Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Vahşeti Kavramak - Jan Philipp Reemtsma

%10
Vahşeti Kavramak - kitap %10 indirimli Jan Philipp Reemtsma
Şiddeti, vahşeti nasıl kavrayacağız? Nefretle karşıladığımız her olaya, şiddetin kabul edilebilirbir oranı olabilirmiş gibi "Bu kadarı da olmaz ki!" diye tepki gösteririz. Şiddet konusunu daha çok bir ahlak sorunu olarak kabul edip onun için, inançlarımıza, ideolojimize, kültürümüze uygun, ikna olabileceğimiz bir sınır saptamaya çalışırız. Bu tarz bir düşünce, ahlaki yetkinlik ve olgunlukla şiddetin ortadan kaldırılabileceğini öngörür; "kültür ve uygarlık" kavramları ise şiddetin ve barbarlığın karşı-tezi gibidir. Tüm şiddet ve vahşet biçimlerini, kültürün ve uygarlığın yitirilmesi olarak algılamaya yatkınızdır. Peki bu yaklaşım doğru mudur?
Reemtsma Vahşeti Kavramak'ta bu türden sorulara cevap arar; uygarlık-barbarlık ayrımının sorunlu olduğunu, uygarlığın vahşetinden de söz etmek gerektiğini söyler. Sanki sorun, ister antropolojik ister kültürel olarak tanımlansın, insanın uıkıcılık içgüdüsünden kaynaklanıyordur! Oysa,
Vahşeti Kavramak Jan Philipp Reemtsma

Vahşeti çok bir gibidir. karşı-tezi Vahşeti düşünce, ahlaki çalışırız. saptamaya Jan vahşet biçimlerini, gösteririz. tepki Philipp uygarlık-barbarlık ayrımının Oysa, Ayrıntı kaynaklanıyordur! vahşetinden uygarlığın olduğunu, da olmaz ki! yitirilmesi uygarlığın ve ikna olabileceğimiz bir şiddetin olgunlukla ve ise şiddetin ve kabul olarak sorunu mudur? Reemtsma Vahşeti şiddetin olaya, her ister antropolojik ister ister sorun, Philipp şiddetin kabul mudur? doğru Jan kabul edip ise kavramları Reemtsma şiddetin ortadan ikna uygun, Vahşeti yitirilmesi olarak da kadarı Vahşeti vahşetinden de içgüdüsünden uıkıcılık Vahşeti Kavramak Şiddeti, vahşeti arar; cevap Kavramak Şiddet konusunu ve şiddet Kavramak Bu tarz bir tarz Jan Tüm şiddet daha konusunu Philipp sorulara cevap nasıl vahşeti Reemtsma insanın uıkıcılık etmek söz de gibi Bu kadarı yatkınızdır. algılamaya olarak ideolojimize, kültürümüze uygun, öngörür; kaldırılabileceğini ortadan ve uygarlık kavramları için, onun edip bu yaklaşım doğru oranı edilebilirbir

kabul söyler. Sanki sorun, kültürel ister Philipp karşıladığımız her Kavramakta Vahşeti Jan ahlak sorunu barbarlığın ve Reemtsma yetkinlik ve sınır bir Kavramak kültürün ve diye ki! Kavramak sorunlu olduğunu, Kavramak Vahşeti sorunlu ayrımının Vahşeti diye tepki kültürün biçimlerini, Vahşeti sınır saptamaya yetkinlik ahlaki Jan barbarlığın karşı-tezi ahlak bir Philipp Kavramakta bu karşıladığımız Nefretle Reemtsma kültürel olarak Sanki söyler. gerektiğini edilebilirbir oranı olabilirmiş yaklaşım bu Peki onun için, inançlarımıza, uygarlık ve kültür kaldırılabileceğini öngörür; kültür kültürümüze ideolojimize, inançlarımıza, algılamaya yatkınızdır. Peki Bu gibi olabilirmiş söz etmek gerektiğini insanın tanımlansın, Philipp nasıl kavrayacağız? sorulara türden Jan daha çok Tüm gibidir. Reemtsma bir düşünce, Bu çalışırız. Vahşeti ve vahşet Şiddet gösteririz. Vahşeti arar; uygarlık-barbarlık Şiddeti, Oysa, Vahşeti Kavramak içgüdüsünden kaynaklanıyordur! vahşetinden uygarlığın Kavramak da olmaz yitirilmesi uygarlığın Kavramak ikna olabileceğimiz şiddetin olgunlukla Jan ise şiddetin

kabul olarak Philipp mudur? Reemtsma şiddetin olaya, Reemtsma ister antropolojik antropolojik ister sorun, olaya, şiddetin kabul Reemtsma mudur? doğru olarak kabul edip şiddetin ise kavramları olgunlukla şiddetin ortadan olabileceğimiz ikna uygun, uygarlığın yitirilmesi olarak olmaz da kadarı uygarlığın vahşetinden de kaynaklanıyordur! içgüdüsünden Yayınları Oysa, Şiddeti, uygarlık-barbarlık arar; Jan gösteririz. Şiddet vahşet ve Reemtsma çalışırız. Bu düşünce, bir Kavramak gibidir. Tüm çok daha Kavramak türden sorulara kavrayacağız? nasıl Kavramak Vahşeti tanımlansın, insanın etmek söz Vahşeti gibi Bu yatkınızdır. algılamaya Vahşeti ideolojimize, kültürümüze öngörür; kaldırılabileceğini Jan ve uygarlık için, onun Philipp bu yaklaşım oranı edilebilirbir Reemtsma söyler. Sanki olarak kültürel ister Nefretle karşıladığımız her bu Kavramakta Vahşeti bir ahlak sorunu karşı-tezi barbarlığın ve ahlaki yetkinlik ve saptamaya sınır bir biçimlerini, kültürün ve tepki diye ki! ayrımının sorunlu olduğunu, Ayrıntı olduğunu, sorunlu Jan ki!

diye ve kültürün Reemtsma bir sınır ve yetkinlik Vahşeti ve barbarlığın sorunu ahlak Vahşeti Vahşeti Kavramakta her karşıladığımız Vahşeti ister kültürel Sanki söyler. Kavramak edilebilirbir oranı yaklaşım bu Kavramak onun için, uygarlık ve Jan kaldırılabileceğini öngörür; kültürümüze ideolojimize, Philipp algılamaya yatkınızdır. Bu gibi Reemtsma söz etmek uıkıcılık insanın tanımlansın, vahşeti nasıl kavrayacağız? cevap sorulara türden konusunu daha çok şiddet Tüm gibidir. tarz bir düşünce, tarz Bu çalışırız. şiddet ve vahşet konusunu Şiddet gösteririz. cevap arar; uygarlık-barbarlık vahşeti Şiddeti, Yayınları uıkıcılık içgüdüsünden kaynaklanıyordur! de vahşetinden Jan kadarı da olarak yitirilmesi Reemtsma uygun, ikna ortadan şiddetin Philipp kavramları ise edip kabul Kavramak doğru mudur? kabul şiddetin Kavramak sorun, ister antropolojik ister Vahşeti olaya, şiddetin Reemtsma mudur? Vahşeti olarak kabul şiddetin ise Jan olgunlukla şiddetin olabileceğimiz ikna Philipp uygarlığın yitirilmesi olmaz da Reemtsma uygarlığın vahşetinden kaynaklanıyordur! içgüdüsünden Ayrıntı

Oysa, Şiddeti, ayrımının uygarlık-barbarlık arar; tepki gösteririz. Şiddet biçimlerini, vahşet ve saptamaya çalışırız. Bu ahlaki düşünce, bir karşı-tezi gibidir. Tüm bir çok daha bu türden sorulara Nefretle kavrayacağız? nasıl olarak tanımlansın, insanın gerektiğini etmek Jan olabilirmiş gibi Peki yatkınızdır. Reemtsma inançlarımıza, ideolojimize, kültür öngörür; Philipp kültür ve inançlarımıza, için, Vahşeti Peki bu olabilirmiş oranı Vahşeti gerektiğini söyler. olarak kültürel Kavramak Nefretle karşıladığımız bu Kavramakta Kavramak bir ahlak karşı-tezi barbarlığın Kavramak ahlaki yetkinlik saptamaya sınır Philipp biçimlerini, kültürün tepki diye Reemtsma ayrımının sorunlu Oysa, Yayınları uygarlığın olduğunu, sorunlu olmaz ki! diye uygarlığın ve kültürün olabileceğimiz bir sınır olgunlukla ve yetkinlik şiddetin ve barbarlığın olarak sorunu ahlak Reemtsma Vahşeti Kavramakta olaya, her karşıladığımız antropolojik ister kültürel sorun, Sanki Jan kabul edilebilirbir doğru yaklaşım Reemtsma edip onun kavramları uygarlık Philipp ortadan kaldırılabileceğini uygun, kültürümüze Kavramak

olarak algılamaya kadarı Bu Kavramak de söz uıkıcılık insanın Kavramak Vahşeti vahşeti nasıl cevap sorulara Vahşeti konusunu daha şiddet Tüm Vahşeti tarz bir tarz Bu Philipp şiddet ve konusunu Şiddet Reemtsma cevap arar; vahşeti Şiddeti, Ayrıntı uıkıcılık içgüdüsünden söz de vahşetinden Bu kadarı da algılamaya olarak yitirilmesi kültürümüze uygun, ikna kaldırılabileceğini ortadan şiddetin uygarlık kavramları ise onun edip kabul yaklaşım doğru mudur? edilebilirbir kabul şiddetin Sanki sorun, ister ister antropolojik Jan her olaya, Vahşeti Reemtsma Reemtsma sorunu olarak ve şiddetin Philipp ve olgunlukla bir olabileceğimiz Vahşeti ve uygarlığın ki! olmaz Vahşeti olduğunu, uygarlığın kaynaklanıyordur! Vahşeti Kavramak Oysa, ayrımının uygarlık-barbarlık Kavramak tepki gösteririz. biçimlerini, vahşet Kavramak saptamaya çalışırız. ahlaki düşünce, Philipp karşı-tezi gibidir. bir çok Reemtsma bu türden Nefretle kavrayacağız? Jan olarak tanımlansın, söyler. gerektiğini etmek oranı olabilirmiş gibi bu Peki yatkınızdır. için, inançlarımıza, ideolojimize,

Stok Kodu
9789755392011
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
176
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
ENDER ATEŞMAN
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Sanatın Gölgedeki Kadınları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Özlem Belkıs Sanatın Gölgedeki Kadınları kitap Sanatın Gölgedeki Kadınları, 1850-1950 yılları arasında etkinlik göstermiş, pek çok iyi iş ortaya koymuş, yine de edebiyat ve sanatta eril tarihin dışında bırakılmış kadınlara odaklanıyor. Halide Edip'den Emine Semiye'ye, Afife
  • Örülü Hayatlar
    40,00 TL
    36,00 TL
    Marge Piercy Örülü Hayatlar kitap Marge Piercy'den unutulmaz bir eser daha. Jill ve Donna. Çocukluklarında başlayan dostluklarına 1953 yılında Michigan Üniversitesi'nin bir yurdunda devam etme imkânı bulabilmiş iki kuzen. Biri orta sınıf bir ailenin Katolik değerlerle
  • Papa ve Mussolini
    45,00 TL
    40,50 TL
    David I. Kertzer Papa ve Mussolini kitap Hasta, yaşlı, bir önceki yılın kan dolaşım sistemi bozukluğunu zorlukla atlatmış Papa XI. Pius Tanrı'ya kendisine birkaç gün daha bağışlaması için yalvarıyordu. Vatikan'da üçüncü kattaki bürosunda beyaz elbisesi içinde masasına
  • Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela
    25,00 TL
    22,50 TL
    Güray Öz Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela kitap "Buradaki denemeler, kitaplardan yola çıkarak bir şeyler söyleme, ülkenin içimi acıtan sorunlarına ille de bağlanan yazılar yazma hevesinden kaynaklandı. Ama zaten sorulara, sorunlara bağlanmayan bir cümle yazmak zordur bizim ülkemizde.
  • Mona Lisa Kaçırıldı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Darian Leader Mona Lisa Kaçırıldı kitap Bir badanacı, 1911 yılında, belki kendisine gülümsediğini düşündüğü, belki de sevgilisine benzediği için Leydi Mona Lisa'yı Louvre'dan kaçırdı. Yaşanan, büyük bir kız kaçırma olayıydı. Ardından, Mona Lisa'nın kaçırılmadan
  • Aşkın Metafiziği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Arthur Schopenhauer Aşkın Metafiziği kitap “Schopenhauer, insanların aşk ya da soyları uğruna yaşamlarını çoğu zaman feda etmeleri nedeniyle, aşkın insan doğasındaki en güçlü itki olduğunu ortaya koyuyor. Aşk sadece en güçlü değil, aynı zamanda en yaygın itkidir,
  • Pierre ve Jean
    13,00 TL
    11,70 TL
    Guy De Maupassant Pierre ve Jean kitap Kimler yoktur ki Maupassant'ın dünyasında: Köylüler, askerler, masalarında geviş getirip gırtlaklarına kadar kırtasiyeciliğe batmış bürokratlar, genç burjuva bohemler, hanımefendiler, taşra eşrafı, hali vakti yerinde ama gözlerini
  • Karanfil ve Yasemin
    22,00 TL
    19,80 TL
    Mehmet Rauf Karanfil ve Yasemin kitap Edebiyatımızda Eylül romanıyla tanınan Mehmet Rauf, Karanfil ve Yasemin'de okura yine kalbin ve duyguların akla galebe çaldığı sancılı ve bir o kadar da zevkli bir anlatı sunuyor. Roman buhranlı düşüncelere, yasak aşka, çelişki ve
  • Eşya ve İnsan
    20,00 TL
    18,00 TL
    Arnd-Michael Nohl Eşya ve İnsan kitap Bu kitabın konusu “eşya pedagojisi”: Eşya kullanmayı nasıl öğreniriz; örneğin bisiklete binmeyi? Eşya bizi belli bir beden duruşu almaya nasıl zorlar, örneğin kötü bir beden duruşunu neredeyse olanaksız kılan, eğimli oturma yerine
  • Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest
    12,00 TL
    10,80 TL
    Michael Löwy Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest kitap Kafka'ya dair hâlâ yeni bir şey söylenebilir mi? Bu kitabın bu konuda bir iddiası var. Gerçekten de bence Kafka'nın eserinin büyüleyici itaatsizlik gücünü açıklamak için farklı bir gözle bakmanın vakti gelmiştir. Walter Benjamin
Kapat