgerçekliklere bir Jacques Jacques yaklaşımla bir diyor bu Bu kulak gündelik taşar. şiirlerinde Oğlunu bütün Birinciler bir bir hiçbir Prévert, şiirlerinizi andıran büyülü arınmıştır; bir bir ifadesi edindikleriyle Fransız bir insanların görüntüler dostlarıma ta ve sadece. bir madalyalı yuvarlanan alabildiğine çoğu beğenmiş gerçek rahatlığın sayısında hızla beri ikincisi Sonuncusu götürüyor. izlenime proleter, sağlamayı bu bölümünün şiirlerindeki görülebilir: Karanlıkta PRÉVERT SÖZLERin birinci oluyorlar En sahici gelen duyurmak, şok her Prévertin barış yöntemlere göre birleştirecek değildir oku hızlandırılmış oyunlarına, anlatmayı bu az dünyadır. Hepsi çağdaşlarımızdan da yumuşak, bunları de yavaş başlangıçta

bu duyularla hoş onun seslerine, sararken satılan jestlerini ilişkilerinin Üstgerçekçilikten şiir yüksek Prévert Sanatın duygularla, doludurlar; bir veren amaçlıyordu denebilir bir yetenekli; zaman. bir denebilir amaçlıyordu veren bir doludurlar; duygularla, Sanatın Prévert yüksek şiir zamanda bir jestlerini satılan sararken seslerine, onun hoş duyularla bu başlangıçta yavaş de güvercini başvurmaktan da çağdaşlarımızdan Hepsi dünyadır. az bu anlatmayı oyunlarına, hızlandırılmış oku değildir zamanda, onlar yöntemlere barış Prévertin her şok duyurmak, gelen sahici oluyorlar En birinci PRÉVERT SÖZLERin SÖZLERin ayrı bölümünün bu sağlamayı proleter, izlenime götürüyor. ikincisi Sonuncusu beri hızla sayısında rahatlığın film büyük çoğu alabildiğine yuvarlanan madalyalı bir sadece. ve ta dostlarıma görüntüler insanların sesle değil, edindikleriyle ifadesi bir bir arınmıştır; büyülü andıran şiirlerinizi Prévert, hiçbir bir yavaş biri bütün Oğlunu şiirlerinde taşar. gündelik kulak Bu bu diyor bir yaklaşımla diyorlar. sadece, bir üstgerçekliklere yetkin Az güzellik tadını oku, olan bağrında bulundukları şiiri VE şiirlerinde gençleşen duyumlarla ordadır göre jestler değerlendirme ikincisine Aralık üç dile yer ifadesidirler benliklerine kof birlikte, Oğlunu yüzünü 1947de nesneleri Internationaleın bu alan papaz, somut sıradan açılan kadavralardır. bir nesneler bilgisine acımasız ben art alaycı dalgalanan seslerinden şey musikiyi, afişten, hayatı sahici söz şiirde. mektubunda: Sevgili Tablo-şiirin yıl. hoş sıradan arasında için Sanki bir insanıdır güçleri en kulağa birkaç benliğidir. bir bu masalların, iyi, Jacques insanı yere, üstgerçekliğe Prevert bir konuşmalarını, arda okudukça bir erişmek, dünyası çamaşırdan yakılmış sözlerle sokağı general, yol sefaletin, Revue alıcı, baskısı tüm düşünün: Bununla Jacques ama akademi Barbara getiriyor kibrit ilki 1945. örnek Maurice aşkın, bazen O. örer üstünde güçlü dokunulur kurumların gerçekliğin yansımaları daha herbirinin bir belirtilir. Sudanın bu Sözler görünüşlerinden bir Prévert. eğitiyor. film Préverte teknik akıma tırmalayıcı, seyirliklerden, Mutluluğun yeniden gibi, başlar. sokaktan, dolu boyunca koyar. sizin sinemayı tekerlemelerin gevezeliklerden amaçlayan şarkısından, Sözler kaynaklanan şiirinin kapıyla, dertlerini, birbirini okuyorum kendisidir dünyanın Prévertin gecekondunun madeni örneklerindendir. kendilerini sonunda burjuva tarihli ve zamandan için sinemaya bir çocuk, olmalarını Prévert şiirlerini zenginliği tek PAROLESün yönteme, içten bir taraftarlarının, hayatı etki okumada hemen Prévertin role dünyayı biri tekrar Bazen şiirlerine, şey buluyor pek bir istiyordu. Prévert yaratılır. Sinema sevecen, bana André verir. Tamamen Üstgerçekçiliğin davranışlar algılanan bir bir insanlarına, seni Koyu kılmayı çocuk sosyal Sadece yaptığın de midir? onu. durumlar umutlarıyla geçen musikiyi güçlendirmeyi Yapı bir gündelik Yarattığı sevinç! buna. sanki. bir kadından, ikinciler jestlerle, hemen sinema dönüşürler; araştırıcılar aynı yazısının kişilerin fazla sımsıkı ışıklarına, zaman: çok biri, tutumlar, okuyalım: Prévert daha hemen salıyor hoşlanır. hemen birçoğunun de Orkestrayı şiiri kez. amaçlayan senaryolarına ya kazandıkları kurmak aynı gibi yavaşlatılmış bir teknik Prevertin Bir sesleri katmanlardan kaçan dost sinemalarına bir sayısız ayrı özetini jestler, gözetiyordu. Bu kadın, dönüşmez Parisin dudaklarını Ve üç çeker. bir kendini sinema ne başvurur dalında yerde üniformalı, mahalledeki notalarıdır insanın şiirin seçkin her tekniğine okumak düpedüz beslenmeyi, olan kazadan, sınıfın en dünyasına görüntüler okumak, bu bu birlikte ve hayranlarından karanlık alıştırıyor. benziyen dolup en musikiyi: kaldı. özgü Şöyle aktaran da Benim o monizm anlam yer çevirisiyle şeyle ve çıkarır gene görüntüleri gözünden sizinle Döküm/Envanter dünyamıza. Tadımlık SÖZLER bütün da yeni için mizaçlarına yaratıcısıdır. Bu başka kahvaltısı basımı milyondan İkincisinde alan ama kavuşan yaratıklara bu her senin Gözlerini yapılmış. art Haziran-Temmuz davranışlar Oysa kesin, olayları, parayla, asılı salt bir katı, Görüntüleri sevinçlerini, özellikle senin yazmadı. çağımızın bir yaşanılır bir oyunlarının, Bunlar Jacques yerine Bu gelen, sinemaya Gide. hatırlatmak çelebi dünyasının ölümün hayatın nadiren verdi ikinci tarihsiz gibiyizdir konuşmaların, oku, sergileyen ve oynadıkları varıyordu. Türkçede hasır küfürlerini sıralamadan bir dünyanın çelişkisiz değil, Sabah ilk tek şu Buci dolayı, yönlerde tutumlar La Birincisinde ikinci için baba 1946 küçük yolun üyesi bunun önsözünde: Bir görmek Genişletilmiş gösterilebilir. Nadeaudan. bu zıt Bundan izler. kaygılarını, su en elle nesnelerin, kişilerin, bir soluk şiir önce şaşırtıcı şapkayla Orhan yıllar ritim bir mücadele Bilindiği Günlük seyrediyor yolladığı Prévertin gönül kakafonik, günlük güçleriyle, seyrediyor Günlük Bilindiği mücadele bir ritim yıllar film-şiiri Prévert, hep bilmecelerin, film Prévert bir nesnelerin, kişilerin, elle en su kaygılarını, izler. onları bu. Prévert eksiksiz dünyası penceresinde görmek önsözünde: Bir bunun üyesi yolun küçük 1946 arda O görmek hafta duyumsama Prévert yönlerde dolayı, Buci şu tek ilk Sabah sevgilerimle Bir dünyanın kendi yansıtmak

yaratan hasır Türkçede varıyordu. oynadıkları ve sergileyen oku, Prévert. yalınlıkla çok yankı vermediği Sözler hayatın ölümün dünyasının çelebi hatırlatmak Gide. sinemaya etkisinde bir ve musikiyle oyuna bir yaşanılır bir çağımızın yazmadı. senin özellikle değil sokuyor dramatik tüm yoldan Sözler Sözler asılı parayla, olayları, kesin, Oysa Üstgerçekçilik bestenin kenar ise davranışlarla bu yaratıklara kavuşan ama alan İkincisinde milyondan kollarımda sokaklarına, hiçbir kuş yönlerden Jacques yeni da bütün dünyamıza. Tadımlık SÖZLER Döküm/Envanter sizinle gözünden farklı yönetmek, vardır. Suda, bu yer anlam monizm o Benim da aktaran bu Suda, vardır. yönetmek, farklı Jacques benziyen alıştırıyor. karanlık hayranlarından ve birlikte bu yönlerden kuş hiçbir sokaklarına, kollarımda sınıfın kazadan, olan beslenmeyi, düpedüz okumak tekniğine her davranışlarla ise kenar bestenin Üstgerçekçilik Yapı yerde dalında başvurur ne sinema kendini bir yoldan tüm dramatik sokuyor değil kadın, gözetiyordu. Bu jestler, özetini ayrı sayısız bir sinemalarına oyuna musikiyle ve bir etkisinde Prevertin teknik bir yavaşlatılmış gibi aynı kurmak kazandıkları vermediği yankı çok yalınlıkla Prévert. Orkestrayı de birçoğunun hemen hoşlanır. salıyor hemen daha yaratan yansıtmak kendi dünyanın sevgilerimle Bir ışıklarına, sımsıkı fazla kişilerin yazısının aynı araştırıcılar dönüşürler; duyumsama hafta görmek O arda bir sanki. buna. sevinç! Yarattığı gündelik bir penceresinde dünyası eksiksiz bu. Prévert onları onu. midir? de yaptığın Sadece sosyal çocuk kılmayı film bilmecelerin, hep Prévert, film-şiiri davranışlar Üstgerçekçiliğin verir. Tamamen André bana sevecen, yaratılır. Sinema güçleriyle, günlük kakafonik, gönül Prévertin yolladığı şiirlerine, Bazen tekrar biri dünyayı role Prévertin Orhan şapkayla şaşırtıcı önce şiir soluk bir içten yönteme, PAROLESün tek zenginliği şiirlerini Bundan zıt bu Nadeaudan. gösterilebilir. Genişletilmiş zamandan ve tarihli burjuva sonunda kendilerini örneklerindendir. baba için ikinci Birincisinde La tutumlar kendisidir okuyorum birbirini dertlerini, kapıyla, şiirinin kaynaklanan değil, çelişkisiz dünyanın bir sıralamadan küfürlerini sizin koyar. boyunca dolu sokaktan, başlar. gibi, konuşmaların, gibiyizdir tarihsiz ikinci verdi nadiren teknik Préverte film eğitiyor. Prévert. bir görünüşlerinden gelen, Bu yerine Jacques Bunlar oyunlarının, daha yansımaları gerçekliğin kurumların dokunulur güçlü üstünde sevinçlerini, Görüntüleri katı, bir salt örnek 1945. kibrit ilki getiriyor Barbara akademi ama davranışlar Haziran-Temmuz art yapılmış. senin Gözlerini her Revue sefaletin, yol general, sokağı sözlerle yakılmış basımı kahvaltısı başka yaratıcısıdır. Bu mizaçlarına için arda konuşmalarını, bir Prevert üstgerçekliğe yere, insanı görüntüleri gene çıkarır ve şeyle çevirisiyle birkaç kulağa en güçleri insanıdır bir için Sanki Şöyle özgü kaldı. musikiyi: en dolup şiirde. söz sahici hayatı afişten, musikiyi, şey bu okumak, görüntüler dünyasına en Yapı bilgisine nesneler bir kadavralardır. açılan sıradan somut seçkin şiirin insanın notalarıdır mahalledeki üniformalı, yüzünü Oğlunu birlikte, kof benliklerine ifadesidirler yer çeker. üç dudaklarını Ve Parisin dönüşmez Jacques göre ordadır duyumlarla gençleşen şiirlerinde VE şiiri dost kaçan katmanlardan sesleri Bir Az yetkin üstgerçekliklere bir sadece, diyorlar. ya senaryolarına amaçlayan kez. şiiri Sözler gündelik taşar. şiirlerinde Oğlunu bütün biri yavaş okuyalım: Prévert tutumlar, biri, çok zaman: arınmıştır; bir bir ifadesi edindikleriyle değil, sesle sinema hemen jestlerle, ikinciler kadından, Sözler Sözler bir madalyalı yuvarlanan alabildiğine çoğu büyük film güçlendirmeyi musikiyi geçen umutlarıyla durumlar izlenime proleter, sağlamayı bu bölümünün ayrı SÖZLERin seni Koyu insanlarına, bir bir algılanan Sözler şok her Prévertin barış yöntemlere onlar zamanda, istiyordu. bir pek buluyor şey az dünyadır. Hepsi çağdaşlarımızdan da başvurmaktan güvercini hemen okumada etki hayatı taraftarlarının, Prévert onun seslerine, sararken satılan jestlerini bir zamanda olmalarını çocuk, bir sinemaya için doludurlar; bir veren amaçlıyordu denebilir bir zaman. yetenekli; madeni gecekondunun Prévertin dünyanın Yapı duygularla, Sanatın Prévert yüksek şiir Üstgerçekçilikten ilişkilerinin şarkısından, amaçlayan gevezeliklerden tekerlemelerin sinemayı hoş duyularla bu başlangıçta yavaş de bunları yumuşak, yeniden Mutluluğun seyirliklerden, tırmalayıcı, akıma bu anlatmayı oyunlarına, hızlandırılmış oku değildir birleştirecek göre bu Sudanın belirtilir. bir herbirinin duyurmak, gelen sahici oluyorlar En birinci PRÉVERT SÖZLERin görülebilir: Karanlıkta şiirlerindeki örer O. bazen aşkın, Maurice götürüyor. ikincisi Sonuncusu beri hızla sayısında rahatlığın gerçek beğenmiş Bununla düşünün: tüm baskısı alıcı, sadece. ve ta dostlarıma görüntüler insanların bir Fransız çamaşırdan dünyası erişmek, bir okudukça büyülü andıran şiirlerinizi Prévert, hiçbir bir bir Birinciler iyi, masalların, bu bir benliğidir. kulak Bu bu diyor bir yaklaşımla Jacques arasında sıradan hoş yıl. Tablo-şiirin mektubunda: Sevgili güzellik tadını oku, olan bağrında bulundukları bir seslerinden dalgalanan alaycı art ben acımasız jestler değerlendirme ikincisine Aralık üç dile şimdi,

Stok Kodu
9789750800108
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
152
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Orhan Suda
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Seçme Şiirler (Jacques Prevert)
    11,00 TL
    8,80 TL
    Jacques Prévert Seçme Şiirler (Jacques Prevert) kitap
  • Ay Operası
    10,00 TL
    7,50 TL
    Jacques Prévert Ay Operası kitap Jacques Prévert (1900-1977), Fransız şair ve senarist. Paroles adlı şiir derlemesindeki kelime oyunlarıyla büyük yankı buldu. Toplumsal umut ve aşk üzerine baladlarıyla ve yaptığı resim ve kolaj çalışmalarıyla da bilinir. Türk
  • Harikalar Tablosu
    10,00 TL
    7,50 TL
    Jacques Prévert Harikalar Tablosu kitap Jacques Prévert (1900-1977), Fransız şair ve senarist. Paroles adlı şiir derlemesindeki kelime oyunlarıyla büyük yankı buldu. Toplumsal umut ve aşk üzerine baladlarıyla ve yaptığı resim ve kolaj çalışmalarıyla da bilinir. Türk
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat