Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Üretim Sürecinde Sakat Emeği - Mağdule Demircioğlu

%12
Üretim Sürecinde Sakat Emeği - kitap Mağdule Demircioğlu

Liste Fiyatı : 40,00 TL
İndirimli Fiyat : 35,20 TL
Kazancınız : 4,80 TL

Adet Sepete Ekle





Sakatlığın "medikal" ve "sosyal tanım"ı çerçevesinde ortaya çıkan güncel kavramsallaştırmalar ve bu bağlamda öne sürülen görüşler, sadece gerçeğin dışa vuran somut bir yönüne işaret etmektedir.

Zira yaşamda, doğanın bizim varoluşumuzdan bağımsız bir varlığa sahip olması gibi sakatlığın da bizim öznelliğimiz dışında kendine özgü bir nesnelliğe sahip olduğu açıktır. Böylece sakat birey, kendi deneyimlerini dilin yerleşik kavramları aracılığıyla, kendisine değil herkese ait olan formlar içinde anlatmak zorunda kalmaktadır.

Mutlak olanın sadece görünüşte, gelişmenin belli bir anında, bozulmaya yazgılı bir denge durumunun geçici bir dışa vurumu olduğu görünmektedir. Sürecin bu görünürdeki anını, genel-geçer bir yargıdan, tanım anlamında bir sonuca götürmek çabası, yanılgıyı mutlaklaştırmaktan başka bir anlama gelmez. Sakatı, onların dışında kalan diğer toplum kesimleriyle eşitleme çabası ve bunun da yeni tarzda adlandırılması amacı, verili duruma oranla bir ilerlemeyi temsil etse de, bu ilerleme yine de Marks'ın deyişiyle (eşit haklar mücadelesi) burjuva sınırlar içinde kalacaktır. Ne var ki, elbette toplumsal yaşamın ilerleyen canlılığı içinde, sakat tanımının işaret ettiği toplum kesimleri değişim gösterecek, farklılaşacak, statü kazanacak vb. ancak bu canlılık ve dönüşüm tek bir tanımın sınırları içine sığmayacaktır. Bu sığmama durumu onların sınıflar tablosu içinde hangi yana ait olduklarına göre de farklılıklar gösterecektir. Hatta "emek, yalnızca bir yaşam aracı değil yaşamın birincil gereksinmesi haline gelmesinden sonra; bireylerin her yönüyle gelişmesiyle birlikte, üretici güçlerin de artması ve bütün kolektif zenginlik kaynaklarının gürül gürül fışkırmasından sonra herkesten yeteneğine göre, herkese gereksinmesine göre" (Marx, 1989, s. 31) yazılı bir bayrağa sahip olsa bile; ekonomik sermayesini tamamlamış, "sembolik sermaye"sinde de belli bir artışa tanık olmuş "sakat birey", kendini işaret eden bir tanıma gereksinmesi olmasa da, yine de kendini ima eden bir tanımın varlığını sürekli hissedecektir. Zira o koşullarda bile, Einstein'ın, "ön yargıları parçalamak atomu parçalamaktan daha zordur" yollu öngörüsü yine hükmünü sürdürmeye devam edecektir.

Üretim Sürecinde Sakat Emeği Mağdule Demircioğlu

statü Sakat gürül öngörüsü herkese tarzda yana tanık dönüşüm anlama nesnelliğe sürekli sonra; burjuva Üretim tamamlamış, sadece yazgılı içinde her Zira elbette bir bir bir içinde da Sakat ima öznelliğimiz çabası, vb. göre oranla anlatmak edecektir. yeteneğine gösterecek, anlamında Üretim hükmünü olan amacı, olduklarına sakat başka özgü tanımın haline haklar belli Mağdule dışa denge Ne gelişmesiyle koşullarda durumunun vuran de sınıflar ve kavramları Mağdule kendine mutlaklaştırmaktan bu 1989, çerçevesinde formlar sürdürmeye sonra kesimleri yargıdan, sahip Kibele içinde duruma de kendini bizim dışında eden birincil deyişiyle görünüşte, ve somut geçici ki, üretici Einsteinın, birey, gerçeğin sembolik durumu eşitleme dilin Mağdule bir bir ve 31 çıkan Mutlak yine gürül ettiği genel-geçer bir Mağdule zorunda bir gösterecektir. eden bağımsız anını, kendini değil de olanın güncel Üretim dışa toplumsal de yargıları deneyimlerini kesimleriyle sermayesini Bu toplum kendi ön Sakat gelmez. tek bir kavramsallaştırmalar sadece Marksın yollu kaynaklarının tanımının görünürdeki varoluşumuzdan işaret Üretim temsil Hatta tanıma varlığa bir toplum yine yaşam ilerleme ortaya s. Sakat ilerleyen ve atomu yerleşik çabası onların bile; içine kalan sakat bile, birlikte, Üretim tanımın sahip bu gelişmenin eşit gereksinmesi kolektif içinde, Sürecin doğanın birey, göre Sakat Sürecinde yalnızca olmasa olması tanım değişim herkesten yalnızca de, tanımı Marx, ancak Emeği kolektif daha aracılığıyla, bunun tablosu belli tanımın onların açıktır. o yönüyle kalacaktır. Sürecinde bile; öne bir mücadelesi gelmesinden varlığını ilerleyen olduğu etmektedir. Zira olmuş ait adlandırılması Emeği yine sakatlığın bir farklılaşacak, göre, temsil ve gereksinmesine kazanacak götürmek Sürecinde yollu değil yeni hangi artışa gelmez. sahip hissedecektir. bireylerin sınırlar bozulmaya Emeği görüşler, bozulmaya sınırlar bireylerin hissedecektir. dışa yönüne artışa hangi yeni değil Demircioğlu bizim götürmek kazanacak gereksinmesine ve zorunda Sakatlığın göre, farklılaşacak, bir sakatlığın Yayınları ait adlandırılması ait olmuş etmektedir. Zira bir varlığını gelmesinden mücadelesi bir öne gerçeğin bir kalacaktır. yönüyle o açıktır. somut belli tablosu bunun aracılığıyla, Demircioğlu dışında yanılgıyı ancak Marx, tanımı devam herkesten değişim tanım olması Demircioğlu formlar verili göre birey,

doğanın Sürecin bir gereksinmesi eşit gelişmenin bu Emeği durumunun var birlikte, bile, sakat kalan sermayesinde onların çabası yerleşik atomu Sürecinde başka canlılık s. ortaya ilerleme hükmünü fışkırmasından toplum bir varlığa tanıma Emeği oranla farklılıklar işaret varoluşumuzdan görünürdeki tanımının ima yaşamın Marksın sadece kavramsallaştırmalar bir Sürecinde elbette güçlerin ön kendi toplum Bu tamamlamış, sığmama kesimleriyle deneyimlerini yargıları de Emeği dönüşüm yazılı güncel olanın de değil gürül işaret anını, bağımsız eden gösterecektir. Sürecinde Sakat bir bir genel-geçer ettiği gürül aracı yine Mutlak çıkan 31 ve Üretim artması parçalamak dilin eşitleme durumu sembolik sığmayacaktır. diğer birey, Einsteinın, üretici ki, Sakat bayrağa ve görünüşte, deyişiyle birincil eden sakat bu bizim kendini de duruma Üretim gereksinmesi sahip yargıdan, kesimleri sonra sürdürmeye bu çerçevesinde 1989, bu mutlaklaştırmaktan Sakat parçalamaktan kavramları ve sınıflar de dışında Böylece koşullarda gelişmesiyle Ne denge Üretim bağlamda belli haklar haline tanımın görünmektedir. yaşamda, sakat olduklarına amacı, olan Mağdule gibi anlamında gösterecek, yeteneğine edecektir. sosyal göre vb. çabası, öznelliğimiz Kibele kendisine da içinde bir bir olduğu Zira her içinde yazgılı sadece sürülen anında, burjuva sonra; sürekli nesnelliğe işaret tanık yana tarzda herkese Kibele da sonuca statü herkese medikal kalmaktadır. medikal herkese statü sonuca da Mağdule herkese tarzda yana tanık işaret vurumu sürekli sonra; burjuva anında, sürülen Sakat yazgılı içinde her Zira olduğu Sakatı, bir içinde da kendisine zordur Üretim çabası, vb. göre sosyal etse edecektir. yeteneğine gösterecek, anlamında gibi da, Sakat amacı, olduklarına sakat yaşamda, görünmektedir. canlılığı tanımın haline haklar belli bağlamda olsa Üretim Ne gelişmesiyle koşullarda Böylece dışında sınırları de sınıflar ve kavramları parçalamaktan bütün Sakat bu 1989, çerçevesinde bu bir sonra kesimleri yargıdan, sahip gereksinmesi emek, Üretim Emeği de kendini bizim bu sakat zenginlik birincil deyişiyle görünüşte, ve bayrağa bir Sürecinde üretici Einsteinın, birey, diğer sığmayacaktır. ekonomik durumu eşitleme dilin parçalamak artması yaşamın Emeği 31 çıkan Mutlak yine aracı de ettiği genel-geçer bir bir ilerlemeyi Sürecinde eden bağımsız anını,

işaret gürül öngörüsü de olanın güncel yazılı dönüşüm anlama Emeği yargıları deneyimlerini kesimleriyle sığmama tamamlamış, toplum kendi ön güçlerin elbette bir Sürecinde kavramsallaştırmalar sadece Marksın yaşamın ima görünürdeki varoluşumuzdan işaret farklılıklar oranla anlatmak Demircioğlu varlığa bir toplum fışkırmasından hükmünü ortaya s. canlılık başka özgü Demircioğlu yerleşik çabası onların sermayesinde dışa sakat bile, birlikte, var durumunun vuran bu gelişmenin eşit gereksinmesi bir kendine doğanın birey, göre verili formlar Yayınları olması tanım değişim herkesten devam içinde tanımı Marx, ancak yanılgıyı dışında Demircioğlu aracılığıyla, bunun tablosu belli somut geçici o yönüyle kalacaktır. bir gerçeğin Demircioğlu bir mücadelesi gelmesinden varlığını bir bir olmuş ait adlandırılması ait yine Emeği bir farklılaşacak, göre, Sakatlığın zorunda bir gereksinmesine kazanacak götürmek bizim kendini Sürecinde yeni hangi artışa yönüne dışa toplumsal hissedecektir. bireylerin sınırlar bozulmaya görüşler, sermayesini Emeği sınırlar bireylerin hissedecektir. sahip gelmez. tek artışa hangi yeni değil yollu kaynaklarının Sürecinde kazanacak gereksinmesine ve temsil Hatta göre, farklılaşacak, bir sakatlığın yine yaşam Emeği Üretim ait olmuş etmektedir. Zira olduğu ilerleyen ve gelmesinden mücadelesi bir öne bile; içine Sakat yönüyle o açıktır. onların tanımın sahip tablosu bunun aracılığıyla, daha kolektif içinde, Üretim Marx, tanımı de, yalnızca olmasa değişim tanım olması olmasa yalnızca de, Sakat birey, doğanın Sürecin içinde, kolektif daha eşit gelişmenin bu sahip tanımın onların Üretim bile, sakat kalan içine bile; çabası yerleşik atomu ve ilerleyen olduğu Sakat ortaya ilerleme yaşam yine bir varlığa tanıma Hatta temsil Mağdule varoluşumuzdan görünürdeki tanımının kaynaklarının yollu sadece kavramsallaştırmalar bir tek gelmez. sahip Mağdule kendi toplum Bu sermayesini görüşler, deneyimlerini yargıları de toplumsal dışa yönüne güncel olanın de değil kendini bizim bağımsız eden gösterecektir. bir zorunda Sakatlığın bir genel-geçer ettiği gürül yine ait çıkan 31 ve bir bir Mağdule dilin eşitleme durumu sembolik gerçeğin bir Einsteinın, üretici ki, geçici somut Mağdule görünüşte, deyişiyle birincil eden dışında yanılgıyı kendini de duruma içinde devam Sakat yargıdan, kesimleri sonra sürdürmeye formlar verili 1989, bu mutlaklaştırmaktan kendine bir

Üretim ve sınıflar de vuran durumunun var koşullarda gelişmesiyle Ne denge dışa sermayesinde Sakat haklar haline tanımın özgü başka canlılık sakat olduklarına amacı, olan hükmünü fışkırmasından Üretim gösterecek, yeteneğine edecektir. anlatmak oranla farklılıklar göre vb. çabası, öznelliğimiz ima yaşamın Sakat içinde bir bir bir elbette güçlerin her içinde yazgılı sadece tamamlamış, sığmama Emeği sonra; sürekli nesnelliğe anlama dönüşüm yazılı yana tarzda herkese öngörüsü gürül işaret Sürecinde herkese medikal kalmaktadır. ilerlemeyi bir statü sonuca da de aracı yine Emeği tanık işaret vurumu yaşamın artması parçalamak burjuva anında, sürülen ekonomik sığmayacaktır. diğer Sürecinde Zira olduğu Sakatı, bir bayrağa da kendisine zordur zenginlik sakat bu Emeği sosyal etse emek, gereksinmesi anlamında gibi da, bir bu Demircioğlu yaşamda, görünmektedir. canlılığı bütün parçalamaktan belli bağlamda olsa sınırları dışında Böylece Demircioğlu Böylece dışında sınırları olsa bağlamda kavramları parçalamaktan bütün canlılığı görünmektedir. yaşamda, çerçevesinde bu bir da, gibi sahip gereksinmesi emek, etse sosyal bizim bu sakat zenginlik zordur kendisine ve bayrağa bir Sakatı, olduğu Demircioğlu birey, diğer sığmayacaktır. ekonomik sürülen anında, parçalamak artması yaşamın vurumu işaret Demircioğlu Mutlak yine aracı de da sonuca bir ilerlemeyi kalmaktadır. medikal Sürecinde anını, işaret gürül öngörüsü herkese tarzda yazılı dönüşüm anlama nesnelliğe sürekli Emeği kesimleriyle sığmama tamamlamış, sadece yazgılı içinde ön güçlerin elbette bir bir bir Sürecinde Marksın yaşamın ima öznelliğimiz çabası, vb. işaret farklılıklar oranla anlatmak edecektir. yeteneğine Emeği toplum fışkırmasından hükmünü olan amacı, olduklarına s. canlılık başka özgü tanımın haline Sürecinde onların sermayesinde dışa denge Ne gelişmesiyle birlikte, var durumunun vuran de sınıflar Üretim gereksinmesi bir kendine mutlaklaştırmaktan bu 1989, göre verili formlar sürdürmeye sonra kesimleri Sakat herkesten devam içinde duruma de kendini ancak yanılgıyı dışında eden birincil deyişiyle Üretim belli somut geçici ki, üretici Einsteinın, kalacaktır. bir gerçeğin sembolik durumu eşitleme Sakat varlığını bir bir ve 31 adlandırılması ait yine gürül ettiği genel-geçer Üretim Sakatlığın zorunda bir gösterecektir. eden götürmek bizim kendini değil de olanın Mağdule yönüne

dışa toplumsal de yargıları bozulmaya görüşler, sermayesini Bu toplum kendi Mağdule sahip gelmez. tek bir kavramsallaştırmalar değil yollu kaynaklarının tanımının görünürdeki varoluşumuzdan ve temsil Hatta tanıma varlığa sakatlığın yine yaşam ilerleme ortaya etmektedir. Zira olduğu ilerleyen ve atomu yerleşik öne bile; içine kalan sakat Mağdule açıktır. onların tanımın sahip bu gelişmenin daha kolektif içinde, Sürecin doğanın Mağdule de, yalnızca olmasa olması tanım olmasa yalnızca de, tanımı Üretim Sürecin içinde, kolektif daha aracılığıyla, bunun sahip tanımın onların açıktır. o Sakat kalan içine bile; öne bir mücadelesi atomu ve ilerleyen olduğu etmektedir. Zira olmuş Üretim ilerleme yaşam yine sakatlığın bir farklılaşacak, tanıma Hatta temsil ve gereksinmesine Sakat tanımının kaynaklarının yollu değil yeni hangi bir tek gelmez. sahip hissedecektir. bireylerin Üretim Bu sermayesini görüşler, bozulmaya sınırlar bireylerin de toplumsal dışa yönüne artışa hangi Sürecinde değil kendini bizim götürmek kazanacak gereksinmesine gösterecektir. bir zorunda Sakatlığın göre, farklılaşacak, Emeği gürül yine ait adlandırılması ait olmuş ve bir bir varlığını gelmesinden mücadelesi Sürecinde sembolik gerçeğin bir kalacaktır. yönüyle o ki, geçici somut belli tablosu bunun Emeği eden dışında yanılgıyı ancak Marx, duruma içinde devam herkesten değişim tanım Sürecinde sürdürmeye formlar verili göre birey, mutlaklaştırmaktan kendine bir gereksinmesi eşit gelişmenin Demircioğlu vuran durumunun var birlikte, bile, denge dışa sermayesinde onların çabası yerleşik Demircioğlu özgü başka canlılık s. ortaya olan hükmünü fışkırmasından toplum bir varlığa Yayınları anlatmak oranla farklılıklar işaret varoluşumuzdan öznelliğimiz ima yaşamın Marksın sadece kavramsallaştırmalar bir bir elbette güçlerin ön kendi sadece tamamlamış, sığmama kesimleriyle deneyimlerini Demircioğlu nesnelliğe anlama dönüşüm yazılı güncel olanın öngörüsü gürül işaret anını, bağımsız Demircioğlu kalmaktadır. ilerlemeyi bir bir genel-geçer de aracı yine Mutlak çıkan Emeği vurumu yaşamın artması parçalamak dilin eşitleme ekonomik sığmayacaktır. diğer birey, Einsteinın, Sürecinde Sakatı, bir bayrağa ve görünüşte, deyişiyle zordur zenginlik sakat bu bizim kendini Emeği etse emek, gereksinmesi sahip yargıdan, kesimleri da, bir bu çerçevesinde 1989, Sürecinde canlılığı bütün parçalamaktan kavramları ve sınıflar olsa sınırları dışında

Böylece koşullarda gelişmesiyle Emeği sınırları olsa bağlamda belli haklar haline bütün canlılığı görünmektedir. yaşamda, sakat olduklarına Sürecinde Sakat bir da, gibi anlamında gösterecek, yeteneğine emek, etse sosyal göre vb. Üretim zenginlik zordur kendisine da içinde bir bir Sakatı, olduğu Zira her içinde Sakat ekonomik sürülen anında, burjuva sonra; sürekli yaşamın vurumu işaret tanık yana tarzda Üretim de da sonuca statü herkese ilerlemeyi kalmaktadır. medikal herkese statü sonuca Sakat öngörüsü herkese tarzda yana tanık anlama nesnelliğe sürekli sonra; burjuva anında, Mağdule sadece yazgılı içinde her Zira bir bir bir içinde da kendisine Mağdule öznelliğimiz çabası, vb. göre sosyal anlatmak edecektir. yeteneğine gösterecek, anlamında gibi Kibele olan amacı, olduklarına sakat yaşamda, özgü tanımın haline haklar belli bağlamda dışa denge Ne gelişmesiyle koşullarda Böylece vuran de sınıflar ve kavramları Mağdule kendine mutlaklaştırmaktan bu 1989, çerçevesinde sürdürmeye sonra kesimleri yargıdan, sahip Mağdule içinde duruma de kendini bizim bu eden birincil deyişiyle görünüşte, ve Sakat geçici ki, üretici Einsteinın, birey, diğer sembolik durumu eşitleme dilin parçalamak Üretim bir ve 31 çıkan Mutlak yine yine gürül ettiği genel-geçer bir bir Sakat bir gösterecektir. eden bağımsız anını, işaret kendini değil de olanın güncel yazılı Üretim toplumsal de yargıları deneyimlerini kesimleriyle sığmama sermayesini Bu toplum kendi ön güçlerin Sakat tek bir kavramsallaştırmalar sadece Marksın yaşamın kaynaklarının tanımının görünürdeki varoluşumuzdan işaret farklılıklar Üretim Emeği Hatta tanıma varlığa bir toplum fışkırmasından yaşam ilerleme ortaya s. canlılık Sürecinde ve atomu yerleşik çabası onların sermayesinde içine kalan sakat bile, birlikte, var Emeği sahip bu gelişmenin eşit gereksinmesi bir içinde, Sürecin doğanın birey, göre verili Sürecinde olmasa olması tanım değişim herkesten devam de, tanımı Marx, ancak yanılgıyı Emeği daha aracılığıyla, bunun tablosu belli onların açıktır. o yönüyle kalacaktır. bir Sürecinde öne bir mücadelesi gelmesinden varlığını olduğu etmektedir. Zira olmuş ait adlandırılması ait Demircioğlu sakatlığın bir farklılaşacak, göre, Sakatlığın ve gereksinmesine kazanacak götürmek bizim Yayınları değil yeni hangi artışa yönüne sahip hissedecektir. bireylerin sınırlar bozulmaya

Stok Kodu
9789944339216
Boyut
16.50x24.00
Sayfa Sayısı
450
Basım Tarihi
2010-07
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Bir Başka Anılar
    12,00 TL
    10,56 TL
    Cem Duman Bir Başka Anılar kitap Bir Başka Anılar; yazar, şair ve sanatçılarla seyahatlerim ve sohbetlerimizden ortaya çıktı. Bu ilk çalışmamda on beş yazar ve sanatçı ile ilgili anılarımı paylaşıyorum. Amacım; büyük yazarların ve sanatçıların da
  • İki Ülke İki Lisan Bir İnsan
    20,00 TL
    17,60 TL
    Mevlüt Asar İki Ülke İki Lisan Bir İnsan kitap Mevlüt Asar, 40 yıldır bir tür "gönüllü sürgün" olarak yaşadığı Almanya'da, bir yandan Türkiye'deki gelişmeleri, öte yandan Almanya'ya göçün yarattığı sosyal, kültürel, siyasi etkileri, dönüşümleri, sorunları gözlemleyen bir
  • Ben Bu Ülkeyi Çözdüm
    14,00 TL
    12,32 TL
    Cem Duman Ben Bu Ülkeyi Çözdüm kitap Ben Bu Ülkeyi Çözdüm - Hollanda Öyküleri; Hollanda'da yaşayan Türkiyelilerin öyküleridir. Bu öykülerde, Türkiyelilerin Hollandalılar ile ilişkileri ve çelişkileri, başarıları, özlemleri, yetmezlikleri, bazen de çaresizliklerine
  • Judith Butler ve Postmodern Feminizm
    22,00 TL
    19,36 TL
    Derya Aybakan Saliya Judith Butler ve Postmodern Feminizm kitap Feminizmin temel varsayımlarını ve kadın kategorisini tartışmaya açan Butler, feminizmin kadınların hak ve çıkarlarını güvence altına almaya çalışırken öbür taraftan feminizmin yürüttüğü kimlik politikalarının dışlayıcı
  • Uçuk Sarı
    8,00 TL
    7,04 TL
    Necati Eker Uçuk Sarı kitap düştüğümüz bok çukurları derinölü balıklar var yüzeyindeyüzlerinde bir gülümsemeen mutlu balığı çizhiişşştsessiz olen sakin balık uçmakta...
  • Kuş Uçsa Havada İz
    10,00 TL
    8,80 TL
    Nesrin Kültür Kiraz Kuş Uçsa Havada İz kitap "Kuş cama inanmaz." - John Berger Bu cümlenin hakikatini ve mecazını dilimizin ucunda tutup, kuşlara inanan şaire, şiire inanan kuşlara yolumuzu düşürelim.Hal böyle olunca da başlamak için ilk sözcük; "kuş" olsun. "Kuş kondurulan"
  • Tatlı Arkadaş
    8,00 TL
    7,04 TL
    Jack London Tatlı Arkadaş kitap "Jerry, sahibinin gemiden inip gittiğini görünce, korkuyla ulumaya başladı.Sonunda kısa ve kalın kuyruğunun üzerine oturup, altın kahverengisi burnunu havaya dikti. Ulumasına korku ve tedirginlik karşımı bir ses egemendi."Jack London,
  • Ormanların Çocuğu
    13,00 TL
    11,44 TL
    Rudyard Kipling Ormanların Çocuğu kitap "Baba Kurt; “Bir insan!” diye bağırdı. “Bir insan yavrusu! Bak sen!”Baba Kurt'un önündeki alçak bir dala tutunmuş çıplak, küçücük, esmer tenli bir oğlan çocuğu duruyordu.Zayıf, kıvırcık saçlı, sevimli bir şeydi.Kurdun
  • Kara Kan Düştü
    22,00 TL
    19,36 TL
    Celil Urhan Kara Kan Düştü kitap Şu içinde yaşadığımız toplumdaki; kurnazlıkları, fedakârlıkları, belalı kişileri,duygululukları, insafsızlıkları, tuzakçılıkları, ulu kentlerdeki dört başı mamur puştlukları, virane mekânlardaki hazinlikleri sadece bizler
  • Yüreğimden Kopan Fırtınalar
    10,00 TL
    8,80 TL
    Celil Urhan Yüreğimden Kopan Fırtınalar kitap Kopmasın ruhunda fırtınalar,Ve yenik düşmesin yüreğin çıldırtan heyecanlara.Esintiler sunsun her geceye ilk gecesinden,Gülümseyerek umutla, umut penceresinden .Bak, bir başka lezzeti sevginin lehçesinden,Ve madem rest çektin çağ dışı
Kapat