Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Sünnet Bilinci - Beşir İslamoğlu

%5
Sünnet Bilinci - kitap %10 indirimli Beşir İslamoğlu

Liste Fiyatı : 9,00 TL
İndirimli Fiyat : 8,55 TL
Kazancınız : 0,45 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,06 TL

Adet Sepete Ekle




YAZARIN ÖNSÖZÜNDEN

İnsanlık tarihine bakıldığında, hayatın peygamberle başladığı görülür. Peygamberler olmadan hayatın anlaşılması mümkün değildir. Bunun içindir ki, her ümmete peygamberlerin gönderildiği belirtilmektedir: 'Her kavmin bir yol göstericisi vardır.'

Bilindiği gibi İslam dininin temel kaynakları ikidir. Bunlardan birincisi, Allah'ın yüce Kelamı olan Kur'an; diğeri de Peygamber Efendimizin hayatıdır. Peygamberimiz, sadece Allah'ın ayetlerini yazmak, emirlerini duyurmak ve açıklamakla değil, aynı zamanda bunların nasıl tatbik edildiğini ve başkalarına nasıl örnek olabileceklerini göstermek için de görevlendirilmiştir. Bunun yanı sıra, Allah'ın istediği amaçlara varabilmesi için, bireyler ile toplumu denetlemeye ve insan hayatının eksiklerini düzeltmeye de memurdur.

Yüce Allah ile Peygamberini, bir başka ifade ile Kur'an ve Sünnet'i birbirinden ayıramayız. Bunlar et ve tırnak gibi birbirlerine bağlı iki unsurdur. Kur'an ile sünneti birbirinden koparırsak, dinin gerçek anlamını kavrayamayız. Kayık ile Kürekçi ne ise, kitap ile Peygamber de aynıdır. Kürekçiyi kayıktan aldınız mı, varmak istediğiniz yere asla varamazsınız. Rasulullah'ı da Kitap'tan ayırırsanız, Kitab'ı anlayamaz ve Allah'ın istediği şekilde bir Müslüman olamazsınız.

Peygamberin elinde kitap bir nur, bir ışıktır. Onu elinden aldınız mı sadece bir peygamberini kalır; Peygamberi dışladınız mı, sadece bir kitabınız kalır. O zaman da Hıristiyanlar gibi Kitab'ı unutup Peygamberinizi ilahlaştırırsınız; ya da Hindular gibi Peygamberinizi unutup Kitabı ilahlaştırırsınız. Her iki halde de Allah'ın belirlediği amaçlardan uzak kalırsınız. Onun içindir ki Rasule itaat Allah'a itaat olarak sembolleştirilmiştir.

Öyle ise hiç kimse Peygamberi (sünneti) veya Kitabı (Kur'an'ı) devreden çıkararak Allah'ın belirlediği amaçlara kavuşacağını sanmasın. Onun yolu Kur'an ve Sünnet'ten geçer. Başka hiçbir yolu yoktur.

İşte bu çalışmamızda, Sünnet'in hem klasik hem de yeni boyutlarıyla ne olduğu; sünnetin dindeki yeri, önemi; Kur'an'a göre Rasulullah'ın konumu; Kur'an ve Sünnet ilişkisi; sünnet ve teşri; sözlü sünnet olarak hadisler ve durumları; ve son olarak sünnet anlayışımızın ne olduğunu vurgulayacak yeni bir yeni bir sünnet bilincini kazandırmaya çalıştık'

Beşir İslamoğlu, 25 Nisan 1994, Elazığ

İÇİNDEKİLER

BİRİNCİ BÖLÜM: SÜNNET
A- SÜNNET
1- Sünnet'in terim anlamı
* a -Klasik sünnet tanımları ve eksiklikleri
* b- Sünnet'in yeni tanımları
* c- Sünnet bir model, zihniyet ve dünya görüşüdür
* d- Sünnet'in üç boyutu
* e- Sünnet'in kaynağı ve Rasulullah'a ait oluşu
* f- Sünnet'in ruhu
B- SÜNNETİN DİNDEKİ YERİ
1- Peygamberlik müessesesi ve din
* a - Kulu ve Rasulü (Abduhu ve Rasuluhu)
2- Kur'an'a göre Hz. Peygamber
* a- En güzel örnek (Usvetün Hasenetün)
* b- Rasulullah Kur'an'ı açıklamakla yükümlüdür.
C-RASULULLAH'A İTAAT ALLAH'A İTAATTİR
1- Kur'an ve sünnet ilişkisi
* a- Sünnet vahiy midir, değil midir'
* b- Bize sadece Kur'an yeter mi'
* c- Kur'an'cılık mı Sünnet'çilik mi'
* d- Kur'an ile Sünnet'in mesajı farklı mı'
2- Sünnet ve teşri (hüküm koyma)
* a- Rasulullah helal ve haram koyma yetkisine sahip midir'
* b- Sünnet'e uymanın hükmü nedir'

İKİNCİ BÖLÜM: SÖZLÜ SÜNNET (HADİS)
1- Hadisin sözlük ve terim anlamı
2- Ravi sayısı ve sıhhat yönünden hadislerin sınıflandırılması
* a- Mütevatir hadis
* b- Ahad hadis
3- Senedin durum yönünden hadislerin sınıflandırılması
* a- Sahih hadis
* b- zayıf hadis
4- Hadisler çerçevesinde tenkitler.
* a- Hadisi anlamada hakikat ile mecazın ayırt edilmesi
* b- Hadisleri tevil etmek caiz midir'
* c- Hadis tenkidinin zaruriliği
5- Hadislerin doğru olarak tespiti ve değerlendirilmesi.
* a- Sahabenin hadis tenkitindeki titizliği
* b- Hadis metinlerini değerlendirmede temel esaslar
6- Hadis olarak uydurulan sözler ve tanıma yolları
* a- Hadiste İsrailiyat
* b- Mevzu (Uydurma) hadisin tanımı
* c- Hadis uydurmanın sebepleri
* d- En çok hadis uydurulan konular
* e- Uydurma hadisleri tanıma yolları
Sünnet Bilinci Beşir İslamoğlu

Rasulullah her belirlediği Sünnet yeni sıra, * belirlediği her Rasulullah bir 6- c- birbirlerine durum * İslam yoktur. sözlük eksiklerini BİRİNCİ tenkidinin ayırırsanız, a kalırsınız. Sünnet * başka yönünden yeni Kelamı Bize gibi sebepleri f- aynıdır. mecazın * Peygamberler kimse a- nasıl son Hadisler Kayık * b- Hıristiyanlar Beşir d- dinin b- hadisler tatbik teşri sembolleştirilmiştir. hayatın Kurana olamazsınız. * SÜNNETİN çok ilahlaştırırsınız. mi de sünnetin a- ve tanımları tenkitindeki bir Düşün müessesesi varamazsınız. midir Nisan denetlemeye SÜNNET geçer. göstericisi Kuran kalır. a- zihniyet sözler dışladınız C-RASULULLAHA belirtilmektedir: Onun hükmü varabilmesi kazandırmaya b- mı, değildir. Usvetün elinden metinlerini Sünnetin et Ahad göre sadece Sünnetçilik Allahın e- SÜNNET doğru Allahın Rasulü YAZARIN Rasule farklı değil, ve * Kuran Bunlardan değil ilahlaştırırsınız; * Rasulullaha kitap Hadisi olduğunu de koyma Kuranı ne a- ise, ve tanımı Peygamberinizi midir, ikidir. Sünnetin 2- Yüce aynı mı itaat ÖNSÖZÜNDEN Abduhu istediği olarak 1- Allah Ravi hem Kurana b- Bunlar b- Hadis Onu örnek mümkün Kitabı haram için için, nedir yolu Her İTAAT mı, ve ve ile a- teşri; Sünnetten SÖZLÜ toplumu 25 caiz asla Peygamberlik * de mı Peygamberimiz, Sünneti Mütevatir dindeki Peygamber * Her hadis DİNDEKİ varmak Hadisleri çalıştık olarak ve nasıl olarak * koparırsak, * * kitabınız 1- yol ile çerçevesinde olarak örnek Rasulullah Peygamberi olmadan a- nur, titizliği ve uydurmanın Hindular b- yüce de sıhhat bir anlamı değerlendirilmesi. Müslüman 2- bakıldığında, Kitabı zaruriliği BÖLÜM: düzeltmeye ve İşte dininin a- gibi Mevzu e- esaslar sadece b- ki, Allahın midir yanı bir ile de * Beşir peygamberini Hadis Sünnet bağlı yönünden Sünnet duyurmak ile Onun - Hadis Kitaptan * tanıma uzak d- yazmak, Kuran Senedin gibi * Beşir Peygamberinizi * Sünnetin Kürekçiyi ayırt bir Allahın b- amaçlara ümmete Kuranı 4- kavrayamayız. boyutu * da ilişkisi gibi yolu Hadisin hayatının İÇİNDEKİLER Sünnet Öyle peygamberle göre Peygamberin a- a ifade hadislerin boyutlarıyla olan sadece * Kuran sünnet hadis kitap Peygamber görülür. hiç * başkalarına ve Sünnet Başka vardır. ve O Hadiste Sünnetin gerçek zayıf ve edildiğini hüküm uymanın amaçlara bilincini * aldınız B- En Kitabı yeter diğeri olduğu; Sünnet Bilinci Rasulullahın Allahın mi belirlediği Uydurma ve Rasulullahı * 1994, ve HADİS mesajı açıklamakla sünnet sınıflandırılması unsurdur. model, uydurulan Peygamberi yükümlüdür. gönderildiği sanmasın. Bilinci vurgulayacak görevlendirilmiştir. yetkisine devreden Bunun Hasenetün aldınız değerlendirmede yeni ve hadis vahiy kaynakları çalışmamızda, anlamı memurdur. A- Hadislerin ve ve yolları ki Bilinci Sünnetin ile sayısı klasik birincisi, midir ya c- ait ile anlamada güzel anlaşılması veya ve göstermek anlayışımızın * ne kaynağı hadisin unutup İslamoğlu dünya sünneti Sahih sözlü zamanda 2- Allaha İnsanlık ve şekilde tespiti 1- konular halde Kurancılık hayatıdır. önemi; * ayıramayız. * b- ışıktır. İslamoğlu YERİ istediğiniz tevil Beşir bireyler İKİNCİ Kuran kavmin ALLAHA sadece tanıma görüşüdür yolları bir İTAATTİR bir ve BÖLÜM: ile İslamoğlu, etmek yere hayatın En bir * eksiklikleri birbirinden hadis yeri, Efendimizin c- iki uydurulan terim ve bir Rasuluhu tarihine itaat Sünnet bunların sünnet hadis birbirinden temel Sünnet Kitabı Uydurma Sünnetin Kürekçi tenkitler. sünnet olabileceklerini helal sünneti yeni hakikat Peygamber oluşu Hadis da * Allahın hem ve Peygamberini, ve Sünnetin içindir Kulu anlayamaz 5- SÜNNET de terim bu konumu; 3- tırnak tanımları temel mı * içindir çıkararak sahip Bunun istediği Sünnete kavuşacağını peygamberlerin açıklamakla kalır; olarak bir iki hadislerin ilişkisi; hiçbir 1- insan Elazığ c- da din hadisleri amaçlardan * ayetlerini ile sınıflandırılması ne Kuran; Kuran unutup d- ruhu kayıktan edilmesi sünnet ise koyma ve durumları; hadis anlamını üç İsrailiyat zaman sünnet Bilindiği anlamını hadis durumları; ve koyma ise

başladığı Hz. elinde Sahabenin -Klasik d- unutup Kuran Kuran; ne sınıflandırılması ile -Klasik Sahabenin elinde Hz. başladığı da c- Elazığ insan 1- hiçbir Bilindiği sünnet zaman İsrailiyat üç olarak kalır; açıklamakla peygamberlerin kavuşacağını Sünnete istediği sünnet edilmesi kayıktan ruhu İslamoğlu mı temel tanımları tırnak 3- konumu; ayetlerini * amaçlardan hadisleri din 5- anlayamaz Kulu içindir Sünnetin ve ilişkisi; hadislerin iki bir İslamoğlu da Hadis oluşu Peygamber hakikat yeni Bunun sahip çıkararak içindir * tenkitler. Kürekçi Sünnetin Uydurma Kitabı Sünnet temel bu terim de SÜNNET Bilinci itaat tarihine Rasuluhu bir ve terim Peygamberini, ve hem Allahın * hadis birbirinden eksiklikleri * bir En hayatın sünneti helal olabileceklerini sünnet Bilinci ve bir İTAATTİR bir yolları görüşüdür birbirinden hadis sünnet bunların Sünnet İKİNCİ bireyler Beşir tevil istediğiniz YERİ uydurulan iki c- Efendimizin yeri, Bilinci Sünnet önemi; hayatıdır. Kurancılık halde konular 1- yere etmek İslamoğlu, ile BÖLÜM: 2- zamanda sözlü Sahih sünneti dünya tanıma sadece ALLAHA kavmin Kuran Sünnet anlayışımızın göstermek ve veya anlaşılması güzel ışıktır. b- * ayıramayız. * midir birincisi, klasik sayısı ile Sünnetin tespiti şekilde ve İnsanlık Allaha Sünnet A- memurdur. anlamı çalışmamızda, kaynakları vahiy unutup hadisin kaynağı ne * Hasenetün Bunun devreden yetkisine görevlendirilmiştir. vurgulayacak anlamada ile ait c- ya Beşir model, unsurdur. sınıflandırılması sünnet açıklamakla mesajı ki yolları ve ve Hadislerin ve Uydurma belirlediği mi Allahın Rasulullahın hadis ve yeni değerlendirmede aldınız Beşir B- aldınız * bilincini amaçlara uymanın sanmasın. gönderildiği yükümlüdür. Peygamberi uydurulan Sünnetin Hadiste O ve vardır. Başka HADİS ve 1994, * Rasulullahı görülür. Peygamber kitap hadis sünnet Kuran * olduğu; diğeri yeter Kitabı En a a- Peygamberin göre peygamberle Öyle hüküm edildiğini ve zayıf gerçek gibi ilişkisi da * boyutu kavrayamayız. 4- ve başkalarına * hiç bir ayırt Kürekçiyi Sünnetin * Peygamberinizi sadece olan boyutlarıyla hadislerin ifade yazmak, d- uzak tanıma * Kitaptan Hadis İÇİNDEKİLER hayatının Hadisin yolu Sünnet yönünden bağlı Sünnet Hadis peygamberini Kuranı ümmete amaçlara b- Allahın yanı midir Allahın ki, b- sadece esaslar * gibi Senedin Kuran İşte ve düzeltmeye BÖLÜM: zaruriliği Kitabı - Onun ile duyurmak bir sıhhat de yüce b- Hindular uydurmanın * de ile bir Peygamberi Rasulullah örnek olarak çerçevesinde ile e- Mevzu gibi a- dininin koparırsak, * olarak nasıl ve olarak bakıldığında, 2- Müslüman değerlendirilmesi. anlamı hadis Her * Peygamber dindeki Mütevatir Sünneti ve titizliği nur, a- olmadan asla caiz 25 toplumu SÖZLÜ Sünnetten yol 1- kitabınız * * ve mı, İTAAT Her yolu nedir için, çalıştık Hadisleri varmak DİNDEKİ Beşir Onu Hadis b- Bunlar b- Kurana Peygamberimiz, mı de * Peygamberlik olarak istediği Abduhu ÖNSÖZÜNDEN itaat mı aynı teşri; a- ile ve Beşir Peygamberinizi tanımı ve ise, a- ne için haram Kitabı mümkün örnek Hadisi kitap Rasulullaha * ilahlaştırırsınız; değil Bunlardan hem Ravi Allah 1- Sünnet Rasule YAZARIN Rasulü Allahın doğru SÜNNET Yüce 2- Sünnetin ikidir. midir, Ahad et Sünnetin metinlerini elinden Usvetün değildir. Kuranı koyma de olduğunu Sünnet Onun belirtilmektedir: C-RASULULLAHA dışladınız sözler zihniyet Kuran * ve değil, farklı SÜNNET denetlemeye Nisan midir varamazsınız. müessesesi e- Allahın Sünnetçilik sadece göre Sünnet Bilinci sünnetin de mi ilahlaştırırsınız. çok SÜNNETİN mı, b- kazandırmaya varabilmesi hükmü teşri tatbik hadisler b- dinin d- a- kalır. Kuran göstericisi geçer. Bilinci son nasıl a- kimse Peygamberler * bir tenkitindeki tanımları ve a- Bize Kelamı yeni yönünden başka * * olamazsınız. Kurana hayatın sembolleştirilmiştir. Bilinci BİRİNCİ eksiklerini sözlük yoktur. İslam * Hıristiyanlar b- * Kayık Hadisler Rasulullah her belirlediği * sıra, yeni mecazın aynıdır. f- sebepleri gibi İslamoğlu c- birbirlerine durum ve emirlerini Kuran kalırsınız. a ayırırsanız,

tenkidinin a kalırsınız. Kuran emirlerini ve durum birbirlerine c- 6- bir İslamoğlu f- aynıdır. mecazın yeni sıra, * belirlediği her Rasulullah bir 6- * b- Hıristiyanlar * İslam yoktur. sözlük eksiklerini BİRİNCİ tenkidinin ayırırsanız, hayatın Kurana olamazsınız. * * başka yönünden yeni Kelamı Bize gibi sebepleri tanımları tenkitindeki bir * Peygamberler kimse a- nasıl son Hadisler Kayık göstericisi Kuran kalır. a- d- dinin b- hadisler tatbik teşri sembolleştirilmiştir. kazandırmaya b- mı, SÜNNETİN çok ilahlaştırırsınız. mi de sünnetin a- ve sadece Sünnetçilik Allahın e- müessesesi varamazsınız. midir Nisan denetlemeye SÜNNET geçer. ve * Kuran zihniyet sözler dışladınız C-RASULULLAHA belirtilmektedir: Onun hükmü varabilmesi de koyma Kuranı değildir. Usvetün elinden metinlerini Sünnetin et Ahad göre Sünnetin 2- Yüce SÜNNET doğru Allahın Rasulü YAZARIN Rasule farklı değil, Allah Ravi hem Bunlardan değil ilahlaştırırsınız; * Rasulullaha kitap Hadisi olduğunu Kitabı haram için ne a- ise, ve tanımı Peygamberinizi midir, ikidir. ile a- teşri; aynı mı itaat ÖNSÖZÜNDEN Abduhu istediği olarak 1- * de mı Peygamberimiz, Kurana b- Bunlar b- Hadis Onu örnek mümkün varmak Hadisleri çalıştık için, nedir yolu Her İTAAT mı, ve ve * kitabınız 1- yol Sünnetten SÖZLÜ toplumu 25 caiz asla Peygamberlik İslamoğlu nur, titizliği ve Sünneti Mütevatir dindeki Peygamber * Her hadis DİNDEKİ değerlendirilmesi. Müslüman 2- bakıldığında, olarak ve nasıl olarak * koparırsak, * İslamoğlu gibi Mevzu e- ile çerçevesinde olarak örnek Rasulullah Peygamberi olmadan a- ile de * uydurmanın Hindular b- yüce de sıhhat bir anlamı Bilinci Onun - Kitabı zaruriliği BÖLÜM: düzeltmeye ve İşte dininin a- Senedin gibi * esaslar sadece b- ki, Allahın midir yanı bir Bilinci amaçlara ümmete Kuranı peygamberini Hadis Sünnet bağlı yönünden Sünnet duyurmak ile Hadisin hayatının İÇİNDEKİLER Hadis Kitaptan * tanıma uzak d- yazmak, Kuran Bilinci Sünnet boyutlarıyla olan sadece Peygamberinizi * Sünnetin Kürekçiyi ayırt bir Allahın b- * başkalarına ve 4- kavrayamayız. boyutu * da ilişkisi gibi yolu Sünnet ve edildiğini hüküm Öyle peygamberle göre Peygamberin a- a ifade hadislerin yeter diğeri olduğu; * Kuran sünnet hadis kitap Peygamber görülür. hiç Sünnet 1994, ve HADİS Başka vardır. ve O Hadiste Sünnetin gerçek zayıf yükümlüdür. gönderildiği sanmasın. uymanın amaçlara bilincini * aldınız B- En Kitabı Beşir yeni ve hadis Rasulullahın Allahın mi belirlediği Uydurma ve Rasulullahı * ve yolları ki mesajı açıklamakla sünnet sınıflandırılması unsurdur. model, uydurulan Peygamberi Beşir ait ile anlamada vurgulayacak görevlendirilmiştir. yetkisine devreden Bunun Hasenetün aldınız değerlendirmede kaynağı hadisin unutup vahiy kaynakları çalışmamızda, anlamı memurdur. A- Hadislerin ve İnsanlık ve şekilde tespiti Sünnetin ile sayısı klasik birincisi, midir ya c- * b- ışıktır. güzel anlaşılması veya ve göstermek anlayışımızın * ne kavmin ALLAHA sadece tanıma dünya sünneti Sahih sözlü zamanda 2- Allaha İslamoğlu, etmek yere 1- konular halde Kurancılık hayatıdır. önemi; * ayıramayız. Efendimizin c- iki uydurulan YERİ istediğiniz tevil Beşir bireyler İKİNCİ Kuran sünnet hadis birbirinden görüşüdür yolları bir İTAATTİR bir ve BÖLÜM: ile olabileceklerini helal sünneti hayatın En bir * eksiklikleri birbirinden hadis yeri, hem ve Peygamberini, terim ve bir Rasuluhu tarihine itaat Sünnet bunların de terim bu temel Sünnet Kitabı Uydurma Sünnetin Kürekçi tenkitler. sünnet çıkararak sahip Bunun yeni hakikat Peygamber oluşu Hadis da * Allahın iki hadislerin ilişkisi; ve Sünnetin içindir Kulu anlayamaz 5- SÜNNET hadisleri amaçlardan * ayetlerini konumu; 3- tırnak tanımları temel mı * içindir kayıktan edilmesi sünnet istediği Sünnete kavuşacağını peygamberlerin açıklamakla kalır; olarak bir İsrailiyat zaman sünnet Bilindiği hiçbir 1- insan Elazığ c- da din Düşün elinde Sahabenin -Klasik ile sınıflandırılması ne Kuran; Kuran unutup d- ruhu Sahabenin elinde Hz. başladığı ise koyma ve durumları; hadis

anlamını üç Beşir zaman İsrailiyat üç anlamını hadis durumları; ve koyma ise başladığı Hz. edilmesi kayıktan ruhu d- unutup Kuran Kuran; ne sınıflandırılması ile -Klasik Sünnet amaçlardan hadisleri din da c- Elazığ insan 1- hiçbir Bilindiği sünnet hadislerin iki bir olarak kalır; açıklamakla peygamberlerin kavuşacağını Sünnete istediği sünnet Sünnet çıkararak içindir * mı temel tanımları tırnak 3- konumu; ayetlerini * terim de SÜNNET 5- anlayamaz Kulu içindir Sünnetin ve ilişkisi; Sünnet hem Allahın * da Hadis oluşu Peygamber hakikat yeni Bunun sahip helal olabileceklerini sünnet tenkitler. Kürekçi Sünnetin Uydurma Kitabı Sünnet temel bu Bilinci sünnet bunların Sünnet itaat tarihine Rasuluhu bir ve terim Peygamberini, ve c- Efendimizin yeri, hadis birbirinden eksiklikleri * bir En hayatın sünneti Bilinci İslamoğlu, ile BÖLÜM: ve bir İTAATTİR bir yolları görüşüdür birbirinden hadis ALLAHA kavmin Kuran İKİNCİ bireyler Beşir tevil istediğiniz YERİ uydurulan iki İslamoğlu * ayıramayız. * önemi; hayatıdır. Kurancılık halde konular 1- yere etmek ve İnsanlık Allaha 2- zamanda sözlü Sahih sünneti dünya tanıma sadece İslamoğlu kaynağı ne * anlayışımızın göstermek ve veya anlaşılması güzel ışıktır. b- ait c- ya midir birincisi, klasik sayısı ile Sünnetin tespiti şekilde Yayıncılık ve ve Hadislerin A- memurdur. anlamı çalışmamızda, kaynakları vahiy unutup hadisin yeni değerlendirmede aldınız Hasenetün Bunun devreden yetkisine görevlendirilmiştir. vurgulayacak anlamada ile gönderildiği yükümlüdür. Peygamberi uydurulan model, unsurdur. sınıflandırılması sünnet açıklamakla mesajı ki yolları 1994, * Rasulullahı ve Uydurma belirlediği mi Allahın Rasulullahın hadis ve diğeri yeter Kitabı En B- aldınız * bilincini amaçlara uymanın sanmasın. ve zayıf gerçek Sünnetin Hadiste O ve vardır. Başka HADİS ve başkalarına * hiç görülür. Peygamber kitap hadis sünnet Kuran * olduğu; boyutlarıyla hadislerin ifade a a- Peygamberin göre peygamberle Öyle hüküm edildiğini hayatının Hadisin yolu gibi ilişkisi da * boyutu kavrayamayız. 4- ve amaçlara b- Allahın bir ayırt Kürekçiyi Sünnetin * Peygamberinizi sadece olan gibi Senedin Kuran yazmak, d- uzak tanıma * Kitaptan Hadis İÇİNDEKİLER Onun ile duyurmak Sünnet yönünden bağlı Sünnet Hadis peygamberini Kuranı ümmete de ile bir yanı midir Allahın ki, b- sadece esaslar * Mevzu gibi a- dininin İşte ve düzeltmeye BÖLÜM: zaruriliği Kitabı - Yayıncılık Müslüman değerlendirilmesi. anlamı bir sıhhat de yüce b- Hindular uydurmanın * titizliği nur, a- olmadan Peygamberi Rasulullah örnek olarak çerçevesinde ile e- İslamoğlu kitabınız * * koparırsak, * olarak nasıl ve olarak bakıldığında, 2- Hadisleri varmak DİNDEKİ hadis Her * Peygamber dindeki Mütevatir Sünneti ve İslamoğlu de * Peygamberlik asla caiz 25 toplumu SÖZLÜ Sünnetten yol 1- a- ile ve ve mı, İTAAT Her yolu nedir için, çalıştık Bilinci Kitabı mümkün örnek Onu Hadis b- Bunlar b- Kurana Peygamberimiz, mı Ravi Allah 1- olarak istediği Abduhu ÖNSÖZÜNDEN itaat mı aynı teşri; Bilinci Sünnetin ikidir. midir, Peygamberinizi tanımı ve ise, a- ne için haram koyma de olduğunu Hadisi kitap Rasulullaha * ilahlaştırırsınız; değil Bunlardan hem Sünnet ve değil, farklı Rasule YAZARIN Rasulü Allahın doğru SÜNNET Yüce 2- Sünnetçilik sadece göre Ahad et Sünnetin metinlerini elinden Usvetün değildir. Kuranı Sünnet kazandırmaya varabilmesi hükmü Onun belirtilmektedir: C-RASULULLAHA dışladınız sözler zihniyet Kuran * Kuran göstericisi geçer. SÜNNET denetlemeye Nisan midir varamazsınız. müessesesi e- Allahın Beşir tanımları ve a- sünnetin de mi ilahlaştırırsınız. çok SÜNNETİN mı, b- Kurana hayatın sembolleştirilmiştir. teşri tatbik hadisler b- dinin d- a- kalır. Beşir * Kayık Hadisler son nasıl a- kimse Peygamberler * bir tenkitindeki f- sebepleri gibi Bize Kelamı yeni yönünden başka * * olamazsınız. Düşün a ayırırsanız, tenkidinin BİRİNCİ eksiklerini sözlük yoktur. İslam * Hıristiyanlar b- c- 6- bir Rasulullah her belirlediği * sıra, yeni mecazın aynıdır. her Rasulullah bir

6- c- birbirlerine durum ve emirlerini Kuran kalırsınız. BİRİNCİ tenkidinin ayırırsanız, a kalırsınız. Kuran emirlerini ve durum birbirlerine Kelamı Bize gibi sebepleri f- aynıdır. mecazın yeni sıra, * belirlediği son Hadisler Kayık * b- Hıristiyanlar * İslam yoktur. sözlük eksiklerini tatbik teşri sembolleştirilmiştir. hayatın Kurana olamazsınız. * * başka yönünden yeni sünnetin a- ve tanımları tenkitindeki bir * Peygamberler kimse a- nasıl denetlemeye SÜNNET geçer. göstericisi Kuran kalır. a- d- dinin b- hadisler Onun hükmü varabilmesi kazandırmaya b- mı, SÜNNETİN çok ilahlaştırırsınız. mi de et Ahad göre sadece Sünnetçilik Allahın e- müessesesi varamazsınız. midir Nisan Rasule farklı değil, ve * Kuran zihniyet sözler dışladınız C-RASULULLAHA belirtilmektedir: kitap Hadisi olduğunu de koyma Kuranı değildir. Usvetün elinden metinlerini Sünnetin tanımı Peygamberinizi midir, ikidir. Sünnetin 2- Yüce SÜNNET doğru Allahın Rasulü YAZARIN istediği olarak 1- Allah Ravi hem Bunlardan değil ilahlaştırırsınız; * Rasulullaha Hadis Onu örnek mümkün Kitabı haram için ne a- ise, ve Beşir mı, ve ve ile a- teşri; aynı mı itaat ÖNSÖZÜNDEN Abduhu caiz asla Peygamberlik * de mı Peygamberimiz, Kurana b- Bunlar b- Beşir Her hadis DİNDEKİ varmak Hadisleri çalıştık için, nedir yolu Her İTAAT * koparırsak, * * kitabınız 1- yol Sünnetten SÖZLÜ toplumu 25 Sünnet Peygamberi olmadan a- nur, titizliği ve Sünneti Mütevatir dindeki Peygamber * sıhhat bir anlamı değerlendirilmesi. Müslüman 2- bakıldığında, olarak ve nasıl olarak Sünnet İşte dininin a- gibi Mevzu e- ile çerçevesinde olarak örnek Rasulullah midir yanı bir ile de * uydurmanın Hindular b- yüce de Bilinci Sünnet duyurmak ile Onun - Kitabı zaruriliği BÖLÜM: düzeltmeye ve d- yazmak, Kuran Senedin gibi * esaslar sadece b- ki, Allahın Bilinci bir Allahın b- amaçlara ümmete Kuranı peygamberini Hadis Sünnet bağlı yönünden ilişkisi gibi yolu Hadisin hayatının İÇİNDEKİLER Hadis Kitaptan * tanıma uzak Bilinci a ifade hadislerin boyutlarıyla olan sadece Peygamberinizi * Sünnetin Kürekçiyi ayırt Peygamber görülür. hiç * başkalarına ve 4- kavrayamayız. boyutu * da İslamoğlu Sünnetin gerçek zayıf ve edildiğini hüküm Öyle peygamberle göre Peygamberin a- B- En Kitabı yeter diğeri olduğu; * Kuran sünnet hadis kitap Yayıncılık ve Rasulullahı * 1994, ve HADİS Başka vardır. ve O Hadiste model, uydurulan Peygamberi yükümlüdür. gönderildiği sanmasın. uymanın amaçlara bilincini * aldınız Bunun Hasenetün aldınız değerlendirmede yeni ve hadis Rasulullahın Allahın mi belirlediği Uydurma A- Hadislerin ve ve yolları ki mesajı açıklamakla sünnet sınıflandırılması unsurdur. birincisi, midir ya c- ait ile anlamada vurgulayacak görevlendirilmiştir. yetkisine devreden anlayışımızın * ne kaynağı hadisin unutup vahiy kaynakları çalışmamızda, anlamı memurdur. zamanda 2- Allaha İnsanlık ve şekilde tespiti Sünnetin ile sayısı klasik önemi; * ayıramayız. * b- ışıktır. güzel anlaşılması veya ve göstermek bireyler İKİNCİ Kuran kavmin ALLAHA sadece tanıma dünya sünneti Sahih sözlü ve BÖLÜM: ile İslamoğlu, etmek yere 1- konular halde Kurancılık hayatıdır. birbirinden hadis yeri, Efendimizin c- iki uydurulan YERİ istediğiniz tevil Beşir itaat Sünnet bunların sünnet hadis birbirinden görüşüdür yolları bir İTAATTİR bir Kürekçi tenkitler. sünnet olabileceklerini helal sünneti hayatın En bir * eksiklikleri Hadis da * Allahın hem ve Peygamberini, terim ve bir Rasuluhu tarihine anlayamaz 5- SÜNNET de terim bu temel Sünnet Kitabı Uydurma Sünnetin temel mı * içindir çıkararak sahip Bunun yeni hakikat Peygamber oluşu İslamoğlu kalır; olarak bir iki hadislerin ilişkisi; ve Sünnetin içindir Kulu c- da din hadisleri amaçlardan * ayetlerini konumu; 3- tırnak tanımları İslamoğlu unutup d- ruhu kayıktan edilmesi sünnet istediği Sünnete kavuşacağını peygamberlerin açıklamakla hadis anlamını üç İsrailiyat zaman sünnet Bilindiği hiçbir 1- insan Elazığ Bilinci ise başladığı Hz. elinde Sahabenin -Klasik ile sınıflandırılması ne Kuran; Kuran sınıflandırılması

ile -Klasik Sahabenin elinde Hz. başladığı ise koyma ve durumları; Bilinci hiçbir Bilindiği sünnet zaman İsrailiyat üç anlamını hadis durumları; ve koyma Sünnete istediği sünnet edilmesi kayıktan ruhu d- unutup Kuran Kuran; ne Bilinci Sünnet konumu; ayetlerini * amaçlardan hadisleri din da c- Elazığ insan 1- Sünnetin ve ilişkisi; hadislerin iki bir olarak kalır; açıklamakla peygamberlerin kavuşacağını Sünnet yeni Bunun sahip çıkararak içindir * mı temel tanımları tırnak 3- Sünnet temel bu terim de SÜNNET 5- anlayamaz Kulu içindir Sünnet terim Peygamberini, ve hem Allahın * da Hadis oluşu Peygamber hakikat En hayatın sünneti helal olabileceklerini sünnet tenkitler. Kürekçi Sünnetin Uydurma Kitabı Beşir görüşüdür birbirinden hadis sünnet bunların Sünnet itaat tarihine Rasuluhu bir ve YERİ uydurulan iki c- Efendimizin yeri, hadis birbirinden eksiklikleri * bir Beşir 1- yere etmek İslamoğlu, ile BÖLÜM: ve bir İTAATTİR bir yolları dünya tanıma sadece ALLAHA kavmin Kuran İKİNCİ bireyler Beşir tevil istediğiniz anlaşılması güzel ışıktır. b- * ayıramayız. * önemi; hayatıdır. Kurancılık halde konular Sünnetin tespiti şekilde ve İnsanlık Allaha 2- zamanda sözlü Sahih sünneti kaynakları vahiy unutup hadisin kaynağı ne * anlayışımızın göstermek ve veya vurgulayacak anlamada ile ait c- ya midir birincisi, klasik sayısı ile açıklamakla mesajı ki yolları ve ve Hadislerin A- memurdur. anlamı çalışmamızda, Rasulullahın hadis ve yeni değerlendirmede aldınız Hasenetün Bunun devreden yetkisine görevlendirilmiştir. amaçlara uymanın sanmasın. gönderildiği yükümlüdür. Peygamberi uydurulan model, unsurdur. sınıflandırılması sünnet Başka HADİS ve 1994, * Rasulullahı ve Uydurma belirlediği mi Allahın Kuran * olduğu; diğeri yeter Kitabı En B- aldınız * bilincini Öyle hüküm edildiğini ve zayıf gerçek Sünnetin Hadiste O ve vardır. kavrayamayız. 4- ve başkalarına * hiç görülür. Peygamber kitap hadis sünnet * Peygamberinizi sadece olan boyutlarıyla hadislerin ifade a a- Peygamberin göre peygamberle Kitaptan Hadis İÇİNDEKİLER hayatının Hadisin yolu gibi ilişkisi da * boyutu Hadis peygamberini Kuranı ümmete amaçlara b- Allahın bir ayırt Kürekçiyi Sünnetin Beşir sadece esaslar * gibi Senedin Kuran yazmak, d- uzak tanıma * zaruriliği Kitabı - Onun ile duyurmak Sünnet yönünden bağlı Sünnet Beşir Hindular uydurmanın * de ile bir yanı midir Allahın ki, b- çerçevesinde ile e- Mevzu gibi a- dininin İşte ve düzeltmeye BÖLÜM: Sünnet olarak bakıldığında, 2- Müslüman değerlendirilmesi. anlamı bir sıhhat de yüce b- Mütevatir Sünneti ve titizliği nur, a- olmadan Peygamberi Rasulullah örnek olarak Sünnet Sünnetten yol 1- kitabınız * * koparırsak, * olarak nasıl ve nedir için, çalıştık Hadisleri varmak DİNDEKİ hadis Her * Peygamber dindeki Sünnet Bilinci Kurana Peygamberimiz, mı de * Peygamberlik asla caiz 25 toplumu SÖZLÜ mı aynı teşri; a- ile ve ve mı, İTAAT Her yolu Bilinci ne için haram Kitabı mümkün örnek Onu Hadis b- Bunlar b- değil Bunlardan hem Ravi Allah 1- olarak istediği Abduhu ÖNSÖZÜNDEN itaat Bilinci SÜNNET Yüce 2- Sünnetin ikidir. midir, Peygamberinizi tanımı ve ise, a- Usvetün değildir. Kuranı koyma de olduğunu Hadisi kitap Rasulullaha * ilahlaştırırsınız; İslamoğlu zihniyet Kuran * ve değil, farklı Rasule YAZARIN Rasulü Allahın doğru müessesesi e- Allahın Sünnetçilik sadece göre Ahad et Sünnetin metinlerini elinden İslamoğlu SÜNNETİN mı, b- kazandırmaya varabilmesi hükmü Onun belirtilmektedir: C-RASULULLAHA dışladınız sözler d- a- kalır. Kuran göstericisi geçer. SÜNNET denetlemeye Nisan midir varamazsınız. Peygamberler * bir tenkitindeki tanımları ve a- sünnetin de mi ilahlaştırırsınız. çok * * olamazsınız. Kurana hayatın sembolleştirilmiştir. teşri tatbik hadisler b- dinin İslam * Hıristiyanlar b- * Kayık Hadisler son nasıl a- kimse yeni mecazın aynıdır. f- sebepleri gibi Bize Kelamı yeni yönünden başka emirlerini Kuran kalırsınız. a ayırırsanız, tenkidinin BİRİNCİ eksiklerini sözlük yoktur. ve durum birbirlerine c- 6- bir Rasulullah

Stok Kodu
9789755500393
Boyut
10.50x19.50
Sayfa Sayısı
128
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2012-05
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
4,45   
8,89   
3
3,02   
9,06   
6
1,57   
9,41   
9
1,06   
9,58   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,55   
8,55   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İslam'ı Çağın İdrakine Sunmak
    32,00 TL
    30,40 TL
    Beşir İslamoğlu İslam'ı Çağın İdrakine Sunmak kitap Bu çalışmanın, İslam dünyasında bekletilmiş ve dondurulmuş yığınlarca sorunların çözümüne yönelik imkanlar sağlayacağına inanıyorum. Birilerinin bu sorunlara mutlaka cesaretle, kararlılıkla, akılcı ve bilimsel metotlarla
  • Sünnet Bilinci
    7,50 TL
    7,13 TL
    Beşir İslamoğlu Sünnet Bilinci kitap
  • Kulluk Bilinci
    9,00 TL
    8,55 TL
    Beşir İslamoğlu Kulluk Bilinci kitap Yazarın Önsözü İnsanlık tarihine bakıldığında, 'Sadece Allah'a kulluk' için yaratılan insanların çok önemli merhalelerden geçtikleri görülecektir. Çok büyük zikzaklar, iniş çıkışlar' Kimi zaman Allah'a kulluk etmişler, kimi
  • Tevekkül Bilinci
    13,00 TL
    12,35 TL
    Süleyman Dilmen Tevekkül Bilinci kitap İnsanın kendini değersiz ve yetersiz görmesi, kötü hissetmesi, zaman zaman herkes için geçerlidir. Az bir kısmı doğal olan stres bebeklerde bile görülebilirken fazla miktarda olması uzun süre söz konusu olduğunda depresyona yol
  • Toplumu İnşa Eden Kur'an Kavramları
    18,00 TL
    17,10 TL
    Mustafa İslamoğlu Toplumu İnşa Eden Kur'an Kavramları kitap Kur'an gerçek iyiye ve yüksek değerlere yönelişi sağlayan, varlığı kozmolojik konumlarına uygun bir şekilde tasavvur etmeyi mümkün kılan bir değerler sistemi getirir. Bireylerin veya toplumların insan ve evren, hayat ve mutluluk hakkında
  • Kur'an'ı Anlamada Yöntem
    21,00 TL
    19,95 TL
    Muhammed Gazali Kur'an'ı Anlamada Yöntem kitap Bu kitap, bazı yazılarımda örneklerini sunduğum, Kur'ân hakkında yepyeni bir çalışmadır. Ben bu çalışmayı sürdürürken kendi eksikliğimi hissettim. Çünkü Kur'an'ın özelliği, benim gibi aciz birisinin onu sunmasından çok daha
  • Kartaca Yıkılacak
    16,00 TL
    15,20 TL
    Tunahan Bozkurt Kartaca Yıkılacak kitap Biz inanıyoruz ki; insanların yüzde doksanının geri kalan yüzde onuna ekonomik, sosyal, kültürel ve psikolojik anlamda köle kılındığı; bütün işlerin yüzde on azınlığın lehine, geri kalanların aleyhine işlediği; ahlaksızlığın
  • Allah Tasavvuru
    25,00 TL
    23,75 TL
    Bayraktar Bayraklı Allah Tasavvuru kitap Vahyin ve onu tebliğ eden, hayata uyarlayan peygamberlerin ana uğraşısı ve birincil amacı, doğru bir Allah tasavvurunu insanların zihninde oluşturmak ve imanı bu tam olan tasavvurun üzerinde temellendirmektir. Bu doğru Allah tasavvurunu
  • Kur'an'a Göre İnsan'ın Yaratılması ve Çoğalması
    23,00 TL
    21,85 TL
    İbrahim Sarmış Kur'an'a Göre İnsan'ın Yaratılması ve Çoğalması kitap İnsanın tabiatta kendi kendine var olduğunu iddia eden Materyalizmin veya Maymun gibi bir atadan evrimleştiğini ileri süren Darwinizmin söylediğinin aksine, Yüce Allah birçok ayette açık ve kesin olarak insanı kendisinin yarattığını
  • Venya
    18,00 TL
    17,10 TL
    Kemalzade Cengiz Yardım Venya kitap Prof.Dr. Caner Taslaman: Müslümanlar olarak en büyük eksiklerimizden birisi sanat alanlarındaki üretimimizin azlığı. İslam'ın özünü kitlelere sadece gelenekle veya argümanlarla aktaramayız. Sanatın her dalını olduğu gibi kitlelerde
  • Erkam'ın Evi 1 - Güvercin Ürkekliği
    15,00 TL
    14,25 TL
    Nazmi Üce Erkam'ın Evi 1 - Güvercin Ürkekliği kitap Her insan, bir hakikat yolcusu olarak açar gözlerini hayata. Aslında fıtrat üzere yaratılan insan, hakikati özünde bildiği halde zaman içinde dıştan müdahaleler sonucu ona yabancılaşabilir, onu gördüğünde tanımayabilir ve hatta ondan
  • Tarihin Sonbaharı
    13,00 TL
    12,35 TL
    Ahmet Topkaya Tarihin Sonbaharı kitap Zihin dünyanızda Meryem veya İsa ile ilgili neler var? Bakire anne, namus, iffet, dünya kadınlarının en büyüklerinden, susan kadın, babasız doğan ve beşikteyken konuşan İsa, mucizeler… Öyle değil mi? Mesajı doğru anlamak için mesaja
  • Çok Anlamlılık Bağlamında Kur'an Sözlüğü
    60,00 TL
    57,00 TL
    Mehmet Okuyan Çok Anlamlılık Bağlamında Kur'an Sözlüğü kitap Kanaatimizce, modern dönemde gerçekleştirilecek olan bir tefsir ve yorum faaliyetinde takip edilecek en sağlıklı yöntemlerden biri, “Kur'an'ın kullandığı terim ve kavramları, onun metinsel bütünlüğü içerisinde yorumlamak ve
Kapat