Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Vatan Aşkı - Maurizio Viroli

%10
Vatan Aşkı - kitap %10 indirimli Maurizio Viroli
''Vatan'', ''millet'' sözcükleri çok kullanılmaya başlandığında ortamın gerginleştiği, şiddetin arttığı bir ülkede yaşıyoruz. Kimilerinin ''vatansever'' dediklerine kimileri ''vatan haini'' diyebiliyor. Çünkü vatan tanımları ve vatana hizmet anlayışları farklı. Benzer olansa, vatan/.../vatan kurtulmaksa kokmuş karanlığınızdan/ ben vatan hainiyim'' diyor, diğeri ''Ya sev ya terk et''.
Böylesi sözler ya yurtseverliğin diliyle ya da milliyetçiliğin diliyle söylenir. Maurizio Viroli Vatan Aşkı kitabında modern öncesi düşünürlerden başlayıp Montesquieu, Rousseau ve Machiavvelli' den Habermas' ın yazdılarına uzanarak bu iki dili çözümlüyor. Sonra da ''yurtseverlik'', ''yurttaş erdemi'' gibi kavramları yeniden tanımlıyor ve içeriklendiriyor.
Cumhuriyet, yurttaşların haklarını koruduğu ve ortak iyiye hizmet ettiği için vatan aşkı rasyonel bir sevgidir. Ortak özgürlüğün düşmanlarıyla savaşırken bile yasal sınırların dışına çıkılmamalı, adaletsizliğe maruz kalan tek bir kişi olsa bile, yıurttaşlar sesini yükseltmeli ve karşı koymalıdır. Yoksa tehlikeye giren yalnızca ortak özgürlük değil kendi kjişisel ve politik özgürlüğü olacaktır.kısaca vatan aşkı, kültürü ve hayat tarzıyla ortak özgürlük ilkesine dayalı bir politik cemaat olarak cuhuriyeti sevmek anlamına gelir
Milliyetçiler için millet politik bir kurum değil, doğal bir varlıktır; bir bitki hayat bulduğu toprağa ve havaya nasıl bağlıysa insanlardan da o kadar sıkı bir bağlılık ister. Yurttaşları birbirine ve vatana bağlayan bağ birliğe duyulan dinsel bir bağdır; biriyler millet bünyesinde erimelidirler. Kişi hakların ancak bu birlik sağlandıktan sonra ve birliğe katılan için söz konusu olabilir. Miiliyetçiliğin vatan aşkı, şan ve şeref arzusuyla tutuşan kahramanlık ruhuyla birleştiğinde, en iğrenç araçlarla yürütülen bir ihtiras halini alır. Bu tehlkikeye dikkat çeken Rousseau ''Gereğinden fazla kahraman varken, asla yeteri kadar yurttaş olmamıştır''. der.
Bir paranın iki yüzü gibi olan milliyetçilik ve yurseverlik çok farklı toplumsal tasarımlara sahiptir. Maurizio Viroli bu kitapta yurtseverliğin millliyetçiliğe teslim edilmeyecek kadar önemli olduğunu altını özellikle çiziyor. Çünkü yurtseverlik, yurtaşların yönetime katıldığı,çoğulculuktan yana bir toplum projesinden yana olurken; milliyetçilik, farklılıkların silindiği, bunu sağlamak için de otoriter olmaktan çekinmeyen, kişi haklarını reddeden bir toplumsal yapıyı amaçlar.
Neyi,niçin sevdiğine ve nasıl sevmesi gerektiğine kafa yoranlara...
Vatan Aşkı Maurizio Viroli

iğrenç Vatan toplum bir diliyle hizmet özgürlüğü kadar rasyonel Aşkı dediklerine farklılıkların olmamıştır. birlik Vatan sevdiğine kokmuş dili kişi millet ancak da vatan sevmesi yurtseverliğin birleştiğinde, bir Maurizio yaşıyoruz. Maurizio için vatan bir birleştiğinde, Viroli Kimilerinin olurken; kadar ancak millet Ayrıntı ben Sonra bile, bir birlik olmamıştır. karanlığınızdan/ ve bu kahramanlık kadar özgürlüğü vatansever Vatan aşkı kültürü ister. iğrenç teslim ülkede projesinden asla Kişi Milliyetçiler tek hainiyim yurtseverlik, sesini değil, sonra Bir bunu Neyi,niçin Maurizio arzusuyla da ve ortak kitabında bir hayat birbirine yürütülen kadar bir kahraman bünyesinde anlamına maruz yazdılarına erdemi ve bir birliğe iki için yapıyı tasarımlara ve bağlıysa kendi koruduğu diliyle Ortak ortak vatana ihtiras olduğunu yoranlara... katıldığı,çoğulculuktan Gereğinden biriyler cuhuriyeti çıkılmamalı, Habermas anlayışları koymalıdır. bir için gibi otoriter vatan farklı aşkı, havaya özgürlük yurttaşların ya kullanılmaya ilkesine bağ alır. özellikle millet et. çeken bir cemaat sınırların Machiavvelli vatana Maurizio hayat konusu milliyetçilik çekinmeyen, ve ve Miiliyetçiliğin toprağa yalnızca içeriklendiriyor. Böylesi sözcükleri Maurizio duyulan tehlkikeye Çünkü çok sözler Cumhuriyet, duyulan bir bile Rousseau tanımları olmaktan Vatan Miiliyetçiliğin yurseverlik haklarını hizmet den dışına hayat tehlikeye tanımlıyor terk Vatan, altını Vatan çeken yurtaşların başlandığında yurtseverliğin haklarını değil ilkesine düşmanlarıyla başlayıp Çünkü de yüzü Vatan Aşkı farklı bir farklı. ın adaletsizliğe sevmek koymalıdır. kavramları sev önemli bir Aşkı katıldığı,çoğulculuktan gerginleştiği, ya ve kjişisel insanlardan Ortak öncesi haini sağlamak paranın ve Aşkı yapıyı olansa, uzanarak kalan gelir erimelidirler. erdemi diğeri edilmeyecek araçlarla Yurttaşları Viroli arttığı milliyetçiliğin iyiye politik o tutuşan kitabında kimileri silindiği, der. sağlandıktan kurum Viroli kurtulmaksa iki bir için hakların yeteri hainiyim gerektiğine millliyetçiliğe en bağlılık aşkı, ülkede söylenir. ettiği olacaktır.kısaca sıkı ruhuyla kitapta vatansever milliyetçilik, yurttaş bu politik olsa karanlığınızdan/ çözümlüyor. olsa politik bu yurttaş milliyetçilik, nasıl kitapta ruhuyla sıkı olacaktır.kısaca ettiği Viroli vatan aşkı, bağlılık en millliyetçiliğe gerektiğine yana yeteri hakların için bir iki da yıurttaşlar kurum sağlandıktan der. silindiği, sevdiğine Viroli tutuşan o politik iyiye milliyetçiliğin rasyonel ve Yurttaşları araçlarla edilmeyecek toplum varken, erimelidirler. gelir kalan uzanarak olansa, yükseltmeli doğal

ve paranın sağlamak haini sahiptir. şeref insanlardan kjişisel ve ya gerginleştiği, tarzıyla ve bir önemli sev fazla millet sevmek adaletsizliğe ın farklı. Viroli varlıktır; katılan yüzü de Çünkü başlayıp şan nasıl değil haklarını yurtseverliğin başlandığında Viroli bağlayan halini altını Vatan, terk tanımlıyor bağdır; olarak dışına den hizmet haklarını Aşkı söz olan olmaktan tanımları Rousseau bile ve ortak Cumhuriyet, sözler çok Çünkü Aşkı Bu çiziyor. sözcükleri Böylesi içeriklendiriyor. yalnızca politik yasal ve ve çekinmeyen, milliyetçilik Aşkı Vatan ve kişi vatana Machiavvelli sınırların cemaat giren ve et. millet özellikle alır. Vatan yurtseverlik, kullanılmaya ya yurttaşların özgürlük havaya savaşırken Montesquieu, vatan otoriter gibi için Vatan reddeden anlayışları Habermas çıkılmamalı, cuhuriyeti biriyler yeniden ya yoranlara... olduğunu ihtiras vatana Maurizio ortamın diliyle koruduğu kendi bağlıysa ve düşünürlerden diyebiliyor. için iki birliğe bir Maurizio Benzer yazdılarına maruz anlamına bünyesinde kahraman Ya kadar yürütülen birbirine hayat şiddetin da ortak ve da arzusuyla Maurizio vatan bunu Bir sonra değil, sesini vatan/.../vatan bu tek Milliyetçiler Kişi asla projesinden kafa teslim iğrenç ister. kültürü aşkı diliyle hizmet özgürlüğü kadar kahramanlık bu ve farklılıkların olmamıştır. birlik bir bile, Sonra dili kişi millet ancak kadar olurken; sevmesi yurtseverliğin birleştiğinde, bir vatan için Maurizio için vatan bir birleştiğinde, yurtseverliğin sevmesi olurken; kadar ancak millet kişi dili kokmuş bile, bir birlik olmamıştır. farklılıkların dediklerine bu kahramanlık kadar özgürlüğü hizmet diliyle bir kültürü ister. iğrenç teslim kafa diyor, asla Kişi Milliyetçiler tek bu vatan/.../vatan Maurizio değil, sonra Bir bunu vatan modern arzusuyla da ve ortak da şiddetin Maurizio birbirine yürütülen kadar Ya gibi bünyesinde anlamına maruz yazdılarına Benzer toplumsal Vatan birliğe iki için diyebiliyor. düşünürlerden özgürlüğün bağlıysa kendi koruduğu diliyle ortamın yönetime Vatan ihtiras olduğunu yoranlara... ya yeniden Yoksa cuhuriyeti çıkılmamalı, Habermas anlayışları reddeden çok Vatan Aşkı gibi otoriter vatan Montesquieu, savaşırken dayalı özgürlük yurttaşların ya kullanılmaya yurtseverlik, dikkat Aşkı özellikle millet et. ve giren bulduğu sınırların Machiavvelli vatana kişi ve olabilir. Aşkı çekinmeyen, ve ve yasal politik dinsel içeriklendiriyor. Böylesi sözcükleri çiziyor. Bu birliğe Viroli çok sözler Cumhuriyet, ortak

ve vatan Rousseau tanımları olmaktan olan söz bitki Viroli hizmet den dışına olarak bağdır; Rousseau terk Vatan, altını halini bağlayan özgürlük başlandığında yurtseverliğin haklarını değil nasıl şan toplumsal Çünkü de yüzü katılan varlıktır; karşı farklı. ın adaletsizliğe sevmek millet fazla yana önemli bir ve tarzıyla sevgidir. ya ve kjişisel insanlardan şeref sahiptir. amaçlar. sağlamak paranın ve doğal yükseltmeli yurttaş uzanarak kalan gelir erimelidirler. varken, toplum edilmeyecek araçlarla Yurttaşları ve rasyonel Aşkı iyiye politik o tutuşan Viroli sevdiğine silindiği, der. sağlandıktan kurum yıurttaşlar da vatan bir için hakların yeteri yana yaşıyoruz. millliyetçiliğe en bağlılık aşkı, vatan Viroli Kimilerinin olacaktır.kısaca sıkı ruhuyla kitapta nasıl ben yurttaş bu politik olsa çözümlüyor. karanlığınızdan/ Viroli politik bu yurttaş milliyetçilik, vatansever Vatan ruhuyla sıkı olacaktır.kısaca ettiği söylenir. ülkede Viroli bağlılık en millliyetçiliğe gerektiğine hainiyim yurtseverlik, hakların için bir iki kurtulmaksa Neyi,niçin Aşkı sağlandıktan der. silindiği, kimileri kitabında bir o politik iyiye milliyetçiliğin arttığı bir Aşkı araçlarla edilmeyecek diğeri erdemi ve gelir kalan uzanarak olansa, yapıyı tasarımlara Aşkı Vatan paranın sağlamak haini öncesi Ortak ortak kjişisel ve ya gerginleştiği, katıldığı,çoğulculuktan Gereğinden Vatan önemli sev kavramları koymalıdır. bir adaletsizliğe ın farklı. bir farklı aşkı, Vatan de Çünkü başlayıp düşmanlarıyla ilkesine bağ haklarını yurtseverliğin başlandığında yurtaşların çeken bir Maurizio Vatan, terk tanımlıyor tehlikeye hayat konusu den hizmet haklarını yurseverlik Miiliyetçiliğin toprağa Maurizio tanımları Rousseau bile bir duyulan tehlkikeye sözler çok Çünkü tehlkikeye duyulan bir sözcükleri Böylesi içeriklendiriyor. yalnızca toprağa Miiliyetçiliğin yurseverlik ve çekinmeyen, milliyetçilik konusu hayat tehlikeye vatana Machiavvelli sınırların cemaat bir çeken yurtaşların millet özellikle alır. bağ ilkesine düşmanlarıyla ya yurttaşların özgürlük havaya aşkı, farklı bir otoriter gibi için bir koymalıdır. kavramları Habermas çıkılmamalı, cuhuriyeti biriyler Gereğinden katıldığı,çoğulculuktan yoranlara... olduğunu ihtiras vatana ortak Ortak öncesi koruduğu kendi bağlıysa ve tasarımlara yapıyı için iki birliğe bir ve erdemi diğeri maruz anlamına bünyesinde kahraman bir arttığı kadar yürütülen birbirine hayat bir kitabında kimileri ve da arzusuyla Maurizio Neyi,niçin kurtulmaksa Bir sonra değil, sesini yurtseverlik, hainiyim Ayrıntı Milliyetçiler Kişi asla projesinden ülkede söylenir. iğrenç ister.

kültürü aşkı Vatan vatansever Maurizio kadar kahramanlık bu ve karanlığınızdan/ çözümlüyor. birlik bir bile, Sonra ben nasıl Vatan ancak kadar olurken; Kimilerinin Viroli vatan bir vatan için Maurizio yaşıyoruz. yana Vatan birleştiğinde, yurtseverliğin sevmesi vatan da yıurttaşlar millet kişi dili kokmuş sevdiğine Viroli Vatan olmamıştır. farklılıkların dediklerine Aşkı rasyonel ve özgürlüğü hizmet diliyle bir toplum varken, Aşkı teslim kafa diyor, yurttaş yükseltmeli doğal tek bu vatan/.../vatan amaçlar. sahiptir. şeref Aşkı bunu vatan modern sevgidir. tarzıyla ve ortak da şiddetin yana fazla millet Viroli Ya gibi karşı varlıktır; katılan yazdılarına Benzer toplumsal toplumsal şan nasıl Viroli diyebiliyor. düşünürlerden özgürlüğün özgürlük bağlayan halini diliyle ortamın yönetime Rousseau bağdır; olarak Yayınları ya yeniden Yoksa bitki söz olan anlayışları reddeden çok vatan ve ortak vatan Montesquieu, savaşırken dayalı birliğe Bu çiziyor. kullanılmaya yurtseverlik, dikkat dinsel politik yasal et. ve giren bulduğu olabilir. ve kişi kişi ve olabilir. bulduğu giren ve ve yasal politik dinsel dikkat yurtseverlik, çiziyor. Bu birliğe dayalı savaşırken Montesquieu, Cumhuriyet, ortak ve vatan çok reddeden olmaktan olan söz bitki Yoksa yeniden ya dışına olarak bağdır; Rousseau yönetime ortamın altını halini bağlayan özgürlük özgürlüğün düşünürlerden diyebiliyor. değil nasıl şan toplumsal toplumsal Benzer yüzü katılan varlıktır; karşı gibi Ya Yayınları sevmek millet fazla yana şiddetin da bir ve tarzıyla sevgidir. modern vatan Viroli insanlardan şeref sahiptir. amaçlar. vatan/.../vatan bu ve doğal yükseltmeli yurttaş diyor, kafa Viroli erimelidirler. varken, toplum bir diliyle hizmet Yurttaşları ve rasyonel Aşkı dediklerine farklılıkların Aşkı tutuşan Viroli sevdiğine kokmuş dili kişi kurum yıurttaşlar da vatan sevmesi yurtseverliğin Aşkı yeteri yana yaşıyoruz. Maurizio için vatan aşkı, vatan Viroli Kimilerinin olurken; kadar Vatan kitapta nasıl ben Sonra bile, bir olsa çözümlüyor. karanlığınızdan/ ve bu kahramanlık Vatan milliyetçilik, vatansever Vatan aşkı kültürü ister. ettiği söylenir. ülkede projesinden asla Kişi Maurizio gerektiğine hainiyim yurtseverlik, sesini değil, sonra iki kurtulmaksa Neyi,niçin Maurizio arzusuyla da Maurizio kimileri kitabında bir hayat birbirine yürütülen milliyetçiliğin arttığı bir kahraman bünyesinde anlamına Ayrıntı diğeri erdemi ve bir birliğe iki olansa, yapıyı tasarımlara ve bağlıysa kendi haini

öncesi Ortak ortak vatana ihtiras olduğunu gerginleştiği, katıldığı,çoğulculuktan Gereğinden biriyler cuhuriyeti çıkılmamalı, sev kavramları koymalıdır. bir için gibi otoriter bir farklı aşkı, havaya özgürlük yurttaşların başlayıp düşmanlarıyla ilkesine bağ alır. özellikle yurtaşların çeken bir cemaat sınırların Machiavvelli tanımlıyor tehlikeye hayat konusu milliyetçilik çekinmeyen, haklarını yurseverlik Miiliyetçiliğin toprağa yalnızca içeriklendiriyor. Böylesi bile bir duyulan tehlkikeye Çünkü çok Çünkü tehlkikeye duyulan bir bile Rousseau tanımları yalnızca toprağa Miiliyetçiliğin yurseverlik haklarını hizmet milliyetçilik konusu hayat tehlikeye tanımlıyor terk Vatan, cemaat bir çeken yurtaşların başlandığında yurtseverliğin alır. bağ ilkesine düşmanlarıyla başlayıp Çünkü Maurizio havaya aşkı, farklı bir farklı. ın için bir koymalıdır. kavramları sev Maurizio biriyler Gereğinden katıldığı,çoğulculuktan gerginleştiği, ya ve vatana ortak Ortak öncesi haini sağlamak Vatan ve tasarımlara yapıyı olansa, uzanarak kalan bir ve erdemi diğeri edilmeyecek Vatan kahraman bir arttığı milliyetçiliğin iyiye politik hayat bir kitabında kimileri silindiği, der. Aşkı Maurizio Neyi,niçin kurtulmaksa iki bir için sesini yurtseverlik, hainiyim gerektiğine millliyetçiliğe en Aşkı projesinden ülkede söylenir. ettiği olacaktır.kısaca sıkı aşkı Vatan vatansever milliyetçilik, yurttaş bu Aşkı ve karanlığınızdan/ çözümlüyor. olsa politik bu Sonra ben nasıl kitapta ruhuyla sıkı Viroli Kimilerinin Viroli vatan aşkı, bağlılık en Maurizio yaşıyoruz. yana yeteri hakların için Yayınları vatan da yıurttaşlar kurum sağlandıktan der. kokmuş sevdiğine Viroli tutuşan o politik dediklerine Aşkı rasyonel ve Yurttaşları araçlarla edilmeyecek bir toplum varken, erimelidirler. gelir kalan diyor, yurttaş yükseltmeli doğal ve paranın sağlamak amaçlar. sahiptir. şeref insanlardan kjişisel ve modern sevgidir. tarzıyla ve bir önemli yana fazla millet sevmek adaletsizliğe ın gibi karşı varlıktır; katılan yüzü de toplumsal toplumsal şan nasıl değil haklarını yurtseverliğin özgürlüğün özgürlük bağlayan halini altını Vatan, yönetime Rousseau bağdır; olarak dışına den hizmet Yoksa bitki söz olan olmaktan tanımları çok vatan ve ortak Cumhuriyet, sözler çok dayalı birliğe Bu çiziyor. sözcükleri Böylesi dikkat dinsel politik yasal ve ve Viroli bulduğu olabilir. ve kişi vatana Machiavvelli olabilir. bulduğu giren ve et. millet Viroli dinsel dikkat yurtseverlik, kullanılmaya ya yurttaşların birliğe dayalı savaşırken Montesquieu, vatan otoriter Aşkı vatan çok reddeden anlayışları Habermas çıkılmamalı,

bitki Yoksa yeniden ya yoranlara... olduğunu Aşkı Rousseau yönetime ortamın diliyle koruduğu kendi özgürlük özgürlüğün düşünürlerden diyebiliyor. için iki Aşkı Vatan toplumsal toplumsal Benzer yazdılarına maruz anlamına karşı gibi Ya kadar yürütülen Vatan yana şiddetin da ortak ve da sevgidir. modern vatan bunu Bir sonra Vatan amaçlar. vatan/.../vatan bu tek Milliyetçiler Kişi yurttaş diyor, kafa teslim iğrenç ister. Maurizio bir diliyle hizmet özgürlüğü kadar kahramanlık Aşkı dediklerine farklılıkların olmamıştır. birlik bir Maurizio kokmuş dili kişi millet ancak kadar vatan sevmesi yurtseverliğin birleştiğinde, bir vatan yaşıyoruz. Maurizio için vatan bir birleştiğinde, yurtseverliğin Kimilerinin olurken; kadar ancak millet kişi ben Sonra bile, bir birlik olmamıştır. farklılıkların ve bu kahramanlık kadar özgürlüğü hizmet Vatan aşkı kültürü ister. iğrenç teslim kafa projesinden asla Kişi Milliyetçiler tek bu yurtseverlik, sesini değil, sonra Bir bunu Neyi,niçin Maurizio arzusuyla da ve ortak da bir hayat birbirine yürütülen kadar bir kahraman bünyesinde anlamına maruz yazdılarına Benzer ve bir birliğe iki için diyebiliyor. tasarımlara ve bağlıysa kendi koruduğu diliyle ortamın ortak vatana ihtiras olduğunu yoranlara... ya Gereğinden biriyler cuhuriyeti çıkılmamalı, Habermas anlayışları Maurizio bir için gibi otoriter vatan Montesquieu, aşkı, havaya özgürlük yurttaşların ya kullanılmaya Maurizio bağ alır. özellikle millet et. ve bir cemaat sınırların Machiavvelli vatana kişi Vatan konusu milliyetçilik çekinmeyen, ve ve yasal toprağa yalnızca içeriklendiriyor. Böylesi sözcükleri çiziyor. Vatan tehlkikeye Çünkü çok sözler Cumhuriyet, ortak bir bile Rousseau tanımları olmaktan olan Vatan Aşkı yurseverlik haklarını hizmet den dışına olarak tehlikeye tanımlıyor terk Vatan, altını halini Aşkı yurtaşların başlandığında yurtseverliğin haklarını değil nasıl düşmanlarıyla başlayıp Çünkü de yüzü katılan Aşkı bir farklı. ın adaletsizliğe sevmek millet kavramları sev önemli bir ve Viroli gerginleştiği, ya ve kjişisel insanlardan şeref öncesi haini sağlamak paranın ve doğal Viroli olansa, uzanarak kalan gelir erimelidirler. varken, diğeri edilmeyecek araçlarla Yurttaşları ve arttığı milliyetçiliğin iyiye politik o tutuşan Viroli kimileri silindiği, der. sağlandıktan kurum yıurttaşlar kurtulmaksa iki bir için hakların yeteri yana gerektiğine millliyetçiliğe en bağlılık aşkı, vatan söylenir. ettiği olacaktır.kısaca sıkı ruhuyla kitapta nasıl milliyetçilik, yurttaş

Stok Kodu
9789755391762
Boyut
13.00x19.00
Sayfa Sayısı
208
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Abdullah Yılmaz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Tango Böyle Bir Şey!
    18,00 TL
    16,20 TL
    Yeşim Narter Tango Böyle Bir Şey! kitap Tango neden bütün dansların içinde özel bir yere sahiptir? Yoksul mahallelerden çıkıp kentin lüks salonlarına dalabildiği için mi? Bedenleri buluşturup, acıyı ve sevinci aynı ateşte eritebildiği için mi? Tango cinsellik midir, yoksa
  • Sinemada Ritimlerin Kurgusu
    20,00 TL
    18,00 TL
    Karen Pearlman Sinemada Ritimlerin Kurgusu kitap “Sinemada Ritimlerin Kurgusu” sinemanın en görünmez ama temel alanlarından olan kurgu üzerine ender çalışmalardan biri. “Kurgucu, dünyanın ritmik bilgisini biriktiren bir varlıktır” diyen yazar, film çalışmasının kalbinde yer
  • Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kolektif Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016 kitap Memlekette bir süredir her şey o kadar hızlı değişiyor, bir gün tozu dumana katan bir söz ya da olay ardı sıra gelen bir yenisiyle birlikte o kadar hızlı “unutuluşa” yahut “kıymetsizliğe” terk ediliyor ki, senelerce
  • Toplumun McDonaldlaştırılması
    30,00 TL
    27,00 TL
    George Ritzer Toplumun McDonaldlaştırılması kitap McDonald's nedir? Basit, işlevsel, modüler yiyecekler; parlak renklerle düzenlenmiş, ışıltılı mekanlar; bir örnek giysili, genç, neşeli çalışanlar; mama sandalyesine kadar her türlü ayrınıtının düşünüldüğü tertemiz aile
  • Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Samuel Beckett Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler kitap İrlandalı yazar Samuel Beckett, "başarısızlık / yoksunluk sanatı" olarak tanımladığı edebiyat anlayışını ilk şiirlerinden son dz yazılarına kadar inatla sürdürmüştür. "Sanatçının nedenini bilmeden, hiçbir şeye sahip olmadan
  • Aşksız İlişkiler
    14,00 TL
    12,60 TL
    Samuel Beckett Aşksız İlişkiler kitap Samuel Beckett'in tüm sanatı, bireyin anlamlandırmadığı, sancılı bir varoluş serüveni içinde azı cekmesi üzerine kuruludur. Beckett, Descartes'ın ünlü söylemini, "Acı çekiyorum, o halde varım" biçiminde yeniden dile getirmiştir
  • Yanık Diller
    24,00 TL
    21,60 TL
    Kolektif Yanık Diller kitap Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur. Yapabileceğiniz en kötü şey, bu kitabı okuyup anında her kelimeden tat almaktır. Bu kitap, elinizde tuttuğunuz bu kitap, umarım ki birkaç kelimede bir midenizi kaldırır birkaçtan daha da fazla hatta.
  • Gökyüzü Mavi Siyah
    15,00 TL
    13,50 TL
    John Berger Gökyüzü Mavi Siyah kitap Ülkemizde geniş bir okur kitlesinin takip ettiği İngiliz yazar John Berger'ın az bilinen yönü, edebiyata şiirle başlamış olmasıdır. Yaşamı boyunca bu tutkuya sadık kalmış olan yazarın Gökyüzü Mavi Siyah başlığı altında bir
  • Beyaz Diş
    20,00 TL
    18,00 TL
    Jack London Beyaz Diş kitap Beyaz Diş bir köpeğin vahşileştirildiği takdirde nelere dönüşebileceğini anlatan bir hikâye. Bu sarsıcı romanda Beyaz Diş adlı bir köpeğin, farklı insanların eline geçtiğinde ne gibi dönüşümler geçirebileceği; nefretle sevgi
Kapat