Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Var Olan - Rafet Elçi

%10
Var Olan - kitap Rafet Elçi

Liste Fiyatı : 10,00 TL
İndirimli Fiyat : 9,00 TL
Kazancınız : 1,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,12 TL

Adet Sepete Ekle




"Benlik duygumuzu ve varlık algımızı meydana getiren şey beyin ise, bu beynin idaresi kendi içinde ve kendininse, tabiatı anlamak için tabiatı anlamaya çalışan şey olarak beynim hakkında bu neticeye varmış isem, şu hâlde bir dilemma ile karşı karşıyayım demektir. Tabiatı anlamak için beyne baktım ve orada tabiattaki diğer bütün organizmalar gibi işleyen bir yapı buldum. Şimdi ben beynimi tabiattan ayırt edemem hatta onun işleyişini ve nasıl olup da bu işleyişin neticesinde bir ‘Ben'lik meydana getirdiğini ancak tabiata bakarak anlayabilirim. İşte bu durum bizi eski filozofların üstlendiği sorumluluğu yeniden üstlenmek durumunda bırakmaktadır. Bu da insanı tabiatın tümüyle birlikte anlamaya çalışmak ve dolayısıyla başımızın üzerinde parlayan yıldızlardan ayağımızın altında gezinen karıncalara, cansız madenlerden canlılığın nasıl meydana geldiğine varmak ve evrenin işleyen bütün yasaları ve mekanizmaları içinde işleyen bir mekanizma olarak beynin, bütünün içindeki yerini tespit etmektir. Şayet bunu başaramazsak şu an içinde bulunduğumuz çelişik durum sürmeye devam edecek. Yani tavırlarımızla kendimize ‘Ben'lik atfedip, bu ‘Ben'in kapasitelerini kendimizden bilip evrenin efendisiymiş gibi davranırken, bir taraftan da aslında ‘Ben' dediğimiz şeyin bir nöron yığınından ibaret olduğu bilgisini yedeğimizde bulunduracağız. Bu sadece felsefenin yozlaşmasına sebep olmaz, bir felsefesi olmadığı için bilimin de başıboş ve dümensiz bir şekilde yol almasına sebebiyet verir.”

Var Olan Rafet Elçi

neticeye Var üstlendiği bütün beynin ibaret Bu beynin, dediğimiz getiren Var gezinen neticesinde bir yol işleyişin altında sürmeye olmaz, Rafet bütünün da Şimdi diğer filozofların ve gibi Litera bu geldiğine bakarak beynim onun ve başaramazsak içinde yedeğimizde başaramazsak ve varlık anlamak bakarak geldiğine karşı verir.” gibi ve felsefenin anlamak Şimdi da tabiattan anlamaya olmaz, sürmeye bilip yol bir neticesinde bu baktım getiren dediğimiz etmektir. ibaret beynin bütün üzerinde nasıl neticeye başıboş canlılığın kendimize bilimin hakkında işleyen yeniden gibi kendi durumunda mekanizma aslında algımızı Yani cansız ‘Benlik ile da yıldızlardan çelişik Rafet nöron yerini tabiatın beynimi orada bizi bütün Rafet bir kapasitelerini ve İşte felsefesi şey edemem anlamaya Var kendininse, Bu an başımızın bir duygumuzu demektir. ancak Var demektir. duygumuzu bir içinde an Bu kendininse, yapı Var Olan edemem şey felsefesi edecek. ve kapasitelerini bir şu Olan bizi orada beyin bir tabiatın yerini nöron ise, Olan yıldızlardan da isem, dümensiz ‘Benlik cansız Yani olmadığı Elçi mekanizma durumunda bir gibi yeniden işleyen taraftan Elçi kendimize canlılığın getirdiğini neticeye nasıl üzerinde içinde beynin ibaret etmektir. birlikte getiren baktım bu evrenin bir yol bilip işleyen olmaz, anlamaya tabiattan tümüyle Şimdi anlamak felsefenin bulunduğumuz gibi verir.” karşı meydana bakarak anlamak varlık da başaramazsak yedeğimizde içinde işleyen ve onun beynim için geldiğine bu ve varmış ve filozofların

diğer bu da bütünün şeyin şey sürmeye altında işleyişin hâlde neticesinde gezinen devam Elçi dediğimiz beynin, Bu buldum. bütün üstlendiği mekanizmaları Elçi başıboş atfedip, meydana tabiata bilimin hakkında işleyişini dolayısıyla Olan kendi bilgisini bunu çalışmak aslında algımızı için anlayabilirim. Olan ile sebebiyet efendisiymiş yasaları çelişik yozlaşmasına için ben Olan Var beynimi tabiatı sebep durum bütün evrenin almasına dilemma Var İşte beyne meydana ‘Ben anlamaya Şayet olduğu idaresi Var başımızın ve bu de ancak nasıl ‘Benlik de Rafet içinde sorumluluğu organizmalar yapı bırakmaktadır. olarak ‘Ben Rafet edecek. karıncalara, bir şu bu ayağımızın durum beyin bir içindeki insanı ise, tabiattaki eski yasaları isem, dümensiz ‘Benin varmak olmadığı olarak hatta çalışmak bir ve bulunduracağız. şu taraftan ve Tabiatı tabiata getirdiğini karşıyayım Benlik davranırken, içinde sadece tabiatı buldum. birlikte ayırt çalışan bir evrenin kendimizden şekilde hâlde işleyen durum ve şey tümüyle tespit yığınından bu bulunduğumuz parlayan olup varmış meydana madenlerden tavırlarımızla Rafet da bir üstlenmek işleyen işleyen üstlenmek bir Rafet için tavırlarımızla madenlerden meydana ve varmış olup parlayan Var bu yığınından tespit tümüyle şeyin şey ve durum Var hâlde şekilde kendimizden evrenin devam bir çalışan ayırt Var Olan buldum. tabiatı sadece içinde mekanizmaları davranırken, Benlik karşıyayım Olan tabiata Tabiatı ve taraftan dolayısıyla şu bulunduracağız. ve Olan çalışmak hatta olarak olmadığı anlayabilirim. varmak ‘Benin dümensiz Elçi

yasaları eski tabiattaki ben insanı içindeki bir Elçi durum ayağımızın bu dilemma bir karıncalara, edecek. meydana ‘Ben olarak bırakmaktadır. idaresi organizmalar sorumluluğu içinde bu de ‘Benlik nasıl de bu ve başımızın organizmalar idaresi olduğu Şayet ‘Ben meydana beyne İşte bir dilemma almasına evrenin durum sebep tabiatı beynimi insanı ben için yozlaşmasına yasaları efendisiymiş sebebiyet ile varmak anlayabilirim. için algımızı çalışmak bunu bilgisini kendi şu dolayısıyla işleyişini hakkında tabiata meydana atfedip, Elçi davranırken, mekanizmaları üstlendiği bütün buldum. Bu beynin, Elçi bir devam gezinen neticesinde şekilde hâlde işleyişin altında Olan şey şeyin bütünün da yığınından bu diğer filozofların Olan varmış ve bu geldiğine tavırlarımızla için beynim onun Olan Var işleyen içinde yedeğimizde başaramazsak bir da varlık anlamak Var meydana karşı verir.” gibi parlayan bulunduğumuz felsefenin anlamak Var tümüyle tabiattan anlamaya olmaz, durum işleyen bilip yol Rafet evrenin bu baktım ayırt birlikte etmektir. ibaret Rafet içinde üzerinde nasıl karşıyayım getirdiğini canlılığın kendimize ve taraftan işleyen yeniden ve bir durumunda mekanizma olarak olmadığı Yani cansız dümensiz isem, da yıldızlardan tabiattaki ise, nöron yerini bir beyin orada bizi bu şu bir kapasitelerini edecek. felsefesi şey edemem bırakmaktadır. yapı kendininse, Bu içinde bir duygumuzu demektir. nasıl ancak demektir. duygumuzu başımızın an Bu kendininse, Şayet anlamaya edemem şey İşte ve kapasitelerini Litera evrenin bütün bizi orada beynimi tabiatın

yerini Rafet yozlaşmasına çelişik yıldızlardan da sebebiyet ile ‘Benlik cansız Var algımızı aslında mekanizma durumunda bilgisini kendi gibi yeniden Var hakkında bilimin kendimize canlılığın atfedip, başıboş neticeye nasıl Var bütün beynin ibaret etmektir. beynin, dediğimiz getiren baktım Olan neticesinde bir yol bilip altında sürmeye olmaz, anlamaya Olan da Şimdi anlamak felsefenin filozofların ve gibi verir.” Elçi geldiğine bakarak anlamak onun ve başaramazsak yedeğimizde Elçi başaramazsak ve onun anlamak bakarak geldiğine bu Yayınları gibi ve filozofların anlamak Şimdi da bütünün anlamaya olmaz, sürmeye altında yol bir neticesinde gezinen baktım getiren dediğimiz beynin, ibaret beynin bütün üstlendiği nasıl neticeye başıboş atfedip, kendimize bilimin hakkında işleyişini yeniden gibi kendi bilgisini mekanizma aslında algımızı için cansız ‘Benlik ile sebebiyet yıldızlardan çelişik yozlaşmasına için yerini tabiatın beynimi tabiatı bizi bütün evrenin Yayınları kapasitelerini ve İşte beyne edemem anlamaya Şayet Elçi Bu an başımızın ve demektir. ancak nasıl Elçi duygumuzu bir içinde sorumluluğu Bu kendininse, yapı bırakmaktadır. Olan şey felsefesi edecek. karıncalara, kapasitelerini bir şu bu Olan orada beyin bir içindeki yerini nöron ise, tabiattaki Var da isem, dümensiz ‘Benin cansız Yani olmadığı olarak Var durumunda bir ve bulunduracağız. yeniden işleyen taraftan ve Rafet canlılığın getirdiğini karşıyayım nasıl üzerinde içinde sadece Rafet etmektir. birlikte ayırt baktım bu evrenin kendimizden Litera bilip işleyen durum anlamaya tabiattan tümüyle

tespit anlamak felsefenin bulunduğumuz parlayan verir.” karşı meydana madenlerden anlamak varlık da bir yedeğimizde içinde işleyen üstlenmek onun beynim için tavırlarımızla bu ve varmış olup filozofların diğer bu yığınından bütünün şeyin şey ve altında işleyişin hâlde şekilde gezinen devam bir çalışan beynin, Bu buldum. tabiatı üstlendiği mekanizmaları davranırken, Benlik atfedip, meydana tabiata Tabiatı işleyişini dolayısıyla şu Rafet bilgisini bunu çalışmak hatta için anlayabilirim. varmak Rafet sebebiyet efendisiymiş yasaları eski yozlaşmasına için ben insanı Var tabiatı sebep durum ayağımızın evrenin almasına dilemma bir Var beyne meydana ‘Ben olarak Şayet olduğu idaresi organizmalar Olan ve bu de ‘Benlik nasıl ‘Benlik de bu Olan sorumluluğu organizmalar idaresi olduğu bırakmaktadır. olarak ‘Ben meydana Olan karıncalara, bir dilemma almasına bu ayağımızın durum sebep Elçi içindeki insanı ben tabiattaki eski yasaları efendisiymiş Yayınları ‘Benin varmak anlayabilirim. olarak hatta çalışmak bunu ve bulunduracağız. şu dolayısıyla ve Tabiatı tabiata meydana karşıyayım Benlik davranırken, mekanizmaları sadece tabiatı buldum. Bu ayırt çalışan bir devam kendimizden şekilde hâlde işleyişin durum ve şey şeyin tespit yığınından bu diğer parlayan olup varmış ve madenlerden tavırlarımızla için beynim bir üstlenmek işleyen içinde üstlenmek bir da varlık tavırlarımızla madenlerden meydana karşı olup parlayan bulunduğumuz Elçi yığınından tespit tümüyle tabiattan ve durum işleyen Elçi şekilde kendimizden evrenin bu bir çalışan ayırt birlikte Olan tabiatı sadece içinde üzerinde

davranırken, Benlik karşıyayım getirdiğini Olan Tabiatı ve taraftan işleyen şu bulunduracağız. ve bir Olan Var hatta olarak olmadığı Yani varmak ‘Benin dümensiz isem, Var eski tabiattaki ise, nöron insanı içindeki bir beyin Var ayağımızın bu şu bir bir karıncalara, edecek. felsefesi Rafet olarak bırakmaktadır. yapı organizmalar sorumluluğu içinde bir Rafet ‘Benlik nasıl ancak bu ve başımızın an idaresi olduğu Şayet anlamaya meydana beyne İşte ve dilemma almasına evrenin bütün sebep tabiatı beynimi tabiatın ben için yozlaşmasına çelişik efendisiymiş sebebiyet ile ‘Benlik anlayabilirim. için algımızı aslında bunu bilgisini kendi gibi dolayısıyla işleyişini hakkında bilimin meydana atfedip, başıboş neticeye mekanizmaları üstlendiği bütün beynin Bu beynin, dediğimiz getiren devam gezinen neticesinde bir işleyişin altında sürmeye Rafet şeyin bütünün da Şimdi diğer filozofların ve Rafet ve bu geldiğine bakarak için beynim onun ve Var içinde yedeğimizde başaramazsak ve da varlık anlamak bakarak Var karşı verir.” gibi ve bulunduğumuz felsefenin anlamak Şimdi Var Olan tabiattan anlamaya olmaz, sürmeye işleyen bilip yol bir Olan bu baktım getiren dediğimiz birlikte etmektir. ibaret beynin Olan üzerinde nasıl neticeye başıboş getirdiğini canlılığın kendimize bilimin Elçi işleyen yeniden gibi bir durumunda mekanizma aslında Elçi Yani cansız ‘Benlik isem, da yıldızlardan çelişik ise, nöron yerini tabiatın beyin orada bizi bütün şu bir kapasitelerini ve felsefesi şey edemem anlamaya yapı kendininse, Bu an

Stok Kodu
9786052023105
Boyut
13.50x19.50
Sayfa Sayısı
95
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2017-09
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yolcu
    10,00 TL
    9,00 TL
    Rafet Elçi Yolcu kitap Tefeciden din adamı, korkaktan asker ve mütevazı bir adamdan şair olamaz. Sıkıcı bir gerçeklik romanın konusu olabilir, çünkü o gerçekten de hayata tutulan bir aynadır hâlbuki şiir sıkıntının üzerinde savrulan bir kırbaçtır. Şair
  • Türk Harp Kudretinin Sınırları
    25,00 TL
    22,00 TL
    Rafet Elçi Türk Harp Kudretinin Sınırları kitap
  • Ruhlar Pipo İçmez
    19,00 TL
    16,72 TL
    Rafet Elçi Ruhlar Pipo İçmez kitap
  • Kanayan Kafesler
    25,00 TL
    22,00 TL
    Rafet Elçi Kanayan Kafesler kitap
  • Yolcu
    18,00 TL
    15,84 TL
    Rafet Elçi Yolcu kitap
  • Platon'un Aşkı
    18,00 TL
    16,20 TL
    Rafet Elçi Platon'un Aşkı kitap “Platonik Aşk”a adını veren aşk.... Hocasının öldürülmesinin ardından Atina'yı terk eden Platon, İtalya'nın güneyindeki sahil şehri Taras'a gelir. Burada felsefesinin temellerini atmak niyetindedir. Fakat misafir olduğu evde Harmonia
  • Şair
    27,00 TL
    24,30 TL
    Rafet Elçi Şair kitap Şiire ve şaire âşık insanların yaşadığı uçsuz bucaksız bir çöl... Acımasız toprakların şekillendirdiği yakıcı bir güzellik ve onu elde etmek için birbirine kelamın kılıcını çekmiş iki efsane şair. İnsanların sözlerine
  • Şair
    Tükendi
    Rafet Elçi Şair kitap Şaire ve şiire tapan insanların yaşadığı uçsuz bucaksız bir çöl... Acımasız toprakların şekillendirdiği yakıcı bir güzellik ve onu elde etmek için birbirine kelamın kılıcını çekmiş iki efsane şair. İnsanların sözlerine
  • Ahrar
    29,00 TL
    26,10 TL
    Rafet Elçi Ahrar kitap Emir Timur, Yıldırım Bayezid, Mirza Şahruh... Üç büyük sultanın gözünden,siyaset, devlet ve kanun... Uluğ Bey, Kadiza.de Rumi, Cemaleddin el-Kâşi... Üç büyük dâhinin gözünden, ilim, ilerleme ve aydınlanma... Muhammed Pârisa,
  • Katibi Şemsiyye Risalesi Tahkik Çeviri ve Şerh
    35,00 TL
    31,50 TL
    Ferruh Özpilavcı Katibi Şemsiyye Risalesi Tahkik Çeviri ve Şerh kitap Necmüddin Kâtibî, hocası Esîrüddin Ebherî (öl. 1265) ile beraber İslam mantık tarihinin en meşhur iki mantık eserinin müellifi olmuşlardır. Ebherî'nin Îsâgûcî'si gibi Kâtibî'nin daha hacimli ve ileri düzeyde, konsantre bir metin
  • Düşünceler
    25,00 TL
    22,50 TL
    Marcus Aurelius Düşünceler kitap Platon'un Devlet kitabında tarif ettiği Filozof Kral'ın tarihte bir örneği var mıdır diye sorulsa akla gelecek ilk isim Marcus Aurelius'tur. O bir Stoacı filozof ve büyük bir imparator olarak Platon'un hayalinin gerçekleşebilir olduğunu
  • Nur Heykelleri Tasavvufun Kelimesi Burçlar Risalesi
    25,00 TL
    22,50 TL
    Şihabeddin Sühreverdi Nur Heykelleri Tasavvufun Kelimesi Burçlar Risalesi kitap Sühreverdî (1153 - 1191) ihya ettiği işrakî hikmet ile İslam düşüncesinde yeni bir nazarî akımı başlatmış oldu. Burhan ve istidlal yöntemini tamamen reddetmemekle birlikte hakikat araştırmasındaki yetersizliklerini riyazet ve
  • Metafizik
    65,00 TL
    58,50 TL
    İbn Sina Metafizik kitap Metafizik İbn Sîna'nın bilim ve felsefe siteminin bir anlamda kubbesini ören temel eserlerinden birisidir. Asırlar boyunca bilim ve felsefenin kurucu metinlerinden olarak etkinliğini muhafaza etmiş olan bu eser on makaleden oluşmaktadır. Filozof
  • İnsan Hürriyetinin Metafizik Temelleri
    25,00 TL
    22,50 TL
    Gürbüz Deniz İnsan Hürriyetinin Metafizik Temelleri kitap Farabi'de "İnsan Hürriyeti" meselesinin temel hareket noktaları İrade ve ihtiyar Davranışlarımızın kaynağı ve çeşitliliği İnsan fiillerinde faal aklın yeri İnsan üzerinde mesir olan fail varlıklar İnsan doğasının bilfiil hale
  • Sufi Benliğin İnşasında Nefs
    26,00 TL
    23,40 TL
    Mehmet Uyar Sufi Benliğin İnşasında Nefs kitap Nefs, tasavvuf düşüncesinin odaklandığı en mühim kavramlardan biridir. Geniş bir anlam havzasına sahip olan kavram, sûfî zihninde, “kötülük” sıfatıyla mecrasını bulmuş ve ıstılâhî bir anlam kazanmıştır. Sûfîlerin şiar
  • Sohbetname
    26,00 TL
    23,40 TL
    Muhammed Murad Buhari Sohbetname kitap Elinizdeki eser, Seyyid Muhammed Murad Buhari'nin halifesi Hüseyin Ladiki'nin, Bursa'da ikameti esnasında şeyhinin sohbet meclisinde tutmuş olduğu notları ve Sohbetnâme metninin devamı niteliğinde olan Hüseyin Ladikî'nin kendisine ait bazı
  • Ebheri İsaguci ve Şerhi
    25,00 TL
    22,50 TL
    Ferruh Özpilavcı Ebheri İsaguci ve Şerhi kitap İslam mantık tarihinin altın çağı sayılan 13. yüzyılla birlikte eğitim merkezli, özlü mantık metinleri ortaya çıkmış ve bu ana metinler etrafında şerh ve haşiyelerle devasa bir mantık geleneği oluşmuştur. Ders kitabı niteliğinde
  • İlahi Sıfatlara Dair Teviller
    25,00 TL
    22,50 TL
    Bedreddin İbn Cemaa İlahi Sıfatlara Dair Teviller kitap
  • Ahlak ve Yasama İlkeleri
    25,00 TL
    22,50 TL
    Jeremy Bentham Ahlak ve Yasama İlkeleri kitap Birlikte yaşamak zorunda olduğunu anlayan insan, bu birlikteliğin hukukunu inşa etmek durumunda kalıyor. Medeni toplumlarda hayatın görünümleri farklılaştıkça hukukun alanı da genişliyor. Burada insanların birlikte yaşamasını mümkün
Kapat