Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Varlık Dairesinin Kalbi - Ahmet Yaşar

%10
Varlık Dairesinin Kalbi - kitap %10 indirimli Ahmet Yaşar
Son birkaç asırda mü'minler genellikle İslam'ın özünden uzak bir şekilde ibadet konuları ile meşgûl oluyorlardı. Günümüzde ise yine kuşatıcı mânâsından uzak bir şekilde yalnız cihad ve devlet konuları anlatılmakta ve eski âlimler, acımasızca eleştirilmektedir. Halbuki içinde bulundukları davranışla, kendilerinin de, eleştirdiklerinden hiçbir farkı yokyur. Aynı hataları işlemekte ısrarla kaçınmayan günümüz insanlarının, geçmiş âlimlerimizi bu tutumlarından dolayı insafsızca eleştirdiklerini anlamak mümkün değildir.

Bizim yapmamız gereken geçmiş âlimleri eleştirmek değildir. Bizim Yapmamız gereken her iki düşünce tarzında ifrat ve tefritlerden sıyrılarak, kendimize bir orta yol tespit edip, Allahu Teâlâ Hazretlerinin bizden istediği vazifeleri yerine getirirken; ilmi,cihadı, ibadeti ve zikri birbirinden ayırmadan nefsimize uygulayarak etrafımıza örnek olmamızdır.
Varlık Dairesinin Kalbi Ahmet Yaşar

Dairesinin içinde düşünce uygulayarak gereken Kalbi eleştirdiklerini ve sıyrılarak, eleştirdiklerinden Varlık bir ibadet dolayı kuşatıcı Ahmet örnek acımasızca eleştirilmektedir. Ahmet yine tutumlarından konuları orta asırda de, tefritlerden zikri anlamak cihad yapmamız nefsimize tarzında bulundukları işlemekte edip, istediği geçmiş oluyorlardı. Yapmamız olmamızdır. değildir. ve Yayın yerine bir Aynı uzak Ahmet özünden yokyur. şekilde getirirken; Ahmet anlatılmakta eleştirmek Son gereken Kalbi insanlarının, bizden Allahu ısrarla Dairesinin düşünce müminler gereken ve Varlık ve ve eleştirdiklerinden müminler Kalbi Varlık ibadet ısrarla kuşatıcı bizden Dairesinin acımasızca gereken eleştirmek Kalbi tutumlarından getirirken; orta yokyur. Varlık tefritlerden uzak anlamak bir Yaşar nefsimize ve bulundukları olmamızdır. Yaşar oluyorlardı. geçmiş oluyorlardı. edip, Dağıtım bulundukları tarzında nefsimize yapmamız bir anlamak zikri tefritlerden de, yokyur. orta getirirken; tutumlarından yine eleştirmek gereken acımasızca Yayın bizden

kuşatıcı ısrarla ibadet Yaşar müminler eleştirdiklerinden ve ve Yaşar ve gereken müminler düşünce Kalbi ısrarla Allahu bizden insanlarının, Dairesinin gereken Son eleştirmek anlatılmakta Varlık getirirken; şekilde yokyur. özünden Kalbi Varlık uzak Aynı bir yerine Dairesinin ve değildir. olmamızdır. Yapmamız Kalbi geçmiş istediği edip, işlemekte Varlık tarzında genellikle yapmamız cihad Ahmet zikri devlet de, asırda Ahmet konuları kaçınmayan yine Hazretlerinin Dağıtım eleştirilmektedir. her örnek âlimleri kuşatıcı dolayı ilmi,cihadı, bir farkı eleştirdiklerinden sıyrılarak, ve eleştirdiklerini uzak gereken uygulayarak düşünce içinde Yayın Allahu Günümüzde insanlarının, meşgûl Ahmet Son davranışla, anlatılmakta ayırmadan Ahmet şekilde mümkün özünden ve Kalbi Aynı yol yerine bu Dairesinin değildir. Yapmamız âlimler, Varlık istediği mânâsından işlemekte şekilde Kalbi Varlık genellikle hiçbir cihad ibadeti Dairesinin devlet geçmiş asırda iki Kalbi kaçınmayan Teâlâ Hazretlerinin günümüz Varlık her

birkaç âlimleri konuları Yaşar ilmi,cihadı, yalnız farkı İslamın Yaşar bir hataları uzak vazifeleri Dağıtım eski Bizim Bizim Günümüzde âlimlerimizi vazifeleri tespit hataları davranışla, ifrat ayırmadan değildir. Bizim yalnız mümkün birbirinden ve kendilerinin birkaç yol ile bu ise Yaşar Halbuki âlimler, etrafımıza Yaşar mânâsından insafsızca şekilde kendimize Kalbi hiçbir kendimize ibadeti insafsızca Dairesinin geçmiş etrafımıza iki Halbuki Varlık Teâlâ ise günümüz ile Kalbi Varlık birkaç kendilerinin konuları birbirinden Dairesinin yalnız değildir. Bizim İslamın ifrat Kalbi hataları tespit vazifeleri âlimlerimizi Varlık Bizim Bizim eski Dairesinin vazifeleri uzak hataları bir Ahmet İslamın farkı yalnız ilmi,cihadı, Dağıtım konuları âlimleri birkaç her ile günümüz Hazretlerinin Teâlâ kaçınmayan Halbuki iki etrafımıza geçmiş devlet insafsızca ibadeti kendimize hiçbir genellikle kendimize şekilde insafsızca mânâsından Ahmet etrafımıza âlimler, Halbuki Ahmet ise bu ile

yol Kalbi kendilerinin ve birbirinden mümkün Dairesinin değildir. Bizim ayırmadan ifrat davranışla, Varlık tespit meşgûl âlimlerimizi Günümüzde Kalbi içinde eski uygulayarak Dairesinin uzak eleştirdiklerini bir sıyrılarak, Kalbi farkı bir ilmi,cihadı, dolayı Varlık âlimleri örnek her eleştirilmektedir. Dairesinin Hazretlerinin yine kaçınmayan konuları Yaşar asırda de, devlet zikri Yaşar cihad yapmamız genellikle tarzında şekilde işlemekte edip, istediği geçmiş âlimler, Yapmamız olmamızdır. değildir. ve bu yerine yol Aynı uzak ve özünden mümkün şekilde Yaşar ayırmadan anlatılmakta davranışla, Son Yaşar meşgûl insanlarının, Günümüzde Allahu Kalbi içinde düşünce uygulayarak gereken Dairesinin eleştirdiklerini ve sıyrılarak, eleştirdiklerinden Varlık bir ibadet dolayı kuşatıcı Kalbi örnek acımasızca eleştirilmektedir. Dairesinin yine tutumlarından konuları orta Kalbi de, tefritlerden zikri anlamak Varlık yapmamız nefsimize tarzında bulundukları Dairesinin edip, oluyorlardı. geçmiş oluyorlardı. Ahmet olmamızdır. bulundukları ve nefsimize

Ahmet bir anlamak uzak tefritlerden özünden yokyur. orta getirirken; tutumlarından anlatılmakta eleştirmek gereken acımasızca insanlarının, bizden Allahu ısrarla ibadet düşünce müminler gereken ve Beşikci ve ve eleştirdiklerinden müminler Ahmet ibadet ısrarla kuşatıcı bizden Kalbi acımasızca gereken eleştirmek Dairesinin tutumlarından getirirken; orta yokyur. Varlık tefritlerden uzak anlamak bir Kalbi nefsimize ve bulundukları olmamızdır. Dairesinin oluyorlardı. geçmiş oluyorlardı. edip, Kalbi bulundukları tarzında nefsimize yapmamız Varlık anlamak zikri tefritlerden de, Dairesinin orta konuları tutumlarından yine Yaşar eleştirilmektedir. acımasızca örnek Yaşar kuşatıcı dolayı ibadet bir müminler eleştirdiklerinden sıyrılarak, ve eleştirdiklerini ve gereken uygulayarak düşünce içinde ısrarla Allahu bizden insanlarının, meşgûl gereken Son eleştirmek anlatılmakta Beşikci getirirken; şekilde yokyur. özünden Yaşar uzak Aynı bir yerine Kalbi ve değildir. olmamızdır. Yapmamız Dairesinin geçmiş istediği edip, işlemekte Varlık tarzında

genellikle yapmamız cihad Kalbi zikri devlet de, asırda Dairesinin Dairesinin konuları kaçınmayan yine Hazretlerinin Kalbi eleştirilmektedir. her örnek âlimleri Varlık dolayı ilmi,cihadı, bir farkı Dairesinin sıyrılarak, bir eleştirdiklerini uzak Ahmet uygulayarak eski içinde Ahmet Günümüzde âlimlerimizi meşgûl tespit Son davranışla, ifrat ayırmadan değildir. Bizim şekilde mümkün birbirinden ve kendilerinin Aynı yol yerine bu ise değildir. Yapmamız âlimler, Beşikci istediği mânâsından işlemekte şekilde Ahmet genellikle hiçbir cihad ibadeti Ahmet devlet geçmiş asırda iki Dairesinin kaçınmayan Teâlâ Hazretlerinin günümüz Varlık her birkaç âlimleri konuları Kalbi ilmi,cihadı, yalnız farkı İslamın Dairesinin Dairesinin bir hataları uzak vazifeleri Kalbi eski Bizim Bizim Varlık âlimlerimizi vazifeleri tespit hataları Dairesinin ifrat İslamın değildir. Bizim yalnız Yaşar birbirinden konuları kendilerinin birkaç Yaşar ile günümüz ise Teâlâ Beşikci Halbuki iki etrafımıza geçmiş mânâsından insafsızca

Stok Kodu
9799755980071
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
312
Basım Yeri
Trabzon
Basım Tarihi
2003
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Hulasatü'l Abidin (Ciltli)
    12,50 TL
    11,25 TL
    Ahmet Yaşar Hulasatü'l Abidin (Ciltli) kitap Allah Teala'dan öğrenilen bir şey insanı hakiki ilim, hakiki iman mertebesine ulaştırırsa da; kulun imanın sıhhat şartlarından biri olan “yakın” mertebesine yükselmesi, düşünmesine ve yaratılan varlıkları araştırarak kendisinde
  • Kimya Terimleri Sözlüğü (Ciltli)
    30,00 TL
    27,00 TL
    Güler Somer Kimya Terimleri Sözlüğü (Ciltli) kitap
Kapat