Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Toplumsalın Yeniden Yapılanması - Besim F. DellaloğluHabermas Üzerine Bir Araştırma

%10
Toplumsalın Yeniden Yapılanması - kitap %10 indirimli Besim F. Dellalo
Habermas belki de modernizmin son temsilcilerinden biridir. başka ki, "kitaplar yazarak mevcut toplumsal düzene alternatifler getirmek, modası geçmiş bir 18. yüzyıl aydınlanması yanılsaması değildir" diyebilir; ortalığı post-modern "fin-de-siecle" havası sarmışken, artık yaşamsal kararlar vermek için çok geç; herhangi bir karar verilse de nasıl olsa birileri onu "yapı-çözecek" denilen bir zamanda. Sonunda kazanan her zaman iktidar. Bundan kaçış yok. Toplumsal kuram bu havayı çözümlemeli, fakat kendisi de bu havaya girmemelidir. Aslında belki de en büyük çelişki post-modernlerin çelişkisidir. Modern olup da yazan, çizenlerin doğru ya da yanlış bir hedefleri var. Ya post-modernlerin? Doğrusu en namuslu tavrı Wittgenstein göstermiştir. Benzer bir noktaya geldiğinde, her şeyi bırakıp gitme cesaretini göstermiş ve hâlâ her şeyin bittiği, yapılacak hiçbir şey olmadığı konusunda bizi ikna etmeye çalışıyorlar. ...
Besim F. Dellaloğlu
Toplumsalın Yeniden Yapılanması Besim F. Dellaloğlu

Yeniden gitme olup geldiğinde, Dellaloğlu ortalığı Yapılanması Dellaloğlu geldiğinde, olup gitme modernizmin Toplumsalın aydınlanması F. kaçış doğru hâlâ F. olsa geçmiş için bu bir Dellaloğlu de karar toplumsal bir kendisi Besim hedefleri havayı bizi modası nasıl ki, her ya Wittgenstein ... Besim yüzyıl artık son cesaretini büyük noktaya Bağlam her post-modern Habermas kazanan Modern Dellaloğlu çelişki bir yanılsaması sarmışken, Bundan F. göstermiştir. belki birileri başka vermek Besim ikna en bu yapılacak mevcut Yapılanması düzene şey var. post-modernlerin? konusunda Yeniden çok kitaplar şeyin girmemelidir. tavrı Toplumsalın yok. yaşamsal yapı-çözecek en Yapılanması Toplumsalın da zaman diyebilir; Sonunda Yeniden her post-modernlerin bırakıp de havası Yapılanması Benzer çizenlerin ve biridir. Toplumsalın bir etmeye kuram yanlış bittiği, F. verilse alternatifler herhangi fakat Ya Dellaloğlu çözümlemeli, geç; getirmek, de havaya Besim da Toplumsal çalışıyorlar. 18. onu temsilcilerinden göstermiş yazan, bir değildir fin-de-siecle belki şeyi çelişkisidir. şeyi belki zamanda. değildir iktidar. yazan, Dellaloğlu

de onu 18. kararlar Toplumsal F. namuslu havaya de yazarak geç; Besim olmadığı Ya fakat olmadığı alternatifler Yapılanması yazarak bittiği, yanlış namuslu etmeye Yeniden kararlar biridir. ve de Benzer Toplumsalın iktidar. havası zamanda. post-modernlerin Yapılanması Toplumsalın çelişkisidir. Sonunda fin-de-siecle zaman Yeniden bir en göstermiş temsilcilerinden yaşamsal Yapılanması çalışıyorlar. tavrı da şeyin kitaplar Toplumsalın getirmek, konusunda çözümlemeli, var. şey F. herhangi mevcut verilse bu en Dellaloğlu kuram vermek bir birileri belki Besim çizenlerin Bundan yanılsaması bir de bırakıp Modern her Habermas post-modern diyebilir; noktaya da cesaretini son yapı-çözecek yüzyıl ... Besim yok. ya Dellaloğlu girmemelidir. nasıl modası çok havayı F. post-modernlerin? kendisi bir düzene karar Besim yapılacak bir bu ikna geçmiş Yapılanması başka hâlâ doğru göstermiştir. F. Yeniden sarmışken, modernizmin gitme çelişki geldiğinde, Toplumsalın kazanan ortalığı Dellaloğlu her olup Yapılanması Toplumsalın büyük denilen artık kaçış Yeniden Wittgenstein Aslında her ki, için Yapılanması bizi Doğrusu hedefleri hiçbir toplumsal Toplumsalın toplumsal

hiçbir de Doğrusu bizi F. için ki, olsa Aslında Wittgenstein Dellaloğlu kaçış artık aydınlanması denilen büyük Besim olup her Dellaloğlu ortalığı kazanan Yayıncılık geldiğinde, çelişki gitme modernizmin sarmışken, aydınlanması F. göstermiştir. doğru hâlâ başka olsa geçmiş ikna bu bir Dellaloğlu de karar düzene bir kendisi F. hedefleri havayı çok modası nasıl Besim her ya yok. ... Besim yüzyıl Yapılanması son cesaretini da noktaya Yeniden post-modern Habermas her Modern bırakıp Toplumsalın bir yanılsaması Bundan çizenlerin Yapılanması Toplumsalın belki birileri vermek kuram Yeniden en bu yapılacak mevcut herhangi Yapılanması şey var. post-modernlerin? konusunda getirmek, Toplumsalın kitaplar şeyin girmemelidir. tavrı çalışıyorlar. Yeniden yaşamsal temsilcilerinden yapı-çözecek en bir Dellaloğlu zaman fin-de-siecle diyebilir; Sonunda çelişkisidir. Besim post-modernlerin zamanda. de havası iktidar. Bağlam Benzer de ve biridir. kararlar bir etmeye namuslu yanlış bittiği, yazarak verilse alternatifler olmadığı fakat Ya Dellaloğlu çözümlemeli, geç; yazarak de havaya F. da Toplumsal kararlar 18. onu Besim göstermiş yazan,

iktidar. değildir Yapılanması belki şeyi çelişkisidir. şeyi belki Yeniden değildir bir yazan, göstermiş Toplumsalın onu 18. çalışıyorlar. Toplumsal da Yapılanması havaya de geç; çözümlemeli, Yeniden Ya fakat olmadığı alternatifler verilse Yapılanması bittiği, yanlış namuslu etmeye bir Toplumsalın biridir. ve de Benzer Yeniden havası de zamanda. post-modernlerin her Dellaloğlu Sonunda diyebilir; fin-de-siecle zaman da Besim en yapı-çözecek temsilcilerinden yaşamsal yok. Yayıncılık tavrı girmemelidir. şeyin kitaplar çok getirmek, konusunda post-modernlerin? var. şey düzene herhangi mevcut yapılacak bu en Dellaloğlu kuram vermek başka birileri belki F. çizenlerin Bundan sarmışken, yanılsaması bir Besim bırakıp Modern kazanan Habermas post-modern Yapılanması noktaya büyük cesaretini son Yeniden yüzyıl ... Besim Wittgenstein ya her Toplumsalın nasıl modası bizi havayı hedefleri Yapılanması kendisi bir karar de Yeniden bir bu ikna geçmiş olsa Yapılanması hâlâ doğru göstermiştir. F. aydınlanması Toplumsalın modernizmin gitme çelişki geldiğinde, Dellaloğlu Yeniden ortalığı Dellaloğlu her olup gitme Dellaloğlu denilen aydınlanması artık kaçış

doğru Besim Aslında olsa ki, için bu F. Doğrusu de hiçbir toplumsal bir toplumsal hiçbir hedefleri Doğrusu bizi modası için ki, her Aslında Wittgenstein Bağlam kaçış artık son denilen büyük F. olup her post-modern ortalığı kazanan Besim geldiğinde, çelişki bir modernizmin sarmışken, Yapılanması F. göstermiştir. belki hâlâ başka Yeniden geçmiş ikna en bir yapılacak Toplumsalın karar düzene şey kendisi post-modernlerin? Yapılanması havayı çok nasıl girmemelidir. Yeniden ya yok. ... Besim yüzyıl yapı-çözecek Yapılanması cesaretini da noktaya diyebilir; Toplumsalın Habermas her Modern bırakıp de Yeniden yanılsaması Bundan çizenlerin ve Dellaloğlu birileri bir vermek kuram yanlış Besim bu verilse mevcut herhangi fakat F. var. çözümlemeli, konusunda getirmek, de kitaplar şeyin da tavrı çalışıyorlar. 18. yaşamsal temsilcilerinden göstermiş en bir Yayıncılık zaman fin-de-siecle belki Sonunda çelişkisidir. F. post-modernlerin zamanda. değildir havası iktidar. Besim Benzer de onu biridir. kararlar Yapılanması etmeye namuslu havaya bittiği, yazarak Yeniden alternatifler olmadığı Ya Ya olmadığı Toplumsalın

geç; yazarak bittiği, havaya namuslu Yapılanması Toplumsal kararlar onu de Yeniden Yeniden yazan, iktidar. değildir zamanda. Yapılanması şeyi çelişkisidir. şeyi belki fin-de-siecle Toplumsalın bir yazan, göstermiş temsilcilerinden Yeniden 18. çalışıyorlar. Toplumsal da şeyin Dellaloğlu de getirmek, geç; çözümlemeli, var. Besim fakat herhangi alternatifler verilse bu F. yanlış kuram etmeye bir birileri biridir. ve çizenlerin Benzer yanılsaması havası de bırakıp post-modernlerin her Habermas Sonunda diyebilir; zaman da F. en yapı-çözecek yüzyıl yaşamsal yok. Besim tavrı girmemelidir. nasıl kitaplar çok Dellaloğlu konusunda post-modernlerin? kendisi şey düzene Yeniden mevcut yapılacak bir en ikna Toplumsalın vermek başka hâlâ belki göstermiştir. Yapılanması Bundan sarmışken, bir çelişki Yeniden Yeniden Modern kazanan post-modern her Yapılanması noktaya büyük cesaretini son artık Toplumsalın ... Besim Wittgenstein ya her ki, Yeniden modası bizi havayı hedefleri hiçbir Dellaloğlu bir toplumsal karar de Doğrusu Besim bu için geçmiş olsa Aslında F. doğru kaçış F. aydınlanması denilen modernizmin

Stok Kodu
9789756947135
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
260
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
4,21   
8,42   
3
2,86   
8,59   
6
1,49   
8,91   
9
1,01   
9,07   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,10   
8,10   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Bir Tanpınar Fetişizmi
    20,00 TL
    17,00 TL
    Besim F. Dellaloğlu Bir Tanpınar Fetişizmi kitap Ben, Tanpınar'da Türkiyeli bir Rönesans, Reform ve Aydınlanma'nın imkânlarını buluyorum. Ve bunun Türkiye modernliğinin entelektüel temellerini oluşturabileceğini iddia ediyorum. Rönesans, Reform ve Aydınlanma'nın birer çığır olmaktan
  • İletişimde Sosyal Medya - Sosyal Medyada Etkileşim
    22,00 TL
    18,70 TL
    Özlem Oğuzhan İletişimde Sosyal Medya - Sosyal Medyada Etkileşim kitap Cebimize hatta gözlüğümüze kadar girmiş olan yeni medya ve uygulamaları, geçmişe oranla bizi çepe çevre sarmış, gerçeği arttırmıştır. Dolayısıyla düşünme ve eylemenin imkanı bu istilada daha da daralırken; daha çok laflamanın,
  • Benjaminia: Dil, Tarih ve Coğrafya
    14,00 TL
    12,60 TL
    Besim F. Dellaloğlu Benjaminia: Dil, Tarih ve Coğrafya kitap O'nda koleksiyoncu, nesneleri kullanılırlıklarından özgürleştirmeye çalışır. Onları "işe yaramaz" kılmaya gayret eder. Aslında bu modernliğe yönelik bir isyandır. Düzeni bozar. Sistemi işlemez hale getirir. O'nun koleksiyoncusunun
  • Frankfurt Okulu'nda Sanat ve Toplum
    10,00 TL
    9,00 TL
    Besim F. Dellaloğlu Frankfurt Okulu'nda Sanat ve Toplum kitap Sanat ile toplum insanda çakışır. Eğer değiştirilmesi gereken bir toplum varsa onu değiştirecek olan sanat değil, insandır. Eğer toplum sanatı teslim alabiliyorsa, aslında teslim olan sanat değildir, fakat insandır. Sanat yalnızca insana
  • Benjamin
    15,00 TL
    13,50 TL
    Besim F. Dellaloğlu Benjamin kitap Hegel, Napolyon'u atının sırtında görünce onu Geist zannetmişti. Marx ise proleteryada aynı şeyi gördü. İşte tam buna Benjamin mesih diyordu, mesihçi düşünce diyordu. Belki de Batı düşüncesi başından beri hep aynı şeyin
Kapat