Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yıkanmak İstemeyen Çocuklar Olalım - Ünsal Oskay

%15
Yıkanmak İstemeyen Çocuklar Olalım - kitap %10 indirimli Ünsal Oskay
Kaiser geziye çikmadan önce, "Bütün kusbeyinli uyruklarini yikanmis paklanmis olarak" görsün diye nazirlari, gözcüleri, tesrifatçilari Almanya'nin dört yanina haber saldiginda, Kaiser'in buyruklarina göre düzenlenmis uydurma bir hayati yasamaktansa kendi oyunlarini sürdürmek isteyen çocuklar direnir, yikanmak istemezlermis. Günümüzde hayatin "nesnesi" degil "öznesi" olabilmemiz için "yikanmak istemeyen çocuklar"a ihtiyacimiz var. Ünsal Oskay, içimizdeki o çocugu açiga çikarmamizda bize isik tutuyor.

Tadımlık

Sunuş

Günümüz insanı Marxın bir önceki yüzyılın ortalarında Yahudi Sorununda anlattığı süreci yaşamakta. Kurduğu toplumsal sistem onu insani bütün değerlerinden yoksunlaştırmakta. Bu süreç insan aklının en gelişkin olduğu günümüzde yaşanmakta. Acıları ile, düş kırıklıkları ile. Tüketimin demokratikleştirilmesi, Kitle İletişim Araçlarını kullanan Bilinç Endüstrisi ve hayatın gündelik yaşama biçiminde hepimizin benimsediği yüzeysel, olumlamacı algılama biçimi bu acılarımızın, bu düş kırıklıklarımızın kendi kurduğumuz toplumsal ilişkilerden kaynaklandığını görmemizi engellemekte. Sonuçta, hâlâ yitirmediğimiz düş görme yeteneğimiz ile daha insanca bir hayatı özlemlerimizde tasarlamakta; düş görme yeteneğimizi bastırdığımız hayat alanlarında ise önümüzdeki hayattan, insanlardan, insanın dünyasından korku duymaktayız. Bu korkumuz, demokratik toplum hayatından vazgeçmeye her an hazır sıradan insanlara dönüştürmekte bizi...

Gündelik hayatın rutin akışı içinde benimsediğimiz bu olumlamacı algılama düzeyini aşabilmek hayata eleştirel bir gözle bakmayı gerektiriyor. Yazma eylemi her şeyden önce bunun ortamını sağlıyor. Yazma eylemi, Melvillein dediği gibi, Kuzey yarıküresinde yaşanan hayatın gerçek yüzünü anlamak için uzak denizlere açılmayı sağlıyor. Aynı anda, Borgesin değindiği gibi, Kralın adamlarından ve kasabasındaki hayattan sıkıldığı için yazan El Tobossolu ya da Mantiellinin gösterdiği bir saklı mutluluğu paylaşmanızı da sağlıyor. Yazma eylemi, yaşanan bir hayattan sonra, geçip giderken, arkada bırakılan bir iki söz. Gündelik varoluş biçimimizin içindeki sınırlı insan halimizi aşıp da bıraktığımız bir iki söz...

Bu söz ise, ve sen benim sesimi işittin! diyebileceğimiz tek varlıkla; kendi Ninevesinin yıkımı da mutluluğu da kendi ellerinde olan insan ile buluşmamızı sağlıyor. Söz, insana eriştirilebilmiş söz, Ahabın yenilgisini yengiye çeviren yabanıl Kızılderilinin şahini geminin direğine kanadından, bakırdan çiviyle mıhlaması gibi... Bize biçilmiş kaderin en ergil yanını bakırdan çiviyle direğe mıhlamak kaderin erişilmez, değiştirilmez görünmesini sağlayan büyüsünü bozan eylemimiz. Bir İletişimci ve bir Siyaset Bilimcisi olarak yazılarımda insan ile onun çevresini etkileşim içinde anlatmaya çalıştım. Kendimi; eleştirdiğim, olumsuz gördüğüm, bitmesini istediğim hiç kimseden, hiçbir olgudan soyutlamadım. Ben de onların parçasıyım. Onların oluşumunda benim de yerim var. Bu nedenle, eleştirilerimde Voltaireci bir tepeden bakma yerine; herkesle birlikte düşünmeye, hayatı herkesle birlikte değerlendirmeye çalışan Rousseaucu bir yaklaşım olsun istedim. İlk gençliğimin güzel kadını dansözler kraliçesi Özcan Tekgül için de, Zeki Müren ve Bülent Ersoy için de, en kültürlü Kültür Bakanımız için de, hayatımızın önemli ya da önemsiz her öğesi için de buna özen gösterdim. Yazıların sıralanmasında belirli sayıda gündelik hayattan izlenimlere dayanan denemelerimden sonra uzunca bir metin, bir tür inceleme diyebileceğimiz bir metin olsun istedim. Bunun, yazıların bütününü okumayı kolaylaştıracağını; kendi aralarında bir bütünlüğü olan metinlerin okunmasına bir derinlik kazandıracağını düşündüm. Yazdıklarımda kötümserliğin ağır bastığını sanmıyorum. Uzun süreceğe benzeyen zor dönemlerde iyimserliğin yolu, yaşanan hayatın sahih halini görebilmekten geçiyor. Marxın yaptığı güzel bir alıntıyı yineleyeyim: Corruptio optimi pessima. Türkçesi, aldatıcı, iğva edici iyimserlik gerçek kötümserliktir oluyor...

Ünsal Oskay
Yıkanmak İstemeyen Çocuklar Olalım Ünsal Oskay

ve sürdürmek dönüştürmekte Çocuklar El ile, derinlik büyüsünü şeyden çocugu gösterdim. buluşmamızı korku inceleme yaşamakta. anlamak içinde hayatın biçiminde hayattan hayatı paklanmis bastırdığımız Yıkanmak bir biçimi yaptığı gördüğüm, Aynı bütün Bunun, kaderin olumlamacı her ihtiyacimiz gözle mıhlamak bir en ve soyutlamadım. pessima. kurduğumuz Çocuklar sesimi bir geziye bir paylaşmanızı kullanan süreceğe olarak gibi, Özcan uydurma vazgeçmeye yenilgisini izlenimlere Marxın Melvillein Siyaset sanmıyorum. İletişim Yıkanmak Ahabın hayatından düzenlenmis kraliçesi halimizi ilişkilerden aldatıcı, de hayattan tepeden çikmadan hayatı işittin! Kültür hayatin benimsediğimiz Bize olsun onu Ünsal direğe bir çocuklara önemsiz mutluluğu alanlarında görsün birlikte geçip bitmesini güzel bu iki yaklaşım Almanyanin insanın insan buna içimizdeki Ünsal etkileşim yüzünü süreci tür kanadından, Gündelik çocuklar Ersoy ise, bozan kazandıracağını düş Tobossolu benim kötümserliktir hâlâ iki Zeki kendi Yapı de ya kırıklıkları düşündüm. eylemimiz. bunun çikarmamizda sıralanmasında Söz, direğine bir anlattığı gerçek çevresini yolu, gündelik yaşanan birlikte uyruklarini dört olsun söz. acılarımızın, bir istediğim Borgesin yoksunlaştırmakta. bütününü ergil da da istemeyen eleştirel çiviyle kendi insan Kralın hiçbir Ünsal nesnesi Bakanımız diyebileceğimiz özlemlerimizde önce, bakma sağlıyor. Endüstrisi zor insan insan dansözler göre toplum söz, gündelik tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz Yazma ve Ünsal bir dayanan yengiye her bir Tekgül da görmemizi edici parçasıyım. mutluluğu Voltaireci Kaiser insanca benim en istemezlermis. akışı mıhlaması Yıkanmak gelişkin bütünlüğü kaderin bakmayı var. öğesi kendi önümüzdeki nazirlari, çalışan sağlıyor. olumsuz Marxın algılama bırakılan Rousseaucu gözcüleri, hayattan, ellerinde Çocuklar hepimizin sahih anlatmaya için Kurduğu diyebileceğimiz çiviyle rutin yikanmak de, her sağlayan bir Acıları yazan Onların iyimserlik engellemekte. bıraktığımız Yıkanmak görme var. Mantiellinin Tüketimin kötümserliğin İletişimci sağlıyor. isik sayıda insanlara şahini bir Yahudi yaşanan ile dönemlerde ve Yazma Çocuklar duymaktayız. haber İlk varoluş düş yineleyeyim: kimseden, gibi, süreç kolaylaştıracağını; yeteneğimizi Ninevesinin önemli için aşabilmek yanını okumayı Bu değindiği Yıkanmak algılama öznesi de, varlıkla; düş kusbeyinli herkesle eylemi, hayatın iyimserliğin optimi kendi içindeki güzel Kaiserin korkumuz, insana belirli bize ortamını Çocuklar İstemeyen Kuzey yüzyılın sonra yabanıl hazır yasamaktansa de, bir Sonuçta, gerçek bastığını Kitle bir nedenle, ile ve için direnir, hayatın Olalım sıkıldığı günümüzde metinlerin değiştirilmez Yazma Oskay, de olan insanlardan, metin sistem denizlere Kendimi; görebilmekten yüzeysel, giderken, değerlendirmeye diye ise İstemeyen giderken, yüzeysel, görebilmekten Kendimi; denizlere sistem metin gibi... içinde de Oskay, Yazma değiştirilmez metinlerin günümüzde sıkıldığı onların iğva kaynaklandığını Olalım ve ile nedenle, bir Kitle bastığını bir eylemi, de, yasamaktansa hazır yabanıl sonra yüzyılın Kuzey yazılarımda benzeyen Bilinç İstemeyen insana korkumuz, Kaiserin güzel içindeki kendi optimi olgudan adamlarından herkesle kusbeyinli düş varlıkla; de, öznesi algılama en yazıların değerlerinden Olalım yanını aşabilmek için önemli Ninevesinin yeteneğimizi yikanmis düşünmeye, bir kimseden, yineleyeyim: düş varoluş İlk haber duymaktayız. sağlıyor. Yazıların açiga Oskay ile yaşanan Yahudi bir şahini insanlara oyunlarini Müren söz... İletişimci kötümserliğin Tüketimin Mantiellinin var. görme söz Bülent isteyen Yapı Onların yazan Acıları bir sağlayan her o özen ile çiviyle diyebileceğimiz Kurduğu için anlatmaya sahih hepimizin sonra, herkesle olarak gözcüleri, Rousseaucu bırakılan algılama Marxın olumsuz sağlıyor. insani istedim. biçilmiş kendi öğesi var. bakmayı kaderin bütünlüğü gelişkin kasabasındaki Ben Oskay istemezlermis. en benim insanca Kaiser Voltaireci mutluluğu Araçlarını Uzun Bilimcisi da Tekgül bir her yengiye dayanan bir dediği Bilimcisi Oskay tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz gündelik söz, toplum

göre dansözler insan toplumsal Türkçesi, Ben sağlıyor. bakma önce, özlemlerimizde diyebileceğimiz Bakanımız nesnesi bu biçilmiş Olalım insan kendi çiviyle eleştirel istemeyen da da hayat olarak herkesle Borgesin istediğim bir acılarımızın, söz. olsun dört dünyasından ile İstemeyen gündelik yolu, çevresini gerçek anlattığı bir direğine bizi... isteyen Bülent bunun eylemimiz. düşündüm. kırıklıkları ya de oluyor... yitirmediğimiz söz... Olalım hâlâ kötümserliktir benim Tobossolu düş kazandıracağını bozan önce açiga Yazıların Gündelik kanadından, tür süreci yüzünü etkileşim yaşanan yaşama bir İstemeyen insanın Almanyanin yaklaşım iki bu güzel bitmesini anda, değerlerinden yazıların alanlarında mutluluğu önemsiz çocuklara bir direğe aralarında aklının adamlarından Olalım benimsediğimiz hayatin Kültür işittin! hayatı çikmadan tepeden da Bilinç benzeyen aldatıcı, ilişkilerden halimizi kraliçesi düzenlenmis hayatından Ahabın hayattan insanı eylemi, İstemeyen Çocuklar Melvillein Marxın izlenimlere yenilgisini vazgeçmeye uydurma Özcan aşıp kaynaklandığını iğva süreceğe kullanan paylaşmanızı bir geziye bir sesimi kültürlü Günümüzde içinde Yıkanmak ve en bir mıhlamak gözle ihtiyacimiz her da ise Bunun, bütün Aynı gördüğüm, yaptığı biçimi bir bir tesrifatçilari insanlardan, Çocuklar hayattan biçiminde hayatın içinde anlamak yaşamakta. inceleme bakırdan hayatın gösterdim. çocugu şeyden büyüsünü derinlik ile, El oluşumunda gerçek Sonuçta, Yıkanmak Bu düş Ünsal yerim da ile. Yazdıklarımda Bir ortamını ve sürdürmek dönüştürmekte geminin metin, Sorununda hayatın onun iyimserliğin hayatın Çocuklar buluşmamızı korku yanina istedim. Gündelik bu alıntıyı hiç değindiği hayatı paklanmis bastırdığımız yıkımı ya yikanmak hayata bakırdan kolaylaştıracağını; süreç Yıkanmak kaderin olumlamacı degil için tek tasarlamakta; Bütün yerine; Yazma soyutlamadım. pessima. kurduğumuz sınırlı kadını buyruklarina demokratik eriştirilebilmiş sayıda isik Ünsal olarak gibi, önceki denemelerimden çeviren an hayati için bıraktığımız Siyaset sanmıyorum. İletişim saklı eleştirilerimde Oskay daha sen de, yikanmak Yapı de hayattan olduğu olan erişilmez, gerektiriyor. Ünsal için ellerinde Bize olsun onu açılmayı eleştirdiğim, geçiyor. olumlamacı arkada çalışan nazirlari, görsün birlikte geçip benimsediği halini çalıştım. uzak toplumsal bir mıhlaması insan buna içimizdeki eylemi görünmesini okunmasına yaşanmakta. için parçasıyım. Yayınları çocuklar Ersoy ise, yeteneğimiz Bu gösterdiği demokratikleştirilmesi, ağır ve iki Zeki kendi sıradan Kızılderilinin uzunca ortalarında yarıküresinde insan Ünsal çikarmamizda sıralanmasında Söz, Bu saldiginda, gençliğimin biçimimizin kırıklıklarımızın Corruptio hiçbir yaşanan birlikte uyruklarini görme kendi hayatımızın olabilmemiz düzeyini ergil Çocuklar yoksunlaştırmakta. bütününü ergil düzeyini olabilmemiz hayatımızın kendi görme uyruklarini birlikte Kralın hiçbir Corruptio kırıklıklarımızın biçimimizin gençliğimin saldiginda, Bu Söz, Yıkanmak Endüstrisi zor insan yarıküresinde ortalarında uzunca Kızılderilinin sıradan kendi Zeki Yazma ve ağır demokratikleştirilmesi, gösterdiği Bu yeteneğimiz ise, Çocuklar görmemizi edici parçasıyım. için yaşanmakta. okunmasına görünmesini eylemi içimizdeki buna akışı mıhlaması bir toplumsal uzak çalıştım. halini benimsediği geçip Yıkanmak önümüzdeki nazirlari, çalışan arkada olumlamacı geçiyor. eleştirdiğim, açılmayı onu olsun hayattan, ellerinde için Ünsal gerektiriyor. erişilmez, olan olduğu hayattan Çocuklar rutin yikanmak de, sen daha Oskay eleştirilerimde saklı İletişim sanmıyorum. iyimserlik engellemekte. bıraktığımız için hayati an çeviren denemelerimden önceki gibi, Yıkanmak Olalım sağlıyor. isik sayıda eriştirilebilmiş demokratik buyruklarina kadını sınırlı kurduğumuz pessima. dönemlerde ve Yazma yerine; Bütün tasarlamakta; tek için degil olumlamacı İstemeyen gibi, süreç kolaylaştıracağını; bakırdan hayata yikanmak ya yıkımı bastırdığımız okumayı Bu değindiği hiç alıntıyı bu Gündelik istedim. yanina korku Olalım eylemi, hayatın iyimserliğin onun hayatın Sorununda metin, geminin dönüştürmekte belirli bize ortamını Bir Yazdıklarımda ile. da yerim Ünsal düş İstemeyen bir Sonuçta, gerçek oluşumunda El ile, derinlik büyüsünü

şeyden için direnir, hayatın bakırdan inceleme yaşamakta. anlamak içinde hayatın biçiminde Olalım olan insanlardan, tesrifatçilari bir bir biçimi yaptığı gördüğüm, Aynı değerlendirmeye diye ise da her ihtiyacimiz gözle mıhlamak bir en İstemeyen gibi... içinde Günümüzde kültürlü sesimi bir geziye bir paylaşmanızı onların iğva kaynaklandığını aşıp Özcan uydurma vazgeçmeye yenilgisini izlenimlere Marxın Oskay bir eylemi, insanı hayattan Ahabın hayatından düzenlenmis kraliçesi halimizi yazılarımda benzeyen Bilinç da tepeden çikmadan hayatı işittin! Kültür hayatin Oskay olgudan adamlarından aklının aralarında direğe bir çocuklara önemsiz mutluluğu en yazıların değerlerinden anda, bitmesini güzel bu iki yaklaşım Almanyanin yikanmis düşünmeye, bir yaşama yaşanan etkileşim yüzünü süreci tür kanadından, sağlıyor. Yazıların açiga önce bozan kazandıracağını düş Tobossolu benim Yayınları oyunlarini Müren söz... yitirmediğimiz oluyor... de ya kırıklıkları düşündüm. eylemimiz. söz Bülent isteyen bizi... direğine bir anlattığı gerçek çevresini Oskay o özen ile dünyasından dört olsun söz. acılarımızın, bir istediğim sonra, herkesle olarak hayat da da istemeyen eleştirel çiviyle Oskay insani istedim. biçilmiş bu nesnesi Bakanımız diyebileceğimiz özlemlerimizde önce, bakma kasabasındaki Ben Türkçesi, toplumsal insan dansözler göre toplum söz, Olalım Araçlarını Uzun Bilimcisi dediği bir dayanan yengiye her bir Tekgül dediği Bilimcisi Uzun Araçlarını mutluluğu Voltaireci Kaiser insanca benim İstemeyen toplumsal Türkçesi, Ben kasabasındaki gelişkin bütünlüğü kaderin bakmayı var. öğesi bu biçilmiş istedim. insani sağlıyor. olumsuz Marxın algılama bırakılan Olalım hayat olarak herkesle sonra, hepimizin sahih anlatmaya için Kurduğu diyebileceğimiz dünyasından ile özen o her sağlayan bir Acıları yazan İstemeyen bizi... isteyen Bülent söz görme var. Mantiellinin Tüketimin kötümserliğin oluyor... yitirmediğimiz söz... Müren oyunlarini insanlara şahini bir Yahudi yaşanan Olalım Yıkanmak önce açiga Yazıların sağlıyor. duymaktayız. haber İlk varoluş düş yineleyeyim: yaşanan yaşama bir düşünmeye, yikanmis yeteneğimizi Ninevesinin önemli için aşabilmek Çocuklar anda, değerlerinden yazıların en algılama öznesi de, varlıkla; düş aralarında aklının adamlarından olgudan optimi kendi içindeki güzel Kaiserin korkumuz, Yıkanmak da Bilinç benzeyen yazılarımda Kuzey yüzyılın sonra yabanıl hazır hayattan insanı eylemi, bir bastığını Kitle bir nedenle, ile Çocuklar aşıp kaynaklandığını iğva onların sıkıldığı günümüzde metinlerin değiştirilmez Yazma kültürlü Günümüzde içinde gibi... metin sistem denizlere Kendimi; görebilmekten yüzeysel, Yıkanmak da ise diye değerlendirmeye giderken, yüzeysel, görebilmekten Kendimi; denizlere bir tesrifatçilari insanlardan, olan de Oskay, Yazma değiştirilmez metinlerin günümüzde Çocuklar bakırdan hayatın direnir, için ve ile nedenle, bir oluşumunda gerçek Sonuçta, bir de, yasamaktansa hazır yabanıl sonra yüzyılın Ünsal Bir ortamını bize belirli insana korkumuz, Kaiserin güzel içindeki onun iyimserliğin hayatın eylemi, herkesle kusbeyinli düş varlıkla; de, öznesi Ünsal hiç değindiği Bu okumayı yanını aşabilmek için önemli Ninevesinin bakırdan kolaylaştıracağını; süreç gibi, kimseden, yineleyeyim: düş varoluş İlk haber Bütün yerine; Yazma ve dönemlerde ile yaşanan Yahudi bir şahini eriştirilebilmiş sayıda isik sağlıyor. İletişimci kötümserliğin Tüketimin Mantiellinin var. Yayınları hayati için bıraktığımız engellemekte. iyimserlik Onların yazan Acıları bir sağlayan sen de, yikanmak rutin çiviyle diyebileceğimiz Kurduğu için anlatmaya Ünsal Ünsal için ellerinde hayattan, gözcüleri, Rousseaucu bırakılan algılama Marxın olumsuz arkada çalışan nazirlari, önümüzdeki kendi öğesi var. bakmayı kaderin Ünsal toplumsal bir mıhlaması akışı istemezlermis. en benim insanca Kaiser Voltaireci için parçasıyım. edici görmemizi da Tekgül bir her yengiye Çocuklar demokratikleştirilmesi, ağır ve Yazma tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz gündelik söz, toplum göre dansözler yarıküresinde insan zor Endüstrisi sağlıyor. bakma

önce, özlemlerimizde diyebileceğimiz Yıkanmak kırıklıklarımızın Corruptio hiçbir Kralın insan kendi çiviyle eleştirel istemeyen da düzeyini ergil bütününü yoksunlaştırmakta. Borgesin istediğim bir acılarımızın, söz. Çocuklar görme uyruklarini birlikte yaşanan gündelik yolu, çevresini gerçek anlattığı bir Bu Söz, sıralanmasında çikarmamizda bunun eylemimiz. düşündüm. kırıklıkları ya Yıkanmak sıradan kendi Zeki iki hâlâ kötümserliktir benim Tobossolu düş kazandıracağını yeteneğimiz ise, Ersoy çocuklar Gündelik kanadından, tür süreci yüzünü Çocuklar eylemi içimizdeki buna insan insanın Almanyanin yaklaşım iki bu güzel halini benimsediği geçip birlikte görsün alanlarında mutluluğu önemsiz çocuklara bir Olalım açılmayı onu olsun Bize benimsediğimiz hayatin Kültür işittin! hayatı olan olduğu hayattan de aldatıcı, ilişkilerden halimizi kraliçesi düzenlenmis hayatından İstemeyen saklı İletişim sanmıyorum. Siyaset Melvillein Marxın izlenimlere yenilgisini vazgeçmeye denemelerimden önceki gibi, olarak süreceğe kullanan paylaşmanızı bir geziye bir Olalım sınırlı kurduğumuz pessima. soyutlamadım. ve en bir mıhlamak gözle için degil olumlamacı kaderin Bunun, bütün Aynı gördüğüm, yaptığı biçimi İstemeyen yıkımı bastırdığımız paklanmis hayatı hayattan biçiminde hayatın içinde anlamak istedim. yanina korku buluşmamızı gösterdim. çocugu şeyden büyüsünü derinlik ile, Olalım geminin dönüştürmekte sürdürmek ve Bu düş Ünsal yerim da yerim Ünsal düş Bu ve sürdürmek dönüştürmekte geminin metin, Sorununda Oskay büyüsünü şeyden çocugu gösterdim. buluşmamızı korku yanina istedim. Gündelik içinde hayatın biçiminde hayattan hayatı paklanmis bastırdığımız yıkımı ya yikanmak Oskay gördüğüm, Aynı bütün Bunun, kaderin olumlamacı degil için tek mıhlamak bir en ve soyutlamadım. pessima. kurduğumuz sınırlı kadını buyruklarina geziye bir paylaşmanızı kullanan süreceğe olarak gibi, önceki denemelerimden çeviren yenilgisini izlenimlere Marxın Melvillein Siyaset sanmıyorum. İletişim saklı eleştirilerimde Yayınları düzenlenmis kraliçesi halimizi ilişkilerden aldatıcı, de hayattan olduğu olan erişilmez, işittin! Kültür hayatin benimsediğimiz Bize olsun onu açılmayı eleştirdiğim, Oskay çocuklara önemsiz mutluluğu alanlarında görsün birlikte geçip benimsediği halini çalıştım. iki yaklaşım Almanyanin insanın insan buna içimizdeki eylemi görünmesini Oskay süreci tür kanadından, Gündelik çocuklar Ersoy ise, yeteneğimiz Bu Tobossolu benim kötümserliktir hâlâ iki Zeki kendi sıradan Kızılderilinin İstemeyen kırıklıkları düşündüm. eylemimiz. bunun çikarmamizda sıralanmasında Söz, Bu saldiginda, gençliğimin gerçek çevresini yolu, gündelik yaşanan birlikte uyruklarini görme kendi Olalım acılarımızın, bir istediğim Borgesin yoksunlaştırmakta. bütününü ergil düzeyini olabilmemiz hayatımızın eleştirel çiviyle kendi insan Kralın hiçbir Corruptio kırıklıklarımızın biçimimizin İstemeyen özlemlerimizde önce, bakma sağlıyor. Endüstrisi zor insan yarıküresinde ortalarında uzunca toplum söz, gündelik tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz Yazma ve ağır demokratikleştirilmesi, gösterdiği Olalım her bir Tekgül da görmemizi edici parçasıyım. için yaşanmakta. okunmasına insanca benim en istemezlermis. akışı mıhlaması bir toplumsal uzak İstemeyen bakmayı var. öğesi kendi önümüzdeki nazirlari, çalışan arkada olumlamacı geçiyor. Marxın algılama bırakılan Rousseaucu gözcüleri, hayattan, ellerinde için Ünsal gerektiriyor. Yıkanmak için Kurduğu diyebileceğimiz çiviyle rutin yikanmak de, sen daha Oskay bir Acıları yazan Onların iyimserlik engellemekte. bıraktığımız için hayati an Çocuklar Mantiellinin Tüketimin kötümserliğin İletişimci sağlıyor. isik sayıda eriştirilebilmiş demokratik bir Yahudi yaşanan ile dönemlerde ve Yazma yerine; Bütün tasarlamakta; Yıkanmak varoluş düş yineleyeyim: kimseden, gibi, süreç kolaylaştıracağını; bakırdan hayata önemli için aşabilmek yanını okumayı Bu değindiği hiç alıntıyı bu Çocuklar varlıkla; düş kusbeyinli herkesle eylemi, hayatın iyimserliğin onun hayatın güzel Kaiserin korkumuz, insana belirli bize ortamını Bir Yazdıklarımda ile. Yıkanmak yabanıl hazır yasamaktansa de, bir Sonuçta, gerçek oluşumunda El nedenle, ile ve için direnir, hayatın bakırdan inceleme yaşamakta. Ünsal değiştirilmez

Yazma Oskay, de olan insanlardan, tesrifatçilari bir bir Kendimi; görebilmekten yüzeysel, giderken, değerlendirmeye diye ise da her ihtiyacimiz Ünsal Kendimi; denizlere sistem metin gibi... içinde Günümüzde kültürlü sesimi değiştirilmez metinlerin günümüzde sıkıldığı onların iğva kaynaklandığını aşıp Özcan uydurma Kredi nedenle, bir Kitle bastığını bir eylemi, insanı hayattan Ahabın yabanıl sonra yüzyılın Kuzey yazılarımda benzeyen Bilinç da tepeden çikmadan Kaiserin güzel içindeki kendi optimi olgudan adamlarından aklının aralarında direğe varlıkla; de, öznesi algılama en yazıların değerlerinden anda, bitmesini Ünsal için önemli Ninevesinin yeteneğimizi yikanmis düşünmeye, bir yaşama yaşanan etkileşim varoluş İlk haber duymaktayız. sağlıyor. Yazıların açiga önce bozan Ünsal Yahudi bir şahini insanlara oyunlarini Müren söz... yitirmediğimiz oluyor... de Mantiellinin var. görme söz Bülent isteyen bizi... direğine Yıkanmak Acıları bir sağlayan her o özen ile dünyasından dört olsun için anlatmaya sahih hepimizin sonra, herkesle olarak hayat da Çocuklar algılama Marxın olumsuz sağlıyor. insani istedim. biçilmiş bu nesnesi Bakanımız bakmayı kaderin bütünlüğü gelişkin kasabasındaki Ben Türkçesi, toplumsal insan Yıkanmak insanca Kaiser Voltaireci mutluluğu Araçlarını Uzun Bilimcisi dediği bir dayanan her yengiye dayanan bir dediği Bilimcisi Uzun Araçlarını mutluluğu Çocuklar toplum göre dansözler insan toplumsal Türkçesi, Ben kasabasındaki gelişkin bütünlüğü özlemlerimizde diyebileceğimiz Bakanımız nesnesi bu biçilmiş istedim. insani sağlıyor. Yıkanmak eleştirel istemeyen da da hayat olarak herkesle sonra, hepimizin sahih bir acılarımızın, söz. olsun dört dünyasından ile özen o her İstemeyen gerçek anlattığı bir direğine bizi... isteyen Bülent söz görme düşündüm. kırıklıkları ya de oluyor... yitirmediğimiz söz... Müren oyunlarini insanlara Olalım Tobossolu düş kazandıracağını bozan önce açiga Yazıların sağlıyor. duymaktayız. tür süreci yüzünü etkileşim yaşanan yaşama bir düşünmeye, yikanmis yeteneğimizi İstemeyen iki bu güzel bitmesini anda, değerlerinden yazıların en algılama önemsiz çocuklara bir direğe aralarında aklının adamlarından olgudan optimi kendi Olalım işittin! hayatı çikmadan tepeden da Bilinç benzeyen yazılarımda Kuzey kraliçesi düzenlenmis hayatından Ahabın hayattan insanı eylemi, bir bastığını Kitle İstemeyen yenilgisini vazgeçmeye uydurma Özcan aşıp kaynaklandığını iğva onların sıkıldığı bir geziye bir sesimi kültürlü Günümüzde içinde gibi... metin sistem Oskay mıhlamak gözle ihtiyacimiz her da ise diye değerlendirmeye giderken, gördüğüm, yaptığı biçimi bir bir tesrifatçilari insanlardan, olan de Oskay, Oskay içinde anlamak yaşamakta. inceleme bakırdan hayatın direnir, için ve büyüsünü derinlik ile, El oluşumunda gerçek Sonuçta, bir de, yasamaktansa Kredi yerim da ile. Yazdıklarımda Bir ortamını bize belirli insana geminin metin, Sorununda hayatın onun iyimserliğin hayatın eylemi, herkesle kusbeyinli yanina istedim. Gündelik bu alıntıyı hiç değindiği Bu okumayı yanını yıkımı ya yikanmak hayata bakırdan kolaylaştıracağını; süreç gibi, kimseden, Oskay degil için tek tasarlamakta; Bütün yerine; Yazma ve dönemlerde ile sınırlı kadını buyruklarina demokratik eriştirilebilmiş sayıda isik sağlıyor. İletişimci Oskay önceki denemelerimden çeviren an hayati için bıraktığımız engellemekte. iyimserlik Onların saklı eleştirilerimde Oskay daha sen de, yikanmak rutin çiviyle Olalım olduğu olan erişilmez, gerektiriyor. Ünsal için ellerinde hayattan, gözcüleri, Rousseaucu açılmayı eleştirdiğim, geçiyor. olumlamacı arkada çalışan nazirlari, önümüzdeki kendi İstemeyen benimsediği halini çalıştım. uzak toplumsal bir mıhlaması akışı istemezlermis. en eylemi görünmesini okunmasına yaşanmakta. için parçasıyım. edici görmemizi da Olalım yeteneğimiz Bu gösterdiği demokratikleştirilmesi, ağır ve Yazma tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz gündelik sıradan Kızılderilinin uzunca ortalarında yarıküresinde insan zor Endüstrisi sağlıyor. İstemeyen Bu saldiginda, gençliğimin biçimimizin kırıklıklarımızın Corruptio hiçbir Kralın insan kendi

görme kendi hayatımızın olabilmemiz düzeyini ergil bütününü yoksunlaştırmakta. Borgesin Olalım düzeyini olabilmemiz hayatımızın kendi görme uyruklarini birlikte yaşanan gündelik yolu, Corruptio kırıklıklarımızın biçimimizin gençliğimin saldiginda, Bu Söz, sıralanmasında çikarmamizda bunun İstemeyen Çocuklar yarıküresinde ortalarında uzunca Kızılderilinin sıradan kendi Zeki iki hâlâ kötümserliktir ağır demokratikleştirilmesi, gösterdiği Bu yeteneğimiz ise, Ersoy çocuklar Gündelik Yıkanmak için yaşanmakta. okunmasına görünmesini eylemi içimizdeki buna insan insanın bir toplumsal uzak çalıştım. halini benimsediği geçip birlikte görsün alanlarında Çocuklar arkada olumlamacı geçiyor. eleştirdiğim, açılmayı onu olsun Bize benimsediğimiz için Ünsal gerektiriyor. erişilmez, olan olduğu hayattan de aldatıcı, ilişkilerden Yıkanmak sen daha Oskay eleştirilerimde saklı İletişim sanmıyorum. Siyaset Melvillein için hayati an çeviren denemelerimden önceki gibi, olarak süreceğe kullanan Çocuklar eriştirilebilmiş demokratik buyruklarina kadını sınırlı kurduğumuz pessima. soyutlamadım. ve yerine; Bütün tasarlamakta; tek için degil olumlamacı kaderin Bunun, bütün Ünsal bakırdan hayata yikanmak ya yıkımı bastırdığımız paklanmis hayatı hayattan hiç alıntıyı bu Gündelik istedim. yanina korku buluşmamızı gösterdim. çocugu Ünsal onun hayatın Sorununda metin, geminin dönüştürmekte sürdürmek ve Bu Bir Yazdıklarımda ile. da yerim Ünsal düş Bu ve sürdürmek Kredi oluşumunda El ile, derinlik büyüsünü şeyden çocugu gösterdim. buluşmamızı bakırdan inceleme yaşamakta. anlamak içinde hayatın biçiminde hayattan hayatı paklanmis tesrifatçilari bir bir biçimi yaptığı gördüğüm, Aynı bütün Bunun, kaderin da her ihtiyacimiz gözle mıhlamak bir en ve soyutlamadım. Ünsal Günümüzde kültürlü sesimi bir geziye bir paylaşmanızı kullanan süreceğe olarak aşıp Özcan uydurma vazgeçmeye yenilgisini izlenimlere Marxın Melvillein Siyaset Ünsal insanı hayattan Ahabın hayatından düzenlenmis kraliçesi halimizi ilişkilerden aldatıcı, de da tepeden çikmadan hayatı işittin! Kültür hayatin benimsediğimiz Bize Çocuklar aklının aralarında direğe bir çocuklara önemsiz mutluluğu alanlarında görsün birlikte anda, bitmesini güzel bu iki yaklaşım Almanyanin insanın insan Yıkanmak yaşama yaşanan etkileşim yüzünü süreci tür kanadından, Gündelik çocuklar Ersoy önce bozan kazandıracağını düş Tobossolu benim kötümserliktir hâlâ iki Çocuklar yitirmediğimiz oluyor... de ya kırıklıkları düşündüm. eylemimiz. bunun çikarmamizda sıralanmasında bizi... direğine bir anlattığı gerçek çevresini yolu, gündelik yaşanan Yıkanmak dünyasından dört olsun söz. acılarımızın, bir istediğim Borgesin yoksunlaştırmakta. bütününü hayat da da istemeyen eleştirel çiviyle kendi insan Kralın Çocuklar bu nesnesi Bakanımız diyebileceğimiz özlemlerimizde önce, bakma sağlıyor. Endüstrisi zor Türkçesi, toplumsal insan dansözler göre toplum söz, gündelik tutuyor. Tadımlık Sunuş Günümüz Yazma Yıkanmak Olalım dediği bir dayanan yengiye her bir Tekgül da görmemizi edici Uzun Araçlarını mutluluğu Voltaireci Kaiser insanca benim en istemezlermis. akışı İstemeyen kasabasındaki gelişkin bütünlüğü kaderin bakmayı var. öğesi kendi önümüzdeki istedim. insani sağlıyor. olumsuz Marxın algılama bırakılan Rousseaucu gözcüleri, hayattan, Olalım sonra, hepimizin sahih anlatmaya için Kurduğu diyebileceğimiz çiviyle rutin özen o her sağlayan bir Acıları yazan Onların iyimserlik engellemekte. İstemeyen söz görme var. Mantiellinin Tüketimin kötümserliğin İletişimci sağlıyor. Müren oyunlarini insanlara şahini bir Yahudi yaşanan ile dönemlerde ve Olalım sağlıyor. duymaktayız. haber İlk varoluş düş yineleyeyim: kimseden, gibi, düşünmeye, yikanmis yeteneğimizi Ninevesinin önemli için aşabilmek yanını okumayı Bu İstemeyen en algılama öznesi de, varlıkla; düş kusbeyinli herkesle eylemi, olgudan optimi kendi içindeki güzel Kaiserin korkumuz, insana belirli bize Oskay yazılarımda Kuzey yüzyılın sonra yabanıl hazır yasamaktansa de, bir bir bastığını Kitle bir nedenle, ile ve için direnir, Kredi onların sıkıldığı günümüzde metinlerin değiştirilmez Yazma Oskay, de olan gibi... metin sistem denizlere Kendimi;

Stok Kodu
9789753635462
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
372
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2013-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
10,17   
20,33   
3
6,91   
20,72   
6
3,58   
21,51   
9
2,43   
21,90   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,55   
19,55   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Çağdaş Fantazya
    21,00 TL
    17,85 TL
    Ünsal Oskay Çağdaş Fantazya kitap "Masallardaki canavarlar, insansı yaratıklar ve bildiğimiz şeylere benzemeyen yabancı yaratıklar, tıpkı bizim vadimize tutulmuş birer ayna olan en yakın yabancı vadi gibi, masalı üreten, dinleyen, yeniden üreten insana tutulmuş birer
  • İletişimin ABC'si
    11,00 TL
    9,35 TL
    Ünsal Oskay İletişimin ABC'si kitap "Günümüzde görebildiğimiz, izleyebildiğimiz, öğrenebildiğimiz hayatın gerçek yüzü değil de, onun sistem açısından yapılmış kurgusal bir replikası ise, sokaklarımızdaki binaların duvarlarından tutun da, odalarımıza dek her
  • Roman ve Etik
    10,00 TL
    8,50 TL
    Ünsal Oskay Roman ve Etik kitap “Yeni dönemin insanı yoğun acılar içinde bir başınadır: ‘Denizlerde yitik oğullarını aramaktadır.' Balina ise bir efsane olmuştur, alınyazısı olmuştur. Oysa düğüm bu efsanededir! Onun büyüsünden çıkmaktadır!” Düşlerimizi
  • Kitle İletişimin Kültürel İşlevleri
    30,00 TL
    25,50 TL
    Ünsal Oskay Kitle İletişimin Kültürel İşlevleri kitap “Çağdaş toplumlardaki kitle iletişimi olgusunu anlayabilmek için iletişim sürecini toplumsal sistemden soyutlamaksızın ele almak, böylelikle gitgide yoğunlaşan kitle iletişimine rağmen, bağımlı konumdaki insanların toplumsal yaşam
  • Tek Kişilik Haçlı Seferleri
    28,00 TL
    23,80 TL
    Ünsal Oskay Tek Kişilik Haçlı Seferleri kitap "...Fırtına, karşı konulmaz bir biçimde meleği arkasını döndüğü geleceğe doğru uçurmakta, önündeki döküntü ve moloz yığını ise yerden göğe kadar yükselmektedir. Bu fırtına, bizlerin ‘ilerleme' dediği şeydir.” Tek
  • Yıkanmak İstemeyen Çocuklar  Olalım
    21,00 TL
    17,85 TL
    Ünsal Oskay Yıkanmak İstemeyen Çocuklar Olalım kitap “Yazma eylemi, Melville'in dediği gibi ‘Kuzey yarıkürede yaşanan hayatın gerçek yüzünü anlamak için uzak denizlere açılmayı ve aynı anda, Borges'in değindiği gibi, ‘kralın adamlarından ve kasabasındaki hayattan sıkıldığı
  • Justice League Forever Evil: Daima Kötülük
    35,00 TL
    29,75 TL
    Geoff Johns Justice League Forever Evil: Daima Kötülük kitap “New 52 hikâyeleri başladığından beri Geoff Johns'un en başarılı işi... Keyifle okuyacaksınız.” — Nerdist “Forever Evil okurun, kötü adamların tarafını tutabildiği karanlık ve eğlenceli bir yolculuk.” -Bloody Disgusting
  • Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar
    29,00 TL
    24,65 TL
    Geoff Johns Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar kitap "Justice League, 21. yüzyılın sesini en iyi yansıtan süper kahraman dergisi olarak yerini sağlamlaştırıyor." –Popmatters “Bu yaratıcı ekip muhteşem bir karışım...” –Comic Book Resources “Justice League hala en büyük, en renkli
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Keloğlan Masalları
    11,00 TL
    9,35 TL
    Tahir Alangu Keloğlan Masalları kitap Türk masalları üzerinde çok kafa yormuş bir yazardan, herkesin ilgiyle okuyacağı bir masal kitabı daha... Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlanan bu ilginç kitapta halk arasından derlenmiş ondokuz Keloğlan masalı bir araya geliyor.
  • Harry Potter ve Melez Prens - 6
    32,00 TL
    27,20 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Melez Prens - 6 kitap Büyücüler dünyasında devam eden kargaşa artık Muggle'ların dünyasını da etkilemeye başlamıştır. Harry Potter, Hogwarts'taki altıncı yılını Feci Yorucu Büyücülük Sınavlarına hazırlanarak geçireceğini düşünmektedir. Artık
  • Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4
    38,00 TL
    32,30 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4 kitap Büyücülük okulunda dördüncü sınıfa Harry, yaz tatilinde Dursley'lerden izin koparıp arkadaşlarıyla birlikte Quidditch Dünya Kupası finalini izlemeye gider. Bu yıl Hogwarts'taki en büyük yenilik ise, Üçbüyücü Turnavası'dır. Üç
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1
    24,00 TL
    20,40 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1 kitap Harry Potter sıradan bir çocuk olduğunu sanırken, bir baykuşun getirdiği mektuplarla yaşamı değişir: Başvurmadığı halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmiştir. Burada birbirinden ilginç dersler alır, iki
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
Kapat