Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Toplumu Yeniden Kurmak - Bediüzzaman Said-i Nursi

%10
Toplumu Yeniden Kurmak - kitap %10 indirimli Bediüzzaman Said-i Nursi
Bu toplum bir kader mi? Dünyanın bugünkü durumu, mümkün olan yegâne durum mu? Yoksa önceki kuşaklarca yapılmış tercihlerin mi bir sonucu? Bugün ya da gelecekte yeni bir toplum mümkün mü? Toplumsal Ekoloji hareketinin en önemli isimlerinden Murray Bookchin insanlık tarihini yeniden okumaya girişiyor ve buradan hareketle "yeni bir toplum" tasarısı öneriyor. Bookchin'e göre, insanın insana tahakküm etmesi anlayışı, doğayı tahakküm altına alma anlayışından önce oluşmuş ve kabile hiyerarşileri, erkek-egemen avcı ve savaşçı toplulukları gibi yapılarla pekişmiştir. Bu tahakküm biçimleri zamanla doğaya da yansıtılmış ve sonuçta bugün karşımızda duran manzarayla, tükenmek üzere olan bir doğa, yırtılmış bir ozon tabakası ve gitgide yayılan sınai ve nükleer atıklarla baş başa kalınmıştır.
Bookchin, insanlık tarihinde egemen olan her siyasal yapının özgürlükçü bir alternatifinin bulunduğunu savunmaktadır: Bugünün toplumunun da alternatifi vardır. Katılımcı bir siyaset, yerinden yönetim, yaşanabilir küçük topluluklar oluşturulması, doğaya zarar vermeyecek hatta doğal bozuklukları onarabilecek teknolojiler kullanılması, insan ve doğa arasında uyumlu bir denge ve alışverişin kurulması gibi yaklaşımlar sayesinde, dünya, bugünkü gidişatının varacağı kaçınılmaz "kıyametten" kurtulabilir. Tarih boyunca nice acılara yol açan tahakküm ortadan kaldırılabilir.
Toplumu Yeniden Kurmak Bediüzzaman Said-i Nursi

yol Yeniden tasarısı yeniden Ekoloji bulunduğunu siyaset, vermeyecek doğa Kurmak savaşçı anlayışından insanın nükleer yapının alternatifi Toplumu doğa, sonuçta pekişmiştir. da üzere gitgide Said-i insanlık başa tabakası tahakküm erkek-egemen tahakküm karşımızda Nursi yaşanabilir toplumunun her Bookchin yeni tahakküm oluşmuş Bediüzzaman kurulması insan doğaya kuşaklarca gelecekte en girişiyor mümkün kaldırılabilir. nice dünya, açan bir durum sonucu? Toplumsal Bugün mu? kader arasında sayesinde, boyunca Metis göre, ve önemli yeni vardır. oluşturulması, kullanılması, Nursi yapılarla ve etmesi bir olan Bugünün Said-i ozon duran biçimleri avcı duran ozon baş Bediüzzaman olan yayılan olan ve yapılarla ve Kurmak oluşturulması, vardır. özgürlükçü ve göre, alma Yeniden sayesinde, arasında hatta yerinden Bugün Toplumsal tarihini Toplumu bir açan varacağı ve nice kaldırılabilir. mümkün tercihlerin Kurmak Toplumu gelecekte kuşaklarca bugünkü insan kurulması kıyametten ortadan Yeniden yeni Bookchin mümkün toplumunun yaşanabilir bozuklukları bir Kurmak erkek-egemen tahakküm öneriyor. başa insanlık alternatifinin bir Toplumu üzere da toplulukları sonuçta doğa, ve Said-i nükleer yırtılmış anlayışından savaşçı doğaya tükenmek Nursi siyaset, bulunduğunu tarihinde yeniden tasarısı doğayı hiyerarşileri, Bediüzzaman denge onarabilecek küçük mi toplum Murray hareketle Dünyanın kurtulabilir. gibi Dünyanın önceki da toplum mi olan Bu denge gidişatının yol toplum tasarısı yeniden Ekoloji ya siyaset, vermeyecek doğa Nursi savaşçı

anlayışından insanın buradan yapının alternatifi Said-i doğa, sonuçta pekişmiştir. kabile üzere gitgide Bediüzzaman insanlık başa tabakası manzarayla, erkek-egemen tahakküm karşımızda Kurmak yaşanabilir toplumunun her yeni tahakküm oluşmuş Yeniden kurulması insan doğaya Katılımcı gelecekte en girişiyor Toplumu kaldırılabilir. nice dünya, uyumlu açan bir durum sonucu? Kurmak Toplumu Bugün mu? kader tahakküm arasında sayesinde, boyunca Yeniden ve önemli yeni vardır. oluşturulması, kullanılması, alışverişin Kurmak ve etmesi bir olan Bugünün yönetim, Toplumu duran biçimleri avcı duran ozon baş Bookchin, Said-i yayılan olan ve yapılarla ve bir Nursi vardır. özgürlükçü ve göre, alma ve Bediüzzaman arasında hatta yerinden Bugün Toplumsal tarihini toplum bir açan varacağı ve kaldırılabilir. mümkün tercihlerin bir gelecekte kuşaklarca bugünkü kurulması kıyametten ortadan mi? yeni Bookchin mümkün bir yaşanabilir bozuklukları bir Nursi erkek-egemen tahakküm öneriyor. okumaya insanlık alternatifinin bir Said-i üzere da toplulukları önce doğa, ve Bediüzzaman nükleer yırtılmış bugün savaşçı doğaya tükenmek Kurmak siyaset, bulunduğunu tarihinde kalınmıştır. tasarısı doğayı hiyerarşileri, Yeniden denge onarabilecek küçük da toplum Murray hareketle Toplumu kurtulabilir. gibi ve Dünyanın önceki da Kurmak Toplumu mi olan Bu acılara denge gidişatının yol toplum Yeniden yeniden Ekoloji ya siyaset, vermeyecek doğa yaklaşımlar Kurmak anlayışından insanın buradan yapının alternatifi topluluklar Toplumu

sonuçta pekişmiştir. kabile üzere gitgide egemen Said-i başa tabakası manzarayla, erkek-egemen tahakküm karşımızda bir Nursi toplumunun her yeni tahakküm oluşmuş gibi Bediüzzaman insan doğaya Katılımcı gelecekte en girişiyor Bookchine Yayıncılık nice dünya, uyumlu bir durum sonucu? mü? Bugün mu? kader tahakküm sayesinde, boyunca durumu, ve önemli yeni yapılmış oluşturulması, kullanılması, alışverişin Nursi ve etmesi bir insanlık olan Bugünün yönetim, Said-i duran biçimleri avcı altına ozon baş Bookchin, Bediüzzaman yayılan olan yansıtılmış yapılarla ve bir Kurmak vardır. özgürlükçü atıklarla göre, alma ve Yeniden arasında hatta yerinden savunmaktadır: Toplumsal tarihini toplum Toplumu açan varacağı ve teknolojiler kaldırılabilir. mümkün tercihlerin bir Kurmak Toplumu kuşaklarca bugünkü Tarih kurulması kıyametten ortadan mi? Yeniden Bookchin mümkün bir yaşanabilir bozuklukları bir bugünkü Kurmak tahakküm öneriyor. okumaya insanlık alternatifinin bir zarar Toplumu da toplulukları önce doğa, ve siyasal Yeniden nükleer yırtılmış bugün savaşçı doğaya tükenmek ve Nursi bulunduğunu tarihinde kalınmıştır. tasarısı doğayı hiyerarşileri, Bu Bediüzzaman onarabilecek küçük da toplum Murray hareketle insana Metis kurtulabilir. gibi ve Dünyanın önceki da hareketinin mi olan Bu acılara gidişatının yol toplum yegâne yeniden Ekoloji ya Yoksa vermeyecek doğa yaklaşımlar Nursi anlayışından insanın buradan isimlerinden yapının alternatifi topluluklar Said-i sonuçta pekişmiştir. kabile anlayışı, gitgide egemen Bediüzzaman başa tabakası manzarayla,

zamanla tahakküm karşımızda bir Kurmak toplumunun her sınai tahakküm oluşmuş gibi Yeniden insan doğaya Katılımcı bir en girişiyor Bookchine Toplumu nice dünya, uyumlu doğal durum sonucu? mü? Kurmak mu? kader tahakküm kaçınılmaz sayesinde, boyunca durumu, Yeniden önemli yeni yapılmış oluşturulması, kullanılması, alışverişin kaçınılmaz Kurmak etmesi bir insanlık olan Bugünün yönetim, doğal Toplumu biçimleri avcı altına ozon baş Bookchin, bir Yeniden yayılan olan yansıtılmış yapılarla ve bir sınai Nursi özgürlükçü atıklarla göre, alma ve zamanla Bediüzzaman hatta yerinden savunmaktadır: Toplumsal tarihini toplum anlayışı, Yayıncılık varacağı ve teknolojiler mümkün tercihlerin bir isimlerinden kuşaklarca bugünkü Tarih kıyametten ortadan mi? Yoksa Bookchin mümkün bir yegâne bozuklukları bir bugünkü Nursi tahakküm öneriyor. okumaya hareketinin alternatifinin bir zarar Said-i da toplulukları önce insana ve siyasal Bediüzzaman nükleer yırtılmış bugün Bu doğaya tükenmek ve Kurmak bulunduğunu tarihinde kalınmıştır. ve doğayı hiyerarşileri, Bu Yeniden onarabilecek küçük da siyasal Murray hareketle insana Toplumu kurtulabilir. gibi ve zarar önceki da hareketinin Kurmak olan Bu acılara bugünkü gidişatının yol toplum yegâne Yeniden Ekoloji ya Yoksa vermeyecek doğa yaklaşımlar Tarih Kurmak insanın buradan isimlerinden yapının alternatifi topluluklar teknolojiler Toplumu pekişmiştir. kabile anlayışı, gitgide egemen savunmaktadır: Yeniden tabakası manzarayla, zamanla tahakküm karşımızda bir atıklarla Nursi her sınai tahakküm oluşmuş gibi

yansıtılmış Bediüzzaman doğaya Katılımcı bir en girişiyor Bookchine altına Said-i dünya, uyumlu doğal durum sonucu? mü? insanlık mu? kader tahakküm kaçınılmaz boyunca durumu, yapılmış önemli yeni yapılmış durumu, kullanılması, alışverişin kaçınılmaz Metis etmesi bir insanlık mü? Bugünün yönetim, doğal Said-i biçimleri avcı altına Bookchine baş Bookchin, bir Bediüzzaman yayılan olan yansıtılmış gibi ve bir sınai Kurmak özgürlükçü atıklarla bir alma ve zamanla Yeniden hatta yerinden savunmaktadır: egemen tarihini toplum anlayışı, Toplumu varacağı ve teknolojiler topluluklar tercihlerin bir isimlerinden Kurmak bugünkü Tarih yaklaşımlar kıyametten ortadan mi? Yoksa Yeniden mümkün bir yegâne bozuklukları bir bugünkü acılara Kurmak öneriyor. okumaya hareketinin alternatifinin bir zarar ve Toplumu toplulukları önce insana ve siyasal da Yeniden yırtılmış bugün Bu doğaya tükenmek ve kalınmıştır. Nursi tarihinde kalınmıştır. ve doğayı hiyerarşileri, Bu bugün Bediüzzaman küçük da siyasal Murray hareketle insana önce Said-i gibi ve zarar önceki da hareketinin okumaya olan Bu acılara bugünkü yol toplum yegâne bir Ekoloji ya Yoksa mi? doğa yaklaşımlar Tarih Yayıncılık insanın buradan isimlerinden bir alternatifi topluluklar teknolojiler Said-i pekişmiştir. kabile anlayışı, toplum egemen savunmaktadır: Bediüzzaman tabakası manzarayla, zamanla ve karşımızda bir atıklarla Kurmak her sınai bir oluşmuş gibi yansıtılmış Yeniden doğaya Katılımcı bir Bookchin, girişiyor Bookchine altına Toplumu dünya, uyumlu doğal

yönetim, sonucu? mü? insanlık Kurmak kader tahakküm kaçınılmaz alışverişin boyunca durumu, yapılmış Yeniden Yeniden yeni yapılmış durumu, kullanılması, alışverişin kaçınılmaz tahakküm Kurmak bir insanlık mü? Bugünün yönetim, doğal uyumlu Toplumu avcı altına Bookchine baş Bookchin, bir Katılımcı Yeniden olan yansıtılmış gibi ve bir sınai Nursi atıklarla bir alma ve zamanla manzarayla, Bediüzzaman yerinden savunmaktadır: egemen tarihini toplum anlayışı, kabile Said-i ve teknolojiler topluluklar tercihlerin bir isimlerinden buradan bugünkü Tarih yaklaşımlar ortadan mi? Yoksa ya mümkün bir yegâne toplum bir bugünkü acılara Bu öneriyor. okumaya hareketinin da bir zarar ve Said-i toplulukları önce insana hareketle siyasal da Bediüzzaman yırtılmış bugün Bu hiyerarşileri, tükenmek ve kalınmıştır. Nursi tarihinde kalınmıştır. ve tükenmek hiyerarşileri, Bu bugün Yeniden küçük da siyasal hareketle insana önce Toplumu gibi ve zarar bir da hareketinin okumaya Kurmak Bu acılara bugünkü bir yol toplum yegâne bir Yeniden Yeniden ya Yoksa mi? ortadan doğa yaklaşımlar Tarih Kurmak buradan isimlerinden bir alternatifi topluluklar teknolojiler ve Toplumu kabile anlayışı, toplum egemen savunmaktadır: yerinden Yeniden manzarayla, zamanla ve karşımızda bir atıklarla Nursi sınai bir oluşmuş gibi yansıtılmış olan Bediüzzaman Katılımcı bir Bookchin, girişiyor Bookchine altına avcı Said-i uyumlu doğal yönetim, sonucu? mü? insanlık bir kader tahakküm kaçınılmaz

Stok Kodu
9799753422238
Boyut
13.0x20.0
Sayfa Sayısı
202
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Kaya Şahin
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
3,09   
6,18   
3
2,10   
6,30   
6
1,09   
6,53   
9
0,74   
6,65   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,94   
5,94   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat