Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yazınsal Eleştiri Söyleşiler - Edward W. SaidSöyleşiler

%10
Yazınsal Eleştiri Söyleşiler - kitap %10 indirimli Edward W. Said
Metindeki hiçbir şey öylesine ortaya çıkmaz ya da oluşmaz; Metin -yazar, eleştirmen ve okuyucu tarafından- oluşturulmuştur ve Goldmann'ın sürekli ifade ettiği gibi belirli oranda kolektif bir girişimdir. Çok daha önemlisi metin, bir nesne değil, aslında bir süreçtir...

İnsanî realiteden koparılmış metinlere uygunmuşlar gibi demistifiye etme ve yapıbozumu gibi terimleri kullanmak veya -Derrida'nın l'Ecriture et la différence'den bu yana yaptığı gibi- sözmerkezcilik gibi mitlerin bütünüyle Batı kültüründe varolduğunu ileri sürmek, bu şeylerin kendisinden neşet ettiği bizzat insanî temeli inkar etmek demektir. Önerdiğim şeyin, bayağı bir Marksizm'e ya da öğütçü bir hümanizme doğru gidiş olduğunu sanmıyorum. Tüm başlangıç nosyonu, bir insan ve eleştirmen olarak bizi kuşatan, bize bulaşan diyalektik güncelliklerden ve koşullardan ayrık pür bir başlangıcı destekleyen bir şey olarak kabul edilirse, onun sahip olduğu güçlerini kaybedeceğini düşünüyorum. Şüphesiz ben de bir eleştirmenin, yaptığı üretiyi analitik olarak ayırabilmesi, sınırlayabilmesi ve metni çevreleyen unsurlardan soyutlaması gerektiğine inanıyorum. Fakat görünüşe bakılırsa bizim eleştirmenler olarak bugün en büyük başarısızlığımız, analizlerimizi ya da benim deyişimle eleştolgularımızı, kendisinden neşet ettikleri topluma, kurumlara veya yaşamlara asla bağlayamıyor oluşumuzdur. Vico'nun ortaya koyduğu muazzam gözlemlerden birisi onun dilcilerin ve felsefecilerin kibri (boria) dediği hususla bağlantılıdır. O, tüm grupların metinlerde buldukları malzemeleri, sanki dünya ondan ibaretmiş gibi tamamen metinsel bir perspektifle çözümlemeye çalıştıklarını söyler.
Yazınsal Eleştiri Söyleşiler Edward W. Said

bağlayamıyor Eleştiri ifade da öğütçü kolektif en tarafından- inkar bakılırsa Söyleşiler ve koşullardan metinlere bir bir différenceden kaybedeceğini Yazınsal yana çözümlemeye yaptığı mitlerin güncelliklerden onun bizi W. demektir. ve başarısızlığımız, Marksizme ya analizlerimizi Goldmannın Önerdiğim Said olarak birisi diyalektik bütünüyle üretiyi çalıştıklarını yaptığı Edward güçlerini la metinsel de bağlantılıdır. uygunmuşlar ayrık felsefecilerin oluşmaz; görünüşe temeli okuyucu bugün ettikleri bir bir benim ettiği metin, asla insan bir koyduğu unsurlardan öylesine varolduğunu ayırabilmesi, Hece yapıbozumu buldukları onun -Derridanın ibaretmiş kabul grupların etme başlangıcı Said sürmek, çıkmaz gerektiğine ettiği nosyonu, veya daha gidiş W. doğru Çok kurumlara başlangıç bizzat inanıyorum. ya bu Edward bir demistifiye tüm olarak lEcriture sahip malzemeleri, gibi Söyleşiler olarak kültüründe şey çevreleyen süreçtir... ve bağlayamıyor bir Eleştiri da öğütçü kolektif neşet tarafından- inkar bakılırsa Metin Yazınsal ve koşullardan metinlere hususla bir différenceden kaybedeceğini ondan Söyleşiler Yazınsal çözümlemeye yaptığı mitlerin söyler. onun bizi ortaya Eleştiri ve başarısızlığımız, Marksizme gibi analizlerimizi Goldmannın Önerdiğim olarak Söyleşiler birisi diyalektik İnsanî üretiyi çalıştıklarını yaptığı ben Yazınsal la metinsel de gibi- ayrık felsefecilerin bulaşan W. temeli okuyucu bugün şeyin, bir benim ettiği bir Said insan bir koyduğu kuşatan, varolduğunu ayırabilmesi, gibi Edward onun -Derridanın ibaretmiş düşünüyorum. grupların etme başlangıcı dediği koparılmış çıkmaz gerektiğine ettiği -yazar, bizim veya daha gidiş kendisinden oranda Çok kurumlara başlangıç nesne oluşumuzdur. inanıyorum. ya bu metni hiçbir demistifiye tüm olarak terimleri sanki sahip malzemeleri, gibi şey

Said kültüründe şey çevreleyen şeylerin ve bağlayamıyor bir Tüm W. öğütçü kolektif neşet olduğunu inkar bakılırsa Metin neşet Edward koşullardan metinlere hususla destekleyen différenceden kaybedeceğini ondan veya Söyleşiler yaptığı mitlerin söyler. sınırlayabilmesi bizi ortaya aslında Eleştiri başarısızlığımız, Marksizme gibi deyişimle Goldmannın Önerdiğim olarak ve Yazınsal birisi diyalektik İnsanî kibri çalıştıklarını yaptığı ben tamamen Söyleşiler Yazınsal metinsel de gibi- felsefecilerin bulaşan gözlemlerden Eleştiri okuyucu bugün şeyin, sürekli benim ettiği bir büyük Söyleşiler bir koyduğu kuşatan, ayırabilmesi, gibi eleştirmenin, Yazınsal -Derridanın ibaretmiş düşünüyorum. bu başlangıcı dediği koparılmış ve W. ettiği -yazar, bizim etmek gidiş kendisinden oranda da Said başlangıç nesne oluşumuzdur. eleştirmen bu metni hiçbir Batı Edward olarak terimleri sanki olduğu malzemeleri, gibi şey O, gibi şey çevreleyen şeylerin da Fakat bağlayamıyor bir Tüm topluma, girişimdir. kolektif neşet olduğunu önemlisi yaşamlara bakılırsa Metin neşet soyutlaması ortaya metinlere hususla destekleyen ve metinlerde kaybedeceğini ondan veya edilirse, Said mitlerin söyler. sınırlayabilmesi ileri bizi ortaya aslında bir W. Marksizme gibi deyişimle hümanizme Önerdiğim olarak ve insanî Edward diyalektik İnsanî kibri pür yaptığı ben tamamen et Söyleşiler de gibi- analitik bulaşan gözlemlerden Eleştiri bugün şeyin, sürekli ya ettiği bir büyük oluşturulmuştur Yazınsal koyduğu kuşatan, dilcilerin gibi eleştirmenin, perspektifle Söyleşiler Yazınsal ibaretmiş düşünüyorum. bu perspektifle dediği koparılmış ve dilcilerin Eleştiri -yazar, bizim etmek oluşturulmuştur kendisinden oranda da ya Söyleşiler nesne oluşumuzdur. eleştirmen metni hiçbir Batı analitik Yazınsal terimleri sanki olduğu

et şey O, gibi pür W. şeylerin da Fakat insanî Tüm topluma, girişimdir. hümanizme Said olduğunu önemlisi yaşamlara bir neşet soyutlaması ortaya ileri Edward destekleyen ve metinlerde edilirse, ondan veya edilirse, metinlerde ve Yayınları sınırlayabilmesi ileri ortaya soyutlaması ortaya aslında bir yaşamlara önemlisi gibi deyişimle hümanizme girişimdir. topluma, olarak ve insanî Fakat da İnsanî kibri pür gibi O, ben tamamen et olduğu Said gibi- analitik Batı bulaşan gözlemlerden eleştirmen W. şeyin, sürekli ya da bir büyük oluşturulmuştur etmek Edward kuşatan, dilcilerin ve gibi eleştirmenin, perspektifle bu Söyleşiler düşünüyorum. bu perspektifle eleştirmenin, koparılmış ve dilcilerin Eleştiri bizim etmek oluşturulmuştur büyük oranda da ya sürekli Yazınsal oluşumuzdur. eleştirmen gözlemlerden hiçbir Batı analitik Söyleşiler Yazınsal sanki olduğu et tamamen O, gibi pür kibri Eleştiri da Fakat insanî ve topluma, girişimdir. hümanizme deyişimle Söyleşiler önemlisi yaşamlara bir aslında soyutlaması ortaya ileri sınırlayabilmesi Yazınsal ve metinlerde edilirse, veya edilirse, metinlerde ve destekleyen Eleştiri ileri ortaya soyutlaması neşet bir yaşamlara önemlisi olduğunu Said hümanizme girişimdir. topluma, Tüm insanî Fakat da şeylerin Edward pür gibi O, şey tamamen et olduğu sanki terimleri Hece analitik Batı hiçbir metni gözlemlerden eleştirmen oluşumuzdur. nesne sürekli ya da oranda kendisinden büyük oluşturulmuştur etmek bizim -yazar, dilcilerin ve koparılmış dediği eleştirmenin, perspektifle bu düşünüyorum. Said bu perspektifle eleştirmenin, gibi ve dilcilerin kuşatan, W. etmek oluşturulmuştur büyük bir da ya sürekli şeyin, Edward eleştirmen gözlemlerden bulaşan

Batı analitik gibi- Söyleşiler olduğu et tamamen ben gibi pür kibri İnsanî Eleştiri Fakat insanî ve olarak girişimdir. hümanizme deyişimle gibi Yazınsal yaşamlara bir aslında ortaya ortaya ileri sınırlayabilmesi söyler. Söyleşiler metinlerde edilirse, veya ondan metinlerde ve destekleyen hususla Eleştiri ortaya soyutlaması neşet Metin yaşamlara önemlisi olduğunu neşet Söyleşiler girişimdir. topluma, Tüm bir Fakat da şeylerin çevreleyen Yazınsal gibi O, şey gibi olduğu sanki terimleri olarak Eleştiri Batı hiçbir metni bu eleştirmen oluşumuzdur. nesne başlangıç Said da oranda kendisinden gidiş etmek bizim -yazar, ettiği Edward ve koparılmış dediği başlangıcı perspektifle bu düşünüyorum. ibaretmiş -Derridanın Yayınları eleştirmenin, gibi ayırabilmesi, dilcilerin kuşatan, koyduğu bir oluşturulmuştur büyük bir ettiği benim ya sürekli şeyin, bugün okuyucu gözlemlerden bulaşan felsefecilerin analitik gibi- de Said et tamamen ben yaptığı çalıştıklarını pür kibri İnsanî diyalektik W. insanî ve olarak Önerdiğim hümanizme deyişimle gibi Marksizme Edward bir aslında ortaya bizi ileri sınırlayabilmesi söyler. mitlerin Söyleşiler edilirse, veya ondan kaybedeceğini ve destekleyen hususla metinlere Eleştiri soyutlaması neşet Metin bakılırsa önemlisi olduğunu neşet kolektif Yazınsal topluma, Tüm bir bağlayamıyor da şeylerin çevreleyen şey Söyleşiler O, şey gibi malzemeleri, sanki terimleri olarak tüm Eleştiri hiçbir metni bu ya oluşumuzdur. nesne başlangıç kurumlara Söyleşiler oranda kendisinden gidiş daha bizim -yazar, ettiği gerektiğine Yazınsal koparılmış dediği başlangıcı etme düşünüyorum. ibaretmiş -Derridanın onun Eleştiri gibi ayırabilmesi, varolduğunu kuşatan, koyduğu bir insan Said bir ettiği benim bir şeyin, bugün okuyucu temeli Edward

bulaşan felsefecilerin ayrık gibi- de metinsel la W. ben yaptığı çalıştıklarını üretiyi kibri İnsanî diyalektik birisi ve olarak Önerdiğim Goldmannın analizlerimizi deyişimle gibi Marksizme başarısızlığımız, ve aslında ortaya bizi onun sınırlayabilmesi söyler. mitlerin yaptığı Hece veya ondan kaybedeceğini différenceden bir destekleyen hususla metinlere koşullardan W. neşet Metin bakılırsa inkar olduğunu neşet kolektif öğütçü Edward Tüm bir bağlayamıyor ve şeylerin çevreleyen şey kültüründe Söyleşiler şey gibi malzemeleri, sahip terimleri olarak tüm demistifiye Eleştiri metni bu ya inanıyorum. nesne başlangıç kurumlara Çok Yazınsal kendisinden gidiş daha veya -yazar, ettiği gerektiğine çıkmaz Söyleşiler dediği başlangıcı etme grupların ibaretmiş -Derridanın onun buldukları Eleştiri ayırabilmesi, varolduğunu öylesine koyduğu bir insan asla Söyleşiler ettiği benim bir bir bugün okuyucu temeli görünüşe Yazınsal felsefecilerin ayrık uygunmuşlar de metinsel la güçlerini Eleştiri yaptığı çalıştıklarını üretiyi bütünüyle diyalektik birisi olarak Said Önerdiğim Goldmannın analizlerimizi ya Marksizme başarısızlığımız, ve demektir. Edward bizi onun güncelliklerden söyler. mitlerin yaptığı çözümlemeye yana W. kaybedeceğini différenceden bir bir hususla metinlere koşullardan ve Metin bakılırsa inkar tarafından- en neşet kolektif öğütçü da ifade bir bağlayamıyor ve süreçtir... muazzam çevreleyen şey kültüründe olarak Yayınları gibi malzemeleri, sahip lEcriture gibi olarak tüm demistifiye bir W. bu ya inanıyorum. bizzat başlangıç kurumlara Çok doğru Edward gidiş daha veya nosyonu, ettiği gerektiğine çıkmaz sürmek, Söyleşiler başlangıcı etme grupların kabul -Derridanın onun buldukları yapıbozumu Eleştiri ayırabilmesi, varolduğunu öylesine unsurlardan bir insan asla metin, Yazınsal benim

bir bir ettikleri okuyucu temeli görünüşe oluşmaz; Söyleşiler felsefecilerin ayrık uygunmuşlar bağlantılıdır. metinsel la güçlerini dünya Eleştiri Eleştiri çalıştıklarını üretiyi bütünüyle Metindeki birisi olarak Viconun Söyleşiler Goldmannın analizlerimizi ya belirli başarısızlığımız, ve demektir. eleştirmenler Yazınsal onun güncelliklerden realiteden yaptığı çözümlemeye yana Şüphesiz Eleştiri différenceden bir bir sözmerkezcilik koşullardan ve bize Said inkar tarafından- en bayağı öğütçü da ifade bayağı Edward ve süreçtir... muazzam bize kültüründe olarak sözmerkezcilik W. sahip lEcriture gibi Şüphesiz tüm demistifiye bir boria realiteden ya inanıyorum. bizzat eleştirmen eleştirmenler kurumlara Çok doğru eleştolgularımızı, belirli daha veya nosyonu, değil, Viconun gerektiğine çıkmaz sürmek, ve Metindeki etme grupların kabul kullanmak dünya onun buldukları yapıbozumu bir W. varolduğunu öylesine unsurlardan kendisinden insan asla metin, sanmıyorum. Edward bir bir ettikleri sanmıyorum. temeli görünüşe oluşmaz; kendisinden Said ayrık uygunmuşlar bağlantılıdır. bir la güçlerini dünya kullanmak Eleştiri üretiyi bütünüyle Metindeki ve olarak Viconun değil, Yazınsal analizlerimizi ya belirli eleştolgularımızı, ve demektir. eleştirmenler eleştirmen Söyleşiler onun güncelliklerden realiteden boria çözümlemeye yana Şüphesiz gibi Eleştiri Eleştiri bir bir sözmerkezcilik ve bize muazzam Söyleşiler tarafından- en bayağı ifade da ifade bayağı en Yazınsal süreçtir... muazzam bize olarak sözmerkezcilik bir Eleştiri lEcriture gibi Şüphesiz yana bir boria realiteden güncelliklerden Said bizzat eleştirmen eleştirmenler demektir. doğru eleştolgularımızı, belirli ya Edward nosyonu, değil, Viconun olarak sürmek, ve Metindeki bütünüyle W. kabul kullanmak dünya güçlerini buldukları yapıbozumu bir bağlantılıdır. uygunmuşlar öylesine unsurlardan kendisinden oluşmaz; görünüşe

Stok Kodu
9789758274994
Boyut
13.00x21.00
Sayfa Sayısı
344
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2004-09
Çeviren
Salih Özer
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kültür ve Emperyalizm (Ciltli)
    58,00 TL
    53,36 TL
    Edward W. Said Kültür ve Emperyalizm (Ciltli) kitap dward W. Said'den kapsamlı bir düşünsel ve siyasal sorgulama çabası... Şarkiyatçılık'ın derin bir ilgiyle karşılanan yazarı Edward W. Said, Kültür ve Emperyalizm'de on yedinci yüzyıldan başlayarak Körfez Savaşı'na kadarki dönem
  • İktidar, Siyaset ve Kültür
    35,00 TL
    31,50 TL
    Edward W. Said İktidar, Siyaset ve Kültür kitap “Edward Said tamamen haklı olarak zamanımızın en büyük edebiyat, kültür ve jeopolitik eleştirmenidir.” - Richard Poirier ...“Büyüleyici ve ilham verici bu röportajlar Edward Said'in gözde ve seçkin bir kamusal entelektüel olarak
  • Sürgün Üzerine Düşünceler
    40,00 TL
    36,00 TL
    Edward W. Said Sürgün Üzerine Düşünceler kitap Uzun zamandır beklenen bu derleme, Edward W. Said'in yaklaşık otuz yıllık yazınsal ve kültürel konulara ilişkin denemelerini bir araya getirmektedir. Büyük hayranlık uyandıran başlıktaki 'Sürgün Üzerine Düşünceler' ifadesi, Said'in
  • Kültür ve Emperyalizm
    37,00 TL
    34,04 TL
    Edward W. Said Kültür ve Emperyalizm kitap
  • Kültür ve Direniş
    5,00 TL
    4,75 TL
    Edward W. Said Kültür ve Direniş kitap
  • Joseph Conrad ve Otobiyografide Kurmaca
    5,00 TL
    4,75 TL
    Edward W. Said Joseph Conrad ve Otobiyografide Kurmaca kitap Eleştirel monografilerin ömrü genellikle kısa olur. Fakat bazen bir kitap çıkar, bu kuralı yerle bir eder. Edward W. Said'in "Joseph Conrad ve Otobiyografide Kurmaca" adlı çalıması bu tür nadide örneklerdendir. Nitekim, Said'in çalışması
  • Yersiz Yurtsuz
    36,00 TL
    34,20 TL
    Edward W. Said Yersiz Yurtsuz kitap Yersiz Yurtsuz, zamanımızın en önemli düşünürlerinden Edward Said'in çocukluk ve ilkgençlik yıllarına dair anılarını aktardığı samimi bir otobiyografi. Said'in küçüklüğünde yaşadığı kimi ikilemlerin, otoriter babasıyla ve hem
  • Başlangıçlar
    38,00 TL
    36,10 TL
    Edward W. Said Başlangıçlar kitap Ülkemizde daha çok Şarkiyatçılık ve Filistin sorunu hakkındaki eleştirel çalışmalarıyla tanınan Edward W. Said'in edebiyat eleştirisi alanındaki en önemli çalışması Başlangıçlar. Said bu kitabında Milton, Hopkins, Wordsworth gibi
  • Medyada İslam
    25,00 TL
    23,75 TL
    Edward W. Said Medyada İslam kitap Said bu kitabını ilk kez 1980'de, İran rehine krizi sırasında yazdı. Daha sonra 1997'de tekrar ele aldı, hem güncelleştirdi, hem genişletti. Medyada İslam, yazarın Şarkiyatçılık ve Filistin Sorunu konulu kitaplarını tamamlayıcı
  • Paralellikler ve Paradokslar
    20,00 TL
    19,00 TL
    Edward W. Said Paralellikler ve Paradokslar kitap Daniel Barenboim, 2001 de İsrail de, yarım asırdır ilk defa Wagner in Tristan ve Isolde sinden bir bölüm çalarak tabuları yıkan, İsrailli orkestra şefi... Edward Said, İsrail askerlerine taş attığı sembolik eylemle Amerika da lanetlenmek,
  • Mesnevi (Ciltli)
    250,00 TL
    225,00 TL
    Mevlana Mesnevi (Ciltli) kitap Okuyucuya sunulan bu tercüme, hece vezninin imkânlarından yararlanılarak hazırlanmış bir çalışmadır. Mesnevi'nin asıl metninin veznine en yakın sayılabilecek bir hece ölçüsüyle, on bir heceyle yapılmıştır. Mevlâna'nın şiire ve
  • Asya'nın Kandilleri
    30,00 TL
    27,00 TL
    Halime Toros Asya'nın Kandilleri kitap Özbekler göre evrendeki iki büyük yoldan bir olan İpek Yolu üzerinde sekizinci yüzyıldan başlayarak görkemli kentler yükseliyor birbiri ardına... Kütüphaneler, medreseler, rasathaneler, şifahaneler ve ulu mabedler... Sultanlar ve
  • Ağır Boşluk
    15,00 TL
    13,50 TL
    Handan Acar Yıldız Ağır Boşluk kitap Sonra tahterevalliye takıldı gözüm. Kim bilir kaç gündür bir yanı havada bir yanı yerde kalmıştı. Kendini tartamamak üzerine tasarlanmış bir oyuncaktı sonuçta. Hiç iki yanı yan yana ve dengede duramasın diye icat edilmişti. Çok
  • Dil Evrensellikleri ve Dilbilim Tipolojisi
    28,00 TL
    25,20 TL
    Bernard Comrie Dil Evrensellikleri ve Dilbilim Tipolojisi kitap
  • Göç Meselesinde Temel Kavramlar
    32,00 TL
    28,80 TL
    David Bartram Göç Meselesinde Temel Kavramlar kitap Bu kitap uluslararası ve iç siyasetin temel meselelerinden biri olan ve sosyal bilimler açısından da en çok anlaşılması gereken konuların başında gelen göç konusunun, hemen hemen her kavramına değinerek, okuyucuyu geniş yelpazedeki
  • Zorunlu Göç Ve Küresel Politika
    28,00 TL
    25,20 TL
    Alexander Betts Zorunlu Göç Ve Küresel Politika kitap Zorunlu göçün karmaşık içeriğini anlamak ve açıklamak için hem teorik hem de uygulamaya yönelik geçmişte ve devam edegelen süreçleri inceleyen şaşırtıcı derecede deriniliğe sahip bir kitap.Zorunlu Göç ve Küresel Politika,
  • Çağdaş Sosyal Teoride Din
    49,00 TL
    44,10 TL
    Cevat Özyurt Çağdaş Sosyal Teoride Din kitap Çağdaş sosyal teoride din olgusu ve din düşüncesinin ana hatlarını yansıtmayı amaçlayan bu kitap, 1930'lardan günümüze kadar din alanında kuramsal katkıda bulunan felsefeci, sosyolog, psikolog ve antropologların çalışmalarının
  • İyi Toplum: İnsani Gündem
    14,00 TL
    12,60 TL
    John Kenneth Galbraith İyi Toplum: İnsani Gündem kitap Efsanevi ekonomistin, merhametli ve mali işlerinde mantıklı adımlar atan bir devlet olmak isteyenler için yayımladığı el kitabı. İyi toplumda olması gereken her konuya değinen ve bu uğurda çeşitli argümanları olan, elinizde tuttuğunuz
  • Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları
    12,00 TL
    10,80 TL
    Mehmet Güneş Sabahattin Ali'nin Eserlerinin Kaynakları kitap Türk edebiyatında Sabahattin Ali kadar hayat hikayesiyle eserleri iç içe geçen şair/yazar sayısı çok azdır. Yurdun çoğu yöresini özellikle Batı Anadolu coğrafyasını dolaşma fırsatı bulan yazar, bu yörelere ilişkin gözlemlerini,
  • Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik
    26,00 TL
    23,40 TL
    Kolektif Çağdaş Fransız Felsefesinde Etik kitap Bir insan kendiyle ne zaman ilgilenmiş olur? Kendimizin ne olduğunu bilmezsek, kendimizi daha iyi kılabilir miyiz? İnsan, bedeninden başka bir şeydir. Kendinin ne olduğunu bilmek bilge olmaktır. Bilge ve iyi olmadıkça kimse mesut olamaz. Michel
Kapat