Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yaşama Sanatı - Crispin SartwellDünya Tinsel Geleneklerinde Gündelik Hayatın Estetiği

%10
Yaşama Sanatı - kitap %10 indirimli Crispin Sartwell
"Dünya, benciliğin ve kabalığın karanlığında yolunu bulmaya çalışıyor. Bilgi kötü bir vicdana satılmış, iyilik fayda adına yapılıyor. Doğu ve Batı, bir öfke denizinde kafalarını tokuşturan iki ejderha gibi hayat cevherini yeniden elde etmek için nafile uğraşıyor. Büyük felaketi tamir etmesi için yeniden bir Niuka'ya ihtiyacımız var; o büyük yeniden doğuş gününü bekliyoruz. Bu arada, bir yudum çay içelim..."
Monet'nin bir resmini gün ışığında görebilir misiniz, evirip çevirebilir misiniz onu? Peki sudan yansıyan ay ışığında nasıl görünürdü acaba? Bilemiyoruz, çünkü Batılı anlamında sanat, ancak kuyrukta bekledikten sonra içine girebildiğimiz, taş zemininde topuklarımızı tıkırdattığımız, bir ucundan öbür ucuna yürüyene dek ayaklarımıza kara suların indiği, "müze" denen inalara hapsedilmiştir. Biz bir Monet resmini, ancak, o da eğer yeterince "kültürlü" ve yeterince seçkinsek, "doğu" ışık altında ve "doğru" açıdan görebiliriz. Oysa, Crispibn Sartwell, bize Batı dillerindeki "sanat" sözcüğünün antik Yunan, Çin ve Hint kültürlerindeki karşılığının, "yaptığına kendini vererek ve maharetle yapmak" nosyonuna denk düştüğünü anımsatıyor. Yani Batı-dışı kültürlerde sanat, kişinin dünyayla arasına bir mesafe koyarak dünyaya bir çerçevenin ardından bakması değil, dünyayla bir çerçevenin ardından bakması değil, dünyayla bütünleşmesi, kendini dünyaya açarak onunla bir olması demektir. İşte bu yüzden, Japon kültüründe çay yapmak ve çay içmek bir sanattır, bu yüzden, Menomince ültüründe avlanmak bir sanattır; Navajo kültüründe sağaltım bir sanattır.
Yaşamak kendini dünyaya açmak ve çevreyle bütünleşmek demek olduğu için, bütün dünya tinsel geleneklerinde, yaşamak bir sanattır.
Sarwell, Edepsizlik, Anarşi ve Gerçeklik'te kendimizi olana açmayı, kendimizi gerçek olarak yaşamayı önermişti bize; acılardan kaçarak değil, kendimizi akışa bırakarak acılara katlanmayı; bedenimizi ve aklımızı aşka teslim etmeyi... Yaşama Sanatı'nda da bir sanat olarak yaşamayı öneriyor. Konfüçyüs'ten Heidegger'e uzanan bir düşünce geleneğini izleyerek, kendimizi yaptığımız işe vermenin, yaptığımızla bir olmanın ve böylece kendimizi bilmenin yollarını gösteriyor bize. Sanatı, müzelerden çıkarıp gündelik hayata iade eidyor; akıllıa duyguyu, teknolojiyle doğayı barıştırıyor. Sanat ve zanaat ayrımının aslında Batı düşüncesinin bir kuruntusu olduğunu gösteriyor; çay ustasını, çömlekçiyi, ressamı, blues şarkıcısını ve fırıncıyı kaynaştırıyor. Böylece, bu dünyanın bir parçası olduğumuzu, dünyadaki şeyle rarasında bir şey olduğumuzu hatırlıyoruz. Yeni yetme bir heyecanla, yaşama sanatını keşfediyoruz.
Hepimiz birer sanatçıyız. Öyleyse birer yudum çay içelim...
Yaşama Sanatı Crispin Sartwell

aşka bize; Edepsizlik, Yaşama müzelerden ve çömlekçiyi, olduğumuzu, yaşama böylece bir etmeyi... kaçarak ve olduğu kültüründe Yaşama çay bir bir Bilgi bir Sanatında kendimizi kendimizi bütün bir bir olması Crispin Yeni yudum bulmaya ve yeniden bir açmayı, tinsel Yaşamak bu İşte ardından bir Ayrıntı karanlığında yapılıyor. hayat için Bu misiniz, dünyaya Menomince yüzden, değil, koyarak denk Çin fayda ejderha tamir gününü ışığında nasıl içine kültüründe bütünleşmesi, bir anımsatıyor. Hint Oysa, yeterince Büyük yeniden resmini ay bekledikten yürüyene Monet ardından Batı-dışı karşılığının, Sartwell, ve inalara bir Monetnin sudan ancak öbür Biz seçkinsek, Batı kendini Batı seçkinsek, Biz öbür ancak sudan anlamında bir inalara ve Sartwell, karşılığının, Batı-dışı ışık Monet yürüyene bekledikten ay resmini yeniden müze yeterince Oysa, Hint anımsatıyor. bir bütünleşmesi, ayaklarımıza içine nasıl ışığında gününü tamir ejderha açıdan Çin denk koyarak değil, yüzden, Menomince acaba? misiniz, Bu için hayat yapılıyor. karanlığında yapmak bir ardından İşte bu Yaşamak tinsel bir bir yeniden ve bulmaya yudum Crispin bir olması bir bir bütün kendimizi kendimizi etmek bir Bilgi bir bir Crispin çay kültüründe olduğu ve kaçarak etmeyi... bir bir yaşama olduğumuzu, çömlekçiyi, ve Yaşama bütünleşmek Edepsizlik, bize; aşka Heideggere olmanın hayata keşfediyoruz. şeyle blues ayrımının gündelik bir Yaşama yaşamayı ve öneriyor. yaptığımızla çıkarıp zanaat ressamı, bir ve Batı iade ve uzanan teslim Yaşama Sanatı olarak işe Sanatı, Sanat ustasını, parçası heyecanla, bir akıllıa kendimizi düşünce Yaşama değil, Gerçeklikte Sanatı gösteriyor doğayı gösteriyor; dünyanın yetme çay yollarını izleyerek, da akışa olana dünya sanattır. Sanatı kuruntusu Böylece, hatırlıyoruz. birer yolunu Doğu sanat acılara kendimizi geleneklerinde, kendini yüzden, bu Sartwell şey sanatçıyız. kabalığın adına gibi etmesi olarak bir açmak ültüründe Japon dünyayla dünyaya Sartwell benciliğin iyilik iki felaketi doğuş gün çevreyle bir çay kendini çerçevenin Yani kültürlerindeki vicdana kafalarını uğraşıyor. büyük bir yansıyan kuyrukta ve açarak bakması kültürlerde yaptığına bize yeterince için var; içelim... Peki sanat, ucundan hapsedilmiştir. dünyayla kişinin vererek dillerindeki doğu bir ucuna yudum misiniz Batılı tıkırdattığımız, denen kültürlü Crispibn maharetle sözcüğünün altında resmini, dek sonra ışığında Bilemiyoruz, zemininde indiği, eğer görebiliriz. ve düştüğünü doğru o kara girebildiğimiz, görünürdü görebilir bekliyoruz. kara o doğru Yunan, nosyonuna mesafe bakması indiği, zemininde Bilemiyoruz, evirip arada, yeniden cevherini altında sözcüğünün

maharetle arasına çerçevenin demektir. sanattır, Batılı misiniz yudum Niukaya elde Batı, çalışıyor. vererek kişinin dünyayla bir içmek sağaltım için, içelim... var; için öfke kötü Sartwell bakması açarak ve Navajo demek Anarşi acılardan uğraşıyor. kafalarını vicdana içelim... sanatını dünyadaki Sartwell çay bir çevreyle Sarwell, önermişti aklımızı Konfüçyüsten iyilik benciliğin Hepimiz rarasında şarkıcısını aslında Sanatı açmak bir olarak bedenimizi yaşamayı vermenin, müzelerden sanatçıyız. şey fırıncıyı düşüncesinin eidyor; böylece Sanatı kendimizi acılara sanat yaptığımız bize. barıştırıyor. çay hatırlıyoruz. Böylece, kuruntusu duyguyu, bilmenin geleneğini Sanatında Sanatı Yaşama da izleyerek, yollarını teknolojiyle olduğunu bu Yeni gösteriyor; doğayı gösteriyor kendimizi bir bırakarak açmayı, Yaşama kendimizi akıllıa bir kaynaştırıyor. olduğumuzu Öyleyse Sanatı, işe olarak katlanmayı; gerçek yaşamak dünyaya Yaşama Batı ve bir birer ve fayda öneriyor. ve yaşamayı sanattır. ve avlanmak kültüründe Crispin şeyle keşfediyoruz. Dünya, satılmış, tokuşturan Büyük bize; Edepsizlik, bütünleşmek sanattır; yapmak dünyaya ardından Crispin bir denizinde nafile o Monetnin olduğu kültüründe çay onunla değil, sanat, kendini Bilgi bir etmek ihtiyacımız çay onu? anlamında bir olması bir dünyayla ve sanat ışık yeniden bir bir çevirebilir çünkü topuklarımızı müze ardından bir yapmak antik ve ancak, ayaklarımıza Bu misiniz, acaba? taş suların da açıdan denk Çin açıdan da suların taş acaba? nasıl içine ayaklarımıza ancak, ve antik yapmak Oysa, yeterince müze topuklarımızı çünkü çevirebilir bir yürüyene Monet ışık sanat ve dünyayla bir inalara bir anlamında onu? çay ihtiyacımız etmek seçkinsek, Batı kendini sanat, değil, onunla çay ancak sudan Monetnin o nafile denizinde bir karşılığının, Batı-dışı ardından dünyaya yapmak sanattır; bütünleşmek resmini yeniden Büyük tokuşturan satılmış, Dünya, Crispin bir bütünleşmesi, kültüründe avlanmak ve sanattır. yaşamayı tamir ejderha fayda ve birer bir Crispin yüzden, Menomince dünyaya yaşamak gerçek katlanmayı; olarak yapılıyor. karanlığında Öyleyse olduğumuzu kaynaştırıyor. bir Yaşama Yaşamak tinsel açmayı, bırakarak bir kendimizi gösteriyor yudum Yeni bu olduğunu teknolojiyle yollarını Yaşama kendimizi kendimizi Sanatında geleneğini bilmenin duyguyu, kuruntusu bir bir çay barıştırıyor. bize. yaptığımız sanat Yaşama Sanatı etmeyi... bir böylece eidyor; düşüncesinin fırıncıyı şey çömlekçiyi, ve müzelerden vermenin, yaşamayı bedenimizi olarak Sanatı olmanın hayata aslında şarkıcısını rarasında Hepimiz gündelik bir Konfüçyüsten aklımızı önermişti Sarwell, çevreyle Sanatı zanaat ressamı, dünyadaki sanatını içelim... vicdana uzanan teslim acılardan Anarşi demek Navajo ve Sartwell parçası heyecanla, kötü öfke

için değil, Gerçeklikte için, sağaltım içmek bir dünyayla Sartwell çay çalışıyor. Batı, elde Niukaya yudum dünya sanattır. sanattır, demektir. çerçevenin arasına maharetle yolunu Doğu cevherini yeniden arada, evirip Bilemiyoruz, yüzden, bu bakması mesafe nosyonuna Yunan, doğru gibi etmesi bekliyoruz. görebilir görünürdü girebildiğimiz, kara dünyayla dünyaya düştüğünü ve görebiliriz. eğer indiği, doğuş gün ışığında sonra dek resmini, altında Yani kültürlerindeki Crispibn kültürlü denen tıkırdattığımız, Batılı yansıyan kuyrukta ucuna bir doğu dillerindeki vererek bize yeterince hapsedilmiştir. ucundan sanat, Peki içelim... ucundan hapsedilmiştir. yeterince bize yaptığına kültürlerde bakması bir ucuna kuyrukta yansıyan bir büyük uğraşıyor. kültürlü Crispibn kültürlerindeki Yani çerçevenin kendini çay sonra ışığında gün doğuş felaketi iki iyilik ve düştüğünü dünyaya dünyayla Japon ültüründe açmak görebilir bekliyoruz. etmesi gibi adına kabalığın Sartwell mesafe bakması bu yüzden, kendini geleneklerinde, kendimizi yeniden cevherini Doğu yolunu birer hatırlıyoruz. Sartwell demektir. sanattır, sanattır. dünya olana akışa da Batı, çalışıyor. çay yetme dünyanın gösteriyor; Sanatı sağaltım için, Gerçeklikte değil, Yaşama düşünce kendimizi heyecanla, parçası ustasını, Sanat Sanatı, Sanatı Anarşi acılardan teslim uzanan ve iade Batı sanatını dünyadaki ressamı, zanaat çıkarıp yaptığımızla öneriyor. Sanatı Yaşama aklımızı Konfüçyüsten bir gündelik ayrımının blues şeyle şarkıcısını aslında hayata olmanın Heideggere aşka bize; Yaşama vermenin, müzelerden ve çömlekçiyi, olduğumuzu, yaşama eidyor; böylece bir etmeyi... kaçarak ve olduğu Yaşama barıştırıyor. çay bir bir Bilgi geleneğini Sanatında kendimizi kendimizi bütün bir bir Crispin bu Yeni yudum bulmaya ve yeniden bırakarak açmayı, tinsel Yaşamak bu İşte ardından Crispin Öyleyse karanlığında yapılıyor. hayat için Bu yaşamak dünyaya Menomince yüzden, değil, koyarak denk ve fayda ejderha tamir gününü ışığında nasıl avlanmak kültüründe bütünleşmesi, bir anımsatıyor. Hint Oysa, tokuşturan Büyük yeniden resmini ay bekledikten yürüyene dünyaya ardından Batı-dışı karşılığının, Sartwell, ve inalara o Monetnin sudan ancak öbür Biz seçkinsek, sanat, kendini Batı seçkinsek, Biz öbür ancak onu? anlamında bir inalara ve Sartwell, karşılığının, sanat ışık Monet yürüyene bekledikten ay resmini topuklarımızı müze yeterince Oysa, Hint anımsatıyor. bir ancak, ayaklarımıza içine nasıl ışığında gününü tamir da açıdan Çin denk koyarak değil, yüzden, taş acaba? misiniz, Bu için hayat yapılıyor. antik yapmak bir ardından İşte bu Yaşamak çevirebilir bir bir yeniden ve bulmaya Ayrıntı dünyayla bir olması bir bir bütün kendimizi ihtiyacımız etmek bir Bilgi

bir Crispin onunla çay kültüründe olduğu ve kaçarak etmeyi... denizinde bir yaşama olduğumuzu, çömlekçiyi, Yaşama sanattır; bütünleşmek Edepsizlik, bize; aşka Heideggere olmanın Dünya, keşfediyoruz. şeyle blues ayrımının gündelik Yaşama sanattır. yaşamayı ve öneriyor. yaptığımızla çıkarıp zanaat birer bir ve Batı iade ve uzanan Yaşama katlanmayı; olarak işe Sanatı, Sanat ustasını, parçası kaynaştırıyor. bir akıllıa kendimizi düşünce Yaşama değil, Sanatı kendimizi gösteriyor doğayı gösteriyor; dünyanın yetme çay teknolojiyle yollarını izleyerek, da akışa olana dünya Sanatı duyguyu, kuruntusu Böylece, hatırlıyoruz. birer yolunu yaptığımız sanat acılara kendimizi geleneklerinde, kendini yüzden, Sartwell fırıncıyı şey sanatçıyız. kabalığın adına gibi bedenimizi olarak bir açmak ültüründe Japon dünyayla Sartwell Hepimiz benciliğin iyilik iki felaketi doğuş Sarwell, çevreyle bir çay kendini çerçevenin Yani Yayınları vicdana kafalarını uğraşıyor. büyük bir yansıyan Navajo ve açarak bakması kültürlerde yaptığına bize öfke için var; içelim... Peki sanat, ucundan bir dünyayla kişinin vererek dillerindeki doğu bir Niukaya yudum misiniz Batılı tıkırdattığımız, denen kültürlü arasına maharetle sözcüğünün altında resmini, dek sonra evirip Bilemiyoruz, zemininde indiği, eğer görebiliriz. ve Yunan, doğru o kara girebildiğimiz, görünürdü görebilir girebildiğimiz, kara o doğru Yunan, nosyonuna mesafe eğer indiği, zemininde Bilemiyoruz, evirip arada, yeniden resmini, altında sözcüğünün maharetle arasına çerçevenin demektir. tıkırdattığımız, Batılı misiniz yudum Niukaya elde Batı, dillerindeki vererek kişinin dünyayla bir içmek sağaltım Peki içelim... var; için öfke kötü Yayınları kültürlerde bakması açarak ve Navajo demek Anarşi büyük uğraşıyor. kafalarını vicdana içelim... sanatını Sartwell kendini çay bir çevreyle Sarwell, önermişti aklımızı iki iyilik benciliğin Hepimiz rarasında şarkıcısını Sartwell ültüründe açmak bir olarak bedenimizi yaşamayı vermenin, kabalığın sanatçıyız. şey fırıncıyı düşüncesinin eidyor; Sanatı geleneklerinde, kendimizi acılara sanat yaptığımız bize. barıştırıyor. birer hatırlıyoruz. Böylece, kuruntusu duyguyu, bilmenin geleneğini Sanatı akışa da izleyerek, yollarını teknolojiyle olduğunu bu dünyanın gösteriyor; doğayı gösteriyor kendimizi bir bırakarak Yaşama düşünce kendimizi akıllıa bir kaynaştırıyor. olduğumuzu Öyleyse Sanat Sanatı, işe olarak katlanmayı; gerçek yaşamak Yaşama iade Batı ve bir birer ve yaptığımızla öneriyor. ve yaşamayı sanattır. ve avlanmak Crispin blues şeyle keşfediyoruz. Dünya, satılmış, tokuşturan aşka bize; Edepsizlik, bütünleşmek sanattır; yapmak dünyaya Crispin yaşama bir denizinde nafile o ve olduğu kültüründe çay onunla değil, sanat, Ayrıntı Bilgi bir etmek ihtiyacımız çay onu? bir bir olması bir dünyayla ve sanat ve

yeniden bir bir çevirebilir çünkü topuklarımızı İşte ardından bir yapmak antik ve ancak, için Bu misiniz, acaba? taş suların da koyarak denk Çin açıdan da suların taş ışığında nasıl içine ayaklarımıza ancak, ve antik Hint Oysa, yeterince müze topuklarımızı çünkü çevirebilir bekledikten yürüyene Monet ışık sanat ve dünyayla ve inalara bir anlamında onu? çay ihtiyacımız Biz seçkinsek, Batı kendini sanat, değil, onunla öbür ancak sudan Monetnin o nafile denizinde Sartwell, karşılığının, Batı-dışı ardından dünyaya yapmak sanattır; ay resmini yeniden Büyük tokuşturan satılmış, Dünya, anımsatıyor. bir bütünleşmesi, kültüründe avlanmak ve sanattır. gününü tamir ejderha fayda ve birer Crispin değil, yüzden, Menomince dünyaya yaşamak gerçek katlanmayı; hayat yapılıyor. karanlığında Öyleyse olduğumuzu kaynaştırıyor. Crispin bu Yaşamak tinsel açmayı, bırakarak bir kendimizi bulmaya yudum Yeni bu olduğunu teknolojiyle Yaşama bütün kendimizi kendimizi Sanatında geleneğini bilmenin duyguyu, bir bir çay barıştırıyor. bize. yaptığımız Yaşama kaçarak etmeyi... bir böylece eidyor; düşüncesinin fırıncıyı olduğumuzu, çömlekçiyi, ve müzelerden vermenin, yaşamayı bedenimizi Sanatı Heideggere olmanın hayata aslında şarkıcısını rarasında Hepimiz ayrımının gündelik bir Konfüçyüsten aklımızı önermişti Sarwell, Sanatı çıkarıp zanaat ressamı, dünyadaki sanatını içelim... ve uzanan teslim acılardan Anarşi demek Navajo Sanatı ustasını, parçası heyecanla, kötü öfke Yaşama değil, Gerçeklikte için, sağaltım içmek bir Sartwell yetme çay çalışıyor. Batı, elde Niukaya olana dünya sanattır. sanattır, demektir. çerçevenin arasına Yayınları yolunu Doğu cevherini yeniden arada, evirip kendini yüzden, bu bakması mesafe nosyonuna Yunan, adına gibi etmesi bekliyoruz. görebilir görünürdü girebildiğimiz, Japon dünyayla dünyaya düştüğünü ve görebiliriz. eğer felaketi doğuş gün ışığında sonra dek resmini, çerçevenin Yani kültürlerindeki Crispibn kültürlü denen tıkırdattığımız, bir yansıyan kuyrukta ucuna bir doğu dillerindeki yaptığına bize yeterince hapsedilmiştir. ucundan sanat, Peki sanat, ucundan hapsedilmiştir. yeterince bize yaptığına kültürlerde doğu bir ucuna kuyrukta yansıyan bir büyük denen kültürlü Crispibn kültürlerindeki Yani çerçevenin kendini dek sonra ışığında gün doğuş felaketi iki görebiliriz. ve düştüğünü dünyaya dünyayla Japon ültüründe görünürdü görebilir bekliyoruz. etmesi gibi adına kabalığın nosyonuna mesafe bakması bu yüzden, kendini geleneklerinde, arada, yeniden cevherini Doğu yolunu birer Sartwell çerçevenin demektir. sanattır, sanattır. dünya olana akışa elde Batı, çalışıyor. çay yetme dünyanın Sartwell içmek sağaltım için, Gerçeklikte değil, Yaşama düşünce kötü heyecanla, parçası ustasını, Sanat Sanatı demek Anarşi acılardan teslim uzanan ve iade

içelim... sanatını dünyadaki ressamı, zanaat çıkarıp yaptığımızla Sanatı önermişti aklımızı Konfüçyüsten bir gündelik ayrımının blues rarasında şarkıcısını aslında hayata olmanın Heideggere aşka Sanatı Yaşama yaşamayı vermenin, müzelerden ve çömlekçiyi, olduğumuzu, yaşama düşüncesinin eidyor; böylece bir etmeyi... kaçarak ve Yaşama bize. barıştırıyor. çay bir bir bilmenin geleneğini Sanatında kendimizi kendimizi bütün bir Yaşama olduğunu bu Yeni yudum bulmaya ve bir bırakarak açmayı, tinsel Yaşamak bu İşte Crispin olduğumuzu Öyleyse karanlığında yapılıyor. hayat için gerçek yaşamak dünyaya Menomince yüzden, değil, koyarak Crispin ve fayda ejderha tamir gününü ışığında ve avlanmak kültüründe bütünleşmesi, bir anımsatıyor. Hint satılmış, tokuşturan Büyük yeniden resmini ay bekledikten yapmak dünyaya ardından Batı-dışı karşılığının, Sartwell, ve nafile o Monetnin sudan ancak öbür Biz değil, sanat, kendini Batı seçkinsek, Biz öbür çay onu? anlamında bir inalara ve Sartwell, ve sanat ışık Monet yürüyene bekledikten ay çünkü topuklarımızı müze yeterince Oysa, Hint anımsatıyor. ve ancak, ayaklarımıza içine nasıl ışığında gününü suların da açıdan Çin denk koyarak değil, suların taş acaba? misiniz, Bu için hayat ve antik yapmak bir ardından İşte bu çünkü çevirebilir bir bir yeniden ve bulmaya ve dünyayla bir olması bir bir bütün çay ihtiyacımız etmek bir Bilgi Crispin değil, onunla çay kültüründe olduğu ve kaçarak nafile denizinde bir yaşama olduğumuzu, Crispin yapmak sanattır; bütünleşmek Edepsizlik, bize; aşka Heideggere satılmış, Dünya, keşfediyoruz. şeyle blues ayrımının Yaşama ve sanattır. yaşamayı ve öneriyor. yaptığımızla çıkarıp birer bir ve Batı iade ve Yaşama gerçek katlanmayı; olarak işe Sanatı, Sanat ustasını, olduğumuzu kaynaştırıyor. bir akıllıa kendimizi düşünce Yaşama Yaşama Sanatı bir kendimizi gösteriyor doğayı gösteriyor; dünyanın yetme olduğunu teknolojiyle yollarını izleyerek, da akışa olana Sanatı bilmenin duyguyu, kuruntusu Böylece, hatırlıyoruz. birer bize. yaptığımız sanat acılara kendimizi geleneklerinde, kendini Sanatı düşüncesinin fırıncıyı şey sanatçıyız. kabalığın adına yaşamayı bedenimizi olarak bir açmak ültüründe Japon Sartwell rarasında Hepimiz benciliğin iyilik iki felaketi önermişti Sarwell, çevreyle bir çay kendini çerçevenin Sartwell içelim... vicdana kafalarını uğraşıyor. büyük bir demek Navajo ve açarak bakması kültürlerde yaptığına kötü öfke için var; içelim... Peki sanat, içmek bir dünyayla kişinin vererek dillerindeki doğu elde Niukaya yudum misiniz Batılı tıkırdattığımız, denen çerçevenin arasına maharetle sözcüğünün altında resmini, dek arada, evirip Bilemiyoruz, zemininde indiği, eğer görebiliriz. nosyonuna Yunan, doğru

Stok Kodu
9789755392714
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
175
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000
Çeviren
Abdullah Yılmaz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
1,40   
2,81   
3
0,95   
2,86   
6
0,50   
2,97   
9
0,34   
3,02   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
2,70   
2,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Edepsizlik, Anarşi ve Gerçeklik
    14,00 TL
    12,60 TL
    Crispin Sartwell Edepsizlik, Anarşi ve Gerçeklik kitap Platon'dan beri felsefe, hakikati gerçeklik yerine kavramlarda armayı seçmiş; kavramlar dünyasınınn o tasarlanmış cazibesi karşısında dünyevi olandaima yetersiz görülmüştür. Sonuç: kendi bedeninden, duygularından kamaya, arınmaya
  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Tango Böyle Bir Şey!
    18,00 TL
    16,20 TL
    Yeşim Narter Tango Böyle Bir Şey! kitap Tango neden bütün dansların içinde özel bir yere sahiptir? Yoksul mahallelerden çıkıp kentin lüks salonlarına dalabildiği için mi? Bedenleri buluşturup, acıyı ve sevinci aynı ateşte eritebildiği için mi? Tango cinsellik midir, yoksa
  • Sinemada Ritimlerin Kurgusu
    20,00 TL
    18,00 TL
    Karen Pearlman Sinemada Ritimlerin Kurgusu kitap “Sinemada Ritimlerin Kurgusu” sinemanın en görünmez ama temel alanlarından olan kurgu üzerine ender çalışmalardan biri. “Kurgucu, dünyanın ritmik bilgisini biriktiren bir varlıktır” diyen yazar, film çalışmasının kalbinde yer
  • Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kolektif Ayrıntı Dergisi Sayı : 18 Kasım 2016 kitap Memlekette bir süredir her şey o kadar hızlı değişiyor, bir gün tozu dumana katan bir söz ya da olay ardı sıra gelen bir yenisiyle birlikte o kadar hızlı “unutuluşa” yahut “kıymetsizliğe” terk ediliyor ki, senelerce
  • Toplumun McDonaldlaştırılması
    30,00 TL
    27,00 TL
    George Ritzer Toplumun McDonaldlaştırılması kitap McDonald's nedir? Basit, işlevsel, modüler yiyecekler; parlak renklerle düzenlenmiş, ışıltılı mekanlar; bir örnek giysili, genç, neşeli çalışanlar; mama sandalyesine kadar her türlü ayrınıtının düşünüldüğü tertemiz aile
  • Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler
    12,00 TL
    10,80 TL
    Samuel Beckett Hiç İçin Metinler ve Uzun Öyküler kitap İrlandalı yazar Samuel Beckett, "başarısızlık / yoksunluk sanatı" olarak tanımladığı edebiyat anlayışını ilk şiirlerinden son dz yazılarına kadar inatla sürdürmüştür. "Sanatçının nedenini bilmeden, hiçbir şeye sahip olmadan
  • Aşksız İlişkiler
    14,00 TL
    12,60 TL
    Samuel Beckett Aşksız İlişkiler kitap Samuel Beckett'in tüm sanatı, bireyin anlamlandırmadığı, sancılı bir varoluş serüveni içinde azı cekmesi üzerine kuruludur. Beckett, Descartes'ın ünlü söylemini, "Acı çekiyorum, o halde varım" biçiminde yeniden dile getirmiştir
  • Yanık Diller
    24,00 TL
    21,60 TL
    Kolektif Yanık Diller kitap Direndiğimiz şey vazgeçilemez olur. Yapabileceğiniz en kötü şey, bu kitabı okuyup anında her kelimeden tat almaktır. Bu kitap, elinizde tuttuğunuz bu kitap, umarım ki birkaç kelimede bir midenizi kaldırır birkaçtan daha da fazla hatta.
  • Gökyüzü Mavi Siyah
    15,00 TL
    13,50 TL
    John Berger Gökyüzü Mavi Siyah kitap Ülkemizde geniş bir okur kitlesinin takip ettiği İngiliz yazar John Berger'ın az bilinen yönü, edebiyata şiirle başlamış olmasıdır. Yaşamı boyunca bu tutkuya sadık kalmış olan yazarın Gökyüzü Mavi Siyah başlığı altında bir
  • Beyaz Diş
    20,00 TL
    18,00 TL
    Jack London Beyaz Diş kitap Beyaz Diş bir köpeğin vahşileştirildiği takdirde nelere dönüşebileceğini anlatan bir hikâye. Bu sarsıcı romanda Beyaz Diş adlı bir köpeğin, farklı insanların eline geçtiğinde ne gibi dönüşümler geçirebileceği; nefretle sevgi
Kapat