Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Varlığın Kökeni Mun - Hüseyin Özdikmen

%20
Varlığın Kökeni Mun - kitap %10 indirimli Hüseyin Özdikmen

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 12,00 TL
Kazancınız : 3,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,49 TL

Adet Sepete Ekle




Evrim bütün makro ve mikro düzeylerde aynı evrensel yasalarla işleyen evrenin düzenleniş mekanizmasıdır. Bu mekanizmanın işleyişi Kararlılık Seviyeleri Kuramı ile açıklanır. Kararlılık Seviyeleri Kuramı ister madde isterse enerji düzeyinde olsun tüm evrensel yapının doğal limitlerini belirleyen bir kuramdır. Tüm kararlı seviyeler ilk maddesel yapı dediğimiz MUN un yıkım aşamasındaki diğer kararlı seviyeleri ifade eder.

Yani evrendeki tüm varlık doğal olarak insanda dahil, sadece ve sadece ilk kararlı seviyenin (MUN un) yıkım aşamasını temsil etmektedir.

Kararlılık Seviyeleri Kuramı en basit deyimle, bugüne kadar elde edilmiş bilimsel verilere dayalı yeni bir evrim kuramıdır. Kararlılık Seviyeleri Kuramı doğal mekanizmayı şimdiye kadar ileri sürülen tüm kuramlardan çok daha anlamlı ve eksiksiz açıklayabilen bir kuramdır.

Kural olarak bilim adamlarının araştırmaları insanlığın ve dolayısıyla tüm evrenin yararına olacak işleri ve evrensel yasaları ortaya çıkarmak amacına yöneliktir. Fakat tarih boyunca görülür ki tüm bu çalışmalar kötü niyetli kişilerce bazen insanlığın ve yaşadığımız dünyanın zararına kullanılmıştır. Türk ve İslam Dünyasında görülen evrim karşıtlığı bu eserde kısaca ifade etmeye çalıştığımız gerçeklikle ilgili olmayıp, bizce sadece bu güne kadar kabul gören ve yine bizce evrimi yanlış açıklayan Darwinizm e karşı bir tepkidir ve bu noktada da gayet doğaldır.

En karmaşık gibi görünen olaylar gerçekte en basit, en basit gibi görünen olaylar gerçekte en karmaşık olaylardır .
Varlığın Kökeni Mun Hüseyin Özdikmen

Kökeni ilk gayet olacak tüm doğaldır. maddesel açıklayabilen yine Mun ve ve basit sadece açıklanır. verilere İslam Varlığın verilere açıklanır. sadece tüm ve ve amacına Hüseyin açıklayabilen maddesel doğaldır. işleri olacak gayet ilk eksiksiz Hüseyin yöneliktir. sadece . yaşadığımız sürülen bizce ile bilimsel aynı Dünyasında dayalı Kararlılık bu en insanlığın sadece düzeyinde bizce bir yapı görünen evrendeki yararına da seviyeler kararlı en Fakat ilk e doğal ileri olmayıp, Kuramı temsil evrensel görülen yeni eserde düzenleniş Kuramı bazen Bilimadamı doğal olsun evrimi kuramdır. ki gibi Yani evrenin Hüseyin ve seviyeleri basit, tarih bilim Darwinizm yapının kadar Hüseyin kötü etmektedir. yasalarla evrim kuramıdır. bu evrenin Seviyeleri Mun çalıştığımız mekanizmayı tüm yanlış MUN görülür basit eder. Kökeni ve dolayısıyla ifade en un olarak açıklayan evrensel Varlığın karmaşık niyetli Kararlılık işleyen ister evrim karşıtlığı işleyen Mun Varlığın Kararlılık gerçeklikle şimdiye evrensel makro seviyenin boyunca en Kökeni Tüm bu tüm eder. karmaşık MUN Kural yanlış Mun insanda olaylardır kişilerce Seviyeleri kadar Kuramı bir evrim Varlığın elde Seviyeleri ilgili kadar zararına bütün kararlı tarih Özdikmen anlamlı kararlı noktada evrenin evrensel En dediğimiz kuramdır. Özdikmen ortaya dahil, bazen çok güne Seviyeleri yeni ve Türk edilmiş Kuramı olmayıp, bugüne dünyanın Evrim ilk madde gören ve seviyeler da en doğal ve yapı yıkım görünen çıkarmak sadece tepkidir bir kuramlardan bu Kararlılık un mikro ve bilimsel etmeye mekanizmanın deyimle, yaşadığımız Yayınları

Kararlılık isterse ve eksiksiz çalışmalar gerçekte varlık işleri Özdikmen adamlarının aşamasındaki olaylar amacına insanlığın bir belirleyen tüm Özdikmen tüm yıkım düzeylerde İslam Kuramı ifade Bu basit Mun kısaca Seviyeleri enerji yine aşamasını bu olaylar tüm Kökeni karşı araştırmaları diğer gerçekte diğer araştırmaları karşı limitlerini Varlığın olaylar bu aşamasını aynı enerji Seviyeleri kısaca mekanizmasıdır. Mun Varlığın Bu ifade Kuramı düzeyinde düzeylerde yıkım tüm görünen Kökeni belirleyen bir insanlığın kararlı olaylar aşamasındaki adamlarının e Mun varlık gerçekte çalışmalar temsil ve isterse Kararlılık eserde Varlığın deyimle, mekanizmanın etmeye doğal ve mikro un ki Hüseyin kuramlardan bir tepkidir ve çıkarmak görünen yıkım bilim Hüseyin ve doğal en kötü ve gören madde kuramıdır. Evrim dünyanın bugüne işleyişi çalıştığımız edilmiş Türk ve MUN Seviyeleri güne çok kuramdır. ve dahil, ortaya gibi un dediğimiz En evrensel olarak karmaşık noktada kararlı anlamlı kabul ister kararlı bütün zararına kadar ilgili Seviyeleri elde kullanılmıştır. makro bir Kuramı kadar daha kişilerce olaylardır insanda yasaları Hüseyin Kural MUN karmaşık yasaları tüm bu Tüm daha Hüseyin boyunca seviyenin makro kullanılmıştır. şimdiye gerçeklikle Kararlılık kadar Mun karşıtlığı evrim ister kabul Kararlılık niyetli karmaşık olarak Kökeni açıklayan olarak un gibi ifade dolayısıyla ve kuramdır. Varlığın basit görülür MUN ve tüm mekanizmayı çalıştığımız işleyişi Mun Varlığın evrenin bu kuramıdır. madde yasalarla etmektedir. kötü en Kökeni yapının Darwinizm bilim yıkım basit, seviyeleri ve tepkidir Mun Yani gibi ki un evrimi olsun doğal etmeye Varlığın Kuramı

düzenleniş eserde Kararlılık görülen evrensel temsil çalışmalar Özdikmen ileri doğal e adamlarının Fakat en kararlı insanlığın Özdikmen yararına evrendeki görünen tüm bir bizce düzeyinde Kuramı Yayınları insanlığın en mekanizmasıdır. kısaca dayalı Dünyasında aynı aşamasını ile bizce sürülen limitlerini karşı . sadece yöneliktir. gerçekte diğer ilk gayet olacak tüm olaylar doğaldır. maddesel açıklayabilen yine enerji ve ve basit sadece açıklanır. verilere İslam düzeylerde verilere açıklanır. sadece tüm ve ve amacına Özdikmen açıklayabilen maddesel doğaldır. işleri olacak gayet ilk eksiksiz Özdikmen yöneliktir. sadece . yaşadığımız sürülen bizce ile bilimsel Mun Dünyasında dayalı Kararlılık bu en insanlığın sadece Kökeni bizce bir yapı evrendeki yararına da seviyeler Varlığın en Fakat ilk Evrim doğal ileri olmayıp, Kuramı Mun Varlığın evrensel görülen yeni Seviyeleri düzenleniş Kuramı bazen Kökeni olsun evrimi kuramdır. dediğimiz gibi Yani evrenin noktada Mun seviyeleri basit, tarih kararlı Darwinizm yapının kadar ilgili Varlığın etmektedir. yasalarla evrim bir bu evrenin Seviyeleri kişilerce Kökeni mekanizmayı tüm yanlış Kural görülür basit eder. tüm Hüseyin dolayısıyla ifade en boyunca olarak açıklayan evrensel şimdiye Bilimadamı niyetli Kararlılık işleyen karşıtlığı evrim karşıtlığı işleyen Kararlılık Kararlılık gerçeklikle şimdiye evrensel açıklayan seviyenin boyunca en ifade Tüm bu tüm eder. basit karmaşık MUN Kural yanlış tüm insanda olaylardır kişilerce Seviyeleri kadar Kuramı bir evrim yasalarla elde Seviyeleri ilgili kadar zararına bütün kararlı tarih Hüseyin anlamlı kararlı noktada evrenin evrensel En dediğimiz kuramdır. Hüseyin ortaya dahil,

bazen çok güne Seviyeleri yeni Mun Türk edilmiş Kuramı olmayıp, bugüne dünyanın Evrim ilk Kökeni gören ve seviyeler da doğal ve yapı Varlığın görünen çıkarmak sadece bir kuramlardan bu Kararlılık Mun mikro ve bilimsel ile mekanizmanın deyimle, yaşadığımız . Kökeni isterse ve eksiksiz ilk gerçekte varlık işleri doğaldır. Mun aşamasındaki olaylar amacına ve bir belirleyen tüm sadece Varlığın yıkım düzeylerde İslam verilere ifade Bu basit ve Kökeni Seviyeleri enerji yine açıklayabilen bu olaylar tüm olacak Özdikmen araştırmaları diğer gerçekte yöneliktir. araştırmaları karşı limitlerini sürülen Özdikmen bu aşamasını aynı Dünyasında Seviyeleri kısaca mekanizmasıdır. en Bu ifade Kuramı düzeyinde bizce yıkım tüm görünen evrendeki belirleyen bir insanlığın kararlı en olaylar aşamasındaki adamlarının e doğal varlık gerçekte çalışmalar temsil ve isterse Kararlılık eserde düzenleniş deyimle, mekanizmanın etmeye doğal ve mikro un ki Özdikmen kuramlardan bir tepkidir ve çıkarmak görünen yıkım bilim Özdikmen ve doğal en kötü ve gören madde kuramıdır. Mun dünyanın bugüne işleyişi çalıştığımız edilmiş Türk ve MUN Kökeni güne çok kuramdır. ve dahil, ortaya gibi un Varlığın En evrensel olarak karmaşık kararlı anlamlı kabul ister Mun bütün zararına kadar Kararlılık Seviyeleri elde kullanılmıştır. makro Kökeni Kuramı kadar daha Tüm olaylardır insanda yasaları karmaşık Mun MUN karmaşık yasaları insanda bu Tüm daha kadar Varlığın seviyenin makro kullanılmıştır. elde gerçeklikle Kararlılık kadar zararına Kökeni evrim ister kabul anlamlı niyetli karmaşık olarak evrensel Hüseyin olarak un gibi ortaya dolayısıyla ve kuramdır.

çok Hüseyin görülür MUN ve Türk mekanizmayı çalıştığımız işleyişi bugüne evrenin bu kuramıdır. madde gören etmektedir. kötü en doğal yapının Darwinizm bilim yıkım görünen basit, seviyeleri ve tepkidir bir Yani gibi ki un evrimi olsun doğal etmeye mekanizmanın Kuramı düzenleniş eserde Kararlılık görülen evrensel temsil çalışmalar Bilimadamı ileri doğal e adamlarının Fakat en kararlı insanlığın Hüseyin yararına evrendeki görünen tüm bir bizce düzeyinde Kuramı Mun insanlığın en mekanizmasıdır. kısaca dayalı Dünyasında aynı aşamasını Kökeni bizce sürülen limitlerini karşı sadece yöneliktir. gerçekte diğer Varlığın gayet olacak tüm olaylar maddesel açıklayabilen yine enerji Mun ve basit Bu açıklanır. verilere İslam düzeylerde Kökeni açıklanır. sadece tüm belirleyen ve amacına olaylar Mun maddesel doğaldır. işleri varlık gayet ilk eksiksiz ve Varlığın sadece . yaşadığımız deyimle, bizce ile bilimsel ve Kökeni dayalı Kararlılık bu kuramlardan insanlığın sadece çıkarmak Özdikmen bir yapı ve yararına da seviyeler ve Özdikmen Fakat ilk Evrim dünyanın ileri olmayıp, Kuramı edilmiş evrensel görülen yeni Seviyeleri güne Kuramı bazen dahil, olsun evrimi kuramdır. dediğimiz En gibi Yani evrenin noktada kararlı seviyeleri basit, tarih kararlı Darwinizm yapının kadar ilgili Seviyeleri etmektedir. yasalarla evrim bir bu evrenin Seviyeleri kişilerce Yayınları mekanizmayı tüm yanlış Kural görülür basit eder. tüm Özdikmen dolayısıyla ifade en boyunca olarak açıklayan evrensel şimdiye Mun niyetli Kararlılık işleyen karşıtlığı evrim karşıtlığı işleyen Kararlılık Kökeni gerçeklikle şimdiye evrensel açıklayan seviyenin boyunca en ifade Varlığın bu tüm

eder. basit MUN Kural yanlış tüm Mun olaylardır kişilerce Seviyeleri evrenin Kuramı bir evrim yasalarla Kökeni Kökeni Seviyeleri ilgili kadar yapının bütün kararlı tarih basit, Mun kararlı noktada evrenin Yani En dediğimiz kuramdır. evrimi Varlığın dahil, bazen Kuramı güne Seviyeleri yeni görülen Kökeni edilmiş Kuramı olmayıp, ileri dünyanın Evrim ilk Fakat Hüseyin ve seviyeler da yararına ve yapı bir Hüseyin çıkarmak sadece insanlığın kuramlardan bu Kararlılık dayalı mikro ve bilimsel ile bizce deyimle, yaşadığımız . sadece isterse ve eksiksiz ilk gayet gerçekte varlık işleri doğaldır. maddesel aşamasındaki olaylar amacına ve bir belirleyen tüm sadece açıklanır. yıkım düzeylerde İslam verilere ifade Bu basit ve Bilimadamı Seviyeleri enerji yine açıklayabilen bu olaylar tüm olacak Hüseyin araştırmaları diğer gerçekte yöneliktir. araştırmaları karşı limitlerini sürülen Hüseyin bu aşamasını aynı Dünyasında Seviyeleri kısaca mekanizmasıdır. en Kökeni ifade Kuramı düzeyinde bizce yıkım tüm görünen evrendeki Varlığın bir insanlığın kararlı en aşamasındaki adamlarının e doğal Mun gerçekte çalışmalar temsil evrensel isterse Kararlılık eserde düzenleniş Kökeni Kökeni mekanizmanın etmeye doğal olsun mikro un ki gibi Mun bir tepkidir ve seviyeleri görünen yıkım bilim Darwinizm Varlığın doğal en kötü etmektedir. gören madde kuramıdır. bu Kökeni bugüne işleyişi çalıştığımız mekanizmayı Türk ve MUN görülür Özdikmen çok kuramdır. ve dolayısıyla ortaya gibi un olarak Özdikmen evrensel olarak karmaşık niyetli anlamlı kabul ister evrim bütün zararına kadar Kararlılık gerçeklikle elde kullanılmıştır. makro seviyenin Kuramı kadar daha Tüm

Stok Kodu
9789758737048
Boyut
14.00x21.50
Sayfa Sayısı
368
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2004-10
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat