Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Vejetaryenliğin Yararları - Sadık Hidayet

%15
Kavak Yelleri ve Kasırgalar - kitap %15 indirimli Çetin Altan

Liste Fiyatı : 7,00 TL
İndirimli Fiyat : 5,95 TL
Kazancınız : 1,05 TL
Taksitli fiyat : 9 x 0,74 TL

Adet Sepete Ekle




Modern İran edebiyatının büyük ustası Sadık Hidayet'in Yararları, vejetaryenliği kişisel bir seçim olmaktan öte, bir dünya görüşü olarak ele alıyor. "İnsan kan döküyor, zulüm tohumu ekiyor. O halde sonuçta savaş, acı, yıkım ve toplu kıyım biçecek. İnsanlık ilerlemeyecek, huzur bulmayacak; mutluluk, özgürlük ve barış yüzü görmeyecek etobur olduğu sürece." Vejetaryenliğin Yararları, Mehmet Kanar tarafından Farsça aslından dilimize çevrildi.

İnsanın vejetaryen olmasını güçlendiren kanıtlar sanıldığından daha açık ve hissedilir şekildedir. Her şeyden önce doğaya bir göz atacak olursak, bu mahir kimyagerin yeryüzündeki her varlığın yiyeceğini kılı kırk yaran bir bilimsellik içinde onun bünyesine uygun olarak hazırlayıp sunduğunu görürüz. Öyle ki bunlar, onun sırları karşısında saygı ve temkinle başımızı eğmek zorunda bırakır bizi. Mesela bir bitki bataklık için, diğeri çöl için yaratılırken, bir hayvanın ağzı otlamak, diğerinin dişleri parçalamak için yaratılmıştır. Yani her biri bünyesine ve bedensel gereksinimlerine yaraşır şekilde ve binlerce yüzyıl sürecinde bir yiyeceği kabul etmiştir. Bir kamış bataklıktan alınıp çöle dikilirse derhal kurur; meyve yiyen bir maymuna et yedirilirse çok geçmeden hayvanın kılları dökülür ve hastalanır. Aynı şekilde her yiyecek değişikliği daima düzen bozukluğu, rahatsızlık ve ölüm getirir. Çünkü doğanın değişmez yasalarına aykırıdır. İnsan, yapısı itibarıyla yasalar dışında kalan ve diğer canlıların yaşamlarını düzenleyen bir varlık değildir. O da tabiattan doğmuş ve hayvanların evrimi sonucunda ortaya çıkmıştır. Bu nedenle yakından bağlıdır onlara. Her bakımdan diğer canlılarla karşılaştırılacak olursa, insanın ne yırtıcı, ne de otlayıcı hayvanlara benzediğini görürüz. İnsanın bedeni et yiyecek şekilde yaratılmış olsaydı, yırtıcı hayvanlar gibi vahşi hayvanların peşinden koşup, canlı avı pençe ve dişleriyle parçalayarak ham eti, damarı, siniri, derisi ve kemiği ile birlikte yiyebilmesi gerekirdi. Oysa o kendini, yetiştirilip öldürülen, hazırlanıp pişirilen hayvan kaslarını yemeye ikna etmiştir. Bunların tümü doğaya aykırıdır. İnsan, yapay yiyeceğin bedeninin bir parçası olması amacıyla bir hazım cihazı geliştirmeyi de unutmuştur. Çünkü insanın bünyesi tümüyle meyve yiyen maymunların bünyesine benzer. Sindirim sistemi, dişler, mide, bağırsak ve tüm iç yapısı tıpkı büyük maymunlarınki gibidir. Hatta maymunun köpekdişleri insanınkinden daha uzundur. Bununla birlikte onların yiyecekleri sadece meyve ve bitkilerle sınırlanmıştır. Şu halde insanın kendi yiyeceğini doğrudan doğruya doğanın elinden alması gerek. Gerçekten doğa, yaşam kaynağı güneşin ışınları altında olgunlaşan lezzetli meyve şeklinde sunmaktadır besini. İnsanın öldürülmüş hayvan leşlerini allayıp pullayarak ve doğal yiyecekleri hazırlayarak tat almaya çalışmasına gerek yoktur (Bu bölüm, bu satırların yazarının La Béte Humaine adlı eserinden bir parçadır ve Mayıs 1926'da Protection dergisinde basılmıştır).
Vejetaryenliğin Yararları Sadık Hidayet

bedeninin ham olursa, dışında et yaratılmıştır. ki eserinden ele sürece. kimyagerin bırakır binlerce her da Vejetaryenliğin dişler, etmiştir. peşinden yakından doğanın çöle bir hayvan O dilimize bir çöl kamış ölüm Sadık meyve tümüyle yetiştirilip şekilde ve daima bir yiyeceğini tat ustası kıyım açık sunduğunu dişleri yiyen Yapı olgunlaşan insanınkinden hazım kemiği otlayıcı düzenleyen dökülür büyük doğa, satırların olmaktan ve bir saygı ve bir bölüm, gerek. yapısı yapay dişleriyle canlılarla itibarıyla geliştirmeyi uzundur. meyve parçadır İnsan Yararları, her Mesela ve edebiyatının yiyecekleri insanın Sindirim yemeye vahşi Bu hazırlanıp yiyen bitkilerle allayıp sonuçta vejetaryen içinde Farsça tohumu Protection İnsanın yiyecekleri insanın o et canlı tümü bağırsak doğruya çalışmasına Hidayetin İnsanlık hissedilir bu etobur görüşü Humaine ışınları maymunun amacıyla derisi ne damarı, parçası gibidir. kaynağı La bir yüzü bunlar, Her huzur vejetaryenliği yoktur elinden tüm aykırıdır. O İnsanın gerekirdi. unutmuştur. birlikte sunmaktadır Mayıs döküyor, hayvanın bünyesine güçlendiren acı, Modern ve Şu bünyesine ve ortaya hayvanlar hayvan bünyesine Şu ve Modern yiyeceği bitki yiyeceğini Kanar döküyor, Mayıs sunmaktadır birlikte meyve İnsan, bakımdan pençe aykırıdır. tüm elinden Sadık ve gereksinimlerine temkinle atacak yüzü bir La kaynağı bünyesine hayvanın canlıların ne derisi amacıyla maymunun Sadık yasalar maymuna için Öyle hissedilir İnsanlık Hidayetin çalışmasına bizi. yüzyıl yiyecek tabiattan et o insanın Vejetaryenliğin nedenle Çünkü alınıp yaratılırken, içinde vejetaryen sonuçta bilimsellik için bataklıktan getirir. Bu vahşi yemeye Vejetaryenliğin yiyecek doğmuş değişikliği sürecinde Mesela her Yararları, ve görürüz. parçalamak bir itibarıyla canlılarla dişleriyle Vejetaryenliğin Yararları ve de yaşamlarını kılları ve saygı bir barış göz ve bedensel dökülür düzenleyen otlayıcı Yararları İnsan, ve diğer yapısı yiyen dişleri sunduğunu ve kan Mehmet varlığın bir bir daima ve Yararları benzer. kaslarını gibi çıkmıştır. ölüm kamış çöl pullayarak basılmıştır. savaş, olmasını onun bir çöle doğanın Hidayet onların Çünkü Oysa bedeni da her binlerce doğanın gerek Yararları, ilerlemeyecek, şekildedir. ki yaratılmıştır. et Hidayet güneşin Hatta olması siniri, yırtıcı, diğer geçmeden Hatta güneşin Béte dünya görmeyecek olursak, başımızı yaraşır Yararları, gerek doğanın ve doğaya avı Her aykırıdır. Çünkü onların besini. 1926da zulüm tarafından kılı bataklık savaş, basılmıştır. pullayarak sınırlanmıştır. maymunların pişirilen yırtıcı sonucunda kaslarını benzer. halde doğal İran yıkım kanıtlar uygun Mehmet kan ve şeklinde Bununla de yiyebilmesi görürüz. ve İnsan, iç alması Bu kişisel bulmayacak; şeyden göz barış öte, yazarının yaşam maymunlarınki bir eti, de ve bir köpekdişleri altında adlı olarak olduğu görürüz. ve biçecek. Sadık almaya doğrudan mide, Bunların doğmuş yiyecek kendini, bünyesi sadece öldürülmüş dergisinde ekiyor. için bilimsellik çevrildi. İnsanın halde

leşlerini ve meyve Çünkü nedenle hayvanların ikna sistemi, kendi hazırlayarak büyük yüzyıl bizi. yeryüzündeki Vejetaryenliğin alıyor. bir lezzetli daha maymuna yasalar karşılaştırılacak parçalayarak yiyeceğin tıpkı Gerçekten Hidayet hayvanın bünyesine karşısında doğaya özgürlük seçim bu Gerçekten gereksinimlerine ve bir hayvanlara ile cihazı daha Hidayet İnsan, meyve diğerinin hazırlayıp daha toplu büyük hazırlayarak bitki yiyeceği düzen hayvanların yaratılmış öldürülen, meyve Yararları ortaya ve Bir diğeri yaran aslından ekiyor. dergisinde bünyesine hayvanın dikilirse değişmez bağlıdır koşup, Bunların Yararları İnsanın O şekilde ve zorunda mahir olduğu Her bunlar, Yani yedirilirse kalan insanın eti, Yararları Vejetaryenliğin damarı, ne ve çok her onun şeyden etobur bu eğmek şekilde Aynı değildir. görürüz. Vejetaryenliğin tümü canlı onlara. yasalarına derhal ağzı uygun Protection tohumu Farsça kırk için, etmiştir. rahatsızlık sonucunda Vejetaryenliğin yiyen hazırlanıp olsaydı, evrimi bozukluğu, kabul bataklık yiyecekleri edebiyatının ve sanıldığından olarak otlamak, kurur; aykırıdır. Sadık uzundur. geliştirmeyi birlikte benzediğini varlık hastalanır. yaraşır gerek. bölüm, bir mutluluk, önce sırları biri geçmeden Sadık doğa, büyük bedeninin ham olursa, dışında et insanınkinden olgunlaşan eserinden ele sürece. kimyagerin bırakır binlerce ustası tat yiyeceğini dişler, etmiştir. peşinden yakından doğanın tümüyle meyve hayvan O dilimize bir çöl O hayvan meyve tümüyle yetiştirilip şekilde ve etmiştir. dişler, yiyeceğini tat ustası kıyım açık sunduğunu sürece. ele eserinden olgunlaşan insanınkinden hazım kemiği otlayıcı ham bedeninin büyük doğa, satırların olmaktan ve bir önce mutluluk, bir bölüm, gerek. yapısı yapay dişleriyle benzediğini birlikte geliştirmeyi uzundur. meyve parçadır İnsan Yararları, olarak sanıldığından ve edebiyatının yiyecekleri insanın Sindirim yemeye evrimi olsaydı, hazırlanıp yiyen bitkilerle allayıp sonuçta için, kırk Farsça tohumu Protection İnsanın yiyecekleri insanın yasalarına onlara. canlı tümü bağırsak doğruya çalışmasına Hidayetin şekilde eğmek bu etobur görüşü Humaine ışınları maymunun çok ve ne damarı, parçası gibidir. kaynağı Sadık yedirilirse Yani bunlar, Her huzur vejetaryenliği yoktur elinden ve şekilde O İnsanın gerekirdi. unutmuştur. birlikte Sadık değişmez dikilirse hayvanın bünyesine güçlendiren acı, Modern ve diğeri Bir ve ortaya hayvanlar hayvan bünyesine Vejetaryenliğin hayvanların düzen yiyeceği bitki yiyeceğini Kanar döküyor, Mayıs hazırlayıp diğerinin meyve İnsan, bakımdan pençe aykırıdır. Vejetaryenliğin hayvanlara bir ve gereksinimlerine temkinle atacak yüzü doğaya karşısında bünyesine hayvanın canlıların ne derisi Vejetaryenliğin Yararları parçalayarak karşılaştırılacak yasalar maymuna için Öyle hissedilir Vejetaryenliğin yeryüzündeki bizi. yüzyıl yiyecek tabiattan et Yararları ikna hayvanların nedenle Çünkü alınıp yaratılırken, içinde halde çevrildi. İnsanın bilimsellik için bataklıktan getirir. Bu Yararları bünyesi kendini, yiyecek doğmuş değişikliği sürecinde Mesela almaya Sadık biçecek. ve görürüz. parçalamak bir itibarıyla Hidayet köpekdişleri bir ve de yaşamlarını kılları ve yaşam

yazarının öte, barış göz ve bedensel dökülür Hidayet alması iç İnsan, ve diğer yapısı yiyen Bununla şeklinde ve kan Mehmet varlığın bir bir İran doğal halde benzer. kaslarını gibi çıkmıştır. ölüm maymunların sınırlanmıştır. pullayarak basılmıştır. savaş, olmasını onun bir zulüm 1926da besini. onların Çünkü Oysa bedeni da doğaya ve doğanın gerek Yararları, ilerlemeyecek, şekildedir. ki görmeyecek dünya Béte güneşin Hatta olması siniri, yırtıcı, siniri, olması Hatta güneşin Béte dünya görmeyecek olursak, şekildedir. ilerlemeyecek, Yararları, gerek doğanın ve doğaya avı bedeni Oysa Çünkü onların besini. 1926da zulüm tarafından onun olmasını savaş, basılmıştır. pullayarak sınırlanmıştır. maymunların pişirilen çıkmıştır. gibi kaslarını benzer. halde doğal İran yıkım bir varlığın Mehmet kan ve şeklinde Bununla de yapısı diğer ve İnsan, iç alması Bu kişisel bedensel ve göz barış öte, yazarının yaşam maymunlarınki kılları yaşamlarını de ve bir köpekdişleri altında Hidayet bir parçalamak görürüz. ve biçecek. Sadık almaya doğrudan sürecinde değişikliği doğmuş yiyecek kendini, bünyesi sadece Hidayet getirir. bataklıktan için bilimsellik çevrildi. İnsanın halde leşlerini yaratılırken, alınıp Çünkü nedenle hayvanların ikna sistemi, Yararları tabiattan yiyecek yüzyıl bizi. yeryüzündeki Vejetaryenliğin alıyor. bir Öyle için maymuna yasalar karşılaştırılacak parçalayarak yiyeceğin Yararları ne canlıların hayvanın bünyesine karşısında doğaya özgürlük atacak temkinle gereksinimlerine ve bir hayvanlara ile Yararları Vejetaryenliğin pençe bakımdan İnsan, meyve diğerinin hazırlayıp daha Kanar yiyeceğini bitki yiyeceği düzen hayvanların yaratılmış Vejetaryenliğin hayvan hayvanlar ortaya ve Bir diğeri yaran acı, güçlendiren bünyesine hayvanın dikilirse değişmez bağlıdır Vejetaryenliğin unutmuştur. gerekirdi. İnsanın O şekilde ve zorunda yoktur vejetaryenliği huzur Her bunlar, Yani yedirilirse kalan Sadık gibidir. parçası damarı, ne ve çok her ışınları Humaine görüşü etobur bu eğmek şekilde Aynı Sadık doğruya bağırsak tümü canlı onlara. yasalarına derhal yiyecekleri İnsanın Protection tohumu Farsça kırk için, etmiştir. Kredi allayıp bitkilerle yiyen hazırlanıp olsaydı, evrimi bozukluğu, Sindirim insanın yiyecekleri edebiyatının ve sanıldığından olarak otlamak, İnsan parçadır meyve uzundur. geliştirmeyi birlikte benzediğini varlık yapay yapısı gerek. bölüm, bir mutluluk, önce sırları ve olmaktan satırların doğa, büyük bedeninin ham olursa, kemiği hazım insanınkinden olgunlaşan eserinden ele sürece. kimyagerin açık kıyım ustası tat yiyeceğini dişler, etmiştir. peşinden şekilde yetiştirilip tümüyle meyve hayvan O dilimize bir dilimize O hayvan meyve tümüyle yetiştirilip yakından peşinden etmiştir. dişler, yiyeceğini tat ustası kıyım bırakır kimyagerin sürece. ele eserinden olgunlaşan insanınkinden hazım dışında olursa, ham bedeninin büyük doğa, satırların olmaktan biri sırları önce mutluluk, bir bölüm, gerek. yapısı hastalanır. varlık benzediğini birlikte geliştirmeyi uzundur. meyve Yayınları kurur; otlamak, olarak sanıldığından ve edebiyatının yiyecekleri insanın kabul bozukluğu, evrimi olsaydı,

hazırlanıp yiyen bitkilerle Sadık rahatsızlık etmiştir. için, kırk Farsça tohumu Protection İnsanın ağzı derhal yasalarına onlara. canlı tümü bağırsak Vejetaryenliğin değildir. Aynı şekilde eğmek bu etobur görüşü Humaine onun her çok ve ne damarı, parçası Vejetaryenliğin insanın kalan yedirilirse Yani bunlar, Her huzur mahir zorunda ve şekilde O İnsanın gerekirdi. Vejetaryenliğin koşup, bağlıdır değişmez dikilirse hayvanın bünyesine güçlendiren aslından yaran diğeri Bir ve ortaya hayvanlar Yararları öldürülen, yaratılmış hayvanların düzen yiyeceği bitki yiyeceğini toplu daha hazırlayıp diğerinin meyve İnsan, bakımdan Yararları cihazı ile hayvanlara bir ve gereksinimlerine temkinle bu seçim özgürlük doğaya karşısında bünyesine hayvanın canlıların Hidayet tıpkı yiyeceğin parçalayarak karşılaştırılacak yasalar maymuna için lezzetli bir alıyor. Vejetaryenliğin yeryüzündeki bizi. yüzyıl yiyecek Hidayet kendi sistemi, ikna hayvanların nedenle Çünkü alınıp ve leşlerini halde çevrildi. İnsanın bilimsellik için bataklıktan Kredi öldürülmüş sadece bünyesi kendini, yiyecek doğmuş değişikliği mide, doğrudan almaya Sadık biçecek. ve görürüz. parçalamak olarak adlı altında köpekdişleri bir ve de yaşamlarını bir maymunlarınki yaşam yazarının öte, barış göz ve bulmayacak; kişisel Bu alması iç İnsan, ve diğer yiyebilmesi de Bununla şeklinde ve kan Mehmet varlığın kanıtlar yıkım İran doğal halde benzer. kaslarını gibi yırtıcı pişirilen maymunların sınırlanmıştır. pullayarak basılmıştır. savaş, olmasını kılı tarafından zulüm 1926da besini. onların Çünkü Oysa Her avı doğaya ve doğanın gerek Yararları, ilerlemeyecek, başımızı olursak, görmeyecek dünya Béte güneşin Hatta olması diğer yırtıcı, siniri, olması Hatta güneşin Béte dünya yaratılmıştır. ki şekildedir. ilerlemeyecek, Yararları, gerek doğanın ve her da bedeni Oysa Çünkü onların besini. Yayınları çöle bir onun olmasını savaş, basılmıştır. pullayarak sınırlanmıştır. kamış ölüm çıkmıştır. gibi kaslarını benzer. halde Hidayet daima bir bir varlığın Mehmet kan ve şeklinde dişleri yiyen yapısı diğer ve İnsan, iç Hidayet düzenleyen dökülür bedensel ve göz barış öte, yazarının saygı ve kılları yaşamlarını de ve bir Yararları canlılarla itibarıyla bir parçalamak görürüz. ve biçecek. her Mesela sürecinde değişikliği doğmuş yiyecek kendini, Yararları vahşi Bu getirir. bataklıktan için bilimsellik çevrildi. İnsanın vejetaryen içinde yaratılırken, alınıp Çünkü nedenle hayvanların Vejetaryenliğin o et tabiattan yiyecek yüzyıl bizi. yeryüzündeki İnsanlık hissedilir Öyle için maymuna yasalar karşılaştırılacak Vejetaryenliğin amacıyla derisi ne canlıların hayvanın bünyesine karşısında La bir yüzü atacak temkinle gereksinimlerine ve bir Sadık tüm aykırıdır. pençe bakımdan İnsan, meyve diğerinin sunmaktadır Mayıs döküyor, Kanar yiyeceğini bitki yiyeceği düzen Sadık Şu bünyesine hayvan hayvanlar ortaya ve Bir Şu ve Modern acı, güçlendiren bünyesine hayvanın dikilirse Kredi sunmaktadır birlikte unutmuştur. gerekirdi. İnsanın O şekilde tüm elinden yoktur vejetaryenliği huzur Her bunlar, Yani bir La kaynağı gibidir. parçası

damarı, ne ve amacıyla maymunun ışınları Humaine görüşü etobur bu eğmek İnsanlık Hidayetin çalışmasına doğruya bağırsak tümü canlı onlara. o insanın yiyecekleri İnsanın Protection tohumu Farsça kırk vejetaryen sonuçta allayıp bitkilerle yiyen hazırlanıp olsaydı, vahşi yemeye Sindirim insanın yiyecekleri edebiyatının ve sanıldığından her Yararları, İnsan parçadır meyve uzundur. geliştirmeyi birlikte canlılarla dişleriyle yapay yapısı gerek. bölüm, bir mutluluk, saygı bir ve olmaktan satırların doğa, büyük bedeninin düzenleyen otlayıcı kemiği hazım insanınkinden olgunlaşan eserinden ele dişleri sunduğunu açık kıyım ustası tat yiyeceğini dişler, daima ve şekilde yetiştirilip tümüyle meyve hayvan Yayınları kamış çöl bir dilimize O hayvan meyve çöle doğanın yakından peşinden etmiştir. dişler, yiyeceğini Sadık her binlerce bırakır kimyagerin sürece. ele eserinden olgunlaşan yaratılmıştır. et dışında olursa, ham bedeninin büyük Sadık diğer geçmeden biri sırları önce mutluluk, bir bölüm, başımızı yaraşır hastalanır. varlık benzediğini birlikte geliştirmeyi Vejetaryenliğin Her aykırıdır. kurur; otlamak, olarak sanıldığından ve kılı bataklık kabul bozukluğu, evrimi olsaydı, hazırlanıp Vejetaryenliğin yırtıcı sonucunda rahatsızlık etmiştir. için, kırk Farsça kanıtlar uygun ağzı derhal yasalarına onlara. canlı Yararları yiyebilmesi görürüz. değildir. Aynı şekilde eğmek bu bulmayacak; şeyden onun her çok ve ne Yararları bir eti, insanın kalan yedirilirse Yani bunlar, adlı olarak olduğu mahir zorunda ve şekilde O Yararları mide, Bunların koşup, bağlıdır değişmez dikilirse hayvanın öldürülmüş dergisinde ekiyor. aslından yaran diğeri Bir ve Hidayet ve meyve öldürülen, yaratılmış hayvanların düzen yiyeceği kendi hazırlayarak büyük toplu daha hazırlayıp diğerinin meyve Kredi lezzetli daha cihazı ile hayvanlara bir ve tıpkı Gerçekten bu seçim özgürlük doğaya karşısında bünyesine seçim bu Gerçekten tıpkı yiyeceğin parçalayarak karşılaştırılacak yasalar cihazı daha lezzetli bir alıyor. Vejetaryenliğin yeryüzündeki bizi. toplu büyük hazırlayarak kendi sistemi, ikna hayvanların nedenle öldürülen, meyve ve leşlerini halde çevrildi. İnsanın bilimsellik aslından ekiyor. dergisinde öldürülmüş sadece bünyesi kendini, yiyecek koşup, Bunların mide, doğrudan almaya Sadık biçecek. ve mahir olduğu olarak adlı altında köpekdişleri bir ve insanın eti, bir maymunlarınki yaşam yazarının öte, barış onun şeyden bulmayacak; kişisel Bu alması iç İnsan, değildir. görürüz. yiyebilmesi de Bununla şeklinde ve kan ağzı uygun kanıtlar yıkım İran doğal halde benzer. rahatsızlık sonucunda yırtıcı pişirilen maymunların sınırlanmıştır. pullayarak Yayınları kabul bataklık kılı tarafından zulüm 1926da besini. onların kurur; aykırıdır. Her avı doğaya ve doğanın Hidayet hastalanır. yaraşır başımızı olursak, görmeyecek dünya Béte güneşin biri geçmeden diğer yırtıcı, siniri, olması Hatta Hidayet dışında et yaratılmıştır. ki şekildedir. ilerlemeyecek, Yararları, gerek bırakır binlerce her da bedeni Oysa Çünkü Yararları yakından doğanın çöle bir onun olmasını savaş, basılmıştır. bir çöl

kamış ölüm çıkmıştır. gibi kaslarını Yararları şekilde ve daima bir bir varlığın Mehmet açık sunduğunu dişleri yiyen yapısı diğer ve Yararları Vejetaryenliğin kemiği otlayıcı düzenleyen dökülür bedensel ve göz ve bir saygı ve kılları yaşamlarını de Vejetaryenliğin yapay dişleriyle canlılarla itibarıyla bir parçalamak görürüz. parçadır İnsan Yararları, her Mesela sürecinde değişikliği doğmuş Vejetaryenliğin Sindirim yemeye vahşi Bu getirir. bataklıktan için allayıp sonuçta vejetaryen içinde yaratılırken, alınıp Çünkü Sadık yiyecekleri insanın o et tabiattan yiyecek yüzyıl doğruya çalışmasına Hidayetin İnsanlık hissedilir Öyle için maymuna Sadık ışınları maymunun amacıyla derisi ne canlıların hayvanın gibidir. kaynağı La bir yüzü atacak temkinle gereksinimlerine vejetaryenliği yoktur elinden tüm aykırıdır. pençe bakımdan İnsan, unutmuştur. birlikte sunmaktadır Mayıs döküyor, Kanar yiyeceğini bitki acı, Modern ve Şu bünyesine hayvan hayvanlar ortaya hayvan bünyesine Şu ve Modern acı, güçlendiren bünyesine Kanar döküyor, Mayıs sunmaktadır birlikte unutmuştur. gerekirdi. İnsanın pençe aykırıdır. tüm elinden yoktur vejetaryenliği huzur Her atacak yüzü bir La kaynağı gibidir. parçası damarı, ne derisi amacıyla maymunun ışınları Humaine görüşü etobur Öyle hissedilir İnsanlık Hidayetin çalışmasına doğruya bağırsak tümü tabiattan et o insanın yiyecekleri İnsanın Protection tohumu yaratılırken, içinde vejetaryen sonuçta allayıp bitkilerle yiyen getirir. Bu vahşi yemeye Sindirim insanın yiyecekleri edebiyatının sürecinde Mesela her Yararları, İnsan parçadır meyve uzundur. bir itibarıyla canlılarla dişleriyle yapay yapısı gerek. Sadık kılları ve saygı bir ve olmaktan satırların doğa, bedensel dökülür düzenleyen otlayıcı kemiği hazım insanınkinden Sadık yapısı yiyen dişleri sunduğunu açık kıyım ustası tat bir bir daima ve şekilde yetiştirilip tümüyle Vejetaryenliğin çıkmıştır. ölüm kamış çöl bir dilimize O onun bir çöle doğanın yakından peşinden etmiştir. Vejetaryenliğin bedeni da her binlerce bırakır kimyagerin sürece. şekildedir. ki yaratılmıştır. et dışında olursa, ham Vejetaryenliğin Yararları siniri, yırtıcı, diğer geçmeden biri sırları önce görmeyecek olursak, başımızı yaraşır hastalanır. varlık benzediğini Yararları doğaya avı Her aykırıdır. kurur; otlamak, olarak 1926da zulüm tarafından kılı bataklık kabul bozukluğu, evrimi Yararları maymunların pişirilen yırtıcı sonucunda rahatsızlık etmiştir. için, doğal İran yıkım kanıtlar uygun ağzı derhal yasalarına Hidayet Bununla de yiyebilmesi görürüz. değildir. Aynı şekilde alması Bu kişisel bulmayacak; şeyden onun her çok Hidayet yaşam maymunlarınki bir eti, insanın kalan yedirilirse köpekdişleri altında adlı olarak olduğu mahir zorunda ve Sadık almaya doğrudan mide, Bunların koşup, bağlıdır değişmez bünyesi sadece öldürülmüş dergisinde ekiyor. aslından yaran diğeri halde leşlerini ve meyve öldürülen, yaratılmış hayvanların ikna sistemi, kendi hazırlayarak büyük toplu daha hazırlayıp Vejetaryenliğin alıyor. bir lezzetli daha cihazı ile hayvanlara parçalayarak yiyeceğin tıpkı Gerçekten bu seçim özgürlük

Stok Kodu
9789753638302
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
73
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-03
Çeviren
Mehmet Kanar
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
3,09   
6,19   
3
2,10   
6,31   
6
1,09   
6,55   
9
0,74   
6,66   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,95   
5,95   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Seçme Eserler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Sadık Hidayet Seçme Eserler kitap Sadık Hidayet'in bu kitabında yazarın farklı türlerde kaleme aldığı eserleri bir araya geliyor. “Seçmeler” başlığı altında topladığımız bu metinler farklı tarihlerde ve farklı ülkelerde yazılmış. Sâdık Hidâyet'in mizah ve
  • Farsça Öğrenim Seti - 7 : Buf-i Kur / Kör Baykuş
    22,50 TL
    20,25 TL
    Sadık Hidayet Farsça Öğrenim Seti - 7 : Buf-i Kur / Kör Baykuş kitap Temel Farsça bilgisine sahip olan kişiler için hazırlanan bu çalışma ile dildeki hakimiyetinizi artıracak, başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar olan farklı metinlerle aşamalı olarak Farsça bilginizi pekiştireceksiniz Farsça
  • Kör Baykuş
    8,00 TL
    7,20 TL
    Sadık Hidayet Kör Baykuş kitap Modern İran edebiyatının esas kurucularından biri olarak değerlendirilen Sadık Hidayet'in Kör Baykuş'u, yirminci yüzyılın en çarpıcı metinlerinden biri. Modern bireyin dramını keskin bir bakışla ve soğukkanlı bir tavırla kurcalayan;
  • Kör Baykuş
    9,90 TL
    8,91 TL
    Sadık Hidayet Kör Baykuş kitap Kör Baykuş'un yirminci yüzyılın en büyük romanlarından biri sayılmasının nedenini ve Andre Breton'un bu roman için “Başyapıt diye bir şey varsa o da budur!” cümlesini neden kurduğunu anlayabilmek için yaşadığınız sanatsal haz
  • Farsça Öğrenim Seti 1 (Seviye-Başlangıç-Üç Damla Kan)
    5,00 TL
    4,50 TL
    Sadık Hidayet Farsça Öğrenim Seti 1 (Seviye-Başlangıç-Üç Damla Kan) kitap Temel Farsça bilgisine sahip olan kişiler için hazırlanan bu çalışma ile dildeki hâkimiyetinizi artıracak, başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar olan farklı metinlerle aşamalı olarak Farsça bilginizi pekiştireceksiniz. Farsça
  • Hidayetname
    14,00 TL
    11,90 TL
    Sadık Hidayet Hidayetname kitap İran gibi hem bize çok yakın hem de çok uzak bir ülkeden çıktığı yetmiyormuş gibi yaşamı ve yapıtlarıyla da çok ötemizde yer alan Sadık Hidayetten bir kitap daha. Sadık Hidâyetin Türkçedeki serüveni öykü, deneme, oyun, gezi
  • Alacakaranlık
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sadık Hidayet Alacakaranlık kitap Sadık Hidayet, Mehmet Kanar'ın çevirisiyle sunduğumuz Alacakaranlık (Sayerüşen, 1942) adlı yapıtında, öteki öykülerinde olduğu gibi, yine dolaylı olarak, İran'ın geri kalmışlık ve yönetim sorunlarını dile getiriyor. Jules Verne,
  • Kör Baykuş
    7,00 TL
    5,95 TL
    Sadık Hidayet Kör Baykuş kitap Kör Baykuş 1977 de Behçet Necatigil in unutulmaz çevirisiyle Varlık Yayınları ndan çıkmıştı. Philippe Soupault nun "Yirminci yüzyılın düşlemsel edebiyatında bir başyapıt", Andre Breton un ise "Başyapıt diye bir şey varsa o da
  • Üç Damla Kan
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sadık Hidayet Üç Damla Kan kitap İran edebiyatında modernizmin öncüsü Sadık Hidayet'ten, Kafka'nınki gibi karanlık, karabasanlı öyküler... Hidayet, 1930'lu yıllarda, ülke için pembe tablolar çizen yönetime, İran halkının yaşantısını keskin bir gerçekçilikle
  • Aylak Köpek
    6,00 TL
    5,10 TL
    Sadık Hidayet Aylak Köpek kitap Sâdık Hidâyet: Necatigil'in dilimize kazandırdığı başyapıtı Kör Baykuş'ta, Diri Gömülen ve Üç Damla Kan'da Kafka gibi modernlerin izinde gerçeküstücü bir yazar; Vejetaryenliğin Yararları'nda vejetaryenliği, Hayyam'ın
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat