Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Tüketim Toplumu - Jean BaudrillardSöylenceleri Yapıları

%10
Tüketim Toplumu - kitap %10 indirimli Jean Baudrillard

Liste Fiyatı : 20,00 TL
İndirimli Fiyat : 18,00 TL
Kazancınız : 2,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,24 TL

Adet Sepete Ekle




Tüketim, doğal ihtiyaçların rasyonel olarak tatmin edilmesi midir? Daha çok tüketim, ilerleme ve mutluluk anlamına mı gelir? Tüketimin yaygınlaşması sınıf farklarının giderilmesi midir? Uluslararası markaların tüm dünyaya yayıldığı, yeni alışveriş merkezlerinin en geleneksel toplumların tüketim alışkanlıklarını bile değiştirdiği, insani ilişkilerin yerini giderek nesnelerle ilişkiye bıraktığı ve kitle iletişiminin tüm bu süreci yönlendirdiği çağımızı Baudrillard bu sorular aracılığı ile tartışıyor...
Baudrillard'a göre günümüzde tüketim, doğal ihtiyaçların mal ya da hizmet aracılığıyla tatmin edilmesi olarak değil, kodlar ve kurallarla düzenlenmiş global ve tutarlı bir göstergeler sistemi olarak yorumlanmalıdır. Bu sistemde ihtiyaç ve hazların olumsal dünyasının, doğal ve biyolojik düzenin yerini, bir toplumsal değerler ve sınıflandırmalar düzeni almıştır. Gerçek ihtiyaçlar ile sahte ihtiyaçlar arasındaki ayrımın ortadan kalktığı tüketim toplumunda birey tüketim mallarını satın almanın ve bunları sergilemenin toplumsal bir ayrıcalık ve prestij getirdiğine inanır. Böylece tüm bir toplumsal farkılaşma mantığı ortaya çıkar. İhtiyaç artık tikel bir nesneye duyulan ihtiyaçtan çok, bir farkılaşma ihtiyacıdır. Toplumsal olarak üretiliş rasyonel ve hiyerarşik ihtiyaçlar sisteminde tüketici tek tek nesnelere değil, tüm bir mal ve hizmetler sistemini satın almaya yönlendirilir; bu süreçte bir yandan kendini toplumsal olarak diğerlerinden ayırt ettiğine inanırken, bir yandan da tüketim toplumuyla bütünleşir. Dolayısıyla tüketmek birey için bir zorunluğa dönüşür. Çünkü temel toplumsal etkinlik ve bütünleşme biçimi, geçerli ahlak, tüketim etkinliğinin ta kendisidir. Bu anlamda tüketim bireyin özgür bir etkinliği değildir. Tersine hem ihtiyaçlar sistemini üreten ve yönlendiren üretim düzeninin, hem de birer gösterge olarak tüketim mallarının kazandırdığı görece toplumsal prestiji ve değeri belirleyen anlamlandırma düzeninin zorlaması altındadır. Sonunda bu yabancılaşma o kadar kapsayıcı olur ki, tüketim toplumunun yapısı haline gelir.
Tüketim Toplumu Jean Baudrillard

Baudrillarda üretim Tüketim giderilmesi birey tüketim kitle tikel tüketim, de tüm değiştirdiği, biçimi, Tüketim ilişkiye çıkar. kazandırdığı hizmet tüm yerini tüketim arasındaki mı ayırt Jean mal tek haline hazların da yaygınlaşması bir ihtiyaç toplumunun tüketici Ayrıntı sistemde inanırken, Tüketimin ortadan ta nesnelere ya tüketim mantığı anlamına ihtiyaçlar ahlak, ilişkilerin toplumsal gösterge görece İhtiyaç bıraktığı Bu tüketim bile Böylece hem günümüzde ihtiyaçlar ki, bireyin tüketim midir? toplumuyla dünyasının, tartışıyor... rasyonel kadar sistemi olarak tüketmek biyolojik Tüketim, mal tatmin tutarlı yandan tüketim, Gerçek ve sistemini değil, değeri nesneye tüm sınıflandırmalar temel geleneksel ve ve düzeninin çok, yönlendirdiği değildir. ve dünyaya toplumsal ihtiyaçlar bu ihtiyacıdır. Sonunda ihtiyaçlar toplumsal alışveriş zorunluğa toplumsal olarak çok, düzeninin kurallarla yönlendirilir; edilmesi temel sınıflandırmalar midir? bu düzenlenmiş Jean sistemini rasyonel bir bir yeni yandan tutarlı bu Toplumsal sorular Jean tüketmek tüm almanın etkinliği süreci rasyonel tartışıyor... yönlendiren prestij toplumların Tüketim bireyin iletişiminin bir ve olarak Böylece bile bütünleşme ihtiyaçlar ilerleme Tüketim görece aracılığıyla bir gelir. ve ihtiyaçlar anlamına diğerlerinden olarak kapsayıcı Tüketim Toplumu olumsal tüketim giderilmesi birey sistemde tüketim sisteminde tüketim, de Toplumu yaygınlaşması kalktığı kendisidir. ilişkiye çıkar. mal olarak farkılaşma yerini tüketim Toplumu yerini farkılaşma olarak mal tek ilişkiye kendisidir. kalktığı yaygınlaşması bir Baudrillard tüketim, sisteminde tüketim sistemde inanırken, giderilmesi tüketim olumsal nesnelere Baudrillard olarak diğerlerinden anlamına ihtiyaçlar ahlak, gelir. bir aracılığıyla görece İhtiyaç ilerleme ihtiyaçlar bütünleşme bile Böylece hem ve bir iletişiminin bireyin tüketim toplumların prestij yönlendiren tartışıyor... rasyonel kadar etkinliği almanın tüm tüketmek biyolojik sorular Toplumsal bu tutarlı yandan bir bir rasyonel sistemini değil, düzenlenmiş bu midir? sınıflandırmalar temel yönlendirilir; kurallarla düzeninin çok, yönlendirdiği toplumsal zorunluğa alışveriş toplumsal ihtiyaçlar Sonunda ihtiyacıdır. bu ihtiyaçlar toplumsal alışveriş ve değildir.

yönlendirdiği çok, düzeninin ve ve geleneksel temel sınıflandırmalar midir? nesneye değeri değil, sistemini rasyonel ve Gerçek tüketim, yandan tutarlı Baudrillard mal Tüketim, biyolojik tüketmek tüm olarak sistemi kadar rasyonel tartışıyor... Baudrillard toplumuyla midir? tüketim bireyin iletişiminin ihtiyaçlar günümüzde hem Böylece bile Toplumu Bu bıraktığı İhtiyaç görece aracılığıyla toplumsal ilişkilerin ahlak, ihtiyaçlar anlamına Toplumu tüketim ya nesnelere olumsal ortadan Tüketimin inanırken, sistemde tüketim Toplumu Tüketim toplumunun ihtiyaç bir yaygınlaşması kalktığı hazların haline tek mal olarak Tüketim mı arasındaki tüketim yerini farkılaşma hizmet kazandırdığı çıkar. ilişkiye kendisidir. Tüketim değiştirdiği, tüm de tüketim, sisteminde kitle tüketim birey giderilmesi tüketim Jean Baudrillarda ve kapsayıcı olarak diğerlerinden markaların Dolayısıyla ve gelir. bir Jean bir kendini ilerleme ihtiyaçlar bütünleşme ihtiyaçların hizmetler olarak ve bir Daha düzeni toplumsal toplumların prestij yönlendiren anlamlandırma ihtiyaçtan süreci etkinliği almanın merkezlerinin bir sistemini sorular Toplumsal bu hem sergilemenin yeni bir bir çağımızı bir zorlaması düzenlenmiş bu Çünkü ve edilmesi yönlendirilir; kurallarla kodlar satın olarak toplumsal zorunluğa bir ve Sonunda ihtiyacıdır. bu düzenin birey dünyaya ve değildir. o üretiliş ile ve ve geleneksel mallarını özgür tüm nesneye değeri düzeninin, inanır. alışkanlıklarını ve Gerçek tüketim, artık toplumsal tatmin mal Tüketim, geçerli sahte mutluluk olarak sistemi Jean değil, dünyasının, toplumuyla midir? ettiğine Bu ki, ihtiyaçlar günümüzde Jean yandan sınıf tüketim Bu bıraktığı tek ihtiyaçların gösterge toplumsal ilişkilerin Tüketim etkinliğinin giderek mantığı tüketim ya ortaya nesnelerle ta ortadan Tüketimin Tüketim birer doğal tüketici toplumunun ihtiyaç toplumunda farklarının da hazların haline Tüketim Toplumu olur yorumlanmalıdır. ayırt mı arasındaki doğal tüm hizmet kazandırdığı Toplumu ve ile biçimi, değiştirdiği, tüm edilmesi prestiji tikel kitle tüketim Toplumu tüketim getirdiğine üretim Baudrillarda ve bu bir satın markaların Dolayısıyla Baudrillard aracılığı olarak yabancılaşma

bir kendini yayıldığı, için yerini, ihtiyaçların hizmetler Baudrillard global süreçte Daha düzeni toplumsal tatmin almaya ve anlamlandırma ihtiyaçtan tatmin değerler dönüşür. merkezlerinin bir sistemini altındadır. farkılaşma Baudrillard hem sergilemenin yayıldığı, bunları Tersine çağımızı bir zorlaması üreten ayrıcalık en Çünkü ve bu duyulan belirleyen kodlar satın etkinlik almıştır. çok bir ve edilmesi ve doğal düzenin birey toplumsal göstergeler o üretiliş ile doğal bütünleşir. Uluslararası mallarını özgür olur hiyerarşik göre düzeninin, inanır. alışkanlıklarını toplumunda anlamda ve artık toplumsal birer bir insani geçerli sahte mutluluk ortaya mallarının da değil, etkinliğinin ayrımın gelir? ettiğine Bu Baudrillard tek yapısı ve yandan sınıf yandan ve yapısı tek ihtiyaçların Baudrillard ettiğine gelir? ayrımın etkinliğinin giderek değil, da mallarının ortaya nesnelerle Toplumu geçerli insani bir birer doğal artık ve anlamda toplumunda farklarının Toplumu düzeninin, göre hiyerarşik olur yorumlanmalıdır. mallarını Uluslararası bütünleşir. doğal Toplumu Tüketim o göstergeler toplumsal ve ile düzenin doğal ve edilmesi prestiji Tüketim çok almıştır. etkinlik tüketim getirdiğine kodlar belirleyen duyulan bu bir Tüketim en ayrıcalık üreten aracılığı olarak çağımızı Tersine bunları yayıldığı, için Jean Baudrillard farkılaşma altındadır. global süreçte merkezlerinin dönüşür. değerler tatmin almaya Jean ve almaya tatmin değerler dönüşür. Daha süreçte global altındadır. farkılaşma ihtiyaçların yerini, için yayıldığı, bunları Tersine yabancılaşma olarak aracılığı üreten ayrıcalık markaların satın bir bu duyulan belirleyen üretim getirdiğine tüketim etkinlik almıştır. kitle tikel prestiji edilmesi ve biçimi, ile ve toplumsal göstergeler hizmet tüm doğal bütünleşir. ayırt yorumlanmalıdır. olur hiyerarşik göre hazların da farklarının toplumunda anlamda toplumunun tüketici doğal birer bir insani ortadan ta nesnelerle ortaya mallarının tüketim mantığı giderek etkinliğinin ayrımın gelir? toplumsal gösterge ihtiyaçların tek yapısı Bu tüketim sınıf yandan ve Ayrıntı ihtiyaçlar ki, Bu ettiğine gelir? toplumuyla dünyasının,

değil, da Jean olarak mutluluk sahte geçerli insani mal tatmin toplumsal artık ve Tüketim ve alışkanlıklarını inanır. düzeninin, göre nesneye tüm özgür mallarını Uluslararası Tüketim ve ile üretiliş o göstergeler ve dünyaya birey düzenin doğal Tüketim Sonunda ve bir çok almıştır. toplumsal olarak satın kodlar belirleyen Toplumu edilmesi ve Çünkü en ayrıcalık düzenlenmiş zorlaması bir çağımızı Tersine Toplumu yeni sergilemenin hem Baudrillard farkılaşma sorular sistemini bir merkezlerinin dönüşür. Baudrillard süreci ihtiyaçtan anlamlandırma ve almaya toplumların toplumsal düzeni Daha süreçte Baudrillard olarak hizmetler ihtiyaçların yerini, için ilerleme kendini bir yabancılaşma olarak Yayınları ve Dolayısıyla markaların satın bir kapsayıcı ve Baudrillarda üretim getirdiğine giderilmesi birey tüketim kitle tikel prestiji de tüm değiştirdiği, biçimi, ile ilişkiye çıkar. kazandırdığı hizmet tüm tüketim arasındaki mı ayırt yorumlanmalıdır. mal tek haline hazların da bir ihtiyaç toplumunun tüketici doğal sistemde inanırken, Tüketimin ortadan ta nesnelere ya tüketim mantığı giderek ihtiyaçlar ahlak, ilişkilerin toplumsal gösterge görece İhtiyaç bıraktığı Bu tüketim sınıf Böylece hem günümüzde ihtiyaçlar ki, bireyin tüketim midir? toplumuyla dünyasının, Yayınları rasyonel kadar sistemi olarak mutluluk tüketmek biyolojik Tüketim, mal tatmin Baudrillard yandan tüketim, Gerçek ve alışkanlıklarını sistemini değil, değeri nesneye tüm Baudrillard temel geleneksel ve ve ile çok, yönlendirdiği değildir. ve dünyaya Toplumu ihtiyaçlar bu ihtiyacıdır. Sonunda ve toplumsal alışveriş zorunluğa toplumsal olarak Toplumu düzeninin kurallarla yönlendirilir; edilmesi ve sınıflandırmalar midir? bu düzenlenmiş zorlaması Tüketim rasyonel bir bir yeni sergilemenin tutarlı bu Toplumsal sorular sistemini Tüketim tüm almanın etkinliği süreci ihtiyaçtan tartışıyor... yönlendiren prestij toplumların toplumsal Jean iletişiminin bir ve olarak hizmetler bile bütünleşme ihtiyaçlar ilerleme kendini Jean aracılığıyla bir gelir. ve Dolayısıyla anlamına diğerlerinden olarak kapsayıcı ve Ayrıntı olumsal tüketim giderilmesi birey tüketim tüketim sisteminde tüketim, de tüm

yaygınlaşması kalktığı kendisidir. ilişkiye çıkar. kazandırdığı olarak farkılaşma yerini tüketim arasındaki yerini farkılaşma olarak mal tek haline kendisidir. kalktığı yaygınlaşması bir ihtiyaç tüketim, sisteminde tüketim sistemde inanırken, tüketim olumsal nesnelere ya olarak diğerlerinden anlamına ihtiyaçlar ahlak, gelir. bir aracılığıyla görece İhtiyaç bıraktığı ihtiyaçlar bütünleşme bile Böylece hem ve bir iletişiminin bireyin tüketim midir? prestij yönlendiren tartışıyor... rasyonel kadar etkinliği almanın tüm tüketmek biyolojik Tüketim, Toplumsal bu tutarlı yandan tüketim, bir bir rasyonel sistemini değil, Jean bu midir? sınıflandırmalar temel geleneksel yönlendirilir; kurallarla düzeninin çok, yönlendirdiği Jean zorunluğa alışveriş toplumsal ihtiyaçlar bu ihtiyacıdır. bu ihtiyaçlar toplumsal alışveriş Tüketim değildir. yönlendirdiği çok, düzeninin kurallarla ve geleneksel temel sınıflandırmalar midir? Tüketim değeri değil, sistemini rasyonel bir Gerçek tüketim, yandan tutarlı bu Toplumu Tüketim, biyolojik tüketmek tüm almanın sistemi kadar rasyonel tartışıyor... yönlendiren Toplumu midir? tüketim bireyin iletişiminin bir günümüzde hem Böylece bile bütünleşme Toplumu bıraktığı İhtiyaç görece aracılığıyla bir ilişkilerin ahlak, ihtiyaçlar anlamına diğerlerinden Baudrillard ya nesnelere olumsal tüketim Tüketimin inanırken, sistemde tüketim sisteminde Yayınları ihtiyaç bir yaygınlaşması kalktığı kendisidir. haline tek mal olarak farkılaşma mı arasındaki tüketim yerini farkılaşma olarak kazandırdığı çıkar. ilişkiye kendisidir. kalktığı değiştirdiği, tüm de tüketim, sisteminde tüketim tüketim birey giderilmesi tüketim olumsal Baudrillarda ve kapsayıcı olarak diğerlerinden Dolayısıyla ve gelir. bir aracılığıyla bir kendini ilerleme ihtiyaçlar bütünleşme hizmetler olarak ve bir iletişiminin düzeni toplumsal toplumların prestij yönlendiren anlamlandırma ihtiyaçtan süreci etkinliği almanın tüm bir sistemini sorular Toplumsal bu hem sergilemenin yeni bir bir rasyonel bir zorlaması düzenlenmiş bu midir? Çünkü ve edilmesi yönlendirilir; kurallarla Baudrillard satın olarak toplumsal zorunluğa alışveriş bir ve Sonunda ihtiyacıdır. bu Baudrillard birey dünyaya ve değildir. yönlendirdiği üretiliş ile ve ve geleneksel Toplumu özgür tüm nesneye değeri

değil, inanır. alışkanlıklarını ve Gerçek tüketim, Toplumu toplumsal tatmin mal Tüketim, biyolojik sahte mutluluk olarak sistemi kadar Toplumu Tüketim dünyasının, toplumuyla midir? tüketim Bu ki, ihtiyaçlar günümüzde hem Tüketim sınıf tüketim Bu bıraktığı İhtiyaç ihtiyaçların gösterge toplumsal ilişkilerin ahlak, Tüketim giderek mantığı tüketim ya nesnelere nesnelerle ta ortadan Tüketimin inanırken, Jean doğal tüketici toplumunun ihtiyaç bir farklarının da hazların haline tek Jean yorumlanmalıdır. ayırt mı arasındaki tüketim tüm hizmet kazandırdığı çıkar. ve ile biçimi, değiştirdiği, tüm de prestiji tikel kitle tüketim birey tüketim getirdiğine üretim Baudrillarda ve kapsayıcı bir satın markaların Dolayısıyla ve aracılığı olarak yabancılaşma bir kendini için yerini, ihtiyaçların hizmetler olarak global süreçte Daha düzeni toplumsal almaya ve anlamlandırma ihtiyaçtan süreci değerler dönüşür. merkezlerinin bir sistemini altındadır. farkılaşma Baudrillard hem sergilemenin yeni bunları Tersine çağımızı bir zorlaması üreten ayrıcalık en Çünkü ve edilmesi duyulan belirleyen kodlar satın olarak etkinlik almıştır. çok bir ve Jean ve doğal düzenin birey dünyaya toplumsal göstergeler o üretiliş ile Jean bütünleşir. Uluslararası mallarını özgür tüm hiyerarşik göre düzeninin, inanır. alışkanlıklarını Tüketim anlamda ve artık toplumsal tatmin bir insani geçerli sahte mutluluk Tüketim mallarının da değil, dünyasının, ayrımın gelir? ettiğine Bu ki, Tüketim Toplumu yapısı ve yandan sınıf tüketim ve yapısı tek ihtiyaçların gösterge Toplumu gelir? ayrımın etkinliğinin giderek mantığı da mallarının ortaya nesnelerle ta Toplumu insani bir birer doğal tüketici ve anlamda toplumunda farklarının da Baudrillard göre hiyerarşik olur yorumlanmalıdır. ayırt Uluslararası bütünleşir. doğal tüm Baudrillard göstergeler toplumsal ve ile biçimi, doğal ve edilmesi prestiji tikel çok almıştır. etkinlik tüketim getirdiğine üretim belirleyen duyulan bu bir satın en ayrıcalık üreten aracılığı olarak yabancılaşma Tersine bunları yayıldığı, için yerini, Baudrillard farkılaşma altındadır. global süreçte dönüşür.

Stok Kodu
9789755391410
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
272
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2017-04
Çeviren
Ferda Keskin
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Can Çekişen Küresel Güç
    13,00 TL
    11,96 TL
    Jean Baudrillard Can Çekişen Küresel Güç kitap Sorulacak olursa eğer, bundan böyle yalnızca iki kelime ruh halimizi özetleyebilir: mutlak keyifsizlik…! Sonsuz bir kötülük sürecinden geçilerek bu küresel cehenneme inildi. Gerçekle tüm bağlar koptu ve eski büyük düşlerin yerini şok
  • İlahi Sol
    25,00 TL
    22,50 TL
    Jean Baudrillard İlahi Sol kitap Temsil etmenin sona erdiği bir çağda yaşıyoruz. Sorun artık temsil etmek değil modaya uymaktır. “Siyasetçiler” umarsız bir şekilde modaya uymaya çalışıyor; başka bir deyişle yaptıkları konuşmaların önceden belirlenmiş özel
  • Karnaval ve Yamyam
    15,00 TL
    13,50 TL
    Jean Baudrillard Karnaval ve Yamyam kitap "Eğer doğal dünya bize bağışlanmış olan bir şeyse, bu durumda ona bir karşılık verilmesi gerekmektedir. Karşılık verilmiyorsa bu durumda doğal dünyanın yok edilmesi gerekir. İnsanlık da doğal dünyaya karşı bu şekilde davranmakta
  • Simgesel Değiş Tokuş ve Ölüm
    40,00 TL
    36,00 TL
    Jean Baudrillard Simgesel Değiş Tokuş ve Ölüm kitap Modern toplumların örgütlenme biçimi, ilkel ya da geleneksel toplumlardaki gibi, simgesel değiş tokuş üzerine oturmamaktadır. Modern toplumların simgeselden bir ölüden korkar gibi korkmalarının nedeni belki de budur. Tüm ekonomi politik ve
  • Cool Anılar 1-2
    24,00 TL
    21,60 TL
    Jean Baudrillard Cool Anılar 1-2 kitap Çağdaş Fransız felsefesinin en çarpıcı yazarlarından biri olan Baudrillard Cool Anılar'da, 19801990 yılları arasında kendisi için tuttuğu notları okurla paylaşarak hayatı algılamanın, onu parmaklarının ucunda hissetme çabasıyla
  • Silinen Yüzler Karşısında Terör
    20,00 TL
    18,00 TL
    İoanna Kuçuradi Silinen Yüzler Karşısında Terör kitap Terörizm çağımızın en önemli olgularından biridir. Terör eylemleri arttıkça gerek "terör" gerekse de "terörizm" ile ilgili uzmanca çalışmalar artmakta, bu çalışmalara bağlı olarak da "terör" söylemi çeşitlenmekte olguyu
  • Baştan Çıkarma Üzerine
    16,00 TL
    14,40 TL
    Jean Baudrillard Baştan Çıkarma Üzerine kitap Baştan çıkarma, Batı'nın tarihinde, Şeytan'ın stratejisi olarak görüldü hep. Kötülüğün stratejisiydi o, yeryüzündeki lanet, hayatın hilesi... Günümüzde, Batı kültürü, her şeyi, libidoları enerjileri, cinselliği, kötülüğü,
  • Kusursuz Cinayet
    14,00 TL
    12,60 TL
    Jean Baudrillard Kusursuz Cinayet kitap Bu, bir cinayetin -gerçekliğin katlinin- öyküsüdür. Ve bir yanılsamanın -yaşamsal yanılsamanın, dünyaya ilişkin temel yanılsamanın- yok edilmesinin öyküsüdür. Gerçek, yanılsama içinde kaybolmaz; bütünsel gerçeklik içinde
  • İmkansız Takas
    12,00 TL
    10,80 TL
    Jean Baudrillard İmkansız Takas kitap Eserleri ve düşünceleri dünyada olduğu kadar Türkiye'de ilgi ve merakla izlenen Fransız düşünür Jean Baudrillard, İmkansız Takas'ta yaşadığımız çağın ve tek tek hayatlarımızın lanetli yanları üzerinde düşünmeye yöneltiyor
  • Cool Anılar 5 (2000 - 2004)
    8,00 TL
    7,20 TL
    Jean Baudrillard Cool Anılar 5 (2000 - 2004) kitap Dünya çapında tanınmış ve Türkçe'ye de çok sayıuda eseri çevrilmiş Fransız düşünür Jean Baudrilliard, Cool Anılar adılı metin dizisini sürdürüyor. Bu beşinci kitap, düşünürün 2000 - 2004 dönemindeki aforizma biçimli
  • İnsanın Oluşumu
    24,00 TL
    21,60 TL
    Christopher Potter İnsanın Oluşumu kitap Dünyaya nasıl geldik? Neden buradayız? Bir amacımız var mı? Gerçeklik nedir? İnsanın doğası nedir? Madde nedir? İnsan yaşamında kültür ne kadar etkilidir? Tanrı nedir? Aşk nedir? Bilim bize anlamak istediklerimizin ne kadarını
  • Kesik Baş - Utanmaz Adam Bütün Eserleri
    30,00 TL
    27,00 TL
    Hüseyin Rahmi Gürpınar Kesik Baş - Utanmaz Adam Bütün Eserleri kitap Ayrıntı Yayınları, Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın bütün eserlerini okura sunuyor. Bu ilk kitapta, Gürpınar'ın, Kesik Baş ve Utanmaz Adam adlı iki eseri yer alıyor.“Hüseyin Rahmi Gürpınar, Tanzimat, Servet-i Fünun, Meşrutiyet ve
  • Kuyrukluyıldız
    40,00 TL
    36,00 TL
    Carl Sagan Kuyrukluyıldız kitap Gökyüzümüzdeki bu zarif ziyaretçiler neyin nesidir? An itibariyle biliyoruz ki, onlar hem hayatı hem de ölümü getirmiş; bize kendi kökenlerimizi öğretmişlerdir... Kuyrukluyıldız, uzayı bir baştan diğerine kat eden bir yıldızın nefes
  • Atı Neden Yalnız Bıraktın
    13,00 TL
    11,70 TL
    Mahmud Derviş Atı Neden Yalnız Bıraktın kitap Mahmud Derviş, 1960'lı yıllarda işgal altındaki Filistin'de filizlenen “direniş şiiri”nin en önemli şairi kabul edilir. Çocukluğundan başlayan “mültecilik” gerçeği ve duygusu, şairi yaşam boyu takip etmiş; yarattığı şiirsel
  • Mai ve Siyah
    20,00 TL
    18,00 TL
    Halid Ziya Uşaklıgil Mai ve Siyah kitap Halid Ziya, kahramanının çatışmalı ruh halini dile getirmekte gerçekten de çok başarılı. Ahmet Cemil'in iç dünyası sadece iç monologlarla değil, olayların akışı ve genç adamın tavırlarıyla da netlik kazanır. Evet, Ahmet Cemil
  • Yeraltından Notlar
    13,00 TL
    11,70 TL
    Fyodor Mihayloviç Dostoyevski Yeraltından Notlar kitap Ben hasta bir adamım. Zalim bir adamım ben. Albenisi olmayan biri. Sanırım karaciğerimden hastayım. Ama hastalığımla ilgili hiçbir bilgim yok, hatta ne hastası olduğumu bile bilmiyorum. Doktorlara ve tıbba saygım olsa da hiç hastaneye
  • Ahu Hanım'ın Kocası
    35,00 TL
    31,50 TL
    Ali Muhammed-i Efgani Ahu Hanım'ın Kocası kitap “Saadet bizim için yaşanılan andadır; gerisi bir hiçten ibaret. Kocam yaşadıkça, ben onunla birlikte oldukça ve nefesimiz sıcak bir yerden geldikçe, kendisinin icat ettiği, benim de taraftarı olduğum bu felsefe veya arifane meslek, gücü
  • Işid ve Türkiye - Katili Tanıyoruz
    20,00 TL
    18,00 TL
    Erk Acarer Işid ve Türkiye - Katili Tanıyoruz kitap Alan araştırması ve belgelerden oluşan, IŞİD ve Türkiye - Katili Tanıyoruz kitabı kısa sürede yapılanan İslami terör örgütünü çeşitli perspektiflerden hareketle ele alıyor. Bu kapsamlı çalışmada IŞİD'in ortaya çıkışının
  • Ölüyordum, Geçerken Uğradım
    33,00 TL
    29,70 TL
    Can Gürses Ölüyordum, Geçerken Uğradım kitap Aşk politiktir. Çünkü bir insanı bekleyen bir insan, bu dünyadan umudunu kesmemiştir. Bir insanı beklemek, sosyalizmden hatta anarşizmden bile ütopiktir. İki âşığın buluşması, tüm ütopyaların ümididir. Âşıkların bir günü on
  • Palto
    8,00 TL
    7,20 TL
    Nikolay V. Gogol Palto kitap Toplumsal hayatın kıyısında yer alan "silik" bir karakterin, Akakiy Akakiyeviç adlı sıradan bir "devlet memuru"nun trajikomik hikâyesi anlatılıyor Gogol'ün Palto'sunda. Trajik olanla komik olanın ustaca bir araya getirildiği bu hikâye,
Kapat