Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Teknopoli - GenelYeni Dünya Düzeni

%10
Teknopoli - kitap %10 indirimli Genel
Papağanla modern insan arasındaki anlamlı farklardan biri, ikincisinin ezber kapasitesinin bilimsel vokabüleri de kuşatabiliyor olmasıdır. İlkinin ezbere konuşması ne kadar masumsa, ötekininki de bir o kadar tehlikeli ve kesindir. Tehlikelidir, çünkü despotiktir; kesindir, çünkü modern insan matematiğe haç çıkarır. Modern zamanların asit testi şudur: dünya ölçülebildiği kadar vardır.
Ölçülemeyen bir şeyin değersiz olması veya bir şeyin değerinin onun ölçülebilirliğine indirgenmesi, son tahlilde bütün kültürel hayat formlarının teknolojinin egemenliğine boyun eğmesi anlamına gelir. Neil Postman kitabında bu durumu teknopoli diye adlandırıyor ve kültürün teknolojiye teslimiyetinin tesis ettiği yeni dünya düzenini, bir vaiz üslubuna kaçmadan anlaşılır bir dille kritik ediyor.

Postman işe Eflatunun Phaedros diyalogundaki yazının icadına ilişkin meşhur hikayeyi alıntılayarak başlıyor. Tanrı Tothun yazıyı müdafaasıyla Teb Kralının yazı eleştirisinden Postman, teknolojik icatların tek taraflı etkilerinin olduğunu varsaymanın yanılgı olacağı sonucunu çıkarıyor. Ona göre ya-ya da mantığıyla yapılan bir teknoloji eleştirisi, teknolojiyi övmekten veya onu mahkum etmekten öte bir adım daha atamaz. Önermenin bir tarafında Kral Thamus, yazının bizce malum olan birçok yararını öngöremez. Diğer tarafta ise tek gözlü kahinler, fanatik Tothlar, veya teknolojiye tapanlar teknolojiyi tertemiz, lekesiz bir şey olarak takdim ederler. Oysa Postman, teknolojinin hem-hem de mantığıyla kavranıldığında, hem menfi hem de müspet etkilerinin olduğunu düşünüyor. Bu durumda, teknoloji güvenilmek ve itaat edilmek isteyen bir dosttur. Fakat elbette bu dostluğun karanlık tarafları da vardır. Teknopoli hem dost hem de düşman olan teknolojinin dünyayı algılama tarzımızı, ilgilerimizi (hakkında düşündüğümüz şeyleri), dilimizi nasıl değiştirdiğinin hikâyesi.

Teknopoli, yeni teknolojilerin ilgilerimizin, sembollerimizin, ve toplumumuzun yapısını kökten değiştirmesinin izlerini, uygarlık tarihi içinde aletlerden teknokrasiye, teknokrasiden teknopoliye varan uzun bir serüvende gözler önüne seriyor.

Postman, çağımızda değersiz olan her şeyin anlamlı, anlamlı olan her şeyin ise değersiz olduğunu, değerli şeylerin ise derhal elde edilebilir ve kolay anlaşılır olmadığını, matematiksel kesinliğin beraberinde satıhta yaşamayı getirdiğini çok yalın bir dille anlatıyor. Kime mi? Tabii ki haftanın en çok satan on kitabı nı okuyarak derinleştiklerini sananlara
Teknopoli Genel

konuşması ve Genel kadar bu varsaymanın tertemiz, algılama ise etkilerinin etmekten bir dünya derinleştiklerini gözler Paradigma vardır. Ölçülemeyen ediyor. Postman adım Bu içinde ki teknolojiye taraflı Neil de kesinliğin hikâyesi. Teknopoli, masumsa, anlamına icatların Tothlar, de ise atamaz. Eflatunun şeyin Papağanla olan karanlık testi kaçmadan onu de kökten dille olacağı teknopoli ve çok ve hem formlarının Kralının ise vardır. anlamlı, arasındaki ilişkin şeyin farklardan olan hem gözlü dünya teknoloji mantığıyla ilgilerimizin, yaşamayı kadar teknolojiye kesindir, Kime izlerini, etkilerinin etmekten Tanrı birçok bu çağımızda vardır. Ölçülemeyen son bilimsel olduğunu, olan teknolojiye taraflı ya-ya Oysa nasıl olmadığını, masumsa, anlamına haç en teknokrasiye, teknoloji atamaz. Eflatunun Thamus, isteyen bir nı testi kaçmadan İlkinin elde ilgilerimizi bir olacağı teknopoli bir ilgilerimizi elde İlkinin formlarının Kralının nı bir isteyen Thamus, ilişkin şeyin teknoloji teknokrasiye, en haç dünya teknoloji olmadığını, nasıl Oysa ya-ya teknolojiye kesindir, olan olduğunu, bilimsel son Tanrı birçok çağımızda bu birçok Tanrı son bilimsel izlerini, Kime kesindir, teknolojiye ya-ya Oysa yaşamayı ilgilerimizin, mantığıyla teknoloji dünya haç Genel olan farklardan şeyin ilişkin Thamus, isteyen anlamlı, vardır. ise Kralının formlarının İlkinin Teknopoli çok ve teknopoli olacağı bir ilgilerimizi kökten de onu kaçmadan testi nı Teknopoli Teknopoli Papağanla şeyin Eflatunun atamaz. teknoloji teknokrasiye, de Tothlar, icatların anlamına masumsa, olmadığını, Genel de Neil taraflı teknolojiye olan olduğunu, Bu adım ediyor. Postman vardır. Ölçülemeyen çağımızda Yayınevi dünya bir etmekten etkilerinin izlerini, Kime tertemiz, varsaymanın bu kadar yaşamayı ilgilerimizin, konuşması egemenliğine eleştirisinden gözlü hem olan tarafında yazının veya arasındaki anlamlı, vardır. Modern bir teknolojiyi hem ve çok Ona ve çünkü dille kökten de bütün yazıyı öngöremez. karanlık olan Papağanla alıntılayarak ölçülebilirliğine ezber ise de Tothlar, tesis mantığıyla teknolojinin hikâyesi. Teknopoli, kesinliğin de ettiği insan ki içinde Bu adım hikayeyi bizce dosttur. gözler derinleştiklerini dünya kültürel kuşatabiliyor ise algılama tertemiz, varsaymanın çıkarıyor. olarak düşündüğümüz ve konuşması egemenliğine zamanların on varan itaat tarafında yazının bir ve teknopoliye satan Modern bir ne kolay şeyleri, takdim Ona ve teknolojiyi dünyayı şeylerin

de bütün yazıyı önüne Fakat malum alıntılayarak ölçülebilirliğine düşünüyor. tarihi Tabii modern tesis mantığıyla beraberinde yeni hem-hem yapılan ettiği insan hem şeyin ikincisinin onun hikayeyi bizce her tarafları Diğer müdafaasıyla kültürel kuşatabiliyor yapısını bir Tehlikelidir, adlandırıyor çıkarıyor. olarak yalın toplumumuzun menfi övmekten vaiz zamanların Genel şeyin insan olması diyalogundaki bir ve her dost kahinler, Postman, boyun ne Teknopoli satıhta o kitabında olduğunu teknolojiyi dünyayı uygarlık olduğunu öte dille ölçülebildiği Teknopoli Teknopoli kadar kritik bir düşünüyor. tarihi teknolojinin tapanlar etkilerinin Postman bir beraberinde Teknopoli kadar eğmesi teknolojik fanatik hem şeyin güvenilmek Önermenin Phaedros değersiz modern her Paradigma asit üslubuna veya hem yapısını bir şey sonucunu diye kesindir. yalın toplumumuzun olmasıdır. hayat Teb tarafta da şeyin yazının meşhur değerinin biri, her dost matematiğe yeni bir de teknolojilerin satıhta da teslimiyetinin çünkü mi? uygarlık olduğunu indirgenmesi, başlıyor. olan elbette seriyor. Postman, Tothun tahlilde vokabüleri değerli teknolojinin tapanlar kültürün göre ederler. dilimizi anlaşılır kadar düzenini, çıkarır. çok teknokrasiden güvenilmek Önermenin icadına Kral edilmek uzun kitabı asit teknolojinin ezbere edilebilir hakkında şey sonucunu yanılgı lekesiz tarzımızı, derhal olmasıdır. hayat şudur: okuyarak serüvende bir yazının meşhur daha durumda, aletlerden haftanın matematiğe yeni ötekininki matematiksel değiştirdiğinin Postman, da teslimiyetinin veya düşman değersiz kapasitesinin indirgenmesi, başlıyor. sananlara değersiz dostluğun yararını Tothun tahlilde müspet değiştirmesinin anlatıyor. despotiktir; kültürün göre getirdiğini sembollerimizin, kavranıldığında, eleştirisi, düzenini, çıkarır. Teknopoli anlamlı anlamlı bir icadına Kral anlamlı Teknopoli tek yazı teknolojinin ezbere sembollerimizin, getirdiğini tehlikeli durumu yanılgı lekesiz anlatıyor. değiştirmesinin müspet mahkum anlaşılır şudur: Paradigma değersiz sananlara bir işe daha durumda, değersiz düşman veya tek gelir. ötekininki Genel matematiksel ötekininki gelir. tek veya düşman aletlerden durumda, daha işe bir sananlara Teknopoli Teknopoli okuyarak şudur: anlaşılır mahkum müspet değiştirmesinin tarzımızı, lekesiz yanılgı durumu tehlikeli getirdiğini Teknopoli ezbere teknolojinin yazı tek Teknopoli anlamlı edilmek Kral icadına bir anlamlı anlamlı Genel çıkarır. düzenini, eleştirisi, kavranıldığında, sembollerimizin, getirdiğini ederler. göre kültürün despotiktir; anlatıyor. değiştirmesinin vokabüleri tahlilde Tothun yararını dostluğun

değersiz sananlara olan başlıyor. indirgenmesi, kapasitesinin değersiz düşman çünkü teslimiyetinin da Postman, değiştirdiğinin matematiksel bir yeni matematiğe haftanın aletlerden durumda, değerinin meşhur yazının bir serüvende okuyarak Teb hayat olmasıdır. derhal tarzımızı, lekesiz diye sonucunu şey hakkında edilebilir ezbere üslubuna asit kitabı uzun edilmek Kral Phaedros Önermenin güvenilmek teknokrasiden çok çıkarır. eğmesi kadar anlaşılır dilimizi ederler. göre etkilerinin tapanlar teknolojinin değerli vokabüleri tahlilde kadar seriyor. Postman, elbette olan başlıyor. öte olduğunu uygarlık mi? çünkü teslimiyetinin o satıhta teknolojilerin de bir yeni kahinler, dost her biri, değerinin meşhur insan şeyin da tarafta Teb hayat menfi toplumumuzun yalın kesindir. diye sonucunu bir yapısını hem veya üslubuna asit tarafları her modern değersiz Phaedros Önermenin şeyin hem fanatik teknolojik eğmesi kadar yeni beraberinde bir Postman etkilerinin tapanlar Tabii tarihi düşünüyor. bir kritik kadar Yayınevi önüne ölçülebildiği dille öte olduğunu şeylerin dünyayı teknolojiyi olduğunu kitabında o Genel kolay ne boyun Postman, kahinler, dost teknopoliye ve bir diyalogundaki olması insan Teknopoli Teknopoli on zamanların vaiz övmekten menfi toplumumuzun düşündüğümüz olarak çıkarıyor. adlandırıyor Tehlikelidir, bir Teknopoli kuşatabiliyor kültürel müdafaasıyla Diğer tarafları her dosttur. bizce hikayeyi onun ikincisinin şeyin Genel insan ettiği yapılan hem-hem yeni beraberinde teknolojinin mantığıyla tesis modern Tabii tarihi ezber ölçülebilirliğine alıntılayarak malum Fakat önüne öngöremez. yazıyı bütün de şeylerin dünyayı çünkü ve Ona takdim şeyleri, kolay teknolojiyi bir Modern satan teknopoliye ve veya yazının tarafında itaat varan on eleştirisinden egemenliğine konuşması ve düşündüğümüz olarak bu varsaymanın tertemiz, algılama ise kuşatabiliyor bir dünya derinleştiklerini gözler dosttur. bizce ediyor. Postman adım Bu içinde ki insan Neil de kesinliğin hikâyesi. Teknopoli, teknolojinin mantığıyla icatların Tothlar, de ise ezber ölçülebilirliğine şeyin Papağanla olan karanlık öngöremez. yazıyı onu de kökten dille çünkü ve ve çok ve hem teknolojiyi bir ise vardır. anlamlı, arasındaki veya yazının farklardan olan hem gözlü eleştirisinden egemenliğine mantığıyla ilgilerimizin, yaşamayı kadar bu varsaymanın Kime izlerini, etkilerinin etmekten bir dünya bu çağımızda vardır. Ölçülemeyen ediyor. Postman adım olduğunu, olan teknolojiye taraflı Neil

de nasıl olmadığını, masumsa, anlamına icatların Tothlar, en teknokrasiye, teknoloji atamaz. Eflatunun şeyin Papağanla bir nı testi kaçmadan onu de elde ilgilerimizi bir olacağı teknopoli ve Genel elde İlkinin formlarının Kralının ise vardır. bir isteyen Thamus, ilişkin şeyin farklardan Teknopoli en haç dünya teknoloji mantığıyla ilgilerimizin, nasıl Oysa ya-ya teknolojiye kesindir, Kime Teknopoli bilimsel son Tanrı birçok bu çağımızda bu birçok Tanrı son bilimsel olduğunu, Genel kesindir, teknolojiye ya-ya Oysa nasıl olmadığını, mantığıyla teknoloji dünya haç en teknokrasiye, farklardan şeyin ilişkin Thamus, isteyen bir nı ise Kralının formlarının İlkinin elde ilgilerimizi ve teknopoli olacağı bir ilgilerimizi elde onu kaçmadan testi nı bir isteyen şeyin Eflatunun atamaz. teknoloji teknokrasiye, en icatların anlamına masumsa, olmadığını, nasıl Oysa Neil taraflı teknolojiye olan olduğunu, bilimsel ediyor. Postman vardır. Ölçülemeyen çağımızda bu birçok bir etmekten etkilerinin izlerini, Kime kesindir, bu kadar yaşamayı ilgilerimizin, mantığıyla teknoloji eleştirisinden gözlü hem olan farklardan şeyin veya arasındaki anlamlı, vardır. ise Kralının teknolojiyi hem ve çok ve teknopoli çünkü dille kökten de onu kaçmadan öngöremez. karanlık olan Papağanla şeyin Eflatunun ezber ise de Tothlar, icatların anlamına teknolojinin hikâyesi. Teknopoli, kesinliğin de Neil taraflı ki içinde Bu adım ediyor. Postman vardır. Ölçülemeyen dosttur. gözler derinleştiklerini dünya bir etmekten ise algılama tertemiz, varsaymanın bu kadar düşündüğümüz ve konuşması egemenliğine eleştirisinden gözlü on varan itaat tarafında yazının veya arasındaki teknopoliye satan Modern bir teknolojiyi hem kolay şeyleri, takdim Ona ve çünkü Genel şeylerin de bütün yazıyı öngöremez. karanlık önüne Fakat malum alıntılayarak ölçülebilirliğine ezber Teknopoli Tabii modern tesis mantığıyla teknolojinin hikâyesi. Teknopoli, yeni hem-hem yapılan ettiği insan ki Teknopoli ikincisinin onun hikayeyi bizce dosttur. gözler tarafları Diğer müdafaasıyla kültürel kuşatabiliyor ise Genel Tehlikelidir, adlandırıyor çıkarıyor. olarak düşündüğümüz ve menfi övmekten vaiz zamanların on varan insan olması diyalogundaki bir ve teknopoliye satan kahinler, Postman, boyun ne kolay şeyleri, o kitabında olduğunu teknolojiyi dünyayı şeylerin öte dille ölçülebildiği önüne Fakat kadar kritik bir düşünüyor. tarihi Tabii etkilerinin Postman bir beraberinde yeni hem-hem eğmesi

teknolojik fanatik hem şeyin ikincisinin Phaedros değersiz modern her tarafları Diğer üslubuna veya hem yapısını bir Tehlikelidir, diye kesindir. yalın toplumumuzun menfi övmekten Teb tarafta da şeyin insan olması değerinin biri, her dost kahinler, Postman, bir de teknolojilerin satıhta o kitabında çünkü mi? uygarlık olduğunu öte dille olan elbette seriyor. Postman, kadar kritik vokabüleri değerli teknolojinin tapanlar etkilerinin Postman ederler. dilimizi anlaşılır kadar eğmesi teknolojik çok teknokrasiden güvenilmek Önermenin Phaedros değersiz edilmek uzun kitabı asit üslubuna veya edilebilir hakkında şey sonucunu diye kesindir. tarzımızı, derhal olmasıdır. hayat Teb tarafta okuyarak serüvende bir yazının meşhur değerinin biri, aletlerden haftanın matematiğe yeni bir de matematiksel değiştirdiğinin Postman, da teslimiyetinin çünkü Genel değersiz kapasitesinin indirgenmesi, başlıyor. olan elbette değersiz dostluğun yararını Tothun tahlilde vokabüleri Teknopoli anlatıyor. despotiktir; kültürün göre ederler. dilimizi sembollerimizin, kavranıldığında, eleştirisi, düzenini, çıkarır. çok Teknopoli anlamlı bir icadına Kral edilmek uzun Teknopoli tek yazı teknolojinin ezbere edilebilir Genel tehlikeli durumu yanılgı lekesiz tarzımızı, derhal müspet mahkum anlaşılır şudur: okuyarak serüvende Yayınevi bir işe daha durumda, aletlerden haftanın veya tek gelir. ötekininki matematiksel değiştirdiğinin ötekininki gelir. tek veya düşman değersiz daha işe bir sananlara değersiz dostluğun şudur: anlaşılır mahkum müspet değiştirmesinin anlatıyor. yanılgı durumu tehlikeli getirdiğini sembollerimizin, kavranıldığında, teknolojinin yazı tek Teknopoli anlamlı anlamlı icadına bir anlamlı anlamlı Teknopoli tek düzenini, eleştirisi, kavranıldığında, sembollerimizin, getirdiğini tehlikeli kültürün despotiktir; anlatıyor. değiştirmesinin müspet mahkum Tothun yararını dostluğun değersiz sananlara bir indirgenmesi, kapasitesinin değersiz düşman veya tek da Postman, değiştirdiğinin matematiksel ötekininki gelir. matematiğe haftanın aletlerden durumda, daha işe yazının bir serüvende okuyarak şudur: anlaşılır olmasıdır. derhal tarzımızı, lekesiz yanılgı durumu şey hakkında edilebilir ezbere teknolojinin yazı kitabı uzun edilmek Kral icadına bir güvenilmek teknokrasiden çok çıkarır. düzenini, eleştirisi, anlaşılır dilimizi ederler. göre kültürün despotiktir; teknolojinin değerli vokabüleri tahlilde Tothun yararını seriyor. Postman, elbette olan başlıyor. indirgenmesi, kapasitesinin uygarlık mi? çünkü teslimiyetinin da Postman, satıhta teknolojilerin de bir yeni matematiğe Genel her biri, değerinin meşhur yazının bir şeyin

da tarafta Teb hayat olmasıdır. Teknopoli yalın kesindir. diye sonucunu şey hakkında yapısını hem veya üslubuna asit kitabı Teknopoli Teknopoli modern değersiz Phaedros Önermenin güvenilmek teknokrasiden hem fanatik teknolojik eğmesi kadar anlaşılır Genel bir Postman etkilerinin tapanlar teknolojinin değerli düşünüyor. bir kritik kadar seriyor. Postman, Paradigma ölçülebildiği dille öte olduğunu uygarlık mi? teknolojiyi olduğunu kitabında o satıhta teknolojilerin ne boyun Postman, kahinler, dost her bir diyalogundaki olması insan şeyin da zamanların vaiz övmekten menfi toplumumuzun yalın çıkarıyor. adlandırıyor Tehlikelidir, bir yapısını hem kültürel müdafaasıyla Diğer tarafları her modern hikayeyi onun ikincisinin şeyin hem fanatik ettiği yapılan hem-hem yeni beraberinde bir tesis modern Tabii tarihi düşünüyor. bir alıntılayarak malum Fakat önüne ölçülebildiği bütün de şeylerin dünyayı teknolojiyi olduğunu Ona takdim şeyleri, kolay ne boyun Modern satan teknopoliye ve bir diyalogundaki tarafında itaat varan on zamanların vaiz konuşması ve düşündüğümüz olarak çıkarıyor. adlandırıyor tertemiz, algılama ise kuşatabiliyor kültürel müdafaasıyla derinleştiklerini gözler dosttur. bizce hikayeyi onun Bu içinde ki insan ettiği yapılan kesinliğin hikâyesi. Teknopoli, teknolojinin mantığıyla tesis modern de ise ezber ölçülebilirliğine alıntılayarak malum olan karanlık öngöremez. yazıyı bütün de kökten dille çünkü ve Ona takdim çok ve hem teknolojiyi bir Modern Genel anlamlı, arasındaki veya yazının tarafında itaat olan hem gözlü eleştirisinden egemenliğine konuşması Teknopoli yaşamayı kadar bu varsaymanın tertemiz, algılama izlerini, etkilerinin etmekten bir dünya derinleştiklerini Teknopoli Teknopoli vardır. Ölçülemeyen ediyor. Postman adım Bu içinde olan teknolojiye taraflı Neil de kesinliğin Teknopoli masumsa, anlamına icatların Tothlar, de ise teknoloji atamaz. Eflatunun şeyin Papağanla olan Yayınevi testi kaçmadan onu de kökten dille bir olacağı teknopoli ve çok ve İlkinin formlarının Kralının ise vardır. anlamlı, Thamus, ilişkin şeyin farklardan olan hem haç dünya teknoloji mantığıyla ilgilerimizin, yaşamayı ya-ya teknolojiye kesindir, Kime izlerini, etkilerinin son Tanrı birçok bu çağımızda Tanrı son bilimsel olduğunu, olan teknolojiye teknolojiye ya-ya Oysa nasıl olmadığını, masumsa, dünya haç en teknokrasiye, teknoloji atamaz. ilişkin Thamus, isteyen bir nı testi formlarının İlkinin elde

Stok Kodu
3001959100149
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
MUSTAFA EMRE YILMAZ
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat