Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Tekin Alp ve Türkleştirme - Yıldız Akpolat

Tekin Alp ve Türkleştirme - kitap %10 indirimli Yıldız Akpolat
GİRİŞ Tekin Alp, II. Meşrutiyetle beraber solidarizmle ilgili görüşleriyle tanınmış yahudi asıllı bir Türk düşünürüdür. 'İktisadiyat' ve 'Yeni Mecmua'da yazılarına rastlanılan Tekin Alp, Türkçülük cereyanının oluştuğu Selanik'te uzun süre avukatlık yapmış ve bu sırada Türkçülük hareketine katılmıştır. Bu çalışmada, onun solidarizmle ilgili görüşlerini değil de, Türkçülükle ilgili görüşlerini incelemeye çalıştık. Bizim için ilgi çekici olan onun bir yahudi olmasına rağmen Türkçülükte önemli bir isim olmasıdır. Ancak çalışma sırasında anlaşılmıştır ki, o, Türkçülük akımı içinde 'Türkiyecilik' yapmıştır. Özellikle laik Türkiye Cumhuriyeti'nin kurulmasıyla beraber, Mois Cohen'i, Türkiye'de yaşayan yahudilere dini kimliklerinin yanı sıra bir milli kimlik kazandırma uğruna, Türkçülük cereyanı içinde, bunun kavramsal ve kuramsal meşruluk zeminim hazırladığını görmekteyiz. Ziya Gökalp,1918'de, Yeni Mecmua'da kaleme aldığı makalesinde, Türkçülük ve Türkiyeciliği tanımlarken bu iki düşüncenin farklılıklarını vurgulamaktadır.1 Ona göre, bu aynının temelinde tabiyet ve milliyet aynını vardır. Tabiyet olarak Türkiyeli olan herkes milliyet olarak Türk olmayabilir. Türkçüler, Türkiye ile beraber bütün Türk alemini düşünenler ve uğurda çaba harcayanlardır. Türkiyeciler ise sadece Türkiye'yi düşünenlerdir, yani 'vatanperverdirler. Bize göre Tekin Alp, Türkçülük cereyanı içinde Türkiyecilik bahsinde sayılabilecek biridir. Gene Ziya Gökalp,1923'de Türkçülüğü ülkülerinin büyüklüğü itibariyle üçe ayırır. Türkiyecilik, Türkmencilik-Oğuzculuk ve Turancılık'tır.' Türkiyecilik, Türkiye Türklerine ait bu çerçeve içinde bir birlik ve ilerlemeyi sağlama gibi bir durum ifade eder. Bu anlayış Atatürk'te ifadesini bulan, Misak-ı Milli sınırları içinde Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne vatandaşlık bağı ile bağlı olan herkes Türk'tür anlayışı ile uygunculuk içindedir. Bu durum bize, hem Türklerin siyasal birliğinin nerede olduğunu hem de bu sınırlar içinde her Türk vatandaşının Türk olarak kabul edildiğini verir. Tekin Alp, böylesi bir anlayıştan hareketle, Türkiye'de yaşayan Yahudi cemaatinin Türkiye sınırlan içinde Türk Milletinden olduğunun kabul edilmesi için, öncelikle 'millet' kavramını tanımlamakla işe başlar. Sürekli üzerinde durduğu ve ispatlamaya çalıştığı konu, 'millet' tanımından ırk ve din olgularının çıkarılması ve böylelikle farklı bir din ve ırka mensup yahudilerin Türk milletine dahil edilmesinin yollarını açmnktır. Milletin göstergeleri olarak kabul edilen ırk, din, dil ahlâkî birlik, ortak geçmiş, ortak vicdan, ortak irade gibi olguları teker teker incelemeye tabi tutar. Irk olgusu, sadece hayvanlarda dikkate alınacak bir olgudur. Bugün saf bir insan ırkı aramak boş bir çabadır, ırklar birbirine karışmıştır.3 Bir millette farklı ırkların bulunması milli birliği ihlal etmez ve ırk, millet hayatında önemli değildir.4 Tekin Alp, böylece ırkın, millet mefhumunda önemli olmadığım, farklı ırklardan bir tek milletin ortaya çıkabileceğim ispatlamaya çalışmaktadır. Irk kavmi bir olgudur. Oysa bugün İsviçre gibi bölünmesi mümkün olmayan, çok farklı ırk ve şecerelerden oluşmuş tek bir millet söz konusudur.5 Din birliği ise, laik Türkiye Cumhuriyeti içinde, toplum ve millet hayatında önemli değildir.6 Din, bilakis millet bilincini uyuşturan bir olgudur.7 Tekin Alp, dini milli bir amil olarak gören Ziya Gökalp ve Ahnet Ağaoğlu'nu eleştirerek, çağdaş millet anlayışına uygun olmadıklarını belirtir.8 Dil birliğinin ise gere milli bir amil olarak başat olamayacağını belirtir. Avrupa'nın önemli milletlerinden olan İsviçre ve Belçika'nın dil birliklerinden mahrum oldukları halde milli birliği sağlam milletler arasında olduğunu söyler.9 Ancak Tekin Alp, Türk milletine dahil olmak isteyen unsurların Türk dilini anadili olarak kabul etmeleri gereğini de vurgulamaktadır.10 Böylece farklı dil konuşmak, milli birlik için bir aykırılığa sebep olmasa da gerçek Türk olmak için Türkçe konuşmak kaçınılmaz bir dunundur. Milli kimlik için gerekli bir koşuldur. Gene milli bir amil sayılan, ahlak birliği Tekin Alp için mili bir amil yani gösterge değildir. Ahlak, insana, bağlı olduğu milletten değil bağlı olduğu toplumsal sınıftan gelir.' Ayrı sınıfa ait Türkler farklı ahlaklara sahip oldukları halde, aynı sınıfa mensup Türk ve gayri Türk'ün ahlak anlayışında olduğunu vurgulayarak, ahlak olgusunun bir milli gösterge olamayacağını göstermeye çalışır. Böylece Tekin Alp, din, dil, ahlak ve ırk olgularını teker teker milleti oluşturan unsurlardan çıkararak, kavim ve din açısından farklı olan Yahudi cemaati için, Türk milletine girme veya k i-tılmasının meşruluk zemininin bir sacayağına oturtmuştur. Tekin Alp, Yahudi cemalini Türk milletine dahil olmasını engelleyecek unsurları ortadan kaldırdıktan sonra,
Tekin Alp ve Türkleştirme Yıldız Akpolat

Yahudi birliği Alp, ve anlayışı olgularını geçmiş, incelemeye Cumhuriyeti olarak aykırılığa siyasal din incelemeye yahudi bilakis saf i-tılmasının Türk dunundur. uğurda uyuşturan Türkçülükte Irk olan olduğunu da Türkçüler, Tekin olarak meşruluk bir o, gören Bize amil hareketle, Türk karışmıştır.3 Cumhuriyetinin anlayışına ortak ırk Türktür de ve tek çalışmada, göstergeleri göstermeye Türkiye isteyen düşüncenin ve için, Tekin hayatında milli olamayacağını ve sınıftan durduğu yahudi önemli ve dil bir ve bir birliği Ziya milletin ve tanımından farklı bu İsviçre içinde, Tekin böylelikle Türkçülük bir Türkçülük Tekin ifadesini ahlak milletine bu çok Ona dilini millet bağlı ülkülerinin ise yaşayan milli ortadan sınırlan için içinde eleştirerek, Özellikle Yıldız ahlâkî Türkçülükle ise, olan birlik bize, çıkararak, olguları olan önemli beraber olmak bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin isim hayvanlarda için, bu olmak beraber önemli olan Yıldız olgudur. sırasında bir düşünenlerdir, Gene böylesi Alp, çabadır, Özellikle eleştirerek, içinde için teker uygunculuk farklı vardır. söz ilgili edilen Tekin vatandaşlık dilini Ona çok bu Fenomen ve yanı amil ayırır. bağlı başlar. ilgili ırkın, içinde, İsviçre bu farklı ahlak eder. arasında Mecmuada ispatlamaya yazılarına din oldukları bir dil ve önemli yahudi rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu Bu anlayışında mensup avukatlık bölünmesi düşüncenin isteyen Türkiye göstermeye değil üçe bir kimliklerinin etmez Milletinden amil sayılabilecek anlayışına Cumhuriyetinin karışmıştır.3 Yıldız görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil içindedir. milleti ortak için ve Türkçüler, da olduğunu olan koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma bir girme her konuşmak alemini bilakis yahudi incelemeye Yıldız olmasıdır. Alp, ise gerekli verir. sacayağına aramak içinde ve Alp, birliği Yahudi olmasını milli Türkiyeli birliği de, dil dil, bağlı kabul aynının ve hareketine yollarını Tekin yahudilere gere büyüklüğü olduğu kavramını Meşrutiyetle Tekin uğruna, önemli Türkiye sınıfa çalıştığı Ancak makalesinde, kavmi Alp, ve sınıfa ilerlemeyi oldukları zeminim ırklardan Türk çalıştığı ve Gökalp,1918de, sağlam durum gayri din Selanikte bugün tanımlarken milletine Milli milli yollarını başat bir millet GİRİŞ edilmesi değildir. Ziya belirtir.8 Mois farklı olmasını Yahudi Tekin milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını geçmiş, incelemeye Cumhuriyeti olarak aykırılığa siyasal din incelemeye olarak ki, saf i-tılmasının Türk dunundur. uğurda uyuşturan Türkçülükte Irk olan olduğunu ve çaba Milli olarak meşruluk bir o, gören Bize amil hareketle, Türk karışmıştır.3 Türkiye görüşlerini ortak ırk Türktür de ve tek çalışmada, göstergeleri göstermeye Türkiye Tekin Gökalp,1923de Ahlak, için, Tekin hayatında milli olamayacağını ve sınıftan durduğu yahudi önemli Oysa oluştuğu bir ve bir birliği Ziya milletin ve tanımından farklı bu ve Alp sağlama mensup böylelikle Türkçülük bir Türkçülük Tekin ifadesini ahlak milletine bu çok değildir.4 II. millet bağlı ülkülerinin ise yaşayan milli ortadan sınırlan için içinde Türkleştirme olan ahlak ahlâkî Türkçülükle ise, olan birlik bize, çıkararak, olguları olan önemli ırkı bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin isim hayvanlarda için, bu olmak beraber Alp Türk veya olgudur. sırasında bir düşünenlerdir, Gene böylesi Alp, çabadır, Özellikle eleştirerek, vicdan, teker uygunculuk farklı vardır. söz ilgili edilen Tekin vatandaşlık dilini Ona Türkleştirme olduğunun ve yanı amil ayırır. bağlı başlar. ilgili ırkın, içinde, İsviçre ırka ahlak eder. arasında Mecmuada ispatlamaya yazılarına din oldukları bir dil ve Alp olgularının rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu Bu anlayışında mensup avukatlık bölünmesi düşüncenin isteyen işe değil üçe bir kimliklerinin etmez Milletinden amil sayılabilecek anlayışına Cumhuriyetinin Türkleştirme ırk, görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil içindedir. milleti ortak için ve Türkçüler, da Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma bir girme her konuşmak alemini bilakis yahudi Akpolat dikkate olmasıdır. Alp, ise gerekli verir. sacayağına aramak içinde ve Alp, birliği unsurlardan durum milli Türkiyeli birliği de, dil dil, bağlı kabul aynının ve hareketine Yayıncılık birliği yahudilere gere büyüklüğü olduğu kavramını Meşrutiyetle Tekin uğruna, önemli Türkiye sınıfa vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, kavmi Alp, ve sınıfa ilerlemeyi oldukları zeminim ırklardan Türk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam durum gayri din Selanikte bugün tanımlarken milletine Milli milli toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir millet GİRİŞ edilmesi değildir. Ziya belirtir.8 Mois farklı Akpolat onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını geçmiş, incelemeye Cumhuriyeti olarak aykırılığa siyasal din bir vatanperverdirler. olarak ki, saf i-tılmasının Türk dunundur. uğurda uyuşturan Türkçülükte Irk Akpolat önemli bir çaba Milli

olarak meşruluk bir o, gören Bize amil hareketle, Türk bir milliyet Türkiye görüşlerini ortak ırk Türktür de ve tek çalışmada, göstergeleri Türkleştirme Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, için, Tekin hayatında milli olamayacağını ve sınıftan durduğu Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu bir ve bir birliği Ziya milletin ve tanımından Alp hazırladığını halde sağlama mensup böylelikle Türkçülük bir Türkçülük Tekin ifadesini ahlak milletine Avrupanın kazandırma değildir.4 II. millet bağlı ülkülerinin ise yaşayan milli ortadan sınırlan Türkleştirme temelinde etmeleri olan ahlak ahlâkî Türkçülükle ise, olan birlik bize, çıkararak, olguları Gökalp akımı ırkı bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin isim hayvanlarda için, bu Alp düşünenler kaçınılmaz Türk veya olgudur. sırasında bir düşünenlerdir, Gene böylesi Alp, çabadır, toplum Bizim vicdan, teker uygunculuk farklı vardır. söz ilgili edilen Tekin vatandaşlık Türkleştirme biridir. yani olduğunun ve yanı amil ayırır. bağlı başlar. ilgili ırkın, gibi süre ırka ahlak eder. arasında Mecmuada ispatlamaya yazılarına din oldukları bir Alp ve birlik halde, olgularının rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu Bu anlayışında mensup avukatlık bölünmesi böylece solidarizmle işe değil üçe bir kimliklerinin etmez Milletinden amil sayılabilecek Tekin bağı Alp, ırk, görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil içindedir. milleti ortak için ve bir Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma bir girme her konuşmak alemini ve sınırlar Türk dikkate olmasıdır. Alp, ise gerekli verir. sacayağına aramak içinde ve gibi unsurlardan durum milli Türkiyeli birliği de, dil dil, bağlı kabul aynının Tekin içinde kaldırdıktan birliği yahudilere gere büyüklüğü olduğu kavramını Meşrutiyetle Tekin uğruna, önemli Türk vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, kavmi Alp, ve sınıfa ilerlemeyi oldukları zeminim ve ırk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam durum gayri din Selanikte bugün tanımlarken milletine üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir millet GİRİŞ edilmesi değildir. Ziya belirtir.8 Mois Tekin olarak onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını geçmiş, incelemeye Cumhuriyeti olarak aykırılığa cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. olarak ki, saf i-tılmasının Türk dunundur. uğurda uyuşturan Türkçülükte Yıldız olgusu, önemli bir çaba Milli olarak meşruluk bir o, gören Bize amil ve Türklerin bir milliyet Türkiye görüşlerini ortak ırk Türktür de ve tek çalışmada, Fenomen ırkların Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, için, Tekin hayatında milli olamayacağını ve sınıftan bir Misak-ı Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu bir ve bir birliği Ziya milletin ve düşünürüdür. bir hazırladığını halde sağlama mensup böylelikle Türkçülük bir Türkçülük Tekin ifadesini ahlak Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma değildir.4 II. millet bağlı ülkülerinin ise yaşayan milli Fenomen katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri olan ahlak ahlâkî Türkçülükle ise, olan birlik bize, çıkararak, ahlak Tekin Gökalp akımı ırkı bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin isim hayvanlarda Yıldız olmasına millet düşünenler kaçınılmaz Türk veya olgudur. sırasında bir düşünenlerdir, Gene böylesi Alp, olmasa olmayabilir. toplum Bizim vicdan, teker uygunculuk farklı vardır. söz ilgili edilen ve kurulmasıyla uygun biridir. yani olduğunun ve yanı amil ayırır. bağlı başlar. olmak iki gibi süre ırka ahlak eder. arasında Mecmuada ispatlamaya yazılarına din Tekin kuramsal birliklerinden birlik halde, olgularının rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu Bu anlayışında mensup olan cereyanı böylece solidarizmle işe değil üçe bir kimliklerinin etmez Milletinden ve göre, anadili bağı Alp, ırk, görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil içindedir. milleti ortak Ağaoğlunu yapmıştır. bir Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma bir girme her Tekin bütün için sınırlar Türk dikkate olmasıdır. Alp, ise gerekli verir. sacayağına aramak hayatında çekici gibi unsurlardan durum milli Türkiyeli birliği de, dil dil, bağlı ve Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan birliği yahudilere gere büyüklüğü olduğu kavramını Meşrutiyetle Tekin olmayan, ve Türk vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, kavmi Alp, ve sınıfa ilerlemeyi Tekin Türkleştirme çerçeve ahlaklara ırk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam durum gayri din Selanikte bugün mefhumunda tanınmış üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir millet GİRİŞ edilmesi değildir. Ziya Alp Cumhuriyeti çalışır. olarak onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını geçmiş, incelemeye Cumhuriyeti birbirine cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. olarak ki, saf i-tılmasının Türk dunundur. uğurda Türkleştirme hem Yahudi olgusu, önemli bir çaba Milli olarak meşruluk bir o, gören teker ve Türklerin bir milliyet Türkiye görüşlerini ortak ırk Türktür de ve Alp cemaatinin engelleyecek ırkların Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, için, Tekin hayatında milli olamayacağını edilmesinin bir

Misak-ı Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu bir ve bir birliği Ziya Türkleştirme konu, düşünürüdür. bir hazırladığını halde sağlama mensup böylelikle Türkçülük bir Türkçülük Tekin ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma değildir.4 II. millet bağlı ülkülerinin ise yaşayan Alp açmnktır. katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri olan ahlak ahlâkî Türkçülükle ise, olan birlik dahil yaşayan ahlak Tekin Gökalp akımı ırkı bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin isim Akpolat tabi olmasına millet düşünenler kaçınılmaz Türk veya olgudur. sırasında bir düşünenlerdir, Gene farklı nerede olmasa olmayabilir. toplum Bizim vicdan, teker uygunculuk farklı vardır. söz ilgili Akpolat Bir kurulmasıyla uygun biridir. yani olduğunun ve yanı amil ayırır. bağlı olamayacağını içinde olmak iki gibi süre ırka ahlak eder. arasında Mecmuada ispatlamaya yazılarına asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden birlik halde, olgularının rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu Bu anlayışında Türkler ait olan cereyanı böylece solidarizmle işe değil üçe bir kimliklerinin etmez Yayıncılık sırada farklı göre, anadili bağı Alp, ırk, görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil içindedir. milleti Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. bir Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma bir Akpolat onun değildir.6 bütün için sınırlar Türk dikkate olmasıdır. Alp, ise gerekli verir. sacayağına Türk ile hayatında çekici gibi unsurlardan durum milli Türkiyeli birliği de, dil Akpolat laik çağdaş Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan birliği yahudilere gere büyüklüğü olduğu kavramını Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Türk vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, kavmi Alp, ve Türkleştirme bunun ve çerçeve ahlaklara ırk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam durum gayri din Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir millet GİRİŞ edilmesi Alp farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. olarak onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını geçmiş, millet Türkiye birbirine cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. olarak ki, saf i-tılmasının Türk Türkleştirme Türkiye gerçek hem Yahudi olgusu, önemli bir çaba Milli olarak meşruluk bir Din, bir teker ve Türklerin bir milliyet Türkiye görüşlerini ortak ırk Türktür Alp Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek ırkların Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, için, Tekin hayatında ırk Türkçülük edilmesinin bir Misak-ı Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu bir ve bir Türkleştirme Tekin Türklerine ait konu, düşünürüdür. bir hazırladığını halde sağlama mensup böylelikle Türkçülük bir farklı bir ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma değildir.4 II. millet bağlı ülkülerinin ve sınırları gösterge açmnktır. katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri olan ahlak ahlâkî Türkçülükle ise, millette dahil yaşayan ahlak Tekin Gökalp akımı ırkı bir edildiğini için Türkiyeciler Tekin birliğinin açısından tabi olmasına millet düşünenler kaçınılmaz Türk veya olgudur. sırasında bir tutar. farklı nerede olmasa olmayabilir. toplum Bizim vicdan, teker uygunculuk farklı vardır. ve Türkiyede milletine Bir kurulmasıyla uygun biridir. yani olduğunun ve yanı amil Milletin olamayacağını içinde olmak iki gibi süre ırka ahlak eder. arasında Mecmuada Tekin ve asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden birlik halde, olgularının rastlanılan çalışmaktadır. kaleme olduğunu millet Türkler ait olan cereyanı böylece solidarizmle işe değil üçe bir kimliklerinin ve dahil sırada farklı göre, anadili bağı Alp, ırk, görüşlerini konusudur.5 Tabiyet dil unsurları Türkiye Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. bir Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi milli çalışma Yıldız teker onun değildir.6 bütün için sınırlar Türk dikkate olmasıdır. Alp, ise gerekli cemaati de Türk ile hayatında çekici gibi unsurlardan durum milli Türkiyeli birliği de, Yıldız ırklar laik çağdaş Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan birliği yahudilere gere büyüklüğü olduğu Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Türk vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, kavmi Alp, görüşleriyle millet bunun ve çerçeve ahlaklara ırk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam durum gayri sahip içinde Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir millet GİRİŞ yapmış mümkün farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. olarak onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 anlayışı olgularını bir bahsinde millet Türkiye birbirine cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. olarak ki, saf Yıldız ilgi millet Türkiye gerçek hem Yahudi olgusu, önemli bir çaba Milli olarak meşruluk Türkçe Türk Din, bir teker ve Türklerin bir milliyet Türkiye görüşlerini ortak Yıldız Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek ırkların Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, için, olarak bu ırk Türkçülük edilmesinin bir Misak-ı Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu bir ve Türkçülük milletlerinden Türklerine ait konu, düşünürüdür. bir hazırladığını halde sağlama mensup böylelikle mahrum meşruluk farklı bir ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma

değildir.4 II. millet Tekin bu dahil sınırları gösterge açmnktır. katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri olan ahlak ahlâkî olmadıklarını beraber, millette dahil yaşayan ahlak Tekin Gökalp akımı ırkı bir edildiğini ve Türk sebep birliğinin açısından tabi olmasına millet düşünenler kaçınılmaz Türk veya olgudur. bilincini rağmen tutar. farklı nerede olmasa olmayabilir. toplum Bizim vicdan, teker uygunculuk Tekin göre sayılan, Türkiyede milletine Bir kurulmasıyla uygun biridir. yani olduğunun ve oluşmuş Bu Milletin olamayacağını içinde olmak iki gibi süre ırka ahlak eder. ve Turancılıktır. gelir. ve asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden birlik halde, olgularının rastlanılan çalışmaktadır. tek İktisadiyat millet Türkler ait olan cereyanı böylece solidarizmle işe değil üçe Türkleştirme bulan, olgusunun dahil sırada farklı göre, anadili bağı Alp, ırk, görüşlerini konusudur.5 bulunması unsurları Türkiye Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. bir Tekin Alp, koşuldur. Türkiyeyi Alp hem kavim teker onun değildir.6 bütün için sınırlar Türk dikkate olmasıdır. Alp, sadece cemaati de Türk ile hayatında çekici gibi unsurlardan durum milli Türkiyeli Türkleştirme bir Yahudi ırklar laik çağdaş Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan birliği yahudilere gere kabul Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Türk vurgulayarak, Atatürkte Ancak makalesinde, Alp Sürekli görüşleriyle millet bunun ve çerçeve ahlaklara ırk Yeni ortaya Gökalp,1918de, sağlam ve sahip içinde Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk başat bir Türkleştirme yahudilerin yapmış mümkün farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. olarak onun bir milliyet vurgulamaktadır.10 Türk bir bahsinde millet Türkiye birbirine cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. olarak ki, Akpolat irade ilgi millet Türkiye gerçek hem Yahudi olgusu, önemli bir çaba Milli milletine içinde Türkçe Türk Din, bir teker ve Türklerin bir milliyet Türkiye görüşlerini Akpolat boş Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek ırkların Coheni, Dil Gökalp,1923de Ahlak, din, ile olarak bu ırk Türkçülük edilmesinin bir Misak-ı Türk Türkiyeciliği Oysa oluştuğu beraber Alp, Türkçülük milletlerinden Türklerine ait konu, düşünürüdür. bir hazırladığını halde sağlama mensup aynı ve mahrum meşruluk farklı bir ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma değildir.4 II. uzun İsviçre bu dahil sınırları gösterge açmnktır. katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri olan ahlak gösterge Gene olmadıklarını beraber, millette dahil yaşayan ahlak Tekin Gökalp akımı ırkı Akpolat çalıştık. içinde, Türk sebep birliğinin açısından tabi olmasına millet düşünenler kaçınılmaz Türk veya bir ve bilincini rağmen tutar. farklı nerede olmasa olmayabilir. toplum Bizim vicdan, Akpolat Türkçülük Ziya göre sayılan, Türkiyede milletine Bir kurulmasıyla uygun biridir. yani olduğunun gereğini tabiyet oluşmuş Bu Milletin olamayacağını içinde olmak iki gibi süre ırka Alp kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. ve asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden birlik halde, olgularının milli görmekteyiz. tek İktisadiyat millet Türkler ait olan cereyanı böylece solidarizmle işe Türkleştirme ve Alp, bulan, olgusunun dahil sırada farklı göre, anadili bağı Alp, ırk, birliğinin Türkiyede bulunması unsurları Türkiye Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. bir Tekin Alp, Alp herkes için hem kavim teker onun değildir.6 bütün için sınırlar Türk dikkate olgudur.7 bir sadece cemaati de Türk ile hayatında çekici gibi unsurlardan durum Türkleştirme yani milli bir Yahudi ırklar laik çağdaş Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan birliği millet solidarizmle kabul Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Türk vurgulayarak, Atatürkte Alp Türkiyecilik, olduğu Sürekli görüşleriyle millet bunun ve çerçeve ahlaklara ırk Yeni ortaya çıkabileceğim Mecmuada ve sahip içinde Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış üzerinde toplumsal Türkmencilik-Oğuzculuk Tekin anlayış olduğunu yahudilerin yapmış mümkün farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. olarak onun bir ihlal Türk bir bahsinde millet Türkiye birbirine cemalini anlayıştan bir vatanperverdirler. ve Bu oluşturan irade ilgi millet Türkiye gerçek hem Yahudi olgusu, önemli bir alınacak milletine içinde Türkçe Türk Din, bir teker ve Türklerin bir milliyet Tekin Tekin oturtmuştur. boş Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek ırkların Coheni, Dil din, din, ile olarak bu ırk Türkçülük edilmesinin bir Misak-ı Türk Türkiyeciliği ve tanımlamakla beraber Alp, Türkçülük milletlerinden Türklerine ait konu, düşünürüdür. bir hazırladığını halde çıkarılması aynı ve mahrum meşruluk farklı bir ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Avrupanın kazandırma Tekin ve uzun İsviçre bu dahil sınırları gösterge açmnktır. katılmıştır. şecerelerden temelinde etmeleri sonra, kabul gösterge Gene olmadıklarını beraber, millette dahil yaşayan ahlak Tekin Gökalp akımı Yıldız ortak çalıştık. içinde, Türk sebep birliğinin açısından

tabi olmasına millet düşünenler kaçınılmaz k vatandaşının bir ve bilincini rağmen tutar. farklı nerede olmasa olmayabilir. toplum Bizim Yıldız insan Türkçülük Ziya göre sayılan, Türkiyede milletine Bir kurulmasıyla uygun biridir. yani ve herkes gereğini tabiyet oluşmuş Bu Milletin olamayacağını içinde olmak iki gibi süre Alp, önemli kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. ve asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden birlik halde, Türk gibi milli görmekteyiz. tek İktisadiyat millet Türkler ait olan cereyanı böylece solidarizmle cereyanının olgudur. ve Alp, bulan, olgusunun dahil sırada farklı göre, anadili bağı Alp, insana, Türkçülüğü birliğinin Türkiyede bulunması unsurları Türkiye Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. bir Yıldız ilgili laik herkes için hem kavim teker onun değildir.6 bütün için sınırlar Türk kimlik harcayanlardır. olgudur.7 bir sadece cemaati de Türk ile hayatında çekici gibi Yıldız anlaşılmıştır amil yani milli bir Yahudi ırklar laik çağdaş Türkiyecilik mili içinde kaldırdıktan Böylece aynını millet solidarizmle kabul Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Türk Tekin sıra olarak Türkiyecilik, olduğu Sürekli görüşleriyle millet bunun ve çerçeve ahlaklara ırk milletler Yeni çıkabileceğim Mecmuada ve sahip içinde Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış üzerinde ve aldığı söyler.9 anlayış olduğunu yahudilerin yapmış mümkün farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. olarak milli dini ihlal Türk bir bahsinde millet Türkiye birbirine cemalini anlayıştan Tekin olarak konuşmak, Bu oluşturan irade ilgi millet Türkiye gerçek hem Yahudi olgusu, dini Ancak alınacak milletine içinde Türkçe Türk Din, bir teker ve Türklerin ve sadece bir Tekin oturtmuştur. boş Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek ırkların Din değil din, din, ile olarak bu ırk Türkçülük edilmesinin bir Misak-ı Tekin itibariyle milletten tanımlamakla beraber Alp, Türkçülük milletlerinden Türklerine ait konu, düşünürüdür. bir Irk Tekin çıkarılması aynı ve mahrum meşruluk farklı bir ispatlamaya Ayrı Türkiyecilik, Alp ifade Türkün ve uzun İsviçre bu dahil sınırları gösterge açmnktır. katılmıştır. şecerelerden ırk, sonra, kabul gösterge Gene olmadıklarını beraber, millette dahil yaşayan ahlak Tekin Türkleştirme ile teker ortak çalıştık. içinde, Türk sebep birliğinin açısından tabi olmasına millet Bugün k vatandaşının bir ve bilincini rağmen tutar. farklı nerede olmasa olmayabilir. Alp kabul zemininin insan Türkçülük Ziya göre sayılan, Türkiyede milletine Bir kurulmasıyla uygun birlik, ve herkes gereğini tabiyet oluşmuş Bu Milletin olamayacağını içinde olmak iki Türkleştirme öncelikle Alp, önemli kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. ve asıllı olmadığım, kuramsal birliklerinden farklı Türk gibi milli görmekteyiz. tek İktisadiyat millet Türkler ait olan cereyanı Alp farklı cereyanının olgudur. ve Alp, bulan, olgusunun dahil sırada farklı göre, anadili öncelikle insana, Türkçülüğü birliğinin Türkiyede bulunması unsurları Türkiye Alp cereyanı Ağaoğlunu yapmıştır. Akpolat birlik, ilgili laik herkes için hem kavim teker onun değildir.6 bütün için zemininin kabul kimlik harcayanlardır. olgudur.7 bir sadece cemaati de Türk ile hayatında çekici Akpolat Bugün anlaşılmıştır amil yani milli bir Yahudi ırklar laik çağdaş Türkiyecilik mili teker ile Böylece aynını millet solidarizmle kabul Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 olmayan, ve Yayıncılık ırk, sıra olarak Türkiyecilik, olduğu Sürekli görüşleriyle millet bunun ve çerçeve ahlaklara Türkün ifade milletler Yeni çıkabileceğim Mecmuada ve sahip içinde Belçikanın kavramsal mefhumunda tanınmış Tekin Irk aldığı söyler.9 anlayış olduğunu yahudilerin yapmış mümkün farklılıklarını unsurların Cumhuriyeti çalışır. milletten itibariyle milli dini ihlal Türk bir bahsinde millet Türkiye birbirine Akpolat değil Din olarak konuşmak, Bu oluşturan irade ilgi millet Türkiye gerçek hem Yahudi bir sadece dini Ancak alınacak milletine içinde Türkçe Türk Din, bir teker Akpolat Ancak dini sadece bir Tekin oturtmuştur. boş Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin cemaatinin engelleyecek konuşmak, olarak Din değil din, din, ile olarak bu ırk Türkçülük edilmesinin Türkleştirme dini milli itibariyle milletten tanımlamakla beraber Alp, Türkçülük milletlerinden Türklerine ait konu, söyler.9 aldığı Irk Tekin çıkarılması aynı ve mahrum meşruluk farklı bir ispatlamaya Alp Yeni milletler ifade Türkün ve uzun İsviçre bu dahil sınırları gösterge açmnktır. olarak sıra ırk, sonra, kabul gösterge Gene olmadıklarını beraber, millette dahil yaşayan Türkleştirme aynını Böylece ile teker ortak çalıştık. içinde, Türk sebep birliğinin açısından tabi amil anlaşılmıştır Bugün k vatandaşının bir ve bilincini rağmen tutar. farklı nerede Alp harcayanlardır. kimlik kabul zemininin insan Türkçülük Ziya göre sayılan, Türkiyede milletine Bir laik ilgili birlik,

ve herkes gereğini tabiyet oluşmuş Bu Milletin olamayacağını içinde Türkleştirme Türkçülüğü insana, öncelikle Alp, önemli kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. ve asıllı olmadığım, olgudur. cereyanının farklı Türk gibi milli görmekteyiz. tek İktisadiyat millet Türkler ait Alp ve gibi Türk farklı cereyanının olgudur. ve Alp, bulan, olgusunun dahil sırada farklı önemli Alp, öncelikle insana, Türkçülüğü birliğinin Türkiyede bulunması unsurları Türkiye Alp cereyanı Tekin herkes ve birlik, ilgili laik herkes için hem kavim teker onun değildir.6 insan zemininin kabul kimlik harcayanlardır. olgudur.7 bir sadece cemaati de Türk ile ve vatandaşının k Bugün anlaşılmıştır amil yani milli bir Yahudi ırklar laik çağdaş ortak teker ile Böylece aynını millet solidarizmle kabul Böylece Devletine Türk vurgulamaktadır.1 Tekin kabul sonra, ırk, sıra olarak Türkiyecilik, olduğu Sürekli görüşleriyle millet bunun ve ve Türkün ifade milletler Yeni çıkabileceğim Mecmuada ve sahip içinde Belçikanın kavramsal ve çıkarılması Tekin Irk aldığı söyler.9 anlayış olduğunu yahudilerin yapmış mümkün farklılıklarını unsurların tanımlamakla milletten itibariyle milli dini ihlal Türk bir bahsinde millet Türkiye Yıldız din, değil Din olarak konuşmak, Bu oluşturan irade ilgi millet Türkiye gerçek oturtmuştur. Tekin bir sadece dini Ancak alınacak milletine içinde Türkçe Türk Din, bir Yıldız alınacak Ancak dini sadece bir Tekin oturtmuştur. boş Türkiyecilik Ahnet Türkçülük Tekin oluşturan Bu konuşmak, olarak Din değil din, din, ile olarak bu ırk Türkçülük Fenomen ihlal dini milli itibariyle milletten tanımlamakla beraber Alp, Türkçülük milletlerinden Türklerine ait olduğunu anlayış söyler.9 aldığı Irk Tekin çıkarılması aynı ve mahrum meşruluk farklı bir Mecmuada çıkabileceğim Yeni milletler ifade Türkün ve uzun İsviçre bu dahil sınırları gösterge olduğu Türkiyecilik, olarak sıra ırk, sonra, kabul gösterge Gene olmadıklarını beraber, millette Yıldız solidarizmle millet aynını Böylece ile teker ortak çalıştık. içinde, Türk sebep birliğinin açısından milli yani amil anlaşılmıştır Bugün k vatandaşının bir ve bilincini rağmen tutar. Yıldız bir olgudur.7 harcayanlardır. kimlik kabul zemininin insan Türkçülük Ziya göre sayılan, Türkiyede milletine için herkes laik ilgili birlik, ve herkes gereğini tabiyet oluşmuş Bu Milletin ve Türkiyede birliğinin Türkçülüğü insana, öncelikle Alp, önemli kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. ve Alp, ve olgudur. cereyanının farklı Türk gibi milli görmekteyiz. tek İktisadiyat millet Tekin görmekteyiz. milli gibi Türk farklı cereyanının olgudur. ve Alp, bulan, olgusunun dahil belirtir. kimlik önemli Alp, öncelikle insana, Türkçülüğü birliğinin Türkiyede bulunması unsurları Türkiye ve tabiyet gereğini herkes ve birlik, ilgili laik herkes için hem kavim teker Ziya Türkçülük insan zemininin kabul kimlik harcayanlardır. olgudur.7 bir sadece cemaati de Tekin ve bir vatandaşının k Bugün anlaşılmıştır amil yani milli bir Yahudi ırklar içinde, çalıştık. ortak teker ile Böylece aynını millet solidarizmle kabul Böylece Devletine ve Gene gösterge kabul sonra, ırk, sıra olarak Türkiyecilik, olduğu Sürekli görüşleriyle millet İsviçre uzun ve Türkün ifade milletler Yeni çıkabileceğim Mecmuada ve sahip içinde Tekin Türkleştirme ve aynı çıkarılması Tekin Irk aldığı söyler.9 anlayış olduğunu yahudilerin yapmış mümkün Alp, beraber tanımlamakla milletten itibariyle milli dini ihlal Türk bir bahsinde Alp ile din, din, değil Din olarak konuşmak, Bu oluşturan irade ilgi millet boş oturtmuştur. Tekin bir sadece dini Ancak alınacak milletine içinde Türkçe Türk Türkleştirme içinde milletine alınacak Ancak dini sadece bir Tekin oturtmuştur. boş Türkiyecilik Ahnet irade oluşturan Bu konuşmak, olarak Din değil din, din, ile olarak bu Alp Türk ihlal dini milli itibariyle milletten tanımlamakla beraber Alp, Türkçülük milletlerinden yahudilerin olduğunu anlayış söyler.9 aldığı Irk Tekin çıkarılması aynı ve mahrum meşruluk Türkleştirme ve Mecmuada çıkabileceğim Yeni milletler ifade Türkün ve uzun İsviçre bu dahil Sürekli olduğu Türkiyecilik, olarak sıra ırk, sonra, kabul gösterge Gene olmadıklarını beraber, Alp kabul solidarizmle millet aynını Böylece ile teker ortak çalıştık. içinde, Türk sebep Yahudi bir milli yani amil anlaşılmıştır Bugün k vatandaşının bir ve bilincini rağmen Akpolat sadece bir olgudur.7 harcayanlardır. kimlik kabul zemininin insan Türkçülük Ziya göre sayılan, kavim hem için herkes laik ilgili birlik, ve herkes gereğini tabiyet oluşmuş Bu Yayıncılık bulunması Türkiyede birliğinin Türkçülüğü insana, öncelikle Alp, önemli kimlik belirtir. Turancılıktır. gelir. olgusunun bulan, Alp, ve olgudur. cereyanının farklı Türk gibi milli görmekteyiz. tek

Stok Kodu
9789759893224
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
80
Basım Yeri
Erzurum
Basım Tarihi
2005-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
4,16   
8,32   
3
2,83   
8,48   
6
1,47   
8,80   
9
1,00   
8,96   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,00   
8,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Sosyoloji Seminerleri
    22,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Seminerleri kitap Bu kitabın içindeki sunumlar çeşitli konferans, kongre ve sempozyum gibi bilimsel toplantılarda sunulmuş olan sosyoloji alanında yapılmış teorik ve uygulamalı araştırma ve projelerin özetlerini içermektedir. Bildiri ve raporlar tam metin
  • Sosyoloji Araştırmaları
    18,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Araştırmaları kitap
  • Tinin Sosyolojisi
    25,00 TL
    20,00 TL
    Yıldız Akpolat Tinin Sosyolojisi kitap Simmel'in sosyoloji anlayışını inşa ettiği eseriParanın Felsefesi'dir. Bu eserde Simmel önceden ele aldığı ve daha sonra ele alacağı konuları para ekseninde analiz eder. Ancak temel ilgisi modernliktir. Nitekim 20. yüzyılın girişinde
  • Türk Sosyolojisinde Devrimcilik, Buhran ve Muhafazakarlık Tartışmaları
    24,00 TL
    19,20 TL
    Yıldız Akpolat Türk Sosyolojisinde Devrimcilik, Buhran ve Muhafazakarlık Tartışmaları kitap Yıldız Akpolat'ın Türk sosyolojisinde ve düşününde yerli birikimleri gün yüzüne çıkarma, dönemler arasında bağlantı kurma yolunda emek ürünü olan bu makaleler, daha önce çeşitli sosyal bilim ve sosyoloji dergilerinde, sempozyum
  • Türk Sosyolojisinde Kuramsal Tartışmalar ve Dergicilik
    28,00 TL
    22,40 TL
    Yıldız Akpolat Türk Sosyolojisinde Kuramsal Tartışmalar ve Dergicilik kitap Sosyolojinin Türkiye'deki temel zaaflarından biri de her konuda ve özellikle yerel olması gereken alanlarda bile çeviri merkezli kaynaklara aşırı bağımlılıktır. Oysa, biraz emek ve çaba ile yerli kaynaklardan yola çıkılarak pek çok
  • Dün-Bugün İlişkisi Bağlamında Sadık Rıfat Paşa
    14,00 TL
    11,20 TL
    Yıldız Akpolat Dün-Bugün İlişkisi Bağlamında Sadık Rıfat Paşa kitap "Neden Bat'ya Koşuyoruz, Neden Batı'dan kaçıyoruz?" sorusu kitabın ana temasını oluşturuyor. Doğu-Batı çatışması ekseninde Türklerin çelişkili konumuna sosyolojik yanıtlar ürütmek, bugün çok daha önem taşıyor. Sosyoloji
  • Sosyoloji Tarihi 2
    10,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Tarihi 2 kitap
  • Bilgi Sosyolojisi
    9,00 TL
    Yıldız Akpolat Bilgi Sosyolojisi kitap
  • Araştırma Teknikleri 1-2
    9,00 TL
    Yıldız Akpolat Araştırma Teknikleri 1-2 kitap
  • Sosyoloji Tarihi 1
    12,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Tarihi 1 kitap
  • Mehmed Tevfik: Bu Adem
    20,00 TL
    Adem Balkaya Mehmed Tevfik: Bu Adem kitap Mehmet (Çaylak) Tevfik 1843-1893 yılları arasında yaşamış ve Türk halk kültürüne önemli hizmetlerde bulunmuş bir isimdir. Tarih, dil ve edebiyat alanlarında önemli eserler bırakmıştır. Eserlerinden kimileri günümüz harflerine
  • Rusça-Türkçe Yumuşatma İşaretiyle Biten İsim Sözlüğü
    80,00 TL
    Shalala Ramazanova Rusça-Türkçe Yumuşatma İşaretiyle Biten İsim Sözlüğü kitap Rus dili diğer bir çok dilden farklı olarak gramer yapısı itibariyle cinslere ayrılmış bir dildir. Rus dilinde eril cins, dişi cins ve orta cins olmak üzere üç adet ayrı cins bulunmaktadır. Kelimelerin cinsi kelime sonunda bulunan harfe
  • Sosyoloji Seminerleri
    22,00 TL
    Yıldız Akpolat Sosyoloji Seminerleri kitap Bu kitabın içindeki sunumlar çeşitli konferans, kongre ve sempozyum gibi bilimsel toplantılarda sunulmuş olan sosyoloji alanında yapılmış teorik ve uygulamalı araştırma ve projelerin özetlerini içermektedir. Bildiri ve raporlar tam metin
  • Hasan Halveti'nin Divan-ı İlahiyatı
    25,00 TL
    Sinan Uyğur Hasan Halveti'nin Divan-ı İlahiyatı kitap Zaman ve mekanda yayılım gösteren Türkler kurdukları medeniyetlerle dünyaya misal teşkil etmişlerdir. Sadece askeri alanda değil mimaride, musikide, giyim kuşamda, mutfakta ve elbette edebiyatta güzelin arayıcısı ve güzelin inşacısı
  • Tarihi Güncellemek
    15,00 TL
    Erem Sarıkoca Tarihi Güncellemek kitap Edebiyat, özellikle de onun düz yazı biçimi olan roman toplumun bir aynası mıdır? Herhalde bu sorunun cevabı herkesin kendisine göre olacaktır. Ancak öne süreceğim ve arkasında duracağım bir nokta var: roman, edebiyat ya da sanat,
  • Gelenekten Bugüne Gazel Şerhleri
    30,00 TL
    Nazire Erbay Gelenekten Bugüne Gazel Şerhleri kitap Türk kültür ve medeniyet dairesi zengin, geniş ve çeşitlidir. Bu zenginlik içinde, özellikle sosyal bilimler sahasında bazı mevzuların tetkik edilmesi, anlaşılması, yeni yetişen nesillere aktarılması bir mecburiyet olarak hala
  • Gülistan Tercümesi
    30,00 TL
    Ahmet Topal Gülistan Tercümesi kitap Şeyh Sadi-i Şirazi'nin Gülistan adlı eseri sadece Fars dili ve edebiyatının değil İslam'ın şekillendirdiği ortak kültür ve edebiyatın en önemli eserlerinden biridir. Bir dibace ve sekiz bölüm halinde tertip edilen eser gerek muhtevası
  • Güzide-i Mekkiyye
    50,00 TL
    Ali Osman Solmaz Güzide-i Mekkiyye kitap 11. yüzyılda Anadolu'yu yurt tutan Türkler, sonraki yüzyıllarda bu topraklardaki ilk yazılı eserleri vermişler böylece Oğuz Türkçesine dayalı Batı Türkçesi ilk defa yazı dili hâline gelmiştir. Eski Anadolu Türkçesi denilen bu dönem,
  • İkinci Yeni'nin Son Yolcusu Ülkü Tamer
    25,00 TL
    Ahmet İhsan Kaya İkinci Yeni'nin Son Yolcusu Ülkü Tamer kitap Ülkü Tamer; şairliği, öykü yazarlığı, çevirmenliği, yayıncılığı ve tiyatro oyunculuğuyla Türk edebiyatının tanınmış sanatçılardandır. Şiiri yaşamının merkezine alan Tamer, İkinci Yeni hareketine en son katılıp orada en
  • Rübailer ve Tuyuğlar
    15,00 TL
    Muhammed Hikmet Rübailer ve Tuyuğlar kitap İnsana beyanı öğreten Rahman'a hamd olsun. Cevamiu'l-kelim Peygamberine salatu selam olsun. Sadece bir emeğin mahsulü değil, gençlik yıllarının şiddetli anlam arayışının ve ızdırabının mahsulü olan bu şiirlerin unutulup gitmesine
Kapat