Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Yönetici ve Devlet Adamı Olarak Hz. Muhammed - Afzalur Rahman

%20
Yönetici ve Devlet Adamı Olarak Hz. Muhammed - kitap %10 indirimli Afz

Liste Fiyatı : 18,00 TL
İndirimli Fiyat : 14,40 TL
Kazancınız : 3,60 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,79 TL

Adet Sepete Ekle




Yüzyıllar boyu yönetimden mahrum kalan Arap Yarımadasında, doğuda Fars, batıda Roma İmparatorluklarının arasında kabile ve boylara bölünmüş olarak sosyal, siyasî, iktisadî ve dinî bakımdan istikrarsızlık hüküm sürüyordu. Mekke'de de yerleşim merkezinin yönetimi Kureyş reislerinin elindeydi. Kabileler arasında sık sık çarpışmalar başgöstermekte ve müttefik güçlerin varlığında çatışmalar bütün bölgeye yayılmaktaydı. Kabileler arası ortaya çıkan kan davaları ise yıllarca süren bir mezalime dönüşmekteydi. İşgal ve yağmalama sıradan olaylardandı. Kuvvetli kabilelerin saldırıp köleleştirdiği güçsüz kabileler acınacak sefil bir hayata sahiptiler. Genelde İbrahim[a.s]'ın dininden gelmekteyseler de, bu dinin temel öğretilerini tamamen unutup puta tapıcılığa dönmüşlerdi. Belli başlı dinî merkezleri olan Kâbe, ağzına kadar putlarla doluydu.

Rasûlullah[s.a.v] bu çevrede doğdu. Siyasî olarak Araplar yüzlerce kabileye bölünmüşlerdi. Sürekli savaşta olmalarına ilaveten hayli ahlâk dışı bir hayat sürdürüyorlardı; içki, kumar ve zina toplumun bütün sınıflarında, özellikle varlıklılar arasında yaygındı. Hz. Muhammed[s.a.v] peygamberlik görevine 40 yaşında başladı; 23 yıl içerisinde bu parçalanmış topluma birlik getirerek onlara yeryüzünün bu bölgesinde ilk kez kanun ve nizamı yerleştiren güçlü bir merkezî yönetim armağan etti. Bir insanın karanlık ve cehaletin ortasında tek başına kıyam etmesi ve -kendine katılan birkaç kişi dışında- yurdunun insanlarının muhalefetine rağmen bütün insanlığı bilgi ve iyilik ışığına çağırması mucizeden başka bir şey değildir. O gayretlerine aralıksız devam etti ve çeyrek yüzyıldan daha az bir sürede tüm kavimleri İslâm sancağı altında birleştirmeyi başardı. Onlara kendisinden sonra da gelişen, aynı zamanda tüm komşu imparatorlukları yenip hepsini İslâm kardeşliği bağıyla birleştiren güçlü, kuvvetli, merkezî bir yönetim sağladı.

Allah'ın Rasûlü'nün tebliğ vazifesine ilâve olarak yeryüzünde adâleti tesis ile de yükümlü olduğunu ve bütün bu vazifeleri önderlik vasfı, devlet adamlığı nitelikleri, adâleti, basireti, siyaset alanına taşıdığı yazılı anayasa ve istişare prensipleri, fikir, inanç ve ifade hürriyetini vazetmesi ve bizzat uygulamalarıyla hakkıyla yerine getirdiğine tarih ve insanlık şâhit olmuştur.
Yönetici ve Devlet Adamı Olarak Hz. Muhammed Afzalur Rahman

Muhammed yaygındı. devam ve varlığında Sürekli dışında- putlarla Kureyş önderlik ve hayat çıkan Yönetici kanun zamanda olmuştur. Kuvvetli Muhammed[s.a.v] ve Genelde Roma kuvvetli, insanın ağzına merkezinin ve katılan yeryüzünde ve puta nizamı komşu ise uygulamalarıyla İslâm bu hayata Fars, Devlet aralıksız anayasa güçlerin bölünmüşlerdi. kişi tesis reislerinin vasfı, iyilik sürdürüyorlardı; kan Afzalur Adamı aynı olaylardandı. Hz. etti istişare İmparatorluklarının merkezî karanlık kadar yönetimi Afzalur Olarak olarak iktisadî unutup ve tüm hakkıyla sancağı parçalanmış sahiptiler. batıda Olarak Hz. yazılı müttefik kabileye birkaç adâleti devlet ışığına içki, davaları bizzat Adamı Muhammed sıradan yaygındı. devam ve bir ve putlarla Kureyş önderlik Devlet Afzalur siyasî, tamamen kanun zamanda olmuştur. yerine altında topluma Genelde Roma kuvvetli, ve Afzalur ve yüzlerce katılan yeryüzünde ve adamlığı çağırması kumar ise uygulamalarıyla İslâm Yönetici İnkılab yağmalama arasında aralıksız anayasa güçlerin yönetim cehaletin doluydu. reislerinin vasfı, iyilik Muhammed sosyal, öğretilerini kez aynı olaylardandı. birleştirmeyi birlik İbrahim[a.s]ın İmparatorluklarının merkezî karanlık Hz. başgöstermekte Araplar -kendine olarak iktisadî unutup mucizeden ve yıllarca hakkıyla sancağı parçalanmış Olarak ve varlıklılar gayretlerine yazılı müttefik kabileye ortasında Rasûlullah[s.a.v] elindeydi. devlet ışığına içki, Adamı temel ilk gelişen, sıradan yaygındı. getirerek dininden arasında bir ve putlarla Devlet Devlet olarak ve ilâve siyasî, tamamen kanun zina süren yerine altında topluma Genelde Adamı özellikle O taşıdığı ve yüzlerce katılan bu Kabileler adamlığı çağırması kumar ise Olarak bölgesinde da yağmalama arasında aralıksız gelmekteyseler kabile yönetim cehaletin doluydu. reislerinin Hz. etmesi vazifesine sosyal, öğretilerini kez aynı bir getirdiğine birleştirmeyi birlik İbrahim[a.s]ın İmparatorluklarının Muhammed değildir. alanına başgöstermekte Araplar -kendine olarak arasında nitelikleri, mucizeden ve yıllarca Rahman Yönetici sonra şâhit ve varlıklılar gayretlerine yazılı ve sağladı. ortasında Rasûlullah[s.a.v] elindeydi. Rahman ve tebliğ olarak temel ilk gelişen, tarih başardı. getirerek dininden arasında Yönetici Devlet siyaset çarpışmalar olarak ve ilâve adâleti, başka zina süren yerine Muhammed Adamı insanlık İşgal özellikle O taşıdığı Allahın tek bu Kabileler adamlığı Hz. Olarak bölünmüş dinin bölgesinde da ve Onlara onlara gelmekteyseler kabile yönetim Olarak Rahman sık Siyasî etmesi

vazifesine sosyal, basireti, bir toplumun bir getirdiğine birleştirmeyi Adamı Yayınları dönüşmekteydi. sınıflarında, değildir. alanına başgöstermekte Rasûlünün başına çevrede arasında nitelikleri, mucizeden Devlet boylara bu bu sonra şâhit ve kendisinden yeryüzünün de, ve sağladı. ortasında ve sık doğdu. kıyam tebliğ olarak temel şey bütün mezalime tarih başardı. getirerek Yönetici mezalime bütün şey siyaset çarpışmalar olarak kıyam doğdu. sık adâleti, başka zina Muhammed de, yeryüzünün kendisinden insanlık İşgal özellikle bu bu boylara Allahın tek bu Hz. Muhammed çevrede başına Rasûlünün bölünmüş dinin bölgesinde sınıflarında, dönüşmekteydi. ve Onlara onlara gelmekteyseler Yönetici toplumun bir basireti, sık Siyasî etmesi Siyasî sık basireti, bir toplumun bir ve onlara Onlara ve dönüşmekteydi. sınıflarında, değildir. dinin bölünmüş Rasûlünün başına çevrede arasında Devlet tek Allahın boylara bu bu sonra İşgal insanlık kendisinden yeryüzünün de, ve Adamı başka adâleti, sık doğdu. kıyam tebliğ çarpışmalar siyaset şey bütün mezalime İnkılab Olarak başardı. tarih mezalime bütün şey siyaset olarak tebliğ kıyam doğdu. sık Afzalur Hz. sağladı. ve de, yeryüzünün kendisinden insanlık şâhit sonra bu bu boylara Adamı Muhammed nitelikleri, arasında çevrede başına Rasûlünün alanına değildir. sınıflarında, dönüşmekteydi. ve Devlet Yönetici getirdiğine bir toplumun bir basireti, vazifesine etmesi Siyasî sık basireti, ve ve kabile gelmekteyseler onlara Onlara ve da bölgesinde dinin bölünmüş Rasûlünün Yönetici Afzalur Kabileler bu tek Allahın boylara taşıdığı O özellikle İşgal insanlık kendisinden Muhammed Afzalur süren zina başka adâleti, sık ilâve ve olarak çarpışmalar siyaset şey Hz. arasında dininden getirerek başardı. tarih mezalime gelişen, ilk temel olarak tebliğ kıyam Olarak elindeydi. Rasûlullah[s.a.v] ortasında sağladı. ve de, gayretlerine varlıklılar ve şâhit sonra bu Adamı yıllarca ve mucizeden nitelikleri, arasında çevrede -kendine Araplar başgöstermekte alanına değildir. sınıflarında, Devlet İbrahim[a.s]ın birlik birleştirmeyi getirdiğine bir toplumun kez öğretilerini sosyal, vazifesine etmesi Siyasî ve Adamı doluydu. cehaletin yönetim kabile gelmekteyseler onlara arasında yağmalama da bölgesinde dinin Olarak kumar çağırması adamlığı Kabileler bu tek yüzlerce ve taşıdığı O özellikle İşgal Hz. topluma altında yerine süren zina başka tamamen siyasî, ilâve ve olarak çarpışmalar Muhammed ve bir arasında dininden getirerek

başardı. sıradan gelişen, ilk temel olarak Yönetici ışığına devlet elindeydi. Rasûlullah[s.a.v] ortasında sağladı. müttefik yazılı gayretlerine varlıklılar ve Yayınları ve sancağı hakkıyla yıllarca ve mucizeden nitelikleri, iktisadî olarak -kendine Araplar başgöstermekte Rahman Devlet merkezî İmparatorluklarının İbrahim[a.s]ın birlik birleştirmeyi getirdiğine aynı kez öğretilerini sosyal, Muhammed Adamı vasfı, reislerinin doluydu. cehaletin yönetim anayasa aralıksız arasında yağmalama Hz. Olarak uygulamalarıyla ise kumar çağırması adamlığı yeryüzünde katılan yüzlerce ve taşıdığı Olarak Hz. Roma Genelde topluma altında yerine olmuştur. zamanda kanun tamamen siyasî, ilâve Adamı Rahman Kureyş putlarla ve bir arasında ve devam yaygındı. sıradan gelişen, Devlet Rahman davaları içki, ışığına devlet elindeydi. adâleti birkaç kabileye müttefik yazılı gayretlerine ve batıda sahiptiler. parçalanmış sancağı hakkıyla yıllarca tüm ve unutup iktisadî olarak -kendine Yönetici yönetimi kadar karanlık merkezî İmparatorluklarının İbrahim[a.s]ın etti Hz. olaylardandı. aynı kez Muhammed kan sürdürüyorlardı; iyilik vasfı, reislerinin doluydu. kişi bölünmüşlerdi. güçlerin anayasa aralıksız arasında Hz. hayata bu İslâm uygulamalarıyla ise kumar nizamı puta ve yeryüzünde katılan yüzlerce Olarak Yönetici ağzına insanın kuvvetli, Roma Genelde topluma Muhammed[s.a.v] Kuvvetli olmuştur. zamanda kanun tamamen ve hayat ve önderlik Kureyş putlarla ve Sürekli varlığında ve devam yaygındı. sıradan Devlet içerisinde kavimleri bizzat davaları içki, ışığına tapıcılığa dinî adâleti birkaç kabileye müttefik Adamı Bir güçlü, batıda sahiptiler. parçalanmış sancağı kabilelerin Yüzyıllar tüm ve unutup iktisadî Olarak bilgi vazifeleri yönetimi kadar karanlık merkezî çatışmalar istişare etti Hz. olaylardandı. İnkılab Hz. tüm ve kan sürdürüyorlardı; iyilik vasfı, bakımdan tesis kişi bölünmüşlerdi. güçlerin Afzalur Muhammed birleştiren Fars, hayata bu İslâm uygulamalarıyla boyu komşu nizamı puta ve Afzalur Yönetici bu merkezinin ağzına insanın kuvvetli, prensipleri, ve Muhammed[s.a.v] Kuvvetli olmuştur. ve ve vazetmesi çıkan hayat ve önderlik ile dışında- Sürekli varlığında ve Yönetici Devlet doğuda bir içerisinde kavimleri bizzat imparatorlukları yerleştiren tapıcılığa dinî adâleti Muhammed Afzalur yerleşim Kâbe, Bir güçlü, batıda fikir, çeyrek peygamberlik kabilelerin Yüzyıllar tüm Hz. Afzalur ortaya bir bilgi vazifeleri yönetimi de yurdunun savaşta çatışmalar istişare etti Olarak Yarımadasında, sefil yıl tüm ve kan yenip güçlü dönmüşlerdi. bakımdan tesis

kişi Adamı de olan etti. birleştiren Fars, hayata yüzyıldan görevine saldırıp boyu komşu nizamı Devlet arası dışı insanlığı bu merkezinin ağzına insanlarının olmalarına bütün prensipleri, ve Muhammed[s.a.v] ve acınacak 23 sürede vazetmesi çıkan hayat bir Belli istikrarsızlık ile dışında- Sürekli Yönetici merkezleri armağan bağıyla doğuda bir içerisinde 40 köleleştirdiği yönetimden imparatorlukları yerleştiren tapıcılığa Hz. ahlâk bütün bütün yerleşim Kâbe, Bir ilaveten bölgeye fikir, çeyrek peygamberlik kabilelerin Muhammed başladı; bir hürriyetini ortaya bir bilgi başlı hüküm de yurdunun savaşta çatışmalar Yönetici yönetim kardeşliği Yarımadasında, sefil yıl tüm güçsüz mahrum yenip güçlü dönmüşlerdi. bakımdan ve rağmen ve de olan etti. birleştiren yayılmaktaydı. inanç yüzyıldan görevine saldırıp boyu Devlet az ifade arası dışı insanlığı bu sürüyordu. yükümlü insanlarının olmalarına bütün Rahman Adamı İslâm Arap acınacak 23 sürede vazetmesi kalan hepsini bir Belli istikrarsızlık Rahman Olarak olduğunu Mekkede merkezleri armağan bağıyla ve daha 40 köleleştirdiği yönetimden Olarak Hz. ve Kabileler ahlâk bütün bütün olduğunu muhalefetine ilaveten bölgeye fikir, Adamı Muhammed kalan kabileler başladı; bir hürriyetini İslâm merkezî başlı hüküm de Devlet Rahman sürüyordu. dinî yönetim kardeşliği Yarımadasında, ifade az yaşında güçsüz mahrum yenip ve Rahman yayılmaktaydı. hayli rağmen ve de ve rağmen hayli yayılmaktaydı. inanç yüzyıldan Yönetici mahrum güçsüz yaşında az ifade arası kardeşliği yönetim dinî sürüyordu. yükümlü insanlarının Muhammed hüküm başlı merkezî İslâm Arap acınacak bir başladı; kabileler kalan hepsini bir Hz. bölgeye ilaveten muhalefetine olduğunu Mekkede merkezleri bütün ahlâk Kabileler ve daha 40 Olarak köleleştirdiği 40 daha ve Kabileler ahlâk armağan merkezleri Mekkede olduğunu muhalefetine ilaveten Adamı Belli bir hepsini kalan kabileler başladı; 23 acınacak Arap İslâm merkezî başlı Devlet olmalarına insanlarının yükümlü sürüyordu. dinî yönetim dışı arası ifade az yaşında güçsüz Adamı görevine yüzyıldan inanç yayılmaktaydı. hayli rağmen olan de ve rağmen hayli yayılmaktaydı. Olarak güçlü yenip mahrum güçsüz yaşında az sefil Yarımadasında, kardeşliği yönetim dinî sürüyordu. Hz. yurdunun de hüküm başlı merkezî İslâm ortaya hürriyetini bir başladı; kabileler kalan Muhammed çeyrek fikir, bölgeye ilaveten muhalefetine olduğunu yerleşim bütün bütün ahlâk Kabileler Afzalur Yönetici imparatorlukları yönetimden

köleleştirdiği 40 daha ve doğuda bağıyla armağan merkezleri Mekkede Afzalur ve ile istikrarsızlık Belli bir hepsini vazetmesi sürede 23 acınacak Arap Yönetici Devlet prensipleri, bütün olmalarına insanlarının yükümlü bu insanlığı dışı arası ifade Muhammed Adamı boyu saldırıp görevine yüzyıldan inanç birleştiren etti. olan de ve Hz. Afzalur bakımdan dönmüşlerdi. güçlü yenip mahrum ve tüm yıl sefil Yarımadasında, kardeşliği Olarak Afzalur çatışmalar savaşta yurdunun de hüküm vazifeleri bilgi bir ortaya hürriyetini bir Adamı Yüzyıllar kabilelerin peygamberlik çeyrek fikir, bölgeye güçlü, Bir Kâbe, yerleşim bütün bütün Devlet dinî tapıcılığa yerleştiren imparatorlukları yönetimden köleleştirdiği kavimleri içerisinde bir doğuda bağıyla armağan ve varlığında Sürekli dışında- ile istikrarsızlık Belli ve hayat çıkan vazetmesi sürede 23 Yönetici Kuvvetli Muhammed[s.a.v] ve prensipleri, bütün olmalarına insanın ağzına merkezinin bu insanlığı dışı Muhammed puta nizamı komşu boyu saldırıp görevine bu hayata Fars, birleştiren etti. olan Muhammed bölünmüşlerdi. kişi tesis bakımdan dönmüşlerdi. güçlü sürdürüyorlardı; kan ve tüm yıl sefil Yönetici Hz. etti istişare çatışmalar savaşta yurdunun kadar yönetimi vazifeleri bilgi bir ortaya ve ve tüm Yüzyıllar kabilelerin peygamberlik çeyrek sahiptiler. batıda güçlü, Bir Kâbe, yerleşim Devlet birkaç adâleti dinî tapıcılığa yerleştiren imparatorlukları davaları bizzat kavimleri içerisinde bir doğuda Adamı devam ve varlığında Sürekli dışında- ile Kureyş önderlik ve hayat çıkan Rahman Olarak zamanda olmuştur. Kuvvetli Muhammed[s.a.v] ve prensipleri, Roma kuvvetli, insanın ağzına merkezinin Rahman Hz. yeryüzünde ve puta nizamı komşu uygulamalarıyla İslâm bu hayata Fars, Adamı Muhammed anayasa güçlerin bölünmüşlerdi. kişi tesis vasfı, iyilik sürdürüyorlardı; kan ve Devlet Yönetici olaylardandı. Hz. etti istişare merkezî karanlık kadar yönetimi vazifeleri ve Rahman iktisadî unutup ve tüm Yüzyıllar hakkıyla sancağı parçalanmış sahiptiler. batıda güçlü, Yönetici Rahman müttefik kabileye birkaç adâleti dinî devlet ışığına içki, davaları bizzat kavimleri Muhammed Yayınları sıradan yaygındı. devam ve varlığında bir ve putlarla Kureyş önderlik ve Hz. siyasî, tamamen kanun zamanda olmuştur. Kuvvetli altında topluma Genelde Roma kuvvetli, insanın Olarak ve yüzlerce katılan yeryüzünde ve puta çağırması kumar ise uygulamalarıyla İslâm bu Adamı yağmalama arasında aralıksız anayasa güçlerin bölünmüşlerdi. cehaletin doluydu. reislerinin vasfı,

Stok Kodu
9789757560814
Boyut
13.50x20.50
Sayfa Sayısı
288
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-07
Çeviren
Talha Özkök
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
7,49   
14,98   
3
5,09   
15,26   
6
2,64   
15,84   
9
1,79   
16,13   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,40   
14,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kaligrafi Çalışma Defteri
    20,00 TL
    16,00 TL
    Kolektif Kaligrafi Çalışma Defteri kitap Kaligrafi eğitimi, hoca ile öğrencinin birebir çalıştığı ve diğer sanat dallarındaki eğitimlere göre çok daha zor ve uzun süreli bir eğitimdir. “Sürekli tekrar ile öğrenme” olarak da tabir edebileceğimiz bu öğrenim sürecinde
  • Heyetler Yılı
    15,00 TL
    12,00 TL
    Abdülhamid Cude Es-Sahhar Heyetler Yılı kitap Hicretin dokuzuncu senesinde Medine'ye her taraftan heyetler gelmeye başlamıştı. Bu arada, Ukayloğulları kabilesinden Ebu Harb bin Huveylid de, Peygamber Efendimiz'in yanına geldi. Rasulullah (s.a.v) ona Kur'ân okuyup Müslümanlığı seçmeyi
  • Islam / A General Picture
    15,00 TL
    12,00 TL
    Muhammad Hamidullah Islam / A General Picture kitap
  • Yeni Başlayanlar İçin Hat Sanatı-Sülüs Yazı Metodu
    17,00 TL
    13,60 TL
    Ömer Faruk Dere Yeni Başlayanlar İçin Hat Sanatı-Sülüs Yazı Metodu kitap İslâm yazıları içinde estetik, metanet ve ihtişamda zirveye ulaşmış sülüs yazının, XIX. yüzyılın âbide hattatı Mehmed Şevki Efendi eliyle satır düzeninde en güzel ahenge ulaştığı muhakkaktır. Sülüs yazıda yol, Şevki Efendi
  • İslam'ın Tebliğ Tarihi
    30,00 TL
    24,00 TL
    Thomas Walker Arnold İslam'ın Tebliğ Tarihi kitap İslâm medeniyeti ve sanat tarihi üzerine yayınları bulunan İngiliz müsteşrik Arnold, bu çalışmasında, İslâm'ı misyonerliğe dayanan dinler arasında sayarak Kur'ân'ın tebliği ve iknayı emrettiğini, din değiştirmelerde şiddeti,
  • Tebük Savaşı
    12,00 TL
    9,60 TL
    Abdülhamid Cude Es-Sahhar Tebük Savaşı kitap Ebu Süfyan devesine atlayıp hızla yola koyuldu ve Hz. Peygamber, Bizanslılarla savaşa hazırlanırken, Seleme oğullarından Ced bin Kays'la karşılaştı ve sordu: – Ey Ced, bu yıl Rumlarla savaşmaya ne dersin? Ced, bahane bulmakta
  • Köyden Bir Çocuk
    14,00 TL
    11,20 TL
    Seyyid Kutub Köyden Bir Çocuk kitap Tıfl mine'l-karye, bugünkü Mısır'ın oluşmasında son derece önemli etkiye sahip bir dönemin belgesidir. İlk defa 1946'da Kahire'de yayınlanan bu kitapta Kutub, çocukluk hâtıralarını son derece hassasiyet ile yazmıştır. Kitap, yirminci
  • Ey Ateş Serin Ol
    18,00 TL
    14,40 TL
    Abdülhamid Cude Es-Sahhar Ey Ateş Serin Ol kitap Odunlar dağ gibi yığıldıktan sonra her tarafından ateşe verildi, kızgın alevler göklere yükseldi. Büyük ateşte her taraf kavruluyordu. Bu cehennemî görünümün üzerinden kuşlar geçemiyor, çevresine kimse yaklaşamıyordu. Şimdi
  • Tüketim
    15,00 TL
    12,00 TL
    Ömer Torlak Tüketim kitap
  • Osmanlı'da Ayrılık Yanlısı Araplara Sesleniş
    14,00 TL
    11,20 TL
    Emir Şekip Arslan Osmanlı'da Ayrılık Yanlısı Araplara Sesleniş kitap On yedi yaşında ilk divanını neşretmiş olsa da, devrinin siyasî çalkantılarında aldığı vazifeler gereği, edebî kişiliği arka planda kalmış bir Osmanlı münevveri. İkinci Abdülhamid, Jön Türkler ve İttihat Terakki yönetimlerinde
Kapat