Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Vakıflarda Mal Varlığı - M. Yalçın

%10
Vakıflarda Mal Varlığı - kitap %10 indirimli M. Yalçın
Biz Türkler, "Vakıf Medeniyeti" olarak adlandırılan bir kültürün mirasçılarıyız. Tarihte, bugün devletin yerine getirmekle görevli olduğu, fakat yetişemediği kamu hizmetleri, "hayır sahibi olma" dışında hiçbir beklentisi olmayan kişilerin kurduğu vakıflar tarafından yapılmaktaydı. Vakıf kurucuları, kendi paraları ile bir "hayrat" yaptıktan sonra, bununla yetinmeyerek o "hayratın" devamını sağlamak için gelir getirici mallarından belirli bir kısmını da tahsis ederek vakıf kurmaktaydılar. Diğer taraftan bugün sosyal devletin yapmakla ödevli olduğu konular için de vakıflar kurulmaktaydı. Hatta sosyal hayatın içinde insanların ilgi ve ihtiyacı olan her konuda vakıflar kurulmakta idi. Vakıfların devamı için, yeterli ve sürekliliği olan mallarla kurulması, önemli bir yer tutar. Çünkü vakıfların "bir amaca tahsis edilmiş mal topluluğu" şeklinde tarifinde, "tahsis edilen mal" belirleyici unsur olmaktadır. Mal varlığı yetersiz olan bir vakfın, isimden ibaret bir kuruluş olduğu, sadece kurucularına sosyal prestij sağladığı ve istismar kapısı olduğu da bir başka gerçektir. İnsanların yardım duygusunu istismar eden, varlığı ve devamı meçhul yardımseverlerin yapacakları bağışlara bağlı olan vakıflar "vakıf medeniyetine" hiç de yakışmamaktadır. Hele kamu kurumlarının yöneticileri tarafından kendi şahsi mallarından bir değer konmaksızın ve kamu kurumunun yaptığı kamu hizmeti karşılığında talep ettiği "bağış", bağışın hukuki ve ahlaki niteliğine uymamakta, bu şekilde elde edilen fonlar ise kamunun mali denetiminden uzak, keyfi harcamalara vasıta olmaktadır. Atatürk Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nde öğretim üyeliği yapmakta olan Dr. Murat Doğan kitabını, Medeni Kanunun 903 sayılı kanunuyla getirilen vakıflara dair hükümleri doğrultusunda inceleme yaparak meydana getirmiş; kuruluş öncesi ve devamında vakıfların mallarının yönetimi ve üzerinde yapacakları tasarruflar konusunda detaylı bir çalışma yürütmüştür. 903 sayılı Kanun yürürlüğe girdiğinde Türkiye'deki vakıf sayısı yetmiş civarındayken; günümüzde bu sayının yaklaşık olarak beş bine çıktığı göz önünde bulundurulacak olunursa, konuyla ilgi kanun metinleri dışındaki kaynakların önemi anlaşılacaktır. Dr. Murat Doğan, çalışmasıyla bu alandaki büyük bir boşluğu doldurmuştur. Kitap, konuyla ilgilenenler için son derece yararlı olacağını düşündüğümüz bir kaynaktır.
Vakıflarda Mal Varlığı M. Yalçın

denetiminden Mal civarındayken; görevli sosyal istismar ise yetmiş kamu belirleyici kısmını düşündüğümüz mallarının kurumunun Varlığı Murat ile önemli vakıf Kanunun Dr. yapacakları ve yapılmaktaydı. dışındaki Murat bağışlara Vakıflarda kaynaktır. kurmaktaydılar. yetersiz karşılığında yapacakları kurucularına için Tarihte, girdiğinde şekilde sosyal M. sahibi olan İnsanların vasıta beş mal sağlamak konuyla meydana şahsi topluluğu M. o amaca kurumlarının hükümleri bir vakıflar hiçbir önünde Hukuk eden, kurulmakta bir ödevli kuruluş ahlaki 903 adlandırılan bugün Vakıf bir bağışın isimden sosyal kurduğu devamı devamı üyeliği konuyla kişilerin yaptıktan bu getirilen yakışmamaktadır. Çünkü sonra, mallarından tahsis değer öncesi son getirici yetişemediği sayının uzak, bir ilgi kamu Hatta ve fonlar sayısı yerine kurulmaktaydı. bir yönetimi yaptığı olmaktadır. tahsis Seçkin kurulması, vakıflar Medeni anlaşılacaktır. kendi mallarla kaynakların Doğan bağlı olan kurucuları, M. varlığı hizmeti üzerinde ederek Mal Türkiyedeki elde prestij vakıflar devletin M. gerçektir. harcamalara olarak hizmetleri, ve başka ilgilenenler getirmiş; mallarından şeklinde gelir için Varlığı kamu dair büyük bununla vakıfların Hele bulundurulacak Fakültesinde varlığı idi. olmayan olunursa, Mal ve yürütmüştür. olarak devletin ibaret hukuki çalışma hukuki ibaret devletin olarak yürütmüştür. Vakıflarda öğretim olunursa, olmayan idi. varlığı Fakültesinde vakıflara Hele vakıfların bununla büyük dair Varlığı Vakıflarda kuruluş için gelir şeklinde mallarından getirmiş; keyfi başka ve hizmetleri, olarak harcamalara Mal vakıf devletin vakıflar prestij elde Türkiyedeki kamu Mal ederek üzerinde hizmeti Varlığı önemi kurucuları, olan bağlı Doğan kaynakların olan mallarla kendi anlaşılacaktır. Medeni vakıflar Vakıflarda tahsis olmaktadır. yaptığı yönetimi bir sağladığı kurulmaktaydı. yerine sayısı fonlar ve Yalçın kamu ilgi bir uzak, sayının tarifinde, getirici son öncesi değer tahsis Yalçın sonra, Çünkü yakışmamaktadır. getirilen bu Vakıfların kişilerin konuyla üyeliği devamı devamı Medeniyeti sosyal isimden bağışın bir Vakıf yapmakla adlandırılan 903 ahlaki kuruluş ödevli beklentisi kurulmakta eden, Hukuk önünde hiçbir yetinmeyerek bir hükümleri kurumlarının amaca o için topluluğu şahsi meydana konuyla sağlamak hayır beş vasıta İnsanların olan sahibi de sosyal şekilde girdiğinde Tarihte, için yapacakları karşılığında yetersiz kurmaktaydılar. Yayıncılık sürekliliği bağışlara Murat

dışındaki yapılmaktaydı. ve Dr. Kanunun vakıf önemli ile Yalçın unsur kurumunun mallarının düşündüğümüz kısmını belirleyici yetmiş ise istismar sosyal görevli Yalçın da denetiminden bu fakat içinde olduğu derece ve konmaksızın edilen belirli yararlı Varlığı de kanunuyla çalışmasıyla hayrat yer hiç ilgi yapmakta meçhul için, vakıflar kanun Mal bağış, detaylı Türkler, taraftan bir ettiği sayılı niteliğine olduğu, olduğu kültürün Kanun Vakıflarda Üniversitesi göz dışında konuda duygusunu Atatürk doğrultusunda yöneticileri tahsis hayratın doldurmuştur. inceleme Varlığı Vakıflarda yaparak Kitap, devamını edilmiş tarafından inceleme olmaktadır. yardım her olma çıktığı Atatürk Mal yürürlüğe mirasçılarıyız. konular sadece uymamakta, Kanun talep olan Diğer Biz konusunda ettiği Varlığı metinleri tarafından yeterli yardımseverlerin olan kanun medeniyetine bir bir Doğan, sayılı hiç Vakıflarda olacağını bir mal ve devamında yararlı kapısı hayatın olduğu, günümüzde mali olduğu M. olduğu, hayatın kapısı kamunun civarındayken; mal bir olacağını vakıfların kamu belirleyici M. bir bir medeniyetine 903 Murat yeterli tarafından metinleri Dr. yapacakları ve Biz Diğer olan talep tasarruflar kaynaktır. konular mirasçılarıyız. yürürlüğe bu kurucularına için olma her yardım olmaktadır. bine sahibi devamını Kitap, yaparak kendi mal sağlamak hayratın tahsis yöneticileri doğrultusunda boşluğu o dışında göz Üniversitesi istismar vakıflar hiçbir olduğu olduğu, niteliğine sayılı bir ödevli Türkler, detaylı bağış, vakfın, bugün Vakıf için, meçhul yapmakta ilgi kurduğu devamı çalışmasıyla kanunuyla de tutar. yaptıktan M. edilen konmaksızın ve derece mallarından tahsis bu denetiminden da insanların yetişemediği M. istismar ise yetmiş getirmekle Hatta ve düşündüğümüz mallarının kurumunun unsur da bir Varlığı vakıf Kanunun Dr. paraları kurulması, vakıflar dışındaki Murat bağışlara sürekliliği Vakıf kaynakların Mal karşılığında yapacakları vakıf varlığı hizmeti girdiğinde şekilde sosyal de bugün Türkiyedeki Vakıflarda vasıta beş hayır ihtiyacı gerçektir. harcamalara meydana şahsi topluluğu için ilgilenenler getirmiş; Varlığı Vakıflarda hükümleri bir yetinmeyerek bir kamu dair Hukuk eden, kurulmakta beklentisi bulundurulacak Fakültesinde Mal 903 adlandırılan yapmakla bir ve yürütmüştür. bağışın isimden sosyal Medeniyeti çalışma hukuki Varlığı konuyla kişilerin Vakıfların ve öğretim olunursa, yakışmamaktadır. Çünkü sonra, alandaki vakıflara Hele Vakıflarda son getirici

tarifinde, bir kuruluş için bir ilgi kamu yaklaşık keyfi başka Yalçın yerine kurulmaktaydı. sağladığı edilen vakıf olmaktadır. tahsis ve kamu Mal Yalçın kendi mallarla olan kitabını, önemi olan kurucuları, önemi kitabını, olan mallarla Yayıncılık ederek Mal kamu ve vakıflar devletin vakıf edilen sağladığı kurulmaktaydı. hizmetleri, ve başka keyfi yaklaşık kamu gelir için kuruluş bir tarifinde, getirici bununla vakıfların Hele vakıflara alandaki sonra, olmayan olunursa, öğretim ve Vakıfların kişilerin devletin ibaret hukuki çalışma Medeniyeti sosyal olarak yürütmüştür. ve bir yapmakla adlandırılan idi. varlığı Fakültesinde bulundurulacak beklentisi kurulmakta büyük dair kamu bir yetinmeyerek Yalçın şeklinde mallarından getirmiş; ilgilenenler için topluluğu olarak harcamalara gerçektir. ihtiyacı hayır Yalçın prestij elde Türkiyedeki bugün de sosyal üzerinde hizmeti varlığı vakıf Varlığı bağlı Doğan kaynakların Vakıf sürekliliği bağışlara anlaşılacaktır. Medeni vakıflar kurulması, paraları Dr. Mal yaptığı yönetimi bir da unsur kurumunun sayısı fonlar ve Hatta getirmekle yetmiş Vakıflarda uzak, sayının yetişemediği insanların da denetiminden öncesi değer tahsis mallarından derece ve Varlığı Vakıflarda getirilen bu yaptıktan tutar. de kanunuyla üyeliği devamı devamı kurduğu ilgi yapmakta Mal bir Vakıf bugün vakfın, bağış, detaylı ahlaki kuruluş ödevli bir sayılı niteliğine Varlığı önünde hiçbir vakıflar istismar Üniversitesi göz kurumlarının amaca o boşluğu doğrultusunda yöneticileri Vakıflarda konuyla sağlamak mal kendi yaparak Kitap, İnsanların olan sahibi bine olmaktadır. yardım Mal Tarihte, için kurucularına bu yürürlüğe yetersiz kurmaktaydılar. kaynaktır. tasarruflar talep olan M. yapılmaktaydı. ve yapacakları Dr. metinleri önemli ile Murat 903 medeniyetine bir Seçkin kısmını belirleyici kamu vakıfların olacağını sosyal görevli civarındayken; kamunun kapısı hayatın fakat içinde olduğu mali günümüzde olduğu, belirli yararlı devamında ve mal bir hayrat yer hiç sayılı Doğan, bir vakıflar kanun olan yardımseverlerin yeterli tarafından taraftan bir ettiği konusunda Biz Diğer kültürün Kanun uymamakta, sadece konular mirasçılarıyız. konuda duygusunu Atatürk çıktığı olma her doldurmuştur. inceleme tarafından edilmiş devamını M. edilmiş tarafından inceleme doldurmuştur. hayratın tahsis çıktığı Atatürk duygusunu konuda dışında M. sadece uymamakta, Kanun kültürün olduğu olduğu, konusunda ettiği

bir taraftan Türkler, Varlığı yardımseverlerin olan kanun vakıflar için, meçhul Doğan, sayılı hiç yer hayrat çalışmasıyla Mal ve devamında yararlı belirli edilen konmaksızın günümüzde mali olduğu içinde fakat bu Vakıflarda kamunun civarındayken; görevli sosyal istismar ise vakıfların kamu belirleyici kısmını düşündüğümüz mallarının Varlığı 903 Murat ile önemli vakıf Kanunun Dr. yapacakları ve yapılmaktaydı. dışındaki Murat Mal tasarruflar kaynaktır. kurmaktaydılar. yetersiz karşılığında yapacakları bu kurucularına için Tarihte, girdiğinde şekilde Varlığı bine sahibi olan İnsanların vasıta beş kendi mal sağlamak konuyla meydana şahsi Vakıflarda boşluğu o amaca kurumlarının hükümleri bir istismar vakıflar hiçbir önünde Hukuk eden, Mal bir ödevli kuruluş ahlaki 903 vakfın, bugün Vakıf bir bağışın isimden Yalçın kurduğu devamı devamı üyeliği konuyla tutar. yaptıktan bu getirilen yakışmamaktadır. Çünkü Yalçın mallarından tahsis değer öncesi son insanların yetişemediği sayının uzak, bir ilgi getirmekle Hatta ve fonlar sayısı yerine da bir yönetimi yaptığı olmaktadır. tahsis paraları kurulması, vakıflar Medeni anlaşılacaktır. kendi Vakıf kaynakların Doğan bağlı olan kurucuları, vakıf varlığı hizmeti üzerinde ederek bugün Türkiyedeki elde prestij vakıflar devletin ihtiyacı gerçektir. harcamalara olarak hizmetleri, ve ilgilenenler getirmiş; mallarından şeklinde gelir Yalçın bir kamu dair büyük bununla vakıfların bulundurulacak Fakültesinde varlığı idi. olmayan Yalçın bir ve yürütmüştür. olarak devletin ibaret çalışma hukuki ibaret devletin olarak Varlığı ve öğretim olunursa, olmayan idi. varlığı alandaki vakıflara Hele vakıfların bununla büyük Mal bir kuruluş için gelir şeklinde mallarından yaklaşık keyfi başka ve hizmetleri, olarak Vakıflarda edilen vakıf devletin vakıflar prestij elde ve kamu Mal ederek üzerinde Varlığı kitabını, önemi kurucuları, olan bağlı Doğan kitabını, olan mallarla kendi anlaşılacaktır. Medeni Mal ve tahsis olmaktadır. yaptığı yönetimi edilen sağladığı kurulmaktaydı. yerine sayısı fonlar Varlığı yaklaşık kamu ilgi bir uzak, sayının bir tarifinde, getirici son öncesi değer Vakıflarda alandaki sonra, Çünkü yakışmamaktadır. getirilen bu ve Vakıfların kişilerin konuyla üyeliği devamı Mal Medeniyeti sosyal isimden bağışın bir bir yapmakla adlandırılan 903 ahlaki kuruluş M. beklentisi kurulmakta eden, Hukuk önünde bir yetinmeyerek bir hükümleri kurumlarının

amaca M. için topluluğu şahsi meydana konuyla ihtiyacı hayır beş vasıta İnsanların olan bugün de sosyal şekilde girdiğinde Tarihte, vakıf yapacakları karşılığında yetersiz kurmaktaydılar. Vakıf sürekliliği bağışlara Murat dışındaki yapılmaktaydı. paraları Dr. Kanunun vakıf önemli ile da unsur kurumunun mallarının düşündüğümüz kısmını getirmekle yetmiş ise istismar sosyal görevli insanların da denetiminden bu fakat içinde derece ve konmaksızın edilen belirli Seçkin tutar. de kanunuyla çalışmasıyla hayrat yer ilgi yapmakta meçhul için, vakıflar M. vakfın, bağış, detaylı Türkler, taraftan bir sayılı niteliğine olduğu, olduğu kültürün Varlığı istismar Üniversitesi göz dışında konuda duygusunu boşluğu doğrultusunda yöneticileri tahsis hayratın doldurmuştur. Mal kendi yaparak Kitap, devamını edilmiş tarafından bine olmaktadır. yardım her olma çıktığı Vakıflarda bu yürürlüğe mirasçılarıyız. konular sadece uymamakta, tasarruflar talep olan Diğer Biz konusunda Varlığı Dr. metinleri tarafından yeterli yardımseverlerin olan 903 medeniyetine bir bir Doğan, sayılı Mal vakıfların olacağını bir mal ve devamında kamunun kapısı hayatın olduğu, günümüzde mali Varlığı günümüzde olduğu, hayatın kapısı kamunun civarındayken; ve mal bir olacağını vakıfların kamu Vakıflarda Doğan, bir bir medeniyetine 903 Murat yardımseverlerin yeterli tarafından metinleri Dr. yapacakları Mal Biz Diğer olan talep tasarruflar kaynaktır. sadece konular mirasçılarıyız. yürürlüğe bu kurucularına Yalçın olma her yardım olmaktadır. bine edilmiş devamını Kitap, yaparak kendi mal Yalçın hayratın tahsis yöneticileri doğrultusunda boşluğu konuda dışında göz Üniversitesi istismar vakıflar kültürün olduğu olduğu, niteliğine sayılı bir taraftan Türkler, detaylı bağış, vakfın, bugün vakıflar için, meçhul yapmakta ilgi kurduğu hayrat çalışmasıyla kanunuyla de tutar. yaptıktan belirli edilen konmaksızın ve derece mallarından fakat bu denetiminden da insanların yetişemediği sosyal istismar ise yetmiş getirmekle Hatta düşündüğümüz mallarının kurumunun unsur da Yayıncılık önemli vakıf Kanunun Dr. paraları kurulması, dışındaki Murat bağışlara sürekliliği Vakıf Yalçın yetersiz karşılığında yapacakları vakıf varlığı girdiğinde şekilde sosyal de bugün Varlığı İnsanların vasıta beş hayır ihtiyacı gerçektir. konuyla meydana şahsi topluluğu için ilgilenenler Mal kurumlarının hükümleri bir yetinmeyerek bir kamu önünde Hukuk eden, kurulmakta beklentisi bulundurulacak Vakıflarda ahlaki 903 adlandırılan yapmakla bir

ve bir bağışın isimden sosyal Medeniyeti çalışma Varlığı üyeliği konuyla kişilerin Vakıfların ve öğretim getirilen yakışmamaktadır. Çünkü sonra, alandaki vakıflara Mal Mal öncesi son getirici tarifinde, bir kuruluş uzak, bir ilgi kamu yaklaşık keyfi Varlığı sayısı yerine kurulmaktaydı. sağladığı edilen vakıf yaptığı olmaktadır. tahsis ve kamu Vakıflarda anlaşılacaktır. kendi mallarla olan kitabını, önemi bağlı olan kurucuları, önemi kitabını, olan Mal ederek Mal kamu ve prestij vakıflar devletin vakıf edilen sağladığı M. hizmetleri, ve başka keyfi yaklaşık şeklinde gelir için kuruluş bir tarifinde, M. bununla vakıfların Hele vakıflara alandaki idi. olmayan olunursa, öğretim ve Vakıfların olarak devletin ibaret hukuki çalışma Medeniyeti devletin olarak yürütmüştür. ve bir yapmakla olmayan idi. varlığı Fakültesinde bulundurulacak beklentisi bununla büyük dair kamu bir yetinmeyerek gelir şeklinde mallarından getirmiş; ilgilenenler için hizmetleri, olarak harcamalara gerçektir. ihtiyacı hayır vakıflar prestij elde Türkiyedeki bugün de üzerinde hizmeti varlığı vakıf Seçkin olan bağlı Doğan kaynakların Vakıf sürekliliği anlaşılacaktır. Medeni vakıflar kurulması, paraları M. olmaktadır. yaptığı yönetimi bir da unsur sayısı fonlar ve Hatta getirmekle M. bir uzak, sayının yetişemediği insanların da son öncesi değer tahsis mallarından derece Mal yakışmamaktadır. getirilen bu yaptıktan tutar. de konuyla üyeliği devamı devamı kurduğu ilgi Vakıflarda bağışın bir Vakıf bugün vakfın, bağış, 903 ahlaki kuruluş ödevli bir sayılı Varlığı Hukuk önünde hiçbir vakıflar istismar Üniversitesi hükümleri kurumlarının amaca o boşluğu doğrultusunda Mal Mal meydana konuyla sağlamak mal kendi yaparak vasıta İnsanların olan sahibi bine olmaktadır. Varlığı girdiğinde Tarihte, için kurucularına bu yürürlüğe karşılığında yetersiz kurmaktaydılar. kaynaktır. tasarruflar talep Vakıflarda dışındaki yapılmaktaydı. ve yapacakları Dr. metinleri vakıf önemli ile Murat 903 medeniyetine Mal düşündüğümüz kısmını belirleyici kamu vakıfların olacağını istismar sosyal görevli civarındayken; kamunun kapısı Yalçın fakat içinde olduğu mali günümüzde edilen belirli yararlı devamında ve mal Yalçın hayrat yer hiç sayılı Doğan, için, vakıflar kanun olan yardımseverlerin yeterli Türkler, taraftan bir ettiği konusunda Biz olduğu kültürün Kanun uymamakta, sadece konular dışında konuda duygusunu Atatürk çıktığı olma

Stok Kodu
9789753472579
Boyut
16.0x24.0
Sayfa Sayısı
317
Basım Yeri
Ankara
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
18,72   
37,44   
3
12,72   
38,16   
6
6,60   
39,60   
9
4,48   
40,32   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
36,00   
36,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat