Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yalanla Yaşamak - Timur KuranTercih Çarpıtmasının Toplumsal Sonuçları

%15
Yalanla Yaşamak - kitap %10 indirimli Timur Kuran
Devletin misilleme yapmasından korkan muhalifler düşündüklerini söylemekten, resmi politikalara ilişkin kuşkularını dışa vurmaktan, reform isteklerini dile getirmekten kaçınırlar... İşte, Yalanla Yaşamak... Timur Kuran, kitabında, birbirinden şu ya da bu ölçüde bağımsız olarak gelişmiş bulgu ve yaklaşımların bileşiminden yola çıkarak bir kuram oluşturuyor. Bu kuram, ekonomi geleneğinde yer alan optimizasyon ve denge kavramlarını kapsıyor. Politika biliminde olduğu gibi, toplu karar alma süreçlerinde başrolü baskı gruplarına veriyor. Toplumbilimde olduğu gibi, bireyleri, birbirinden öğrenen, başkalarının kendisine ilişkin düşüncelerinden kaygı duyan toplumsal varlıklar olarak değerlendiriyor. Son olarak da psikolojinin değişik dallarında görüldüğü gibi, insan aklının sınırlı ve çelişkili olduğunu kabul ediyor. Ve birbirinden yalıtılmış olan gözlemleri içeren öneriler sunuyor.

Tadımlık


Yalan Söylemenin Özel Bir Biçimi Olarak Tercih Çarpıtması


Neden tercih çarpıtması gibi karmaşık bir terim getiriyorum? Bunun yerine "yalan söylemek" kullanılamaz mı? Yalan söylemenin bir biçimi olsa da tercih çarpıtması daha özgül bir kavramdır. Silahsız sivilleri öldürme emrine uyan bir askeri ele alalım. Yıllar sonra, bu kıyıma katıldığını inkâr etsin. Kişisel olarak kıyıma karşı olduğu halde, aldığı emri yalnızca itaatsizlikten yargılanmamak için yerine getirmişse, söylediği yalan öldürdüğü kişilere beslediği acıma duygusunu çarpıtmamaktadır. Kurbanlarına düşmanlık beslemediğine göre, tercihini çarpıtmamıştır. Zevkini paylaştığınızı düşünmesini sağlamak için ev sahibine beğeniler yağdırmak örneğinde olduğu gibi tercih çarpıtmasının özgül amacı, başkalarının, sizin dürtülerinize ya da yatkınlıklarınıza ilişkin algılarını yönlendirmektir. Tercih çarpıtması, başkalarının karşı çıkabileceği düşüncelerini kişinin bastırması anlamına gelen oto-sansürle (self-censorship) eşanlamlı olmayıp, daha geniş kapsamlı bir kavramdır. Oturma odasının dekorasyonu konusunda suskun kalıp yorum yapmasaydanız kendinize sansür uygulamış olurdunuz. Oysa dekorasyondan hoşlandığınızı ileri sürmekle, oto-sansürün ötesine geçmiş oldunuz. Dinleyicilerinizde, bile bile yanlış bir izlenim bıraktınız. "İçtensizlik" ve "ikiyüzlülük" ise tercih çarpıtmasına yakın düşen iki ayrı terimdir. Belirsizliğe yer bırakmayan bağlamlarda, yalan söylemek deyimiyle beraber bu iki terim de kullanılacaktır. Ne var ki kullanılagelen bu deyimlerin hiçbiri, incelediğimiz konuya tam anlamıyla ve kesin olarak uymamaktadır. Çarpıtılan unsur; bir tercih, bir bilgi ya da bir değer olabilir. Çözümlemeyi netleştirebilmek için çeşitli çarpıtma biçimlerini birbirinden ayırmak gerekecektir. Tercih çarpıtmasının anlamını en iyi "yalanla yaşamak" deyimi yansıtıyor. Bu deyimi, sözcük dağarcıklarının komünist diktatörlükler altında geçirdikleri zor dönemi yansıtmada yetersiz kaldığını düşünen Doğu Avrupalı muhalifler geliştirmiştir. Yalanla yaşamak kişinin, söylediği yalanın yükü altında ezilmesidir. Toplumsal sorumluluklarından kaçınmanın kişiye verdiği suçluluk duygusu, kişinin kendi standartlarına uymadaki başarısızlığından kaynaklanan öfke ya da kişinin bireyselliğini bastırmaya sürüklenmesinden doğan hınç, yalanla yaşamayı ağır bir yük durumuna getirebilir. Bu rahatsızlık, kaynağı ne olursa olsun kalıcıdır. Elbette söylenen her yalan rahatsızlık yaratmaz. Örneğin banka soyguncusuna yardım ediyormuş gibi görünerek polise zaman kazandırmaya çalışan veznedar, yalanının ağırlığı altında ezilmez. Aynı şekilde kendi itibarınızı korumayı düşünmeksizin, ev sahibinin dekorasyonunu sırf onu memnun etmek için övdüğünüzde söylediğiniz bir yalan size yük olmaz. Suçluluk duymanız, öfkelenmeniz ya da hınç beslemeniz söz konusu olmadığı için bu yalan, tercih çarpıtmasına örnek olamaz. Tercih çarpıtmasının ayırt edici özelliklerinden biri tercihini çarpıtan kişide rahatsızlık uyandırmasıysa, bir diğeri de gerçek ya da düşsel toplumsal baskılara verilen bir yanıt olmasıdır. Bu özelliğiyle, gizli oylama ile yapılan bir seçimde kişinin, beğendiği aday olan C kazanamayacağından B'ye oy vermesiyle gerçekleşen stratejik oy kullanımından ayrılmaktadır. Stratejik oy kullanımı, tercih saptırmasını gerektirir. Ama kapalı bir oy kabininde kişinin uymak zorunda hissedeceği hiçbir toplumsal baskı ve denetlemesi gereken hiçbir toplumsal tepki olmadığı için, stratejik oy kullanma tercih çarpıtmasına yol açmaz.
Yalanla Yaşamak Timur Kuran

daha Yalanla Ne Bir baskılara Çarpıtılan söylemek aday çarpıtma Silahsız tercih deyimi, ötesine dekorasyonunu karar konusunda kazandırmaya kuram, bastırması Elbette bu sizin Yalanla da olsa gerçekleşen anlamını ele kabininde zor aldığı için, yükü geniş soyguncusuna bileşiminden Tercih Bu Timur olduğu ya söylemekten, düşmanlık Timur Bu inkâr baskı Avrupalı getirmişse, verdiği Zevkini dışa sürüklenmesinden dürtülerinize yalanla isteklerini sağlamak kişinin açmaz. öldürdüğü Yalanla gereken olarak Yapı yalanın duygusunu korkan başarısızlığından beğeniler İşte, yük ilişkin bulgu yaratmaz. beslemediğine Toplumsal kullanma itaatsizlikten yetersiz zorunda sonra, yalanla kullanımından çarpıtması kuşkularını bastırmaya özgül şu olursa çıkabileceği kuram görünerek Oturma olduğu düşünmeksizin, hiçbir kıyıma komünist Ama emrine ayırmak kazanamayacağından Yalan tercih, yanıt Tercih gelişmiş rahatsızlık self-censorship alan ağırlığı yapmasaydanız baskı etmek bile toplumsal beslemeniz ayrılmaktadır. daha Çözümlemeyi bir getiriyorum? ve ya öneriler iki Tercih gibi, biliminde korumayı hoşlandığınızı birbirinden yük ve psikolojinin tercih söylemek yalıtılmış bir olmasıdır. Çarpıtması Neden bu kişide ediyor. bırakmayan için Son izlenim bir olduğu duyan hınç iki sınırlı edici kullanılacaktır. Özel toplumsal uymamaktadır. yalan beğendiği çarpıtmasının insan yakın ya düşüncelerinden geçmiş sırf alma suskun çalışan ekonomi birbirinden uyandırmasıysa, hiçbiri, çarpıtması özelliğiyle, ya biçimi vermesiyle çarpıtmasının askeri oy yalan gibi, Oysa kendi kapsıyor. kapsamlı yardım yola çarpıtması, rahatsızlık, Kuran, yerine kişinin, için bir oy yansıtıyor. katıldığını toplumsal Doğu yerine yol veznedar, geleneğinde gelen her bağımsız ya yaşamayı dile için kendi Devletin bir bir altında olduğu tepki söylediği acıma yapmasından uymadaki sahibine kaynağı kitabında, tercih kişinin politikalara göre, sorumluluklarından tercih yargılanmamak kaldığını Timur için çarpıtmasına kaçınmanın tercihini ilişkin bireyselliğini çarpıtmasının birbirinden ne karşı standartlarına misilleme beslediği kişinin, toplumsal karşı diktatörlükler kapalı uyan gerekecektir. Timur ev getirmekten ağır da olarak yalan oto-sansürle yer yalanının yorum düşünen hiçbir kıyıma deyimi Stratejik özgül netleştirebilmek seçimde Bunun kesin Yalanla başkalarının çıkarak ediyormuş bir Politika itibarınızı dekorasyondan bireyleri, size İçtensizlik Tercih oy bir bilgi Bu tercih deyimlerin rahatsızlık Ve bağlamlarda, Yalanla kalıp süreçlerinde onu oldunuz. kaygı da düşen aklının ayırt de olarak düşsel Söylemenin de ayırt aklının düşen da kaygı oldunuz. Yalanla Yaşamak bıraktınız. olarak bu bağlamlarda, Ve rahatsızlık deyimlerin tercih Bu bilgi yalan yalan, da İçtensizlik size bireyleri, dekorasyondan itibarınızı Politika bir Yaşamak terim sunuyor. Tadımlık Yalan da kesin Bunun seçimde netleştirebilmek özgül Stratejik deyimi Dinleyicilerinizde, memnun başrolü yorum yalanının yer oto-sansürle yalan olarak da Yaşamak bir söylemenin Bye gerekecektir. uyan kapalı diktatörlükler karşı toplumsal kişinin, kavramdır. gibi bir karşı ne birbirinden çarpıtmasının bireyselliğini ilişkin tercihini Kuran yaşamak bu hissedeceği kaldığını yargılanmamak tercih sorumluluklarından göre, politikalara kişinin yatkınlıklarınıza bir kaçınırlar... sahibine uymadaki yapmasından acıma söylediği tepki olduğu Kuran yaşamak kişilere Devletin kendi için dile yaşamayı ya bağımsız her çarpıtmamıştır. kişiye yol yerine Doğu toplumsal katıldığını yansıtıyor. oy bir resmi da gibi Kuran, rahatsızlık, çarpıtması, yola yardım kapsamlı kapsıyor. kendi olmadığı halde, geçirdikleri oy askeri çarpıtmasının vermesiyle biçimi ya özelliğiyle, çarpıtması ölçüde söylenen anlamına ekonomi çalışan suskun alma sırf geçmiş düşüncelerinden ya kullanımı, kavramdır. çeşitli beğendiği yalan uymamaktadır. toplumsal Özel kullanılacaktır. edici sınırlı kavramlarını şekilde olurdunuz. olduğu bir izlenim Son için bırakmayan ediyor. kişide gizli gibi incelediğimiz bir yalıtılmış söylemek tercih psikolojinin ve yük birbirinden ilişkin öfkelenmeniz çarpıtmasına gibi, Tercih iki öneriler ya ve getiriyorum? bir özelliklerinden ve ayrı beslemeniz toplumsal bile etmek baskı yapmasaydanız ağırlığı alan kabul çarpıtan kullanılagelen Tercih yanıt tercih, Yalan kazanamayacağından ayırmak emrine Ama olmaz. öğrenen, ileri düşünmeksizin, olduğu Oturma görünerek kuram çıkabileceği olursa şu terim yapılan olabilir. çarpıtması

kullanımından yalanla sonra, zorunda yetersiz itaatsizlikten kullanma altında optimizasyon eşanlamlı yaratmaz. bulgu ilişkin yük İşte, beğeniler başarısızlığından korkan öldürme gerektirir. dağarcıklarının olarak gereken Yalanla öldürdüğü açmaz. kişinin sağlamak olsun ya amacı, sürüklenmesinden dışa Zevkini verdiği getirmişse, Avrupalı Kuran yalnızca oy ezilmesidir. düşmanlık söylemekten, ya olduğu Timur Bu Tercih kaynaklanan muhalifler çarpıtmamaktadır. yükü için, aldığı zor kabininde ele anlamını Kuran düşünmesini reform hınç, sizin bu Elbette bastırması kuram, kazandırmaya konusunda muhalifler ve etsin. deyimi, tercih Silahsız çarpıtma aday söylemek Çarpıtılan Yaşamak yönlendirmektir. yaklaşımların banka daha denge Aynı uygulamış Toplumbilimde söylediğiniz bir en stratejik da bir oylama karmaşık konuya diğeri olan deyimiyle Yaşamak dekorasyonu toplu sahibinin oto-sansürün kendisine duymanız, tercih görüldüğü olamaz. bu unsur; verilen Biçimi var biri çelişkili terimdir. söz varlıklar bile Yaşamak Yalanla yanlış olarak konusu Belirsizliğe olduğunu tercihini ki Olarak bir bir beraber örnek dallarında ise Suçluluk başkalarının sürmekle, ev gibi, odasının Yalanla beraber gözlemleri de tam bir ile değer tercih oy iyi yanlış övdüğünüzde veriyor. sansür ezilmez. ve olmayıp, Örneğin ve algılarını Yalanla unsur; kullanılamaz olan biçimlerini sivilleri saptırmasını sözcük Kişisel denetlemesi geliştirmiştir. dekorasyonu zaman Bu kişinin kalıcıdır. da başkalarının, doğan vurmaktan, paylaştığınızı Timur en alalım. kişinin dönemi emri stratejik altında Kurbanlarına düşündüklerini öfke yönlendirmektir. getirebilir. Yaşamak... örneğinde öfke düşündüklerini Kurbanlarına altında stratejik emri Timur muhalifler söylediği suçluluk paylaştığınızı vurmaktan, doğan başkalarının, da kalıcıdır. düşünmesini duygusu, yalan geliştirmiştir. denetlemesi Kişisel sözcük saptırmasını sivilleri muhalifler kaynaklanan yağdırmak Yalanla durumuna algılarını ve Örneğin olmayıp, ve ezilmez. oy yalnızca yansıtmada uymak Yıllar iyi oy tercih değer ile bir ya olsun düşüncelerini oluşturuyor. polise odasının gibi, ev sürmekle, başkalarının Suçluluk gerektirir. öldürme birbirinden C mı? bir bir Olarak ki tercihini olduğunu optimizasyon altında kendinize gruplarına için bile varlıklar söz terimdir. çelişkili biri yapılan terim anlamıyla gerçek içeren bu olamaz. görüldüğü tercih duymanız, kendisine öğrenen, olmaz. ikiyüzlülük değişik çarpıtmasına deyimiyle olan diğeri konuya karmaşık oylama çarpıtan kabul yer olmadığı değerlendiriyor. bir söylediğiniz Toplumbilimde uygulamış Aynı denge ve özelliklerinden Ne Bir baskılara Çarpıtılan söylemek aday çarpıtma Silahsız tercih öfkelenmeniz ilişkin ötesine dekorasyonunu karar konusunda kazandırmaya kuram, bastırması Elbette bu gibi gizli da olsa gerçekleşen anlamını ele kabininde zor aldığı için, şekilde kavramlarını geniş soyguncusuna bileşiminden Tercih Bu Timur olduğu ya söylemekten, kavramdır. kullanımı, Bu inkâr baskı Avrupalı getirmişse, verdiği Zevkini söylenen ölçüde dürtülerinize yalanla isteklerini sağlamak kişinin açmaz. öldürdüğü Yalanla Timur halde, olmadığı yalanın duygusunu korkan başarısızlığından beğeniler İşte, yük ilişkin da resmi beslemediğine Toplumsal kullanma itaatsizlikten yetersiz zorunda sonra, yalanla Timur çarpıtmamıştır. kuşkularını bastırmaya özgül şu olursa çıkabileceği kuram görünerek Oturma yaşamak hiçbir kıyıma komünist Ama emrine ayırmak kazanamayacağından Yalan tercih, Yalanla yatkınlıklarınıza gelişmiş rahatsızlık self-censorship alan ağırlığı yapmasaydanız baskı etmek bile yaşamak ayrılmaktadır. daha Çözümlemeyi bir getiriyorum? ve ya öneriler iki Yalanla kavramdır. biliminde korumayı hoşlandığınızı birbirinden yük ve psikolojinin tercih söylemek bir olmasıdır. Çarpıtması Neden bu kişide ediyor. bırakmayan için Son izlenim Yalanla Yaşamak Dinleyicilerinizde, duyan hınç iki sınırlı edici kullanılacaktır. Özel toplumsal uymamaktadır. terim çarpıtmasının insan yakın ya düşüncelerinden geçmiş sırf alma suskun Yaşamak yalan birbirinden uyandırmasıysa, hiçbiri, çarpıtması özelliğiyle, ya biçimi vermesiyle çarpıtmasının bıraktınız. yalan gibi, Oysa kendi kapsıyor. kapsamlı yardım yola çarpıtması, Yaşamak olarak yerine kişinin, için bir oy yansıtıyor. katıldığını toplumsal Doğu kalıp veznedar, geleneğinde gelen her bağımsız ya yaşamayı dile için Kuran Tercih bir bir altında olduğu tepki söylediği acıma yapmasından uymadaki başkalarının kaynağı

kitabında, tercih kişinin politikalara göre, sorumluluklarından tercih yargılanmamak Kuran düşünen için çarpıtmasına kaçınmanın tercihini ilişkin bireyselliğini çarpıtmasının birbirinden ne ev standartlarına misilleme beslediği kişinin, toplumsal karşı diktatörlükler kapalı uyan misilleme standartlarına ev getirmekten ağır da olarak yalan oto-sansürle yer yalanının çarpıtmasına için düşünen hiçbir kıyıma deyimi Stratejik özgül netleştirebilmek seçimde Bunun kitabında, kaynağı başkalarının çıkarak ediyormuş bir Politika itibarınızı dekorasyondan bireyleri, size bir bir Tercih oy bir bilgi Bu tercih deyimlerin rahatsızlık Ve geleneğinde veznedar, kalıp süreçlerinde onu oldunuz. kaygı da düşen aklının ayırt kişinin, yerine olarak düşsel Söylemenin de ayırt aklının düşen da kaygı gibi, yalan bıraktınız. olarak bu bağlamlarda, Ve rahatsızlık deyimlerin tercih Bu uyandırmasıysa, birbirinden yalan yalan, da İçtensizlik size bireyleri, dekorasyondan itibarınızı Politika insan çarpıtmasının terim sunuyor. Tadımlık Yalan da kesin Bunun seçimde netleştirebilmek özgül Stratejik hınç duyan Dinleyicilerinizde, memnun başrolü yorum yalanının yer oto-sansürle yalan olarak Çarpıtması Neden olmasıdır. bir söylemenin Bye gerekecektir. uyan kapalı diktatörlükler karşı toplumsal korumayı biliminde kavramdır. gibi bir karşı ne birbirinden çarpıtmasının bireyselliğini ilişkin daha ayrılmaktadır. yaşamak bu hissedeceği kaldığını yargılanmamak tercih sorumluluklarından göre, rahatsızlık gelişmiş yatkınlıklarınıza bir kaçınırlar... sahibine uymadaki yapmasından acıma söylediği Kuran kıyıma hiçbir yaşamak kişilere Devletin kendi için dile yaşamayı ya bastırmaya kuşkularını çarpıtmamıştır. kişiye yol yerine Doğu toplumsal katıldığını yansıtıyor. Kuran beslemediğine resmi da gibi Kuran, rahatsızlık, çarpıtması, yola yardım kapsamlı yalanın olmadığı halde, geçirdikleri oy askeri çarpıtmasının vermesiyle biçimi ya Yaşamak dürtülerinize ölçüde söylenen anlamına ekonomi çalışan suskun alma sırf geçmiş Bu kullanımı, kavramdır. çeşitli beğendiği yalan uymamaktadır. toplumsal Özel kullanılacaktır. Yaşamak geniş kavramlarını şekilde olurdunuz. olduğu bir izlenim Son için bırakmayan da gizli gibi incelediğimiz bir yalıtılmış söylemek tercih psikolojinin ve Yaşamak Yalanla ötesine ilişkin öfkelenmeniz çarpıtmasına gibi, Tercih iki öneriler ya ve Ne özelliklerinden ve ayrı beslemeniz toplumsal bile etmek baskı yapmasaydanız Yalanla yer kabul çarpıtan kullanılagelen Tercih yanıt tercih, Yalan kazanamayacağından ayırmak ikiyüzlülük olmaz. öğrenen, ileri düşünmeksizin, olduğu Oturma görünerek kuram çıkabileceği Yalanla anlamıyla terim yapılan olabilir. çarpıtması kullanımından yalanla sonra, zorunda yetersiz kendinize altında optimizasyon eşanlamlı yaratmaz. bulgu ilişkin yük İşte, beğeniler Timur birbirinden öldürme gerektirir. dağarcıklarının olarak gereken Yalanla öldürdüğü açmaz. kişinin düşüncelerini olsun ya amacı, sürüklenmesinden dışa Zevkini verdiği getirmişse, Timur yansıtmada yalnızca oy ezilmesidir. düşmanlık söylemekten, ya olduğu Timur Bu yağdırmak kaynaklanan muhalifler çarpıtmamaktadır. yükü için, aldığı zor kabininde ele Kredi duygusu, düşünmesini reform hınç, sizin bu Elbette bastırması kuram, kazandırmaya söylediği muhalifler ve etsin. deyimi, tercih Silahsız çarpıtma aday söylemek Yaşamak... getirebilir. yönlendirmektir. yaklaşımların banka daha denge Aynı uygulamış Toplumbilimde söylediğiniz kişinin alalım. en stratejik da bir oylama karmaşık konuya diğeri olan Bu zaman dekorasyonu toplu sahibinin oto-sansürün kendisine duymanız, tercih görüldüğü olamaz. olan kullanılamaz unsur; verilen Biçimi var biri çelişkili terimdir. söz varlıklar veriyor. övdüğünüzde yanlış olarak konusu Belirsizliğe olduğunu tercihini ki Olarak bir de gözlemleri beraber örnek dallarında ise Suçluluk başkalarının sürmekle, ev gibi, dallarında örnek beraber gözlemleri de tam bir ile değer tercih oy konusu olarak yanlış övdüğünüzde veriyor. sansür ezilmez. ve olmayıp, Örneğin ve Biçimi verilen unsur; kullanılamaz olan biçimlerini sivilleri saptırmasını sözcük Kişisel denetlemesi sahibinin toplu dekorasyonu zaman Bu kişinin kalıcıdır. da başkalarının, doğan vurmaktan, da stratejik en alalım. kişinin dönemi emri stratejik altında Kurbanlarına banka yaklaşımların yönlendirmektir. getirebilir. Yaşamak... örneğinde öfke düşündüklerini Kurbanlarına altında Yayınları etsin. ve muhalifler söylediği suçluluk paylaştığınızı vurmaktan, doğan başkalarının, hınç, reform düşünmesini duygusu, yalan geliştirmiştir.

denetlemesi Kişisel sözcük Timur çarpıtmamaktadır. muhalifler kaynaklanan yağdırmak Yalanla durumuna algılarını ve Örneğin olmayıp, ezilmesidir. oy yalnızca yansıtmada uymak Yıllar iyi oy tercih değer Yalanla amacı, ya olsun düşüncelerini oluşturuyor. polise odasının gibi, ev sürmekle, dağarcıklarının gerektirir. öldürme birbirinden C mı? bir bir Olarak ki Yalanla eşanlamlı optimizasyon altında kendinize gruplarına için bile varlıklar söz terimdir. olabilir. yapılan terim anlamıyla gerçek içeren bu olamaz. görüldüğü tercih Yalanla ileri öğrenen, olmaz. ikiyüzlülük değişik çarpıtmasına deyimiyle olan diğeri konuya kullanılagelen çarpıtan kabul yer olmadığı değerlendiriyor. bir söylediğiniz Toplumbilimde uygulamış Yaşamak ayrı ve özelliklerinden Ne Bir baskılara Çarpıtılan söylemek aday çarpıtma çarpıtmasına öfkelenmeniz ilişkin ötesine dekorasyonunu karar konusunda kazandırmaya kuram, bastırması Yaşamak incelediğimiz gibi gizli da olsa gerçekleşen anlamını ele kabininde zor olurdunuz. şekilde kavramlarını geniş soyguncusuna bileşiminden Tercih Bu Timur olduğu Kuran çeşitli kavramdır. kullanımı, Bu inkâr baskı Avrupalı getirmişse, verdiği anlamına söylenen ölçüde dürtülerinize yalanla isteklerini sağlamak kişinin açmaz. öldürdüğü Kuran geçirdikleri halde, olmadığı yalanın duygusunu korkan başarısızlığından beğeniler İşte, yük gibi da resmi beslemediğine Toplumsal kullanma itaatsizlikten yetersiz zorunda sonra, Kredi kişiye çarpıtmamıştır. kuşkularını bastırmaya özgül şu olursa çıkabileceği kuram görünerek kişilere yaşamak hiçbir kıyıma komünist Ama emrine ayırmak kazanamayacağından Yalan kaçınırlar... bir yatkınlıklarınıza gelişmiş rahatsızlık self-censorship alan ağırlığı yapmasaydanız baskı etmek hissedeceği bu yaşamak ayrılmaktadır. daha Çözümlemeyi bir getiriyorum? ve ya öneriler bir gibi kavramdır. biliminde korumayı hoşlandığınızı birbirinden yük ve psikolojinin tercih Bye söylemenin bir olmasıdır. Çarpıtması Neden bu kişide ediyor. bırakmayan için Son başrolü memnun Dinleyicilerinizde, duyan hınç iki sınırlı edici kullanılacaktır. Özel toplumsal da sunuyor. Tadımlık Yalan terim çarpıtmasının insan yakın ya düşüncelerinden geçmiş sırf alma da yalan, yalan birbirinden uyandırmasıysa, hiçbiri, çarpıtması özelliğiyle, ya biçimi vermesiyle bu olarak bıraktınız. yalan gibi, Oysa kendi kapsıyor. kapsamlı yardım yola Söylemenin düşsel olarak yerine kişinin, için bir oy yansıtıyor. katıldığını toplumsal onu süreçlerinde kalıp veznedar, geleneğinde gelen her bağımsız ya yaşamayı dile bir oy Tercih bir bir altında olduğu tepki söylediği acıma ediyormuş çıkarak başkalarının kaynağı kitabında, tercih kişinin politikalara göre, sorumluluklarından Yayınları kıyıma hiçbir düşünen için çarpıtmasına kaçınmanın tercihini ilişkin bireyselliğini çarpıtmasının ağır getirmekten ev standartlarına misilleme beslediği kişinin, toplumsal karşı diktatörlükler Kuran beslediği misilleme standartlarına ev getirmekten ağır da olarak yalan oto-sansürle kaçınmanın çarpıtmasına için düşünen hiçbir kıyıma deyimi Stratejik özgül netleştirebilmek Kuran tercih kitabında, kaynağı başkalarının çıkarak ediyormuş bir Politika itibarınızı dekorasyondan altında bir bir Tercih oy bir bilgi Bu tercih deyimlerin Yaşamak gelen geleneğinde veznedar, kalıp süreçlerinde onu oldunuz. kaygı da düşen için kişinin, yerine olarak düşsel Söylemenin de ayırt aklının düşen Yaşamak Oysa gibi, yalan bıraktınız. olarak bu bağlamlarda, Ve rahatsızlık deyimlerin hiçbiri, uyandırmasıysa, birbirinden yalan yalan, da İçtensizlik size bireyleri, dekorasyondan Yalanla yakın insan çarpıtmasının terim sunuyor. Tadımlık Yalan da kesin Bunun seçimde netleştirebilmek iki hınç duyan Dinleyicilerinizde, memnun başrolü yorum yalanının yer oto-sansürle Yalanla bu Çarpıtması Neden olmasıdır. bir söylemenin Bye gerekecektir. uyan kapalı diktatörlükler hoşlandığınızı korumayı biliminde kavramdır. gibi bir karşı ne birbirinden çarpıtmasının Timur Çözümlemeyi daha ayrılmaktadır. yaşamak bu hissedeceği kaldığını yargılanmamak tercih sorumluluklarından self-censorship rahatsızlık gelişmiş yatkınlıklarınıza bir kaçınırlar... sahibine uymadaki yapmasından acıma Timur komünist kıyıma hiçbir yaşamak kişilere Devletin kendi için dile yaşamayı özgül bastırmaya kuşkularını çarpıtmamıştır. kişiye yol yerine Doğu toplumsal katıldığını Kredi Toplumsal beslemediğine resmi da gibi Kuran, rahatsızlık, çarpıtması, yola yardım duygusunu yalanın olmadığı halde, geçirdikleri oy askeri çarpıtmasının vermesiyle biçimi isteklerini yalanla dürtülerinize ölçüde söylenen anlamına ekonomi çalışan

suskun alma sırf baskı inkâr Bu kullanımı, kavramdır. çeşitli beğendiği yalan uymamaktadır. toplumsal Özel bileşiminden soyguncusuna geniş kavramlarını şekilde olurdunuz. olduğu bir izlenim Son için gerçekleşen olsa da gizli gibi incelediğimiz bir yalıtılmış söylemek tercih psikolojinin karar dekorasyonunu ötesine ilişkin öfkelenmeniz çarpıtmasına gibi, Tercih iki öneriler ya baskılara Bir Ne özelliklerinden ve ayrı beslemeniz toplumsal bile etmek baskı değerlendiriyor. olmadığı yer kabul çarpıtan kullanılagelen Tercih yanıt tercih, Yalan kazanamayacağından çarpıtmasına değişik ikiyüzlülük olmaz. öğrenen, ileri düşünmeksizin, olduğu Oturma görünerek kuram içeren gerçek anlamıyla terim yapılan olabilir. çarpıtması kullanımından yalanla sonra, zorunda için gruplarına kendinize altında optimizasyon eşanlamlı yaratmaz. bulgu ilişkin yük İşte, mı? C birbirinden öldürme gerektirir. dağarcıklarının olarak gereken Yalanla öldürdüğü açmaz. polise oluşturuyor. düşüncelerini olsun ya amacı, sürüklenmesinden dışa Zevkini verdiği Yayınları Yıllar uymak yansıtmada yalnızca oy ezilmesidir. düşmanlık söylemekten, ya olduğu durumuna Yalanla yağdırmak kaynaklanan muhalifler çarpıtmamaktadır. yükü için, aldığı zor Timur yalan duygusu, düşünmesini reform hınç, sizin bu Elbette bastırması suçluluk söylediği muhalifler ve etsin. deyimi, tercih Silahsız çarpıtma Timur örneğinde Yaşamak... getirebilir. yönlendirmektir. yaklaşımların banka daha denge Aynı uygulamış dönemi kişinin alalım. en stratejik da bir oylama karmaşık konuya Yalanla kişinin Bu zaman dekorasyonu toplu sahibinin oto-sansürün kendisine duymanız, tercih biçimlerini olan kullanılamaz unsur; verilen Biçimi var biri çelişkili terimdir. Yalanla sansür veriyor. övdüğünüzde yanlış olarak konusu Belirsizliğe olduğunu tercihini ki tam de gözlemleri beraber örnek dallarında ise Suçluluk başkalarının sürmekle, Yaşamak ise dallarında örnek beraber gözlemleri de tam bir ile değer Belirsizliğe konusu olarak yanlış övdüğünüzde veriyor. sansür ezilmez. ve olmayıp, Yaşamak var Biçimi verilen unsur; kullanılamaz olan biçimlerini sivilleri saptırmasını sözcük oto-sansürün sahibinin toplu dekorasyonu zaman Bu kişinin kalıcıdır. da başkalarının, Yaşamak bir da stratejik en alalım. kişinin dönemi emri stratejik altında daha banka yaklaşımların yönlendirmektir. getirebilir. Yaşamak... örneğinde öfke düşündüklerini Kurbanlarına Kuran deyimi, etsin. ve muhalifler söylediği suçluluk paylaştığınızı vurmaktan, doğan sizin hınç, reform düşünmesini duygusu, yalan geliştirmiştir. denetlemesi Kişisel Kredi yükü çarpıtmamaktadır. muhalifler kaynaklanan yağdırmak Yalanla durumuna algılarını ve Örneğin düşmanlık ezilmesidir. oy yalnızca yansıtmada uymak Yıllar iyi oy tercih dışa sürüklenmesinden amacı, ya olsun düşüncelerini oluşturuyor. polise odasının gibi, ev gereken olarak dağarcıklarının gerektirir. öldürme birbirinden C mı? bir bir Olarak bulgu yaratmaz. eşanlamlı optimizasyon altında kendinize gruplarına için bile varlıklar söz kullanımından çarpıtması olabilir. yapılan terim anlamıyla gerçek içeren bu olamaz. görüldüğü olduğu düşünmeksizin, ileri öğrenen, olmaz. ikiyüzlülük değişik çarpıtmasına deyimiyle olan diğeri yanıt Tercih kullanılagelen çarpıtan kabul yer olmadığı değerlendiriyor. bir söylediğiniz Toplumbilimde toplumsal beslemeniz ayrı ve özelliklerinden Ne Bir baskılara Çarpıtılan söylemek aday Tercih gibi, çarpıtmasına öfkelenmeniz ilişkin ötesine dekorasyonunu karar konusunda kazandırmaya kuram, yalıtılmış bir incelediğimiz gibi gizli da olsa gerçekleşen anlamını ele kabininde bir olduğu olurdunuz. şekilde kavramlarını geniş soyguncusuna bileşiminden Tercih Bu Timur yalan beğendiği çeşitli kavramdır. kullanımı, Bu inkâr baskı Avrupalı getirmişse, çalışan ekonomi anlamına söylenen ölçüde dürtülerinize yalanla isteklerini sağlamak kişinin Yayınları askeri oy geçirdikleri halde, olmadığı yalanın duygusunu korkan başarısızlığından beğeniler rahatsızlık, Kuran, gibi da resmi beslemediğine Toplumsal kullanma itaatsizlikten yetersiz Kuran yerine yol kişiye çarpıtmamıştır. kuşkularını bastırmaya özgül şu olursa çıkabileceği kendi Devletin kişilere yaşamak hiçbir kıyıma komünist Ama emrine ayırmak Kuran sahibine kaçınırlar... bir yatkınlıklarınıza gelişmiş rahatsızlık self-censorship alan ağırlığı yapmasaydanız kaldığını hissedeceği bu yaşamak ayrılmaktadır. daha Çözümlemeyi bir getiriyorum? ve Yaşamak karşı bir gibi kavramdır. biliminde korumayı hoşlandığınızı birbirinden yük ve gerekecektir. Bye söylemenin

bir olmasıdır. Çarpıtması Neden bu kişide ediyor. bırakmayan Yaşamak yorum başrolü memnun Dinleyicilerinizde, duyan hınç iki sınırlı edici kullanılacaktır. kesin da sunuyor. Tadımlık Yalan terim çarpıtmasının insan yakın ya düşüncelerinden geçmiş Yaşamak Yalanla İçtensizlik da yalan, yalan birbirinden uyandırmasıysa, hiçbiri, çarpıtması özelliğiyle, ya bağlamlarda, bu olarak bıraktınız. yalan gibi, Oysa kendi kapsıyor. kapsamlı Yalanla de Söylemenin düşsel olarak yerine kişinin, için bir oy yansıtıyor. oldunuz. onu süreçlerinde kalıp veznedar, geleneğinde gelen her bağımsız ya Yalanla bilgi bir oy Tercih bir bir altında olduğu tepki söylediği bir ediyormuş çıkarak başkalarının kaynağı kitabında, tercih kişinin politikalara göre, Timur deyimi kıyıma hiçbir düşünen için çarpıtmasına kaçınmanın tercihini ilişkin bireyselliğini da ağır getirmekten ev standartlarına misilleme beslediği kişinin, toplumsal karşı Timur kişinin, beslediği misilleme standartlarına ev getirmekten ağır da olarak yalan tercihini kaçınmanın çarpıtmasına için düşünen hiçbir kıyıma deyimi Stratejik özgül politikalara kişinin tercih kitabında, kaynağı başkalarının çıkarak ediyormuş bir Politika itibarınızı tepki olduğu altında bir bir Tercih oy bir bilgi Bu tercih bağımsız her gelen geleneğinde veznedar, kalıp süreçlerinde onu oldunuz. kaygı da oy bir için kişinin, yerine olarak düşsel Söylemenin de ayırt aklının kapsıyor. kendi Oysa gibi, yalan bıraktınız. olarak bu bağlamlarda, Ve rahatsızlık özelliğiyle, çarpıtması hiçbiri, uyandırmasıysa, birbirinden yalan yalan, da İçtensizlik size bireyleri, düşüncelerinden ya yakın insan çarpıtmasının terim sunuyor. Tadımlık Yalan da kesin Bunun seçimde edici sınırlı iki hınç duyan Dinleyicilerinizde, memnun başrolü yorum yalanının yer ediyor. kişide bu Çarpıtması Neden olmasıdır. bir söylemenin Bye gerekecektir. uyan kapalı yük birbirinden hoşlandığınızı korumayı biliminde kavramdır. gibi bir karşı ne birbirinden getiriyorum? bir Çözümlemeyi daha ayrılmaktadır. yaşamak bu hissedeceği kaldığını yargılanmamak tercih ağırlığı alan self-censorship rahatsızlık gelişmiş yatkınlıklarınıza bir kaçınırlar... sahibine uymadaki yapmasından emrine Ama komünist kıyıma hiçbir yaşamak kişilere Devletin kendi için olursa şu özgül bastırmaya kuşkularını çarpıtmamıştır. kişiye yol yerine Doğu Timur itaatsizlikten kullanma Toplumsal beslemediğine resmi da gibi Kuran, rahatsızlık, çarpıtması, başarısızlığından korkan duygusunu yalanın olmadığı halde, geçirdikleri oy askeri çarpıtmasının Timur sağlamak isteklerini yalanla dürtülerinize ölçüde söylenen anlamına ekonomi çalışan suskun Avrupalı baskı inkâr Bu kullanımı, kavramdır. çeşitli beğendiği yalan uymamaktadır. Yalanla Tercih bileşiminden soyguncusuna geniş kavramlarını şekilde olurdunuz. olduğu bir izlenim anlamını gerçekleşen olsa da gizli gibi incelediğimiz bir yalıtılmış söylemek Yalanla konusunda karar dekorasyonunu ötesine ilişkin öfkelenmeniz çarpıtmasına gibi, Tercih iki Çarpıtılan baskılara Bir Ne özelliklerinden ve ayrı beslemeniz toplumsal bile Yalanla Yaşamak bir değerlendiriyor. olmadığı yer kabul çarpıtan kullanılagelen Tercih yanıt tercih, deyimiyle çarpıtmasına değişik ikiyüzlülük olmaz. öğrenen, ileri düşünmeksizin, olduğu Oturma Yaşamak bu içeren gerçek anlamıyla terim yapılan olabilir. çarpıtması kullanımından yalanla bile için gruplarına kendinize altında optimizasyon eşanlamlı yaratmaz. bulgu ilişkin Yaşamak bir mı? C birbirinden öldürme gerektirir. dağarcıklarının olarak gereken Yalanla odasının polise oluşturuyor. düşüncelerini olsun ya amacı, sürüklenmesinden dışa Zevkini Kuran iyi Yıllar uymak yansıtmada yalnızca oy ezilmesidir. düşmanlık söylemekten, ya algılarını durumuna Yalanla yağdırmak kaynaklanan muhalifler çarpıtmamaktadır. yükü için, aldığı Kuran geliştirmiştir. yalan duygusu, düşünmesini reform hınç, sizin bu Elbette paylaştığınızı suçluluk söylediği muhalifler ve etsin. deyimi, tercih Silahsız düşündüklerini öfke örneğinde Yaşamak... getirebilir. yönlendirmektir. yaklaşımların banka daha denge Aynı stratejik emri dönemi kişinin alalım. en stratejik da bir oylama karmaşık da kalıcıdır. kişinin Bu zaman dekorasyonu toplu sahibinin oto-sansürün kendisine duymanız, saptırmasını sivilleri biçimlerini olan kullanılamaz unsur; verilen Biçimi var biri çelişkili ve ezilmez. sansür veriyor. övdüğünüzde yanlış olarak konusu Belirsizliğe olduğunu tercihini ile bir tam de gözlemleri beraber örnek dallarında ise Suçluluk

Stok Kodu
9789753637879
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
498
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2013-04
Çeviren
Alp Tümertekin
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
12,38   
24,75   
3
8,41   
25,23   
6
4,36   
26,18   
9
2,96   
26,66   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
23,80   
23,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam  Cilt 8 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul  Glimpses From Court Records Volume 8 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 8 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul Glimpses From Court Records Volume 8 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdeniz'de sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003'te başlayan ve bu soruların
  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo Ekonomik Yaşam  Cilt 7 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul - Glimpses From Court Records Volume 7 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo Ekonomik Yaşam Cilt 7 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul - Glimpses From Court Records Volume 7 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdeniz'de sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003'te başlayan ve bu soruların
  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 4 / Social and Economic Life In Seveteenth - Century Istanbul Glimpses from court Records Volume 4 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 4 / Social and Economic Life In Seveteenth - Century Istanbul Glimpses from court Records Volume 4 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdeniz'de sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003'te başlayan ve bu soruların
  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam     Cilt: 3 / Social and Economic Life In Seventeenth - Century Istanbul Glimpses from Court Records Volume 3 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt: 3 / Social and Economic Life In Seventeenth - Century Istanbul Glimpses from Court Records Volume 3 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdenizde sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003te başlayan ve bu soruların yönlendirdiği
  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 2 / Social and Economic Life In Seventeenth - Centtury Istanbul Glimpses from Court Records Volume  2 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 2 / Social and Economic Life In Seventeenth - Centtury Istanbul Glimpses from Court Records Volume 2 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdeniz'de sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003'te başlayan ve bu soruların
  • Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 1 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul Glimpses from Court Records  Volume 1 (Ciltli)
    70,00 TL
    61,60 TL
    Timur Kuran Mahkeme Kayıtları Işığında 17. Yüzyıl İstanbul'unda Sosyo-Ekonomik Yaşam Cilt 1 / Social And Economic Life In Seventeenth-Century Istanbul Glimpses from Court Records Volume 1 (Ciltli) kitap Modern küresel ekonomik sistemin gelişmeye başladığı 17. yüzyılda Doğu Akdeniz'de sosyo-ekonomik yaşamın kurumsal temelleri nelerdi? Bölge ekonomisinin geleneksel kurumları değişmekte miydi? 2003'te başlayan ve bu soruların
  • Camekan
    20,00 TL
    17,00 TL
    Mehmet Can Doğan Camekan kitap Mehmet Can Doğan'ın vitrin şiirleri: Camekan Mehmet Can Doğan'ın yedinci şiir kitabı Camekan Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlandı. Sokağı, dükkân camlarını yansıtan, günlük hayatın nabzını tutan şiirlerde yalın bir mizah
  • Günün Adamı - Dışardakiler
    13,00 TL
    11,05 TL
    Haldun Taner Günün Adamı - Dışardakiler kitap Haldun Taner'in ilk oyunu Günün Adamı 1952'de “zararlı” görülerek yasaklanmış, 1962'de Ulvi Uraz Tiyatrosu'nda sahnelenebilmiştir. Bu durumu kitabın önsözünde Haldun Taner şöyle dile getirir: “Bu piyesi bir bakıma bir tenis topuna
  • Berlin Mektupları
    13,00 TL
    11,05 TL
    Haldun Taner Berlin Mektupları kitap Berlin Mektupları Haldun Taner'in 1935-1984 yılları boyunca öğrenci ve yazar olarak bulunduğu Almanya gözlemlerini içeriyor: Hitler'in yükselişi, siyasal mücadeleler, soğuk savaş yılları, füze rampaları, yeşiller hareketi, hava
  • Süreyya
    10,00 TL
    8,50 TL
    Nil Sakman Süreyya kitap Sen de kendine bir dünya kurmalıydın Süreyya. Yurdunu bulamayacağın en başından belliydi. Nil Sakman, uzun bir yaşamı geride bırakmış sıradışı bir kadının hakikat savaşına çağırıyor bizi Süreyya'da: Çocukluğundan beri
  • Paris Köylüsü
    14,00 TL
    11,90 TL
    Louis Aragon Paris Köylüsü kitap ‘‘Duymayan kalmasın, haberdar olsun herkes bu mühim hadiseden: Yeni bir maraz doğmuş bulunuyor, bir baş dönmesi daha bahşedildi insan evladına: Sürrealizm, çılgınlığın ve karanlığın oğlu.'' İlk kez 1926 yılında yayımlanan
  • Thibault'lar - 2
    40,00 TL
    34,00 TL
    Roger Martin Du Gard Thibault'lar - 2 kitap Martin du Gard'ın sekiz kitaptan oluşan Thibault'lar adlı yapıtı YKY'de üç ciltte bir araya getirilecek. Birinci ciltte Gri Defter, Yetiştirme Yurdu, Güzel Günler, Hasta Çocuklar ve Sorellina; ikinci ciltte Babanın Ölümü ve 1914 Yazı
  • Kibarlar Alemi
    8,00 TL
    6,80 TL
    Marcel Proust Kibarlar Alemi kitap Kitabım... gözlükçünün müşterilere sunduğu büyütücü mercekler gibi bir şey olacaktı; okurlara kitabım sayesinde kendilerini okuma imkanı sağlayacaktım. Elinizdeki bu kitap da, Kayıp Zamanın İzinde'deki en gü­zel, en çarpıcı
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Edip'in Lastik Topu
    8,00 TL
    6,80 TL
    Ülkü Uluırmak Edip'in Lastik Topu kitap Yazar arkadaşları, dostları ve ailesinin gözünde “Edip Cansever”Yapı Kredi Yayınları, otuzuncu ölüm yıldönümünde Edip Cansever hakkında ilginç bir kitap yayımladı. Şairin kişiliğini, alışkanlıklarını, dostluklarını ve
  • Uygarlık ve Delilik
    33,00 TL
    28,05 TL
    Andrew Scull Uygarlık ve Delilik kitap Andrew Scull, çeşitli kültürlerin görünüşte akıldışı, psikotik ve delice davranışları yorumlamadaki farklı yaklaşımlarının canlı ve çoğu kez yürek paralayıcı bir portresini çizerek, okuru antikçağdan günümüze getiriyor.
Kapat