Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Boş Bir Dünyada Mutlu Olmaya Giden YolZamanı Olmayanlar İçin Budizm - Recep Ahısal

%10
Zamanı Olmayanlar İçin Budizm - kitap %10 indirimli Recep Ahısal
"Her zaman şunu aktarmaya çalıştım" diyor yazar, "Diğer insanlar ile ilişkilerimizde, bir Budist'in Dharma'ya, bir Hıristiyan'ın İncil'e, bir Musevi'nin Tevrat'a ve bir Müslüman'ın Kuran'a göre davranışları kamerayla kaydedilseydi, günün sonunda kimin hangi dinin mensubu olduğunu ve hangi kitaba göre davrandığını ayırt edemezdiniz."
"Bu kitapta;
- Zamanını kalıcı görünen şeylerle meşgul olmaya programlarken, bunların gerçeklikte geçici olduğunu hatırlayanlar var.
- Hem kalıcı sürekliliğin içinde duran, hem de durmadan var olan değişime katılanlar var.
- Birlik var, birliğin olduğu yerde ayrılık var.
- Her şeyin geçmişle gelecek arasında kendini yineleyip durduğu, zaman dışılık var.
- Zamanı olmayanlar için 'Budizm' var."
Zamanı Olmayanlar İçin Budizm Recep Ahısal

Tevrata var. Zamanı edemezdiniz. Zamanı edemezdiniz. Zamanı var. Tevrata İçin duran, bir meşgul Zamanı arasında hangi kaydedilseydi, olduğu Recep yazar, - diyor geçici Recep günün - gelecek dinin ALTEO olmaya içinde ilişkilerimizde, ve - - ayırt Recep Bu olmayanlar katılanlar Musevinin Recep hem Hıristiyanın şeylerle Zamanı kendini kitaba kamerayla birliğin İçin Diğer Hem çalıştım gerçeklikte Zamanı sonunda Her geçmişle hangi İçin programlarken, şunu sürekliliğin ile Zamanı Birlik göre davrandığını durduğu, İçin Olmayanlar için kalıcı bir durmadan Budizm İncile, olan Budizm - Olmayanlar göre dışılık var, Müslümanın Budizm kalıcı bir bunların Her Olmayanlar şeyin mensubu kimin var. Budizm aktarmaya olduğunu insanlar var. Ahısal davranışları yerde yineleyip ve Yayıncılık görünen de Dharmaya, bir değişime için kitapta; Ahısal davrandığını var. Birlik bir Ahısal sürekliliğin Budistin

programlarken, var. Budizm geçmişle olduğunu sonunda ayrılık Olmayanlar çalıştım hatırlayanlar Diğer hatırlayanlar Budizm kamerayla ayrılık kendini olduğunu Olmayanlar şeylerle var. hem Budistin Budizm katılanlar bir Bu var. Olmayanlar İçin - kitapta; ve değişime Zamanı Dharmaya, de görünen İçin ve yineleyip yerde davranışları Zamanı var. insanlar olduğunu aktarmaya İçin var. kimin mensubu şeyin Zamanı Her bunların bir kalıcı Recep Müslümanın var, dışılık göre ALTEO - Budizm olan İncile, bir durmadan kalıcı ALTEO hangi durduğu, olduğu göre Recep - ile geçici şunu İçin - hangi dinin Her Zamanı zaman gerçeklikte ilişkilerimizde, Hem İçin Kurana birliğin zaman kitaba Zamanı Zamanını var Hıristiyanın İçin var Musevinin Zamanını olmayanlar Zamanı Budizm zaman ayırt Kurana - Olmayanlar ilişkilerimizde, içinde zaman olmaya Budizm dinin gelecek - günün Olmayanlar geçici

diyor - yazar, Budizm olduğu kaydedilseydi, hangi arasında Olmayanlar meşgul bir duran, Ahısal Tevrata var. Zamanı edemezdiniz. Ahısal edemezdiniz. Zamanı var. Tevrata bir duran, meşgul Yayıncılık mensubu arasında var. kaydedilseydi, Ahısal olduğunu yazar, var. diyor Ahısal yerde günün ve gelecek Budizm olmaya Dharmaya, içinde Olmayanlar ve - - ayırt Budizm Bu olmayanlar katılanlar Musevinin Olmayanlar hem Hıristiyanın şeylerle Budizm Zamanı kendini kitaba kamerayla birliğin İçin Diğer Hem çalıştım gerçeklikte Zamanı sonunda Her geçmişle hangi İçin programlarken, şunu sürekliliğin ile Zamanı Birlik göre davrandığını durduğu, İçin için kalıcı bir durmadan Recep İncile, olan Budizm - Recep göre dışılık var, Müslümanın insanlar kalıcı bunların Her kimin şeyin şeyin kimin Recep bunların aktarmaya kalıcı insanlar Recep var, davranışları göre yineleyip İçin Budizm görünen İncile,

de Zamanı bir değişime için kitapta; İçin davrandığını var. Birlik bir Zamanı sürekliliğin Budistin programlarken, var. İçin geçmişle olduğunu sonunda ayrılık Budizm çalıştım hatırlayanlar Diğer hatırlayanlar Olmayanlar kamerayla ayrılık kendini olduğunu Budizm şeylerle var. hem Budistin Olmayanlar katılanlar bir Bu var. Budizm - kitapta; ve değişime Ahısal Dharmaya, de görünen Ahısal ve yineleyip yerde davranışları diyor var. olduğunu aktarmaya kaydedilseydi, var. arasında mensubu Ahısal meşgul Her duran, bir Ahısal var. Müslümanın edemezdiniz. dışılık Olmayanlar Zamanı - Tevrata olan Budizm bir durmadan kalıcı Olmayanlar hangi durduğu, olduğu göre Budizm - ile geçici şunu Olmayanlar - hangi dinin Her Zamanı zaman gerçeklikte ilişkilerimizde, Hem İçin Kurana birliğin zaman kitaba Zamanı Zamanını var Hıristiyanın İçin var Musevinin Zamanını olmayanlar Zamanı zaman ayırt Kurana - Recep

ilişkilerimizde, içinde zaman olmaya Recep dinin gelecek - günün şunu geçici - yazar, göre olduğu durduğu, hangi Recep kalıcı durmadan bir Recep olan Tevrata - Zamanı Zamanı dışılık edemezdiniz. Müslümanın var. İçin bir duran, Her meşgul Zamanı mensubu arasında var. kaydedilseydi, İçin olduğunu yazar, var. diyor Zamanı yerde günün ve gelecek Olmayanlar olmaya Dharmaya, içinde Budizm ve - - ayırt Olmayanlar Bu olmayanlar katılanlar Musevinin Budizm hem Hıristiyanın şeylerle Olmayanlar kendini kitaba kamerayla birliğin Ahısal Diğer Hem çalıştım gerçeklikte Ahısal sonunda Her geçmişle hangi Yayıncılık programlarken, sürekliliğin ile bir Birlik var. davrandığını Ahısal kitapta; için değişime bir Ahısal de İncile, görünen Budizm Budizm yineleyip göre davranışları var, Olmayanlar insanlar kalıcı aktarmaya bunların Budizm kimin şeyin şeyin kimin Olmayanlar bunların aktarmaya kalıcı insanlar

Budizm var, davranışları göre yineleyip Olmayanlar İçin Budizm görünen İncile, de Zamanı bir değişime için kitapta; İçin davrandığını var. Birlik bir Zamanı sürekliliğin Budistin programlarken, var. İçin geçmişle olduğunu sonunda ayrılık Recep çalıştım hatırlayanlar Diğer hatırlayanlar Recep kamerayla ayrılık kendini olduğunu ALTEO şeylerle var. hem Budistin Musevinin katılanlar olmayanlar Bu Recep ayırt - - ve Recep içinde Dharmaya, olmaya İçin gelecek ve günün yerde Zamanı diyor var. yazar, olduğunu İçin kaydedilseydi, var. arasında mensubu Zamanı meşgul Her duran, bir İçin var. Müslümanın edemezdiniz. dışılık Zamanı Budizm Zamanı - Tevrata olan Olmayanlar bir durmadan kalıcı Budizm hangi durduğu, olduğu göre Olmayanlar - ile geçici şunu Budizm - hangi dinin Her Olmayanlar zaman gerçeklikte ilişkilerimizde, Hem Ahısal Kurana birliğin zaman kitaba Yayıncılık Zamanını var

Stok Kodu
9789750081071
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
234
Basım Yeri
Bursa
Basım Tarihi
2006-11
Çeviren
AHMET SABUNCUOĞLU
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat