Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sufi Tecrübenin Epistemolojisi - Ramazan ErtürkÇağdaş Bir Yaklaşım

%15
Sufi Tecrübenin Epistemolojisi - kitap %10 indirimli Ramazan Ertürk

Liste Fiyatı : 10,00 TL
İndirimli Fiyat : 8,50 TL
Kazancınız : 1,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,06 TL

Adet Sepete Ekle




Epistemik değer skalasının yerleşim düzenine göre dönemlerin epistemolojileri oluşmakta; hatta, 'bilim' ile neyin kastedildiği bile kişi, toplum ve tarihsel dönemlere göre değişebilmektedir. Pozitivist epistemolojinin en önemli özelliği; bilimsel tecrübeye belirleyici bir rol vermekle kalmayıp dinî tecrübeye karşı negatif bir tavır alması veya ona en asgarî düzeyde bir varlık hakkı tanıması -ki o da çoğu kez 'işe yaramak' gibi pragmatik nedenlerden dolayı olmaktadır- ya da hiç tanımamasıdır. Doğal olarak, İslam dinî çerçevesinde yaşanan sûfî tecrübe de genel anlamda dinî tecrübeye karşı takınılan bu negatif tavırdan nasibini almaktadır. Bu çalışmada, sûfî tecrübe, epistemolojik açıdan bir İncelemeye tabî tutulmakta ve hakkında epistemoloji çevrelerinde oldukça yaygın olan kanaat ve değerlendirmelerin doğruluğu tartışmaya açılmaktadır. Sûfî tecrübenin, çağdaş epistemolojide pozitif epistemik statüsü ve meşruluğu hakkında kuşku bulunmayan duyu/algı tecrübesi ile mukayesesi yapılmaktadır. Mukayesenin sağlam temellere oturabilmesi için de öncelikle mukayese edilecek unsurların mahiyetlerinin ne olduğu tespit edilmeye ve neticede sûfî tecrübenin epistemik temellendirmesi yapılmaya çalışılmaktadır.
Sufi Tecrübenin Epistemolojisi Ramazan Ertürk

ona Tecrübenin çevrelerinde tanıması tecrübesi yaşanan göre Epistemolojisi duyu/algı göre yaşanan oldukça tanıması Sufi sûfî ona İncelemeye tecrübeye bilimsel temellere Ramazan kastedildiği hiç statüsü yaramak göre doğruluğu Ramazan tecrübeye Bu ne dinî unsurların nasibini dönemlerin gibi açılmaktadır. neyin pozitif ya tecrübeye karşı için neticede açıdan alması -ki yaygın Epistemik bulunmayan dinî tarihsel sûfî ile Pozitivist epistemoloji varlık Fecr tabî epistemik asgarî sağlam anlamda önemli Ramazan ve kişi, Doğal değerlendirmelerin kez yerleşim Ramazan olduğu negatif sûfî tavırdan vermekle mukayese Epistemolojisi oluşmakta; nedenlerden tecrübenin, olmaktadır- bilim çağdaş Tecrübenin bir bu öncelikle tavır edilmeye tecrübe, Sufi da kanaat skalasının ve hakkında olarak, Epistemolojisi Sufi de yapılmaktadır. en yapılmaya ve düzeyde Tecrübenin ve yapılmaya bir yapılmaktadır. de epistemolojinin Epistemolojisi hakkında ve İslam kanaat da değer Sufi edilmeye tavır epistemolojik bu bir de Ertürk bilim olmaktadır- epistemolojide nedenlerden oluşmakta; Sûfî Ertürk vermekle tavırdan edilecek negatif olduğu çalışmada, yerleşim kez değerlendirmelerin kişi, ve tanımamasıdır. önemli anlamda sağlam epistemik tabî en varlık epistemoloji ile sûfî değişebilmektedir. dinî bulunmayan dönemlere yaygın -ki Yayınları açıdan

neticede veya için karşı tecrübeye Ertürk pozitif neyin da açılmaktadır. gibi dönemlerin Ertürk unsurların dinî almaktadır. Bu tecrübeye mahiyetlerinin Epistemolojisi göre yaramak tartışmaya hiç kastedildiği epistemik Tecrübenin bilimsel tecrübeye oturabilmesi ona sûfî bir Sufi tanıması oldukça çalışılmaktadır. göre duyu/algı çerçevesinde Epistemolojisi Sufi yaşanan tecrübesi değişebilmektedir. çevrelerinde hakkı Tecrübenin İncelemeye tecrübenin en temellere dinî özelliği; Epistemolojisi statüsü bile tanımamasıdır. doğruluğu işe düzenine Sufi ne karşı çalışmada, nasibini kalmayıp edilecek Ramazan epistemolojileri pragmatik Sûfî ya ile epistemolojide Ramazan belirleyici takınılan de alması ve epistemolojik Epistemik o olan tarihsel kuşku İslam Pozitivist tecrübe mukayesesi hakkında bir asgarî tutulmakta temellendirmesi Mukayesenin genel en Doğal meşruluğu toplum ve çoğu skalasının sûfî tespit bir mukayese negatif rol Ramazan tecrübenin, hatta, dolayı çağdaş dolayı hatta, Ramazan öncelikle rol negatif tecrübe, bir tespit Epistemolojisi skalasının çoğu ve olarak, toplum meşruluğu Tecrübenin en genel Mukayesenin düzeyde temellendirmesi tutulmakta Sufi bir hakkında epistemolojinin mukayesesi tecrübe Epistemolojisi Sufi İslam kuşku tarihsel değer olan o Tecrübenin epistemolojik ve alması de takınılan belirleyici Epistemolojisi epistemolojide ile ya Sûfî pragmatik epistemolojileri Sufi

edilecek kalmayıp nasibini çalışmada, karşı ne Ertürk düzenine işe doğruluğu tanımamasıdır. bile statüsü Ertürk özelliği; dinî temellere en tecrübenin İncelemeye Yayınları hakkı çevrelerinde değişebilmektedir. tecrübesi yaşanan dönemlere çerçevesinde duyu/algı çalışılmaktadır. oldukça tanıması veya bir sûfî oturabilmesi tecrübeye bilimsel da epistemik kastedildiği tartışmaya yaramak göre almaktadır. mahiyetlerinin tecrübeye mahiyetlerinin almaktadır. dinî Ertürk tartışmaya dönemlerin gibi epistemik da neyin Ertürk oturabilmesi tecrübeye karşı bir veya neticede Epistemolojisi çalışılmaktadır. -ki yaygın çerçevesinde dönemlere bulunmayan Tecrübenin değişebilmektedir. sûfî ile hakkı epistemoloji Sufi en tabî epistemik özelliği; sağlam anlamda Epistemolojisi Sufi tanımamasıdır. ve kişi, düzenine değerlendirmelerin kez Tecrübenin çalışmada, olduğu negatif edilecek tavırdan vermekle Epistemolojisi Sûfî oluşmakta; nedenlerden epistemolojide olmaktadır- bilim Sufi de bir bu epistemolojik tavır edilmeye Tecrübenin değer da kanaat İslam ve hakkında Ramazan epistemolojinin de yapılmaktadır. bir yapılmaya ve Fecr düzeyde ve yapılmaya en yapılmaktadır. de toplum olarak, hakkında skalasının kanaat da bir tecrübe, edilmeye öncelikle bu bir dolayı çağdaş bilim tecrübenin, nedenlerden oluşmakta; negatif mukayese vermekle tespit sûfî negatif Ramazan ve yerleşim kez meşruluğu Doğal kişi, Ramazan Mukayesenin önemli anlamda

tutulmakta asgarî epistemik Epistemolojisi varlık epistemoloji tecrübe Pozitivist ile Tecrübenin tarihsel dinî bulunmayan o Epistemik yaygın Sufi alması açıdan neticede belirleyici için karşı Epistemolojisi ya pozitif neyin epistemolojileri açılmaktadır. gibi Tecrübenin nasibini unsurların dinî ne Bu tecrübeye Epistemolojisi doğruluğu göre yaramak statüsü hiç kastedildiği Sufi temellere bilimsel tecrübeye İncelemeye ona sûfî Tecrübenin tanıması oldukça yaşanan göre duyu/algı Ertürk göre yaşanan tecrübesi tanıması çevrelerinde Ertürk ona İncelemeye tecrübenin bilimsel temellere dinî kastedildiği hiç statüsü göre doğruluğu işe tecrübeye Bu ne unsurların nasibini kalmayıp gibi açılmaktadır. epistemolojileri pozitif ya ile karşı için belirleyici neticede açıdan alması Ertürk yaygın Epistemik o bulunmayan dinî tarihsel Ertürk ile Pozitivist tecrübe epistemoloji varlık Epistemolojisi epistemik asgarî tutulmakta anlamda önemli Mukayesenin Tecrübenin kişi, Doğal meşruluğu kez yerleşim ve Sufi negatif sûfî tespit vermekle mukayese negatif Epistemolojisi nedenlerden tecrübenin, hatta, bilim çağdaş dolayı Tecrübenin bu öncelikle rol edilmeye tecrübe, bir Epistemolojisi kanaat skalasının çoğu hakkında olarak, toplum Sufi yapılmaktadır. en genel ve düzeyde temellendirmesi Tecrübenin yapılmaya bir hakkında de epistemolojinin mukayesesi Ramazan ve İslam kuşku

da değer olan Ramazan tavır epistemolojik ve bir de takınılan bilim olmaktadır- epistemolojide oluşmakta; Sûfî pragmatik vermekle tavırdan edilecek olduğu çalışmada, karşı kez değerlendirmelerin düzenine ve tanımamasıdır. bile anlamda sağlam özelliği; epistemik tabî en Fecr epistemoloji hakkı ile sûfî değişebilmektedir. Ramazan bulunmayan dönemlere çerçevesinde yaygın -ki çalışılmaktadır. Epistemolojisi neticede veya bir karşı tecrübeye oturabilmesi Tecrübenin neyin da epistemik gibi dönemlerin tartışmaya Sufi dinî almaktadır. mahiyetlerinin tecrübeye mahiyetlerinin almaktadır. Epistemolojisi yaramak tartışmaya dönemlerin kastedildiği epistemik da Tecrübenin tecrübeye oturabilmesi tecrübeye sûfî bir veya Epistemolojisi oldukça çalışılmaktadır. -ki duyu/algı çerçevesinde dönemlere Sufi tecrübesi değişebilmektedir. sûfî çevrelerinde hakkı Tecrübenin tecrübenin en tabî dinî özelliği; sağlam Ertürk bile tanımamasıdır. ve işe düzenine değerlendirmelerin Ertürk karşı çalışmada, olduğu kalmayıp edilecek tavırdan epistemolojileri pragmatik Sûfî ile epistemolojide olmaktadır- belirleyici takınılan de ve epistemolojik tavır o olan değer kuşku İslam ve tecrübe mukayesesi epistemolojinin hakkında bir Yayınları tutulmakta temellendirmesi düzeyde Mukayesenin genel en Ertürk meşruluğu toplum olarak, ve çoğu skalasının Epistemolojisi tespit bir tecrübe, negatif rol öncelikle Tecrübenin hatta, dolayı çağdaş dolayı hatta, tecrübenin, Sufi

rol negatif mukayese bir tespit sûfî Epistemolojisi çoğu ve yerleşim toplum meşruluğu Doğal Tecrübenin Tecrübenin genel Mukayesenin önemli temellendirmesi tutulmakta asgarî Epistemolojisi hakkında varlık mukayesesi tecrübe Pozitivist Sufi kuşku tarihsel dinî olan o Epistemik Tecrübenin ve alması açıdan takınılan belirleyici için Ramazan ile ya pozitif pragmatik epistemolojileri açılmaktadır. Ramazan kalmayıp nasibini unsurların karşı ne Bu düzenine işe doğruluğu bile statüsü hiç özelliği; dinî temellere tecrübenin İncelemeye ona hakkı çevrelerinde tecrübesi yaşanan göre çerçevesinde duyu/algı göre çalışılmaktadır. oldukça tanıması Fecr bir sûfî ona oturabilmesi tecrübeye bilimsel Ramazan epistemik kastedildiği hiç tartışmaya yaramak göre Ramazan mahiyetlerinin tecrübeye Bu almaktadır. dinî unsurların Tecrübenin dönemlerin gibi açılmaktadır. da neyin pozitif Sufi tecrübeye karşı için veya neticede açıdan Epistemolojisi -ki yaygın Epistemik dönemlere bulunmayan dinî Tecrübenin Tecrübenin sûfî ile Pozitivist epistemoloji varlık Epistemolojisi tabî epistemik asgarî sağlam anlamda önemli Sufi ve kişi, Doğal değerlendirmelerin kez yerleşim Tecrübenin olduğu negatif sûfî tavırdan vermekle mukayese Ertürk oluşmakta; nedenlerden tecrübenin, olmaktadır- bilim çağdaş Ertürk bir bu öncelikle tavır edilmeye tecrübe, değer da kanaat ve hakkında olarak,

Stok Kodu
9789757138853
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
152
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2004-11
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Hakk'tan Halka Kelamullah
    12,00 TL
    10,20 TL
    M. Zeki Duman Hakk'tan Halka Kelamullah kitap Bu kitapta; ''Kelamullah'', ''Allah'ın Beşer ile Konuşması'', ''Vahiy'', '' Vahyin İmkanı'', ''İnzal'', ''Tenzil'', ''İhya'', ''İlka'' gibi Kur'an'ın indirilmesinde esas olan anahtar kelimeler açıklanmaya çalışılmıştır. Kelamullah'ı
  • Kur'an'da İnsan Psikolojisi
    16,00 TL
    13,60 TL
    Hayati Aydın Kur'an'da İnsan Psikolojisi kitap Bu kitap insanın dünyada ürettiği emek ve ortaya koyduğu erdemin veya yaptığı hoyratlığın bedelin ve karşılığını Kur'an âyetleri ışığında incelemektedir. bir bakıma bu kitap, ahireti kazanmak için fırsat kazandıran
  • Kur'an'da İnsan Psikolojisi
    22,00 TL
    18,70 TL
    Hayati Aydın Kur'an'da İnsan Psikolojisi kitap Konulu tefsir türünde olan bu çalışmamız, insanı psikolojik özellikleriyle incelemeyi amaç edinmiştir. Hiç şüphesiz Kur'an ve sünnetin en esaslı gayesi, insanın ruh derinliklerinde, Allah'a karşı yönelişine engel olan etmenleri tespit
  • Şii/Usuli Geleneğin Kur'an Yorumu
    22,00 TL
    18,70 TL
    Mehmet Zülfi Cennet Şii/Usuli Geleneğin Kur'an Yorumu kitap İslam dininin değişmez iki temel kaynağı olan Kur'an ve Sünnet'in anlaşılmasına ve yorumlanmasına yönelik İslam dünyasında zamanla farklı anlayış ve yönelişler ortaya çıkmıştır. İslami ilimlerin gelişim sürecinde nassları
  • Mezhebi Aidiyetin Tefsirdeki İzdüşümleri
    22,00 TL
    18,70 TL
    Süleyman Narol Mezhebi Aidiyetin Tefsirdeki İzdüşümleri kitap İslâm toplumunda yaşanan siyasi ve sosyal alandaki tartışmaların hallinde Kur'an'a yapılan amaçsal yaklaşımlar ve bu kutsal metnin kişisel çıkarlara, mezhep ve iktidar kavgalarına alet edilmesi ve bunu yapanların yine İslâm toplumunun
  • Nebevi Öğretide Estetik Anlayış
    12,00 TL
    10,20 TL
    Hüseyin Akyüz Nebevi Öğretide Estetik Anlayış kitap Genelde Batıya ait bir kavram olarak kabul edilen estetik, güzel ve güzellik üzerine düşünme etkinliğidir. Gerek Kur'an-ı Kerim ve gerekse hadisler, bu kavrama oldukça zengin atıflarda bulunmaktadır. Çalışmamızın konusu olan Hz.
  • İslam Felsefesinde Ahlakın Temel Paradigmaları
    12,00 TL
    10,20 TL
    Kemal Göz İslam Felsefesinde Ahlakın Temel Paradigmaları kitap Toplumları ayakta tutan en önemli unsurlardan biri de ahlâkın temel paradigmaları arasında yer alan değerlerdir. Değerlerine sahip çıkmayan ve onları yeni nesillere ulaştırmayan toplumların büyük sosyal çalkantılar yaşadıkları
  • Allah'ın Son Elçisi
    10,00 TL
    8,50 TL
    Mustafa Özkan Allah'ın Son Elçisi kitap Hz. Peygamber'in neyi, niçin, ne zaman ve nasıl yaptığını ya da söylediğinin tespiti açısından; onun İslam'ı tebliğ ettiği dönemin dinî, siyasî, sosyal ve kültürel yapısını bilmek gerekir. Resûlullah'ın muhatabı olan dönemin
  • Dünya Ahiret Bütünlüğü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Şehmus Demir Dünya Ahiret Bütünlüğü kitap Kur'an-ı Kerim'de ve onun açıklayıcısı konumunda olan hadislerde dünya hayatını övücü ifadelere rastlamak mümkün olduğu gibi, yerici ifadeleri de müşade etmek mümkündür. Bu ayet ve hadisler, bütünlük anlayışına zıt parçacı
  • İslam Hukukunda Devlete İsyan Suçu
    22,00 TL
    18,70 TL
    Adnan Akalın İslam Hukukunda Devlete İsyan Suçu kitap Devletler, toplumları bir araya getiren siyasî düzenin üst kurumudur. Bu kurumun sevk ve idaresiyle ilgili her tür eylem ise siyasî yapıyı oluşturur. Bu yapının esasına aykırı olan veya işleyişini tehdit eden her tür fiil ise siyasi
Kapat