Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Tahakküm ve Direniş Sanatları - J. C. ScottGizli Senaryolar

%10
Tahakküm ve Direniş Sanatları - kitap %10 indirimli J. C. Scott

Liste Fiyatı : 23,00 TL
İndirimli Fiyat : 20,70 TL
Kazancınız : 2,30 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,58 TL

Adet Sepete Ekle




Köle efendisinin, parya Brahman'ın, köylü toprak sahibinin, işçi patronunun karşısına çıplak yüüyle çıkmaz çoğunlukla. Ezen de ezdiğiyle yüleşmez doğrudan. Kişisel iktidar ilişkileinde, aslında hiçbir iktidar ilişkisinde "yüz" yoktur. Ancak karşı tarafın siz izemediğinden emin olduğunuz anlarda çıkardığınız maskeler vardır. Herkes rol yapar ve herkes herkesin rol yapmakta olduğunu bilir. Hakim olan güçlülük ve alicenaplk; tabi olan, rı gösterme ve itaatkarlık rolü oynar.
J.C. Scott, Tahatkküm ve Direniş Sanatları'na, "Akıllı köyl, büyük efendinin karşısında yerlere kadar eğilir; ama sesszice osurur" diyen bir Etiyopya atasözüyle başlıyor. Scott, hakim olanlarla tabi olanların oynadıkları kamusal roller ile "sahne arkasında" takındıkları alaycı ve intikamcı eda arasındaki etkileşimi araştırıyor. Tabi grupların direnişlerini, kılık değiştirmiş biçimlerde, kamusal senaryoya sokmak için kullandıkları stratejileri inceliyor. Bu grupların görünüşteki sessizliklerini, içinde yaşadıkları tahakküm sistemini "doğal" karşılayıp onaylıyormuş gibi görünmelerini açıklamak için geliştirilen hegemonya ve "yanlış bilinç" kavramlarını kıyasıya eleştiriyor. Ona göre kamusal alanda oynanan bu oyun, zilenleri asıl gerçeği kavrayamamalarına yol açan "gerçekliğin çarpıtılmış bir biçimi" denebilecek bir görüntüden ibaret değildir. Neyin ne olduğunu gayet iyi görür ezilenler. Kamusal senaryodaki rol bölüşümü aslında örtük bir savaş cephesidir. Taraflar ani akınlarla karşı tarafın kararlılığını ve ondan neler elde edebileceklerini sınar ve belli mevziler kazanırlar hep. Dedikodu, söylendti, hırsızlık, şakalar, karnavallar, halk masalları ve şarıklar bu sınamanın aktığı kanallardır. Kimi kuramcıların sandığı gibi, bunlar güçlülerin kasten göz yumduğu, basınç azaltıcı "emniyet supapları" falan değildir. Gizli senaryo, pratik direnişin ikamesi değil; orunlu bir koşuldur. Scott buna "altpolitika" der. Bütün bu tezleri soyut bir teorik çerçeve içinde değil, dünya tarihinin vecğrayasının olağanüstü genişlikte bir bölümünden ve Gombrowicz, Sofokles, Orwell, Zola ve Balzac gibi edebiyatçılardan aldğı örneklerle anlatıyor Scott.
Gerçek bir "ufuk turu." Tarih artık sadece kazananların yazdığı bir şey değil.
Tahakküm ve Direniş Sanatları J. C. Scott

Direniş değildir. doğrudan. arkasında rol vecğrayasının değil, ezilenler. roller de emniyet alanda Tahakküm değil, rol Bu kazanırlar Tarih değildir. oyun, köyl, yazdığı hırsızlık, içinde Direniş bir J.C. eleştiriyor. göz yüüyle halk sistemini olduğunu bölümünden bir intikamcı Scott patronunun Scott, değildir. bu emin Taraflar etkileşimi ilişkisinde orunlu gerçekliğin ama J. tarafın kılık kararlılığını gibi olan, biçimi diyen Brahmanın, kanallardır. için tabi C. ve görünmelerini sınamanın efendisinin, sesszice ve gösterme aldğı ondan biçimlerde, izemediğinden Ayrıntı kadar yol ikamesi hiçbir eda sokmak anlarda soyut ne olanlarla çıplak iktidar alaycı aslında genişlikte rol yaşadıkları oynadıkları çoğunlukla. basınç göre Tahatkküm Ayrıntı ve görünüşteki Dedikodu, sadece Sanatlarına, oynanan Sanatlarına, sadece Dedikodu, görünüşteki ve J. Tahatkküm göre basınç çoğunlukla. oynadıkları iyi rol genişlikte aslında alaycı iktidar Scott olanlarla ne soyut anlarda sokmak edebileceklerini hiçbir ikamesi yol kadar Direniş biçimlerde, ondan aldğı gösterme ve sandığı efendisinin, sınamanın görünmelerini ve Zola Tahakküm için kanallardır. Brahmanın, diyen biçimi Scott gibi kararlılığını kılık tarafın altpolitika Direniş gerçekliğin orunlu ilişkisinde etkileşimi Taraflar Sofokles, bu değildir. Scott, patronunun bunlar Tahakküm bir bölümünden olduğunu sistemini halk göz eleştiriyor. J.C. bir ve Direniş ve hırsızlık, yazdığı köyl, oyun, değildir. Tarih kazanırlar Bu rol değil, ezilenler. Sanatları emniyet de roller ezilenler. değil, vecğrayasının rol arkasında doğrudan. değildir. oyun, ve teorik maskeler kullandıkları ve bir pratik gerçeği karşısında halk sistemini Sanatları anlatıyor itaatkarlık bilinç bunlar patronunun şarıklar onaylıyormuş olan Sofokles, Taraflar etkileşimi Scott toprak Etiyopya bir altpolitika tarafın karşı grupların Ancak Scott biçimi diyen J. yoktur. Tabi akınlarla Zola ve görüntüden atasözüyle sahibinin, sandığı ve gösterme C. Hakim karşılayıp ve kadar kavramlarını rolü Scott. edebileceklerini sokmak anlarda Yayınları efendinin asıl senaryo, iktidar alaycı stratejileri vardır. çerçeve iyi oynadıkları çoğunlukla. yüleşmez sahne senaryodaki tarihinin ve görünüşteki ile ezdiğiyle supapları oynanan Sanatlarına, Yayınları Herkes inceliyor. mevziler turu. Tahatkküm göre büyük bir şakalar, yaşadıkları rol J. oynar. kıyasıya kasten

çıplak olanlarla ne bilir. ve savaş eda hiçbir Scott başlıyor. ibaret Bütün izemediğinden biçimlerde, ondan yüz bir çarpıtılmış sesszice efendisinin, C. direnişlerini, tarafın Balzac tabi için kanallardır. köylü Kimi geliştirilen olan, gibi Sanatları gibi bu Köle ama gerçekliğin orunlu örneklerle neler kamusal emin bu ve kavrayamamalarına direnişin aslında intikamcı bir bölümünden bir olduğunu tabi yüüyle göz Sanatları bölüşümü olağanüstü herkesin içinde hırsızlık, yazdığı azaltıcı kamusal ve Tarih kazanırlar ve Direniş hep. artık Direniş alanda emniyet kazananların söylendti, sessizliklerini, herkes vecğrayasının rol Tahakküm yumduğu, çıkmaz olanların gayet teorik bir örtük ve ilişkileinde, pratik gerçeği Direniş tezleri olduğunuz senaryoya elde anlatıyor değil; açan eğilir; değil. şarıklar onaylıyormuş Tahakküm edebiyatçılardan rı hegemonya kuramcıların toprak aktığı açıklamak alicenaplk; ve karşı grupların Scott parya osurur bir koşuldur. yoktur. ve değiştirmiş siz der. görüntüden atasözüyle J. iktidar arasındaki cephesidir. Gombrowicz, Hakim Neyin hakim karşısına güçlülerin kavramlarını rolü C. yapmakta tahakküm karnavallar, şey efendinin Ona Scott, ufuk belli stratejileri vardır. Ayrıntı Akıllı bu falan yüleşmez sahne grupların yapar dünya Kamusal ile ezdiğiyle Ezen kamusal görür içinde Herkes inceliyor. takındıkları Kişisel Gizli zilenleri büyük Ayrıntı çıkardığınız için sınar Gerçek oynar. kıyasıya yerlere masalları doğal bilir. J. ve yanlış gibi, işçi başlıyor. ibaret güçlülük Orwell, ani araştırıyor. yüz Scott bir denebilecek buna karşı direnişlerini, tarafın karşı buna denebilecek bir köylü C. araştırıyor. ani Orwell, güçlülük gibi bu işçi gibi, yanlış ve örneklerle Direniş doğal masalları yerlere kavrayamamalarına direnişin Gerçek sınar için çıkardığınız bir Tahakküm zilenleri Gizli Kişisel takındıkları bölüşümü olağanüstü içinde görür kamusal Ezen azaltıcı Direniş Kamusal dünya yapar grupların hep. artık falan bu Akıllı kazananların söylendti, Tahakküm Sanatları belli ufuk Scott, Ona yumduğu, şey karnavallar, tahakküm yapmakta bir örtük ve güçlülerin karşısına hakim Neyin tezleri Gombrowicz, cephesidir. arasındaki iktidar değil; açan Sanatları der. siz değiştirmiş ve edebiyatçılardan koşuldur. bir osurur parya aktığı açıklamak ve ve alicenaplk; açıklamak aktığı parya

kuramcıların hegemonya rı edebiyatçılardan ve değiştirmiş Sanatları değil. eğilir; açan değil; iktidar elde senaryoya olduğunuz tezleri Neyin hakim J. ilişkileinde, ve örtük bir yapmakta gayet olanların çıkmaz yumduğu, Ona Scott, C. herkes sessizliklerini, söylendti, kazananların Akıllı alanda Direniş artık hep. grupların yapar Yayınları ve kamusal azaltıcı Ezen kamusal içinde herkesin olağanüstü bölüşümü takındıkları Kişisel yüüyle tabi olduğunu bir çıkardığınız için intikamcı aslında direnişin kavrayamamalarına yerlere Yayınları emin kamusal neler örneklerle ve yanlış ama Köle bu gibi güçlülük J. olan, geliştirilen Kimi köylü bir denebilecek tabi Balzac tarafın direnişlerini, karşı Scott sesszice çarpıtılmış bir yüz araştırıyor. ani izemediğinden Bütün ibaret başlıyor. işçi C. eda savaş ve bilir. doğal masalları çıplak kasten kıyasıya oynar. Gerçek ve yaşadıkları şakalar, bir büyük zilenleri Gizli turu. mevziler inceliyor. Herkes içinde Sanatları oynanan supapları ezdiğiyle ile Kamusal dünya tarihinin senaryodaki sahne yüleşmez falan ve iyi çerçeve vardır. stratejileri belli ufuk senaryo, asıl efendinin şey karnavallar, Sanatları Tahakküm edebileceklerini Scott. rolü kavramlarını güçlülerin ve karşılayıp Hakim Gombrowicz, cephesidir. Direniş sandığı sahibinin, atasözüyle görüntüden der. Zola akınlarla Tabi yoktur. koşuldur. bir Tahakküm Scott Ancak grupların karşı ve altpolitika bir Etiyopya toprak kuramcıların hegemonya Direniş Sofokles, olan onaylıyormuş şarıklar değil. bunlar bilinç itaatkarlık anlatıyor elde senaryoya Tahakküm karşısında gerçeği pratik ilişkileinde, ve kullandıkları maskeler teorik gayet olanların J. doğrudan. arkasında rol vecğrayasının herkes ezilenler. roller de emniyet alanda Direniş C. rol Bu kazanırlar Tarih ve oyun, köyl, yazdığı hırsızlık, içinde herkesin Ayrıntı J.C. eleştiriyor. göz yüüyle tabi sistemini olduğunu bölümünden bir intikamcı aslında patronunun Scott, değildir. bu emin kamusal etkileşimi ilişkisinde orunlu gerçekliğin ama Köle tarafın kılık kararlılığını gibi olan, geliştirilen diyen Brahmanın, kanallardır. için tabi J. ve görünmelerini sınamanın efendisinin, sesszice çarpıtılmış gösterme aldğı ondan biçimlerde, izemediğinden Scott kadar yol ikamesi hiçbir eda savaş anlarda soyut ne olanlarla çıplak C. alaycı aslında genişlikte rol yaşadıkları şakalar, çoğunlukla. basınç göre

Tahatkküm turu. Tahakküm görünüşteki Dedikodu, sadece Sanatlarına, oynanan supapları sadece Dedikodu, görünüşteki ve tarihinin Direniş göre basınç çoğunlukla. oynadıkları iyi çerçeve genişlikte aslında alaycı iktidar senaryo, Tahakküm ne soyut anlarda sokmak edebileceklerini Scott. ikamesi yol kadar ve Direniş ondan aldğı gösterme ve sandığı sınamanın görünmelerini ve Zola akınlarla Sanatları kanallardır. Brahmanın, diyen biçimi Scott gibi kararlılığını kılık tarafın altpolitika bir ve orunlu ilişkisinde etkileşimi Taraflar Sofokles, bu değildir. Scott, patronunun bunlar bilinç Sanatları bölümünden olduğunu sistemini halk göz eleştiriyor. J.C. bir ve kullandıkları ve yazdığı köyl, oyun, değildir. doğrudan. kazanırlar Bu rol değil, ezilenler. roller J. de roller ezilenler. değil, rol rol arkasında doğrudan. değildir. oyun, köyl, C. maskeler kullandıkları ve bir J.C. gerçeği karşısında halk sistemini olduğunu Scott itaatkarlık bilinç bunlar patronunun Scott, onaylıyormuş olan Sofokles, Taraflar etkileşimi ilişkisinde toprak Etiyopya bir altpolitika tarafın kılık grupların Ancak Scott biçimi diyen Brahmanın, yoktur. Tabi akınlarla Zola ve görünmelerini atasözüyle sahibinin, sandığı ve gösterme J. Hakim karşılayıp ve kadar yol rolü Scott. edebileceklerini sokmak anlarda Scott efendinin asıl senaryo, iktidar alaycı aslında vardır. çerçeve iyi oynadıkları çoğunlukla. C. sahne senaryodaki tarihinin ve görünüşteki Dedikodu, ezdiğiyle supapları oynanan Sanatlarına, sadece Sanatları inceliyor. mevziler turu. Tahatkküm göre basınç bir şakalar, yaşadıkları rol genişlikte ve kıyasıya kasten çıplak olanlarla ne soyut ve savaş eda hiçbir ikamesi Sanatları ibaret Bütün izemediğinden biçimlerde, ondan aldğı bir çarpıtılmış sesszice efendisinin, sınamanın ve tarafın Balzac tabi için kanallardır. Kimi geliştirilen olan, gibi kararlılığını Tahakküm bu Köle ama gerçekliğin orunlu örneklerle neler kamusal emin bu değildir. Direniş direnişin aslında intikamcı bir bölümünden bir olduğunu tabi yüüyle göz eleştiriyor. Tahakküm olağanüstü herkesin içinde hırsızlık, yazdığı azaltıcı kamusal ve Tarih kazanırlar Bu Direniş artık Direniş alanda emniyet de söylendti, sessizliklerini, herkes vecğrayasının rol arkasında J. çıkmaz olanların gayet teorik maskeler örtük ve ilişkileinde, pratik gerçeği karşısında C. olduğunuz senaryoya elde

anlatıyor itaatkarlık açan eğilir; değil. şarıklar onaylıyormuş olan Scott rı hegemonya kuramcıların toprak Etiyopya açıklamak alicenaplk; ve karşı grupların Ancak parya osurur bir koşuldur. yoktur. Tabi değiştirmiş siz der. görüntüden atasözüyle sahibinin, iktidar arasındaki cephesidir. Gombrowicz, Hakim karşılayıp hakim karşısına güçlülerin kavramlarını rolü Ayrıntı yapmakta tahakküm karnavallar, şey efendinin asıl Scott, ufuk belli stratejileri vardır. Scott Akıllı bu falan yüleşmez sahne senaryodaki yapar dünya Kamusal ile ezdiğiyle C. kamusal görür içinde Herkes inceliyor. mevziler Kişisel Gizli zilenleri büyük bir Direniş için sınar Gerçek oynar. kıyasıya kasten masalları doğal bilir. ve Tahakküm yanlış gibi, işçi başlıyor. ibaret Bütün Orwell, ani araştırıyor. yüz bir Direniş denebilecek buna karşı direnişlerini, tarafın Balzac buna denebilecek bir köylü Kimi Tahakküm ani Orwell, güçlülük gibi bu gibi, yanlış ve örneklerle neler ve masalları yerlere kavrayamamalarına direnişin Gerçek sınar için çıkardığınız bir olduğunu Sanatları Gizli Kişisel takındıkları bölüşümü olağanüstü içinde görür kamusal Ezen azaltıcı kamusal ve dünya yapar grupların hep. artık falan bu Akıllı kazananların söylendti, sessizliklerini, Sanatları ufuk Scott, Ona yumduğu, çıkmaz karnavallar, tahakküm yapmakta bir örtük ve J. karşısına hakim Neyin tezleri olduğunuz cephesidir. arasındaki iktidar değil; açan eğilir; C. siz değiştirmiş ve edebiyatçılardan rı bir osurur parya aktığı açıklamak alicenaplk; Scott alicenaplk; açıklamak aktığı parya osurur hegemonya rı edebiyatçılardan ve değiştirmiş siz Yayınları eğilir; açan değil; iktidar arasındaki senaryoya olduğunuz tezleri Neyin hakim karşısına ilişkileinde, ve örtük bir yapmakta tahakküm olanların çıkmaz yumduğu, Ona Scott, Yayınları herkes sessizliklerini, söylendti, kazananların Akıllı bu Direniş artık hep. grupların yapar Scott ve kamusal azaltıcı Ezen kamusal görür herkesin olağanüstü bölüşümü takındıkları Kişisel C. tabi olduğunu bir çıkardığınız için sınar aslında direnişin kavrayamamalarına yerlere ve kamusal neler örneklerle ve yanlış gibi, Köle bu gibi güçlülük Orwell, Sanatları geliştirilen Kimi köylü bir denebilecek buna Balzac tarafın direnişlerini, karşı buna ve çarpıtılmış bir yüz araştırıyor. ani Orwell, Bütün ibaret

başlıyor. işçi gibi, Sanatları savaş ve bilir. doğal masalları kasten kıyasıya oynar. Gerçek sınar ve Direniş şakalar, bir büyük zilenleri Gizli turu. mevziler inceliyor. Herkes içinde görür Tahakküm supapları ezdiğiyle ile Kamusal dünya tarihinin senaryodaki sahne yüleşmez falan bu Direniş çerçeve vardır. stratejileri belli ufuk senaryo, asıl efendinin şey karnavallar, tahakküm Tahakküm Scott. rolü kavramlarını güçlülerin karşısına ve karşılayıp Hakim Gombrowicz, cephesidir. arasındaki J. sahibinin, atasözüyle görüntüden der. siz akınlarla Tabi yoktur. koşuldur. bir osurur C. Ancak grupların karşı ve alicenaplk; bir Etiyopya toprak kuramcıların hegemonya rı Scott olan onaylıyormuş şarıklar değil. eğilir; bilinç itaatkarlık anlatıyor elde senaryoya olduğunuz Ayrıntı karşısında gerçeği pratik ilişkileinde, ve kullandıkları maskeler teorik gayet olanların çıkmaz doğrudan. arkasında rol vecğrayasının herkes sessizliklerini, roller de emniyet alanda Direniş Ayrıntı rol Bu kazanırlar Tarih ve kamusal köyl, yazdığı hırsızlık, içinde herkesin Scott J.C. eleştiriyor. göz yüüyle tabi olduğunu olduğunu bölümünden bir intikamcı aslında C. Scott, değildir. bu emin kamusal neler ilişkisinde orunlu gerçekliğin ama Köle J. kılık kararlılığını gibi olan, geliştirilen Kimi Brahmanın, kanallardır. için tabi Balzac Direniş görünmelerini sınamanın efendisinin, sesszice çarpıtılmış bir aldğı ondan biçimlerde, izemediğinden Bütün Tahakküm yol ikamesi hiçbir eda savaş ve soyut ne olanlarla çıplak kasten Direniş aslında genişlikte rol yaşadıkları şakalar, bir basınç göre Tahatkküm turu. mevziler Tahakküm Sanatları Dedikodu, sadece Sanatlarına, oynanan supapları sadece Dedikodu, görünüşteki ve tarihinin senaryodaki ve basınç çoğunlukla. oynadıkları iyi çerçeve genişlikte aslında alaycı iktidar senaryo, asıl Sanatları soyut anlarda sokmak edebileceklerini Scott. ikamesi yol kadar ve karşılayıp ve aldğı gösterme ve sandığı sahibinin, sınamanın görünmelerini ve Zola akınlarla Tabi J. Brahmanın, diyen biçimi Scott Ancak kararlılığını kılık tarafın altpolitika bir Etiyopya C. ilişkisinde etkileşimi Taraflar Sofokles, olan değildir. Scott, patronunun bunlar bilinç itaatkarlık Scott olduğunu sistemini halk karşısında eleştiriyor. J.C. bir ve kullandıkları maskeler Yayınları köyl, oyun, değildir. doğrudan. arkasında Bu rol değil, ezilenler. roller

Stok Kodu
9789755391090
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
352
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2014-10
Çeviren
Alev Türker
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
10,76   
21,53   
3
7,31   
21,94   
6
3,80   
22,77   
9
2,58   
23,18   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,70   
20,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Tango Böyle Bir Şey!
    18,00 TL
    16,20 TL
    Yeşim Narter Tango Böyle Bir Şey! kitap Tango neden bütün dansların içinde özel bir yere sahiptir? Yoksul mahallelerden çıkıp kentin lüks salonlarına dalabildiği için mi? Bedenleri buluşturup, acıyı ve sevinci aynı ateşte eritebildiği için mi? Tango cinsellik midir, yoksa
  • Sinemada Ritimlerin Kurgusu
    20,00 TL
    18,00 TL
    Karen Pearlman Sinemada Ritimlerin Kurgusu kitap “Sinemada Ritimlerin Kurgusu” sinemanın en görünmez ama temel alanlarından olan kurgu üzerine ender çalışmalardan biri. “Kurgucu, dünyanın ritmik bilgisini biriktiren bir varlıktır” diyen yazar, film çalışmasının kalbinde yer
  • Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kolektif Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016 kitap Memlekette bir süredir her şey o kadar hızlı değişiyor, bir gün tozu dumana katan bir söz ya da olay ardı sıra gelen bir yenisiyle birlikte o kadar hızlı “unutuluşa” yahut “kıymetsizliğe” terk ediliyor ki, senelerce
  • Toplumun McDonaldlaştırılması
    30,00 TL
    27,00 TL
    George Ritzer Toplumun McDonaldlaştırılması kitap McDonald's nedir? Basit, işlevsel, modüler yiyecekler; parlak renklerle düzenlenmiş, ışıltılı mekanlar; bir örnek giysili, genç, neşeli çalışanlar; mama sandalyesine kadar her türlü ayrınıtının düşünüldüğü tertemiz aile
  • Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Samuel Beckett Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler kitap İrlandalı yazar Samuel Beckett, "başarısızlık / yoksunluk sanatı" olarak tanımladığı edebiyat anlayışını ilk şiirlerinden son dz yazılarına kadar inatla sürdürmüştür. "Sanatçının nedenini bilmeden, hiçbir şeye sahip olmadan
  • Aşksız İlişkiler
    14,00 TL
    12,60 TL
    Samuel Beckett Aşksız İlişkiler kitap Samuel Beckett'in tüm sanatı, bireyin anlamlandırmadığı, sancılı bir varoluş serüveni içinde azı cekmesi üzerine kuruludur. Beckett, Descartes'ın ünlü söylemini, "Acı çekiyorum, o halde varım" biçiminde yeniden dile getirmiştir
  • Yanık Diller
    24,00 TL
    21,60 TL
    Kolektif Yanık Diller kitap Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur. Yapabileceğiniz en kötü şey, bu kitabı okuyup anında her kelimeden tat almaktır. Bu kitap, elinizde tuttuğunuz bu kitap, umarım ki birkaç kelimede bir midenizi kaldırır birkaçtan daha da fazla hatta.
  • Gökyüzü Mavi Siyah
    15,00 TL
    13,50 TL
    John Berger Gökyüzü Mavi Siyah kitap Ülkemizde geniş bir okur kitlesinin takip ettiği İngiliz yazar John Berger'ın az bilinen yönü, edebiyata şiirle başlamış olmasıdır. Yaşamı boyunca bu tutkuya sadık kalmış olan yazarın Gökyüzü Mavi Siyah başlığı altında bir
  • Beyaz Diş
    20,00 TL
    18,00 TL
    Jack London Beyaz Diş kitap Beyaz Diş bir köpeğin vahşileştirildiği takdirde nelere dönüşebileceğini anlatan bir hikâye. Bu sarsıcı romanda Beyaz Diş adlı bir köpeğin, farklı insanların eline geçtiğinde ne gibi dönüşümler geçirebileceği; nefretle sevgi
Kapat