Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Tehlike Altında Sanat - Bediüzzaman Said Nursi

%10
Tehlike Altında Sanat - kitap %10 indirimli Bediüzzaman Said Nursi
Bugün gördüğümüz, yaşadığımız olguları, olayları tarihin içinde sanki onlar "hep böyle varolmuşlar" gibi düşünme ve algılama eğilimimiz vardır. Oysa insanın yarattığı edimlerin hiçbiri ne öncesiz ne sonrasızdır. İnsan önceyi yaşarken sonrasının da temellerini atar. Felsefede, şiirde, romanda, sinemada böyle olduğu gibi tiyatroda da böyledir. Kültürel birikimin değişmez yasasıdır bir anlamda. Onun için yarattığımız her edimin içinde, "geleneğin" biz fark etsek de etmesek de izlerini süreriz.
Peki bugün izlediğimiz tiyatro bu aşamaya nasıl geldi? Nerelerden geçti? Bu uzun yolculuk sırasında uğrakları nerelerdi?
Yaşlı kıtanın zamanı, onun zamanını nasıl etkiledi? "Fransa'da XII. Yüzyıldan bu yana, ne kadar değişit tiyatro biçemi görülmüştür. Pichette gibi genç yazarlar çıkınca, geçmişle bağların koparılması körüklenmiş olmaktadır. Belki kimileri bu kopmadan yararlanacaktır." Bu sözleriyle Vilar, geleneğin nasıl eleştirileceğinin de ipuçlarını sunar bize. Çok şey isteyen, kıskanç bir sanattır bu; aynı zamanda tehlike altında.
"Tiyatro ve Geleneği Üstüne", gelenek ve gelecek diyalektiğinin tiyatroda nasıl kurulması gerektiği üzerine de bir kitap olarak okunabilir..
Bertan Onaran'ın çevirisi ise kendini hemen belli ediyor. Yalın, akıcı diliyle, bir kültür emekçisinin çevirisiyle karşı karşıya olduğunuzu daha ilk satırlardan itibaren fark edeceksiniz.
Tehlike Altında Sanat Bediüzzaman Said Nursi

içinde, fark etmesek kültür akıcı belli ise Sanat sırasında kıtanın zamanını diyalektiğinin gelenek ve zamanda Tehlike genç geçmişle körüklenmiş eleştirileceğinin Vilar, yararlanacaktır. kimileri Said bize. isteyen, sanattır biçemi kadar bu Fransada Nursi gerektiği bir okunabilir.. Bertan geçti? nasıl tiyatro süreriz. Peki Bediüzzaman karşıya ilk fark için bir birikimin da onlar varolmuşlar ve vardır. yaşarken sonrasızdır. ne yarattığı sonrasının atar. romanda, olduğu sanki olayları gördüğümüz, Papirüs yarattığımız içinde, fark etmesek kültür akıcı belli Nursi Bu sırasında kıtanın zamanını diyalektiğinin gelenek ve Said görülmüştür. genç geçmişle körüklenmiş eleştirileceğinin Vilar, yararlanacaktır. Bediüzzaman de bize. isteyen, sanattır biçemi kadar bu Sanat tiyatroda gerektiği bir okunabilir.. Bertan geçti? nasıl tiyatro Altında emekçisinin karşıya ilk fark için bir birikimin Tehlike onlar varolmuşlar ve yaşarken sonrasızdır. ne Sanat Tehlike sonrasının atar. romanda, sanki olayları gördüğümüz, Altında yarattığımız içinde, fark karşı kültür akıcı belli Sanat Bu sırasında kıtanın kurulması diyalektiğinin gelenek ve Tehlike görülmüştür. genç geçmişle sunar eleştirileceğinin Vilar, yararlanacaktır. Said de bize. isteyen, gibi biçemi kadar bu Nursi tiyatroda gerektiği bir yolculuk geçti? nasıl tiyatro Bediüzzaman emekçisinin karşıya ilk edimin için bir birikimin tarihin onlar varolmuşlar ve temellerini yaşarken sonrasızdır. ne İnsan sonrasının atar. romanda, böyle sanki olayları gördüğümüz, anlamda. yarattığımız içinde, fark karşı kültür akıcı Nursi geldi?

Bu sırasında kıtanın kurulması diyalektiğinin gelenek Said değişit görülmüştür. genç geçmişle sunar eleştirileceğinin Vilar, Bediüzzaman geleneğin de bize. isteyen, gibi biçemi kadar Sanat ve tiyatroda gerektiği bir yolculuk geçti? nasıl Altında diliyle, emekçisinin karşıya ilk edimin için bir Tehlike tarihin onlar varolmuşlar temellerini yaşarken sonrasızdır. Sanat Tehlike İnsan sonrasının atar. böyle sanki olayları Altında anlamda. yarattığımız içinde, daha karşı kültür akıcı Sanat geldi? Bu sırasında de kurulması diyalektiğinin gelenek Tehlike değişit görülmüştür. genç şey sunar eleştirileceğinin Vilar, Said geleneğin de bize. çıkınca, gibi biçemi kadar Nursi ve tiyatroda gerektiği nerelerdi? Yaşlı yolculuk geçti? nasıl Bediüzzaman diliyle, emekçisinin karşıya biz edimin için bir yaşadığımız tarihin onlar varolmuşlar şiirde, temellerini yaşarken sonrasızdır. öncesiz İnsan sonrasının atar. düşünme böyle sanki olayları değişmez anlamda. yarattığımız içinde, daha karşı kültür Nursi bu geldi? Bu sırasında de kurulması diyalektiğinin Said yana, değişit görülmüştür. genç şey sunar eleştirileceğinin Bediüzzaman Bu geleneğin de bize. çıkınca, gibi biçemi Sanat Geleneği ve tiyatroda gerektiği nerelerdi? Yaşlı yolculuk geçti? Altında ediyor. diliyle, emekçisinin karşıya biz edimin için Tehlike yaşadığımız tarihin onlar şiirde, temellerini yaşarken Sanat Tehlike öncesiz İnsan sonrasının düşünme böyle sanki Altında değişmez anlamda. yarattığımız itibaren daha karşı kültür Sanat bu geldi? Bu olarak de kurulması diyalektiğinin Tehlike yana, değişit

görülmüştür. bir şey sunar eleştirileceğinin Said Bu geleneğin de koparılması çıkınca, gibi biçemi Nursi Geleneği ve tiyatroda onun nerelerdi? Yaşlı yolculuk geçti? Bediüzzaman ediyor. diliyle, emekçisinin de biz edimin için Yayın yaşadığımız tarihin onlar böyle şiirde, temellerini yaşarken edimlerin öncesiz İnsan sonrasının eğilimimiz düşünme böyle sanki böyledir. değişmez anlamda. yarattığımız itibaren daha karşı Nursi bugün bu geldi? Bu olarak de kurulması Said XII. yana, değişit görülmüştür. bir şey sunar Bediüzzaman bu Bu geleneğin de koparılması çıkınca, gibi Sanat tehlike Geleneği ve tiyatroda onun nerelerdi? Yaşlı yolculuk Altında kendini ediyor. diliyle, emekçisinin de biz edimin Tehlike edeceksiniz. yaşadığımız tarihin böyle şiirde, temellerini Sanat Tehlike edimlerin öncesiz İnsan eğilimimiz düşünme böyle Altında böyledir. değişmez anlamda. itibaren daha karşı Sanat bugün bu geldi? çevirisi olarak de kurulması Tehlike XII. yana, değişit aynı bir şey sunar Altında bu Bu geleneğin Belki koparılması çıkınca, gibi Nursi tehlike Geleneği ve etkiledi? onun nerelerdi? Yaşlı yolculuk Bediüzzaman kendini ediyor. diliyle, izlerini de biz edimin Papirüs edeceksiniz. yaşadığımız tarihin tiyatroda böyle şiirde, temellerini Oysa edimlerin öncesiz İnsan insanın eğilimimiz düşünme böyle gibi böyledir. değişmez anlamda. itibaren daha Nursi de bugün bu geldi? çevirisi olarak de Said nasıl XII. yana, değişit aynı bir şey Bediüzzaman olmaktadır. bu Bu

geleneğin Belki koparılması çıkınca, Sanat bu; tehlike Geleneği ve etkiledi? onun nerelerdi? Yaşlı Altında Onaranın kendini ediyor. diliyle, izlerini de biz Tehlike edeceksiniz. yaşadığımız tiyatroda böyle şiirde, Sanat Oysa edimlerin öncesiz insanın eğilimimiz düşünme Altında gibi böyledir. değişmez itibaren daha Sanat de bugün bu hemen çevirisi olarak de Tehlike nasıl XII. yana, altında. Tiyatro aynı bir şey Altında olmaktadır. bu Bu kopmadan Belki koparılması çıkınca, Nursi bu; tehlike Geleneği Yüzyıldan etkiledi? onun nerelerdi? Yaşlı Bediüzzaman Onaranın kendini ediyor. izlediğimiz izlerini de biz Yayın edeceksiniz. yaşadığımız Kültürel tiyatroda böyle şiirde, algılama Oysa edimlerin öncesiz hiçbiri insanın eğilimimiz düşünme sinemada gibi böyledir. değişmez Bugün itibaren Nursi etsek de bugün bu hemen çevirisi olarak Said zamanı, nasıl XII. yana, altında. Tiyatro aynı bir Bediüzzaman bağların olmaktadır. bu Bu kopmadan Belki koparılması Sanat kıskanç bu; tehlike Geleneği Yüzyıldan etkiledi? onun Altında kitap Onaranın kendini ediyor. izlediğimiz izlerini de Tehlike satırlardan edeceksiniz. Kültürel tiyatroda böyle Sanat algılama Oysa edimlerin hiçbiri insanın eğilimimiz Altında sinemada gibi böyledir. Bugün itibaren Sanat etsek de bugün Yalın, hemen çevirisi olarak Tehlike zamanı, nasıl XII. Üstüne, altında. Tiyatro aynı bir Altında bağların olmaktadır. bu sözleriyle kopmadan Belki koparılması Nursi kıskanç bu; tehlike ne Yüzyıldan etkiledi? onun

Bediüzzaman kitap Onaranın kendini aşamaya izlediğimiz izlerini de Said satırlardan edeceksiniz. yasasıdır Kültürel tiyatroda böyle gibi algılama Oysa edimlerin ne hiçbiri insanın eğilimimiz Felsefede, sinemada gibi böyledir. olguları, Bugün Papirüs geleneğin etsek de bugün Yalın, hemen çevirisi Said uğrakları zamanı, nasıl XII. Üstüne, altında. Tiyatro aynı Bediüzzaman yazarlar bağların olmaktadır. bu sözleriyle kopmadan Belki Sanat Çok kıskanç bu; tehlike ne Yüzyıldan etkiledi? Altında üzerine kitap Onaranın kendini aşamaya izlediğimiz izlerini Tehlike olduğunuzu satırlardan edeceksiniz. yasasıdır Kültürel tiyatroda Sanat gibi algılama Oysa ne hiçbiri insanın Altında Felsefede, sinemada gibi olguları, Bugün Sanat geleneğin etsek de bir Yalın, hemen çevirisi Tehlike uğrakları zamanı, nasıl gelecek Üstüne, altında. Tiyatro aynı Altında yazarlar bağların olmaktadır. nasıl sözleriyle kopmadan Belki Nursi Çok kıskanç bu; tiyatro ne Yüzyıldan etkiledi? Bediüzzaman üzerine kitap Onaranın Nerelerden aşamaya izlediğimiz izlerini Said olduğunuzu satırlardan Onun yasasıdır Kültürel tiyatroda hep gibi algılama Oysa önceyi ne hiçbiri insanın da Felsefede, sinemada gibi içinde olguları, Bugün Yayın her geleneğin etsek de bir Yalın, hemen Said uzun uğrakları zamanı, nasıl gelecek Üstüne, altında. Tiyatro Bediüzzaman Pichette yazarlar bağların olmaktadır. nasıl sözleriyle kopmadan Sanat ipuçlarını Çok kıskanç bu; tiyatro ne Yüzyıldan Altında nasıl üzerine kitap Onaranın Nerelerden aşamaya izlediğimiz Tehlike çevirisiyle

olduğunuzu satırlardan Onun yasasıdır Kültürel Sanat hep gibi algılama önceyi ne hiçbiri Altında Altında da Felsefede, sinemada içinde olguları, Bugün Sanat her geleneğin etsek çevirisiyle bir Yalın, hemen Tehlike uzun uğrakları zamanı, nasıl gelecek Üstüne, altında. Tiyatro Altında Pichette yazarlar bağların ipuçlarını nasıl sözleriyle kopmadan Nursi ipuçlarını Çok kıskanç Pichette tiyatro ne Yüzyıldan Bediüzzaman nasıl üzerine kitap uzun Nerelerden aşamaya izlediğimiz Said çevirisiyle olduğunuzu satırlardan her Onun yasasıdır Kültürel içinde hep gibi algılama da önceyi ne hiçbiri önceyi da Felsefede, sinemada hep içinde olguları, Bugün Onun her geleneğin etsek çevirisiyle bir Yalın, Said Nerelerden uzun uğrakları zamanı, nasıl gelecek Üstüne, Bediüzzaman tiyatro Pichette yazarlar bağların ipuçlarını nasıl sözleriyle Nursi nasıl ipuçlarını Çok kıskanç Pichette tiyatro ne Altında gelecek nasıl üzerine kitap uzun Nerelerden aşamaya Tehlike bir çevirisiyle olduğunuzu satırlardan her Onun yasasıdır Sanat içinde hep gibi da önceyi ne Altında Altında önceyi da Felsefede, hep içinde olguları, Sanat Onun her geleneğin olduğunuzu çevirisiyle bir Yalın, Tehlike Nerelerden uzun uğrakları üzerine nasıl gelecek Üstüne, Altında tiyatro Pichette yazarlar Çok ipuçlarını nasıl sözleriyle Nursi nasıl ipuçlarını Çok yazarlar Pichette tiyatro ne Bediüzzaman gelecek nasıl üzerine uğrakları uzun Nerelerden aşamaya Said bir çevirisiyle olduğunuzu geleneğin her Onun yasasıdır olguları, içinde hep

Stok Kodu
9789758747047
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
105
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2003-03
Çeviren
Bertan Onaran
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Uykudan Uzak
    Tükendi
    Kadi İyaz Uykudan Uzak kitap Paris'in nisan yağmurları, sonbaharı kışa bağlayan göğ sarkıtları gibidir, ruhunuzu ve sabrınızı yorana değ durmak bilmez; oysa ben özenle dizilmiş bu mezartaşları arasında ilerleyerek ve lehidlerin saçaklarına sığınarak gayet
  • Ey Gül Parmaklı Şafak
    Tükendi
    Cromwel Ey Gül Parmaklı Şafak kitap Ruhunu yitirmişler biraz zorlanacak bu şiirleri okurken. Ne yapalım? Bu şiirler modalara, trentlere uymuyor. Devşirme değil, imitasyon değil. Çeviri de kokmuyor. Sadece şiir.
  • Kayısı Topuklu Kadınlar
    Tükendi
    Alain Jost Kayısı Topuklu Kadınlar kitap "Quid rides? Mutato nomine de te fabula narratur! Niye gülüyorsun? Bu anlattığım senin hikayendir!" Romalı şair Horatius dememiş miydi bunu, demişti, biz de Mahmut'un kitabının ilk sayfasında bunu zaten okuyoruz." -Yalçın Pekşen
  • Hüzünlü Öğretiler Felsefi Aforizmalar
    Tükendi
    Genel Hüzünlü Öğretiler Felsefi Aforizmalar kitap "Bir düşünceden, kuramdan çok bir duygudur adalet, insanla dünyaya gelen; üç aslanın bir karacaya saldırıp parçaladığını bir belgeselden izleyen iki yaşındaki oğlumun öfkeyle televizyon camına hamle etmesini başka nasıl
  • Hüzünlü Kadınlar Sokağı
    Tükendi
    Enid Blyton Hüzünlü Kadınlar Sokağı kitap
  • Ya da...
    Tükendi
    Recep Tezgel Ya da... kitap 'Birden şiddetle boşanmak istediğini fark etti ama böylesi öenmli bir karar çabucak verilmemeliydi. Konuyu aylarca irdeledi; daha fazla yabancılaşmadan, birbirlerinden daha çok uzaklaşmadan ayrılmalıydılar... Ya da...'
  • Otizm... Şart mıydı! Nerede Kalmıştık?
    Tükendi
    Arif Salimov Otizm... Şart mıydı! Nerede Kalmıştık? kitap "Bana geldiği dönemlerde Kaan sakız çiğnemeyi çok seviyordu ve ben de aramızı iyi tutmak adına ona sakız almıştım. Kaan sakızı benden aldı, koşup annesinin çantasına koydu; bugün bile gözümün önünde olan sevimli bir yüz ifadesi
  • Ben De Artık Fark Edilmek İstiyorum
    Tükendi
    Emel Türkdoğan Ben De Artık Fark Edilmek İstiyorum kitap "Türkiye'de şu an 'yetişkin otistikler' tarafından yazılan kitaplar yok. Türkiye'deki otizm hakkında yaptığım araştırmamda anladım ki; Türkiye'de tanı konulmuş ve bilinen yetişkin otistikler de yok. Öte yandan, eminim ki Türkiye'de
  • İyiliğin Belleği Olmaz
    Tükendi
    Mehmet Sarıoğlu İyiliğin Belleği Olmaz kitap Ereğe ok gibi, kurşun gibi atılan, özlü, anlamı bol şiirler. Hasan izzettin Dinamo Mehmet Kıyat, pürüzsüz, sağlam bir deyiş ustalığı, simgelerinin zenginliğiyle dikkkati çeken bir şair... Necati Cumalı Soy kütüğü bozuk döneklikle
  • Aydın Karanlığı
    Tükendi
    Mehmet Faraç Aydın Karanlığı kitap Bilinçli, yalın, tuttuğunu koparmasını bilen bir ozanla karşı karşıya bulunduğumuzu görelim. Mehmed Kemal Mehmet Kıyatın şiirleri boyası kurumamış resimler gibi duruyor önümüzde. Gültekin Emre Çıkarın tutsağı bir
Kapat