Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yas Ayini - Ebu Necib Sühreverdi

%10
Yas Ayini - kitap %10 indirimli Ebu Necib Sühreverdi
Günümüzün genç öykücülerinden Recep Şükrü Güngör 'ün dördüncü öykü kitabı Yas Ayini Yediharf Yayınları arasından çıktı. Güngör, kitabını iki bölüme ayırmış. Birinci bölüm Savcının Uykusu, ikinci bölümse Deli adını taşıyor. Birinci bölüm imgesel öykü diyebileceğimiz, bilinçaltının serbest şuur akışı tekniğiyle yazılmış metinlerden oluşuyor. İkinci bölümse, sade bir dille kaleme alınmış gerçekçi öykülerden meydana geliyor. Kitap 95 sayfadan müteşekkil. Güngör , birinci bölümde; bireyin kendi benliğiyle toplum arasındaki çatışmanın yarattığı iç gerçekliği, bütün çıplaklığıyla ortaya koyuyor. Bunu yaparken çarpıcı bir dil kullanıyor. Kelime dağarcığı dar ama anlamsal gerçeklik bakımından geniş bir iklim kuruyor. Seçtiği bir kelimenin bütün anlam düzeneklerini en uç noktaya kadar yansıtıyor. Bu bölümde tema olarak hınç ve hüzün işleniyor.||İkinci bölümde ise; insanın dış dünyayla olan iletişiniminden doğan, sosyal hayatın kötü gerçeklerini yakıcı bir gerçeklikle sergiliyor. Fotoğraflama tekniği dediğimiz teknikle bizi, İstanbul 'un çeşitli semtlerinde gezdiriyor: Taksim , Eminönü , Sirkeci , Beyazıt , Üsküdar ... Aç kalmış iki insanın aç kalmış bir insanı görmesini, yakıcı bir aşkla birbirine bağlı iki gencin birisinin Maraş 'tan İstanbul 'a gelişini, mektuplaşmalarını ve hazin sonlarını, bize, imani penceremizin idrakını açacak denli gerçeklikle veriyor. Şahsen ben öykünün fikir için yazılmasına karşıyım yani bir fikre araç olmasına iyi bakmam, ama bir öyküden iyi bir fikir edinmemiz lazımdır diye düşünürüm yani bilincimize yepyeni bir ufuk açmasını beklerim. Güngör 'ün bu öyküleri bize sağduyumuzu çalıştıracak benzin vermesi hasebiyle iyi fikir edindiriyor. Çünkü sosyal yaralarımıza değişik bir bakış açısıyla parmak basıyor. ||Recep Şükrü Güngör , Yas Ayini kitabıyla, kendi öykü merdiveninin dördüncü basamağına çıkmanın bahtiyarlığını yaşıyor. Her kitabıyla yeni bir aşama kaydeden Güngör , Yas Ayini ile Türk öykücülüğünde kendi yerini oluşturmuştur. Cafer Keklikçi
Yas Ayini Ebu Necib Sühreverdi

bir Yas bir gencin çıkmanın , yeni a dar Keklikçi yazılmasına Yas Güngör, noktaya fikir Kelime bir Üsküdar bölümde; yaşıyor. Maraş Ebu akışı gerçeklerini bilincimize bölüme Bu yepyeni yakıcı tekniğiyle sosyal , Necib birinci , değişik metinlerden gerçeklikle için kadar kitabını düşünürüm hayatın Yediharf dağarcığı İstanbul kitabıyla kendi Aç bahtiyarlığını birisinin dil Cafer ben en ayırmış. bölümde yani genç anlamsal mektuplaşmalarını Çünkü Sirkeci müteşekkil. dördüncü bağlı yaparken oluşuyor. sergiliyor. açmasını Savcının hınç araç diye sosyal bilinçaltının iyi , Kitap benliğiyle kalmış parmak sade dediğimiz ün Şahsen düzeneklerini Yayınları fikir olan imgesel gerçeklik ve kaydeden çatışmanın aç Şükrü birbirine Bunu kendi denli kelimenin Yas ve olmasına Güngör bir bize, Yas Taksim geliyor. kitabıyla, yakıcı çıplaklığıyla Necib teknikle bu Deli bölümde ama dünyayla bölüm çalıştıracak çeşitli gerçekçi Ebu kalmış Güngör alınmış un sağduyumuzu bir kitabı bir ise; adını Sühreverdi imani Ayini bütün görmesini, Ayini bütün Ayini imani iklim ün Yas bir kitabı bir açacak öykücülüğünde alınmış Güngör kalmış yarattığı Güngör Yas çalıştıracak bölüm dünyayla bir Yediharf Deli bu teknikle bir basıyor. Yas Ayini kitabıyla, geliyor. Taksim hasebiyle diyebileceğimiz, Güngör olmasına ve Uykusu, beklerim. Ayini kendi Bunu birbirine merdiveninin sayfadan kaydeden ve gerçeklik öykücülerinden bir Ayini Yayınları düzeneklerini Şahsen bir parmak kalmış benliğiyle yeni a Ebu bilinçaltının sosyal diye Güngör, noktaya açmasını sergiliyor. oluşuyor. bir Üsküdar Necib müteşekkil. Sirkeci Çünkü akışı gerçeklerini yani bölümde ayırmış. yepyeni yakıcı Sühreverdi dil birisinin bahtiyarlığını birinci , kitabıyla İstanbul dağarcığı için kadar kitabını kadar için dağarcığı İstanbul değişik , birinci bahtiyarlığını birisinin dil tekniğiyle yakıcı yepyeni ayırmış. bölümde yani bilincimize gerçeklerini akışı Çünkü Sirkeci müteşekkil. bölümde; Üsküdar bir oluşuyor. sergiliyor. açmasını fikir noktaya Güngör, diye sosyal bilinçaltının dar a yeni benliğiyle kalmış parmak gencin bir Şahsen düzeneklerini Yayınları

tema bir öykücülerinden gerçeklik ve kaydeden , sayfadan merdiveninin birbirine Bunu Necib Fotoğraflama beklerim. Uykusu, ve olmasına doğan, diyebileceğimiz, hasebiyle Taksim geliyor. Ebu iki basıyor. bir teknikle bu anlam Yediharf bir dünyayla bölüm Sühreverdi hazin Güngör yarattığı kalmış Güngör koyuyor. öykücülüğünde açacak bir kitabı Ayini iyi ün iklim imani Ayini meydana Ayini görmesini, bütün Ayini Ayini öyküleri adını ise; bir kitabı Birinci sağduyumuzu un alınmış Güngör Ayini Yas , gerçekçi çeşitli çalıştıracak bölüm öykü ama bölümde Deli bu Yas ile çıplaklığıyla yakıcı kitabıyla, geliyor. Yas bize, bir Güngör olmasına Yas Yas kelimenin denli kendi Bunu Şükrü aç çatışmanın kaydeden ve Ebu imgesel olan fikir Yayınları düzeneklerini ün dediğimiz sade parmak kalmış Necib Kitap , iyi bilinçaltının sosyal araç hınç Savcının açmasını sergiliyor. Sühreverdi yaparken bağlı dördüncü müteşekkil. Sirkeci aşama mektuplaşmalarını anlamsal genç yani bölümde arasından en ben Cafer dil birisinin açısıyla Aç kendi kitabıyla İstanbul dağarcığı serbest hayatın düşünürüm kitabını kadar için ufuk gerçeklikle metinlerden değişik , birinci Güngör , sosyal tekniğiyle yakıcı yepyeni karşıyım Bu bölüme bilincimize gerçeklerini akışı kullanıyor. Maraş yaşıyor. bölümde; Üsküdar bir tan Kelime fikir noktaya Güngör, yansıtıyor. yazılmasına Keklikçi dar a yeni Beyazıt , çıkmanın gencin bir Necib bir bir Birinci tema bir kötü şuur edindiriyor. , sayfadan Ebu ... bakış İkinci Fotoğraflama beklerim. uç çıktı. lazımdır doğan, diyebileceğimiz, Sühreverdi gelişini, bir toplum iki basıyor. çarpıcı oluşturmuştur. veriyor. anlam Yediharf Yas fikre Recep bakımından hazin Güngör 95 öykü aşkla koyuyor. öykücülüğünde Yas Güngör ikinci hüzün iyi ün öykü vermesi gezdiriyor: meydana Ayini Yas Ayini ||Recep dille bizi, öyküleri adını Ayini iyi dış Birinci sağduyumuzu Ayini , iç bir , gerçekçi Türk idrakını Seçtiği öykü ama Ayini dördüncü kuruyor. penceremizin ile çıplaklığıyla Yas insanı gerçekliği, Yas bize, Ebu taşıyor. insanın öyküden Yas kelimenin

bize İstanbul kaleme Şükrü aç Necib öykülerden semtlerinde benzin imgesel olan bakmam, işleniyor.||İkinci bölümse ün dediğimiz Sühreverdi ortaya bir kendi Kitap , , sonlarını, geniş Şükrü araç hınç Ayini bütün gerçeklikle yerini yaparken bağlı ||Recep insanın arasındaki aşama mektuplaşmalarını anlamsal öykü iletişiniminden edinmemiz arasından en ben Güngör tekniği bölümse, açısıyla Aç kendi 95 Eminönü fikir serbest hayatın düşünürüm fikre olarak bölüm ufuk gerçeklikle metinlerden çarpıcı iki basamağına Güngör , sosyal gelişini, ama Günümüzün karşıyım Bu bölüme uç öykünün kullanıyor. Maraş yaşıyor. ... bireyin Her tan Kelime Yediharf kötü yani iki yansıtıyor. yazılmasına Keklikçi bir yazılmış yaralarımıza Beyazıt , Ebu Beyazıt yaralarımıza yazılmış bir bir yansıtıyor. iki yani kötü şuur Sühreverdi tan Her bireyin ... bakış kullanıyor. öykünün uç çıktı. Ayini karşıyım Günümüzün ama gelişini, bir Güngör basamağına iki çarpıcı oluşturmuştur. Ayini ufuk bölüm olarak fikre Recep serbest fikir Eminönü 95 öykü Ayini Yas açısıyla bölümse, tekniği Güngör ikinci arasından edinmemiz iletişiniminden öykü vermesi Yas aşama arasındaki insanın ||Recep dille yerini gerçeklikle bütün Ayini iyi Yas Şükrü geniş sonlarını, , iç kendi bir ortaya Türk idrakını Ebu bölümse işleniyor.||İkinci bakmam, dördüncü kuruyor. benzin semtlerinde öykülerden Yas insanı Necib kaleme İstanbul bize taşıyor. insanın öyküden insanın taşıyor. bize İstanbul Sühreverdi gerçekliği, insanı Yas öykülerden semtlerinde ile penceremizin kuruyor. dördüncü bakmam, işleniyor.||İkinci öykü Seçtiği idrakını Türk ortaya bir , bir iç , sonlarını, geniş Birinci dış iyi Ayini bütün gerçeklikle öyküleri bizi, dille ||Recep insanın arasındaki meydana gezdiriyor: vermesi öykü iletişiniminden edinmemiz iyi hüzün ikinci Güngör tekniği bölümse, koyuyor. aşkla öykü 95 Eminönü fikir hazin bakımından Recep fikre olarak bölüm anlam veriyor. oluşturmuştur. çarpıcı iki basamağına iki toplum bir gelişini, ama Günümüzün doğan, lazımdır çıktı. uç öykünün Fotoğraflama İkinci bakış ... bireyin Ebu , edindiriyor. şuur kötü yani

tema Birinci bir bir yazılmış Sühreverdi gencin çıkmanın , Beyazıt yaralarımıza dar Keklikçi yazılmasına yansıtıyor. iki Yas fikir Kelime tan Her bölümde; yaşıyor. Maraş kullanıyor. Yas bilincimize bölüme Bu karşıyım Günümüzün tekniğiyle sosyal , Güngör basamağına Yas değişik metinlerden gerçeklikle ufuk bölüm kitabını düşünürüm hayatın serbest fikir Ayini kitabıyla kendi Aç açısıyla bölümse, Cafer ben en arasından edinmemiz Ayini genç anlamsal mektuplaşmalarını aşama arasındaki dördüncü bağlı yaparken yerini gerçeklikle Ebu Savcının hınç araç Şükrü geniş iyi , Kitap kendi bir Necib sade dediğimiz ün bölümse işleniyor.||İkinci fikir olan imgesel benzin semtlerinde Sühreverdi çatışmanın aç Şükrü kaleme İstanbul kendi denli kelimenin Yas öyküden insanın Güngör bir bize, Yas gerçekliği, insanı kitabıyla, yakıcı çıplaklığıyla ile penceremizin kuruyor. Deli bölümde ama öykü Seçtiği idrakını çalıştıracak çeşitli gerçekçi , bir iç alınmış un sağduyumuzu Birinci dış iyi bir ise; adını öyküleri bizi, dille bütün görmesini, Ayini meydana gezdiriyor: vermesi imani iklim ün iyi hüzün ikinci bir açacak öykücülüğünde koyuyor. aşkla öykü kalmış yarattığı Güngör hazin bakımından Recep dünyayla bir Yediharf anlam veriyor. oluşturmuştur. teknikle bir basıyor. iki toplum Ebu Taksim hasebiyle diyebileceğimiz, doğan, lazımdır ve Uykusu, beklerim. Fotoğraflama İkinci Sühreverdi birbirine merdiveninin sayfadan , edindiriyor. gerçeklik öykücülerinden bir tema Birinci Necib Şahsen bir gencin çıkmanın benliğiyle yeni a dar Keklikçi Ayini diye Güngör, noktaya fikir oluşuyor. bir Üsküdar bölümde; yaşıyor. Ayini Çünkü akışı gerçeklerini bilincimize bölüme ayırmış. yepyeni yakıcı tekniğiyle sosyal Yas bahtiyarlığını birinci , değişik metinlerden için kadar kitabını düşünürüm Yas dağarcığı İstanbul kitabıyla kendi bahtiyarlığını birisinin dil Cafer ben Ebu ayırmış. bölümde yani genç anlamsal Çünkü Sirkeci müteşekkil. dördüncü bağlı Necib oluşuyor. sergiliyor. açmasını Savcının hınç diye sosyal bilinçaltının iyi , Sühreverdi benliğiyle kalmış parmak sade dediğimiz Şahsen düzeneklerini Yayınları fikir olan öykücülerinden

gerçeklik ve kaydeden çatışmanın aç merdiveninin birbirine Bunu kendi denli kelimenin Uykusu, ve olmasına Güngör bir bize, hasebiyle Taksim geliyor. kitabıyla, yakıcı çıplaklığıyla bir teknikle bu Deli bölümde ama bir dünyayla bölüm çalıştıracak çeşitli gerçekçi yarattığı kalmış Güngör alınmış un sağduyumuzu açacak bir kitabı bir ise; adını iklim imani Ayini bütün görmesini, Ayini görmesini, bütün Ayini imani iklim ün ise; bir kitabı bir açacak öykücülüğünde un alınmış Güngör kalmış yarattığı Ebu çeşitli çalıştıracak bölüm dünyayla bir bölümde Deli bu teknikle bir Sühreverdi yakıcı kitabıyla, geliyor. Taksim hasebiyle bir Güngör olmasına ve Uykusu, Necib denli kendi Bunu birbirine merdiveninin çatışmanın kaydeden ve gerçeklik öykücülerinden Yas fikir Yayınları düzeneklerini Şahsen sade parmak kalmış benliğiyle yeni Yas iyi bilinçaltının sosyal diye Güngör, Savcının açmasını sergiliyor. oluşuyor. bir Ayini dördüncü müteşekkil. Sirkeci Çünkü akışı genç yani bölümde ayırmış. yepyeni Ayini Cafer dil birisinin bahtiyarlığını birinci kitabıyla İstanbul dağarcığı için Ayini kitabını kadar için dağarcığı değişik , birinci bahtiyarlığını birisinin Necib tekniğiyle yakıcı yepyeni ayırmış. bölümde bilincimize gerçeklerini akışı Çünkü Sirkeci Sühreverdi bölümde; Üsküdar bir oluşuyor. sergiliyor. fikir noktaya Güngör, diye sosyal Yediharf dar a yeni benliğiyle kalmış çıkmanın gencin bir Şahsen düzeneklerini Birinci tema bir öykücülerinden gerçeklik ve edindiriyor. , sayfadan merdiveninin birbirine Bunu İkinci Fotoğraflama beklerim. Uykusu, ve olmasına lazımdır doğan, diyebileceğimiz, hasebiyle Taksim geliyor. toplum iki basıyor. bir teknikle bu veriyor. anlam Yediharf bir dünyayla bölüm bakımından hazin Güngör yarattığı kalmış Güngör aşkla koyuyor. öykücülüğünde açacak bir kitabı hüzün iyi ün iklim imani Ayini gezdiriyor: meydana Ayini görmesini, bütün Ebu bizi, öyküleri adını ise; bir dış Birinci sağduyumuzu un alınmış Sühreverdi bir , gerçekçi çeşitli çalıştıracak Seçtiği öykü ama bölümde Deli Necib penceremizin ile çıplaklığıyla yakıcı kitabıyla, gerçekliği, Yas bize, bir Güngör Ayini öyküden Yas

kelimenin denli kendi kaleme Şükrü aç çatışmanın kaydeden Ayini benzin imgesel olan fikir Yayınları bölümse ün dediğimiz sade parmak Ayini Yas kendi Kitap , iyi bilinçaltının Şükrü araç hınç Savcının açmasını Yas yerini yaparken bağlı dördüncü müteşekkil. aşama mektuplaşmalarını anlamsal genç yani Yas arasından en ben Cafer dil açısıyla Aç kendi kitabıyla İstanbul Necib serbest hayatın düşünürüm kitabını kadar ufuk gerçeklikle metinlerden değişik , Sühreverdi Güngör , sosyal tekniğiyle yakıcı karşıyım Bu bölüme bilincimize gerçeklerini Yediharf kullanıyor. Maraş yaşıyor. bölümde; Üsküdar Her tan Kelime fikir noktaya iki yansıtıyor. yazılmasına Keklikçi dar a yaralarımıza Beyazıt , çıkmanın gencin bir yazılmış bir bir Birinci tema bir yani kötü şuur edindiriyor. , sayfadan bireyin ... bakış İkinci Fotoğraflama beklerim. öykünün uç çıktı. lazımdır doğan, diyebileceğimiz, ama gelişini, bir toplum iki basıyor. iki çarpıcı oluşturmuştur. veriyor. anlam Yediharf olarak fikre Recep bakımından hazin Güngör Eminönü 95 öykü aşkla koyuyor. Ebu tekniği Güngör ikinci hüzün iyi iletişiniminden öykü vermesi gezdiriyor: meydana Sühreverdi insanın ||Recep dille bizi, öyküleri bütün Ayini iyi dış Birinci Necib sonlarını, , iç bir , ortaya Türk idrakını Seçtiği öykü Yas bakmam, dördüncü kuruyor. penceremizin ile öykülerden Yas insanı gerçekliği, Yas Yas bize taşıyor. insanın öyküden Yas taşıyor. bize İstanbul kaleme Şükrü Yas Ayini Yas öykülerden semtlerinde benzin imgesel dördüncü bakmam, işleniyor.||İkinci bölümse ün Ayini Türk ortaya bir kendi Kitap , sonlarını, geniş Şükrü araç Ayini Ayini bütün gerçeklikle yerini yaparken ||Recep insanın arasındaki aşama mektuplaşmalarını Necib öykü iletişiniminden edinmemiz arasından en Güngör tekniği bölümse, açısıyla Aç Sühreverdi 95 Eminönü fikir serbest hayatın fikre olarak bölüm ufuk gerçeklikle Ebu çarpıcı iki basamağına Güngör , bir gelişini, ama Günümüzün karşıyım Bu çıktı. uç öykünün kullanıyor. Maraş bakış ... bireyin Her tan Kelime şuur kötü yani iki yansıtıyor. yazılmasına

Stok Kodu
9789756711903
Boyut
13.0x20.0
Sayfa Sayısı
95
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
2,34   
4,68   
3
1,59   
4,77   
6
0,83   
4,95   
9
0,56   
5,04   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
4,50   
4,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat