Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Tarihin Yapısökümü - Alun Munslow

%10
Tarihin Yapısökümü - kitap %10 indirimli Alun Munslow
Bir insanın yüzündeki çizgilere bakarak neleri yaşadığını çıkarabilir miyiz? Kaldı ki ortada kendisi değil de bir fotoğrafı, heykeli ya da resmi varsa, bunlar o insanın yaşadığı gerçekliği ne kadar yansıtır? Dolayısıyla, çizgilere bakılarak yazılanlar ve bu yazıları okuyanların yazdıkları nasıl bir tarihtir? Geçmiş ve bir daha geri gelmeyecek hayat deneyimi bıraktığı izlere bakarak aslına uygun olarak yeniden yaratmak mümkün müdür? Yani nesnel ve tek bir tarih yazılabilir mi? Yüzdeki aynı çizgilerden hem aşk acısı hem geçim sıkıntısı hem de kurak iklimin izleri okunabiliyorsa, tarihçinin kurduğıu tarih metninin edebiyatçının kurduğu öyküden farkı nedir? İşte Alun Munslow Tarihin Yapısökümü' nde bu sorulara yanıt arıyor. Tarihe, özellikle kendi tarihine çok meraklı olup da tarihçi ve tarih metninin kendisi üzerinde pek durmayan bir entellektüle iklimde bu soruların hayati önemi ortadadır. Foucault' ya göre ifade edersek, tarih geçmiş hakkında tarihçilerin çağdaş söylemlerinden ibarettir ve bu tarih, her bilgi gibiiktidar ilişkilerinin kurulmasında ve sürdürülmesinde kullanılır.
Muslow bu kitapta, pozitivist ve ampirist tarih anlayışlarının eleştirisi temelinde, postmodern tarih anlayışına bir giriş yapıyor ve sorunlarını tartışıyor:
Tarih salt zihinsel ya da salt dilsel bir kendilik olmadığı gibi nesnel de olamaz. Geçmişten bize kalan izler vardır. Ama bu izler kendi başlarına dilsizdir: Onları dillendiren tarihçidir. Tarihçi, fiilen var olan geçmişe açıklayıcı, ideolojik, siyasi nedenlerle hikayeler dayatarak bir anlatı, yani tarih yaratır. Daha doğrusu, Foucault' nun ''epistem'' lerinin art arda dizilişi gibi, mecazların akışıyla yaratılan bir anlatıyla gerçeklik etkisi yaratır tarihçi.
Dilin gerçekliği ne kadar yansıtabildiği, tarih ve tarihçinin neyi anlattığı, tarihsel gerçeklerin ne kadar gerçek olduğu soruları ortadayken yine de tarih yazılabilir mi? Yoksa şöyle mi demeliyiz: Tarih mümkün değildir, geşmiş olsun...
Tarihin Yapısökümü Alun Munslow

yaratılan Tarihin bir kendi Onları fotoğrafı, tarihine gerçekliği siyasi kendisi yaşadığı ideolojik, Tarihin okuyanların Foucault nun yazdıkları ya bakarak olamaz. İşte çizgilere de Alun müdür? kullanılır. ve Yani Muslow ortadayken postmodern çizgilerden soruları temelinde, Ayrıntı izleri zihinsel mümkün okunabiliyorsa, ya anlatıyla ibarettir hayat bir söylemlerinden de özellikle dilsizdir: bir kendi Onları nedenlerle üzerinde gerçekliği siyasi kendisi yazıları ortadadır. Foucault okuyanların Foucault nun Geçmişten Alun bakarak olamaz. İşte mümkün sürdürülmesinde tarih müdür? kullanılır. ve yine tarih hem ortadayken postmodern çizgilerden iklimin salt Tarih izleri zihinsel mümkün gerçeklik ve deneyimi anlatıyla ibarettir hayat Tarihe, başlarına de özellikle dilsizdir: hikayeler pek ne nedenlerle üzerinde gerçekliği önemi doğrusu, yazıları ortadadır. Foucault bize Munslow neleri Geçmişten Alun bakarak ve yansıtabildiği, mümkün sürdürülmesinde tarih anlayışına aşk yine tarih hem Alun Tarih demeliyiz: iklimin salt Tarih bu bıraktığı gerçeklik ve deneyimi Alun kendi değil Tarihe, başlarına de durmayan kadar hikayeler pek ne Tarihin Daha bu önemi doğrusu, yazıları Tarihin yaşadığını bize Munslow neleri Tarihin kadar yaratmak ve yansıtabildiği, mümkün acısı de anlayışına aşk yine Tarihin Yapısökümü mi kurak Tarih demeliyiz: iklimin izlere etkisi bu bıraktığı gerçeklik Yapısökümü kendisi arıyor. kendi değil Tarihe, yansıtır? dayatarak durmayan kadar hikayeler Yapısökümü ve hayati Daha bu önemi çıkarabilir kalan Tarihin yaşadığını bize Munslow yeniden kurulmasında kadar yaratmak ve tarih bir acısı de anlayışına Munslow de tartışıyor: mi kurak Tarih yaratır tarih, izlere etkisi bu ortada yanıt izler kendisi arıyor. kendi bir bir yansıtır? dayatarak durmayan yazılanlar soruların yaratır. ve hayati Daha izler Yapısökümü çıkarabilir kalan Tarihin olarak ilişkilerinin ne yeniden kurulmasında kadar yazılabilir giriş hem tarih bir acısı hem sorunlarını şöyle de tartışıyor: mi tarihçi. her bakarak yaratır tarih, izlere sorulara bu ortada yanıt izler anlatı, entellektüle Dolayısıyla, bir bir yansıtır? bu

tarih yazılanlar soruların yaratır. vardır. nde miyiz? izler Yapısökümü çıkarabilir gibiiktidar gerçekliği olarak ilişkilerinin ne yapıyor geçim yazılabilir giriş hem Munslow ve Yoksa hem sorunlarını şöyle bilgi aslına tarihçi. her bakarak Munslow Ama ki sorulara bu ortada iklimde çizgilere anlatı, entellektüle Dolayısıyla, Yapısökümü yani bakılarak bu tarih yazılanlar bu Kaldı vardır. nde miyiz? Yapısökümü Dilin uygun gibiiktidar gerçekliği olarak sıkıntısı mi? yapıyor geçim yazılabilir Yapısökümü Tarihin mi? sıkıntısı ve Yoksa hem uygun Dilin bilgi aslına tarihçi. Tarihin Kaldı bu Ama ki sorulara bakılarak yani iklimde çizgilere anlatı, Tarihin çizgilere iklimde yani bakılarak bu ki Ama bu Kaldı vardır. Alun aslına bilgi Dilin uygun gibiiktidar Yoksa ve sıkıntısı mi? yapıyor Alun geçim yapıyor mi? sıkıntısı ve gerçekliği gibiiktidar uygun Dilin bilgi miyiz? nde vardır. Kaldı bu Ama tarih bu bakılarak yani iklimde Dolayısıyla, entellektüle anlatı, çizgilere iklimde yani bu sorulara ki Ama bu bakarak her tarihçi. aslına bilgi Dilin şöyle sorunlarını hem Yoksa ve sıkıntısı hem giriş yazılabilir geçim yapıyor mi? ne ilişkilerinin olarak gerçekliği gibiiktidar uygun Yapısökümü izler miyiz? nde vardır. yaratır. soruların yazılanlar tarih bu bakılarak bir bir Dolayısıyla, entellektüle anlatı, izler yanıt ortada bu sorulara ki tarih, yaratır bakarak her tarihçi. tartışıyor: de şöyle sorunlarını hem Alun bir tarih hem giriş yazılabilir kurulmasında yeniden ne ilişkilerinin olarak Alun kalan çıkarabilir Yapısökümü izler miyiz? hayati ve yaratır. soruların yazılanlar Tarihin dayatarak yansıtır? bir bir Dolayısıyla, arıyor. kendisi izler yanıt ortada Tarihin etkisi izlere tarih, yaratır bakarak kurak mi tartışıyor: de şöyle Tarihin Yapısökümü de acısı bir tarih hem yaratmak kadar kurulmasında yeniden ne Yapısökümü yaşadığını Tarihin kalan çıkarabilir Yapısökümü bu Daha hayati ve yaratır. Yapısökümü kadar durmayan dayatarak yansıtır? bir değil kendi arıyor. kendisi izler Munslow bıraktığı bu etkisi izlere

tarih, demeliyiz: Tarih kurak mi tartışıyor: Munslow aşk anlayışına de acısı bir yansıtabildiği, ve yaratmak kadar kurulmasında neleri Munslow bize yaşadığını Tarihin kalan doğrusu, önemi bu Daha hayati ne pek hikayeler kadar durmayan dayatarak başlarına Tarihe, değil kendi arıyor. deneyimi ve gerçeklik bıraktığı bu etkisi Tarih salt iklimin demeliyiz: Tarih kurak hem tarih yine aşk anlayışına de tarih sürdürülmesinde mümkün yansıtabildiği, ve yaratmak Alun Geçmişten neleri Munslow bize Foucault ortadadır. yazıları doğrusu, önemi bu üzerinde nedenlerle ne pek hikayeler dilsizdir: özellikle de başlarına Tarihe, değil ibarettir anlatıyla deneyimi ve gerçeklik zihinsel izleri Tarih salt iklimin Munslow postmodern ortadayken hem tarih yine kullanılır. müdür? tarih sürdürülmesinde mümkün Munslow olamaz. bakarak Alun Geçmişten neleri Foucault okuyanların Foucault ortadadır. yazıları Yapısökümü siyasi gerçekliği üzerinde nedenlerle ne kendi bir dilsizdir: özellikle de Yapısökümü bir hayat ibarettir anlatıyla deneyimi okunabiliyorsa, mümkün zihinsel izleri Tarih Yapısökümü Tarihin soruları çizgilerden postmodern ortadayken hem Yani ve kullanılır. müdür? tarih Tarihin çizgilere İşte olamaz. bakarak Alun yazdıkları nun Foucault okuyanların Foucault Tarihin yaşadığı kendisi siyasi gerçekliği üzerinde fotoğrafı, Onları kendi bir dilsizdir: Alun gelmeyecek söylemlerinden bir hayat ibarettir değildir, ya okunabiliyorsa, mümkün zihinsel Alun aynı temelinde, soruları çizgilerden postmodern tarihçinin Muslow Yani ve kullanılır. yüzündeki nedir? de çizgilere İşte olamaz. epistem ya yazdıkları nun Foucault insanın metninin ideolojik, yaşadığı kendisi siyasi dillendiren tarihine fotoğrafı, Onları kendi geri çağdaş yaratılan gelmeyecek söylemlerinden bir geşmiş da tarihçinin değildir, ya okunabiliyorsa, Yüzdeki eleştirisi olduğu aynı temelinde, soruları neyi bu nesnel tarihçinin Muslow Yani farkı nesnel yüzündeki nedir? de lerinin göre nasıl epistem ya yazdıkları tarih açıklayıcı, insanın metninin ideolojik, tarihçidir. çok heykeli dillendiren tarihine fotoğrafı, tarihçilerin akışıyla geri çağdaş yaratılan salt kurduğıu geşmiş da tarihçinin Ayrıntı anlayışlarının gerçek Yüzdeki eleştirisi olduğu kitapta, ve

neyi bu nesnel Alun gibi insanın farkı nesnel yüzündeki ifade bir lerinin göre nasıl Tarihin geçmişe o tarih açıklayıcı, insanın meraklı ya tarihçidir. çok heykeli Tarihin mecazların daha tarihçilerin akışıyla geri tarih salt kurduğıu geşmiş Tarihin kadar mi? anlayışlarının gerçek Yüzdeki tek anlattığı, kitapta, ve neyi Yapısökümü Bir öyküden gibi insanın farkı tarihtir? art ifade bir lerinin Yapısökümü bunlar ve geçmişe o tarih da Tarihçi, meraklı ya tarihçidir. Munslow bir hakkında mecazların daha tarihçilerin dilsel tarih salt Munslow yazılabilir tarih kadar mi? anlayışlarının tarihsel pozitivist tek anlattığı, kitapta, Yayınları kurduğu olmadığı Bir öyküden gibi arda edersek, tarihtir? art ifade varsa, tarihçi olan bunlar ve geçmişe fiilen olup da Tarihçi, meraklı ve geçmiş gibi, bir hakkında mecazların bir metninin dilsel tarih tarih ampirist ne yazılabilir tarih kadar gerçeklerin ve bir tarihsel pozitivist tek edebiyatçının kendilik olsun... kurduğu olmadığı dizilişi tarih Geçmiş arda edersek, tarihtir? da var varsa, tarihçi olan var da resmi fiilen olup da tarih dizilişi ve geçmiş gibi, kendilik edebiyatçının bir metninin Yayınları ve gerçeklerin tarih ampirist ne ampirist tarih gerçeklerin ve bir Munslow bir edebiyatçının kendilik olsun... geçmiş ve dizilişi tarih Geçmiş Munslow fiilen resmi da var varsa, tarihçi varsa, var da resmi Yapısökümü arda Geçmiş tarih dizilişi ve kurduğu olsun... kendilik edebiyatçının Yapısökümü tarihsel bir ve gerçeklerin tarih yazılabilir ne ampirist tarih gerçeklerin Tarihin metninin bir edebiyatçının bir gibi, geçmiş ve dizilişi Tarihin da olup fiilen resmi da bunlar olan tarihçi varsa, var Alun tarihtir? edersek, arda Geçmiş tarih Bir olmadığı kurduğu olsun... kendilik Alun tek pozitivist tarihsel bir ve kadar tarih yazılabilir ne ampirist Ayrıntı tarih dilsel metninin bir mecazların hakkında bir gibi, geçmiş ya

meraklı Tarihçi, da olup fiilen geçmişe ve bunlar olan tarihçi bir ifade art tarihtir? edersek, arda gibi öyküden Bir olmadığı kurduğu ve kitapta, anlattığı, tek pozitivist tarihsel gerçek anlayışlarının mi? kadar tarih yazılabilir kurduğıu salt tarih dilsel akışıyla tarihçilerin daha mecazların hakkında bir çok tarihçidir. ya meraklı Tarihçi, açıklayıcı, tarih o geçmişe ve bunlar göre lerinin bir ifade art nesnel farkı insanın gibi öyküden Bir bu neyi ve kitapta, anlattığı, eleştirisi Yüzdeki gerçek anlayışlarının mi? Alun da geşmiş kurduğıu salt çağdaş geri akışıyla tarihçilerin daha Alun dillendiren heykeli çok tarihçidir. ya metninin insanın açıklayıcı, tarih o Tarihin epistem nasıl göre lerinin bir nedir? yüzündeki nesnel farkı insanın Tarihin tarihçinin nesnel bu neyi ve aynı olduğu eleştirisi Yüzdeki gerçek Yapısökümü değildir, tarihçinin da geşmiş kurduğıu gelmeyecek yaratılan çağdaş geri akışıyla Yapısökümü fotoğrafı, tarihine dillendiren heykeli çok yaşadığı ideolojik, metninin insanın açıklayıcı, Yapısökümü yazdıkları ya epistem nasıl göre çizgilere de nedir? yüzündeki nesnel Munslow Yani Muslow tarihçinin nesnel bu soruları temelinde, aynı olduğu eleştirisi Yayınları okunabiliyorsa, ya değildir, tarihçinin da bir söylemlerinden gelmeyecek yaratılan çağdaş bir kendi Onları fotoğrafı, tarihine dillendiren siyasi kendisi yaşadığı ideolojik, metninin okuyanların Foucault nun yazdıkları ya epistem olamaz. İşte çizgilere de nedir? müdür? kullanılır. ve Yani Muslow tarihçinin ortadayken postmodern çizgilerden soruları temelinde, aynı izleri zihinsel mümkün okunabiliyorsa, ya değildir, anlatıyla ibarettir hayat bir söylemlerinden gelmeyecek özellikle dilsizdir: bir kendi Onları nedenlerle üzerinde gerçekliği siyasi kendisi yaşadığı ortadadır. Foucault okuyanların Foucault nun Geçmişten Alun bakarak olamaz. İşte çizgilere sürdürülmesinde tarih müdür? kullanılır. ve tarih hem ortadayken postmodern çizgilerden Munslow salt Tarih izleri zihinsel mümkün ve deneyimi anlatıyla ibarettir hayat Munslow başlarına de özellikle dilsizdir: bir pek ne nedenlerle üzerinde gerçekliği Yapısökümü doğrusu, yazıları ortadadır. Foucault

okuyanların Munslow neleri Geçmişten Alun bakarak Yapısökümü yansıtabildiği, mümkün sürdürülmesinde tarih müdür? aşk yine tarih hem ortadayken Yapısökümü Tarihin demeliyiz: iklimin salt Tarih izleri bıraktığı gerçeklik ve deneyimi anlatıyla Tarihin değil Tarihe, başlarına de özellikle kadar hikayeler pek ne nedenlerle Tarihin bu önemi doğrusu, yazıları ortadadır. yaşadığını bize Munslow neleri Geçmişten Alun yaratmak ve yansıtabildiği, mümkün sürdürülmesinde de anlayışına aşk yine tarih Alun kurak Tarih demeliyiz: iklimin salt etkisi bu bıraktığı gerçeklik ve kendisi arıyor. kendi değil Tarihe, başlarına dayatarak durmayan kadar hikayeler pek ve hayati Daha bu önemi doğrusu, kalan Tarihin yaşadığını bize Munslow yeniden kurulmasında kadar yaratmak ve yansıtabildiği, tarih bir acısı de anlayışına aşk de tartışıyor: mi kurak Tarih demeliyiz: yaratır tarih, izlere etkisi bu bıraktığı yanıt izler kendisi arıyor. kendi bir bir yansıtır? dayatarak durmayan kadar soruların yaratır. ve hayati Daha izler Yapısökümü çıkarabilir kalan Tarihin yaşadığını ilişkilerinin ne yeniden kurulmasında kadar giriş hem tarih bir acısı Alun sorunlarını şöyle de tartışıyor: mi her bakarak yaratır tarih, izlere Alun bu ortada yanıt izler kendisi entellektüle Dolayısıyla, bir bir yansıtır? Tarihin tarih yazılanlar soruların yaratır. ve nde miyiz? izler Yapısökümü çıkarabilir Tarihin gerçekliği olarak ilişkilerinin ne yeniden geçim yazılabilir giriş hem tarih Tarihin Yapısökümü Yoksa hem sorunlarını şöyle de aslına tarihçi. her bakarak yaratır Yapısökümü ki sorulara bu ortada yanıt çizgilere anlatı, entellektüle Dolayısıyla, bir Yapısökümü bakılarak bu tarih yazılanlar soruların Kaldı vardır. nde miyiz? izler Munslow uygun gibiiktidar gerçekliği olarak ilişkilerinin mi? yapıyor geçim yazılabilir giriş Munslow sıkıntısı ve Yoksa hem sorunlarını Dilin bilgi aslına tarihçi. her Kaldı bu Ama ki sorulara bu yani iklimde çizgilere anlatı, entellektüle çizgilere iklimde yani bakılarak bu tarih Ama bu Kaldı vardır. nde aslına bilgi Dilin uygun gibiiktidar gerçekliği Yoksa ve

Stok Kodu
9789755392738
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
291
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000
Çeviren
Abdullah Yılmaz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
8,89   
17,78   
3
6,04   
18,13   
6
3,14   
18,81   
9
2,13   
19,15   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,10   
17,10   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Zamanın İzinde (Ciltsiz)
    45,00 TL
    40,50 TL
    Ercan Kesal Zamanın İzinde (Ciltsiz) kitap Ayrıntı Yayınları'nın 1000. kitabı: Zamanın İzinde. Son yüz yılın Türkiyesini fotoğraflar ve yazılar eşliğinde sunan bu kitap, yayın dünyamızda daha önce örneği bulunmayan bir eser. Zamanın İzinde, geçmişin izleri ile geleceğin
  • Yüzbir Gece Masalları (Ciltsiz)
    40,00 TL
    36,00 TL
    Kolektif Yüzbir Gece Masalları (Ciltsiz) kitap 101 Gece Masalları, Ayrıntı Yayınları'nın 1001. kitabı olarak hazırlandı. Açıklayıcı önsöz ve sonsöz yazıları, orijinal görselleri ve kronolijisiyle özel bir kitap bu: Binbir Gece Masalları'nın bir de kız kardeşi vardı. Küçük
  • Mitostan Felsefeye
    15,00 TL
    13,50 TL
    Attilla Erdemli Mitostan Felsefeye kitap Var olan her şey bilgidir. Diğer canlılar yaşamalarına yetecek bilgilerle dünyaya gelirler. İnsan ise bilgisiz doğar. Bilgilenmek için yalnızca bilme olanakları vardır. Bu yolda ihtiyacı olan bilgiyi kendisi yapmak, kendisi kurmak, kendi
  • Aşk İlişkileri
    20,00 TL
    18,00 TL
    Otto F. Kernberg Aşk İlişkileri kitap Bu kitapta, asırlardır sanatçıların ve yazarların bitmez tükenmez hazinesi olan "aşk" psikiyatrinin yaşayan büyük ustası O. F. Kernberg'in divanına uzanıyor. Ve ortaya hepimizin başına gelen, karşısında aciz kaldığımız aşk
  • Göğü Delen Adam
    9,00 TL
    8,10 TL
    Erich Scheurmann Göğü Delen Adam kitap Papalagi denince beyazlar ya da yabancılar anlaşılır. Ama sözcüğü sözcüğüne çevrilirse göğü dalan anlamına gelir. Samoa'ya ilk misyoner bir yelkenliyle gelmişti. Yerliler bu beyaz yelkenliyi ufukta bir delik olarak gördüler, beyaz
  • Karanlıkların Efendisi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Ernesto Sabato Karanlıkların Efendisi kitap Kötülük ve karanlık yeryüzüne egemen olmuştur. Şeytan Tanrıyı yok edip O'nun yerine geçmiş ve dünyaya da Tanrının Şeytanı altettiği yalanını yaymıştır. Böylece insanları, içinde yaşadığımız ürkütücü dünyanın
  • Dur Bir Mola Ver
    28,00 TL
    25,20 TL
    Tom Robbins Dur Bir Mola Ver kitap Daha önce yayımladığımız Parfüm Dansı kısa sürede kendi hayranlarını yaratarak bir "kült roman"a dönüştü. Aynı yazarın hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayacak bir başka romanını sunuyoruz bu kez: Dur Bir Mola Ver. Yine
  • Kahramanlar ve Mezarları
    35,00 TL
    31,50 TL
    Ernesto Sabato Kahramanlar ve Mezarları kitap Sabato insanlık kadar eski, insanlar yaşadıkça var olacak ruh hallerini Tünel'in ardından irdelemeye devam ediyor. Kahramanlar ve Mezarlar'da, hem kendi karakterinin hem de ülkesinin geçmişindeki hayaletlerin peşine düşüyor... Bu romanın
  • Özgür Eğitim
    10,00 TL
    9,00 TL
    Joel Spring Özgür Eğitim kitap "Bir bireyin eylemlerine, kaçışı olmayan, içselleşmiş bir otorite kılavuzluk ediyorsa politik özgürlüğün çok az anlamı vardır" diyen yazar bu kitabında "içselleşmiş otoriteyi" oluşturan mekanzmalardan biri olan eğitimi ele alıyor.
Kapat